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オーストラリア・ロイヤルティ・プログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック 2024年第1四半期最新版


Australia Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.7%成長し、2024年には40億3580万米ドルに達すると予想されている。 金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて12.0%のCAGRを記... もっと見る

 

 

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サマリー

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.7%成長し、2024年には40億3580万米ドルに達すると予想されている。

金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて12.0%のCAGRを記録している。同国のロイヤルティ市場は予測期間中も成長を続け、2024~2028年のCAGRは9.5%を記録すると予測される。同国のロイヤルティ市場は、2023年の36億4,640万米ドルから増加し、2028年には57億9,300万米ドルに達する。

オーストラリアのロイヤリティ・プログラム市場は、中期的に加速度的な成長が見込まれる。消費者の間でロイヤルティプログラムの普及が進んでいるため、企業は新しいプログラムを立ち上げようとしている。この傾向は2024年まで続くと予想され、今後数四半期の同分野の競争環境を後押しする。また、企業は会員のニーズに合わせて既存のロイヤリティ・プログラムを刷新している。

グローバル企業も2024年にオーストラリア市場でロイヤリティ・プログラムを開始すると予想される。ロイヤルティプログラムはオーストラリアの企業にとって不可欠なものとなり続けているため、同市場は短期的、中期的な観点から力強い成長を記録するものと思われる。全体として、PayNXT360は、今後3~4年間のオーストラリアのロイヤリティプログラム業界の堅調な成長見通しを維持しています。

ロイヤルティプログラムは、オーストラリアの小売業者の成功にとってますます重要になってきています。

オーストラリアでは、企業はデータ分析を活用して顧客についてより深く知り、パーソナライズされたオファーを提供しています。ロイヤリティ・プログラムは、小売業の成功に欠かせないツールとして台頭している。
- マイヤーは、アメリカン・エキスプレス、コモンウェルス・バンク、ヴァージンのベロシティ・プログラムと提携し、MYER One会員向けリワード・プログラムを強化した。730万人のMYER One会員のうち、2022/23年度には420万人が積極的にプログラムに参加した。さらに、この期間にマイヤーで行われたすべての購入のほぼ75%がMYER Oneアカウントにリンクされていた。

マイヤーは、ロイヤリティ・プログラムがオーストラリアでの事業成長を牽引する重要な要素であると考えている。同社は、データ分析と機械学習モデルを使用して、ロイヤルティ顧客とのエンゲージメントを高めながら、ビジネス上の意思決定を推進している。Big W社を含む他の小売企業も、ロイヤルティプログラムによって事業成長を促進している。同社は、買い物客にエブリデー・リワード・カードのスキャンを促すため、会員限定の割引価格を導入した。同様の取り組みは、2023年8月にウールワースでも開始されている。

オーストラリア企業は、成長を促進するために、新しいロイヤリティ・プログラムを立ち上げたり、既存のプログラムを見直したりしている。

オーストラリアでは、買い物客の間でロイヤリティ・プログラムに対する需要が高まっているため、企業がプログラムを開始する一方で、既存のプログラムを刷新する動きも国内市場で活発化している。
- 地域航空会社のレックスは、2023年10月にフリークエント・フライヤー向けの新しいロイヤリティ・プログラムを開始すると発表した。当初は無料で利用できるため、プログラム開始以来、最初の7週間で6万人以上の旅行者が登録した。注目すべきことに、レックス・フライヤー・プログラムはオーストラリアで3番目のロイヤリティ・プログラムであり、ベロシティとカンタスのフリークエント・フライヤー・プログラムがこの分野で競合を試みている。
- オーストラリアのスポーツ小売業者であるリーベルは、国内市場での成長を促進するためにロイヤリティ・プログラムを改訂した。刷新されたプログラムは、会員により多くの特典を提供している。100ポイントで5豪ドルを進呈し、次回以降の買い物に利用できる。このプログラムは、中期的にオーストラリアの小売業者の収益を加速させることを目的としている。

PayNXT360は今後、ロイヤリティ・プログラムがビジネスの成功に不可欠なツールとして台頭し続ける中、国内企業によるこのような戦略的取り組みが増えることを期待している。これは、競争環境を支援すると同時に、今後3~4年間の幅広い業界の成長を支えることになるだろう。

中国ブランドはロイヤリティ・プログラムを活用し、オーストラリアの顧客との関係を深めようとしている。

EV産業は、中期的にオーストラリア市場で大きな成長を遂げようとしている。この分野での競争が激化する中、中国ブランドはロイヤリティ・プログラムを活用して成長を促進しようとしている。
- 世界有数のEV企業であるBYDは、オーストラリア市場でロイヤリティ・プログラムを開始する予定だ。このプログラムは、急成長するこの分野で市場シェアを獲得するため、新たなリードを生み出しながら顧客との関係を深めるという同社の戦略の一環だ。
- このロイヤリティ・プログラムは、BYDのオーストラリアにおける販売代理店であるEV Direct社および専門会社Loyalty & Reward Co.社との共同開発によるもので、ユーザーにポイントやステータスを獲得する機会を提供することを目的としている。会員は、プログラムへの参加に応じて特典を受けたり、商品を交換したりできる。
オーストラリア市場では、ロイヤリティ・プログラムを開始するグローバル企業が増えており、競争環境は中期的に大きく成長する見込みだ。このことは、オーストラリアにおける今後3〜4年間のイノベーションを助け、業界の成長をサポートするだろう。

本レポートは、さまざまな業界カテゴリーにわたるロイヤルティ市場の機会とリスクについて、データ中心の詳細な分析を提供しています。国レベルで50以上のKPIを掲載し、ロイヤルティ市場のダイナミクス、市場規模および予測、市場シェア統計を包括的に理解することができます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。


- オーストラリアのロイヤルティ消費市場を洞察当レポートは、市場規模、成長促進要因、動向など、オーストラリアのロイヤルティ消費市場の包括的な概要を提供しています。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略について十分な情報に基づいた意思決定を行う上で役立ちます。

- 競合他社との比較当レポートは、オーストラリアのロイヤルティ消費市場の競合分析を提供し、競合他社に対する自社の強みと弱みを明らかにするのに役立ちます。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略を改善し、競争上の優位性を獲得するのに役立ちます。

- ロイヤルティ消費市場の最新動向を把握することができます:本レポートでは、モバイルベースのロイヤルティプログラムの人気の高まりや、消費者のロイヤルティプログラムのメリットに対する意識の高まりなど、ロイヤルティ消費市場の最新動向の概要を提供しています。これらの情報は、企業が競争に勝ち残り、ロイヤルティプログラム戦略を改善するのに役立ちます。

- ロイヤルティプログラムについて、十分な情報に基づいた意思決定を行いましょう:本レポートでは、ターゲット層、特典・ベネフィット、マーケティング・コミュニケーション戦略など、ロイヤリティ・プログラムを開発する際に考慮すべき要素を包括的に紹介しています。この情報は、企業が効果的で成功するロイヤリティ・プログラムを開発するのに役立ちます。

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目次

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 ロイヤリティ・プログラムの定義
1.4 免責事項

2 オーストラリア小売業界の市場規模分析
2.1 オーストラリア小売業界の市場規模、2019年-2028年
2.2 オーストラリアのeコマース市場規模、2019年~2028年
2.3 オーストラリアのPOS支出動向分析、2019年~2028年

3 オーストラリアのロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向
3.1 オーストラリアのロイヤリティ支出市場規模および今後の成長動向(2019年~2028年
3.2 オーストラリアのスキーム別ロイヤリティ支出額(累積金額別、金額償還率別):2023年
3.3 オーストラリアのロイヤリティ支出額の機能領域別シェア(2019年~2028年
3.4 オーストラリア ロイヤリティ支出額(スキーム別)、2019-2028年
3.5 ロイヤリティ・プラットフォーム別オーストラリア・ロイヤリティ支出額、2019-2028年

4 オーストラリア ロイヤリティスキーム支出額市場規模推移と今後の成長動向:ロイヤリティプログラムタイプ別
4.1 2023年 ロイヤリティプログラムタイプ別オーストラリア・ロイヤリティスキーム支出額シェア
4.2 オーストラリア:ポイントベースのロイヤリティプログラム別支出額(2019年~2028年
4.3 段階的ロイヤルティプログラム別オーストラリア支出額、2019-2028年
4.4 オーストラリア:ミッション型ロイヤルティプログラム別支出額、2019-2028年
4.5 オーストラリアの支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.6 オーストラリア ゲームロイヤルティプログラム別支出額、2019-2028年
4.7 オーストラリア 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.8 オーストラリア サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.9 オーストラリア コミュニティ・ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.1 オーストラリア 友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.11 オーストラリア 有料ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.12 オーストラリア キャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年

5 オーストラリアのチャネル別ロイヤリティスキーム市場規模推移と今後の成長動向
5.1 オーストラリア ロイヤリティスキームのチャネル別支出額シェア(2019年~2028年
5.2 オーストラリア ロイヤリティ支出額(店舗別):2019-2028年
5.3 オーストラリアのオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
5.4 オーストラリアのモバイル・ロイヤルティ支出額(2019-2028年

6 オーストラリアのロイヤルティ支出:ビジネスモデル別市場規模推移と今後の成長動向
6.1 オーストラリア ロイヤリティスキーム支出額のビジネスモデル別シェア(2019年~2028年
6.2 オーストラリア ロイヤリティ支出額(販売者主導型):2019-2028年
6.3 オーストラリア ロイヤリティ支出額:決済手段主導型、2019-2028年
6.4 オーストラリア ロイヤリティ支出額(その他セグメント別)、2019-2028年

7 オーストラリアの主要部門別ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
7.1 オーストラリア ロイヤリティスキーム支出額の主要部門別シェア(2019年~2028年
7.2 オーストラリアの小売業におけるロイヤリティスキーム利用額(2019-2028年
7.3 オーストラリアの金融サービス業界におけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019-2028年
7.4 オーストラリアのヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019-2028年
7.5 オーストラリア ロイヤリティ・スキーム支出額(レストラン・フードデリバリー):2019-2028年
7.6 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるオーストラリア・ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
7.7 オーストラリアの通信事業におけるロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
7.8 オーストラリア ロイヤリティスキーム支出額(メディア・娯楽):2019-2028年
7.9 オーストラリア ロイヤリティ・スキーム支出額(その他)、2019-2028年

8 オーストラリア 主要セクターのオンライン・チャネル別ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
8.1 オーストラリア 小売部門におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.2 オーストラリア 金融サービス部門におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.3 オーストラリア 医療・福祉部門におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.4 オーストラリアのレストラン・フードデリバリーにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.5 オーストラリア 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.6 オーストラリア:通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.7 オーストラリア メディア&エンターテインメント業界におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.8 オーストラリア その他のセグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年

9 オーストラリア 主要セクターの店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.1 オーストラリア 小売セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.2 オーストラリアのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.3 オーストラリア 飲食店・フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.4 オーストラリア 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.5 オーストラリア メディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年
9.6 オーストラリア その他のセクターの店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年

10 オーストラリア 主要セクターのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.1 オーストラリア 小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.2 オーストラリア 金融サービスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
10.3 オーストラリア ヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.4 オーストラリア レストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.5 オーストラリア 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年〜2028年
10.6 オーストラリアの通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.7 オーストラリア メディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
10.8 オーストラリア その他のセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年

11 オーストラリア小売セクターのロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
11.1 オーストラリアの小売業セグメント別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
11.2 多様化する小売企業によるオーストラリア・ロイヤルティ小売スキーム支出額(2019年~2028年
11.3 オーストラリアの百貨店によるロイヤルティ小売スキーム支出額、2019-2028年
11.4 専門店によるオーストラリアのロイヤリティ小売スキーム支出額(2019-2028年
11.5 オーストラリアの衣料品、靴、アクセサリー別ロイヤリティ小売スキーム消費額(2019-2028年
11.6 オーストラリアの玩具・ホビーショップ別ロイヤリティ小売スキーム消費額(2019-2028年
11.7 オーストラリア ロイヤリティ小売スキーム支出額:スーパーマーケット・コンビニエンスストア別、2019-2028年
11.8 オーストラリア ロイヤリティ小売スキーム消費額(家庭用品別):2019-2028年
11.9 オーストラリア ロイヤリティ小売スキーム消費額:その他(2019-2028年

12 オーストラリアのロイヤリティスキーム利用額市場規模および今後の成長動向(アクセシビリティ別
12.1 アクセシビリティ別のオーストラリア・ロイヤルティ・スキーム支出額シェア(2023年対2028年
12.2 オーストラリアのカードベースのアクセス別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
12.3 オーストラリアのデジタルアクセス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

13 オーストラリアの消費者タイプ別ロイヤリティ支出額市場規模および今後の成長動向
13.1 オーストラリアのロイヤリティスキーム支出額の消費者タイプ別シェア(2023年対2028年
13.2 オーストラリアのB2B消費者別ロイヤリティスキーム支出額(2019年~2028年
13.3 オーストラリアのB2C消費者別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

14 オーストラリアのロイヤリティ・スキーム支出額市場規模および今後の成長動向(会員タイプ別
14.1 オーストラリアの会員種別ロイヤリティ支出額シェア(2019年~2028年
14.2 オーストラリアの無料会員制度別ロイヤリティ支出額、2019-2028年
14.3 オーストラリアのロイヤリティ会員制度利用額(無料+プレミアム):2019-2028年
14.4 オーストラリアのロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額(2019-2028年

15 オーストラリア ロイヤルティプラットフォーム支出額市場規模および今後の成長動向:ソフトウェア用途別
15.1 オーストラリア ロイヤリティ・プラットフォーム支出額ソフトウェアユースケース別シェア、2023年対2028年
15.2 オーストラリア ロイヤリティソフトウェア・プラットフォーム支出額:分析・AI主導型(2019年~2028年
15.3 オーストラリア ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:管理プラットフォーム別、2019-2028年

16 オーストラリア ロイヤリティプラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向:ベンダー/ソリューションパートナー別
16.1 オーストラリア ロイヤリティプラットフォーム支出額 ベンダー/ソリューションパートナー別シェア(2023年対2028年
16.2 オーストラリア ロイヤリティ ベンダー/ソリューションパートナー別プラットフォーム支出額(インハウス):2019年~2028年
16.3 オーストラリア ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナー プラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)、2019年~2028年

17 オーストラリア ロイヤリティ・プラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向(デプロイメント別
17.1 オーストラリア ロイヤリティ・プラットフォーム支出額のデプロイメント別シェア(2023年対2028年
17.2 オーストラリア ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額:クラウド別、2019年~2028年
17.3 オーストラリア ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額:オンプレミス別、2019-2028年

18 オーストラリア ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向:ソフトウェア/サービス別
18.1 オーストラリア ロイヤリティ支出額のソフトウェア対サービス別シェア(2023年対2028年
18.2 オーストラリアのソフトウェア別ロイヤリティ支出額(2019年〜2028年
18.3 オーストラリアのサービス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

19 オーストラリア ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向:カスタムソフトウェアとオフザシェルフソフトウェアプラットフォーム別
19.1 2023年対2028年:オーストラリア ロイヤリティ支出額シェア(カスタム/オフザシェルフソフトウェアプラットフォーム別
19.2 オーストラリアのロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別):2019-2028年
19.3 オーストラリアのロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(棚なしプラットフォーム別)、2019-2028年

20 オーストラリア ロイヤリティ支出額市場規模推移と予測:消費者属性・行動別
20.1 オーストラリア ロイヤリティ支出額の年齢層別シェア(2023年
20.2 オーストラリア ロイヤリティ支出額シェア:所得レベル別、2023年
20.3 2023年におけるオーストラリアのロイヤリティ支出額の男女別シェア

21 追加情報
21.1 PayNXT360について
21.2 関連リサーチ

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図表リスト

表1:オーストラリアの小売業界市場規模(百万米ドル)、2019年~2028年
表2:オーストラリアのeコマース市場規模(百万米ドル)、2019年-2028年
表3:オーストラリアのPOS支出市場規模(百万米ドル)、2019年-2028年
表4:オーストラリア ロイヤリティ支出総額(百万米ドル)、2019年-2028年
表5:オーストラリア ロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表6:オーストラリア ロイヤリティプラットフォーム別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表7:ポイントベースのロイヤリティプログラム別オーストラリア支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表8:階層型ロイヤリティプログラム別オーストラリア支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表9:オーストラリア:ミッション型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表10:オーストラリア 消費型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表11:オーストラリア ゲームロイヤルティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表12:オーストラリア 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表13:オーストラリア サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表14:オーストラリア コミュニティ・ロイヤルティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表15:オーストラリア 友だち紹介ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表16:有料ロイヤリティプログラム別オーストラリア支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表17:オーストラリアのキャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表18:オーストラリア ロイヤリティ支出額(店舗内)(百万米ドル)、2019年-2028年
表19:オーストラリア ロイヤリティ支出額(オンライン別)(百万米ドル)、2019-2028年
表20:オーストラリアのモバイル別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表21:オーストラリア ロイヤリティビジネスモデルスキーム販売者主導型別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表22:オーストラリアのロイヤリティビジネスモデルスキーム支出(支払手段主導型)(百万米ドル)、2019-2028年
表23:オーストラリア ロイヤリティビジネスモデルスキーム支出額(その他セグメント別)(百万米ドル)、2019-2028年
表24:オーストラリアの小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表25:オーストラリアのロイヤリティスキーム支出額(百万米ドルオーストラリアの金融サービスにおけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表26:オーストラリアのロイヤルティ制度支出(百万米ドルオーストラリアのヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 27:レストラン・フードデリバリーにおけるオーストラリアのロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 28:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるオーストラリアのロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表29:オーストラリアのロイヤルティ制度支出(百万米ドルテレコムにおけるオーストラリアのロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表30:オーストラリアのロイヤリティ制度支出(百万米ドルメディア・娯楽におけるオーストラリアのロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表31:オーストラリアのロイヤリティ・スキーム支出(百万米ドルオーストラリアのその他におけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 32:オーストラリアの小売業セグメントにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表33:オーストラリアオーストラリアの金融サービスにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表34:オーストラリアのヘルスケア&ウェルネスにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 35:オーストラリアのレストラン・フードデリバリーにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 36:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるオーストラリアのオンラインロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 37:オーストラリアの通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 38:オーストラリアのメディア&エンターテインメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 39:オーストラリアのその他セグメントにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 40:オーストラリアの小売セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表41:オーストラリアヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるオーストラリアの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表42:オーストラリアのレストラン・フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表43:オーストラリア旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるオーストラリアの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表44:オーストラリアオーストラリアのメディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表45:オーストラリアオーストラリアのその他部門における店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表46:オーストラリアオーストラリアの小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表47:オーストラリアオーストラリアの金融サービス部門におけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 48:オーストラリアのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表49:オーストラリアオーストラリアのレストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表50:オーストラリア 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表51:オーストラリアオーストラリア:電気通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表52:オーストラリアオーストラリアのメディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表53:オーストラリアのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルオーストラリアのその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 54:オーストラリアの多角化小売企業によるロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表55:オーストラリアオーストラリアの百貨店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表56:オーストラリアオーストラリアの専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 57:オーストラリアの衣料品、履物、アクセサリー別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 58:オーストラリアの玩具・ホビーショップ別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 59:オーストラリアのスーパーマーケット・コンビニエンスストア別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表60:オーストラリアのロイヤルティ小売スキーム支出額(家庭用品別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 61:オーストラリア・ロイヤルティ小売スキーム支出:その他(百万米ドル)、2019-2028年
表 62:カードベースのアクセス別オーストラリア・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表63:カードベースのアクセス別ロイヤルティ支出(百万米ドルデジタルアクセス別オーストラリア・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 64:オーストラリアのB2B消費者別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 65:オーストラリアのB2C消費者別ロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 66:オーストラリアの無料会員型スキーム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 67:オーストラリアのロイヤリティ会員制度別支出(無料+プレミアム)(百万米ドル)、2019-2028年
表 68:オーストラリアのロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 69:オーストラリア・ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出:分析・AI主導(百万米ドル)、2019-2028年
表70:オーストラリアオーストラリア ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出:管理プラットフォーム別(百万米ドル)、2019-2028年
表71:オーストラリアのロイヤリティソフトウェア支出(百万米ドルオーストラリア ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額:インハウス(百万米ドル)別、2019年-2028年
表 72:オーストラリア ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表 73:オーストラリア ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(クラウド別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表74:オーストラリアオーストラリア ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額:オンプレミス(百万米ドル)、2019-2028年
表 75:ソフトウェア別オーストラリア・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 76:オーストラリア ロイヤリティ支出:サービス別(百万米ドル)、2019-2028年
表77:オーストラリアオーストラリア ロイヤルティソフトウェアプラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 78:オーストラリア ロイヤルティソフトウェアプラットフォーム支出額(棚落ちプラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年

 

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Summary

According to PayNXT360, the loyalty market in the country is expected to grow by 10.7% on an annual basis to reach US$4,035.8 million in 2024.

In value terms, the loyalty market in the country has recorded a CAGR of 12.0% during 2019–2023. The loyalty market in the country will continue to grow over the forecast period and is expected to record a CAGR of 9.5% during 2024-2028. The loyalty market in the country will increase from US$3,646.4 million in 2023 to reach US$5,793.0 million by 2028.

The Australian loyalty program market is poised for accelerated growth over the medium term. The rising adoption among consumers is prompting businesses to launch new programs. This trend is expected to continue throughout 2024, aiding the competitive landscape in the sector over the next few quarters. Firms are also revamping their existing loyalty programs to better suit the needs of their members.

Global players are also expected to launch loyalty programs in the Australian market in 2024. As the loyalty program continues to become vital for Australian businesses, the market is poised to record strong growth from the short to medium-term perspective. Overall, PayNXT360 maintains a robust growth outlook for the Australian loyalty programs industry over the next three to four years.

Loyalty programs are becoming increasingly important for the success of Australian retailers

In Australia, businesses are leveraging data analytics to learn more about their customers and provide them with personalized offers. Loyalty programs have emerged as a vital tool for the success of retail businesses.
• Myer has strengthened its MYER One member reward program by teaming up with American Express, Commonwealth Bank, and Virgin's Velocity program. Out of the 7.3 million MYER One members, 4.2 million were actively engaged in the program in the 2022/23 period. Additionally, almost 75% of all purchases made at Myer during this time were linked to a MYER One account.

Myer sees the loyalty program as a key factor driving the business growth in Australia. The firm is using data analytics and machine learning models to drive its business decisions while building more engagement with its loyal customers. Other retailers, including Big W, are also resorting to loyalty programs to drive business growth. The firm introduced members-only discount pricing to nudge shoppers into scanning their Everyday Rewards cards. A similar initiative has been launched by Woolworths in August 2023.

Australian firms are launching new loyalty programs as well as revamping their existing ones to drive growth

With the growing demand for loyalty programs among shoppers in Australia, businesses are launching programs, while the trend of revamping the existing ones is also gaining strong momentum in the domestic market.
• Rex, the regional airline carrier, announced the launch of a new loyalty program for frequent flyers in October 2023. Since the launch of the program, more than 60,000 travellers registered in the first seven weeks, as it has been made available for free initially. Notably, the Rex Flyer program is the third loyalty program in Australia, with Velocity and Qantas Frequent Flyer programs attempting to outcompete in the sector.
• Rebel, the Australian sporting retailer, revised the loyalty program to drive growth in the domestic market. The revamped program is offering more benefits to its members. For 100 points, the firm is offering A$5, which can be used for future purchases. The program is aimed at driving accelerated revenue for the Australian retailer over the medium term.

Going forward, PayNXT360 expects more such strategic initiatives from domestic firms, as loyalty programs continue to emerge as a vital tool for business success. This will aid the competitive landscape, while also supporting the growth of the broader industry over the next three to four years.

Chinese brands are seeking to leverage loyalty programs to better engage with Australian customers

The EV industry is poised to grow at a significant pace in the Australian market over the medium term. With competition in the sector growing, Chinese brands are seeking to leverage loyalty programs to drive growth.
• BYD, one of the leading EV firms globally, is planning to launch a loyalty program in the Australian market. This program is part of the firm's strategy to better engage with its customers while generating new leads to gain market share in the fast-growing sector.
• The loyalty program, created in collaboration with BYD's Australian distributor EV Direct and the specialized company Loyalty & Reward Co, aims to provide users with opportunities to earn points and status. Members can receive benefits and redeem items based on their engagement with the program.
With more global firms launching their loyalty programs in the Australian market, the competitive landscape is poised to grow significantly over the medium term. This will aid innovation and support industry growth over the next three to four years in Australia.

This report provides a detailed data-centric analysis of the loyalty market opportunities and risks across a range of industry categories. With over 50 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of loyalty market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360 research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.


• Gain insights into the Australia loyalty spend market: The report provides a comprehensive overview of the Australia loyalty spend market, including market size, growth drivers, and trends. This information can help businesses to make informed decisions about their loyalty program strategies.

• Benchmark your business against competitors: The report provides a competitive analysis of the Australia loyalty spend market, which can help businesses to identify their strengths and weaknesses relative to their competitors. This information can help businesses to improve their loyalty program strategies and gain a competitive advantage.

• Stay up-to-date on the latest trends in the loyalty spend market: The report provides an overview of the latest trends in the loyalty spend market, such as the growing popularity of mobile-based loyalty programs and the increasing awareness of the benefits of loyalty programs among consumers. This information can help businesses to stay ahead of the competition and improve their loyalty program strategies.

• Make informed decisions about your loyalty program: The report provides a comprehensive overview of the factors to consider when developing a loyalty program, such as the target audience, the rewards and benefits, and the marketing and communication strategy. This information can help businesses to develop a loyalty program that is effective and successful.



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Table of Contents

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 Loyalty Programs Definitions
1.4 Disclaimer

2 Australia Retail Sector Market Size Analysis
2.1 Australia Retail Industry Market Size, 2019-2028
2.2 Australia Ecommerce Market Size, 2019-2028
2.3 Australia POS Spend Trend Analysis, 2019-2028

3 Australia Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics
3.1 Australia Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics, 2019-2028
3.2 Australia Loyalty Spend on Schemes by Value Accumulated and Value Redemption Rate, 2023
3.3 Australia Loyalty Spend Share by Functional Domains, 2019-2028
3.4 Australia Loyalty Spend by Loyalty Schemes, 2019-2028
3.5 Australia Loyalty Spend by Loyalty Platforms, 2019-2028

4 Australia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Loyalty Program Type
4.1 Australia Loyalty Schemes Spend Share by Loyalty Program Type, 2023
4.2 Australia Spend by Point-based Loyalty Program, 2019-2028
4.3 Australia Spend by Tiered Loyalty Program, 2019-2028
4.4 Australia Spend by Mission-driven Loyalty Program, 2019-2028
4.5 Australia Spend by Spend-based Loyalty Program, 2019-2028
4.6 Australia Spend by Gaming Loyalty Program, 2019-2028
4.7 Australia Spend by Free Perks Loyalty Program, 2019-2028
4.8 Australia Spend by Subscription Loyalty Program, 2019-2028
4.9 Australia Spend by Community Loyalty Program, 2019-2028
4.1 Australia Spend by Refer a Friend Loyalty Program, 2019-2028
4.11 Australia Spend by Paid Loyalty Program, 2019-2028
4.12 Australia Spend by Cashback Loyalty Program, 2019-2028

5 Australia Loyalty Schemes Market Size and Future Growth Dynamics by Channel
5.1 Australia Loyalty Schemes Spend Share by Channel, 2019-2028
5.2 Australia Loyalty Spend by In-Store, 2019-2028
5.3 Australia Loyalty Spend by Online, 2019-2028
5.4 Australia Loyalty Spend by Mobile, 2019-2028

6 Australia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Business Model
6.1 Australia Loyalty Schemes Spend Share by Business Model, 2019-2028
6.2 Australia Loyalty Spend by Seller Driven, 2019-2028
6.3 Australia Loyalty Spend by Payment Instrument Driven, 2019-2028
6.4 Australia Loyalty Spend by Other Segment, 2019-2028

7 Australia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Key Sectors
7.1 Australia Loyalty Schemes Spend Share by Key Sectors, 2019-2028
7.2 Australia Loyalty Schemes Spend in Retail, 2019-2028
7.3 Australia Loyalty Schemes Spend in Financial Services, 2019-2028
7.4 Australia Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
7.5 Australia Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
7.6 Australia Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
7.7 Australia Loyalty Schemes Spend in Telecoms, 2019-2028
7.8 Australia Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
7.9 Australia Loyalty Schemes Spend in Other, 2019-2028

8 Australia Loyalty Schemes Spend in Key Sectors by Online Channel, 2019-2028
8.1 Australia Online Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
8.2 Australia Online Loyalty Spend in Financial Services, 2019-2028
8.3 Australia Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
8.4 Australia Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
8.5 Australia Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
8.6 Australia Online Loyalty Spend in Telecoms, 2019-2028
8.7 Australia Online Loyalty Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
8.8 Australia Online Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

9 Australia In-Store Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
9.1 Australia In-Store Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
9.2 Australia In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
9.3 Australia In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
9.4 Australia In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
9.5 Australia In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
9.6 Australia In-Store Loyalty Spend in Other Sector, 2019-2028

10 Australia Mobile App Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
10.1 Australia Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
10.2 Australia Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment, 2019-2028
10.3 Australia Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
10.4 Australia Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
10.5 Australia Mobile App Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
10.6 Australia Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment, 2019-2028
10.7 Australia Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
10.8 Australia Mobile App Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

11 Australia Retail Sector Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics
11.1 Australia Loyalty Schemes Spend Share by Retail Segments, 2019-2028
11.2 Australia Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers, 2019-2028
11.3 Australia Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores, 2019-2028
11.4 Australia Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores, 2019-2028
11.5 Australia Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories, 2019-2028
11.6 Australia Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops, 2019-2028
11.7 Australia Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store, 2019-2028
11.8 Australia Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise, 2019-2028
11.9 Australia Loyalty Retail Schemes Spend by Other, 2019-2028

12 Australia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Accessibility
12.1 Australia Loyalty Schemes Spend Share by Accessibility, 2023 Vs 2028
12.2 Australia Loyalty Spend by Card Based Access, 2019-2028
12.3 Australia Loyalty Spend by Digital Access, 2019-2028

13 Australia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Consumer Type
13.1 Australia Loyalty Schemes Spend Share by Consumer Type, 2023 Vs 2028
13.2 Australia Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers, 2019-2028
13.3 Australia Loyalty Spend by B2C Consumers, 2019-2028

14 Australia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Membership Type
14.1 Australia Loyalty Schemes Spend Share by Membership Type, 2019-2028
14.2 Australia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free, 2019-2028
14.3 Australia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium, 2019-2028
14.4 Australia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium, 2019-2028

15 Australia Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software Use case
15.1 Australia Loyalty Platform Spend Share by Software Use Case, 2023 Vs 2028
15.2 Australia Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven, 2019-2028
15.3 Australia Loyalty Software Platform Spend by Management Platform, 2019-2028

16 Australia Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Vendor/Solution Partner
16.1 Australia Loyalty Platform Spend Share by Vendor/Solution Partner, 2023 Vs 2028
16.2 Australia Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In House, 2019-2028
16.3 Australia Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor, 2019-2028

17 Australia Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Deployment
17.1 Australia Loyalty Platform Spend Share by Deployment, 2023 Vs 2028
17.2 Australia Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud, 2019-2028
17.3 Australia Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise, 2019-2028

18 Australia Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software vs. Services
18.1 Australia Loyalty Spend Share by Software vs. Services, 2023 Vs 2028
18.2 Australia Loyalty Spend by Software, 2019-2028
18.3 Australia Loyalty Spend by Services, 2019-2028

19 Australia Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms
19.1 Australia Loyalty Spend Share by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms, 2023 Vs 2028
19.2 Australia Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform, 2019-2028
19.3 Australia Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform, 2019-2028

20 Australia Loyalty Spend Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
20.1 Australia Loyalty Spend Share by Age Group, 2023
20.2 Australia Loyalty Spend Share by Income Level, 2023
20.3 Australia Loyalty Spend Share by Gender, 2023

21 Further Reading
21.1 About PayNXT360
21.2 Related Research

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List of Tables/Graphs

Table 1: Australia Retail Industry Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 2: Australia Ecommerce Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 3: Australia POS Spend Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 4: Australia Total Loyalty Spend (US$ Million), 2019-2028
Table 5: Australia Loyalty Spend by Loyalty Schemes (US$ Million), 2019-2028
Table 6: Australia Loyalty Spend by Loyalty Platforms (US$ Million), 2019-2028
Table 7: Australia Spend by Point-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 8: Australia Spend by Tiered Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 9: Australia Spend by Mission-driven Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 10: Australia Spend by Spend-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 11: Australia Spend by Gaming Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 12: Australia Spend by Free Perks Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 13: Australia Spend by Subscription Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 14: Australia Spend by Community Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 15: Australia Spend by Refer a Friend Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 16: Australia Spend by Paid Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 17: Australia Spend by Cashback Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 18: Australia Loyalty Spend by In-Store (US$ Million), 2019-2028
Table 19: Australia Loyalty Spend by Online (US$ Million), 2019-2028
Table 20: Australia Loyalty Spend by Mobile (US$ Million), 2019-2028
Table 21: Australia Loyalty Business Model Schemes Spend by Seller Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 22: Australia Loyalty Business Model Schemes Spend by Payment Instrument Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 23: Australia Loyalty Business Model Schemes Spend by Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 24: Australia Loyalty Schemes Spend in Retail (US$ Million), 2019-2028
Table 25: Australia Loyalty Schemes Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 26: Australia Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 27: Australia Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 28: Australia Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 29: Australia Loyalty Schemes Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 30: Australia Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 31: Australia Loyalty Schemes Spend in Others (US$ Million), 2019-2028
Table 32: Australia Online Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 33: Australia Online Loyalty Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 34: Australia Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 35: Australia Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 36: Australia Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 37: Australia Online Loyalty Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 38: Australia Online Loyalty Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 39: Australia Online Loyalty Spend in Other Segments (US$ Million), 2019-2028
Table 40: Australia In-Store Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 41: Australia In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 42: Australia In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 43: Australia In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 44: Australia In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 45: Australia In-Store Loyalty Spend in Other Sector (US$ Million), 2019-2028
Table 46: Australia Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 47: Australia Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 48: Australia Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 49: Australia Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 50: Australia Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 51: Australia Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 52: Australia Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 53: Australia Mobile App Loyalty Spend in Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 54: Australia Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers (US$ Million), 2019-2028
Table 55: Australia Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 56: Australia Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 57: Australia Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories (US$ Million), 2019-2028
Table 58: Australia Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops (US$ Million), 2019-2028
Table 59: Australia Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store (US$ Million), 2019-2028
Table 60: Australia Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise (US$ Million), 2019-2028
Table 61: Australia Loyalty Retail Schemes Spend by Other (US$ Million), 2019-2028
Table 62: Australia Loyalty Spend by Card Based Access (US$ Million), 2019-2028
Table 63: Australia Loyalty Spend by Digital Access (US$ Million), 2019-2028
Table 64: Australia Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 65: Australia Loyalty Schemes Spend by B2C Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 66: Australia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free (US$ Million), 2019-2028
Table 67: Australia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 68: Australia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 69: Australia Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 70: Australia Loyalty Software Platform Spend by Management Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 71: Australia Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In-House (US$ Million), 2019-2028
Table 72: Australia Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor (US$ Million), 2019-2028
Table 73: Australia Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud (US$ Million), 2019-2028
Table 74: Australia Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise (US$ Million), 2019-2028
Table 75: Australia Loyalty Spend by Software (US$ Million), 2019-2028
Table 76: Australia Loyalty Spend by Services (US$ Million), 2019-2028
Table 77: Australia Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 78: Australia Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform (US$ Million), 2019-2028

 

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