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アジア太平洋地域の家電製品


Consumer Appliances in Asia Pacific

2020年から2022年にかけてのパンデミック(世界的大流行)による問題に加え、この地域のいくつかの国(例えば日本)は、近年インフレの影響を受けている。とはいえ、3年間減少が続いた後、2023年には極めて緩やか... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年9月3日 US$1,450
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サマリー

2020年から2022年にかけてのパンデミック(世界的大流行)による問題に加え、この地域のいくつかの国(例えば日本)は、近年インフレの影響を受けている。とはいえ、3年間減少が続いた後、2023年には極めて緩やかではあるがプラス成長が見られ、インド市場が待望の回復の兆しの主な原動力となった。ダイナミックなインド市場は、2023年から2028年にかけての地域別新規販売台数の38%を占め、中国はより緩やかな成長にもかかわらず、さらに23%を加えると予想される。

ユーロモニター・インターナショナルの『アジア太平洋地域の家電』世界ブリーフィングは、小売販売データに関する包括的なガイドを提供し、成長を牽引するセクターの特定を可能にします。また、主要企業/ブランドを特定し、新製品開発、技術革新、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、競争環境に影響を与える主要要因の戦略的分析も提供しています。さらに、貿易統計と生産者シェアは、家電製品がどこで生産され、どこに輸出されているのか、これらのユニットがどれくらいのスピードで移動しているのか、どの企業がどれくらいの量を生産しているのか、すべてのカテゴリーが同じような動きをしているのか、といった疑問に答えてくれる。これらを総合すると、マーケティングと生産計画の両戦略において完全な見解が得られる。予測は、市場がどのように変化するかを示す。

対象製品主要家電製品、小型家電製品

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 消費者向け電化製品市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Introduction
Regional overview
Leading companies and brands
Forecast projections
Country snapshots

 

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Summary

In addition to the problems caused by the pandemic in 2020-2022, some countries in the region (eg Japan) have also been impacted by inflation in recent years. Nevertheless, after three years of decline, positive, if extremely modest, growth was seen in 2023, with the Indian market a primary driver of these long-awaited signs of recovery. The dynamic Indian market will be responsible for 38% of new sales regionally over 2023-2028, with China, despite more modest growth, adding a further 23%.

Euromonitor International's Consumer Appliances in Asia Pacific global briefing offers a comprehensive guide to the retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. The report also identifies the leading companies/brands and offers strategic analysis of key factors influencing the competitive landscape - be it new product developments, technological innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Additionally, trade statistics and producer’s shares will answer questions on where appliances are produced and where they are being exported to, how quickly these units are moving, which companies are producing how much, and whether all categories are behaving in the same way. Collectively, this gives a complete view in both marketing and production planning strategies. Forecasts illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Major Appliances, Small Appliances.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Consumer Appliances market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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