世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ブラジルのロイヤリティ・プログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック 2024年第1四半期最新版


Brazil Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率11.2%成長し、2024年には40億7,150万米ドルに達すると予想されている。 金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年の間に12.8%のCAGRを記... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$1,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
117 英語

 

サマリー

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率11.2%成長し、2024年には40億7,150万米ドルに達すると予想されている。

金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年の間に12.8%のCAGRを記録している。同国のロイヤルティ市場は予測期間中も成長を続け、2024~2028年のCAGRは9.9%を記録すると予測される。同国のロイヤルティ市場は、2023年の36億6,010万米ドルから増加し、2028年には59億4,090万米ドルに達する。

ロイヤリティ・プログラムは、ブラジルの消費者に広く浸透しつつある。ネオ・バンクやeコマース・マーケットプレイスを含むデジタル・プラットフォームからのこの分野への投資が、この分野の技術革新とブラジル人の間での採用を促進している。ブラジルで革新的なロイヤリティ・プログラムを開始するために戦略的提携を結ぶ企業も増えており、この傾向はさらに拡大すると予測される。全体として、PayNXT360は今後3~4年間、ブラジルのロイヤリティ・プログラム業界は安定的に成長するとの見通しを維持している。

ブラジルのロイヤルティプログラムの一環として、企業は独自の暗号通貨を立ち上げている。

ブラジルで暗号通貨の普及が進む中、各業界の企業が暗号通貨に関心を示している。その多くが、ロイヤリティ・プログラムの一環として独自のアルトコインを立ち上げている。例えば
- 2023年8月、ブラジル有数のeコマース・マーケットプレイスであるメルカド・リブレ(Mercado Libre)は、新たな暗号通貨「メルカド・コイン(Mercado Coin)」を創設し、ロイヤリティ・プログラムの一環として導入すると発表した。同社は、顧客がマーケットプレイスで購入するたびに、ロイヤリティ・プログラムの下で暗号通貨を提供する。買い物客はこのアルトコインを、今後eコマース・マーケットプレイスで購入する際に使用することができる。
- 2023年10月、国内大手ネオバンクの一つであるNubankは、ロイヤリティ・プログラムの一環としてアルトコインを開始する予定であると発表した。このアルトコインは、ロイヤルティと特典プログラムを地域のより多くの顧客に拡大する戦略の一環として立ち上げられる。同社は2024年前半に顧客にトークンを発行する予定だ。0.10米ドルでコインを発行したメルカド・リブレとは異なり、Nubankはアルトコインの市場価値を公表していない。

PayNXT360は、ブラジルで高まるロイヤリティ・プログラムと暗号通貨導入の需要に対応するため、短・中期的な観点から、ロイヤリティ・プログラムの一環としてアルトコインを導入する企業が業種を超えて増えると予想している。

暗号通貨取引所は、ブラジルで暗号通貨の上昇をさらに促進するために、その報酬プログラムの範囲を拡大しています。

ブラジルでは、暗号通貨は一般大衆の間で強力な普及を経験している。しかし、ブラジルにはまだ未開拓の可能性が残されている。暗号通貨の普及をさらに促進する戦略の一環として、取引所は報酬プログラムの範囲を拡大している。例えば
- 2023年11月、ブラジルの暗号通貨取引所であるBitprecoは、同社がモバイルアプリを通じてクレジットカードを含む多数のデジタルバンキングサービスを開始すると発表した。このクレジットカード・プログラムは、ブラジル人の売買プロセスをよりシンプルにすることを目的としている。さらに、クレジットカード・ユーザーは、暗号通貨で支払われるリワード・プログラムの恩恵も受けられる。

短中期的な展望では、より多くの暗号通貨取引所が報酬プログラムを開始し、その範囲を拡大すると予測される。ロイヤリティ・プログラムおよびリワード・プログラムと暗号通貨市場の革新的な統合は、今後3~4年の間、ブラジルのロイヤリティ・プログラム市場の成長をさらに後押しするだろう。

国内企業は、ブラジル市場でロイヤリティ・プログラムを開始するために、グローバル・プレイヤーと戦略的提携を結んでいる。

国内市場での事業成長をさらに促進するため、ロイヤリティ・プログラムに頼る企業が増えている。この戦略により、2024年にはブラジルで新たなロイヤリティ・プログラムやリワード・プログラムの立ち上げが相次ぐと予想される。
- 2023年10月、国内最大級のスポーツクラブであるフラメンゴは、国内市場でロイヤリティ・プログラムを含む複数のウェブ3製品を立ち上げるため、ムーンペイと戦略的提携を結んだと発表した。2023年12月、Moon Payは2024年にNFTロイヤリティ・プログラムを展開すると発表した。PayNXT360の予想

ムーンペイもフラメンゴとの協業を通じて、短・中期的な観点から国内でNFTロイヤリティ・プログラムを開始すると予想している。

NFTの人気が高まっていることから、今後3~4年の間に、ブラジル市場でこのようなNFTを活用したロイヤリティ・プログラムがさらに開始されると予測される。これにより、ブラジルのロイヤルティおよびリワードプログラム業界の成長がさらに促進されるでしょう。

本レポートは、さまざまな業界カテゴリーにわたるロイヤルティ市場の機会とリスクについて、データ中心の詳細な分析を提供します。国レベルで50以上のKPIを掲載し、ロイヤルティ市場のダイナミクス、市場規模・予測、市場シェア統計を包括的に把握することができます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。


- ブラジルのロイヤルティ消費市場を洞察当レポートでは、市場規模、成長促進要因、動向など、ブラジルのロイヤルティ消費市場の包括的な概要を提供しています。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略について十分な情報に基づいた意思決定を行う上で役立ちます。

- 競合他社との比較当レポートは、ブラジルのロイヤルティ消費市場の競合分析を提供し、競合他社に対する自社の強みと弱みを特定するのに役立ちます。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略を改善し、競争上の優位性を獲得するのに役立ちます。

- ロイヤルティ消費市場の最新動向を把握することができます:本レポートでは、モバイルベースのロイヤルティプログラムの人気の高まりや、消費者のロイヤルティプログラムのメリットに対する意識の高まりなど、ロイヤルティ消費市場の最新動向の概要を提供しています。これらの情報は、企業が競争に勝ち残り、ロイヤルティプログラム戦略を改善するのに役立ちます。

- ロイヤルティプログラムについて、十分な情報に基づいた意思決定を行いましょう:本レポートでは、ターゲット層、特典・ベネフィット、マーケティング・コミュニケーション戦略など、ロイヤリティ・プログラムを開発する際に考慮すべき要素を包括的に紹介しています。この情報は、企業が効果的で成功するロイヤリティ・プログラムを開発するのに役立ちます。

ページTOPに戻る


目次

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 ロイヤリティ・プログラムの定義
1.4 免責事項

2 ブラジル小売業界の市場規模分析
2.1 ブラジル小売業界の市場規模、2019年~2028年
2.2 ブラジルのeコマース市場規模、2019年~2028年
2.3 ブラジルPOS支出動向分析、2019-2028年

3 ブラジルのロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向
3.1 ブラジルのロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向:2019年~2028年
3.2 2023年ブラジルのスキーム別ロイヤリティ支出額(累積金額別、金額償還率別
3.3 ブラジル機能領域別ロイヤリティ支出額シェア(2019年~2028年
3.4 ブラジルのロイヤリティ制度別支出額、2019-2028年
3.5 ロイヤリティ・プラットフォーム別ブラジル・ロイヤリティ支出額、2019-2028年

4 ブラジルのロイヤリティ・スキーム支出額市場規模推移と今後の成長動向:ロイヤリティ・プログラムタイプ別
4.1 2023年 ロイヤリティ・プログラムタイプ別ブラジルロイヤリティ支出額シェア
4.2 ブラジルのポイント制ロイヤリティプログラム別支出額(2019年~2028年
4.3 段階的ロイヤリティ・プログラム別ブラジル支出額、2019-2028年
4.4 ブラジルのミッション型ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.5 ブラジルの支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.6 ゲーム・ロイヤリティプログラム別ブラジル支出額、2019-2028年
4.7 ブラジル 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.8 ブラジルのサブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.9 コミュニティ・ロイヤルティ・プログラム別ブラジル支出額、2019-2028年
4.1 友人紹介ロイヤルティプログラム別ブラジル支出額(2019-2028年
4.11 有料ロイヤリティプログラム別ブラジル支出額、2019-2028年
4.12 ブラジルのキャッシュバック・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年

5 チャネル別ブラジルロイヤリティスキーム市場規模推移と今後の成長動向
5.1 ブラジルのチャネル別ロイヤリティ・スキーム支出額シェア(2019年~2028年
5.2 ブラジル ロイヤリティ支出額(店舗別):2019-2028年
5.3 ブラジルのオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
5.4 ブラジル・モバイル別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

6 ビジネスモデル別ブラジルロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
6.1 ブラジル ロイヤリティスキーム支出額のビジネスモデル別シェア(2019年~2028年
6.2 ブラジル ロイヤリティ支出額(販売者主導型):2019-2028年
6.3 ブラジルの決済手段別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
6.4 ブラジル ロイヤリティ支出額(その他セグメント別)、2019-2028年

7 ブラジルの主要部門別ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
7.1 ブラジル主要セクター別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
7.2 ブラジル小売業におけるロイヤリティスキーム利用額(2019年~2028年
7.3 ブラジルの金融サービス部門におけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019年~2028年
7.4 ヘルスケア&ウェルネス:ブラジルのロイヤリティ・スキーム利用額(2019-2028年
7.5 レストラン・フードデリバリー:2019-2028年
7.6 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるブラジルのロイヤリティ・スキーム 支出額(2019-2028年
7.7 通信業界におけるブラジルのロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
7.8 ブラジルのメディア・娯楽産業におけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019-2028年
7.9 ブラジルのその他(2019-2028年)におけるロイヤリティ・スキーム支出額

8 ブラジルの主要セクターにおけるオンライン・チャネル別ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
8.1 ブラジルの小売業セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.2 ブラジルの金融サービス部門におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.3 ブラジルのヘルスケア&ウェルネス部門におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.4 ブラジルのレストラン・フードデリバリー事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.5 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるブラジル・オンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.6 通信業界におけるブラジルのオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.7 ブラジルのメディア&娯楽産業のオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年
8.8 ブラジルのその他セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年

9 ブラジルの主要セクターにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.1 ブラジルの小売業セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.2 ブラジルのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019~2028年
9.3 ブラジルのレストラン&フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.4 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるブラジルの店舗内ロイヤルティ支出 (2019-2028
9.5 ブラジルのメディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年
9.6 ブラジルのその他セクターにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年

10 ブラジルの主要セクターにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ・スキーム支出額(2019年~2028年
10.1 ブラジルの小売業部門におけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.2 ブラジルの金融サービス事業部門におけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.3 ブラジルのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.4 ブラジルのレストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.5 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるブラジル モバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.6 通信事業セグメントにおけるブラジルのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.7 ブラジルのメディア・エンタテインメントセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.8 ブラジルのその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年

11 ブラジル小売セクターのロイヤリティスキーム支出額市場規模推移と今後の成長動向
11.1 ブラジル小売業セグメント別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
11.2 多様化する小売企業によるブラジルロイヤリティ小売スキーム支出額(2019年~2028年
11.3 ブラジル百貨店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(2019-2028年
11.4 専門店別ブラジルロイヤリティ小売スキーム支出額(2019-2028年
11.5 ブラジルのロイヤリティ小売スキーム支出額(衣料品、靴、アクセサリー別):2019-2028年
11.6 ブラジルのロイヤリティ小売スキーム消費額(玩具・ホビーショップ別)、2019-2028年
11.7 ブラジルのロイヤリティ小売スキーム支出額:スーパーマーケット・コンビニエンスストア別、2019-2028年
11.8 ブラジル ロイヤリティ小売スキーム消費額(家庭用品別):2019-2028年
11.9 ブラジル ロイヤリティ小売スキーム支出額:その他(2019-2028年

12 ブラジル・ロイヤリティ・スキーム利用額市場規模推移と今後の成長動向:アクセシビリティ別
12.1 ブラジルのアクセシビリティ別ロイヤリティ支出額シェア(2023年対2028年
12.2 ブラジルのカードベースのアクセス別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
12.3 デジタルアクセス別ブラジルロイヤリティ支出額、2019-2028年

13 消費者タイプ別ブラジルロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
13.1 ブラジルのロイヤリティスキーム支出額の消費者タイプ別シェア(2023年対2028年
13.2 ブラジルB2B消費者別ロイヤリティスキーム支出額(2019年~2028年
13.3 ブラジルB2C消費者別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

14 ブラジル:会員タイプ別ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
14.1 ブラジル ロイヤリティ・スキーム支出額会員タイプ別シェア(2019~2028年
14.2 ブラジル無料会員制度別ロイヤリティ支出額(2019~2028年
14.3 ブラジル ロイヤリティ会員制度利用額(無料+プレミアム):2019-2028年
14.4 ブラジルのロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額(2019~2028年

15 ブラジル ロイヤルティプラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向:ソフトウェア用途別
15.1 ブラジル ロイヤリティ・プラットフォーム支出額シェア(ソフトウェア・ユースケース別)、2023年対2028年
15.2 ブラジル ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:分析・AI主導型(2019年~2028年
15.3 ブラジルのロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)、2019-2028年

16 ブラジル ロイヤリティプラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向:ベンダー/ソリューションパートナー別
16.1 ブラジル ロイヤリティプラットフォーム支出額 ベンダー/ソリューションパートナー別シェア(2023年対2028年
16.2 ブラジル ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナー別インハウス・プラットフォーム支出額(2019年~2028年
16.3 ブラジル ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナー プラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別):2019-2028年

17 ブラジル ロイヤリティ・プラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向(デプロイメント別
17.1 ブラジル ロイヤリティ・プラットフォーム支出額のデプロイメント別シェア(2023年対2028年
17.2 ブラジルのクラウド別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(2019年~2028年
17.3 ブラジル ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額:オンプレミス(2019-2028年

18 ブラジル ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向:ソフトウェア/サービス別
18.1 ブラジルのロイヤリティ支出額シェア(ソフトウェア/サービス別):2023年対2028年
18.2 ブラジルのソフトウェア別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
18.3 ブラジル ロイヤリティ支出額(サービス別)、2019年~2028年

19 ブラジルのロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向:カスタム/市販ソフトウェアプラットフォーム別
19.1 2023年~2028年におけるブラジルのロイヤリティ支出額シェア(カスタム/オフザシェルフ・ソフトウェア・プラットフォーム別
19.2 ブラジル ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別):2019年~2028年
19.3 ブラジルのロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(棚なしプラットフォーム別)、2019-2028年

20 ブラジル ロイヤリティ支出額市場規模推移と予測:消費者属性・行動別
20.1 ブラジル ロイヤリティ支出額の年齢層別シェア(2023年
20.2 ブラジルのロイヤリティ支出額シェア:所得水準別、2023年
20.3 2023年ブラジルのロイヤリティ支出額の男女別シェア

21 追加情報
21.1 PayNXT360について
21.2 関連リサーチ

ページTOPに戻る



図表リスト

表1:ブラジル小売業界市場規模(百万米ドル)、2019年~2028年
表2:ブラジルEC市場規模(百万米ドル)、2019-2028年
表3:ブラジルPOS支出市場規模(百万米ドル)、2019年-2028年
表4:ブラジル ロイヤルティ総支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表5:ブラジル ロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表6:ブラジルのロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表7:ポイントベースのロイヤリティプログラム別ブラジル支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表8:階層型ロイヤリティプログラム別ブラジル支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表9:ブラジルのミッション型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表10:ブラジルの支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表11:ゲーム・ロイヤルティ・プログラム別ブラジル支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表12:無料特典ロイヤリティプログラム別ブラジル支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表13:サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別ブラジル支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表14:コミュニティ・ロイヤルティ・プログラム別ブラジル支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表15:友人紹介ロイヤリティプログラム別ブラジル支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表16:有料ロイヤリティプログラム別ブラジル支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表17:ブラジルのキャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表18:ブラジルの店舗内ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表19:ブラジル ロイヤリティ支出額(オンライン別)(百万米ドル)、2019-2028年
表20:ブラジルのモバイル別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表21:ブラジルのロイヤリティビジネスモデルスキーム販売者主導型別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表22:ブラジルのロイヤリティビジネスモデルスキーム支出(支払手段主導型)(百万米ドル)、2019-2028年
表23:ブラジルのロイヤリティ・ビジネスモデル・スキーム支出(その他セグメント別)(百万米ドル)、2019-2028年
表24:ブラジルの小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表25:小売業におけるロイヤリティ・スキーム支出(百万米ドル金融サービスにおけるブラジルのロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 26:ヘルスケア&ウェルネスにおけるブラジルのロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表27:レストラン・フードデリバリーにおけるブラジルのロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 28:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるブラジルのロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表29:ブラジルのロイヤリティ制度支出(百万米ドルテレコムにおけるブラジルのロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表30:ブラジルのロイヤリティ制度支出(百万米ドルメディア&娯楽におけるブラジルのロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 31:ブラジルのその他におけるロイヤリティ・スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 32:小売業セグメントにおけるブラジルのオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 33:金融サービスにおけるブラジルのオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表34:ヘルスケア&ウェルネスにおけるブラジルのオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 35:ブラジルのレストラン・フードデリバリーにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 36:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるブラジルのオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 37:ブラジルの通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 38:メディア&エンターテインメントにおけるブラジルのオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 39:ブラジルのその他セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 40:小売業セグメントにおけるブラジルの店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表41:ブラジルの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるブラジルの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表42:レストラン・フードデリバリーセグメントにおけるブラジルの店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表43:ブラジルの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるブラジルの店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表44:ブラジルの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルメディア&娯楽セグメントにおけるブラジルの店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表45:その他部門におけるブラジルの店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表46:ブラジルのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル小売業セグメントにおけるブラジルのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表47:ブラジルのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル金融サービス部門におけるブラジルのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 48:ヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるブラジルのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表49:ブラジルのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルレストラン&フードデリバリーセグメントにおけるブラジルのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表50:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるブラジルのロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表51:ブラジルのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル電気通信事業セグメントにおけるブラジルのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表52:ブラジルのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルメディア・娯楽セグメントにおけるブラジルのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表53:ブラジルのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルその他セグメントにおけるブラジルのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 54:多角的小売企業によるブラジルのロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表55:ブラジルのロイヤルティ小売スキーム支出(百万米ドル百貨店別ブラジルロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表56:ブラジルのロイヤルティ小売スキーム支出(百万米ドル専門店別ブラジルロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 57:ブラジルの衣料品、履物、アクセサリー別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 58:ブラジルの玩具・ホビーショップ別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 59:ブラジルのスーパーマーケット・コンビニエンスストア別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表60:ブラジルのロイヤルティ小売スキーム支出額(家庭用品別)(百万米ドル)、2019-2028年
表61:ブラジルのロイヤリティ小売スキーム支出:その他(百万米ドル)、2019-2028年
表 62:カードベースのアクセス別ブラジルロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表63:カードベースのアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドルデジタルアクセス別ブラジルロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 64:ブラジルのB2B消費者別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 65:ブラジルのB2C消費者別ロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 66:ブラジルの無料会員型スキーム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 67:ブラジルのロイヤリティ会員制度別支出(無料+プレミアム)(百万米ドル)、2019-2028年
表 68:ブラジルのロイヤルティ会員制度別支出額(プレミアム:百万米ドル)、2019-2028年
表 69:ブラジルのロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出:分析・AI主導(百万米ドル)、2019-2028年
表70:ブラジル ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表71:ブラジルのロイヤリティ・ソフトウェア支出(百万米ドルブラジルのロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額:インハウス(百万米ドル)別、2019-2028年
表 72:ブラジル ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表 73:ブラジルのクラウド別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表74:ブラジルのロイヤリティ展開プラットフォーム支出(百万米ドルオンプレミス別ブラジルロイヤルティ展開プラットフォーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 75:ブラジルのソフトウェア別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 76:サービス別ブラジルロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表77:サービス別ロイヤリティ支出(百万米ドルブラジルのロイヤルティソフトウェアプラットフォーム支出(カスタム構築プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 78:ブラジルのロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(棚落ちプラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年

 

ページTOPに戻る


 

Summary

According to PayNXT360, the loyalty market in the country is expected to grow by 11.2% on an annual basis to reach US$4,071.5 million in 2024.

In value terms, the loyalty market in the country has recorded a CAGR of 12.8% during 2019–2023. The loyalty market in the country will continue to grow over the forecast period and is expected to record a CAGR of 9.9% during 2024-2028. The loyalty market in the country will increase from US$3,660.1 million in 2023 to reach US$5,940.9 million by 2028.

Loyalty programs are gaining widespread momentum among consumers in Brazil. The investment in the space from digital platforms, including neo-banks and e-commerce marketplaces, is driving innovation in the sector as well as adoption among Brazilians. The trend is projected to further grow as firms are also forging strategic alliances to launch innovative loyalty programs in Brazil. Overall, PayNXT360 maintains a steady growth outlook for the loyalty and rewards programs industry in the country over the next three to four years.

Firms are launching their own cryptocurrencies as part of the loyalty program in Brazil

Businesses across industry verticals have shown their interest in the cryptocurrency space amid the rise in adoption in Brazil. Many have launched their own altcoins as part of the loyalty program as well. For instance,
• In August 2023, Mercado Libre, one of the leading e-commerce marketplaces in the country, announced that the firm has created a new cryptocurrency, Mercado Coin, and will implement the same as part of its loyalty program. The firm will be offering cryptocurrencies under its loyalty program whenever the customers make a purchase on the marketplace. Shoppers can use the altcoin for future purchases on the e-commerce marketplace.
• In October 2023, Nubank, one of the leading neo-banks in the country, announced that the firm also plans to launch an altcoin as part of its loyalty program. The firm is launching the altcoin as part of its strategy to expand its loyalty and benefits program to more customers in the region. The firm is projected to issue the tokens to its customers in the first half of 2024. Unlike Mercado Libre which issued the coins at US$0.10, Nubank had not disclosed the market value of its altcoin.

From the short to medium-term perspective, PayNXT360 expects more firms across industry verticals to launch altcoins as part of its loyalty program to capitalize on the growing demand for loyalty programs and cryptocurrency adoption in Brazil.

Cryptocurrency exchanges are expanding the scope of their rewards program to further drive cryptocurrency uptick in Brazil

In Brazil, cryptocurrencies have experienced strong adoption among the general public. However, there is still a lot of untapped potential in the country. As part of their strategy to further drive the adoption of cryptocurrencies, exchanges are expanding the scope of their reward programs. For instance,
• In November 2023, Bitpreco, a Brazilian cryptocurrency exchange, announced that the firm is launching a host of digital banking services, including credit cards, through its mobile app. The credit card program is designed to make the buying and selling process simpler for Brazilians. Furthermore, credit card users will also benefit from the rewards program, which will pay them in cryptocurrencies.

From the short to medium-term perspective, more cryptocurrency exchanges are projected to launch and expand the scope of their reward programs. The innovative integration of loyalty and rewards programs with the crypto market will further support the growth of the loyalty programs market in Brazil over the next three to four years.

Domestic firms are forging strategic alliances with global players to launch loyalty programs in the Brazilian market

To further drive the growth of their business in the domestic market, more and more businesses are resorting to loyalty programs. This strategy is expected to see an influx of new loyalty and reward program launches in Brazil in 2024.
• In October 2023, Flamengo, one of the largest sports clubs in the country, announced that the firm had entered into a strategic collaboration with Moon Pay to launch several Web3 products, including a loyalty program in the domestic market. In December 2023, Moon Pay announced that the firm will roll out its NFT loyalty program in 2024. PayNXT360 expects

Moon Pay to also launch the NFT loyalty program in the country through its collaboration with Flamengo from the short to medium-term perspective.

With the growing popularity of NFTs, more such NFT-powered loyalty programs are projected to be launched in the Brazilian market over the next three to four years. This will further support the growth of the loyalty and rewards programs industry in Brazil.

This report provides a detailed data-centric analysis of the loyalty market opportunities and risks across a range of industry categories. With over 50 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of loyalty market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360 research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.


• Gain insights into the Brazil loyalty spend market: The report provides a comprehensive overview of the Brazil loyalty spend market, including market size, growth drivers, and trends. This information can help businesses to make informed decisions about their loyalty program strategies.

• Benchmark your business against competitors: The report provides a competitive analysis of the Brazil loyalty spend market, which can help businesses to identify their strengths and weaknesses relative to their competitors. This information can help businesses to improve their loyalty program strategies and gain a competitive advantage.

• Stay up-to-date on the latest trends in the loyalty spend market: The report provides an overview of the latest trends in the loyalty spend market, such as the growing popularity of mobile-based loyalty programs and the increasing awareness of the benefits of loyalty programs among consumers. This information can help businesses to stay ahead of the competition and improve their loyalty program strategies.

• Make informed decisions about your loyalty program: The report provides a comprehensive overview of the factors to consider when developing a loyalty program, such as the target audience, the rewards and benefits, and the marketing and communication strategy. This information can help businesses to develop a loyalty program that is effective and successful.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 Loyalty Programs Definitions
1.4 Disclaimer

2 Brazil Retail Sector Market Size Analysis
2.1 Brazil Retail Industry Market Size, 2019-2028
2.2 Brazil Ecommerce Market Size, 2019-2028
2.3 Brazil POS Spend Trend Analysis, 2019-2028

3 Brazil Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics
3.1 Brazil Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics, 2019-2028
3.2 Brazil Loyalty Spend on Schemes by Value Accumulated and Value Redemption Rate, 2023
3.3 Brazil Loyalty Spend Share by Functional Domains, 2019-2028
3.4 Brazil Loyalty Spend by Loyalty Schemes, 2019-2028
3.5 Brazil Loyalty Spend by Loyalty Platforms, 2019-2028

4 Brazil Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Loyalty Program Type
4.1 Brazil Loyalty Schemes Spend Share by Loyalty Program Type, 2023
4.2 Brazil Spend by Point-based Loyalty Program, 2019-2028
4.3 Brazil Spend by Tiered Loyalty Program, 2019-2028
4.4 Brazil Spend by Mission-driven Loyalty Program, 2019-2028
4.5 Brazil Spend by Spend-based Loyalty Program, 2019-2028
4.6 Brazil Spend by Gaming Loyalty Program, 2019-2028
4.7 Brazil Spend by Free Perks Loyalty Program, 2019-2028
4.8 Brazil Spend by Subscription Loyalty Program, 2019-2028
4.9 Brazil Spend by Community Loyalty Program, 2019-2028
4.1 Brazil Spend by Refer a Friend Loyalty Program, 2019-2028
4.11 Brazil Spend by Paid Loyalty Program, 2019-2028
4.12 Brazil Spend by Cashback Loyalty Program, 2019-2028

5 Brazil Loyalty Schemes Market Size and Future Growth Dynamics by Channel
5.1 Brazil Loyalty Schemes Spend Share by Channel, 2019-2028
5.2 Brazil Loyalty Spend by In-Store, 2019-2028
5.3 Brazil Loyalty Spend by Online, 2019-2028
5.4 Brazil Loyalty Spend by Mobile, 2019-2028

6 Brazil Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Business Model
6.1 Brazil Loyalty Schemes Spend Share by Business Model, 2019-2028
6.2 Brazil Loyalty Spend by Seller Driven, 2019-2028
6.3 Brazil Loyalty Spend by Payment Instrument Driven, 2019-2028
6.4 Brazil Loyalty Spend by Other Segment, 2019-2028

7 Brazil Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Key Sectors
7.1 Brazil Loyalty Schemes Spend Share by Key Sectors, 2019-2028
7.2 Brazil Loyalty Schemes Spend in Retail, 2019-2028
7.3 Brazil Loyalty Schemes Spend in Financial Services, 2019-2028
7.4 Brazil Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
7.5 Brazil Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
7.6 Brazil Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
7.7 Brazil Loyalty Schemes Spend in Telecoms, 2019-2028
7.8 Brazil Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
7.9 Brazil Loyalty Schemes Spend in Other, 2019-2028

8 Brazil Loyalty Schemes Spend in Key Sectors by Online Channel, 2019-2028
8.1 Brazil Online Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
8.2 Brazil Online Loyalty Spend in Financial Services, 2019-2028
8.3 Brazil Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
8.4 Brazil Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
8.5 Brazil Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
8.6 Brazil Online Loyalty Spend in Telecoms, 2019-2028
8.7 Brazil Online Loyalty Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
8.8 Brazil Online Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

9 Brazil In-Store Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
9.1 Brazil In-Store Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
9.2 Brazil In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
9.3 Brazil In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
9.4 Brazil In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
9.5 Brazil In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
9.6 Brazil In-Store Loyalty Spend in Other Sector, 2019-2028

10 Brazil Mobile App Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
10.1 Brazil Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
10.2 Brazil Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment, 2019-2028
10.3 Brazil Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
10.4 Brazil Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
10.5 Brazil Mobile App Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
10.6 Brazil Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment, 2019-2028
10.7 Brazil Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
10.8 Brazil Mobile App Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

11 Brazil Retail Sector Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics
11.1 Brazil Loyalty Schemes Spend Share by Retail Segments, 2019-2028
11.2 Brazil Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers, 2019-2028
11.3 Brazil Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores, 2019-2028
11.4 Brazil Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores, 2019-2028
11.5 Brazil Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories, 2019-2028
11.6 Brazil Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops, 2019-2028
11.7 Brazil Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store, 2019-2028
11.8 Brazil Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise, 2019-2028
11.9 Brazil Loyalty Retail Schemes Spend by Other, 2019-2028

12 Brazil Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Accessibility
12.1 Brazil Loyalty Schemes Spend Share by Accessibility, 2023 Vs 2028
12.2 Brazil Loyalty Spend by Card Based Access, 2019-2028
12.3 Brazil Loyalty Spend by Digital Access, 2019-2028

13 Brazil Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Consumer Type
13.1 Brazil Loyalty Schemes Spend Share by Consumer Type, 2023 Vs 2028
13.2 Brazil Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers, 2019-2028
13.3 Brazil Loyalty Spend by B2C Consumers, 2019-2028

14 Brazil Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Membership Type
14.1 Brazil Loyalty Schemes Spend Share by Membership Type, 2019-2028
14.2 Brazil Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free, 2019-2028
14.3 Brazil Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium, 2019-2028
14.4 Brazil Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium, 2019-2028

15 Brazil Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software Use case
15.1 Brazil Loyalty Platform Spend Share by Software Use Case, 2023 Vs 2028
15.2 Brazil Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven, 2019-2028
15.3 Brazil Loyalty Software Platform Spend by Management Platform, 2019-2028

16 Brazil Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Vendor/Solution Partner
16.1 Brazil Loyalty Platform Spend Share by Vendor/Solution Partner, 2023 Vs 2028
16.2 Brazil Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In House, 2019-2028
16.3 Brazil Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor, 2019-2028

17 Brazil Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Deployment
17.1 Brazil Loyalty Platform Spend Share by Deployment, 2023 Vs 2028
17.2 Brazil Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud, 2019-2028
17.3 Brazil Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise, 2019-2028

18 Brazil Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software vs. Services
18.1 Brazil Loyalty Spend Share by Software vs. Services, 2023 Vs 2028
18.2 Brazil Loyalty Spend by Software, 2019-2028
18.3 Brazil Loyalty Spend by Services, 2019-2028

19 Brazil Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms
19.1 Brazil Loyalty Spend Share by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms, 2023 Vs 2028
19.2 Brazil Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform, 2019-2028
19.3 Brazil Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform, 2019-2028

20 Brazil Loyalty Spend Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
20.1 Brazil Loyalty Spend Share by Age Group, 2023
20.2 Brazil Loyalty Spend Share by Income Level, 2023
20.3 Brazil Loyalty Spend Share by Gender, 2023

21 Further Reading
21.1 About PayNXT360
21.2 Related Research

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

Table 1: Brazil Retail Industry Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 2: Brazil Ecommerce Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 3: Brazil POS Spend Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 4: Brazil Total Loyalty Spend (US$ Million), 2019-2028
Table 5: Brazil Loyalty Spend by Loyalty Schemes (US$ Million), 2019-2028
Table 6: Brazil Loyalty Spend by Loyalty Platforms (US$ Million), 2019-2028
Table 7: Brazil Spend by Point-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 8: Brazil Spend by Tiered Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 9: Brazil Spend by Mission-driven Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 10: Brazil Spend by Spend-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 11: Brazil Spend by Gaming Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 12: Brazil Spend by Free Perks Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 13: Brazil Spend by Subscription Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 14: Brazil Spend by Community Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 15: Brazil Spend by Refer a Friend Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 16: Brazil Spend by Paid Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 17: Brazil Spend by Cashback Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 18: Brazil Loyalty Spend by In-Store (US$ Million), 2019-2028
Table 19: Brazil Loyalty Spend by Online (US$ Million), 2019-2028
Table 20: Brazil Loyalty Spend by Mobile (US$ Million), 2019-2028
Table 21: Brazil Loyalty Business Model Schemes Spend by Seller Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 22: Brazil Loyalty Business Model Schemes Spend by Payment Instrument Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 23: Brazil Loyalty Business Model Schemes Spend by Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 24: Brazil Loyalty Schemes Spend in Retail (US$ Million), 2019-2028
Table 25: Brazil Loyalty Schemes Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 26: Brazil Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 27: Brazil Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 28: Brazil Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 29: Brazil Loyalty Schemes Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 30: Brazil Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 31: Brazil Loyalty Schemes Spend in Others (US$ Million), 2019-2028
Table 32: Brazil Online Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 33: Brazil Online Loyalty Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 34: Brazil Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 35: Brazil Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 36: Brazil Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 37: Brazil Online Loyalty Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 38: Brazil Online Loyalty Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 39: Brazil Online Loyalty Spend in Other Segments (US$ Million), 2019-2028
Table 40: Brazil In-Store Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 41: Brazil In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 42: Brazil In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 43: Brazil In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 44: Brazil In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 45: Brazil In-Store Loyalty Spend in Other Sector (US$ Million), 2019-2028
Table 46: Brazil Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 47: Brazil Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 48: Brazil Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 49: Brazil Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 50: Brazil Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 51: Brazil Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 52: Brazil Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 53: Brazil Mobile App Loyalty Spend in Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 54: Brazil Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers (US$ Million), 2019-2028
Table 55: Brazil Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 56: Brazil Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 57: Brazil Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories (US$ Million), 2019-2028
Table 58: Brazil Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops (US$ Million), 2019-2028
Table 59: Brazil Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store (US$ Million), 2019-2028
Table 60: Brazil Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise (US$ Million), 2019-2028
Table 61: Brazil Loyalty Retail Schemes Spend by Other (US$ Million), 2019-2028
Table 62: Brazil Loyalty Spend by Card Based Access (US$ Million), 2019-2028
Table 63: Brazil Loyalty Spend by Digital Access (US$ Million), 2019-2028
Table 64: Brazil Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 65: Brazil Loyalty Schemes Spend by B2C Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 66: Brazil Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free (US$ Million), 2019-2028
Table 67: Brazil Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 68: Brazil Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 69: Brazil Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 70: Brazil Loyalty Software Platform Spend by Management Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 71: Brazil Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In-House (US$ Million), 2019-2028
Table 72: Brazil Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor (US$ Million), 2019-2028
Table 73: Brazil Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud (US$ Million), 2019-2028
Table 74: Brazil Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise (US$ Million), 2019-2028
Table 75: Brazil Loyalty Spend by Software (US$ Million), 2019-2028
Table 76: Brazil Loyalty Spend by Services (US$ Million), 2019-2028
Table 77: Brazil Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 78: Brazil Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform (US$ Million), 2019-2028

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


PayNXT360社はどのような調査会社ですか?


PayNXT360は世界の決済技術やクレジットカードなど、決済関連市場を調査し、世界や主要国/地域別の最新情報や市場データを提供しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/01 10:26

145.10 円

161.88 円

196.72 円

ページTOPに戻る