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米国ロイヤリティ・プログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック 2024年第1四半期最新版


United States Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.4%成長し、2024年には303億8,250万米ドルに達すると予想されている。 金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて11.8%のCAGRを... もっと見る

 

 

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サマリー

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.4%成長し、2024年には303億8,250万米ドルに達すると予想されている。

金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて11.8%のCAGRを記録している。同国のロイヤルティ市場は予測期間中も成長を続け、2024~2028年のCAGRは9.0%を記録すると予測される。同国のロイヤルティ市場は、2023年の275億2,230万米ドルから増加し、2028年には428億3,620万米ドルに達する。

ロイヤリティ・プログラム市場は、米国で中期的に安定した成長を遂げる構えだ。企業は業種を問わず、消費者ニーズの変化に対応し、収益成長を加速させるため、ロイヤルティプログラムの刷新を模索している。この傾向は、米国のロイヤリティ・プログラム業界の競争環境を中期的に促進すると予想される。

ロイヤリティ・プログラム市場は、米国のフード・デリバリー分野でも革新を経験している。各社は加盟店のロイヤルティプログラムと統合し、割引や取引でライバルのアグリゲーターに対抗している。全体として、PayNXT360は、短期から中期的な観点から、米国のロイヤリティおよびリワードプログラム業界のポジティブな成長見通しを維持しています。

企業は、米国におけるビジネスの成長を支援するために、ロイヤルティプログラムを新しいカテゴリーに拡大しています。

より多くの顧客を引き付け、加速度的な収益を生み出すために、企業は米国で新たなカテゴリーに特典を拡大することで、ロイヤルティおよびリワード・プログラムを活用しようとしている。
- アメリカン航空は2023年10月、法人顧客をターゲットにしたロイヤリティ・プログラム「AAdvantage Business」を開始した。この新しいロイヤリティ・プログラムは、企業とその従業員が航空会社を通じて直接旅行を予約することでポイントやマイルを獲得できるようにするものである。企業出張の回復が続く中、アメリカン航空は中期的にビジネス出張カテゴリーを通じてより高い収益を上げることを期待している。
- ビザは2023年10月、中小企業向けのロイヤリティ・オファーと革新的商品へのアクセスを拡大した。これは、米国の中小企業部門の成長を支援する同社の戦略の一環である。Visaが中小企業向けに提供するInstant Savingsプログラムは、40以上の割引特典を提供し、加盟店のウェブサイトで登録なしで利用できる。
PayNXT360は、短中期的な観点から、より多くの企業がロイヤルティやリワードプログラムの提供を新しいカテゴリーに拡大すると予想している。これは、米国におけるより広範な市場の成長をサポートするだろう。

2024年、食品・食料品宅配企業は競争に打ち勝つために加盟店のロイヤルティプログラムと統合する

食品と食料品の宅配部門は、中期的に成長を加速させる態勢にある。しかし、予測される成長率に伴い、この分野での競争も米国で急速に高まっている。その結果、企業は競争に打ち勝つため、成長と市場シェアを助ける革新的な戦略を採用している。

- 例えばInstacartは、2023年に加盟店のロイヤルティプログラムと統合した。これは、米国における割引や取引でライバルのアグリゲーターに打ち勝つための戦略の一環である。同社は株主宛の書簡の中で、アルバートソンズ、クローガー、ウェグマンズといった小売業者とのロイヤリティ・プログラム統合が同社の売上促進に貢献していることを明らかにした。特筆すべきは、ロイヤリティ会員にリンクした購入額が、前四半期に25%近く伸びたことだ。

オンライン食料品の普及は今後数年で大幅に増加すると予想されるため、こうした戦略的な取り組みが米国におけるインスタカートの成長を後押しするとみられる。また、今後3~4年間は、より広範なロイヤリティ・プログラム業界の成長も後押しするだろう。

米国運輸省が航空会社のロイヤリティ・プログラムを調査中

ロイヤリティ・プログラムは航空会社にとって有利なビジネスチャンスである。例えば、ユナイテッド航空は、そのマイレージ・プログラム「ユナイテッド・マイレージ・プラス」のために220億米ドル相当の別法人を設立した。デルタ航空は2022年、アメリカン・エキスプレスとの提携による提携クレジットカードで57億米ドルの利益を得た。しかし、インフレが高まる中、航空会社はロイヤリティ・プログラムを見直した。これらの変更により、消費者は当初販売されていた特典を得るために、より多くのポイントを獲得する必要がある。

航空会社が消費者にとって不公平と思われる方法でポイント・システムを変更していることを示す報告もある。これにはポイントの切り下げが含まれ、約束された特典を得るためには当初宣伝されていたよりも多くのポイントが必要となる。消費者金融保護局の報告書は、フリークエント・フライヤー・プログラムにおける不公正で欺瞞的な慣行を浮き彫りにした。これにより、運輸省(DOT)はロイヤリティ・プログラムの調査を行うよう促された。DOTは、航空会社がマイレージ・プログラムのマイルの価値を下げることで、顧客がマイレージ・プログラムを利用しにくくし、特典付きの航空券を予約しにくくしていないかどうかを調査している。さらに政府機関は、航空会社がロイヤリティ・プログラムの変更について顧客にどのように通知しているかも調査している。

本レポートは、さまざまな業界カテゴリーにわたるロイヤルティ市場の機会とリスクについて、データ中心の詳細な分析を提供している。国レベルで50以上のKPIを掲載しており、ロイヤルティ市場のダイナミクス、市場規模および予測、市場シェア統計を包括的に理解することができます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。


- 米国のロイヤルティ消費市場に関する洞察を得ることができます:当レポートでは、市場規模、成長促進要因、動向など、米国のロイヤルティ消費市場の包括的な概要を提供しています。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略について十分な情報に基づいた意思決定を行う上で役立ちます。

- 競合他社との比較当レポートは、米国のロイヤルティ消費市場の競合分析を提供し、競合他社に対する自社の強みと弱みを特定するのに役立ちます。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略を改善し、競争上の優位性を獲得するのに役立ちます。

- ロイヤルティ消費市場の最新動向を把握できます:本レポートでは、モバイルベースのロイヤルティプログラムの人気の高まりや、消費者のロイヤルティプログラムのメリットに対する意識の高まりなど、ロイヤルティ消費市場の最新動向の概要を提供しています。これらの情報は、企業が競争に勝ち残り、ロイヤルティプログラム戦略を改善するのに役立ちます。

- ロイヤルティプログラムについて、十分な情報に基づいた意思決定を行いましょう:本レポートでは、ターゲット層、特典・ベネフィット、マーケティング・コミュニケーション戦略など、ロイヤリティ・プログラムを開発する際に考慮すべき要素を包括的に紹介しています。この情報は、企業が効果的で成功するロイヤリティ・プログラムを開発するのに役立ちます。

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目次

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 ロイヤリティ・プログラムの定義
1.4 免責事項

2 米国小売業界の市場規模分析
2.1 米国の小売業市場規模、2019年~2028年
2.2 米国のEコマース市場規模、2019年~2028年
2.3 米国のPOS支出動向分析、2019年〜2028年

3 米国のロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向
3.1 米国のロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向(2019年~2028年
3.2 米国のスキームに対するロイヤリティ支出額(累積金額別、金額償還率別):2023年
3.3 米国のロイヤリティ支出額の機能領域別シェア(2019年~2028年
3.4 米国のロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額、2019-2028年
3.5 ロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

4 米国のロイヤリティ・スキーム支出額市場規模および今後の成長ダイナミクス(ロイヤリティ・プログラムタイプ別
4.1 2023年 ロイヤリティ・プログラムタイプ別 米国ロイヤリティ支出額シェア
4.2 米国のポイント制ロイヤリティプログラム別支出額(2019年~2028年
4.3 階層型ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.4 米国のミッション型ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.5 米国の支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.6 米国 ゲーミング・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.7 米国 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.8 米国 サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.9 米国 コミュニティ・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.1 米国の友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額(2019~2028年
4.11 米国 有料ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.12 米国 キャッシュバック型ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年

5 米国のチャネル別ロイヤリティスキーム市場規模と今後の成長動向
5.1 米国のチャネル別ロイヤリティ・スキーム支出額シェア(2019~2028年
5.2 米国の店舗内ロイヤリティ支出額(2019-2028年
5.3 米国のオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
5.4 米国のモバイル別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

6 米国のロイヤリティスキーム支出額のビジネスモデル別市場規模推移と今後の成長動向
6.1 米国のロイヤリティスキーム支出額のビジネスモデル別シェア(2019年~2028年
6.2 米国の販売者主導型ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
6.3 米国の決済手段別ロイヤリティ支出額(2019-2028年
6.4 米国のその他セグメント別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

7 米国の主要部門別ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
7.1 米国のロイヤリティ・スキーム支出額の主要部門別シェア(2019-2028年
7.2 米国の小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(2019年~2028年
7.3 米国の金融サービス業におけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019-2028年
7.4 ヘルスケア&ウェルネスにおける米国のロイヤリティ制度利用額(2019-2028年
7.5 米国のレストラン・フードデリバリーにおけるロイヤリティスキーム支出額(2019-2028年
7.6 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)における米国のロイヤリティ制度利用額(2019-2028年
7.7 米国の通信事業におけるロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
7.8 米国のメディア・娯楽におけるロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
7.9 米国のその他におけるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年

8 米国のオンラインチャネル別主要部門ロイヤリティ支出額(2019-2028年
8.1 米国の小売部門におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.2 米国の金融サービス部門におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.3 米国のヘルスケア&ウェルネスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.4 米国のレストラン・フードデリバリーにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.5 米国 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)のオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.6 米国の通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.7 米国のメディア・娯楽産業のオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年
8.8 その他のセグメントにおける米国のオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年

9 米国の主要セクターにおける店舗内ロイヤリティ支出額(2019-2028年
9.1 米国の小売業セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.2 米国のヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.3 米国のレストラン&フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.4 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける米国の店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.5 米国のメディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年
9.6 その他のセクターにおける米国の店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年

10 米国の主要セクターにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
10.1 米国の小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.2 米国の金融サービスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年-2028年
10.3 米国のヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.4 米国の飲食店・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.5 米国 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年〜2028年
10.6 米国の通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.7 米国のメディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.8 米国 その他のセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年

11 米国の小売部門ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
11.1 米国の小売業セグメント別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
11.2 米国の多角化小売企業別ロイヤリティ小売スキーム支出額(2019年~2028年
11.3 米国の百貨店によるロイヤリティ小売スキーム支出額、2019-2028年
11.4 米国の専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(2019-2028年
11.5 米国のロイヤルティ小売スキーム支出額(衣料品、履物、アクセサリー別):2019-2028年
11.6 米国のロイヤルティ小売スキーム利用額(玩具・ホビーショップ別)、2019-2028年
11.7 米国のロイヤルティ小売スキーム支出額(スーパーマーケット・コンビニエンスストア別)、2019-2028年
11.8 米国のロイヤルティ小売スキーム支出額(家庭用品別)、2019-2028年
11.9 米国のロイヤリティ・リテール制度別支出額(その他):2019-2028年

12 米国のロイヤリティスキーム利用額市場規模および今後の成長ダイナミクス(アクセシビリティ別
12.1 2023年対2028年 アクセシビリティ別米国ロイヤリティ支出額シェア
12.2 米国のカードベースのアクセス別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
12.3 米国のデジタルアクセス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

13 消費者タイプ別:米国ロイヤリティ支出額市場規模および今後の成長動向
13.1 米国のロイヤリティスキーム支出額の消費者タイプ別シェア(2023年対2028年
13.2 米国のB2B消費者別ロイヤリティスキーム支出額(2019年~2028年
13.3 米国のB2C消費者別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

14 米国のロイヤリティ・スキーム支出額市場規模および今後の成長ダイナミクス(会員タイプ別
14.1 米国の会員種別ロイヤリティ支出額シェア(2019~2028年
14.2 米国の無料会員制度別ロイヤリティ支出額(2019-2028年
14.3 米国のロイヤリティ会員制度別支出額(無料+プレミアム)(2019-2028年
14.4 米国のロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額(2019~2028年

15 米国 ロイヤリティ・プラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向:ソフトウェア用途別
15.1 米国のロイヤリティ・プラットフォーム支出額のソフトウェアユースケース別シェア(2023年対2028年
15.2 米国のロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:分析・AI主導型(2019年~2028年
15.3 米国のロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)、2019-2028年

16 ベンダー/ソリューションパートナー別の米国ロイヤリティプラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向
16.1 米国 ロイヤリティ・プラットフォーム支出額 ベンダー/ソリューションパートナー別シェア(2023年対2028年
16.2 米国のロイヤリティベンダー/ソリューションパートナー別プラットフォーム支出額(インハウス)、2019年~2028年
16.3 米国のロイヤリティ・ベンダー/ソリューション・パートナーのプラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)、2019-2028年

17 米国のロイヤリティ・プラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向(デプロイメント別
17.1 米国のロイヤリティ・プラットフォーム支出額のデプロイメント別シェア(2023年対2028年
17.2 米国のロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(クラウド別)、2019年~2028年
17.3 米国のロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(オンプレミス別)、2019-2028年

18 米国のロイヤリティ支出額市場規模および今後の成長動向(ソフトウェア・サービス別
18.1 米国のロイヤリティ支出額のソフトウェア対サービス別シェア(2023年対2028年
18.2 米国のソフトウェア別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
18.3 米国のサービス別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

19 米国のロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向(カスタム/既製ソフトウェアプラットフォーム別
19.1 2023年対2028年:米国のロイヤリティ支出額シェア(カスタム/オフザシェルフ・ソフトウェア・プラットフォーム別
19.2 米国のロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別)、2019年~2028年
19.3 米国のロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(オフ・ザ・シェルフ・プラットフォーム別)、2019年~2028年

20 米国のロイヤリティ支出額市場規模推移と予測:消費者属性・行動別
20.1 米国のロイヤリティ支出額の年齢層別シェア(2023年
20.2 米国のロイヤリティ支出額の所得階層別シェア(2023年
20.3 2023年における米国のロイヤリティ支出額の男女別シェア

21 追加情報
21.1 PayNXT360について
21.2 関連リサーチ

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図表リスト

表1:米国の小売業市場規模(百万米ドル)、2019年~2028年
表2:米国のEコマース市場規模(百万米ドル)、2019-2028年
表3:米国のPOS支出市場規模(百万米ドル)、2019年-2028年
表4:米国 ロイヤリティ支出総額(百万米ドル)、2019年-2028年
表5:米国のロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表6:米国のロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表7:米国のポイントベースのロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表8:米国の階層型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表9:米国のミッション型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表10:米国の支出型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表11:米国のゲーム・ロイヤルティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表12:米国の無料特典ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表13:米国のサブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表14:米国 コミュニティ・ロイヤルティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表15:米国の友人紹介ロイヤリティプログラム別支出(百万米ドル)、2019-2028年
表16:米国の有料ロイヤリティプログラム別支出(百万米ドル)、2019-2028年
表17:米国のキャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出(百万米ドル)、2019-2028年
表18:米国の店舗内ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表19:米国のオンライン別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表20:米国のモバイル別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表21:米国のロイヤリティビジネスモデルスキーム支出(販売者主導型)(百万米ドル)、2019年-2028年
表22:米国のロイヤリティビジネスモデルスキーム支出(支払手段主導型)(百万米ドル)、2019-2028年
表23:米国のロイヤリティ・ビジネスモデル・スキーム支出(その他セグメント別)(百万米ドル)、2019-2028年
表24:米国の小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表25:米国の金融サービスにおけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 26:ヘルスケア&ウェルネスにおける米国のロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 27:レストラン・フードデリバリーにおける米国のロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 28:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)における米国のロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表29:テレコムにおける米国のロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表30:米国のメディア・娯楽におけるロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 31:米国のその他におけるロイヤリティ・スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 32:米国の小売業セグメントにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 33:米国の金融サービスにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表34:米国のヘルスケア&ウェルネスにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 35:米国のレストラン・フードデリバリーにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 36:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)における米国のオンラインロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 37:米国の通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 38:米国のメディア・娯楽におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 39:米国のその他セグメントにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 40:米国 小売セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 41:ヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける米国の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表42:飲食店・フードデリバリーセグメントにおける米国の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表43:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける米国の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表44:米国のメディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表45:米国のその他部門における店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 46:米国の小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表47:米国のモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル米国の金融サービス部門におけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 48:米国のヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表49:米国のモバイルアプリ・ロイヤリティ支出(百万米ドル米国のレストラン&フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表50:米国の旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表51:米国の通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表52:米国のモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル米国のメディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表53:米国のその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 54:米国の多角化小売企業によるロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表55:百貨店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表56:専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 57:衣料品、履物、アクセサリー別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 58:米国の玩具・ホビーショップ別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 59:米国のスーパーマーケット・コンビニエンスストア別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表60:米国のロイヤルティ小売スキーム支出額(家庭用品別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 61:米国のロイヤリティ小売スキーム支出:その他(百万米ドル)、2019-2028年
表 62:米国のカードベースのアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 63:米国のデジタルアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 64:米国のB2B消費者別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 65:米国のB2C消費者別ロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 66:米国の無料会員型スキーム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 67:米国のロイヤリティ会員制度別支出(無料+プレミアム)(百万米ドル)、2019-2028年
表 68:米国のロイヤルティ会員制度のプレミアム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 69:米国ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出:分析・AI主導(百万米ドル)、2019-2028年
表70:米国のロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表71:米国のロイヤリティ・ソフトウェア支出(百万米ドル2019-2028年:米国のロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(インハウス別)(百万米ドル
表 72:米国のロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表 73:米国 ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(クラウド別)(百万米ドル)、2019-2028年
表74:オンプレミス別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 75:米国のロイヤリティ支出(ソフトウェア別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 76:米国のロイヤリティ支出(サービス別)(百万米ドル)、2019-2028年
表77:米国ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表78:米国ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(棚なしプラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年

 

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Summary

According to PayNXT360, the loyalty market in the country is expected to grow by 10.4% on an annual basis to reach US$30,382.5 million in 2024.

In value terms, the loyalty market in the country has recorded a CAGR of 11.8% during 2019–2023. The loyalty market in the country will continue to grow over the forecast period and is expected to record a CAGR of 9.0% during 2024-2028. The loyalty market in the country will increase from US$27,522.3 million in 2023 to reach US$42,836.2 million by 2028.

The loyalty program market is poised for steady growth over the medium term in the United States. Firms, across sectors, are seeking to revamp their loyalty programs to meet the changing consumer needs and drive accelerated revenue growth. This trend is expected to drive the competitive landscape in the United States loyalty programs industry over the medium term.

The loyalty program market is also experiencing innovation in the food delivery sector in the United States. Firms are integrating with merchant's loyalty programs to outcompete rival aggregators on discounts and deals. Overall, PayNXT360 maintains a positive growth outlook for the United States loyalty and reward programs industry from the short to medium-term perspective.

Firms are expanding their loyalty programs to new categories to aid business growth in the United States

To attract more customers and generate accelerated revenue, firms are seeking to leverage their loyalty and reward programs by expanding the benefits to new categories in the United States.
• American Airlines, in October 2023, launched the AAdvantage Business loyalty program targeting business customers. The new loyalty program will enable businesses and their employees to earn points and miles for booking trips directly through the airline. As corporate travel continues to recover, American Airlines is hoping to generate higher revenue through the business travel category over the medium term.
• Visa, in October 2023, also expanded loyalty offers and access to innovative products to small businesses. This is part of the firm’s strategy to support the growth of the SME sector in the United States. The Instant Savings program, offered by Visa to small businesses, provides over 40 discounted offers, which can be redeemed at merchant websites without enrolment.
From the short to medium-term perspective, PayNXT360 expects more firms to expand their loyalty and reward program offerings to new categories. This will support the growth of the broader market in the United States.

Food and grocery delivery firms are integrating with merchant loyalty programs to beat the competition in 2024

The food and grocery delivery sectors are poised for accelerated growth over the medium term. However, with the projected growth rate, competition in the sector is also rising rapidly in the United States. Consequently, to stay ahead of the competition firms are adopting innovative strategies to aid growth and market share.

• Instacart, for instance, has integrated with the merchant's loyalty program in 2023. This is part of the firm's strategy to outcompete rival aggregators on discounts and deals in the United States. In a letter to shareholders, the firm revealed that the loyalty program integrations with retailers like Albertsons, Kroger, and Wegmans have helped the firm drive sales. Notably, the purchases linked to loyalty memberships have also grown nearly 25% in the previous quarter.

With online grocery penetration expected to increase substantially over the next few years, these strategic initiatives are expected to aid the growth of Instacart in the United States. This will also support the growth of the broader loyalty programs industry over the next three to four years.

The United States Department of Transportation is investigating airline loyalty programs

Loyalty programs are a lucrative business opportunity for airlines. United Airlines, for instance, created a separate entity valued at US$22 billion for its United MileagePlus frequent flier program. Delta Air Lines, in 2022, earned US$5.7 billion through its partnership with American Express for co-branded credit cards. However, amid rising inflation, airline carriers have revamped their loyalty programs. These changes require consumers to earn more points to achieve the initially marketed benefits.

There have been reports indicating that airlines are modifying their point systems in manners perceived as unfair to consumers. This includes the devaluation of points, wherein it now requires more points than initially advertised to attain the promised rewards. The Consumer Financial Protection Bureau report has highlighted unfair and deceptive practices in frequent flyer programs. This has urged the Department of Transportation (DOT) to investigate loyalty programs. The DOT is investigating whether airlines have made it harder for customers to use their loyalty program miles by lowering their value, making it tougher to book tickets with rewards. Furthermore, the government agency is also looking into how airlines inform their customers about changes to the loyalty program.

This report provides a detailed data-centric analysis of the loyalty market opportunities and risks across a range of industry categories. With over 50 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of loyalty market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360 research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.


• Gain insights into the United States loyalty spend market: The report provides a comprehensive overview of the United States loyalty spend market, including market size, growth drivers, and trends. This information can help businesses to make informed decisions about their loyalty program strategies.

• Benchmark your business against competitors: The report provides a competitive analysis of the United States loyalty spend market, which can help businesses to identify their strengths and weaknesses relative to their competitors. This information can help businesses to improve their loyalty program strategies and gain a competitive advantage.

• Stay up-to-date on the latest trends in the loyalty spend market: The report provides an overview of the latest trends in the loyalty spend market, such as the growing popularity of mobile-based loyalty programs and the increasing awareness of the benefits of loyalty programs among consumers. This information can help businesses to stay ahead of the competition and improve their loyalty program strategies.

• Make informed decisions about your loyalty program: The report provides a comprehensive overview of the factors to consider when developing a loyalty program, such as the target audience, the rewards and benefits, and the marketing and communication strategy. This information can help businesses to develop a loyalty program that is effective and successful.



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Table of Contents

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 Loyalty Programs Definitions
1.4 Disclaimer

2 United States Retail Sector Market Size Analysis
2.1 United States Retail Industry Market Size, 2019-2028
2.2 United States Ecommerce Market Size, 2019-2028
2.3 United States POS Spend Trend Analysis, 2019-2028

3 United States Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics
3.1 United States Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics, 2019-2028
3.2 United States Loyalty Spend on Schemes by Value Accumulated and Value Redemption Rate, 2023
3.3 United States Loyalty Spend Share by Functional Domains, 2019-2028
3.4 United States Loyalty Spend by Loyalty Schemes, 2019-2028
3.5 United States Loyalty Spend by Loyalty Platforms, 2019-2028

4 United States Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Loyalty Program Type
4.1 United States Loyalty Schemes Spend Share by Loyalty Program Type, 2023
4.2 United States Spend by Point-based Loyalty Program, 2019-2028
4.3 United States Spend by Tiered Loyalty Program, 2019-2028
4.4 United States Spend by Mission-driven Loyalty Program, 2019-2028
4.5 United States Spend by Spend-based Loyalty Program, 2019-2028
4.6 United States Spend by Gaming Loyalty Program, 2019-2028
4.7 United States Spend by Free Perks Loyalty Program, 2019-2028
4.8 United States Spend by Subscription Loyalty Program, 2019-2028
4.9 United States Spend by Community Loyalty Program, 2019-2028
4.1 United States Spend by Refer a Friend Loyalty Program, 2019-2028
4.11 United States Spend by Paid Loyalty Program, 2019-2028
4.12 United States Spend by Cashback Loyalty Program, 2019-2028

5 United States Loyalty Schemes Market Size and Future Growth Dynamics by Channel
5.1 United States Loyalty Schemes Spend Share by Channel, 2019-2028
5.2 United States Loyalty Spend by In-Store, 2019-2028
5.3 United States Loyalty Spend by Online, 2019-2028
5.4 United States Loyalty Spend by Mobile, 2019-2028

6 United States Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Business Model
6.1 United States Loyalty Schemes Spend Share by Business Model, 2019-2028
6.2 United States Loyalty Spend by Seller Driven, 2019-2028
6.3 United States Loyalty Spend by Payment Instrument Driven, 2019-2028
6.4 United States Loyalty Spend by Other Segment, 2019-2028

7 United States Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Key Sectors
7.1 United States Loyalty Schemes Spend Share by Key Sectors, 2019-2028
7.2 United States Loyalty Schemes Spend in Retail, 2019-2028
7.3 United States Loyalty Schemes Spend in Financial Services, 2019-2028
7.4 United States Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
7.5 United States Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
7.6 United States Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
7.7 United States Loyalty Schemes Spend in Telecoms, 2019-2028
7.8 United States Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
7.9 United States Loyalty Schemes Spend in Other, 2019-2028

8 United States Loyalty Schemes Spend in Key Sectors by Online Channel, 2019-2028
8.1 United States Online Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
8.2 United States Online Loyalty Spend in Financial Services, 2019-2028
8.3 United States Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
8.4 United States Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
8.5 United States Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
8.6 United States Online Loyalty Spend in Telecoms, 2019-2028
8.7 United States Online Loyalty Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
8.8 United States Online Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

9 United States In-Store Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
9.1 United States In-Store Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
9.2 United States In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
9.3 United States In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
9.4 United States In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
9.5 United States In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
9.6 United States In-Store Loyalty Spend in Other Sector, 2019-2028

10 United States Mobile App Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
10.1 United States Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
10.2 United States Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment, 2019-2028
10.3 United States Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
10.4 United States Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
10.5 United States Mobile App Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
10.6 United States Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment, 2019-2028
10.7 United States Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
10.8 United States Mobile App Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

11 United States Retail Sector Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics
11.1 United States Loyalty Schemes Spend Share by Retail Segments, 2019-2028
11.2 United States Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers, 2019-2028
11.3 United States Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores, 2019-2028
11.4 United States Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores, 2019-2028
11.5 United States Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories, 2019-2028
11.6 United States Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops, 2019-2028
11.7 United States Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store, 2019-2028
11.8 United States Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise, 2019-2028
11.9 United States Loyalty Retail Schemes Spend by Other, 2019-2028

12 United States Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Accessibility
12.1 United States Loyalty Schemes Spend Share by Accessibility, 2023 Vs 2028
12.2 United States Loyalty Spend by Card Based Access, 2019-2028
12.3 United States Loyalty Spend by Digital Access, 2019-2028

13 United States Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Consumer Type
13.1 United States Loyalty Schemes Spend Share by Consumer Type, 2023 Vs 2028
13.2 United States Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers, 2019-2028
13.3 United States Loyalty Spend by B2C Consumers, 2019-2028

14 United States Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Membership Type
14.1 United States Loyalty Schemes Spend Share by Membership Type, 2019-2028
14.2 United States Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free, 2019-2028
14.3 United States Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium, 2019-2028
14.4 United States Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium, 2019-2028

15 United States Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software Use case
15.1 United States Loyalty Platform Spend Share by Software Use Case, 2023 Vs 2028
15.2 United States Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven, 2019-2028
15.3 United States Loyalty Software Platform Spend by Management Platform, 2019-2028

16 United States Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Vendor/Solution Partner
16.1 United States Loyalty Platform Spend Share by Vendor/Solution Partner, 2023 Vs 2028
16.2 United States Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In House, 2019-2028
16.3 United States Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor, 2019-2028

17 United States Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Deployment
17.1 United States Loyalty Platform Spend Share by Deployment, 2023 Vs 2028
17.2 United States Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud, 2019-2028
17.3 United States Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise, 2019-2028

18 United States Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software vs. Services
18.1 United States Loyalty Spend Share by Software vs. Services, 2023 Vs 2028
18.2 United States Loyalty Spend by Software, 2019-2028
18.3 United States Loyalty Spend by Services, 2019-2028

19 United States Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms
19.1 United States Loyalty Spend Share by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms, 2023 Vs 2028
19.2 United States Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform, 2019-2028
19.3 United States Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform, 2019-2028

20 United States Loyalty Spend Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
20.1 United States Loyalty Spend Share by Age Group, 2023
20.2 United States Loyalty Spend Share by Income Level, 2023
20.3 United States Loyalty Spend Share by Gender, 2023

21 Further Reading
21.1 About PayNXT360
21.2 Related Research

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List of Tables/Graphs

Table 1: United States Retail Industry Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 2: United States Ecommerce Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 3: United States POS Spend Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 4: United States Total Loyalty Spend (US$ Million), 2019-2028
Table 5: United States Loyalty Spend by Loyalty Schemes (US$ Million), 2019-2028
Table 6: United States Loyalty Spend by Loyalty Platforms (US$ Million), 2019-2028
Table 7: United States Spend by Point-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 8: United States Spend by Tiered Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 9: United States Spend by Mission-driven Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 10: United States Spend by Spend-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 11: United States Spend by Gaming Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 12: United States Spend by Free Perks Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 13: United States Spend by Subscription Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 14: United States Spend by Community Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 15: United States Spend by Refer a Friend Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 16: United States Spend by Paid Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 17: United States Spend by Cashback Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 18: United States Loyalty Spend by In-Store (US$ Million), 2019-2028
Table 19: United States Loyalty Spend by Online (US$ Million), 2019-2028
Table 20: United States Loyalty Spend by Mobile (US$ Million), 2019-2028
Table 21: United States Loyalty Business Model Schemes Spend by Seller Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 22: United States Loyalty Business Model Schemes Spend by Payment Instrument Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 23: United States Loyalty Business Model Schemes Spend by Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 24: United States Loyalty Schemes Spend in Retail (US$ Million), 2019-2028
Table 25: United States Loyalty Schemes Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 26: United States Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 27: United States Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 28: United States Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 29: United States Loyalty Schemes Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 30: United States Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 31: United States Loyalty Schemes Spend in Others (US$ Million), 2019-2028
Table 32: United States Online Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 33: United States Online Loyalty Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 34: United States Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 35: United States Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 36: United States Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 37: United States Online Loyalty Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 38: United States Online Loyalty Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 39: United States Online Loyalty Spend in Other Segments (US$ Million), 2019-2028
Table 40: United States In-Store Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 41: United States In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 42: United States In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 43: United States In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 44: United States In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 45: United States In-Store Loyalty Spend in Other Sector (US$ Million), 2019-2028
Table 46: United States Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 47: United States Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 48: United States Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 49: United States Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 50: United States Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 51: United States Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 52: United States Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 53: United States Mobile App Loyalty Spend in Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 54: United States Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers (US$ Million), 2019-2028
Table 55: United States Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 56: United States Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 57: United States Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories (US$ Million), 2019-2028
Table 58: United States Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops (US$ Million), 2019-2028
Table 59: United States Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store (US$ Million), 2019-2028
Table 60: United States Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise (US$ Million), 2019-2028
Table 61: United States Loyalty Retail Schemes Spend by Other (US$ Million), 2019-2028
Table 62: United States Loyalty Spend by Card Based Access (US$ Million), 2019-2028
Table 63: United States Loyalty Spend by Digital Access (US$ Million), 2019-2028
Table 64: United States Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 65: United States Loyalty Schemes Spend by B2C Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 66: United States Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free (US$ Million), 2019-2028
Table 67: United States Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 68: United States Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 69: United States Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 70: United States Loyalty Software Platform Spend by Management Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 71: United States Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In-House (US$ Million), 2019-2028
Table 72: United States Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor (US$ Million), 2019-2028
Table 73: United States Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud (US$ Million), 2019-2028
Table 74: United States Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise (US$ Million), 2019-2028
Table 75: United States Loyalty Spend by Software (US$ Million), 2019-2028
Table 76: United States Loyalty Spend by Services (US$ Million), 2019-2028
Table 77: United States Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 78: United States Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform (US$ Million), 2019-2028

 

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