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英国ロイヤリティ・プログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック 2024年第1四半期最新版


United Kingdom Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.2%成長し、2024年には90億2440万米ドルに達すると予想されている。 金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて11.7%のCAGRを記... もっと見る

 

 

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サマリー

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.2%成長し、2024年には90億2440万米ドルに達すると予想されている。

金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて11.7%のCAGRを記録している。同国のロイヤルティ市場は予測期間中も成長を続け、2024~2028年のCAGRは8.9%を記録すると予測される。同国のロイヤルティ市場は、2023年の81億8,910万米ドルから増加し、2028年には126億7,710万米ドルに達する。

英国ではここ数年、ロイヤリティ・プログラムやリワード・プログラムの導入が増加している。インフレと金利が上昇する中、多くの買い物客がお得な情報や割引を求め、ロイヤリティ・プログラムを利用するようになった。この傾向は2024年もさらに続くと予測され、ロイヤルティプログラムの採用を中期的に後押ししている。

需要の高まりを受けて、英国では新たな企業や小売業者もロイヤリティ・プログラムやリワード・プログラムの立ち上げを計画している。これにより、ロイヤルティプログラム市場の競争環境とイノベーションが促進されることが期待される。全体として、PayNXT360は、今後3~4年間の英国におけるロイヤルティおよびリワードプログラム業界の堅調な成長見通しを維持しています。

英国人は、消費力に対する経済的圧力の影響を軽減するため、ロイヤリティ・プログラムおよびリワード・プログラムに依存している。

インフレ圧力にもかかわらず、消費は英国全土で堅調に推移している。消費者の大半が、ロイヤリティ・プログラムを活用して節約し、年末のホリデー・シーズンの消費力を高めているからだ。
- Commerce toolsの委託を受けたYouGovの調査によると、英国では消費者の66%がロイヤリティ・プログラムを活用して買い物を節約する予定だという。この傾向はミレニアル世代の消費者でより高く、一方55歳以上の消費者はポイント・アカウントを買い物に利用する可能性が最も低かった。
特に若い世代の買い物客の間でロイヤルティプログラムに対する需要が高まっていることを受けて、多くの企業が、パーソナライズされたオファーを提供するためにロイヤルティプログラムへの投資を増やすと予想される。これは、英国における中期的な技術革新と業界の成長を助けるだろう。

英国における中期的な業界成長を支える新たなロイヤリティ・プログラムの立ち上げ

ロイヤリティ・プログラムの導入が進み、経済状況の悪化の影響を軽減するためにロイヤリティ・プログラムを活用しようとする消費者が増えている中、新しいプログラムの立ち上げが増加している。
- スポーツ小売業のJDスポーツは、2023年10月に英国でロイヤルティアプリを開始すると発表した。このプログラムは、イングランド、ウェールズ、スコットランドの全店舗での買い物客に特典を提供することを目的としている。2023年10月の全国展開の後、小売業者は現在、2024年にさらに多くのヨーロッパ諸国でロイヤリティ・プログラムを開始する計画だ。

イギリスでは、2024年も新しいロイヤリティ・プログラム開始のトレンドが続くと予測されている。例えばドミノは、2024年に英国でロイヤリティ・スキームを開始する予定だ。米国では、ドミノは立ち上げ初年度に購入頻度を1.7倍に増やすことに成功している。QSRはイギリスでもこの成功を再現することを目指している。これらの新しいロイヤリティ・スキームの立ち上げは、短・中期的な視野で業界の成長をさらに支えるだろう。

規制当局は、スーパーマーケットが提供するロイヤリティ・スキームの価格を見直すための調査を開始した。

ロイヤリティ・プログラムの提供は、英国のスーパーマーケットにとって大きな成功を収めている。会員に商品をより安く提供することで、テスコのようなスーパーマーケットは売上高を大きく伸ばしている。イギリスでは、2100万世帯近くがテスコ・クラブカードを持っている。テスコにとって、この2100万世帯が売上の80%を占めている。これは、英国におけるロイヤリティ・プログラムの重要性が高まっていることを示している。

食料品業界では、テスコは市場シェアの27.4%という大きなシェアを占めている。クラブカード・プライス・スキームでは、8,000以上の商品が提供されている。一方、セインズベリーは6,000の商品を提供している。同社はテスコに次いで食料品市場で15.2%の市場シェアを持つ。これらのスーパーマーケットは、より高い売上を達成し、より多くの買い物客を引き付けることができたが、値下げされた価格での提供は、反トラスト規制当局が調査に乗り出すきっかけにもなった。
競争市場庁によると、ロイヤリティ・スキームの利用が増加しているため、割引は会員のみが利用できるようになっているという。2024年1月に開始されるこの審査では、ポイントカード保有者だけに安い商品価格を提供することが公平かどうかが検討される。

本レポートは、様々な業界カテゴリーにおけるロイヤルティ市場の機会とリスクについて、データ中心で詳細に分析している。国レベルで50以上のKPIを掲載し、ロイヤルティ市場のダイナミクス、市場規模・予測、市場シェア統計を包括的に把握できます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。


- イギリスのロイヤルティ消費市場に関する洞察を得ることができます:当レポートでは、市場規模、成長促進要因、動向など、英国ロイヤルティ消費市場の包括的な概要を提供しています。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略について十分な情報に基づいた意思決定を行う上で役立ちます。

- 競合他社との比較当レポートは、英国ロイヤルティ消費市場の競合分析を提供し、競合他社に対する自社の強みと弱みを特定するのに役立ちます。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略を改善し、競争上の優位性を獲得するのに役立ちます。

- ロイヤルティ消費市場の最新動向を把握できます:本レポートでは、モバイルベースのロイヤルティプログラムの人気の高まりや、消費者のロイヤルティプログラムのメリットに対する意識の高まりなど、ロイヤルティ消費市場の最新動向の概要を提供しています。これらの情報は、企業が競争に勝ち残り、ロイヤルティプログラム戦略を改善するのに役立ちます。

- ロイヤルティプログラムについて、十分な情報に基づいた意思決定を行いましょう:本レポートでは、ターゲット層、特典・ベネフィット、マーケティング・コミュニケーション戦略など、ロイヤリティ・プログラムを開発する際に考慮すべき要素を包括的に紹介しています。この情報は、企業が効果的で成功するロイヤリティ・プログラムを開発するのに役立ちます。

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目次

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 ロイヤリティ・プログラムの定義
1.4 免責事項

2 イギリス小売業界の市場規模分析
2.1 イギリス小売業界の市場規模、2019年~2028年
2.2 イギリスのeコマース市場規模、2019年~2028年
2.3 イギリスのPOS支出動向分析、2019年~2028年

3 イギリス ロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向
3.1 イギリスのロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向:2019-2028年
3.2 イギリスのスキーム別ロイヤリティ支出額(累積金額別、金額償還率別):2023年
3.3 イギリスのロイヤリティ支出額の機能領域別シェア(2019年~2028年
3.4 英国 ロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額、2019-2028年
3.5 ロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

4 英国ロイヤリティ・スキーム支出額市場規模推移と今後の成長動向(ロイヤリティ・プログラムタイプ別
4.1 2023年 ロイヤリティ・プログラムタイプ別イギリス・ロイヤリティ・スキーム支出額シェア
4.2 ポイントベースのロイヤリティプログラム別支出額(2019年~2028年
4.3 段階的ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.4 英国:ミッション型ロイヤリティ・プログラム別支出額(2019-2028年
4.5 英国、支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.6 英国:ゲーム・ロイヤリティプログラム別支出額(2019-2028年
4.7 イギリス 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.8 イギリス サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.9 英国 コミュニティ・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.1 英国 友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額(2019~2028年
4.11 イギリス 有料ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.12 英国 キャッシュバック型ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年

5 チャネル別英国ロイヤリティスキーム市場規模推移と今後の成長動向
5.1 英国 ロイヤリティ・スキームのチャネル別支出額シェア(2019-2028年
5.2 英国 ロイヤリティ支出額(店舗別):2019-2028年
5.3 英国オンライン・ロイヤリティ支出額、2019-2028年
5.4 モバイルによる英国ロイヤリティ支出、2019-2028年

6 イギリス ロイヤリティスキーム支出額のビジネスモデル別市場規模推移と今後の成長動向
6.1 イギリス ロイヤリティスキーム支出額のビジネスモデル別シェア(2019-2028年
6.2 イギリス ロイヤリティ支出額(販売者主導型):2019-2028年
6.3 英国 支払い手段別ロイヤリティ支出額、2019-2028年
6.4 イギリス ロイヤリティ支出額(その他セグメント別)、2019-2028年

7 イギリス ロイヤリティスキーム支出額の主要部門別市場規模推移と今後の成長動向
7.1 イギリス ロイヤリティ・スキーム支出額 主要部門別シェア(2019-2028年
7.2 イギリス小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(2019-2028年
7.3 イギリスの金融サービス業界におけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019-2028年
7.4 イギリスのヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019-2028年
7.5 イギリスのレストラン・フードデリバリーにおけるロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
7.6 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)における英国ロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
7.7 イギリスの通信事業におけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019-2028年
7.8 イギリスのメディア・娯楽産業におけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019-2028年
7.9 イギリス ロイヤリティ・スキーム支出額(その他)、2019-2028年

8 主要セクターのオンライン・チャネル別ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
8.1 イギリス 小売部門におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.2 英国の金融サービス部門におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.3 イギリス:ヘルスケア&ウェルネス分野のオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.4 イギリス:レストラン・フードデリバリーのオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.5 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)における英国オンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.6 イギリス:通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.7 イギリス メディア・娯楽産業のオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年
8.8 イギリス その他のセグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年

9 イギリス 主要セクターの店舗内ロイヤリティ支出額、2019-2028年
9.1 イギリス 小売業セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年
9.2 英国のヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.3 イギリス 外食・フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.4 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける英国の店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年
9.5 イギリス メディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年
9.6 イギリス その他のセクターの店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年

10 イギリス 主要セクターにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
10.1 イギリス 小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.2 イギリス 金融サービスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.3 英国のヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.4 イギリス レストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.5 イギリス 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.6 英国の通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.7 イギリス メディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.8 イギリス その他のセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019-2028年

11 イギリス小売セクターのロイヤリティスキーム支出額市場規模推移と今後の成長動向
11.1 イギリス 小売業セグメント別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
11.2 イギリス ロイヤリティ小売スキーム支出額(多角化小売企業別):2019-2028年
11.3 百貨店による英国ロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
11.4 専門店別ロイヤルティ支出額(2019-2028年
11.5 英国:衣料品/靴/アクセサリー:ロイヤリティ小売スキーム支出額(2019-2028年
11.6 イギリス ロイヤリティ小売スキーム利用額:玩具・ホビーショップ別、2019-2028年
11.7 イギリス ロイヤリティ小売スキーム支出額:スーパーマーケット・コンビニエンスストア別、2019-2028年
11.8 イギリスのロイヤルティ小売スキーム利用額(家庭用品別):2019-2028年
11.9 英国ロイヤルティ小売スキーム支出額:その他(2019-2028年

12 イギリス ロイヤリティ・スキーム利用額市場規模推移と今後の成長動向:アクセシビリティ別
12.1 2023年~2028年:アクセシビリティ別ロイヤリティ・スキーム支出額シェア
12.2 イギリスのカードベースのアクセス別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
12.3 英国デジタルアクセス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

13 イギリスのロイヤルティ支出額市場規模および今後の成長動向:消費者タイプ別
13.1 英国ロイヤリティスキーム支出額の消費者タイプ別シェア、2023年対2028年
13.2 イギリスのB2B消費者別ロイヤリティスキーム支出額(2019年~2028年
13.3 英国B2C消費者別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

14 イギリス ロイヤリティ・スキーム支出額市場規模および今後の成長ダイナミクス(会員タイプ別
14.1 イギリス ロイヤリティ・スキーム支出額会員タイプ別シェア(2019-2028年
14.2 イギリスのロイヤリティ会員制度支出額(無料会員タイプ別):2019-2028年
14.3 イギリスのロイヤリティ会員制度(無料+プレミアム)別支出額、2019-2028年
14.4 イギリスのロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額、2019-2028年

15 イギリス ロイヤリティ・プラットフォーム市場規模推移と今後の成長動向:ソフトウェア用途別
15.1 英国ロイヤリティ・プラットフォーム支出額ソフトウェアユースケース別シェア、2023年対2028年
15.2 英国 ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:分析・AI主導型(2019年~2028年
15.3 英国 ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:管理プラットフォーム別、2019-2028年

16 イギリス ロイヤリティプラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向:ベンダー/ソリューションパートナー別
16.1 英国 ロイヤリティ・プラットフォーム支出額 ベンダー/ソリューションパートナー別シェア(2023年対2028年
16.2 イギリス ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナー インハウス別プラットフォーム支出額(2019年~2028年
16.3 イギリス ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナー プラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)、2019-2028年

17 イギリス ロイヤリティ・プラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向(デプロイメント別
17.1 イギリス ロイヤリティ・プラットフォーム支出額のデプロイメント別シェア(2023年対2028年
17.2 イギリス ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額:クラウド別、2019年~2028年
17.3 英国 ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(オンプレミス):2019-2028年

18 イギリス ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向:ソフトウェア・サービス別
18.1 イギリス ロイヤリティ支出額シェア(ソフトウェア/サービス別):2023年対2028年
18.2 イギリスのロイヤリティ支出額(ソフトウェア別)、2019年~2028年
18.3 英国サービス別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

19 イギリス ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向(カスタム/既製ソフトウェアプラットフォーム別
19.1 2023年対2028年 ロイヤリティ支出額シェア(カスタム/オフザシェルフソフトウェアプラットフォーム別
19.2 英国のロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別)、2019年~2028年
19.3 英国のロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(オフ・ザ・シェルフ・プラットフォーム別)、2019-2028年

20 イギリス ロイヤリティ支出額市場規模推移と予測:消費者属性・行動別
20.1 イギリス ロイヤリティ支出額の年齢層別シェア(2023年
20.2 イギリス ロイヤリティ支出額シェア:所得水準別、2023年
20.3 イギリスのロイヤリティ支出額の男女別シェア、2023年

21 追加情報
21.1 PayNXT360について
21.2 関連リサーチ

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図表リスト

表1:イギリスの小売業界市場規模(百万米ドル)、2019年~2028年
表2:イギリスのEコマース市場規模(百万米ドル):2019-2028年
表3:イギリスのPOS支出市場規模(百万米ドル)、2019年-2028年
表4:イギリス ロイヤリティ支出総額(百万米ドル)、2019年-2028年
表5:英国 ロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表6:英国 ロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表7:ポイントベースのロイヤリティプログラム別英国支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表8:英国の階層型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表9:英国:ミッション型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表10:英国、支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表11:英国:ゲーム・ロイヤルティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表12:英国 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表13:英国 サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表14:コミュニティ・ロイヤルティ・プログラム別英国支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表15:イギリス 友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表16:有料ロイヤリティプログラム別英国支出(百万米ドル)、2019-2028年
表17:英国のキャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出(百万米ドル)、2019-2028年
表18:英国の店舗内ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表19:英国 ロイヤリティ支出額(オンライン別)(百万米ドル)、2019-2028年
表20:イギリスのモバイル別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表21:英国ロイヤリティビジネスモデルスキーム支出額(販売者主導型)(百万米ドル)、2019-2028年
表22:英国ロイヤリティ・ビジネスモデル・スキーム支出(支払手段主導型)(百万米ドル)、2019-2028年
表23:イギリスのロイヤリティ・ビジネスモデル・スキーム支出(その他セグメント別)(百万米ドル)、2019-2028年
表24:英国の小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表25:英国の小売業におけるロイヤリティ・スキーム支出(百万米ドル金融サービスにおける英国ロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 26:英国のヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティ・スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 27:レストラン・フードデリバリーにおける英国ロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 28:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)における英国ロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 29:テレコムにおける英国ロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表30:英国のロイヤルティ制度支出(百万米ドルメディア・娯楽における英国ロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 31:その他のロイヤリティ・スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 32:小売セグメントにおける英国オンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 33:金融サービスにおける英国オンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表34:イギリスのヘルスケア&ウェルネスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 35:イギリスのレストラン・フードデリバリーにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 36:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)における英国オンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 37:イギリスの通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 38:イギリスのメディア・娯楽におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 39:その他のセグメントにおける英国のオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 40:小売セグメントにおける英国の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 41:ヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける英国の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表42:イギリスのレストラン・フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表43:英国の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける英国の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表44:英国の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルイギリスのメディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表45:イギリスのその他セクターにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 46:イギリスの小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表47:小売業におけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル英国の金融サービス部門におけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 48:イギリスのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表49:英国のモバイルアプリ・ロイヤリティ支出(百万米ドルイギリスのレストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表50:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける英国のロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表51:英国のモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル英国の通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表52:英国のモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルイギリスのメディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 53: イギリスのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルその他のセグメントにおける英国のモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 54:多角化小売企業による英国ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表55:英国のロイヤルティ小売スキーム百貨店による英国ロイヤリティ小売スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 56:専門店別ロイヤルティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 57:衣料品、履物、アクセサリー別ロイヤルティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 58:イギリスの玩具・ホビーショップ別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 59:スーパーマーケット・コンビニエンスストア別ロイヤルティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表60:英国のロイヤルティ小売スキーム支出額(家庭用品別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 61:英国ロイヤリティ小売スキーム支出:その他(百万米ドル)、2019-2028年
表 62:カードベースのアクセス別英国ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 63:英国デジタルアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 64:英国のB2B消費者別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 65:英国のB2C消費者別ロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 66:英国の無料会員型スキーム別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 67:イギリスのロイヤリティ会員制度別支出(無料+プレミアム)(百万米ドル)、2019-2028年
表 68:英国のプレミアム別ロイヤリティ会員制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 69:英国ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出:分析・AI主導(百万米ドル)、2019-2028年
表70:英国ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 71: 英国ロイヤリティ・ソフトウェア支出(百万米ドル英国ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額:インハウス(百万米ドル)別、2019年-2028年
表 72:英国ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表 73:イギリス ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(クラウド別)(百万米ドル)、2019-2028年
表74:英国のロイヤリティ展開プラットフォーム支出(百万米ドルオンプレミス別ロイヤルティ展開プラットフォーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 75:ソフトウェア別英国ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 76:英国 ロイヤリティ支出(サービス別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 77: ロイヤリティソフトウェア英国ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表78:英国ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(棚落ちプラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年

 

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Summary

According to PayNXT360, the loyalty market in the country is expected to grow by 10.2% on an annual basis to reach US$9,024.4 million in 2024.

In value terms, the loyalty market in the country has recorded a CAGR of 11.7% during 2019–2023. The loyalty market in the country will continue to grow over the forecast period and is expected to record a CAGR of 8.9% during 2024-2028. The loyalty market in the country will increase from US$8,189.1 million in 2023 to reach US$12,677.1 million by 2028.

The adoption of loyalty and reward programs has increased in the United Kingdom over the last few years. Amid the rising inflation and interest rate environment, many shoppers have turned to loyalty programs as they look for deals and discounts. This trend is projected to continue further in 2024, subsequently driving the adoption of loyalty programs over the medium term.

With the rising demand, new firms and retailers are also planning to launch loyalty and reward programs in the United Kingdom. This, in turn, is expected to aid the competitive landscape and innovation in the loyalty programs market. Overall, PayNXT360 maintains a robust growth outlook for the loyalty and reward programs industry in the United Kingdom over the next three to four years.

Brits are reliant on loyalty and reward programs to lessen the impact of economic pressure on their spending power

Despite inflationary pressure, spending has remained reliant across the United Kingdom, as majority of the consumers are leveraging loyalty programs to save money and boost their spending power during the year-end holiday season.
• According to a YouGov survey, commissioned by Commerce tools, 66% of the consumers were planning to utilize loyalty programs to save on their purchases in the United Kingdom. The trend is much higher among millennial consumers, whereas consumers aged 55 and above were least likely to use their reward accounts for purchases.
In response to the growing demand for loyalty programs, especially among young generation shoppers, many businesses are expected to increase their investment in loyalty programs to offer personalized offers. This will aid innovation and industry growth over the medium term in the United Kingdom.

New loyalty program launches to support industry growth over the medium term in the United Kingdom

Amid higher adoption and the fact that more and more consumers are seeking to leverage loyalty programs to lessen the impact of worsening economic conditions, the number of new program launches has been rising.
• JD Sports, the sports retailer, announced the launch of a loyalty app in the United Kingdom in October 2023. The program aims to deliver rewards to shoppers on purchases made across all of its stores in England, Wales, and Scotland. After the nationwide rollout in October 2023, the retailer is now planning to launch the loyalty program in more European nations in 2024.

In the United Kingdom, the trend of new loyalty program launches is projected to continue in 2024. Domino's, for instance, is planning to launch a loyalty scheme in the United Kingdom in 2024. In the United States, Domino’s has been able to increase the purchase frequency by 1.7 times in the first year of the launch. The QSR aims to replicate the success in the United Kingdom too. These new loyalty scheme launches will further support the growth of the industry over the short to medium-term perspective.

Regulators have launched an investigation to review loyalty scheme prices offered by supermarket

Loyalty program offerings have proved highly successful for supermarkets in the United Kingdom. By offering products at a much cheaper rate to their members, supermarkets like Tesco have reported strong growth in sales volume. Nearly, 21 million households have a Tesco Clubcard in the United Kingdom. For Tesco, these 21 million households are responsible for 80% of the sales. This shows the growing prominence of loyalty programs in the United Kingdom.

In the grocery industry, Tesco holds a significant 27.4% of the market share. More than 8,000 products are offered under its Clubcard Prices scheme. Sainsbury’s, on the other hand, offers 6,000 products under its loyalty scheme. The firm, second to Tesco, holds a market share of 15.2% in the grocery market. Although these supermarkets have been able to achieve higher sales and attract more shoppers, the offerings at reduced prices have also prompted the antitrust regulator to launch an investigation.
The Competition and Market Authority said that the growing usage of loyalty schemes meant that discounts were available only to members. The review, set to begin in January 2024, will consider whether it is fair to offer cheaper product prices only to loyalty card holders or not.

This report provides a detailed data-centric analysis of the loyalty market opportunities and risks across a range of industry categories. With over 50 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of loyalty market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360 research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.


• Gain insights into the United Kingdom loyalty spend market: The report provides a comprehensive overview of the United Kingdom loyalty spend market, including market size, growth drivers, and trends. This information can help businesses to make informed decisions about their loyalty program strategies.

• Benchmark your business against competitors: The report provides a competitive analysis of the United Kingdom loyalty spend market, which can help businesses to identify their strengths and weaknesses relative to their competitors. This information can help businesses to improve their loyalty program strategies and gain a competitive advantage.

• Stay up-to-date on the latest trends in the loyalty spend market: The report provides an overview of the latest trends in the loyalty spend market, such as the growing popularity of mobile-based loyalty programs and the increasing awareness of the benefits of loyalty programs among consumers. This information can help businesses to stay ahead of the competition and improve their loyalty program strategies.

• Make informed decisions about your loyalty program: The report provides a comprehensive overview of the factors to consider when developing a loyalty program, such as the target audience, the rewards and benefits, and the marketing and communication strategy. This information can help businesses to develop a loyalty program that is effective and successful.



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Table of Contents

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 Loyalty Programs Definitions
1.4 Disclaimer

2 United Kingdom Retail Sector Market Size Analysis
2.1 United Kingdom Retail Industry Market Size, 2019-2028
2.2 United Kingdom Ecommerce Market Size, 2019-2028
2.3 United Kingdom POS Spend Trend Analysis, 2019-2028

3 United Kingdom Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics
3.1 United Kingdom Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics, 2019-2028
3.2 United Kingdom Loyalty Spend on Schemes by Value Accumulated and Value Redemption Rate, 2023
3.3 United Kingdom Loyalty Spend Share by Functional Domains, 2019-2028
3.4 United Kingdom Loyalty Spend by Loyalty Schemes, 2019-2028
3.5 United Kingdom Loyalty Spend by Loyalty Platforms, 2019-2028

4 United Kingdom Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Loyalty Program Type
4.1 United Kingdom Loyalty Schemes Spend Share by Loyalty Program Type, 2023
4.2 United Kingdom Spend by Point-based Loyalty Program, 2019-2028
4.3 United Kingdom Spend by Tiered Loyalty Program, 2019-2028
4.4 United Kingdom Spend by Mission-driven Loyalty Program, 2019-2028
4.5 United Kingdom Spend by Spend-based Loyalty Program, 2019-2028
4.6 United Kingdom Spend by Gaming Loyalty Program, 2019-2028
4.7 United Kingdom Spend by Free Perks Loyalty Program, 2019-2028
4.8 United Kingdom Spend by Subscription Loyalty Program, 2019-2028
4.9 United Kingdom Spend by Community Loyalty Program, 2019-2028
4.1 United Kingdom Spend by Refer a Friend Loyalty Program, 2019-2028
4.11 United Kingdom Spend by Paid Loyalty Program, 2019-2028
4.12 United Kingdom Spend by Cashback Loyalty Program, 2019-2028

5 United Kingdom Loyalty Schemes Market Size and Future Growth Dynamics by Channel
5.1 United Kingdom Loyalty Schemes Spend Share by Channel, 2019-2028
5.2 United Kingdom Loyalty Spend by In-Store, 2019-2028
5.3 United Kingdom Loyalty Spend by Online, 2019-2028
5.4 United Kingdom Loyalty Spend by Mobile, 2019-2028

6 United Kingdom Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Business Model
6.1 United Kingdom Loyalty Schemes Spend Share by Business Model, 2019-2028
6.2 United Kingdom Loyalty Spend by Seller Driven, 2019-2028
6.3 United Kingdom Loyalty Spend by Payment Instrument Driven, 2019-2028
6.4 United Kingdom Loyalty Spend by Other Segment, 2019-2028

7 United Kingdom Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Key Sectors
7.1 United Kingdom Loyalty Schemes Spend Share by Key Sectors, 2019-2028
7.2 United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Retail, 2019-2028
7.3 United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Financial Services, 2019-2028
7.4 United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
7.5 United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
7.6 United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
7.7 United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Telecoms, 2019-2028
7.8 United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
7.9 United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Other, 2019-2028

8 United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Key Sectors by Online Channel, 2019-2028
8.1 United Kingdom Online Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
8.2 United Kingdom Online Loyalty Spend in Financial Services, 2019-2028
8.3 United Kingdom Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
8.4 United Kingdom Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
8.5 United Kingdom Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
8.6 United Kingdom Online Loyalty Spend in Telecoms, 2019-2028
8.7 United Kingdom Online Loyalty Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
8.8 United Kingdom Online Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

9 United Kingdom In-Store Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
9.1 United Kingdom In-Store Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
9.2 United Kingdom In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
9.3 United Kingdom In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
9.4 United Kingdom In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
9.5 United Kingdom In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
9.6 United Kingdom In-Store Loyalty Spend in Other Sector, 2019-2028

10 United Kingdom Mobile App Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
10.1 United Kingdom Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
10.2 United Kingdom Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment, 2019-2028
10.3 United Kingdom Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
10.4 United Kingdom Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
10.5 United Kingdom Mobile App Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
10.6 United Kingdom Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment, 2019-2028
10.7 United Kingdom Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
10.8 United Kingdom Mobile App Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

11 United Kingdom Retail Sector Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics
11.1 United Kingdom Loyalty Schemes Spend Share by Retail Segments, 2019-2028
11.2 United Kingdom Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers, 2019-2028
11.3 United Kingdom Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores, 2019-2028
11.4 United Kingdom Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores, 2019-2028
11.5 United Kingdom Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories, 2019-2028
11.6 United Kingdom Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops, 2019-2028
11.7 United Kingdom Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store, 2019-2028
11.8 United Kingdom Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise, 2019-2028
11.9 United Kingdom Loyalty Retail Schemes Spend by Other, 2019-2028

12 United Kingdom Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Accessibility
12.1 United Kingdom Loyalty Schemes Spend Share by Accessibility, 2023 Vs 2028
12.2 United Kingdom Loyalty Spend by Card Based Access, 2019-2028
12.3 United Kingdom Loyalty Spend by Digital Access, 2019-2028

13 United Kingdom Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Consumer Type
13.1 United Kingdom Loyalty Schemes Spend Share by Consumer Type, 2023 Vs 2028
13.2 United Kingdom Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers, 2019-2028
13.3 United Kingdom Loyalty Spend by B2C Consumers, 2019-2028

14 United Kingdom Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Membership Type
14.1 United Kingdom Loyalty Schemes Spend Share by Membership Type, 2019-2028
14.2 United Kingdom Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free, 2019-2028
14.3 United Kingdom Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium, 2019-2028
14.4 United Kingdom Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium, 2019-2028

15 United Kingdom Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software Use case
15.1 United Kingdom Loyalty Platform Spend Share by Software Use Case, 2023 Vs 2028
15.2 United Kingdom Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven, 2019-2028
15.3 United Kingdom Loyalty Software Platform Spend by Management Platform, 2019-2028

16 United Kingdom Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Vendor/Solution Partner
16.1 United Kingdom Loyalty Platform Spend Share by Vendor/Solution Partner, 2023 Vs 2028
16.2 United Kingdom Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In House, 2019-2028
16.3 United Kingdom Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor, 2019-2028

17 United Kingdom Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Deployment
17.1 United Kingdom Loyalty Platform Spend Share by Deployment, 2023 Vs 2028
17.2 United Kingdom Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud, 2019-2028
17.3 United Kingdom Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise, 2019-2028

18 United Kingdom Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software vs. Services
18.1 United Kingdom Loyalty Spend Share by Software vs. Services, 2023 Vs 2028
18.2 United Kingdom Loyalty Spend by Software, 2019-2028
18.3 United Kingdom Loyalty Spend by Services, 2019-2028

19 United Kingdom Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms
19.1 United Kingdom Loyalty Spend Share by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms, 2023 Vs 2028
19.2 United Kingdom Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform, 2019-2028
19.3 United Kingdom Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform, 2019-2028

20 United Kingdom Loyalty Spend Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
20.1 United Kingdom Loyalty Spend Share by Age Group, 2023
20.2 United Kingdom Loyalty Spend Share by Income Level, 2023
20.3 United Kingdom Loyalty Spend Share by Gender, 2023

21 Further Reading
21.1 About PayNXT360
21.2 Related Research

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List of Tables/Graphs

Table 1: United Kingdom Retail Industry Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 2: United Kingdom Ecommerce Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 3: United Kingdom POS Spend Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 4: United Kingdom Total Loyalty Spend (US$ Million), 2019-2028
Table 5: United Kingdom Loyalty Spend by Loyalty Schemes (US$ Million), 2019-2028
Table 6: United Kingdom Loyalty Spend by Loyalty Platforms (US$ Million), 2019-2028
Table 7: United Kingdom Spend by Point-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 8: United Kingdom Spend by Tiered Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 9: United Kingdom Spend by Mission-driven Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 10: United Kingdom Spend by Spend-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 11: United Kingdom Spend by Gaming Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 12: United Kingdom Spend by Free Perks Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 13: United Kingdom Spend by Subscription Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 14: United Kingdom Spend by Community Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 15: United Kingdom Spend by Refer a Friend Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 16: United Kingdom Spend by Paid Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 17: United Kingdom Spend by Cashback Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 18: United Kingdom Loyalty Spend by In-Store (US$ Million), 2019-2028
Table 19: United Kingdom Loyalty Spend by Online (US$ Million), 2019-2028
Table 20: United Kingdom Loyalty Spend by Mobile (US$ Million), 2019-2028
Table 21: United Kingdom Loyalty Business Model Schemes Spend by Seller Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 22: United Kingdom Loyalty Business Model Schemes Spend by Payment Instrument Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 23: United Kingdom Loyalty Business Model Schemes Spend by Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 24: United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Retail (US$ Million), 2019-2028
Table 25: United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 26: United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 27: United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 28: United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 29: United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 30: United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 31: United Kingdom Loyalty Schemes Spend in Others (US$ Million), 2019-2028
Table 32: United Kingdom Online Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 33: United Kingdom Online Loyalty Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 34: United Kingdom Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 35: United Kingdom Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 36: United Kingdom Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 37: United Kingdom Online Loyalty Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 38: United Kingdom Online Loyalty Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 39: United Kingdom Online Loyalty Spend in Other Segments (US$ Million), 2019-2028
Table 40: United Kingdom In-Store Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 41: United Kingdom In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 42: United Kingdom In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 43: United Kingdom In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 44: United Kingdom In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 45: United Kingdom In-Store Loyalty Spend in Other Sector (US$ Million), 2019-2028
Table 46: United Kingdom Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 47: United Kingdom Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 48: United Kingdom Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 49: United Kingdom Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 50: United Kingdom Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 51: United Kingdom Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 52: United Kingdom Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 53: United Kingdom Mobile App Loyalty Spend in Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 54: United Kingdom Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers (US$ Million), 2019-2028
Table 55: United Kingdom Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 56: United Kingdom Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 57: United Kingdom Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories (US$ Million), 2019-2028
Table 58: United Kingdom Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops (US$ Million), 2019-2028
Table 59: United Kingdom Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store (US$ Million), 2019-2028
Table 60: United Kingdom Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise (US$ Million), 2019-2028
Table 61: United Kingdom Loyalty Retail Schemes Spend by Other (US$ Million), 2019-2028
Table 62: United Kingdom Loyalty Spend by Card Based Access (US$ Million), 2019-2028
Table 63: United Kingdom Loyalty Spend by Digital Access (US$ Million), 2019-2028
Table 64: United Kingdom Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 65: United Kingdom Loyalty Schemes Spend by B2C Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 66: United Kingdom Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free (US$ Million), 2019-2028
Table 67: United Kingdom Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 68: United Kingdom Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 69: United Kingdom Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 70: United Kingdom Loyalty Software Platform Spend by Management Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 71: United Kingdom Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In-House (US$ Million), 2019-2028
Table 72: United Kingdom Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor (US$ Million), 2019-2028
Table 73: United Kingdom Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud (US$ Million), 2019-2028
Table 74: United Kingdom Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise (US$ Million), 2019-2028
Table 75: United Kingdom Loyalty Spend by Software (US$ Million), 2019-2028
Table 76: United Kingdom Loyalty Spend by Services (US$ Million), 2019-2028
Table 77: United Kingdom Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 78: United Kingdom Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform (US$ Million), 2019-2028

 

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