世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

フレーバーウォーターと機能性ウォーター市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Flavored and Functional Water Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、フレーバーウォーターと機能性ウォーターの世界市場に関する詳細なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、主要な市場ダイナミ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月31日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
65 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、フレーバーウォーターと機能性ウォーターの世界市場に関する詳細なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、主要な市場ダイナミクスを幅広く評価し、市場構造に関する貴重な洞察を提供しています。

主要な洞察

- フレーバーウォーターと機能性ウォーターの市場規模(2024E):米ドル
- 予測市場価値(2031F):USD米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2031):USD

レポートの範囲フレーバーウォーターと機能性ウォーター市場

フレーバーウォーターおよび機能性ウォーター製品は、その魅力的な味わいと、水分補給の強化、ビタミン、ミネラル、抗酸化物質などの付加的な健康効果により人気を集めている。これらの飲料は健康志向の消費者にアピールし、様々なフレーバーや配合がある。同市場には、電解質や機能性成分など、健康増進やフィットネスを目的とした付加価値のあるフレーバー・ウォーターも含まれる。流通チャネルには、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、健康食品店、オンラインプラットフォームなどがある。

市場成長の促進要因:

フレーバーウォーターおよび機能性ウォーター市場の成長は、いくつかの重要な要因によって牽引されている。健康的なライフスタイルに対する消費者の意識の高まりと、基本的な水分補給以上のメリットを提供する機能性飲料への需要が重要な推進要因である。糖分の多い飲料よりも天然成分へのシフト、健康志向の高まり、フレーバープロファイルや配合の革新が市場拡大に寄与している。さらに、流通チャネルとeコマース・プラットフォームの成長は、市場へのアクセス性を高めている。

市場の阻害要因

成長の可能性とは裏腹に、フレーバーウォーターおよび機能性ウォーター市場は、製造コストの高さや一部製品のプレミアム価格といった課題に直面している。また、健康強調表示や成分の安全性に関する規制当局の監視も、市場の動きに影響を与える可能性がある。伝統的な清涼飲料やエナジードリンクなど、他の飲料カテゴリーとの競争は、市場シェアと成長の可能性を制限する可能性がある。

市場機会:

フレーバーウォーターおよび機能性ウォーター市場は、新たなトレンドと消費者の嗜好によって大きな機会がもたらされる。低カロリー飲料や無糖飲料に対する需要の高まりは、製品のイノベーションと差別化の可能性をもたらす。パーソナライズされた栄養とカスタマイズされたウェルネス・ソリューションの人気の高まりは、新たな市場機会を創出する。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、斬新なフレーバーや機能性成分の導入は、こうした機会を活用し、市場の成長を持続させるために極めて重要である。

本レポートで扱う主な質問

- フレーバーウォーターと機能性ウォーター市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- どのようなフレーバープロファイルと機能性成分が人気を集めているか?
- 製品処方とパッケージングの革新は市場ダイナミクスにどのような影響を与えているか?
- フレーバーウォーターと機能性ウォーター市場の主要プレーヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略をとっているのか?
- 世界の香味・機能性ウォーター市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

The Coca-Cola Company、PepsiCo, Inc.、Nestlé S.A.、Danone S.A.など、世界のフレーバーウォーターおよび機能性ウォーター市場の大手企業は、市場での存在感を高めるため、技術革新、製品の多様化、戦略的買収に注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、新しいフレーバー、機能的な配合、持続可能なパッケージング・ソリューションを生み出し、進化する消費者の嗜好や環境への懸念に対応している。小売業者、健康・ウェルネスのインフルエンサー、流通パートナーとのコラボレーションは、市場への参入と成長を促進する。マーケティング戦略とブランドの差別化を重視することで、消費者のエンゲージメントとブランド・ロイヤルティを高めている。

主な企業

- トーキングレイン・ビバレッジ・カンパニー
- HINJ7
- プロペル
- バイ・ブランズLLC
- ボディ・アーマー・ニュートリション
- サンペレグリノ・エッセンツァ
- バブリー
- ジャストウォーター
- レモンパーフェクト
- スピンドリフト・ビバレッジ社
- ペリエ
- アルカゾン
- コア
- エッセンシアウォーター
- スプラッシュ
- ペプシ

カテゴリー別機能性・フレーバーウォーター業界調査

製品タイプ別
- フレーバーウォーター
- 機能性ウォーター

販売チャネル別
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 専門店
- 百貨店
- オンライン小売

地域別
- 北米
- 中南米
- ヨーロッパ
- 南アジア・太平洋
- 東アジア
- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.健康飲料に対する消費者の嗜好の変化 - 21世紀のトレンド
3.1.2.消費者は水を毎日の栄養補給に欠かせないものと考え、フレーバーウォーターや機能性ウォーターの売上げを伸ばしている。
3.1.3.小売部門はフレーバーウォーターと機能性飲料の需要が極めて高いことを記録する。
3.1.4.その他
3.2.製品革新/開発動向
4.主な成功要因
4.1.業界を形成する消費者動向
4.1.1.誰が消費するのか?
4.1.2.どこで、何が消費されるかが進化している
4.1.3.なぜ消費されるのかが変化している
5.主な規制とラベル表示
5.1.包装と表示に関する規制
5.2.地域および国固有の規制
5.3.ラベルの主張
6.世界のフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
6.1.過去の市場規模(トン)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場量(トン)予測、2024年~2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
7.フレーバーウォーターと機能性ウォーターの世界市場-価格分析
7.1.地域別価格動向分析
7.2.世界平均価格分析ベンチマーク
8.世界のフレーバーウォーター・機能性ウォーター市場需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
8.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
8.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
8.2.1.前年比成長トレンド分析
8.2.2.絶対価格機会分析
9.市場背景
9.1.マクロ経済要因
9.1.1.世界のGDP成長見通し
9.1.2.世界の産業付加価値
9.1.3.世界の都市化成長見通し
9.1.4.世界の食料安全保障指数の見通し
9.1.5.世界ランク - ビジネスのしやすさ
9.1.6.世界ランク - 国境を越えた貿易
9.2.加工技術の概要
9.3.世界のボトル入り飲料水市場の展望
9.4.予測要因-関連性と影響
9.5.市場ダイナミクス
9.5.1.促進要因
9.5.2.阻害要因
9.5.3.機会分析
9.6.世界の需給分析
10.フレーバーウォーターと機能性ウォーターの世界市場分析2019-2023年、製品タイプ別予測2024-2033年
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量分析:製品タイプ別、2019-2023年
10.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
10.3.1.フレーバーウォーター
10.3.2.機能性ウォーター
10.4.製品タイプ別市場魅力度分析
11.フレーバーウォーターと機能性ウォーターの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:販売チャネル別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)と販売チャネル別数量分析(2019-2023年
11.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
11.3.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
11.3.2.コンビニエンスストア
11.3.3.専門店
11.3.4.百貨店
11.3.5.オンライン小売
11.4.販売チャネル別市場魅力度分析
12.フレーバーウォーターと機能性ウォーターの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(地域別
12.1.はじめに
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)と地域別数量分析(2019-2023年
12.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.中東・アフリカ(MEA)
12.3.5.東アジア
12.3.6.南アジア・太平洋
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米のフレーバーウォーター・機能性ウォーター市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.米国
13.4.1.2.カナダ
13.4.2.タイプ別
13.4.3.販売チャネル別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.タイプ別
13.5.3.販売チャネル別
13.6.市場動向
13.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.8.促進要因と阻害要因-影響分析
14.ラテンアメリカのフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.序論
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ブラジル
14.4.1.2.メキシコ
14.4.1.3.アルゼンチン
14.4.1.4.チリ
14.4.1.5.その他のラテンアメリカ
14.4.2.タイプ別
14.4.3.販売チャネル別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.タイプ別
14.5.3.販売チャネル別
14.6.市場動向
14.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.8.促進要因と阻害要因-影響分析
15.欧州のフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析2019-2023年と予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ドイツ
15.4.1.2.イタリア
15.4.1.3.フランス
15.4.1.4.イギリス
15.4.1.5.スペイン
15.4.1.6.ベネルクス
15.4.1.7.ロシア
15.4.1.8.ポーランド
15.4.1.9.北欧
15.4.1.10.その他のヨーロッパ
15.4.2.タイプ別
15.4.3.販売チャネル別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.タイプ別
15.5.3.販売チャネル別
15.6.市場動向
15.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.8.促進要因と阻害要因-影響分析
16.南アジア・太平洋地域のフレーバーウォーター・機能性ウォーター市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.序論
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.インド
16.4.1.2.アセアン
16.4.1.3.オセアニア
16.4.1.4.その他の南アジア・太平洋地域
16.4.2.タイプ別
16.4.3.販売チャネル別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.タイプ別
16.5.3.販売チャネル別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.東アジアのフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.序論
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.中国
17.4.1.2.日本
17.4.1.3.韓国
17.4.2.タイプ別
17.4.3.販売チャネル別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.タイプ別
17.5.3.販売チャネル別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.中東・アフリカのフレーバーウォーター・機能性ウォーター市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.序論
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.GCC諸国
18.4.1.2.トルコ
18.4.1.3.アフリカ北部
18.4.1.4.南アフリカ
18.4.1.5.エジプト
18.4.1.6.イスラエル
18.4.1.7.その他の中東・アフリカ
18.4.2.タイプ別
18.4.3.販売チャネル別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.タイプ別
18.5.3.販売チャネル別
18.6.市場動向
18.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
18.8.促進要因と阻害要因-影響分析
19.国別フレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析、2024年
19.1.序論
19.1.1.主要国別市場金額構成比分析
19.1.2.世界対.各国の成長比較
19.2.米国のフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析
19.2.1.タイプ別
19.2.2.販売チャネル別
19.3.カナダのフレーバーウォーターと機能性ウォーターの市場分析
19.3.1.タイプ別
19.3.2.販売チャネル別
19.4.メキシコのフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析
19.4.1.タイプ別
19.4.2.販売チャネル別
19.5.ブラジルのフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析
19.5.1.タイプ別
19.5.2.販売チャネル別
19.6.アルゼンチンのフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析
19.6.1.タイプ別
19.6.2.販売チャネル別
19.7.チリのフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析
19.7.1.タイプ別
19.7.2.販売チャネル別
19.8.ドイツのフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析
19.8.1.タイプ別
19.8.2.販売チャネル別
19.9.イタリアのフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析
19.9.1.タイプ別
19.9.2.販売チャネル別
19.10.フランスのフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析
19.10.1.タイプ別
19.10.2.販売チャネル別
19.11.英国のフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析
19.11.1.タイプ別
19.11.2.販売チャネル別
19.12.スペインのフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析
19.12.1.タイプ別
19.12.2.販売チャネル別
19.13.ロシアのフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析
19.13.1.タイプ別
19.13.2.販売チャネル別
19.14.中国のフレーバーウォーターと機能性ウォーターの市場分析
19.14.1.タイプ別
19.14.2.販売チャネル別
19.15.日本のフレーバーウォーターと機能性ウォーターの市場分析
19.15.1.タイプ別
19.15.2.販売チャネル別
19.16.韓国のフレーバーウォーターと機能性ウォーターの市場分析
19.16.1.タイプ別
19.16.2.販売チャネル別
19.17.インドのフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析
19.17.1.タイプ別
19.17.2.販売チャネル別
19.18.トルコのフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析
19.18.1.タイプ別
19.18.2.販売チャネル別
19.19.南アフリカのフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析
19.19.1.タイプ別
19.19.2.販売チャネル別
19.20.イスラエルのフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析
19.20.1.タイプ別
19.20.2.販売チャネル別
19.21.エジプトのフレーバーウォーターと機能性ウォーター市場分析
19.21.1.タイプ別
19.21.2.販売チャネル別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析(フレーバーウォーター、機能性ウォーター)
20.2.上位企業の市場シェア分析
20.3.市場プレゼンス分析
21.競争分析
21.1.競合ダッシュボード
21.2.競合ベンチマーキング
21.3.競合ディープダイブ
21.3.1.トーキングレイン・ビバレッジ社
21.3.1.1.概要
21.3.1.2.製品ポートフォリオ
21.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.1.4.セールスフットプリント
21.3.1.5.戦略の概要
21.3.2.HINJ7
21.3.2.1.概要
21.3.2.2.製品ポートフォリオ
21.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.2.4.セールスフットプリント
21.3.2.5.戦略の概要
21.3.3.プロペル
21.3.3.1.概要
21.3.3.2.製品ポートフォリオ
21.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.3.4.セールスフットプリント
21.3.3.5.戦略の概要
21.3.4.バイ・ブランズLLC
21.3.4.1.概要
21.3.4.2.製品ポートフォリオ
21.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.4.4.セールスフットプリント
21.3.4.5.戦略の概要
21.3.5.ボディ・アーマー・ニュートリション
21.3.5.1.概要
21.3.5.2.製品ポートフォリオ
21.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.5.4.販売拠点
21.3.5.5.戦略の概要
21.3.6.サンペレグリノ・エッセンツァ
21.3.6.1.概要
21.3.6.2.製品ポートフォリオ
21.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.6.4.販売拠点
21.3.6.5.戦略の概要
21.3.7.バブリー
21.3.7.1.概要
21.3.7.2.製品ポートフォリオ
21.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.7.4.セールスフットプリント
21.3.7.5.戦略の概要
21.3.8.ジャスト・ウォーター
21.3.8.1.概要
21.3.8.2.製品ポートフォリオ
21.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.8.4.販売拠点
21.3.8.5.戦略の概要
21.3.9.レモン・パーフェクト
21.3.9.1.概要
21.3.9.2.製品ポートフォリオ
21.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.9.4.セールスフットプリント
21.3.9.5.戦略の概要
21.3.10.スピンドリフト・ビバレッジ社
21.3.10.1.概要
21.3.10.2.製品ポートフォリオ
21.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.10.4.販売拠点
21.3.10.5.戦略の概要
21.3.11.ペリエ
21.3.11.1.概要
21.3.11.2.製品ポートフォリオ
21.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.11.4.セールスフットプリント
21.3.11.5.戦略の概要
21.3.12.アルカゾン
21.3.12.1.概要
21.3.12.2.製品ポートフォリオ
21.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.12.4.販売拠点
21.3.12.5.戦略の概要
21.3.13.中核
21.3.13.1.概要
21.3.13.2.製品ポートフォリオ
21.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.13.4.販売拠点
21.3.13.5.戦略の概要
21.3.14.エッセンシア・ウォーター社
21.3.14.1.概要
21.3.14.2.製品ポートフォリオ
21.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.14.4.販売拠点
21.3.14.5.戦略の概要
21.3.15.ネスレ・スプラッシュ
21.3.15.1.概要
21.3.15.2.製品ポートフォリオ
21.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.15.4.販売拠点
21.3.15.5.戦略の概要
21.3.16.ペプシ
21.3.16.1.概要
21.3.16.2.製品ポートフォリオ
21.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.16.4.販売拠点
21.3.16.5.戦略の概要
21.3.17.AHA
21.3.17.1.概要
21.3.17.2.製品ポートフォリオ
21.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.17.4.販売拠点
21.3.17.5.戦略の概要
21.3.18.コカ・コーラ社
21.3.18.1.概要
21.3.18.2.製品ポートフォリオ
21.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.18.4.販売拠点
21.3.18.5.戦略の概要
21.3.19.グループ・ダノン
21.3.19.1.概要
21.3.19.2.製品ポートフォリオ
21.3.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.19.4.販売拠点
21.3.19.5.戦略の概要
21.3.20.ニューヨーク・スプリング・ウォーター
21.3.20.1.概要
21.3.20.2.製品ポートフォリオ
21.3.20.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.20.4.販売拠点
21.3.20.5.戦略の概要
21.3.21.クラフトフーズ
21.3.21.1.概要
21.3.21.2.製品ポートフォリオ
21.3.21.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.21.4.販売拠点
21.3.21.5.戦略の概要
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently released a detailed report on the global market for flavored and functional water. The report offers an extensive assessment of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, and provides valuable insights into the market structure.

Key Insights:

• Flavored and Functional Water Market Size (2024E): USD
• Projected Market Value (2031F): USD
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031):

Scope of the Report: Flavored and Functional Water Market

Flavored and functional water products are gaining popularity due to their attractive taste and additional health benefits, such as enhanced hydration, vitamins, minerals, and antioxidants. These beverages appeal to health-conscious consumers and come in various flavors and formulations. The market encompasses flavored waters with added benefits like electrolytes and functional ingredients aimed at improving wellness and fitness. Distribution channels include supermarkets, convenience stores, health food stores, and online platforms.

Market Growth Drivers:

The growth of the flavored and functional water market is driven by several key factors. Increased consumer awareness of healthy lifestyles and the demand for functional beverages offering benefits beyond basic hydration are significant drivers. The shift towards natural ingredients over sugary drinks, rising health consciousness, and innovations in flavor profiles and formulations contribute to market expansion. Additionally, the growth of distribution channels and e-commerce platforms enhances market accessibility.

Market Restraints:

Despite its growth potential, the flavored and functional water market faces challenges such as high production costs and premium pricing of some products. Regulatory scrutiny over health claims and ingredient safety may also affect market dynamics. Competition from other beverage categories, including traditional soft drinks and energy drinks, can limit market share and growth potential.

Market Opportunities:

The flavored and functional water market presents substantial opportunities driven by emerging trends and consumer preferences. The rising demand for low-calorie and sugar-free beverages offers prospects for product innovation and differentiation. The growing popularity of personalized nutrition and customized wellness solutions creates new market opportunities. Strategic partnerships, investment in research and development, and the introduction of novel flavors and functional ingredients are crucial for leveraging these opportunities and sustaining market growth.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the global growth of the flavored and functional water market?
• Which flavor profiles and functional ingredients are gaining traction?
• How are innovations in product formulations and packaging influencing market dynamics?
• Who are the key players in the flavored and functional water market, and what strategies are they using to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global flavored and functional water market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global flavored and functional water market, including The Coca-Cola Company, PepsiCo, Inc., Nestlé S.A., and Danone S.A., focus on innovation, product diversification, and strategic acquisitions to enhance their market presence. These companies invest in research and development to create new flavors, functional formulations, and sustainable packaging solutions, addressing evolving consumer preferences and environmental concerns. Collaborations with retailers, health and wellness influencers, and distribution partners facilitate market access and growth. Emphasis on marketing strategies and brand differentiation drives consumer engagement and brand loyalty.

Key Companies Profiled:

• Talking Rain Beverage Company
• HINJ7
• Propel
• Bai Brands, LLC
• Body Armor Nutrition LLC
‎• San Pellecrino Essenza
• Bubbly
• JUST WATER
• Lemon Perfect
• Spindrift Beverage Co., Inc.
• Perrier
• Alkazone
• CORE
• Essentia Water Inc.
• NESTLE SPLASH
• Pepsi Co

Functional and Flavored Water Industry Research by Category

By Product Type:
• Flavored Water
• Functional Water

By Sales Channel:
• Hypermarkets/Supermarkets
• Convenience Stores
• Specialty Stores
• Departmental Stores
• Online Retail

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia & Pacific
• East Asia
• Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.1.1. Evolving Consumers Preference for Healthy Beverages – 21st Century Trend
3.1.2. Consumers View Water as an Integral part of Daily Nutrition to Augment Sales of Flavored & Functional Waters
3.1.3. Retail sector to register exceptionally high demand for flavored and functional waters
3.1.4. Others
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Consumer Trends Shaping the Industry
4.1.1. Who is Consuming is Transforming
4.1.2. Where & What is Consumed is Evolving
4.1.3. Why it is Being Consumed is Changing
5. Key Regulations & Label Claims
5.1. Packaging & Labelling Regulations
5.2. Region & Country Specific Regulations
5.3. Label Claims
6. Global Flavored and Functional Water Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7. Global Flavored and Functional Water Market - Pricing Analysis
7.1. Regional Pricing Trend Analysis
7.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8. Global Flavored and Functional Water Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
8.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
8.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
8.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
9. Market Background
9.1. Macro-Economic Factors
9.1.1. Global GDP Growth Outlook
9.1.2. Global Industry Value Added
9.1.3. Global Urbanization Growth Outlook
9.1.4. Global Food Security Index Outlook
9.1.5. Global Rank – Ease of Doing Business
9.1.6. Global Rank – Trading Across Borders
9.2. Processing Technology Overview
9.3. Global Bottled Water Market Outlook
9.4. Forecast Factors - Relevance & Impact
9.5. Market Dynamics
9.5.1. Drivers
9.5.2. Restraints
9.5.3. Opportunity Analysis
9.6. Global Supply Demand Analysis
10. Global Flavored and Functional Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Product Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Product Type, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
10.3.1. Flavored Water
10.3.2. Functional Water
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
11. Global Flavored and Functional Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Sales Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Sales Channel, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel, 2024-2033
11.3.1. Hypermarkets/Supermarkets
11.3.2. Convenience Stores
11.3.3. Specialty Stores
11.3.4. Departmental Stores
11.3.5. Online Retail
11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel
12. Global Flavored and Functional Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. Middle East and Africa (MEA)
12.3.5. East Asia
12.3.6. South Asia and Pacific
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Flavored and Functional Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. U.S.
13.4.1.2. Canada
13.4.2. By Type
13.4.3. By Sales Channel
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Type
13.5.3. By Sales Channel
13.6. Market Trends
13.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Latin America Flavored and Functional Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Brazil
14.4.1.2. Mexico
14.4.1.3. Argentina
14.4.1.4. Chile
14.4.1.5. Rest of Latin America
14.4.2. By Type
14.4.3. By Sales Channel
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Type
14.5.3. By Sales Channel
14.6. Market Trends
14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Europe Flavored and Functional Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Germany
15.4.1.2. Italy
15.4.1.3. France
15.4.1.4. U.K.
15.4.1.5. Spain
15.4.1.6. BENELUX
15.4.1.7. Russia
15.4.1.8. Poland
15.4.1.9. Nordic
15.4.1.10. Rest of Europe
15.4.2. By Type
15.4.3. By Sales Channel
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Type
15.5.3. By Sales Channel
15.6. Market Trends
15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. South Asia and Pacific Flavored and Functional Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. India
16.4.1.2. ASEAN
16.4.1.3. Oceania
16.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific
16.4.2. By Type
16.4.3. By Sales Channel
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Type
16.5.3. By Sales Channel
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. East Asia Flavored and Functional Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. China
17.4.1.2. Japan
17.4.1.3. South Korea
17.4.2. By Type
17.4.3. By Sales Channel
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Type
17.5.3. By Sales Channel
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Middle East and Africa Flavored and Functional Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. GCC Countries
18.4.1.2. Turkey
18.4.1.3. Northern Africa
18.4.1.4. South Africa
18.4.1.5. Egypt
18.4.1.6. Israel
18.4.1.7. Rest of Middle East and Africa
18.4.2. By Type
18.4.3. By Sales Channel
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Type
18.5.3. By Sales Channel
18.6. Market Trends
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Country Wise Flavored and Functional Water Market Analysis, 2024
19.1. Introduction
19.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
19.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
19.2. U.S. Flavored and Functional Water Market Analysis
19.2.1. By Type
19.2.2. By Sales Channel
19.3. Canada Flavored and Functional Water Market Analysis
19.3.1. By Type
19.3.2. By Sales Channel
19.4. Mexico Flavored and Functional Water Market Analysis
19.4.1. By Type
19.4.2. By Sales Channel
19.5. Brazil Flavored and Functional Water Market Analysis
19.5.1. By Type
19.5.2. By Sales Channel
19.6. Argentina Flavored and Functional Water Market Analysis
19.6.1. By Type
19.6.2. By Sales Channel
19.7. Chile Flavored and Functional Water Market Analysis
19.7.1. By Type
19.7.2. By Sales Channel
19.8. Germany Flavored and Functional Water Market Analysis
19.8.1. By Type
19.8.2. By Sales Channel
19.9. Italy Flavored and Functional Water Market Analysis
19.9.1. By Type
19.9.2. By Sales Channel
19.10. France Flavored and Functional Water Market Analysis
19.10.1. By Type
19.10.2. By Sales Channel
19.11. U.K. Flavored and Functional Water Market Analysis
19.11.1. By Type
19.11.2. By Sales Channel
19.12. Spain Flavored and Functional Water Market Analysis
19.12.1. By Type
19.12.2. By Sales Channel
19.13. Russia Flavored and Functional Water Market Analysis
19.13.1. By Type
19.13.2. By Sales Channel
19.14. China Flavored and Functional Water Market Analysis
19.14.1. By Type
19.14.2. By Sales Channel
19.15. Japan Flavored and Functional Water Market Analysis
19.15.1. By Type
19.15.2. By Sales Channel
19.16. S. Korea Flavored and Functional Water Market Analysis
19.16.1. By Type
19.16.2. By Sales Channel
19.17. India Flavored and Functional Water Market Analysis
19.17.1. By Type
19.17.2. By Sales Channel
19.18. Turkey Flavored and Functional Water Market Analysis
19.18.1. By Type
19.18.2. By Sales Channel
19.19. South Africa Flavored and Functional Water Market Analysis
19.19.1. By Type
19.19.2. By Sales Channel
19.20. Israel Flavored and Functional Water Market Analysis
19.20.1. By Type
19.20.2. By Sales Channel
19.21. Egypt Flavored and Functional Water Market Analysis
19.21.1. By Type
19.21.2. By Sales Channel
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies (Flavored and Functional Water)
20.2. Market Share Analysis of Top Players
20.3. Market Presence Analysis
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Benchmarking
21.3. Competition Deep Dive
21.3.1. Talking Rain Beverage Company
21.3.1.1. Overview
21.3.1.2. Product Portfolio
21.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.1.4. Sales Footprint
21.3.1.5. Strategy Overview
21.3.2. HINJ7
21.3.2.1. Overview
21.3.2.2. Product Portfolio
21.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.2.4. Sales Footprint
21.3.2.5. Strategy Overview
21.3.3. Propel
21.3.3.1. Overview
21.3.3.2. Product Portfolio
21.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.3.4. Sales Footprint
21.3.3.5. Strategy Overview
21.3.4. Bai Brands, LLC
21.3.4.1. Overview
21.3.4.2. Product Portfolio
21.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.4.4. Sales Footprint
21.3.4.5. Strategy Overview
21.3.5. Body Armor Nutrition LLC
21.3.5.1. Overview
21.3.5.2. Product Portfolio
21.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.5.4. Sales Footprint
21.3.5.5. Strategy Overview
21.3.6. San Pellecrino Essenza
21.3.6.1. Overview
21.3.6.2. Product Portfolio
21.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.6.4. Sales Footprint
21.3.6.5. Strategy Overview
21.3.7. Bubbly
21.3.7.1. Overview
21.3.7.2. Product Portfolio
21.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.7.4. Sales Footprint
21.3.7.5. Strategy Overview
21.3.8. JUST WATER
21.3.8.1. Overview
21.3.8.2. Product Portfolio
21.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.8.4. Sales Footprint
21.3.8.5. Strategy Overview
21.3.9. Lemon Perfect
21.3.9.1. Overview
21.3.9.2. Product Portfolio
21.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.9.4. Sales Footprint
21.3.9.5. Strategy Overview
21.3.10. Spindrift Beverage Co., Inc.
21.3.10.1. Overview
21.3.10.2. Product Portfolio
21.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.10.4. Sales Footprint
21.3.10.5. Strategy Overview
21.3.11. Perrier
21.3.11.1. Overview
21.3.11.2. Product Portfolio
21.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.11.4. Sales Footprint
21.3.11.5. Strategy Overview
21.3.12. Alkazone
21.3.12.1. Overview
21.3.12.2. Product Portfolio
21.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.12.4. Sales Footprint
21.3.12.5. Strategy Overview
21.3.13. CORE
21.3.13.1. Overview
21.3.13.2. Product Portfolio
21.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.13.4. Sales Footprint
21.3.13.5. Strategy Overview
21.3.14. Essentia Water Inc.
21.3.14.1. Overview
21.3.14.2. Product Portfolio
21.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.14.4. Sales Footprint
21.3.14.5. Strategy Overview
21.3.15. NESTLE SPLASH
21.3.15.1. Overview
21.3.15.2. Product Portfolio
21.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.15.4. Sales Footprint
21.3.15.5. Strategy Overview
21.3.16. Pepsi Co
21.3.16.1. Overview
21.3.16.2. Product Portfolio
21.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.16.4. Sales Footprint
21.3.16.5. Strategy Overview
21.3.17. AHA
21.3.17.1. Overview
21.3.17.2. Product Portfolio
21.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.17.4. Sales Footprint
21.3.17.5. Strategy Overview
21.3.18. The Coca-Cola Company
21.3.18.1. Overview
21.3.18.2. Product Portfolio
21.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.18.4. Sales Footprint
21.3.18.5. Strategy Overview
21.3.19. Groupe Danone
21.3.19.1. Overview
21.3.19.2. Product Portfolio
21.3.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.19.4. Sales Footprint
21.3.19.5. Strategy Overview
21.3.20. New York Spring Water.
21.3.20.1. Overview
21.3.20.2. Product Portfolio
21.3.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.20.4. Sales Footprint
21.3.20.5. Strategy Overview
21.3.21. KRAFT Foods
21.3.21.1. Overview
21.3.21.2. Product Portfolio
21.3.21.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.21.4. Sales Footprint
21.3.21.5. Strategy Overview
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Persistence Market Research社の食品・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(flavored)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/25 10:26

155.25 円

163.23 円

198.36 円

ページTOPに戻る