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オーガニックフェミニンケア市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Organic Feminine Care Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界のオーガニックフェミニンケア市場に関する包括的なレポートを発行しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを詳細に分... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月8日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のオーガニックフェミニンケア市場に関する包括的なレポートを発行しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主要な洞察

- オーガニックフェミニンケアの市場規模(2024E):27億米ドル
- 予測市場規模(2033F):2.7 Billion USD46億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024-2033): 6.1%

オーガニックフェミニンケア市場 - レポートスコープ:

オーガニックフェミニンケア市場には、オーガニックおよび天然成分から作られた、女性衛生用に設計された様々なパーソナルケア製品が含まれる。これらの製品には、オーガニック・タンポン、生理用ナプキン、パンティライナー、月経カップなどが含まれる。同市場の成長を牽引しているのは、化学物質を含まないパーソナルケア製品に対する消費者の意識の高まり、環境に優しく持続可能な代替品に対する需要の高まり、従来の女性用衛生用品に伴う健康リスクに対する懸念の高まりである。

市場成長の促進要因

世界のオーガニック女性用ケア市場は、いくつかの主要な要因によって牽引されている。従来の女性用衛生製品に含まれる合成化学物質に関連する潜在的な健康リスクに対する意識の高まりにより、消費者はより安全でオーガニックな代替品を求めるようになっている。また、持続可能性と環境への影響を重視する傾向が強まっていることも、環境に優しい製品に対する需要を後押ししている。さらに、オンライン・プラットフォームを含む様々な小売チャネルを通じてオーガニック女性用ケア製品が入手可能になりつつあることも、市場拡大に寄与している。ナチュラル・オーガニック・パーソナルケア製品へのシフトは、健康と持続可能性に対する消費者の嗜好の幅広い傾向を反映している。

市場の阻害要因

有望な成長にもかかわらず、オーガニック・フェミニンケア市場は、従来の選択肢と比較して製品コストが高く、手頃な価格と消費者の採用を制限する可能性があるなどの課題に直面している。さらに、市場はサプライチェーンの制約やオーガニック原料の入手可能性のばらつきの影響を受けている。また、消費者の懐疑心や、従来のものよりも有機製品が優れている点についての広範な教育の必要性に関連する課題もある。さらに、規制上のハードルと認証の必要性は、市場参入に複雑さとコストを加えることになる。

市場機会:

オーガニック・フェミニンケア市場は、オーガニック・ナチュラル製品に対する消費者需要の増加、製品イノベーションの拡大、女性の健康に対する意識の高まりによって、大きな成長機会がもたらされる。オーガニック月経カップや生分解性生理用ナプキンなど、新しく多様な製品ラインの開発は、市場拡大の機会を提供する。さらに、メーカー、小売業者、健康団体間の戦略的パートナーシップは、市場へのリーチと消費者教育を強化することができる。持続可能で環境に優しい生活を目指すトレンドの高まりは、市場成長の可能性をさらに後押しする。

本レポートで扱う主な質問

- オーガニックフェミニンケア市場の世界的成長を促す主な要因は何か?
- オーガニックフェミニンケア製品の採用をリードしているのはどの製品分野か?
- 製品処方と包装の革新はオーガニックフェミニンケア市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- オーガニックフェミニンケア市場の主要プレーヤーは誰で、市場ポジションを維持するためにどのような戦略をとっているのか?
- 世界のオーガニックフェミニンケア市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

The Honest Company、Natracare、Organycなど、世界のオーガニック・フェミニンケア市場の大手企業は、競争優位性を獲得するため、イノベーション、持続可能性、消費者教育に注力している。これらの企業は研究開発に投資し、製品処方を強化し、製品ポートフォリオを拡大している。小売業者や健康団体との戦略的パートナーシップも、市場の認知度を高め、消費者の信頼を得るための鍵である。さらに、消費者の懸念に対処し、オーガニック製品の利点を強調することは、市場でのポジショニングを強化し、将来の成長を促進する上で極めて重要である。

主な企業

- ユニ・チャーム
- プロクター・アンド・ギャンブル
- アルマダ&レディ・アニオン
- ボディワイズ・リミテッド
- コーマンUSA社
- ベラ
- キンバリー・クラーク
- ルナパッド
- マキシマ・ハイジーン
- ナトラケア
- オンテックス
- ピー・アンド・ジー
- オネストカンパニー

オーガニック・フェミニンケア産業調査の主要セグメント

製品タイプ別

- 生理用ナプキン
- 月経カップ
- インティメイト・ウォッシュ
- パンティライナー
- タンポン
- 生理用ショーツ

年齢層別

- 12-19歳
- 20-25歳
- 26-40歳
- 41-50歳
- 51歳以上

ユーザータイプ別

- 子供のいる女性
- 子供のいない女性

価格帯別

- エコノミー
- ミッドレンジ
- プレミアム

販売チャネル別

- オンライン
- オフライン
- ハイパーマーケット/スーパーマーケット
- ドラッグストア/薬局
- ビューティーサロン
- その他

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 経済産業省

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.製品進化分析
1.5.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.世界のオーガニックフェミニンケア市場の需要分析2019-2023年および予測、2024-2033年
4.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
4.2.現在と今後の市場規模(単位)予測、2024年〜2033年
4.3.前年比成長トレンド分析
5.オーガニックフェミニンケアの世界市場-価格分析
5.1.製品タイプ別地域価格分析
5.2.価格内訳
5.2.1.メーカーレベル価格
5.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
5.3.平均価格分析ベンチマーク
6.世界のオーガニックフェミニンケア市場の需要(金額または規模、億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
6.2.現在および将来の市場価値(Bn米ドル)予測、2024-2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対額の機会分析
7.市場背景
7.1.世界のオーガニック・フェミニンケア産業の概要
7.2.産業価値とサプライチェーン分析
7.2.1.各販売時点での利益率分析
7.2.2.主要参入企業のリストと役割
7.2.2.1.メーカー
7.2.2.2.ディストリビューター/小売業者
7.2.2.3.プライベートブランド一覧
7.3.予測要因-関連性と影響
7.3.1.トップ企業の過去の成長
7.3.2.世界の小売売上高の見通し
7.3.3.都市化の成長見通し
7.3.4.消費者物価指数
7.3.5.その他
7.4.オーガニックフェミニンケア市場のPESTLE分析
7.5.オーガニックフェミニンケア市場の投資実現可能性マトリックス
7.6.ポーターのファイブフォース分析
7.7.市場ダイナミクス
7.7.1.促進要因
7.7.2.阻害要因
7.7.3.機会分析
8.オーガニックフェミニンケアの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品タイプ別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.過去の市場規模(10億米ドル)と製品タイプ別数量分析(2019-2023年
8.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
8.3.1.生理用ナプキン
8.3.2.月経カップ
8.3.3.インティメイト・ウォッシュ
8.3.4.パンティライナー
8.3.5.タンポン
8.3.6.生理用ショーツ
8.4.製品タイプ別市場魅力度分析
9.オーガニックフェミニンケアの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:年齢別
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)と年齢別数量分析(2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)と年齢別数量分析・予測、2024~2033年
9.3.1.12〜19歳
9.3.2. 20~25歳
9.3.3.26〜40歳
9.3.4.41-50歳
9.3.5.51歳以上
9.4.年齢別市場魅力度分析
10.オーガニックフェミニンケアの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:ユーザータイプ別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)とユーザータイプ別数量分析、2019-2023年
10.3.ユーザータイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
10.3.1.子供のいる女性
10.3.2.子供のいない女性
10.4.ユーザータイプ別市場魅力度分析
11.オーガニックフェミニンケアの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:価格帯別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.価格帯別過去市場規模(億米ドル)と数量分析、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および価格帯別数量分析・予測、2024-2033年
11.3.1.経済
11.3.2.ミッドレンジ
11.3.3.プレミアム
11.4.価格帯別市場魅力度分析
12.オーガニックフェミニンケアの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:販売チャネル別
12.1.はじめに/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(億米ドル)と価格帯別数量分析、2019-2023年
12.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および価格帯別数量分析・予測、2024-2033年
12.3.1.オンライン
12.3.2.オフライン
12.3.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
12.3.2.2.ドラッグストア/薬局
12.3.2.3.美容院
12.3.2.4.その他
12.4.価格帯別市場魅力度分析
13.オーガニックフェミニンケアの世界市場分析2019-2023年、地域別予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)と地域別数量分析、2019-2023年
13.3.地域別の現在の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
13.3.1.北米
13.3.2.中南米
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.南アジア
13.3.5.東アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米のオーガニックフェミニンケア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.序論
14.2.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.3.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.製品タイプ別
14.3.3.年齢別
14.3.4.ユーザータイプ別
14.3.5.価格帯別
14.3.6.販売チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.年齢別
14.4.4.ユーザータイプ別
14.4.5.価格帯別
14.4.6.販売チャネル別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と抑制要因-影響分析
15.ラテンアメリカのオーガニックフェミニンケア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.序論
15.2.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.3.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ブラジル
15.3.1.2.メキシコ
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.チリ
15.3.1.5.その他のラテンアメリカ
15.3.2.製品タイプ別
15.3.3.年齢別
15.3.4.ユーザータイプ別
15.3.5.価格帯別
15.3.6.販売チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.年齢別
15.4.4.ユーザータイプ別
15.4.5.価格帯別
15.4.6.販売チャネル別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と抑制要因-影響分析
16.欧州オーガニックフェミニンケア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.3.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.英国
16.3.1.2.ドイツ
16.3.1.3.イタリア
16.3.1.4.スペイン
16.3.1.5.フランス
16.3.1.6.ベネルクス
16.3.1.7.北欧
16.3.1.8.ロシア
16.3.1.9.その他のヨーロッパ
16.3.2.製品タイプ別
16.3.3.年齢別
16.3.4.ユーザータイプ別
16.3.5.価格帯別
16.3.6.販売チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.年齢別
16.4.4.ユーザータイプ別
16.4.5.価格帯別
16.4.6.販売チャネル別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と抑制要因-影響分析
17.南アジアのオーガニックフェミニンケア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.序論
17.2.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.3.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.タイ
17.3.1.3.インドネシア
17.3.1.4.マレーシア
17.3.1.5.その他の南アジア・太平洋地域
17.3.2.製品タイプ別
17.3.3.年齢別
17.3.4.ユーザータイプ別
17.3.5.価格帯別
17.3.6.販売チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.年齢別
17.4.4.ユーザータイプ別
17.4.5.価格帯別
17.4.6.販売チャネル別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と抑制要因-影響分析
18.東アジアのオーガニックフェミニンケア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.序論
18.2.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.3.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.中国
18.3.1.2.日本
18.3.1.3.韓国
18.3.2.製品タイプ別
18.3.3.年齢別
18.3.4.ユーザータイプ別
18.3.5.価格帯別
18.3.6.販売チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.年齢別
18.4.4.ユーザータイプ別
18.4.5.価格帯別
18.4.6.販売チャネル別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と抑制要因-影響分析
19.オセアニアのオーガニックフェミニンケア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.序論
19.2.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.3.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.製品タイプ別
19.3.3.年齢別
19.3.4.ユーザータイプ別
19.3.5.価格帯別
19.3.6.販売チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品タイプ別
19.4.3.年齢別
19.4.4.ユーザータイプ別
19.4.5.価格帯別
19.4.6.販売チャネル別
19.5.市場動向
19.6.促進要因と抑制要因-影響分析
20.中東・アフリカのオーガニックフェミニンケア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.序論
20.2.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
20.3.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC諸国
20.3.1.2.トルコ
20.3.1.3.イスラエル
20.3.1.4.エジプト
20.3.1.5.南アフリカ
20.3.1.6.その他のMEA
20.3.2.製品タイプ別
20.3.3.年齢別
20.3.4.ユーザータイプ別
20.3.5.価格帯別
20.3.6.販売チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品タイプ別
20.4.3.年齢別
20.4.4.ユーザータイプ別
20.4.5.価格帯別
20.4.6.販売チャネル別
20.5.市場動向
20.6.促進要因と抑制要因-影響分析
21.主要国のオーガニックフェミニンケア市場分析、2024年
21.1.序論
21.1.1.主要国別市場金額比率分析
21.1.2.世界対.各国の成長比較
21.2.米国のオーガニックフェミニンケア市場分析
21.2.1.製品タイプ別
21.2.2.年齢別
21.2.3.ユーザータイプ別
21.2.4.価格帯別
21.2.5.販売チャネル別
21.3.カナダのオーガニックフェミニンケア市場分析
21.3.1.製品タイプ別
21.3.2.年齢別
21.3.3.ユーザータイプ別
21.3.4.価格帯別
21.3.5.販売チャネル別
21.4.価格帯別 メキシコのオーガニックフェミニンケア市場分析
21.4.1.製品タイプ別
21.4.2.年齢別
21.4.3.ユーザータイプ別
21.4.4.価格帯別
21.4.5.販売チャネル別
21.5.ブラジルのオーガニックフェミニンケア市場分析
21.5.1.製品タイプ別
21.5.2.年齢別
21.5.3.ユーザータイプ別
21.5.4.価格帯別
21.5.5.販売チャネル別
21.6.ドイツのオーガニックフェミニンケア市場分析
21.6.1.製品タイプ別
21.6.2.年齢別
21.6.3.ユーザータイプ別
21.6.4.価格帯別
21.6.5.販売チャネル別
21.7.イタリアのオーガニックフェミニンケア市場分析
21.7.1.製品タイプ別
21.7.2.年齢別
21.7.3.ユーザータイプ別
21.7.4.価格帯別
21.7.5.販売チャネル別
21.8.フランスのオーガニックフェミニンケア市場分析
21.8.1.製品タイプ別
21.8.2.年齢別
21.8.3.ユーザータイプ別
21.8.4.価格帯別
21.8.5.販売チャネル別
21.9.英国のオーガニック・フェミニンケア市場分析
21.9.1.製品タイプ別
21.9.2.年齢別
21.9.3.ユーザータイプ別
21.9.4.価格帯別
21.9.5.販売チャネル別
21.10.スペインのオーガニックフェミニンケア市場分析
21.10.1.製品タイプ別
21.10.2.年齢別
21.10.3.ユーザータイプ別
21.10.4.価格帯別
21.10.5.販売チャネル別
21.11.ロシアのオーガニックフェミニンケア市場分析
21.11.1.製品タイプ別
21.11.2.年齢別
21.11.3.ユーザータイプ別
21.11.4.価格帯別
21.11.5.販売チャネル別
21.12.中国のオーガニックフェミニンケア市場分析
21.12.1.製品タイプ別
21.12.2.年齢別
21.12.3.ユーザータイプ別
21.12.4.価格帯別
21.12.5.販売チャネル別
21.13.日本のオーガニックフェミニンケア市場分析
21.13.1.製品タイプ別
21.13.2.年齢別
21.13.3.ユーザータイプ別
21.13.4.価格帯別
21.13.5.販売チャネル別
21.14.韓国のオーガニックフェミニンケア市場分析
21.14.1.製品タイプ別
21.14.2.年齢別
21.14.3.ユーザータイプ別
21.14.4.価格帯別
21.14.5.販売チャネル別
21.15.インドのオーガニックフェミニンケア市場分析
21.15.1.製品タイプ別
21.15.2.年齢別
21.15.3.ユーザータイプ別
21.15.4.価格帯別
21.15.5.販売チャネル別
21.16.ASEANオーガニックフェミニンケア市場分析
21.16.1.製品タイプ別
21.16.2.年齢別
21.16.3.ユーザータイプ別
21.16.4.価格帯別
21.16.5.販売チャネル別
21.17.オーストラリアとニュージーランドのオーガニックフェミニンケア市場分析
21.17.1.製品タイプ別
21.17.2.年齢別
21.17.3.ユーザータイプ別
21.17.4.価格帯別
21.17.5.販売チャネル別
21.18.トルコのオーガニックフェミニンケア市場分析
21.18.1.製品タイプ別
21.18.2.年齢層別
21.18.3.ユーザータイプ別
21.18.4.価格帯別
21.18.5.販売チャネル別
21.19.南アフリカのオーガニックフェミニンケア市場分析
21.19.1.製品タイプ別
21.19.2.年齢別
21.19.3.ユーザータイプ別
21.19.4.価格帯別
21.19.5.販売チャネル別
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析(オーガニックフェミニンケア)
22.2.上位企業の市場シェア分析
22.3.市場プレゼンス分析
22.3.1.地域別シェア
22.3.2.プレーヤーの製品フットプリント
23.競争分析
23.1.競争ダッシュボード
23.2.競合ベンチマーキング
23.3.競合ディープダイブ
23.3.1.ユニ・チャーム
23.3.1.1.概要
23.3.1.2.製品ポートフォリオ
23.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.1.4.セールスフットプリント
23.3.1.5.戦略の概要
23.3.2.プロクター・アンド・ギャンブル
23.3.2.1.概要
23.3.2.2.製品ポートフォリオ
23.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.2.4.セールスフットプリント
23.3.2.5.戦略の概要
23.3.3.アルマダ&レディ・アニオン
23.3.3.1.概要
23.3.3.2.製品ポートフォリオ
23.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.3.4.セールスフットプリント
23.3.3.5.戦略の概要
23.3.4.ボディワイズ・リミテッド
23.3.4.1.概要
23.3.4.2.製品ポートフォリオ
23.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.4.4.セールスフットプリント
23.3.4.5.戦略の概要
23.3.5.コーマンUSA
23.3.5.1.概要
23.3.5.2.製品ポートフォリオ
23.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.5.4.販売拠点
23.3.5.5.戦略の概要
23.3.6.ベラ
23.3.6.1.概要
23.3.6.2.製品ポートフォリオ
23.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.6.4.販売拠点
23.3.6.5.戦略の概要
23.3.7.キンバリー・クラーク
23.3.7.1.概要
23.3.7.2.製品ポートフォリオ
23.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.7.4.セールスフットプリント
23.3.7.5.戦略の概要
23.3.8.ルナパッド
23.3.8.1.概要
23.3.8.2.製品ポートフォリオ
23.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.8.4.販売拠点
23.3.8.5.戦略の概要
23.3.9.マキシマハイジーン
23.3.9.1.概要
23.3.9.2.製品ポートフォリオ
23.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.9.4.セールスフットプリント
23.3.9.5.戦略の概要
23.3.10.ナトラケア
23.3.10.1.概要
23.3.10.2.製品ポートフォリオ
23.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.10.4.販売拠点
23.3.10.5.戦略の概要
23.3.11.オンテックス
23.3.11.1.概要
23.3.11.2.製品ポートフォリオ
23.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.11.4.セールスフットプリント
23.3.11.5.戦略の概要
23.3.12.PとG
23.3.12.1.概要
23.3.12.2.製品ポートフォリオ
23.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.12.4.販売拠点
23.3.12.5.戦略の概要
23.3.13.オネストカンパニー
23.3.13.1.概要
23.3.13.2.製品ポートフォリオ
23.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.13.4.販売拠点
23.3.13.5.戦略の概要
23.3.14.その他(要望に応じて)
23.3.14.1.概要
23.3.14.2.製品ポートフォリオ
23.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.14.4.販売拠点
23.3.14.5.戦略の概要
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published a comprehensive report on the global Organic Feminine Care Market. This report provides an in-depth analysis of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Organic Feminine Care Market Size (2024E): USD 2.7 Bn
• Projected Market Value (2033F): USD 4.6 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024-2033): 6.1%

Organic Feminine Care Market - Report Scope:

The Organic Feminine Care Market encompasses a range of personal care products designed for feminine hygiene, made from organic and natural ingredients. These products include organic tampons, sanitary pads, pantyliners, and menstrual cups. The market's growth is driven by increasing consumer awareness of chemical-free personal care products, growing demand for eco-friendly and sustainable alternatives, and rising concerns about the health risks associated with conventional feminine hygiene products.

Market Growth Drivers:

Several key factors drive the global organic feminine care market. The rising awareness about the potential health risks associated with synthetic chemicals in conventional feminine hygiene products is leading consumers to seek safer, organic alternatives. Increased emphasis on sustainability and environmental impact also drives demand for eco-friendly products. Additionally, the growing availability of organic feminine care products through various retail channels, including online platforms, is contributing to market expansion. The shift towards natural and organic personal care products reflects broader trends in consumer preferences for health and sustainability.

Market Restraints:

Despite promising growth, the organic feminine care market faces challenges such as higher product costs compared to conventional options, which may limit affordability and consumer adoption. Additionally, the market is affected by supply chain constraints and variability in the availability of organic raw materials. There are also challenges related to consumer skepticism and the need for extensive education about the benefits of organic products over conventional ones. Furthermore, regulatory hurdles and the need for certification can add complexity and cost to market entry.

Market Opportunities:

The organic feminine care market presents significant growth opportunities driven by increasing consumer demand for organic and natural products, expanding product innovations, and rising awareness of feminine health. The development of new and diverse product lines, such as organic menstrual cups and biodegradable sanitary pads, offers opportunities for market expansion. Additionally, strategic partnerships between manufacturers, retailers, and health organizations can enhance market reach and consumer education. Growing trends towards sustainable and eco-friendly living further support the potential for market growth.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the organic feminine care market globally?
• Which product segments are leading the adoption of organic feminine care products?
• How are innovations in product formulations and packaging influencing the competitive landscape of the organic feminine care market?
• Who are the key players in the organic feminine care market, and what strategies are they employing to maintain their market position?
• What are the emerging trends and future prospects in the global organic feminine care market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global organic feminine care market, such as The Honest Company, Natracare, and Organyc, focus on innovation, sustainability, and consumer education to gain a competitive advantage. These companies invest in research and development to enhance product formulations and expand their product portfolios. Strategic partnerships with retailers and health organizations are also key to increasing market visibility and consumer trust. Additionally, addressing consumer concerns and emphasizing the benefits of organic products are crucial for strengthening market positioning and driving future growth.

Key Companies Profiled:

• Unicharm
• Procter & Gamble
• Armada & Lady Anion
• Bodywise Limited
• Corman USA Inc.
• Bella
• Kimberly-Clark
• Lunapads
• Maxima Hygiene
• NatraCare
• Ontex
• P and G
• The Honest Company

Key Segments of Organic Feminine Care Industry Research

By Product Type:

• Sanitary Napkins
• Menstrual Cups
• Intimate Wash
• Panty Liners
• Tampons
• Period Panties

By Age Group:

• 12-19 Years
• 20-25 Years
• 26-40 Years
• 41-50 Years
• 51 Years and Above

By User Type:

• Women With Children
• Women Without Children

By Price Range:

• Economy
• Mid-Range
• Premium

By Sales Channel:

• Online
• Offline
• Hypermarkets/Supermarkets
• Drug Stores/Pharmacies
• Beauty Salons
• Others

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• META



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Product Evolution Analysis
1.5. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Global Organic Feminine Care Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
4.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
4.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
5. Global Organic Feminine Care Market - Pricing Analysis
5.1. Regional Pricing Analysis By Product Type
5.2. Pricing Break-up
5.2.1. Manufacturer Level Pricing
5.2.2. Distributor Level Pricing
5.3. Average Pricing Analysis Benchmark
6. Global Organic Feminine Care Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Market Background
7.1. Global Organic Feminine Care Industry Overview
7.2. Industry Value and Supply Chain Analysis
7.2.1. Profit Margin Analysis at each sales point
7.2.2. List & role of key participants
7.2.2.1. Manufacturers
7.2.2.2. Distributors/Retailers
7.2.2.3. List of Private Label Brands
7.3. Forecast Factors - Relevance & Impact
7.3.1. Top Companies Historical Growth
7.3.2. Global Retail Sales Outlook
7.3.3. Urbanization Growth Outlook
7.3.4. Consumer Price Index
7.3.5. Others
7.4. PESTLE Analysis of Organic Feminine Care Market
7.5. Investment Feasibility Matrix of Organic Feminine Care Market
7.6. Porter’s Five Force Analysis
7.7. Market Dynamics
7.7.1. Drivers
7.7.2. Restraints
7.7.3. Opportunity Analysis
8. Global Organic Feminine Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Product Type
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Product Type, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
8.3.1. Sanitary Napkins
8.3.2. Menstrual Cups
8.3.3. Intimate Wash
8.3.4. Panty liners
8.3.5. Tampons
8.3.6. Period Panties
8.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
9. Global Organic Feminine Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Age
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Age, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Age, 2024-2033
9.3.1. 12-19 Years
9.3.2. 20-25 Years
9.3.3. 26-40 Years
9.3.4. 41-50 Years
9.3.5. 51 Years and Above
9.4. Market Attractiveness Analysis By Age
10. Global Organic Feminine Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by User Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By User Type, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By User Type, 2024-2033
10.3.1. Women With Children
10.3.2. Women Without Children
10.4. Market Attractiveness Analysis By User Type
11. Global Organic Feminine Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Price Range
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Price Range, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Price Range, 2024-2033
11.3.1. Economy
11.3.2. Mid-Range
11.3.3. Premium
11.4. Market Attractiveness Analysis By Price Range
12. Global Organic Feminine Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Sales Channel
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Price Range, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Price Range, 2024-2033
12.3.1. Online
12.3.2. Offline
12.3.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
12.3.2.2. Drug Stores/Pharmacies
12.3.2.3. Beauty Salons
12.3.2.4. Others
12.4. Market Attractiveness Analysis By Price Range
13. Global Organic Feminine Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. South Asia
13.3.5. East Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Organic Feminine Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Product Type
14.3.3. By Age
14.3.4. By User Type
14.3.5. By Price Range
14.3.6. By Sales Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product Type
14.4.3. By Age
14.4.4. By User Type
14.4.5. By Price Range
14.4.6. By Sales Channel
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Latin America Organic Feminine Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Brazil
15.3.1.2. Mexico
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Chile
15.3.1.5. Rest of Latin America
15.3.2. By Product Type
15.3.3. By Age
15.3.4. By User Type
15.3.5. By Price Range
15.3.6. By Sales Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product Type
15.4.3. By Age
15.4.4. By User Type
15.4.5. By Price Range
15.4.6. By Sales Channel
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Europe Organic Feminine Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. U.K.
16.3.1.2. Germany
16.3.1.3. Italy
16.3.1.4. Spain
16.3.1.5. France
16.3.1.6. Benelux
16.3.1.7. Nordics
16.3.1.8. Russia
16.3.1.9. Rest of Europe
16.3.2. By Product Type
16.3.3. By Age
16.3.4. By User Type
16.3.5. By Price Range
16.3.6. By Sales Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By Age
16.4.4. By User Type
16.4.5. By Price Range
16.4.6. By Sales Channel
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. South Asia Organic Feminine Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Thailand
17.3.1.3. Indonesia
17.3.1.4. Malaysia
17.3.1.5. Rest of South Asia & Pacific
17.3.2. By Product Type
17.3.3. By Age
17.3.4. By User Type
17.3.5. By Price Range
17.3.6. By Sales Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product Type
17.4.3. By Age
17.4.4. By User Type
17.4.5. By Price Range
17.4.6. By Sales Channel
17.5. Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. East Asia Organic Feminine Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. China
18.3.1.2. Japan
18.3.1.3. South Korea
18.3.2. By Product Type
18.3.3. By Age
18.3.4. By User Type
18.3.5. By Price Range
18.3.6. By Sales Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product Type
18.4.3. By Age
18.4.4. By User Type
18.4.5. By Price Range
18.4.6. By Sales Channel
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Oceania Organic Feminine Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Product Type
19.3.3. By Age
19.3.4. By User Type
19.3.5. By Price Range
19.3.6. By Sales Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product Type
19.4.3. By Age
19.4.4. By User Type
19.4.5. By Price Range
19.4.6. By Sales Channel
19.5. Market Trends
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Middle East & Africa Organic Feminine Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC Countries
20.3.1.2. Turkey
20.3.1.3. Israel
20.3.1.4. Egypt
20.3.1.5. South Africa
20.3.1.6. Rest of MEA
20.3.2. By Product Type
20.3.3. By Age
20.3.4. By User Type
20.3.5. By Price Range
20.3.6. By Sales Channel
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product Type
20.4.3. By Age
20.4.4. By User Type
20.4.5. By Price Range
20.4.6. By Sales Channel
20.5. Market Trends
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Key Countries Organic Feminine Care Market Analysis, 2024
21.1. Introduction
21.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
21.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
21.2. U.S. Organic Feminine Care Market Analysis
21.2.1. By Product Type
21.2.2. By Age
21.2.3. By User Type
21.2.4. By Price Range
21.2.5. By Sales Channel
21.3. Canada Organic Feminine Care Market Analysis
21.3.1. By Product Type
21.3.2. By Age
21.3.3. By User Type
21.3.4. By Price Range
21.3.5. By Sales Channel
21.4. By Price Range Mexico Organic Feminine Care Market Analysis
21.4.1. By Product Type
21.4.2. By Age
21.4.3. By User Type
21.4.4. By Price Range
21.4.5. By Sales Channel
21.5. Brazil Organic Feminine Care Market Analysis
21.5.1. By Product Type
21.5.2. By Age
21.5.3. By User Type
21.5.4. By Price Range
21.5.5. By Sales Channel
21.6. Germany Organic Feminine Care Market Analysis
21.6.1. By Product Type
21.6.2. By Age
21.6.3. By User Type
21.6.4. By Price Range
21.6.5. By Sales Channel
21.7. Italy Organic Feminine Care Market Analysis
21.7.1. By Product Type
21.7.2. By Age
21.7.3. By User Type
21.7.4. By Price Range
21.7.5. By Sales Channel
21.8. France Organic Feminine Care Market Analysis
21.8.1. By Product Type
21.8.2. By Age
21.8.3. By User Type
21.8.4. By Price Range
21.8.5. By Sales Channel
21.9. U.K. Organic Feminine Care Market Analysis
21.9.1. By Product Type
21.9.2. By Age
21.9.3. By User Type
21.9.4. By Price Range
21.9.5. By Sales Channel
21.10. Spain Organic Feminine Care Market Analysis
21.10.1. By Product Type
21.10.2. By Age
21.10.3. By User Type
21.10.4. By Price Range
21.10.5. By Sales Channel
21.11. Russia Organic Feminine Care Market Analysis
21.11.1. By Product Type
21.11.2. By Age
21.11.3. By User Type
21.11.4. By Price Range
21.11.5. By Sales Channel
21.12. China Organic Feminine Care Market Analysis
21.12.1. By Product Type
21.12.2. By Age
21.12.3. By User Type
21.12.4. By Price Range
21.12.5. By Sales Channel
21.13. Japan Organic Feminine Care Market Analysis
21.13.1. By Product Type
21.13.2. By Age
21.13.3. By User Type
21.13.4. By Price Range
21.13.5. By Sales Channel
21.14. S. Korea Organic Feminine Care Market Analysis
21.14.1. By Product Type
21.14.2. By Age
21.14.3. By User Type
21.14.4. By Price Range
21.14.5. By Sales Channel
21.15. India Organic Feminine Care Market Analysis
21.15.1. By Product Type
21.15.2. By Age
21.15.3. By User Type
21.15.4. By Price Range
21.15.5. By Sales Channel
21.16. ASEAN Organic Feminine Care Market Analysis
21.16.1. By Product Type
21.16.2. By Age
21.16.3. By User Type
21.16.4. By Price Range
21.16.5. By Sales Channel
21.17. Australia and New Zealand Organic Feminine Care Market Analysis
21.17.1. By Product Type
21.17.2. By Age
21.17.3. By User Type
21.17.4. By Price Range
21.17.5. By Sales Channel
21.18. Turkey Organic Feminine Care Market Analysis
21.18.1. By Product Type
21.18.2. Age Group
21.18.3. By User Type
21.18.4. By Price Range
21.18.5. By Sales Channel
21.19. South Africa Organic Feminine Care Market Analysis
21.19.1. By Product Type
21.19.2. By Age
21.19.3. By User Type
21.19.4. By Price Range
21.19.5. By Sales Channel
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis by Tier of Companies (Organic Feminine Care)
22.2. Market Share Analysis of Top Players
22.3. Market Presence Analysis
22.3.1. By Regional Footprint of Players
22.3.2. Product Footprint by Players
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Competition Benchmarking
23.3. Competition Deep Dive
23.3.1. Unicharm
23.3.1.1. Overview
23.3.1.2. Product Portfolio
23.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.1.4. Sales Footprint
23.3.1.5. Strategy Overview
23.3.2. Procter & Gamble
23.3.2.1. Overview
23.3.2.2. Product Portfolio
23.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.2.4. Sales Footprint
23.3.2.5. Strategy Overview
23.3.3. Armada & Lady Anion
23.3.3.1. Overview
23.3.3.2. Product Portfolio
23.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.3.4. Sales Footprint
23.3.3.5. Strategy Overview
23.3.4. Bodywise Limited
23.3.4.1. Overview
23.3.4.2. Product Portfolio
23.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.4.4. Sales Footprint
23.3.4.5. Strategy Overview
23.3.5. Corman USA Inc.
23.3.5.1. Overview
23.3.5.2. Product Portfolio
23.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.5.4. Sales Footprint
23.3.5.5. Strategy Overview
23.3.6. Bella
23.3.6.1. Overview
23.3.6.2. Product Portfolio
23.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.6.4. Sales Footprint
23.3.6.5. Strategy Overview
23.3.7. Kimberly-Clark
23.3.7.1. Overview
23.3.7.2. Product Portfolio
23.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.7.4. Sales Footprint
23.3.7.5. Strategy Overview
23.3.8. Lunapads
23.3.8.1. Overview
23.3.8.2. Product Portfolio
23.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.8.4. Sales Footprint
23.3.8.5. Strategy Overview
23.3.9. Maxima Hygiene
23.3.9.1. Overview
23.3.9.2. Product Portfolio
23.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.9.4. Sales Footprint
23.3.9.5. Strategy Overview
23.3.10. NatraCare
23.3.10.1. Overview
23.3.10.2. Product Portfolio
23.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.10.4. Sales Footprint
23.3.10.5. Strategy Overview
23.3.11. Ontex
23.3.11.1. Overview
23.3.11.2. Product Portfolio
23.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.11.4. Sales Footprint
23.3.11.5. Strategy Overview
23.3.12. P and G
23.3.12.1. Overview
23.3.12.2. Product Portfolio
23.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.12.4. Sales Footprint
23.3.12.5. Strategy Overview
23.3.13. The Honest Company
23.3.13.1. Overview
23.3.13.2. Product Portfolio
23.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.13.4. Sales Footprint
23.3.13.5. Strategy Overview
23.3.14. Others ( As Requested)
23.3.14.1. Overview
23.3.14.2. Product Portfolio
23.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.14.4. Sales Footprint
23.3.14.5. Strategy Overview
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

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