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中東・アフリカのテニスラケット市場 2031年までの地域別予測 エンドユーザー別(大人(男女)・子供)、素材別(グラファイト・チタン・カーボンファイバー・その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、オンラインショップ、その他)分析


Middle East & Africa Tennis Racquet Market Forecast to 2031 Regional Analysis by End User [Adults (Men and Women) and Kids], Material (Graphite, Titanium, Carbon Fiber, and Others), and Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Online Retail, and Others)

中東・アフリカのテニスラケット市場は、2023年に1,859万米ドルと評価され、2031年には2,536万米ドルに達すると予測されている。 新製品革新が中東・アフリカのテニスラケット市場を押し上げる テニスラケ... もっと見る

 

 

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The Insight Partners
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2024年10月3日 US$3,550
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サマリー

中東・アフリカのテニスラケット市場は、2023年に1,859万米ドルと評価され、2031年には2,536万米ドルに達すると予測されている。

新製品革新が中東・アフリカのテニスラケット市場を押し上げる

テニスラケット製品の需要は、ヨネックス株式会社(Yonex Co.同社は2023年1月に第7世代VCOREラケットの発売を発表した。第7世代のVCOREラケットは、高弾道スピンボールが壮大なスケールで落下し、バウンドするのが特徴で、プレーヤーはより包括的な戦略的かつ攻撃的なゲームプレイを可能にする。同様に、住友ゴム工業のDUNLOPブランドは、革新的なコントロール・ラケットのCXシリーズを発表した。この革新的なシリーズは、プレーヤーがパワー、スピン、正確性を完全にコントロールできるように設計されている。さらに、2023年4月10日、バボラはラファエル・ナダルが推薦する新しいラケット「ピュア・エアロ・ラファ」を発売しました。このラケットは、スイングウェイトがかなり高く、フレームも重くなっている。オリジナルのエアロプロ・ドライブのフレーム構造で使用できる。また、軽量バージョンも用意されている。さらに、国際テニス連盟(ITF)は以前、スマート・ラケットを競技に使用することを禁止していたが、ラファエル・ナダルの新しいラケットや、選手のパフォーマンスに関するデータをリアルタイムで記録する心拍計のようなデバイスなど、現在では選手もこのテクノロジーを使用できるようになっている。テニスセンサーの最初の商業的リリースは、2013年8月22日のバボラプレイだった。それ以来、テニスプレーヤーのパフォーマンスを向上させるために、ありとあらゆる指標を測定しようとする製品がどんどん市場に登場している。それゆえ、テクノロジーはテニスのようなレクリエーションや競技スポーツの従来のプレー方法を変えつつある。そのため、慣性計測ユニット(IMU)センサーは、テニスプレーヤーからの需要が高まっています。これらのセンサーは、身体やスポーツ用具に取り付けられ、速度、加速度、角度などの情報を記録し、テニスのトラッキングやプログラミングを行うことができる。このように、高度な技術を組み込んだテニスラケットやその他の関連製品に対する需要の増加は、新製品の開発とともに市場の成長を強力に補完している。

中東・アフリカのテニスラケット市場概観

中東・アフリカは、南アフリカ、サウジアラビア、アラブ首長国連邦などの経済成長国で構成されています。この地域は、消費者の可処分所得の増加、ライフスタイルの向上、スポーツのレクリエーション活動への支出の増加につながる急速な経済発展を目の当たりにしている。特にUAEやサウジアラビアなどでは、さまざまなスポーツへの積極的な参加を政府が奨励しているため、この地域の人々のスポーツ参加は著しく増加している。この地域の国々は、スポーツ産業の可能性を認識し、長年にわたってスポーツ分野の資源と能力に戦略的に投資してきた。UAEには世界トップクラスの施設があり、トップアスリートを惹きつけ、草の根の発展を促進するような地元、地域、国際的なイベントが開催されている。同地域のテニスラケット市場は、同地域の女性の間でスポーツの人気が高まっていることから、今後数年間で著しい成長が見込まれる。中東・アフリカ地域では、テニスは女性のスポーツとして魅力を増している。この地域では長い間見過ごされてきたが、カタール、アラブ首長国連邦、モロッコでトーナメントが開催され、このスポーツの知名度が高まり、地元選手の参加が奨励されるようになっている。2023年4月、テニス・プロフェッショナル協会(ATP)はサウジアラビアでの次世代ファイナルズ開催を発表した。この権威あるイベントがサウジアラビアに移転することは、王国のテニスへの影響力と投資の拡大を意味する。サウジアラビアのような国は、経済の多様化と国際的な知名度を高めるために、テニスとエンターテインメントに多額の投資を行っている。この要因は、テニスラケット市場の成長を促進する可能性がある。さらに、この地域のテニス振興へのイニシアチブは、スポーツインフラ整備への多額の投資と相まって、今後数年間でテニスラケット市場に有利な成長機会をもたらすでしょう。
中東・アフリカのテニスラケット市場の収益と2031年までの予測 (百万米ドル)

中東・アフリカのテニスラケット市場細分化

中東・アフリカのテニスラケット市場は、エンドユーザー、素材、流通経路、国別にセグメント化されています。

エンドユーザーに基づき、中東&アフリカのテニスラケット市場は大人と子供に二分される。2023年の市場シェアは大人セグメントが大きい。さらに、大人セグメントは男性と女性にサブセグメント化される。

素材別では、中東・アフリカのテニスラケット市場は、グラファイト、チタン、カーボンファイバー、その他に分類される。2023年にはカーボンファイバーセグメントが最大の市場シェアを占めている。

流通チャネル別では、中東&アフリカのテニスラケット市場はスーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他に分類される。スーパーマーケット&ハイパーマーケット部門が2023年に最大の市場シェアを占めた。

国別では、中東&アフリカのテニスラケット市場は、サウジアラビア、南アフリカ、UAE、中東&アフリカのその他に区分される。2023年の中東&アフリカのテニスラケット市場シェアは、中東&アフリカの残りの地域が独占した。

YONEX Co Ltd、Sumitomo Rubber Industries Ltd、Babolat、Wilson Sporting Goods、Authentic Brands Group LLCなどが中東・アフリカのテニスラケット市場で事業を展開している大手企業である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.中東・アフリカのテニスラケット市場展望
4.1 概要
4.2 PEST分析
4.2.1 中東・アフリカPEST分析
4.3 エコシステム分析
4.3.1 原材料サプライヤー
4.3.2 メーカー
4.3.3 ディストリビューター/サプライヤー
4.3.4 最終用途
5.中東・アフリカのテニスラケット市場:主要市場動向
5.1 市場促進要因
5.1.1 若年層におけるレクリエーションスポーツとしてのテニスの普及
5.1.2 政府によるスポーツ支援の増加
5.2 市場の阻害要因
5.2.1 テニス関連費用の高さ
5.3 市場機会
5.3.1 環境に優しい素材のテニスラケットへの採用
5.4 今後の動向
5.4.1 新製品のイノベーション
5.5 推進要因と阻害要因の影響
6.テニスラケット市場-中東・アフリカ分析
6.1 中東・アフリカのテニスラケット市場概観
6.2 テニスラケット市場数量(千単位)、2020年~2031年
6.3 テニスラケット市場数量予測・分析(千単位)
6.4 テニスラケット市場収益(百万米ドル)、2020年〜2031年
6.5 テニスラケット市場の予測・分析
7.中東・アフリカのテニスラケット市場数量・収益分析-エンドユーザー別
7.1 大人
7.1.1 概要
7.1.2 大人テニスラケット市場:2031年までの数量予測(単位:万本)
7.1.3 大人用:テニスラケット市場:売上高と2031年までの予測(百万米ドル)
7.2 男性
7.2.1 男性テニスラケット市場:数量と2031年までの予測(単位:万本)
7.2.2 男性:テニスラケット市場テニスラケット市場:2031年までの収益予測(百万米ドル)
7.3 女性
7.3.1 女性テニスラケット市場:販売数量と2031年までの予測(単位:万本)
7.3.2 女性:テニスラケット市場テニスラケット市場:2031年までの収益予測(百万米ドル)
7.4 キッズ
7.4.1 概要
7.4.2 キッズ:テニスラケット市場 - 2031年までの数量・予測(単位:万本)
7.4.3 キッズ:テニスラケット市場-2031年までの収益予測(100万USドル)
8.中東・アフリカ:テニスラケット市場数量・収益分析-素材別
8.1 グラファイト
8.1.1 概要
8.1.2 グラファイトテニスラケット市場 - 2031年までの数量予測 (千単位)
8.1.3 グラファイト:テニスラケット市場:売上高と2031年までの予測(百万米ドル)
8.2 チタン
8.2.1 概要
8.2.2 チタンテニスラケット市場:数量と2031年までの予測(千単位)
8.2.3 チタンテニスラケット市場:収益と2031年までの予測(百万米ドル)
8.3 炭素繊維
8.3.1 概要
8.3.2 カーボンファイバーテニスラケット市場:数量と2031年までの予測(千単位)
8.3.3 炭素繊維:テニスラケット市場テニスラケット市場:収益と2031年までの予測(百万米ドル)
8.4 その他
8.4.1 概要
8.4.2 その他テニスラケット市場:数量と2031年までの予測(千単位)
8.4.3 その他:テニスラケット市場テニスラケット市場:収益と2031年までの予測(百万米ドル)
9.中東・アフリカ:テニスラケット市場の流通経路別数量・収益分析
9.1 スーパーマーケットとハイパーマーケット
9.1.1 概要
9.1.2 スーパーマーケットとハイパーマーケットテニスラケット市場:2031年までの数量予測(単位:万本)
9.1.3 スーパーマーケットとハイパーマーケット:テニスラケット市場:売上高と2031年までの予測(百万米ドル)
9.2 専門店
9.2.1 概要
9.2.2 専門店テニスラケット市場:販売数量と2031年までの予測(単位:千本)
9.2.3 専門店:テニスラケット市場:売上高と2031年までの予測(百万米ドル)
9.3 オンライン小売
9.3.1 概要
9.3.2 オンライン小売テニスラケット市場:販売数量と2031年までの予測(単位:千本)
9.3.3 オンライン小売:テニスラケット市場テニスラケット市場:売上高と2031年までの予測(百万米ドル)
9.4 その他
9.4.1 概要
9.4.2 その他テニスラケット市場:数量と2031年までの予測(単位:万本)
9.4.3 その他:テニスラケット市場テニスラケット市場:収益と2031年までの予測(百万米ドル)
10.中東・アフリカ:テニスラケット市場 - 国別分析
10.1 中東・アフリカ
10.1.1 中東・アフリカ:テニスラケット市場の主要国別内訳(2023年・2031年)
10.1.1.1 中東・アフリカテニスラケット市場数量・予測・分析-国別
10.1.1.2 中東・アフリカテニスラケット市場収入・予測・分析-国別
10.1.1.3 南アフリカのテニスラケット市場 - 2031年までの収益予測 (百万米ドル)
10.1.1.3.1 南アフリカのテニスラケット市場のエンドユーザー別内訳
10.1.1.3.2 南アフリカのテニスラケット市場の素材別内訳
10.1.1.3.3 南アフリカのテニスラケット市場の流通経路別内訳
10.1.1.4 サウジアラビアのテニスラケット市場-2031年までの収益予測 (百万米ドル)
10.1.1.4.1 サウジアラビアのテニスラケット市場 エンドユーザー別内訳
10.1.1.4.2 サウジアラビアのテニスラケット市場:素材別
10.1.1.4.3 サウジアラビアのテニスラケット市場:流通経路別
10.1.1.5 アラブ首長国連邦のテニスラケット市場-2031年までの収益予測 (百万米ドル)
10.1.1.5.1 アラブ首長国連邦テニスラケット市場 エンドユーザー別内訳
10.1.1.5.2 アラブ首長国連邦テニスラケット市場:素材別売上構成
10.1.1.5.3 アラブ首長国連邦テニスラケット市場流通経路別内訳
10.1.1.6 その他の中東・アフリカ地域のテニスラケット市場 - 2031年に至る収益及び予測 (百万米ドル)
10.1.1.6.1 その他の中東・アフリカ地域のテニスラケット市場 エンドユーザー別内訳
10.1.1.6.2 その他の中東・アフリカ地域テニスラケット市場の素材別内訳
10.1.1.6.3 その他の中東・アフリカ地域テニスラケット市場の流通経路別内訳
11.競争環境
11.1 主要プレーヤーによるヒートマップ分析
11.2 企業のポジショニングと集中度
12.産業展望
12.1 概要
12.2 市場イニシアティブ
12.3 合併と買収
13.企業プロフィール
13.1 ヨネックス株式会社
13.1.1 主要事実
13.1.2 事業内容
13.1.3 製品・サービス
13.1.4 財務概要
13.1.5 SWOT分析
13.1.6 主要な開発
13.2 住友ゴム工業
13.2.1 主要事実
13.2.2 事業内容
13.2.3 製品とサービス
13.2.4 財務概要
13.2.5 SWOT分析
13.2.6 主要開発
13.3 HEAD
13.3.1 主要事実
13.3.2 事業内容
13.3.3 製品とサービス
13.3.4 財務概要
13.3.5 SWOT分析
13.3.6 主要開発
13.4 バボラ
13.4.1 主要事実
13.4.2 事業内容
13.4.3 製品とサービス
13.4.4 財務概要
13.4.5 SWOT分析
13.4.6 主要な開発
13.5 ウィルソン・スポーティング・グッズ
13.5.1 主要事実
13.5.2 事業内容
13.5.3 製品とサービス
13.5.4 財務概要
13.5.5 SWOT分析
13.5.6 主要開発
13.6 GAMMAスポーツ
13.6.1 主要事実
13.6.2 事業内容
13.6.3 製品とサービス
13.6.4 財務概要
13.6.5 SWOT分析
13.6.6 主要開発
13.7 パシフィックホールディングGmbH
13.7.1 主要事実
13.7.2 事業内容
13.7.3 製品およびサービス
13.7.4 財務概要
13.7.5 SWOT分析
13.7.6 主要開発
13.8 マウ・フレールSA
13.8.1 主要事実
13.8.2 事業内容
13.8.3 製品およびサービス
13.8.4 財務概要
13.8.5 SWOT分析
13.8.6 主要開発
13.9 オーセンティック・ブランズ・グループLLC
13.9.1 主要事実
13.9.2 事業内容
13.9.3 製品とサービス
13.9.4 財務概要
13.9.5 SWOT分析
13.9.6 主要開発
14.付録
14.1 インサイト・パートナーズについて

 

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Summary

The Middle East & Africa tennis racquet market was valued at US$ 18.59 million in 2023 and is expected to reach US$ 25.36 million by 2031; it is estimated to register a CAGR of 4.0% from 2023 to 2031 .

New Product Innovations Boost Middle East & Africa Tennis Racquet Market

The demand for tennis racquet products is surging due to new product innovations by various market players such as, Yonex Co., Ltd. The company announced the launch of the 7th-generation VCORE racquet in January 2023. The 7th-generation VCORE racquet features a high trajectory spin ball that drops and bounces on a grand scale, allowing players a more comprehensive range of strategic and aggressive gameplay. Similarly, the DUNLOP brand of Sumitomo Rubber Industries, Ltd. has introduced an innovative CX Series range of control racquets. This innovative range has been designed to give players complete control over their power, spin, and accuracy. In addition to this, On April 10, 2023, Babolat released the new Pure Aero Rafa racket cosmetic endorsed by Rafael Nadal. It has a much higher swing weight and heavier frame. It is available in the original Aeropro Drive frame construction. Also, the company made available a lighter version. Moreover, the International Tennis Federation (ITF) had previously outlawed the smart racquets in competition; however, players can now use the technology, such as Rafael Nadal's new racquet and devices like heart-rate monitors that record data about player performance in real time. The first commercial release of tennis sensors was on August 22, 2013, with the Babolat Play. Since then, more and more products have emerged on the market that tries to measure every possible metric of a tennis player to improve performance. Hence, technology is changing the conventional ways of playing recreational and competitive sports such as tennis. Therefore, inertial measurement units (IMU) sensors have a buoyant demand from tennis players. These sensors are placed on the body or sporting equipment to record information, such as velocities, accelerations, and angles, that can be tracked and programmed in tennis. Thus, the increased demand for advanced technology-incorporated tennis racquet, and other related products, along with new product developments, is strongly complementing the market's growth.

Middle East & Africa Tennis Racquet Market Overview

The Middle East and Africa consists of several growing economies, such as South Africa, Saudi Arabia, the UAE, and others. This region is witnessing rapid economic development leading to the rising disposable income of consumers, improving lifestyles, and increasing expenditure on recreational activities in sports. The participation of people in sports across the region is significantly increasing owing to rising encouragement from governments of countries like the UAE, and Saudi Arabia, among others, for active participation in different sports. The countries in this region have recognized the potential of the sports industry and have been investing strategically in their resources and competencies across the sports sector for many years. The UAE has world-class facilities and hosts local, regional, and international events that attract top athletes and promote grassroots development. The tennis racquets market across the region is expected to witness remarkable growth in the coming years owing to the increasing popularity of the sport amongst the women in the region. Tennis is gaining appeal as a women's sport in the Middle East and Africa. Long overlooked in the region, the sport is gaining traction with tournaments held in Qatar, the UAE, and Morocco, enhancing its visibility and encouraging local players to participate. In April 2023, the Association of Tennis Professionals (ATP) announced its Next Gen finals in Saudi Arabia 2023. The relocation of the prestigious event to Saudi Arabia would represent the kingdom's growing leverage and investment in tennis. Hence, the countries such as Saudi Arabia invests heavily in tennis and entertainment to diversify their economy and boost their international profile. This factor is potentially driving the tennis racquet market growth. Moreover, the region’s initiatives in promoting tennis, coupled with heavy investments in developing sports infrastructure, will open lucrative growth opportunities for the tennis racquet market in the coming years.
Middle East & Africa Tennis Racquet Market Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)

Middle East & Africa Tennis Racquet Market Segmentation

The Middle East & Africa tennis racquet market is segmented into end user, material, distribution channel, and country.

Based on end user, the Middle East & Africa tennis racquet market is bifurcated into adults and kids. The adults segment held a larger market share in 2023. Furthermore, the adults segment is sub segmented into men and women.

In terms of material, the Middle East & Africa tennis racquet market is categorized into graphite, titanium, carbon fiber, and others. The carbon fiber segment held the largest market share in 2023.

By distribution channel, the Middle East & Africa tennis racquet market is segmented into supermarkets & hypermarkets , specialty stores, online retail, and others. The supermarkets & hypermarkets segment held the largest market share in 2023.

By country, the Middle East & Africa tennis racquet market is segmented into Saudi Arabia, South Africa, the UAE, and the Rest of Middle East & Africa. The Rest of Middle East & Africa dominated the Middle East & Africa tennis racquet market share in 2023.

YONEX Co Ltd, Sumitomo Rubber Industries Ltd, Babolat, Wilson Sporting Goods, and Authentic Brands Group LLC are some of the leading companies operating in the Middle East & Africa tennis racquet market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Middle East & Africa Tennis Racquet Market Landscape
4.1 Overview
4.2 PEST Analysis
4.2.1 Middle East & Africa PEST Analysis
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers
4.3.2 Manufacturers
4.3.3 Distributors/Suppliers
4.3.4 End Use
5. Middle East & Africa Tennis Racquet Market – Key Market Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Adoption of Tennis as Recreational Sport in Young Population
5.1.2 Rising Government Support to Sports
5.2 Market Restraints
5.2.1 High Expenses Related to Tennis
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Adoption of Eco-Friendly Material For Tennis Racquets
5.4 Future Trends
5.4.1 New Product Innovations
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Tennis Racquet Market – Middle East & Africa Analysis
6.1 Middle East & Africa Tennis Racquet Market Overview
6.2 Tennis Racquet Market Volume (Thousand Units), 2020–2031
6.3 Tennis Racquet Market Volume Forecast and Analysis (Thousand Units)
6.4 Tennis Racquet Market Revenue (US$ Million), 2020–2031
6.5 Tennis Racquet Market Forecast and Analysis
7. Middle East & Africa Tennis Racquet Market Volume and Revenue Analysis – by End User
7.1 Adults
7.1.1 Overview
7.1.2 Adults: Tennis Racquet Market – Volume and Forecast to 2031 (Thousand Units)
7.1.3 Adults: Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
7.2 Men
7.2.1 Men: Tennis Racquet Market – Volume and Forecast to 2031 (Thousand Units)
7.2.2 Men: Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
7.3 Women
7.3.1 Women: Tennis Racquet Market – Volume and Forecast to 2031 (Thousand Units)
7.3.2 Women: Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
7.4 Kids
7.4.1 Overview
7.4.2 Kids: Tennis Racquet Market – Volume and Forecast to 2031 (Thousand Units)
7.4.3 Kids: Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8. Middle East & Africa Tennis Racquet Market Volume and Revenue Analysis – by Material
8.1 Graphite
8.1.1 Overview
8.1.2 Graphite: Tennis Racquet Market – Volume and Forecast to 2031 (Thousand Units)
8.1.3 Graphite: Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8.2 Titanium
8.2.1 Overview
8.2.2 Titanium: Tennis Racquet Market – Volume and Forecast to 2031 (Thousand Units)
8.2.3 Titanium: Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8.3 Carbon Fiber
8.3.1 Overview
8.3.2 Carbon Fiber: Tennis Racquet Market – Volume and Forecast to 2031 (Thousand Units)
8.3.3 Carbon Fiber: Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8.4 Others
8.4.1 Overview
8.4.2 Others: Tennis Racquet Market – Volume and Forecast to 2031 (Thousand Units)
8.4.3 Others: Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9. Middle East & Africa Tennis Racquet Market Volume and Revenue Analysis – by Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Overview
9.1.2 Supermarkets & Hypermarkets: Tennis Racquet Market – Volume and Forecast to 2031 (Thousand Units)
9.1.3 Supermarkets & Hypermarkets: Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.2 Specialty Stores
9.2.1 Overview
9.2.2 Specialty Stores: Tennis Racquet Market – Volume and Forecast to 2031 (Thousand Units)
9.2.3 Specialty Stores: Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.3 Online Retail
9.3.1 Overview
9.3.2 Online Retail: Tennis Racquet Market – Volume and Forecast to 2031 (Thousand Units)
9.3.3 Online Retail: Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.4 Others
9.4.1 Overview
9.4.2 Others: Tennis Racquet Market – Volume and Forecast to 2031 (Thousand Units)
9.4.3 Others: Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10. Middle East & Africa Tennis Racquet Market – Country Analysis
10.1 Middle East & Africa
10.1.1 Middle East & Africa Tennis Racquet Market Breakdown, by Key Countries, 2023 and 2031 (%)
10.1.1.1 Middle East & Africa Tennis Racquet Market Volume and Forecast and Analysis – by Country
10.1.1.2 Middle East & Africa Tennis Racquet Market Revenue and Forecast and Analysis – by Country
10.1.1.3 South Africa Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.1.1.3.1 South Africa Tennis Racquet Market Breakdown by End User
10.1.1.3.2 South Africa Tennis Racquet Market Breakdown by Material
10.1.1.3.3 South Africa Tennis Racquet Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.4 Saudi Arabia Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.1.1.4.1 Saudi Arabia Tennis Racquet Market Breakdown by End User
10.1.1.4.2 Saudi Arabia Tennis Racquet Market Breakdown by Material
10.1.1.4.3 Saudi Arabia Tennis Racquet Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.5 United Arab Emirates Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.1.1.5.1 United Arab Emirates Tennis Racquet Market Breakdown by End User
10.1.1.5.2 United Arab Emirates Tennis Racquet Market Breakdown by Material
10.1.1.5.3 United Arab Emirates Tennis Racquet Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.6 Rest of Middle East & Africa Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.1.1.6.1 Rest of Middle East & Africa Tennis Racquet Market Breakdown by End User
10.1.1.6.2 Rest of Middle East & Africa Tennis Racquet Market Breakdown by Material
10.1.1.6.3 Rest of Middle East & Africa Tennis Racquet Market Breakdown by Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1 Heat Map Analysis by Key Players
11.2 Company Positioning & Concentration
12. Industry Landscape
12.1 Overview
12.2 Market Initiative
12.3 Merger and Acquisition
13. Company Profiles
13.1 YONEX Co., Ltd.
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Sumitomo Rubber Industries Ltd
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 HEAD
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Babolat
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Wilson Sporting Goods
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 GAMMA Sports
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 PACIFIC Holding GmbH
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
13.8 Maus Frères SA
13.8.1 Key Facts
13.8.2 Business Description
13.8.3 Products and Services
13.8.4 Financial Overview
13.8.5 SWOT Analysis
13.8.6 Key Developments
13.9 Authentic Brands Group LLC
13.9.1 Key Facts
13.9.2 Business Description
13.9.3 Products and Services
13.9.4 Financial Overview
13.9.5 SWOT Analysis
13.9.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners

 

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