世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

コロンビアのロイヤリティプログラム市場の最新情報と今後の成長動向データブック 2024年第1四半期最新版


Colombia Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率11.1%成長し、2024年には5億4,040万米ドルに達すると予想されている。 金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて12.7%のCAGRを記... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$1,200
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
117 英語

 

サマリー

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率11.1%成長し、2024年には5億4,040万米ドルに達すると予想されている。

金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて12.7%のCAGRを記録している。同国のロイヤルティ市場は予測期間中も成長を続け、2024~2028年のCAGRは9.7%を記録すると予測される。同国のロイヤルティ市場は、2023年の4億8,660万米ドルから増加し、2028年には7億8,200万米ドルに達する。

本レポートでは、さまざまな産業カテゴリーにわたるロイヤルティ市場の機会とリスクについて、データ中心の詳細な分析を提供しています。国レベルで50以上のKPIを掲載しており、ロイヤルティ市場のダイナミクス、市場規模および予測、市場シェア統計を包括的に把握することができます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。


- コロンビアのロイヤルティ消費市場に関する洞察を得ることができます:当レポートでは、コロンビアのロイヤルティ消費市場について、市場規模、成長促進要因、動向などの包括的な概要を提供しています。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略について十分な情報に基づいた意思決定を行う上で役立ちます。

- 競合他社との比較分析当レポートはコロンビアのロイヤルティ消費市場の競合分析を提供し、企業が競合他社と比較して自社の強みと弱みを特定するのに役立ちます。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略を改善し、競争上の優位性を獲得するのに役立ちます。

- ロイヤルティ消費市場の最新動向を把握できます:本レポートでは、モバイルベースのロイヤルティプログラムの人気の高まりや、消費者のロイヤルティプログラムのメリットに対する意識の高まりなど、ロイヤルティ消費市場の最新動向の概要を提供しています。これらの情報は、企業が競争に勝ち残り、ロイヤルティプログラム戦略を改善するのに役立ちます。

- ロイヤルティプログラムについて、十分な情報に基づいた意思決定を行いましょう:本レポートでは、ターゲット層、特典・ベネフィット、マーケティング・コミュニケーション戦略など、ロイヤリティ・プログラムを開発する際に考慮すべき要素を包括的に紹介しています。この情報は、企業が効果的で成功するロイヤリティ・プログラムを開発するのに役立ちます。

ページTOPに戻る


目次

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 ロイヤリティ・プログラムの定義
1.4 免責事項

2 コロンビアの小売業市場規模分析
2.1 コロンビアの小売業市場規模、2019年~2028年
2.2 コロンビアのeコマース市場規模、2019年~2028年
2.3 コロンビアのPOS支出動向分析、2019年~2028年

3 コロンビアのロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向
3.1 コロンビアのロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向(2019年~2028年
3.2 コロンビアのスキーム別ロイヤリティ支出額(累計金額・金額償還率別):2023年
3.3 コロンビアのロイヤリティ支出額シェア(機能領域別):2019年~2028年
3.4 コロンビアのロイヤリティ制度別支出額、2019-2028年
3.5 コロンビアのロイヤリティ支出額(ロイヤリティ・プラットフォーム別)、2019-2028年

4 コロンビアのロイヤリティ制度別支出額市場規模推移と今後の成長動向
4.1 コロンビアのロイヤリティ・プログラム別支出額シェア(2023年
4.2 コロンビアのポイント制ロイヤリティプログラム別支出額(2019年~2028年
4.3 コロンビア 段階的ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.4 コロンビアのミッション型ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.5 コロンビアの支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額、2019年-2028年
4.6 コロンビアのゲーミング・ロイヤリティプログラム別支出額(2019年-2028年
4.7 コロンビアの無料特典付きロイヤリティプログラム別支出額(2019年-2028年
4.8 コロンビアのサブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額(2019年-2028年
4.9 コロンビア コミュニティ・ロイヤリティプログラム別支出額(2019-2028年
4.1 コロンビア 友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額(2019〜2028年
4.11 コロンビアの有料ポイントプログラム別支出額(2019年~2028年
4.12 コロンビアのキャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出額(2019~2028年

5 コロンビアのチャネル別ロイヤリティスキーム市場規模推移と今後の成長動向
5.1 コロンビアのチャネル別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
5.2 コロンビアの店舗別ロイヤリティ支出額(2019-2028年
5.3 コロンビアのオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
5.4 コロンビアのモバイル別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

6 コロンビアのビジネスモデル別ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
6.1 コロンビアのロイヤリティスキーム利用額ビジネスモデル別シェア(2019年~2028年
6.2 コロンビアの販売者主導型ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
6.3 コロンビアの支払手段別ロイヤリティ支出額(2019年-2028年
6.4 コロンビアのその他セグメント別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

7 コロンビアの主要部門別ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
7.1 コロンビアのロイヤリティスキーム利用額主要部門別シェア(2019年-2028年
7.2 コロンビアの小売業におけるロイヤリティスキーム利用額(2019年~2028年
7.3 コロンビアの金融サービス業におけるロイヤリティスキーム利用額(2019年~2028年
7.4 コロンビアのヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティスキーム利用額(2019-2028年
7.5 コロンビアのレストラン・フードデリバリー業におけるロイヤリティスキーム支出額(2019年~2028年
7.6 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるコロンビアのロイヤリティスキーム 支出額(2019年~2028年
7.7 コロンビアの通信事業におけるロイヤリティ制度利用額(2019年~2028年
7.8 コロンビアのメディア&エンタテインメントにおけるロイヤリティスキーム利用額(2019-2028年
7.9 コロンビアのその他(2019-2028年)におけるロイヤリティ・スキーム利用額

8 コロンビアの主要セクターにおけるオンラインチャネル別ロイヤリティスキーム支出額(2019-2028年
8.1 コロンビアの小売業部門別オンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.2 コロンビアの金融サービス業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.3 コロンビアのヘルスケア&ウェルネス:オンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.4 コロンビアのレストラン・フードデリバリー事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.5 コロンビアの旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.6 コロンビアの通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.7 コロンビアのメディア&エンタテインメント:オンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.8 コロンビアのその他セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019年-2028年

9 コロンビアの主要セクターにおける店舗内ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
9.1 コロンビアの小売業セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.2 コロンビアのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.3 コロンビアのレストラン・フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.4 コロンビアの旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.5 コロンビアのメディア&エンタテインメントセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.6 コロンビアのその他セクターにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年

10 コロンビアの主要セクターにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ・スキーム支出額(2019年-2028年
10.1 コロンビアの小売業部門におけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
10.2 コロンビアの金融サービス事業部門におけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
10.3 コロンビアのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
10.4 コロンビアのレストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.5 コロンビアの旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.6 コロンビアの通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.7 コロンビアのメディア・エンタテインメントセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
10.8 コロンビアのその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年

11 コロンビアの小売業向けロイヤリティスキーム支出額市場規模推移と今後の成長動向
11.1 コロンビアの小売業セグメント別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
11.2 コロンビアの多角化小売企業別ロイヤリティ小売スキーム利用額(2019年~2028年
11.3 コロンビアの百貨店別ロイヤリティ小売スキーム利用額(2019-2028年
11.4 コロンビアの専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(2019年~2028年
11.5 コロンビアのロイヤリティ小売:衣料品/靴/アクセサリー別支出額(2019-2028年
11.6 コロンビアの玩具・ホビーショップ別ロイヤリティ小売スキーム利用額(2019-2028年
11.7 コロンビアのロイヤリティ小売スキーム支出額(スーパーマーケット・コンビニエンスストア別):2019-2028年
11.8 コロンビアのロイヤリティ小売制度別支出額(家庭用品:2019-2028年
11.9 コロンビアのロイヤリティ小売制度別支出額(その他):2019-2028年

12 コロンビアのロイヤリティスキーム利用額市場規模推移と今後の成長動向:アクセシビリティ別
12.1 コロンビアのアクセシビリティ別ロイヤリティスキーム利用額シェア(2023年対2028年
12.2 コロンビアのカードベースのアクセス別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
12.3 コロンビアのデジタルアクセス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

13 コロンビアのロイヤルティ支出額市場規模推移と今後の成長動向:消費者タイプ別
13.1 コロンビアの消費者タイプ別ロイヤリティスキーム利用額シェア(2023年対2028年
13.2 コロンビアのB2B消費者別ロイヤリティスキーム支出額(2019年~2028年
13.3 コロンビアのB2C消費者別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

14 コロンビアの会員種別ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
14.1 コロンビアの会員制スキーム別ロイヤリティ支出額シェア(2019~2028年
14.2 コロンビアの無料会員制度別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
14.3 コロンビアのロイヤリティ会員制度別支出額(無料+プレミアム)(2019-2028年
14.4 コロンビアのロイヤリティ会員制度別支出額(プレミアムベース):2019-2028年

15 コロンビアのロイヤリティ・プラットフォーム市場規模推移と今後の成長動向:ソフトウェア用途別
15.1 コロンビアのロイヤリティ・プラットフォーム支出額:ソフトウェア使用ケース別シェア(2023年対2028年
15.2 コロンビアのロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:分析・AI主導型(2019年~2028年
15.3 コロンビアのロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)、2019-2028年

16 コロンビアのロイヤリティプラットフォーム市場規模推移と今後の成長動向:ベンダー/ソリューションパートナー別
16.1 コロンビアのロイヤリティ・プラットフォーム支出額 ベンダー/ソリューションパートナー別シェア(2023年対2028年
16.2 コロンビアのロイヤリティベンダー/ソリューションパートナー別インハウスプラットフォーム支出額(2019年~2028年
16.3 コロンビアのロイヤルティベンダー/ソリューションパートナー向けプラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別):2019-2028年

17 コロンビアのロイヤリティ・プラットフォーム市場規模推移と今後の成長動向:デプロイメント別
17.1 コロンビアのロイヤリティ・プラットフォーム支出額のデプロイメント別シェア(2023年対2028年
17.2 コロンビアのクラウド別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(2019年~2028年
17.3 コロンビアのロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(オンプレミスベース):2019-2028年

18 コロンビアのロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向:ソフトウェア・サービス別
18.1 コロンビアのロイヤリティ支出額のソフトウェアとサービス別シェア(2023年対2028年
18.2 コロンビアのロイヤリティ支出額(ソフトウェア別):2019年~2028年
18.3 コロンビアのサービス別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

19 コロンビアのロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向:カスタム/市販ソフトウェア別
19.1 2023年~2028年 コロンビア ロイヤリティ支出額シェア(カスタム/オフザシェルフソフトウェアプラットフォーム別
19.2 コロンビアのロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム別支出額(カスタム構築ベース):2019年~2028年
19.3 コロンビアのロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(オフ・ザ・シェルフ・プラットフォーム別)、2019年~2028年

20 コロンビアのロイヤリティ支出額市場規模推移と予測:消費者属性・行動別
20.1 コロンビアのロイヤリティ支出額:年齢階級別シェア(2023年
20.2 コロンビアのロイヤリティ支出額シェア(所得レベル別):2023年
20.3 コロンビアのロイヤリティ支出額シェア(男女別)、2023年

21 追加情報
21.1 PayNXT360について
21.2 関連リサーチ

ページTOPに戻る



図表リスト

表1:コロンビアの小売業界市場規模(百万米ドル)、2019年-2028年
表2:コロンビアのEコマース市場規模(百万米ドル):2019-2028年
表3:コロンビアのPOS支出市場規模(百万米ドル)、2019年-2028年
表4:コロンビアのロイヤリティ総支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表5:コロンビアのロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表6:コロンビアのロイヤリティ支出額(ロイヤリティ・プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表7:コロンビアのポイントベースのロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表8:コロンビアの階層別ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表9:コロンビアのミッション型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表10:コロンビアの支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表11:コロンビアのゲーム・ロイヤルティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表12:コロンビアの無料特典付きロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表13:コロンビアのサブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表14:コロンビアのコミュニティ・ロイヤルティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表15:コロンビアの友達紹介ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表16:コロンビアの有料ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表17:コロンビアのキャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表18:コロンビアの店舗内ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表19:コロンビアのオンライン別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表20:コロンビアのモバイル別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表21:コロンビアのロイヤリティビジネスモデルスキーム販売者主導型別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表22:コロンビアのロイヤリティビジネスモデルスキーム支出額(支払手段主導ベース)(百万米ドル)、2019-2028年
表23:コロンビアのロイヤリティ・ビジネスモデル・スキーム支出額(その他セグメント別)(百万米ドル)、2019-2028年
表24:コロンビアの小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表25:コロンビアのロイヤリティスキーム支出額(百万米ドルコロンビアの金融サービス業におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表26:コロンビアのヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティ制度利用額(百万米ドル)、2019-2028年
表27:コロンビアのレストラン・フードデリバリーにおけるロイヤリティ制度利用額(百万米ドル)、2019-2028年
表28:コロンビアのロイヤリティ・スキーム支出額(百万米ドル旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるコロンビアのロイヤリティ制度利用額(百万米ドル)、2019-2028年
表29:コロンビアのロイヤルティ制度コロンビアの通信事業におけるロイヤリティ制度利用額(百万米ドル)、2019-2028年
表30:コロンビアのロイヤリティ制度支出(百万米ドルコロンビアのメディア・娯楽におけるロイヤリティ制度利用額(百万米ドル)、2019-2028年
表31:コロンビアのその他におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 32:コロンビアの小売業セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表33:コロンビアのオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドルコロンビアの金融サービス業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表34:コロンビアのヘルスケア&ウェルネスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表35:コロンビアのレストラン・フードデリバリーにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表36:コロンビアのオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドルコロンビアの旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表37:コロンビアのオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドルコロンビアの通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表38:コロンビアのメディア・娯楽におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 39:コロンビアのその他セグメントにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 40:コロンビアの小売業セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 41:コロンビアのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表42:コロンビアのレストラン・フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表43:コロンビアの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるコロンビアの店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表44:コロンビアの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルコロンビアのメディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表45:コロンビアの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルコロンビアのその他部門における店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表46:コロンビアのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルコロンビアの小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表47:コロンビアのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルコロンビアの金融サービス部門におけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表48:コロンビアのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表49:コロンビアのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルコロンビアのレストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表50:コロンビアの旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表51:コロンビアのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルコロンビアの通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表52:コロンビアのモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(百万米ドルコロンビアのメディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 53:コロンビアのその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 54:コロンビアの多角化小売企業別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表55:コロンビアコロンビアの百貨店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表56:コロンビアのロイヤルティ小売事業コロンビアの専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 57:コロンビアの衣料品・履物・アクセサリー別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表58:コロンビアのロイヤリティ小売支出(百万米ドルコロンビアの玩具・ホビーショップ別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 59:コロンビアのスーパーマーケット・コンビニエンスストア別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表60:コロンビアのロイヤルティ小売スキーム支出額(家庭用品別)(百万米ドル)、2019-2028年
表61:コロンビアのロイヤリティ小売制度別支出額(その他:百万米ドル)、2019-2028年
表62:コロンビアのロイヤリティ支出(百万米ドルコロンビアのカードベースのアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表63:コロンビアのデジタルアクセス別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 64:コロンビアのB2B消費者別ロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 65:コロンビアのB2C消費者別ロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 66:コロンビアの無料会員型スキーム別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表67:コロンビアのロイヤリティ会員制度コロンビアのロイヤリティ会員制度別支出(無料+プレミアム)(百万米ドル)、2019-2028年
表 68:コロンビアのロイヤリティ会員制度別支出額(プレミアムベース)(百万米ドル)、2019-2028年
表69:コロンビアのロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォームコロンビアのロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額:分析・AI主導(百万米ドル)、2019-2028年
表70:コロンビアのロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出(百万米ドルコロンビアのロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表71:コロンビアのロイヤリティ・ソフトウェア支出(百万米ドルコロンビアのロイヤリティベンダー/ソリューションパートナーのインハウス別プラットフォーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 72:コロンビアのロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表73:コロンビアのクラウド別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表74:コロンビアのロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(百万米ドルコロンビアのオンプレミス別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 75:コロンビアのソフトウェア別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 76:コロンビアのサービス別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表77:サービス別ロイヤリティ支出(百万米ドルコロンビアのロイヤルティソフトウェアプラットフォーム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表78:コロンビアのロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(棚なしプラットフォーム別)(百万米ドル)、2019年-2028年

 

ページTOPに戻る


 

Summary

According to PayNXT360, the loyalty market in the country is expected to grow by 11.1% on an annual basis to reach US$540.4 million in 2024.

In value terms, the loyalty market in the country has recorded a CAGR of 12.7% during 2019–2023. The loyalty market in the country will continue to grow over the forecast period and is expected to record a CAGR of 9.7% during 2024-2028. The loyalty market in the country will increase from US$486.6 million in 2023 to reach US$782.0 million by 2028.

This report provides a detailed data-centric analysis of the loyalty market opportunities and risks across a range of industry categories. With over 50 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of loyalty market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360 research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.


• Gain insights into the Colombia loyalty spend market: The report provides a comprehensive overview of the Colombia loyalty spend market, including market size, growth drivers, and trends. This information can help businesses to make informed decisions about their loyalty program strategies.

• Benchmark your business against competitors: The report provides a competitive analysis of the Colombia loyalty spend market, which can help businesses to identify their strengths and weaknesses relative to their competitors. This information can help businesses to improve their loyalty program strategies and gain a competitive advantage.

• Stay up-to-date on the latest trends in the loyalty spend market: The report provides an overview of the latest trends in the loyalty spend market, such as the growing popularity of mobile-based loyalty programs and the increasing awareness of the benefits of loyalty programs among consumers. This information can help businesses to stay ahead of the competition and improve their loyalty program strategies.

• Make informed decisions about your loyalty program: The report provides a comprehensive overview of the factors to consider when developing a loyalty program, such as the target audience, the rewards and benefits, and the marketing and communication strategy. This information can help businesses to develop a loyalty program that is effective and successful.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 Loyalty Programs Definitions
1.4 Disclaimer

2 Colombia Retail Sector Market Size Analysis
2.1 Colombia Retail Industry Market Size, 2019-2028
2.2 Colombia Ecommerce Market Size, 2019-2028
2.3 Colombia POS Spend Trend Analysis, 2019-2028

3 Colombia Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics
3.1 Colombia Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics, 2019-2028
3.2 Colombia Loyalty Spend on Schemes by Value Accumulated and Value Redemption Rate, 2023
3.3 Colombia Loyalty Spend Share by Functional Domains, 2019-2028
3.4 Colombia Loyalty Spend by Loyalty Schemes, 2019-2028
3.5 Colombia Loyalty Spend by Loyalty Platforms, 2019-2028

4 Colombia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Loyalty Program Type
4.1 Colombia Loyalty Schemes Spend Share by Loyalty Program Type, 2023
4.2 Colombia Spend by Point-based Loyalty Program, 2019-2028
4.3 Colombia Spend by Tiered Loyalty Program, 2019-2028
4.4 Colombia Spend by Mission-driven Loyalty Program, 2019-2028
4.5 Colombia Spend by Spend-based Loyalty Program, 2019-2028
4.6 Colombia Spend by Gaming Loyalty Program, 2019-2028
4.7 Colombia Spend by Free Perks Loyalty Program, 2019-2028
4.8 Colombia Spend by Subscription Loyalty Program, 2019-2028
4.9 Colombia Spend by Community Loyalty Program, 2019-2028
4.1 Colombia Spend by Refer a Friend Loyalty Program, 2019-2028
4.11 Colombia Spend by Paid Loyalty Program, 2019-2028
4.12 Colombia Spend by Cashback Loyalty Program, 2019-2028

5 Colombia Loyalty Schemes Market Size and Future Growth Dynamics by Channel
5.1 Colombia Loyalty Schemes Spend Share by Channel, 2019-2028
5.2 Colombia Loyalty Spend by In-Store, 2019-2028
5.3 Colombia Loyalty Spend by Online, 2019-2028
5.4 Colombia Loyalty Spend by Mobile, 2019-2028

6 Colombia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Business Model
6.1 Colombia Loyalty Schemes Spend Share by Business Model, 2019-2028
6.2 Colombia Loyalty Spend by Seller Driven, 2019-2028
6.3 Colombia Loyalty Spend by Payment Instrument Driven, 2019-2028
6.4 Colombia Loyalty Spend by Other Segment, 2019-2028

7 Colombia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Key Sectors
7.1 Colombia Loyalty Schemes Spend Share by Key Sectors, 2019-2028
7.2 Colombia Loyalty Schemes Spend in Retail, 2019-2028
7.3 Colombia Loyalty Schemes Spend in Financial Services, 2019-2028
7.4 Colombia Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
7.5 Colombia Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
7.6 Colombia Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
7.7 Colombia Loyalty Schemes Spend in Telecoms, 2019-2028
7.8 Colombia Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
7.9 Colombia Loyalty Schemes Spend in Other, 2019-2028

8 Colombia Loyalty Schemes Spend in Key Sectors by Online Channel, 2019-2028
8.1 Colombia Online Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
8.2 Colombia Online Loyalty Spend in Financial Services, 2019-2028
8.3 Colombia Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
8.4 Colombia Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
8.5 Colombia Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
8.6 Colombia Online Loyalty Spend in Telecoms, 2019-2028
8.7 Colombia Online Loyalty Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
8.8 Colombia Online Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

9 Colombia In-Store Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
9.1 Colombia In-Store Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
9.2 Colombia In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
9.3 Colombia In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
9.4 Colombia In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
9.5 Colombia In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
9.6 Colombia In-Store Loyalty Spend in Other Sector, 2019-2028

10 Colombia Mobile App Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
10.1 Colombia Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
10.2 Colombia Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment, 2019-2028
10.3 Colombia Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
10.4 Colombia Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
10.5 Colombia Mobile App Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
10.6 Colombia Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment, 2019-2028
10.7 Colombia Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
10.8 Colombia Mobile App Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

11 Colombia Retail Sector Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics
11.1 Colombia Loyalty Schemes Spend Share by Retail Segments, 2019-2028
11.2 Colombia Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers, 2019-2028
11.3 Colombia Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores, 2019-2028
11.4 Colombia Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores, 2019-2028
11.5 Colombia Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories, 2019-2028
11.6 Colombia Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops, 2019-2028
11.7 Colombia Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store, 2019-2028
11.8 Colombia Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise, 2019-2028
11.9 Colombia Loyalty Retail Schemes Spend by Other, 2019-2028

12 Colombia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Accessibility
12.1 Colombia Loyalty Schemes Spend Share by Accessibility, 2023 Vs 2028
12.2 Colombia Loyalty Spend by Card Based Access, 2019-2028
12.3 Colombia Loyalty Spend by Digital Access, 2019-2028

13 Colombia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Consumer Type
13.1 Colombia Loyalty Schemes Spend Share by Consumer Type, 2023 Vs 2028
13.2 Colombia Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers, 2019-2028
13.3 Colombia Loyalty Spend by B2C Consumers, 2019-2028

14 Colombia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Membership Type
14.1 Colombia Loyalty Schemes Spend Share by Membership Type, 2019-2028
14.2 Colombia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free, 2019-2028
14.3 Colombia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium, 2019-2028
14.4 Colombia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium, 2019-2028

15 Colombia Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software Use case
15.1 Colombia Loyalty Platform Spend Share by Software Use Case, 2023 Vs 2028
15.2 Colombia Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven, 2019-2028
15.3 Colombia Loyalty Software Platform Spend by Management Platform, 2019-2028

16 Colombia Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Vendor/Solution Partner
16.1 Colombia Loyalty Platform Spend Share by Vendor/Solution Partner, 2023 Vs 2028
16.2 Colombia Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In House, 2019-2028
16.3 Colombia Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor, 2019-2028

17 Colombia Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Deployment
17.1 Colombia Loyalty Platform Spend Share by Deployment, 2023 Vs 2028
17.2 Colombia Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud, 2019-2028
17.3 Colombia Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise, 2019-2028

18 Colombia Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software vs. Services
18.1 Colombia Loyalty Spend Share by Software vs. Services, 2023 Vs 2028
18.2 Colombia Loyalty Spend by Software, 2019-2028
18.3 Colombia Loyalty Spend by Services, 2019-2028

19 Colombia Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms
19.1 Colombia Loyalty Spend Share by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms, 2023 Vs 2028
19.2 Colombia Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform, 2019-2028
19.3 Colombia Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform, 2019-2028

20 Colombia Loyalty Spend Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
20.1 Colombia Loyalty Spend Share by Age Group, 2023
20.2 Colombia Loyalty Spend Share by Income Level, 2023
20.3 Colombia Loyalty Spend Share by Gender, 2023

21 Further Reading
21.1 About PayNXT360
21.2 Related Research

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

Table 1: Colombia Retail Industry Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 2: Colombia Ecommerce Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 3: Colombia POS Spend Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 4: Colombia Total Loyalty Spend (US$ Million), 2019-2028
Table 5: Colombia Loyalty Spend by Loyalty Schemes (US$ Million), 2019-2028
Table 6: Colombia Loyalty Spend by Loyalty Platforms (US$ Million), 2019-2028
Table 7: Colombia Spend by Point-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 8: Colombia Spend by Tiered Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 9: Colombia Spend by Mission-driven Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 10: Colombia Spend by Spend-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 11: Colombia Spend by Gaming Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 12: Colombia Spend by Free Perks Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 13: Colombia Spend by Subscription Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 14: Colombia Spend by Community Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 15: Colombia Spend by Refer a Friend Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 16: Colombia Spend by Paid Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 17: Colombia Spend by Cashback Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 18: Colombia Loyalty Spend by In-Store (US$ Million), 2019-2028
Table 19: Colombia Loyalty Spend by Online (US$ Million), 2019-2028
Table 20: Colombia Loyalty Spend by Mobile (US$ Million), 2019-2028
Table 21: Colombia Loyalty Business Model Schemes Spend by Seller Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 22: Colombia Loyalty Business Model Schemes Spend by Payment Instrument Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 23: Colombia Loyalty Business Model Schemes Spend by Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 24: Colombia Loyalty Schemes Spend in Retail (US$ Million), 2019-2028
Table 25: Colombia Loyalty Schemes Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 26: Colombia Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 27: Colombia Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 28: Colombia Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 29: Colombia Loyalty Schemes Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 30: Colombia Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 31: Colombia Loyalty Schemes Spend in Others (US$ Million), 2019-2028
Table 32: Colombia Online Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 33: Colombia Online Loyalty Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 34: Colombia Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 35: Colombia Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 36: Colombia Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 37: Colombia Online Loyalty Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 38: Colombia Online Loyalty Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 39: Colombia Online Loyalty Spend in Other Segments (US$ Million), 2019-2028
Table 40: Colombia In-Store Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 41: Colombia In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 42: Colombia In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 43: Colombia In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 44: Colombia In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 45: Colombia In-Store Loyalty Spend in Other Sector (US$ Million), 2019-2028
Table 46: Colombia Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 47: Colombia Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 48: Colombia Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 49: Colombia Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 50: Colombia Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 51: Colombia Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 52: Colombia Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 53: Colombia Mobile App Loyalty Spend in Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 54: Colombia Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers (US$ Million), 2019-2028
Table 55: Colombia Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 56: Colombia Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 57: Colombia Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories (US$ Million), 2019-2028
Table 58: Colombia Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops (US$ Million), 2019-2028
Table 59: Colombia Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store (US$ Million), 2019-2028
Table 60: Colombia Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise (US$ Million), 2019-2028
Table 61: Colombia Loyalty Retail Schemes Spend by Other (US$ Million), 2019-2028
Table 62: Colombia Loyalty Spend by Card Based Access (US$ Million), 2019-2028
Table 63: Colombia Loyalty Spend by Digital Access (US$ Million), 2019-2028
Table 64: Colombia Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 65: Colombia Loyalty Schemes Spend by B2C Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 66: Colombia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free (US$ Million), 2019-2028
Table 67: Colombia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 68: Colombia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 69: Colombia Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 70: Colombia Loyalty Software Platform Spend by Management Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 71: Colombia Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In-House (US$ Million), 2019-2028
Table 72: Colombia Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor (US$ Million), 2019-2028
Table 73: Colombia Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud (US$ Million), 2019-2028
Table 74: Colombia Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise (US$ Million), 2019-2028
Table 75: Colombia Loyalty Spend by Software (US$ Million), 2019-2028
Table 76: Colombia Loyalty Spend by Services (US$ Million), 2019-2028
Table 77: Colombia Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 78: Colombia Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform (US$ Million), 2019-2028

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


PayNXT360社はどのような調査会社ですか?


PayNXT360は世界の決済技術やクレジットカードなど、決済関連市場を調査し、世界や主要国/地域別の最新情報や市場データを提供しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/01 10:26

145.10 円

161.88 円

196.72 円

ページTOPに戻る