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米国のヘチマ市場規模予測(2021年〜2031年)、国別シェア、動向、成長機会分析レポート収録範囲製品タイプ別(ハンドル付きヘチマ、ハンドルなしヘチマ)、流通チャネル別(スーパーマーケットとハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他)


US Loofah Market Size and Forecast (2021 - 2031), Country Share, Trend, and Growth Opportunity Analysis Report Coverage: By Product Type (Loofah with Handle and Loofah without Handle), Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Specialty Stores, Online Retail, and Others)

米国のヘチマ市場規模は2023年に6億2,809万米ドルと評価され、2031年には9億4,224万米ドルに達すると予測されている。 米国のヘチマ市場は、都市化、ライフスタイルの変化、消費者の間でのソーシャルメディア... もっと見る

 

 

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The Insight Partners
ザ・インサイトパートナーズ
2024年10月22日 US$3,550
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サマリー

米国のヘチマ市場規模は2023年に6億2,809万米ドルと評価され、2031年には9億4,224万米ドルに達すると予測されている。

米国のヘチマ市場は、都市化、ライフスタイルの変化、消費者の間でのソーシャルメディアの影響力の増加により、広範なパーソナルケア産業において活気に満ちた成長セグメントとなっている。ヘチマは、その優れた洗浄力と剥離性により、米国市場で絶大な人気を博している。ヘチマは、皮膚の健康と消費者の健康増進にさまざまな効果をもたらす。ヘチマは毛穴を開き、余分な汚れや皮脂を取り除きやすくする。皮膚組織を刺激し、体内の血液循環を促進することで、セルライトを減らし、さらに肌の弾力を取り戻すのを助けます。

国内での廃棄物ゼロ運動の人気の高まりにより、生分解性で堆肥化可能な天然素材やオーガニックのヘチマに注目が集まっています。合成ヘチマとは異なり、天然ヘチマやオーガニックヘチマはブドウ科の植物ルファの果実から作られる。ルファはウリ科の植物で、乾燥させた果実は堆肥化される。ルファの果実を乾燥させて皮をむき、その繊維質の内部をスポンジとして使用する。天然のヘチマは、伝統的なヘチマや合成ヘチマよりも研磨力が強く、強い傾向がある。

ベチバーを原料とした天然ヘチマやオーガニックヘチマもある。ベチバーは背の高い多年草で、その癒し効果と魅力的な香りで知られています。ベチバー草を使用したヘチマは、肌に潤いと保湿を与えます。このような有機・天然ヘチマの利点が、米国での需要を牽引している。さらに、EcoRoots社、Natural Bath and Body Shop社、Grapeseed Co社など、いくつかのメーカーが有機・天然ヘチマを提供しており、国内での需要の高まりに応えている。

米国のヘチマ市場に参入している主要企業には、NectarLife、PMD Beauty、Earth Therapeutics、Coty Inc、EcoTools Beauty、Zephyr Companies LLC、IMS Trading LLC、Natural Bath and Body Shop、Daily Concepts、Finchberryなどがある。これらの企業は革新的な製品を手頃な価格で提供し、多くの消費者を惹きつけている。



米国のヘチマ市場全体の規模は、一次資料と二次資料の両方を用いて算出された。調査プロセスを開始するにあたり、市場に関する質的・量的情報を入手するため、社内外の情報源を用いて徹底的な二次調査を実施した。また、データを検証し、トピックに関する分析的洞察を得るために、業界関係者に複数の一次インタビューを実施した。このプロセスには、副社長、事業開発マネージャー、マーケットインテリジェンスマネージャー、国内営業マネージャーなどの業界専門家と、米国ヘチマ市場を専門とする評価専門家、リサーチアナリスト、キーオピニオンリーダーなどの外部コンサルタントが参加しています。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要市場インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 二次調査
3.2 一次調査
3.2.1 仮説の設定
3.2.2 マクロ経済要因分析
3.2.3 基礎数値の作成
3.2.4 データの三角測量
3.2.5 国レベルのデータ
4.米国のヘチマ市場概況
4.1 市場概要
4.2 ポーターのファイブフォース分析
4.2.1 新規参入の脅威
4.2.2 代替品の脅威
4.2.3 買い手の交渉力
4.2.4 供給者の交渉力
4.2.5 競争上のライバル関係
4.3 エコシステム分析
4.3.1 原材料サプライヤー
4.3.2 メーカー
4.3.3 流通業者または供給業者
4.3.4 流通チャネル
4.3.5 バリューチェーンのベンダー一覧
5.ヘチマのアメリカ市場-主要市場動向
5.1 ヘチマのアメリカ市場-主要市場動向
5.2 市場の促進要因
5.2.1 皮膚の健康とウェルネスに対する意識の高まり
5.2.2 オーガニックおよび天然製品に対する需要の増加
5.3 市場の抑制要因
5.3.1 代替・代用製品の増加
5.4 市場機会
5.4.1 主要流通チャネルとしての電子商取引産業の拡大
5.5 今後の動向
5.5.1 ソーシャルメディアと有名人の推薦の影響力の増大
5.6 推進要因と阻害要因の影響
6.米国のヘチマ市場分析
6.1 米国のヘチマ市場売上高(百万米ドル)、2021年〜2031年
6.2 米国のヘチマ市場の予測と分析
7.米国のヘチマ市場分析-製品タイプ別
7.1 柄付きヘチマ
7.1.1 概要
7.1.2 柄付きヘチマ米国のヘチマ市場:2031年までの売上高と予測(US$ Million)
7.2 ハンドルなしヘチマ
7.2.1 概要
7.2.2 取っ手なしのヘチマ:米国のヘチマ市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
8.米国のヘチマ市場分析-流通経路別
8.1 スーパーマーケットとハイパーマーケット
8.1.1 概要
8.1.2 スーパーマーケットとハイパーマーケット米国のヘチマ市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
8.2 専門店
8.2.1 概要
8.2.2 専門店米国のヘチマ市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
8.3 オンライン小売
8.3.1 概要
8.3.2 オンライン小売:米国のヘチマ市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
8.4 その他
8.4.1 概要
8.4.2 その他米国のヘチマ市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
9.競争環境
9.1 ヒートマップ分析
9.2 企業のポジショニングと集中度
10.企業プロフィール
10.1 NOA LLC
10.1.1 主要事実
10.1.2 事業内容
10.1.3 製品とサービス
10.1.4 財務概要
10.1.5 SWOT分析
10.1.6 主要な開発
10.2 エイジ・サイエンシズ
10.2.1 主要事実
10.2.2 事業内容
10.2.3 製品とサービス
10.2.4 財務概要
10.2.5 SWOT分析
10.2.6 主要開発
10.3 アース・セラピューティクス
10.3.1 主要事実
10.3.2 事業内容
10.3.3 製品とサービス
10.3.4 財務概要
10.3.5 SWOT分析
10.3.6 主要な開発
10.4 コティ社
10.4.1 主要事実
10.4.2 事業内容
10.4.3 製品およびサービス
10.4.4 財務概要
10.4.5 SWOT分析
10.4.6 主要開発
10.5 エコツールズ・ビューティー
10.5.1 主要事実
10.5.2 事業内容
10.5.3 製品とサービス
10.5.4 財務概要
10.5.5 SWOT分析
10.5.6 主要開発
10.6 ゼファー・カンパニーズLLC
10.6.1 主要事実
10.6.2 事業内容
10.6.3 製品とサービス
10.6.4 財務概要
10.6.5 SWOT分析
10.6.6 主要開発
10.7 ハドソンメイド
10.7.1 主要事実
10.7.2 事業内容
10.7.3 製品およびサービス
10.7.4 財務概要
10.7.5 SWOT分析
10.7.6 主要な開発
10.8 ナチュラル・バス&ボディ
10.8.1 主要事実
10.8.2 事業内容
10.8.3 製品とサービス
10.8.4 財務概要
10.8.5 SWOT分析
10.8.6 主要な開発
10.9 デイリーコンセプト
10.9.1 主要事実
10.9.2 事業内容
10.9.3 製品とサービス
10.9.4 財務概要
10.9.5 SWOT分析
10.9.6 主要開発
10.10 フィンチベリーLLC
10.10.1 主要事実
10.10.2 事業内容
10.10.3 製品とサービス
10.10.4 財務概要
10.10.5 SWOT分析
10.10.6 主要開発
11.付録
11.1 インサイト・パートナーズについて

 

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Summary

The US loofah market size was valued at US$ 628.09 million in 2023 and is projected to reach US$ 942.24 million by 2031; it is expected to register a CAGR of 5.2% from 2023 to 2031.

The US loofah market is a vibrant and growing segment in the broader personal care industry, owing to urbanization, changing lifestyles, and an increasing influence of social media influence among consumers. Loofah is gaining immense popularity in the US market attributed to its excellent cleansing and exfoliating properties. It offers various benefits to improve skin health and consumer wellness. Loofah opens up pores, making it easier to remove excess dirt and oil from the skin, leaving the skin look smoother and fresher. It stimulates the skin tissues and promotes blood circulation in the body, reducing cellulite and helps the skin regain its elasticity which further reduces cellulite and helps the skin regain its elasticity.

The increasing popularity of the zero-waste movement in the country has drawn attention toward natural and organic loofahs that are biodegradable and compostable. Unlike synthetic loofahs, natural and organic loofahs are produced from the fruits of the vine-growing luffa plants. They are part of the gourd family, also known as Cucurbitaceae. The luffa fruit is dried and peeled; its fibrous interior is used as a sponge. Natural loofahs tend to be abrasive and stronger than traditional and synthetic loofahs.

Several natural and organic loofahs are made using vetiver as a raw material. Vetiver is a tall perennial grass known for its healing properties and appealing aroma. Loofahs that are made using vetiver grass provide extra hydration and moisturization to the skin. Such benefits of the organic and natural loofah drive its demand in the US. Further, several manufacturers, including EcoRoots, Natural Bath and Body Shop, and Grapeseed Co, offer organic and natural loofahs to meet the growing demand in the country.

Some of the key players operating in the US loofah market are NectarLife, PMD Beauty, Earth Therapeutics, Coty Inc, EcoTools Beauty, Zephyr Companies LLC, IMS Trading LLC, Natural Bath and Body Shop, Daily Concepts, and Finchberry. These players offer innovative products at affordable prices that attract a large number of consumers, opening new opportunities for them in the coming years.



The overall US loofah market size has been derived using both primary and secondary sources. To begin the research process, exhaustive secondary research has been conducted using internal and external sources to obtain qualitative and quantitative information about the market. Also, multiple primary interviews have been conducted with industry participants to validate the data and gain analytical insights into the topic. Participants in this process include industry experts, such as VPs, business development managers, market intelligence managers, and national sales managers, along with external consultants, such as valuation experts, research analysts, and key opinion leaders, specializing in the US loofah market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Market Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Secondary Research
3.2 Primary Research
3.2.1 Hypothesis formulation:
3.2.2 Macro-economic factor analysis:
3.2.3 Developing base number:
3.2.4 Data Triangulation:
3.2.5 Country level data:
4. US Loofah Market Landscape
4.1 Market Overview
4.2 Porter’s Five Forces Analysis
4.2.1 Threat of New Entrants:
4.2.2 Threat of Substitutes:
4.2.3 Bargaining Power of Buyers:
4.2.4 Bargaining Power of Suppliers:
4.2.5 Competitive Rivalry:
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers
4.3.2 Manufacturers
4.3.3 Distributors or Suppliers
4.3.4 Distribution Channel
4.3.5 List of Vendors in the Value Chain
5. US Loofah Market – Key Market Dynamics
5.1 US Loofah Market – Key Market Dynamics
5.2 Market Drivers
5.2.1 Growing Awareness of Skin Health and Wellness
5.2.2 Increasing Demand for Organic and Natural Products
5.3 Market Restraints
5.3.1 Rising Availability of Alternative/Substitute Products
5.4 Market Opportunities
5.4.1 Expanding E-Commerce Industry as a Major Distribution Channel
5.5 Future Trends
5.5.1 Growing Influence of Social Media and Celebrity Endorsements
5.6 Impact of Drivers and Restraints:
6. US Loofah Market Analysis
6.1 US Loofah Market Revenue (US$ Million), 2021–2031
6.2 US Loofah Market Forecast and Analysis
7. US Loofah Market Analysis – by Product Type
7.1 Loofah With Handle
7.1.1 Overview
7.1.2 Loofah With Handle: US Loofah Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
7.2 Loofah Without Handle
7.2.1 Overview
7.2.2 Loofah Without Handle: US Loofah Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8. US Loofah Market Analysis – by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Overview
8.1.2 Supermarkets and Hypermarkets: US Loofah Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8.2 Specialty Stores
8.2.1 Overview
8.2.2 Specialty Stores: US Loofah Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8.3 Online Retail
8.3.1 Overview
8.3.2 Online Retail: US Loofah Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8.4 Others
8.4.1 Overview
8.4.2 Others: US Loofah Market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9. Competitive Landscape
9.1 Heat Map Analysis
9.2 Company Positioning and Concentration
10. Company Profiles
10.1 NOA LLC
10.1.1 Key Facts
10.1.2 Business Description
10.1.3 Products and Services
10.1.4 Financial Overview
10.1.5 SWOT Analysis
10.1.6 Key Developments
10.2 Age Sciences Inc
10.2.1 Key Facts
10.2.2 Business Description
10.2.3 Products and Services
10.2.4 Financial Overview
10.2.5 SWOT Analysis
10.2.6 Key Developments
10.3 Earth Therapeutics Inc
10.3.1 Key Facts
10.3.2 Business Description
10.3.3 Products and Services
10.3.4 Financial Overview
10.3.5 SWOT Analysis
10.3.6 Key Developments
10.4 Coty Inc
10.4.1 Key Facts
10.4.2 Business Description
10.4.3 Products and Services
10.4.4 Financial Overview
10.4.5 SWOT Analysis
10.4.6 Key Developments
10.5 EcoTools Beauty
10.5.1 Key Facts
10.5.2 Business Description
10.5.3 Products and Services
10.5.4 Financial Overview
10.5.5 SWOT Analysis
10.5.6 Key Developments
10.6 Zephyr Companies LLC
10.6.1 Key Facts
10.6.2 Business Description
10.6.3 Products and Services
10.6.4 Financial Overview
10.6.5 SWOT Analysis
10.6.6 Key Developments
10.7 Hudson Made
10.7.1 Key Facts
10.7.2 Business Description
10.7.3 Products and Services
10.7.4 Financial Overview
10.7.5 SWOT Analysis
10.7.6 Key Developments
10.8 Natural Bath & Body
10.8.1 Key Facts
10.8.2 Business Description
10.8.3 Products and Services
10.8.4 Financial Overview
10.8.5 SWOT Analysis
10.8.6 Key Developments
10.9 Daily Concepts
10.9.1 Key Facts
10.9.2 Business Description
10.9.3 Products and Services
10.9.4 Financial Overview
10.9.5 SWOT Analysis
10.9.6 Key Developments
10.10 Finchberry LLC
10.10.1 Key Facts
10.10.2 Business Description
10.10.3 Products and Services
10.10.4 Financial Overview
10.10.5 SWOT Analysis
10.10.6 Key Developments
11. Appendix
11.1 About The Insight Partners

 

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