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アジア太平洋地域のニコチンパウチ市場の2030年までの予測 - 地域別分析 - 強度別(6mg/g未満、6mg/g~12mg/g、12mg/g以上)、フレーバー別(オリジナル/プレーン、フレーバー付き(ミント、ベリー、シトラス、フルーティー、その他))、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他)


Asia Pacific Nicotine Pouches Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Strength (Less than 6 mg/g, 6 mg/g to 12 mg/g, and More than 12 mg/g), Flavor [Original/Plain, and Flavored (Mint, Berry, Citrus, Fruity, Others)], and Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Online Retail, and Others)

アジア太平洋地域のニコチン入りパウチ市場は、2022年に2億6,068万米ドルと評価され、2030年には3億7,064万米ドルに達すると予測されている。 主要市場プレイヤーの戦略的開発イニシアティブがアジア太平洋ニ... もっと見る

 

 

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サマリー

アジア太平洋地域のニコチン入りパウチ市場は、2022年に2億6,068万米ドルと評価され、2030年には3億7,064万米ドルに達すると予測されている。

主要市場プレイヤーの戦略的開発イニシアティブがアジア太平洋ニコチンパウチ市場を後押し

ニコチンパウチメーカーは、ニコチンパウチが市場に導入されて以来、競争力を獲得し、進化する消費者の需要に適応するために、戦略的な開発イニシアティブに関与している。主要な市場プレーヤーは、様々なフレーバーとニコチン含有量を含む多様な製品ポートフォリオを提供しています。他社や研究機関との戦略的提携や協力関係は、知識支援、規制対応、市場シェア拡大、新製品開発を促進する。市場でのプレゼンス拡大には、他社の買収や流通網の強化が含まれ、収益ストリームにプラスの影響を与える。

2022年、日本たばこ産業(JTI)はフィリピンでニコチン入りパウチ・ブランド「ノルディック・スピリット」を試験発売し、さらに英国で製品を発売する計画を発表した。

2021年7月、フィリップ・モリス・インターナショナルはニコチン置換療法タイプの製品をベースとするフェルティン・ファーマ社の買収を発表した。したがって、主要市場プレイヤーによる戦略的な開発イニシアティブは、予測期間中にニコチンパウチ市場に有利な機会を創出すると予想される。

アジア太平洋地域のニコチンパウチ市場概要

アジア太平洋地域のニコチン入りパウチ市場は、消費者の嗜好の変化とタバコ産業の状況の変化を反映して、近年著しい成長を遂げている。アジア太平洋地域は世界のタバコ利用者の大部分を占めており、ニコチン入りパウチの巨大な潜在市場を形成している。伝統的な無煙たばこ製品(SLT)の使用は、フィリピンのngaやインドのkhainiなど、アジアのさまざまな文化圏でいまだに一般的である。しかし、健康への悪影響が懸念されている。喫煙者はタバコの有害な影響をますます認識するようになり、より害が少ないと認識される代替ニコチン供給方法を積極的に求めるようになっている。無煙でタバコを吸わないと宣伝されることの多いニコチン入りパウチは、多くの消費者にとってうってつけである。さらに、この地域の経済が繁栄し、可処分所得が増加するにつれて、ニコチン・パウチのような製品への支出が増加する。急速な都市化はライフスタイルの欧米化を促進し、ニコチン入りパウチを含む新しいトレンドやパウチの人気は農村部よりも急速に高まっている。利便性と慎重さへのシフトがあり、ニコチン・パウチはニコチン渇望を満足させるための目立たず雑然としない方法を提供している。さらに、ニコチン入りパウチにはミントやフルーツからコーヒーやチャイまで幅広いフレーバーがあり、多様な嗜好に対応している。東南アジア市場も、ハイテクに精通した若年層と可処分所得の増加に牽引され、有望な成長を見せている。このように、アジア太平洋地域におけるニコチン入りパウチの需要拡大は、消費者の嗜好、社会経済動向、規制環境、現地の市場ダイナミクスが複雑に絡み合った結果である。これらの要因は、当面の間、市場拡大を牽引し続ける可能性が高い。

アジア太平洋地域のニコチンパウチ市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)

アジア太平洋地域のニコチンパウチ市場のセグメンテーション

アジア太平洋地域のニコチンパウチ市場は、強さ、フレーバー、流通チャネル、国によって区分される。強度に基づき、アジア太平洋地域のニコチンパウチ市場は6mg/g未満、6mg/g~12mg/g、12mg/g以上に分類される。6mg/g~12mg/gのセグメントが2022年に最大の市場シェアを占めた。

フレーバーに関しては、アジア太平洋地域のニコチンパウチ市場はオリジナル/プレーンとフレーバーに二分される。2022年にはフレーバーセグメントがより大きな市場シェアを占めた。フレーバーセグメントはさらにミント、ベリー、シトラス、フルーティ、その他に細分化される。

流通チャネル別では、アジア太平洋地域のニコチン入りパウチ市場はスーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他に分類される。コンビニエンスストアは2022年に最大の市場シェアを占めた。

国別では、アジア太平洋地域のニコチン入りパウチ市場は中国、パキスタン、日本、韓国、その他のアジア太平洋地域に区分される。2022年のアジア太平洋地域のニコチン入りパウチ市場シェアは、アジア太平洋地域の残りの地域が独占した。

Swedish Match AB、Imperial Brands Plc、Philip Morris International Inc、British American Tobacco Plc、Atlas International LLC、Sesh Products US Incは、アジア太平洋のニコチン入りパウチ市場で事業を展開している大手企業の一部である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.アジア太平洋地域のニコチンパウチの市場展望
4.1 概要
4.2 ポーターのファイブフォース分析
4.2.1 買い手の交渉力
4.2.2 供給者の交渉力
4.2.3 新規参入者の脅威
4.2.4 代替品の脅威
4.2.5 競争上のライバル
4.3 エコシステム分析
4.3.1 原材料サプライヤー
4.3.2 ニコチン袋メーカー
4.3.3 流通業者/供給業者
4.3.4 流通チャネル
5.アジア太平洋地域のニコチンパウチ市場:主要市場動向
5.1 市場促進要因
5.1.1 タバコ製品に代わるスモークフリー製品の人気上昇
5.1.2 効果的なブランディングとマーケティング戦略
5.2 市場の阻害要因
5.2.1 ニコチンパウチに対する厳しい政府規制と潜在的規制
5.3 市場機会
5.3.1 主要市場プレーヤーの戦略的開発イニシアティブ
5.3.2 オンラインチャネルを通じたニコチンパウチの入手可能性
5.4 今後の動向
5.4.1 ニコチンパウチメーカーによる持続可能性への取り組み
5.5 推進要因と阻害要因の影響
6.ニコチンパウチ市場-アジア太平洋地域分析
6.1 概要
6.2 ニコチンパウチ市場の売上高(百万米ドル)、2020-2030年
6.3 ニコチンパウチ市場予測分析
7.アジア太平洋地域のニコチンパウチ市場分析-強さ別
7.1 6mg/g未満
7.1.1 概要
7.1.2 6mg/g未満:ニコチンパウチ市場-2030年までの売上高と予測(百万米ドル)
7.2 6mg/g以上12mg/g未満
7.2.1 概要
7.2.2 6mg/g~12mg/g:ニコチンパウチ市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
7.3 12mg/g以上
7.3.1 概要
7.3.2 12mg/g以上:ニコチンパウチ市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
8.アジア太平洋地域のニコチンパウチ市場分析-フレーバー別
8.1 オリジナル/プレーン
8.1.1 概要
8.1.2 オリジナル/プレーンニコチンパウチ市場:2030年までの売上高と予測(百万米ドル)
8.2 フレーバー
8.2.1 概要
8.2.2 フレーバー入りニコチンパウチ市場-2030年までの収入と予測(百万米ドル)
8.2.2.1 ミント
8.2.2.1.1 概要
8.2.2.1.2 ミントニコチンパウチ市場-2030年までの収入と予測(百万米ドル)
8.2.2.2 ベリー
8.2.2.2.1 概要
8.2.2.2.2 ベリー:ニコチンパウチ市場-2030年までの収入と予測(百万米ドル)
8.2.2.3 柑橘類
8.2.2.3.1 概要
8.2.2.3.2 柑橘類:ニコチンパウチ市場-2030年までの収入と予測(百万米ドル)
8.2.2.4 フルーティー
8.2.2.4.1 概要
8.2.2.4.2 フルーティー:ニコチンパウチ市場-2030年までの収入と予測(百万米ドル)
8.2.2.5 その他
8.2.2.5.1 概要
8.2.2.5.2 その他ニコチンパウチ市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
9.アジア太平洋地域のニコチンパウチ市場分析-流通経路別
9.1 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
9.1.1 概要
9.1.2 スーパーマーケットとハイパーマーケットニコチンパウチ市場:2030年までの売上高と予測(百万米ドル)
9.2 コンビニエンスストア
9.2.1 概要
9.2.2 コンビニエンスストアニコチンパウチ市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
9.3 オンライン小売
9.3.1 概要
9.3.2 オンライン小売ニコチンパウチ市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
9.4 その他
9.4.1 概要
9.4.2 その他ニコチンパウチ市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
10.アジア太平洋地域のニコチンパウチ市場 - 国別分析
10.1 アジア太平洋地域ニコチンパウチ市場:国別売上高および予測分析
10.1.1 アジア太平洋地域ニコチンパウチ市場 - 国別売上及び予測分析
10.1.2 中国ニコチンパウチ市場-2030年までの収入と予測 (百万米ドル)
10.1.2.1 中国:ニコチンパウチ市場の強さ別内訳
10.1.2.2 中国のニコチンパウチ市場の内訳、フレーバー別
10.1.2.3 中国のニコチンパウチの市場内訳、流通チャネル別
10.1.3 パキスタンニコチンパウチ市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
10.1.3.1 パキスタンニコチンパウチ市場の強さ別内訳
10.1.3.2 パキスタンのニコチンパウチ市場ニコチンパウチの市場内訳:フレーバー別
10.1.3.3 パキスタンのニコチンパウチの市場内訳:流通経路別
10.1.4 日本ニコチンパウチ市場:2030年までの収益および予測(百万米ドル)
10.1.4.1 日本:ニコチンパウチ市場ニコチンパウチ市場の強さ別内訳
10.1.4.2 日本:ニコチンパウチ市場の内訳、フレーバー別
10.1.4.3 日本:ニコチンパウチの市場内訳:流通チャネル別
10.1.5 韓国ニコチンパウチ市場:2030年までの収入および予測(百万米ドル)
10.1.5.1 韓国:ニコチンパウチ市場の強さ別内訳
10.1.5.2 韓国:ニコチンパウチ市場ニコチンパウチ市場の内訳、フレーバー別
10.1.5.3 韓国のニコチンパウチの市場内訳:流通チャネル別
10.1.6 その他のアジア太平洋地域ニコチンパウチ市場:2030年までの収益および予測(百万米ドル)
10.1.6.1 その他のアジア太平洋地域ニコチンパウチ市場の強さ別内訳
10.1.6.2 その他のアジア太平洋地域:ニコチンパウチ市場の内訳、フレーバー別
10.1.6.3 その他のアジア太平洋地域ニコチンパウチの市場内訳、流通チャネル別
11.競争環境
11.1 主要企業別ヒートマップ分析
12.産業展望
12.1 概要
12.2 製品承認
12.3 企業ニュース
12.4 合併と買収
13.会社概要
13.1 スウェーデンマッチAB
13.1.1 主要事実
13.1.2 事業内容
13.1.3 製品とサービス
13.1.4 財務概要
13.1.5 SWOT分析
13.1.6 主要開発
13.2 インペリアル・ブランズPLC
13.2.1 主要事実
13.2.2 事業内容
13.2.3 製品とサービス
13.2.4 財務概要
13.2.5 SWOT分析
13.2.6 主要開発
13.3 フィリップ・モリス・インターナショナル
13.3.1 主要事実
13.3.2 事業内容
13.3.3 製品およびサービス
13.3.4 財務概要
13.3.5 SWOT分析
13.3.6 主要開発
13.4 ブリティッシュ・アメリカン・タバコP.l.c.
13.4.1 主要事実
13.4.2 事業内容
13.4.3 製品とサービス
13.4.4 財務概要
13.4.5 SWOT分析
13.4.6 主要開発
13.5 アトラス・インターナショナルLLC
13.5.1 主要事実
13.5.2 事業内容
13.5.3 製品とサービス
13.5.4 財務概要
13.5.5 SWOT分析
13.5.6 主要開発
13.6 Sesh Products US Inc.
13.6.1 主要事実
13.6.2 事業内容
13.6.3 製品とサービス
13.6.4 財務概要
13.6.5 SWOT分析
13.6.6 主要開発
14.付録
14.1 インサイト・パートナーズについて

 

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Summary

The Asia Pacific nicotine pouches market was valued at US$ 206.68 million in 2022 and is expected to reach US$ 370.64 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 7.6% from 2022-2030.

Strategic Development Initiatives by Key Market Players Boost Asia Pacific Nicotine Pouches Market

Nicotine pouch manufacturers have been involved in strategic development initiatives to gain a competitive edge and adapt to evolving consumer demands since the introduction of nicotine pouches in the market. Key market players offer a diversified product portfolio that includes varied flavors and nicotine content. Strategic partnerships and collaborations with other companies and research institutions facilitate knowledge assistance, regulatory compliance, market share expansion, and new product development. Expansion of market presence involves the acquisition of other companies and strengthening of distribution networks, positively affecting revenue streams.

In 2022, Japan Tobacco International announced the test launch of Nordic Spirit, a nicotine pouch brand in the Philippines, and its further plans to launch products in the UK.

In July 2021, Philip Morris International announced an acquisition of Fertin Pharma, a company based on nicotine replacement therapy-type products. Therefore, strategic development initiatives by key market players are expected to create lucrative opportunities for the nicotine pouches market during the forecast period.

Asia Pacific Nicotine Pouches Market Overview

The nicotine pouches market in Asia Pacific has witnessed remarkable growth in recent years, reflecting changing consumer preferences and a shifting landscape in the tobacco industry. Asia Pacific houses a significant portion of the world's tobacco users, presenting a massive potential market for nicotine pouches. The use of traditional smokeless tobacco products or SLTs is still common in different Asian cultures, such as nga in the Philippines and khaini in India. However, their probable adverse health effect remains to be disconcerting. Smokers are increasingly aware of the detrimental effects of cigarettes and are actively seeking alternative nicotine delivery methods perceived as less harmful. Nicotine pouches, which are smokeless and often touted as tobacco-free, fit the bill for many consumers. In addition, as economies in the region flourish and disposable income rises, leading to increased spending on products such as nicotine pouches. Rapid urbanization fosters a more Westernized lifestyle, where new trends and pouches, including nicotine pouches, gain popularity faster than in rural areas. There is a shift toward convenience and discretion, with nicotine pouches offering a discreet and mess-free way to satisfy nicotine cravings. Furthermore, nicotine pouches come in a wide range of flavors, from mint and fruit to coffee and chai, catering to diverse preferences. The Southeast Asian market is also showing promising growth, driven by a younger, tech-savvy population and increasing disposable income. Thus, the growing demand for nicotine pouches in Asia Pacific is a result of a complex interplay of consumer preferences, socioeconomic trends, regulatory landscape, and local market dynamics. These factors are likely to continue driving the market expansion in the foreseeable future.

Asia Pacific Nicotine Pouches Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

Asia Pacific Nicotine Pouches Market Segmentation

The Asia Pacific nicotine pouches market is segmented based on strength, flavor, distribution channel and country. Based on strength, the Asia Pacific nicotine pouch es market is categorized into less than 6 mg/g, 6 mg/g to 12 mg/g, and more than 12 mg/g. The 6mg/g to 12mg/g segment held the largest market share in 2022.

In terms of flavor, the Asia Pacific nicotine pouches market is bifurcated into original/plain, and flavored. The flavored segment held a larger market share in 2022. The flavored segment is further sub segmented into mint, berry, citrus, fruity, and others.

By distribution channel, the Asia Pacific nicotine pouches market is categorized into supermarkets & hypermarkets, convenience stores, online retail, and others. The convenience store segment held the largest market share in 2022

By country, the Asia Pacific nicotine pouches market is segmented into China, Pakistan, Japan, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. The Rest of Asia Pacific dominated the Asia Pacific nicotine pouches market share in 2022.

Swedish Match AB, Imperial Brands Plc, Philip Morris International Inc, British American Tobacco Plc, Atlas International LLC, and Sesh Products US Inc are some of the leading companies operating in the Asia Pacific nicotine pouches market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Asia Pacific Nicotine Pouches Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Buyers
4.2.2 Bargaining Power of Suppliers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Threat of Substitutes
4.2.5 Competitive Rivalry
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers
4.3.2 Nicotine Pouch Manufacturers
4.3.3 Distributors/Suppliers
4.3.4 Distribution Channel
5. Asia Pacific Nicotine Pouches Market - Key Market Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Rising Popularity of Smoke Free Alternatives to Tobacco Products
5.1.2 Effective Branding and Marketing Strategies
5.2 Market Restraints
5.2.1 Stringent Government Regulations and Potential Restrictions on Nicotine Pouches
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Strategic Development Initiatives by Key Market Players
5.3.2 Accessibility of Nicotine Pouches through Online Channels
5.4 Future Trends
5.4.1 Sustainability Initiatives by Nicotine Pouch Manufacturers
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Nicotine Pouches Market - Asia Pacific Analysis
6.1 Overview
6.2 Nicotine Pouches Market Revenue (US$ Million), 2020-2030
6.3 Nicotine Pouches Market Forecast Analysis
7. Asia Pacific Nicotine Pouches Market Analysis - by Strength
7.1 Less than 6mg/g
7.1.1 Overview
7.1.2 Less than 6mg/g: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 6mg/g to 12mg/g
7.2.1 Overview
7.2.2 6mg/g to 12mg/g: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 More than 12mg/g
7.3.1 Overview
7.3.2 More than 12mg/g: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Asia Pacific Nicotine Pouches Market Analysis - by Flavor
8.1 Original /Plain
8.1.1 Overview
8.1.2 Original /Plain: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Flavored
8.2.1 Overview
8.2.2 Flavored: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2.2.1 Mint
8.2.2.1.1 Overview
8.2.2.1.2 Mint: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2.2.2 Berry
8.2.2.2.1 Overview
8.2.2.2.2 Berry: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2.2.3 Citrus
8.2.2.3.1 Overview
8.2.2.3.2 Citrus: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2.2.4 Fruity
8.2.2.4.1 Overview
8.2.2.4.2 Fruity: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2.2.5 Others
8.2.2.5.1 Overview
8.2.2.5.2 Others: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Asia Pacific Nicotine Pouches Market Analysis - by Distribution Channel
9.1 Supermarkets & Hypermarkets
9.1.1 Overview
9.1.2 Supermarkets & Hypermarkets: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Convenience Store
9.2.1 Overview
9.2.2 Convenience Store: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Online Retail
9.3.1 Overview
9.3.2 Online Retail: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Others
9.4.1 Overview
9.4.2 Others: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. Asia Pacific Nicotine Pouches Market - Country Analysis
10.1 Asia Pacific: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
10.1.1 Asia Pacific: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
10.1.2 China: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.1 China: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Strength
10.1.2.2 China: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Flavor
10.1.2.3 China: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Distribution Channel
10.1.3 Pakistan: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.3.1 Pakistan: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Strength
10.1.3.2 Pakistan: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Flavor
10.1.3.3 Pakistan: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Distribution Channel
10.1.4 Japan: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.4.1 Japan: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Strength
10.1.4.2 Japan: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Flavor
10.1.4.3 Japan: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Distribution Channel
10.1.5 South Korea: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.5.1 South Korea: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Strength
10.1.5.2 South Korea: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Flavor
10.1.5.3 South Korea: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Distribution Channel
10.1.6 Rest of Asia Pacific: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.6.1 Rest of Asia Pacific: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Strength
10.1.6.2 Rest of Asia Pacific: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Flavor
10.1.6.3 Rest of Asia Pacific: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1 Heat Map Analysis by Key Players
12. Industry Landscape
12.1 Overview
12.2 Product Approval
12.3 Company News
12.4 Merger and Acquisition
13. Company Profiles
13.1 Swedish Match AB
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Imperial Brands PLC
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Philip Morris International Inc
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 British American Tobacco P.l.c.
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Atlas International LLC
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Sesh Products US Inc
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners

 

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