世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

サウジアラビアのロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック 2024年第1四半期最新版


Saudi Arabia Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.0%の成長を遂げ、2024年には11億4900万米ドルに達すると予想されている。 金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて11.6%のCA... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$1,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
117 英語

 

サマリー

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.0%の成長を遂げ、2024年には11億4900万米ドルに達すると予想されている。

金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて11.6%のCAGRを記録している。同国のロイヤルティ市場は予測期間中も成長を続け、2024~2028年のCAGRは8.8%を記録すると予測される。同国のロイヤルティ市場は、2023年の10億4,480万米ドルから増加し、2028年には16億1,200万米ドルに達する。

ロイヤルティプログラム市場は、サウジアラビアにおいて中期的に安定した成長を記録すると予想される。同国では、ロイヤルティプログラムを活用して売上と収益を上げようとする企業が増えており、導入の高まりが新製品の発売を促している。さらに、企業はロイヤリティ・プログラムの会員にさらなる価値を提供するため、戦略的パートナーシップを結ぶようになっている。
この傾向は2024年もさらに続くと予測され、ロイヤリティ・プログラム分野の競争環境とイノベーションを後押しする。また、世界的なプレーヤーは、英国の消費者の間で高まっている採用を利用するために、この分野への投資を増加させると予想される。全体として、PayNXT360はサウジアラビアのロイヤルティプログラム市場について、今後3~4年間はポジティブな成長見通しを維持している。

政府機関は、従業員の生産性と効率を高めるためにロイヤリティ・プログラムを開始しています。

優れた職務文化を促進し、従業員の生産性とエンゲージメントを高めるため、サウジアラビア王国では政府機関がロイヤルティプログラムの活用を模索しています。
- 人材・社会開発省は2023年9月、従業員ロイヤルティプログラムDOAMを開始した。このロイヤリティ・プログラムは、サウジアラビアの全地域で2,500以上のサービス・プロバイダーを通じて利用できる政府職員向けのお得なサービスを提供する。
- 120万人を超える男女の政府部門職員が、これらの限定オファーの恩恵を受けている。DOAMロイヤリティ・プログラムは、サウジアラビアの2030年ビジョンに沿った公共部門の強化に向けた政府のコミットメントの一環です。DOAMは、サウジアラビアの指導者が設定した戦略目標に沿って、政府機関を支援しながら、人材への投資と人材育成を目指しています。
PayNXT360は今後、より多くの政府機関が革新的なロイヤルティプログラムを開始し、エンゲージメントを高め、生産性を向上させることを期待しています。これにより、サウジアラビア王国における短・中期的な視点での業界の成長が期待される。

ロイヤリティ・プログラム会員への価値提供を強化するために戦略的提携を結ぶ企業

ロイヤリティ・プログラムは航空会社にとって世界的に重要な収益源であり、それはサウジアラビアでも同様である。そのため、サウジアラビア王国では、より多くの会員を獲得し、既存会員への価値提供を強化するため、航空会社が戦略的提携を結んでいる。
- サウジアラビア航空とリヤド航空は、2023年11月に戦略的提携を結び、会員がロイヤルティポイントの共有や予約手配の同期化などの恩恵を受けられるようになった。両航空会社間の合意により、互いのフライトの座席販売が可能になった。この戦略的な取り組みにより、航空業界全体における旅行体験の向上が期待されるとともに、中期的なロイヤリティ・プログラム市場の成長もサポートされる。
PayNXT360は、今後数四半期にわたり、航空業界や王国の他の業界において、このようなコラボレーションが増えることを期待しています。これにより、サウジアラビアのロイヤリティ・プログラム市場は、今後3~4年にわたって成長することが期待されます。

サウジアラビアを拠点とする E コマース・マーケットプレイスは、他の地域市場でもロイヤリティ・プログラムを開始しています。

ロイヤリティ・プログラムの人気は中期的にサウジアラビア全土で高まる見込みで、サウジアラビアを拠点とするeコマース・マーケットプレイスは、他の地域市場でもロイヤリティ・プログラムを開始している。
- 中東の大手オンライン・マーケットプレイスの一つである noon は、2023 年にアラブ首長国連邦の買い物客向けにロイヤリティ・プログラムを拡大した。noon Oneロイヤリティ・プログラムは、食品、非食品、食料品の各カテゴリーで無料配送を提供することで、買い物客に頻繁な購入を促している。
PayNXT360は、短中期的な観点から、より多くの国内企業が他の中東市場でロイヤルティプログラムを開始すると予想している。これは、サウジアラビアにおける今後3~4年間の幅広い業界の成長を支えるだろう。

本レポートでは、さまざまな業界カテゴリーにわたるロイヤルティ市場の機会とリスクについて、データ中心の詳細な分析を提供しています。国レベルで50以上のKPIを掲載し、ロイヤルティ市場のダイナミクス、市場規模・予測、市場シェア統計を包括的に把握できます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。


- サウジアラビアのロイヤルティ消費市場に関する洞察を得ることができます:当レポートでは、サウジアラビアのロイヤルティ消費市場について、市場規模、成長促進要因、動向などの包括的な概要を提供しています。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略について十分な情報に基づいた意思決定を行う上で役立ちます。

- 競合他社との比較分析当レポートでは、サウジアラビアのロイヤルティ消費市場の競合分析を提供し、競合他社との比較による自社の強みと弱みを明らかにします。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略を改善し、競争上の優位性を獲得するのに役立ちます。

- ロイヤルティ消費市場の最新動向を把握できます:本レポートでは、モバイルベースのロイヤルティプログラムの人気の高まりや、消費者のロイヤルティプログラムのメリットに対する意識の高まりなど、ロイヤルティ消費市場の最新動向の概要を提供しています。これらの情報は、企業が競争に勝ち残り、ロイヤルティプログラム戦略を改善するのに役立ちます。

- ロイヤルティプログラムについて、十分な情報に基づいた意思決定を行いましょう:本レポートでは、ターゲット層、特典・ベネフィット、マーケティング・コミュニケーション戦略など、ロイヤリティ・プログラムを開発する際に考慮すべき要素を包括的に紹介しています。この情報は、企業が効果的で成功するロイヤリティ・プログラムを開発するのに役立ちます。

ページTOPに戻る


目次

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 ロイヤリティ・プログラムの定義
1.4 免責事項

2 サウジアラビアの小売業界市場規模分析
2.1 サウジアラビアの小売業市場規模、2019年~2028年
2.2 サウジアラビアのeコマース市場規模、2019年~2028年
2.3 サウジアラビアのPOS支出動向分析、2019年~2028年

3 サウジアラビアのロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向
3.1 サウジアラビアのロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向(2019年~2028年
3.2 サウジアラビアのスキーム別ロイヤリティ支出額(累計金額・金額償還率ベース):2023年
3.3 サウジアラビアの機能領域別ロイヤリティ支出額シェア(2019年~2028年
3.4 サウジアラビアのロイヤリティ制度別支出額、2019-2028年
3.5 サウジアラビアのロイヤリティ支出額(ロイヤリティ・プラットフォーム別)、2019-2028年

4 サウジアラビアのロイヤリティ制度別支出額市場規模推移と今後の成長動向(ロイヤリティ制度タイプ別
4.1 サウジアラビアのロイヤリティ・プログラム別支出額シェア(2023年
4.2 サウジアラビアのポイント制ロイヤリティプログラム別支出額(2019年~2028年
4.3 サウジアラビア 段階別ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.4 サウジアラビアのミッション型ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.5 サウジアラビアの支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.6 サウジアラビアのゲーム・ロイヤリティプログラム別支出額(2019年~2028年
4.7 サウジアラビアの無料特典付きロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.8 サウジアラビアのサブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.9 サウジアラビア コミュニティ・ロイヤルティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.1 サウジアラビア 友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額(2019-2028年
4.11 サウジアラビア 有料ロイヤリティプログラム別支出額(2019~2028年
4.12 サウジアラビアのキャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出額(2019~2028年

5 サウジアラビアのチャネル別ロイヤリティスキーム市場規模推移と今後の成長動向
5.1 サウジアラビアのチャネル別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019~2028年
5.2 サウジアラビアの店舗内ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
5.3 サウジアラビアのオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
5.4 サウジアラビアのモバイル別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

6 サウジアラビアのビジネスモデル別ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
6.1 サウジアラビアのビジネスモデル別ロイヤリティスキーム利用額シェア(2019~2028年
6.2 サウジアラビアの販売者主導型ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
6.3 サウジアラビアの決済手段別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
6.4 サウジアラビアのその他セグメント別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

7 サウジアラビアの主要部門別ロイヤリティ支出額市場規模および今後の成長動向
7.1 サウジアラビアの主要部門別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
7.2 サウジアラビアの小売業におけるロイヤリティ制度利用額(2019年~2028年
7.3 サウジアラビアの金融サービス業におけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019年~2028年
7.4 サウジアラビアのヘルスケア&ウェルネス事業におけるロイヤリティ・スキーム利用額 (2019-2028
7.5 サウジアラビアのレストラン・フードデリバリー事業におけるロイヤルティ支出額(2019年~2028年
7.6 サウジアラビアの旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)におけるロイヤリティ・スキーム 支出額(2019年~2028年
7.7 サウジアラビアの通信事業におけるロイヤルティ支出額(2019年~2028年
7.8 サウジアラビアのメディア・娯楽産業におけるロイヤルティ支出額(2019-2028年
7.9 サウジアラビアのその他:2019-2028年

8 サウジアラビアの主要セクターにおけるオンライン・チャネル別ロイヤリティ・スキーム 支出額(2019-2028年
8.1 サウジアラビアの小売業部門におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.2 サウジアラビアの金融サービス業オンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.3 サウジアラビアのヘルスケア&ウェルネスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.4 サウジアラビアのレストラン・フードデリバリー業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.5 サウジアラビアの旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.6 サウジアラビアの通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.7 サウジアラビアのメディア・娯楽産業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.8 サウジアラビアのその他セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019年~2028年

9 サウジアラビアの主要セクターにおける店舗内ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
9.1 サウジアラビアの小売業セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.2 サウジアラビアのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.3 サウジアラビアのレストラン・フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.4 サウジアラビアの旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.5 サウジアラビアのメディア・エンタテインメントセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.6 サウジアラビアのその他セクターにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年

10 サウジアラビアの主要セクターにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ・スキーム支出額(2019年~2028年
10.1 サウジアラビアの小売業部門におけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.2 サウジアラビアの金融サービス事業部門におけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.3 サウジアラビアのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.4 サウジアラビアのレストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.5 サウジアラビアの旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.6 サウジアラビアの通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.7 サウジアラビアのメディア・エンタテインメントセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.8 サウジアラビアのその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

11 サウジアラビアの小売業向けロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
11.1 サウジアラビアの小売業セグメント別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
11.2 サウジアラビアの多角化小売企業別ロイヤリティ・スキーム支出額(2019年~2028年
11.3 サウジアラビアの百貨店別ロイヤリティ・プログラム支出額(2019年~2028年
11.4 サウジアラビアの専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(2019年~2028年
11.5 サウジアラビアのロイヤルティ小売:衣料品・靴・アクセサリー別支出額(2019-2028年
11.6 サウジアラビアのロイヤルティ小売スキーム利用額(玩具・ホビーショップ別)、2019-2028年
11.7 サウジアラビアのロイヤルティ小売スキーム支出額(スーパーマーケット・コンビニエンスストア別) (2019-2028
11.8 サウジアラビアのロイヤリティ小売制度利用額(家庭用品別)、2019-2028年
11.9 サウジアラビアのロイヤリティ・リテール制度別支出額(その他):2019-2028年

12 サウジアラビアのロイヤリティスキーム利用額市場規模推移と今後の成長動向:アクセシビリティ別
12.1 サウジアラビアのアクセシビリティ別ロイヤリティスキーム利用額シェア(2023年対2028年
12.2 サウジアラビアのカードベースのアクセス性別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
12.3 サウジアラビアのデジタルアクセス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

13 サウジアラビアの消費者タイプ別ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
13.1 サウジアラビアの消費者タイプ別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2023年対2028年
13.2 サウジアラビアのB2B消費者別ロイヤリティスキーム支出額(2019年~2028年
13.3 サウジアラビアのB2C消費者別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

14 サウジアラビアのロイヤリティ制度利用額市場規模推移と会員タイプ別将来成長動向
14.1 サウジアラビアの会員種別ロイヤリティ支出額シェア(2019~2028年
14.2 サウジアラビアの無料会員制ロイヤリティ・スキーム別支出額(2019年~2028年
14.3 サウジアラビアのロイヤリティ会員制度別支出額(無料+プレミアム):2019-2028年
14.4 サウジアラビアのロイヤルティ会員制度別支出額(プレミアムベース):2019-2028年

15 サウジアラビアのロイヤリティ・プラットフォーム市場規模推移と今後の成長動向:ソフトウェア用途別
15.1 サウジアラビアのロイヤリティ・プラットフォーム支出額、ソフトウェアユースケース別シェア、2023年対2028年
15.2 サウジアラビアのロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:分析・AI主導型(2019年~2028年
15.3 サウジアラビアのロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)、2019年~2028年

16 サウジアラビアのロイヤリティ・プラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向:ベンダー/ソリューションパートナー別
16.1 サウジアラビア ロイヤリティ・プラットフォーム支出額 ベンダー/ソリューションパートナー別シェア(2023年対2028年
16.2 サウジアラビアのロイヤルティ・プラットフォーム支出額(インハウス別):2019年~2028年
16.3 サウジアラビアのロイヤルティ・ベンダー/ソリューション・パートナーのプラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)、2019年~2028年

17 サウジアラビアのロイヤリティ・プラットフォーム導入額市場規模推移と今後の成長動向
17.1 サウジアラビアのロイヤリティ・プラットフォーム支出額のデプロイメント別シェア(2023年対2028年
17.2 サウジアラビアのクラウド別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(2019年~2028年
17.3 サウジアラビアのロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(オンプレミスベース):2019-2028年

18 サウジアラビアのロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向:ソフトウェア・サービス別
18.1 サウジアラビアのロイヤリティ支出額のソフトウェアとサービス別シェア(2023年対2028年
18.2 サウジアラビアのロイヤリティ支出額(ソフトウェア別)、2019年~2028年
18.3 サウジアラビアのサービス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

19 サウジアラビアのロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向:カスタムvs既製ソフトウェアプラットフォーム別
19.1 サウジアラビアのロイヤリティ支出額:カスタムvsオフザシェルフソフトウェアプラットフォーム別シェア(2023年vs 2028年
19.2 サウジアラビアのロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別):2019年~2028年
19.3 サウジアラビアのロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(オフ・ザ・シェルフ・プラットフォーム別)、2019年~2028年

20 サウジアラビアのロイヤリティ支出額市場規模推移と予測:消費者属性・行動別
20.1 サウジアラビアのロイヤリティ支出額:年齢階級別シェア(2023年
20.2 サウジアラビアのロイヤリティ支出額シェア(所得階層別)、2023年
20.3 サウジアラビアのロイヤリティ支出額シェア(男女別)、2023年

21 参考資料
21.1 PayNXT360について
21.2 関連リサーチ

ページTOPに戻る



図表リスト

表1:サウジアラビアの小売業市場規模(百万米ドル)、2019年~2028年
表2:サウジアラビアのEコマース市場規模(百万米ドル):2019-2028年
表3:サウジアラビアのPOS支出市場規模(百万米ドル)、2019年-2028年
表4:サウジアラビアのロイヤルティ総支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表5:サウジアラビアのロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表6:サウジアラビアのロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表7:サウジアラビアのポイント制ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表8:サウジアラビアの階層型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表9:サウジアラビアのミッション型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表10:サウジアラビアの支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表11:サウジアラビアのゲーム・ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表12:サウジアラビアの無料特典付きロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表13:サウジアラビアのサブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表14:サウジアラビアのコミュニティ・ロイヤルティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表15:サウジアラビアの友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表16:サウジアラビアの有料ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表17:サウジアラビアのキャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表18:サウジアラビアの店舗内ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表19:サウジアラビアのオンライン別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表20:サウジアラビアのモバイル別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表21:サウジアラビアのロイヤリティビジネスモデルスキーム販売者主導型別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表22:サウジアラビアのロイヤリティ・ビジネスモデル・スキーム 支出額(支払手段別)(百万米ドル)、2019-2028年
表23:サウジアラビアのロイヤリティ・ビジネスモデル・スキーム支出額(その他セグメント別)(百万米ドル)、2019-2028年
表24:サウジアラビアの小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表25:サウジアラビアの金融サービス業におけるロイヤリティ制度利用額(百万米ドル)、2019年-2028年
表26:サウジアラビアのヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティ制度利用額(百万米ドル)、2019-2028年
表27:サウジアラビアのレストラン・フードデリバリーにおけるロイヤリティ制度利用額(百万米ドル)、2019-2028年
表 28:サウジアラビアの旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるロイヤリティ制度利用額(百万米ドル)、2019-2028年
表29:サウジアラビアのロイヤリティ制度サウジアラビアの通信事業におけるロイヤリティ制度利用額(百万米ドル)、2019年-2028年
表30:サウジアラビアのロイヤリティ制度サウジアラビアのメディア・娯楽におけるロイヤリティ制度利用額(百万米ドル)、2019-2028年
表31:サウジアラビアのロイヤリティ支出(百万米ドルサウジアラビアのその他におけるロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 32:サウジアラビアの小売業セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表33:サウジアラビアのオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドルサウジアラビアの金融サービス業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表34:サウジアラビアのヘルスケア&ウェルネスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 35:サウジアラビアのレストラン・フードデリバリーにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表36:サウジアラビアのオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドルサウジアラビアの旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表37:サウジアラビアのオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドルサウジアラビアの通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表38:サウジアラビアのメディア・娯楽におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 39:サウジアラビアのその他セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 40:サウジアラビアの小売業セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 41:サウジアラビアのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表42:サウジアラビアのレストラン・フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表43:サウジアラビアの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルサウジアラビアの旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表44:サウジアラビアの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルサウジアラビアのメディア・エンタテインメントセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表45:サウジアラビアの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルサウジアラビアのその他部門における店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表46:サウジアラビアのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルサウジアラビアの小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表47:サウジアラビアのモバイルアプリ・ロイヤリティ支出(百万米ドルサウジアラビアの金融サービス部門におけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表48:サウジアラビアのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルサウジアラビアのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表49:サウジアラビアのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルサウジアラビアのレストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表50:サウジアラビアの旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表51:サウジアラビアのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルサウジアラビアの通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表52:サウジアラビアのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルサウジアラビアのメディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表53:サウジアラビアのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルサウジアラビアのその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 54:サウジアラビアの多角的小売企業によるロイヤルティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表55:サウジアラビアのロイヤルティ小売事業サウジアラビアの百貨店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 56:サウジアラビアの専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 57:サウジアラビアの衣料品・履物・アクセサリー別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表58:サウジアラビアのロイヤリティ小売支出(百万米ドルサウジアラビアの玩具・ホビーショップ別ロイヤリティ小売制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 59:サウジアラビアのスーパーマーケット・コンビニエンスストア別ロイヤリティ小売制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表60:サウジアラビアの家庭用品別ロイヤリティ小売制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表61:サウジアラビアのロイヤリティ小売制度別支出額(その他:百万米ドル)、2019-2028年
表62:サウジアラビアのロイヤリティ支出(百万米ドルサウジアラビアのカードベースのアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表63:サウジアラビアのロイヤルティ支出(百万米ドルサウジアラビアのデジタルアクセス別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 64:サウジアラビアのB2B消費者別ロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 65:サウジアラビアのB2C消費者別ロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 66:サウジアラビアの無料会員型スキーム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 67:サウジアラビアのロイヤリティ会員制度別支出(無料+プレミアム)(百万米ドル)、2019-2028年
表 68:サウジアラビアのロイヤルティ会員制度別支出額(プレミアムベース)(百万米ドル)、2019-2028年
表 69:サウジアラビアのロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(分析・AI駆動別)(百万USドル)、2019年-2028年
表70:サウジアラビアのロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表71:サウジアラビアのロイヤリティサウジアラビアのロイヤリティベンダー/ソリューションパートナーのインハウス別プラットフォーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表72:サウジアラビアのロイヤルティベンダー/ソリューションパートナーサウジアラビアのロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)(百万USドル)、2019年-2028年
表 73:サウジアラビアのクラウド別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表74:サウジアラビアのロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(百万米ドルサウジアラビアのオンプレミス別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(百万USドル)、2019年-2028年
表 75:サウジアラビアのソフトウェア別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 76:サウジアラビアのサービス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表77:サウジアラビアのロイヤルティソフトウェアプラットフォーム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表78:サウジアラビアのロイヤリティソフトウェア支出(百万米ドルサウジアラビアのロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(棚卸資産別) (百万米ドル)、2019-2028年

 

ページTOPに戻る


 

Summary

According to PayNXT360, the loyalty market in the country is expected to grow by 10.0% on an annual basis to reach US$1,149.0 million in 2024.

In value terms, the loyalty market in the country has recorded a CAGR of 11.6% during 2019–2023. The loyalty market in the country will continue to grow over the forecast period and is expected to record a CAGR of 8.8% during 2024-2028. The loyalty market in the country will increase from US$1,044.8 million in 2023 to reach US$1,612.0 million by 2028.

The loyalty program market is expected to record steady growth over the medium term in Saudi Arabia. The rising adoption is prompting the launch of new product launches, as firms seek to leverage loyalty programs to drive sales and revenue in the Kingdom. Furthermore, firms are also entering into strategic partnerships to provide more value to their loyalty program members.
The trend is projected to continue further in 2024, aiding the competitive landscape and innovation in the loyalty programs sector. Global players are also expected to increase their investment in the sector to tap into the rising adoption among consumers in the Kingdom. Overall, PayNXT360 maintains a positive growth outlook for the loyalty program market in Saudi Arabia over the next three to four years.

Government entities are launching loyalty programs to boost employee productivity and efficiency

To promote a culture of job excellence and drive employee productivity and engagement, government organizations are seeking to leverage loyalty programs in the Kingdom of Saudi Arabia.
• The Ministry of Human Resources and Social Development, in September 2023, launched the employee loyalty program DOAM. The loyalty program provides special deals for government employees, available through over 2,500 service providers across all areas of Saudi Arabia.
• Over 1.2 million male and female government sector workers benefit from these exclusive offers. The DOAM loyalty program is part of the government's commitment to enhance the public sector, aligning with the vision of Saudi Arabia for 2030. It aims to invest in and develop human resources while supporting government agencies, in line with the strategic objectives set by the leadership.
Going forward, PayNXT360 expects more government organizations to launch innovative loyalty programs to boost engagement and drive productivity. This, in turn, is expected to aid the growth of the industry from the short to medium-term perspective in the Kingdom of Saudi Arabia.

Firms to forging strategic alliances to boost value offerings for their loyalty program members

Loyalty programs are a significant revenue creator for airline providers globally, and it is no different in Saudi Arabia. Consequently, to attract more members and boost value offerings for existing ones, airline carriers are entering into strategic partnerships in the Kingdom of Saudi Arabia.
• Saudi and Riyadh Air, in November 2023, entered into a strategic collaboration enabling members to benefit from shared loyalty points and synced-up booking arrangements. The agreement between the two airline carriers has enabled the provision to sell seats on each other flights. The strategic initiative is expected to enhance travel experiences across the sector, while also supporting the growth of the loyalty program market over the medium term.
PayNXT360 expects more such collaborations in the aviation sector and other industries in the Kingdom over the next few quarters. This will subsequently support the growth of the loyalty program market in Saudi Arabia over the next three to four years.

Saudi Arabia-based e-commerce marketplaces are launching loyalty programs in other regional markets

With the popularity of the loyalty programs poised to grow across the Kingdom over the medium term, Saudi Arabia-based e-commerce marketplaces are launching loyalty programs in other regional markets.
• noon, one of the leading online marketplaces in the Middle East, expanded its loyalty program for shoppers in the United Arab Emirates in 2023. The noon One loyalty program encourages shoppers to make frequent purchases by offering free deliveries on food, non-food, and grocery product categories.
From the short to medium-term perspective, PayNXT360 expects more domestic firms to launch their loyalty programs in other Middle Eastern markets. This will support the broader industry growth over the next three to four years in Saudi Arabia.

This report provides a detailed data-centric analysis of the loyalty market opportunities and risks across a range of industry categories. With over 50 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of loyalty market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360 research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.


• Gain insights into the Saudi Arabia loyalty spend market: The report provides a comprehensive overview of the Saudi Arabia loyalty spend market, including market size, growth drivers, and trends. This information can help businesses to make informed decisions about their loyalty program strategies.

• Benchmark your business against competitors: The report provides a competitive analysis of the Saudi Arabia loyalty spend market, which can help businesses to identify their strengths and weaknesses relative to their competitors. This information can help businesses to improve their loyalty program strategies and gain a competitive advantage.

• Stay up-to-date on the latest trends in the loyalty spend market: The report provides an overview of the latest trends in the loyalty spend market, such as the growing popularity of mobile-based loyalty programs and the increasing awareness of the benefits of loyalty programs among consumers. This information can help businesses to stay ahead of the competition and improve their loyalty program strategies.

• Make informed decisions about your loyalty program: The report provides a comprehensive overview of the factors to consider when developing a loyalty program, such as the target audience, the rewards and benefits, and the marketing and communication strategy. This information can help businesses to develop a loyalty program that is effective and successful.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 Loyalty Programs Definitions
1.4 Disclaimer

2 Saudi Arabia Retail Sector Market Size Analysis
2.1 Saudi Arabia Retail Industry Market Size, 2019-2028
2.2 Saudi Arabia Ecommerce Market Size, 2019-2028
2.3 Saudi Arabia POS Spend Trend Analysis, 2019-2028

3 Saudi Arabia Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics
3.1 Saudi Arabia Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics, 2019-2028
3.2 Saudi Arabia Loyalty Spend on Schemes by Value Accumulated and Value Redemption Rate, 2023
3.3 Saudi Arabia Loyalty Spend Share by Functional Domains, 2019-2028
3.4 Saudi Arabia Loyalty Spend by Loyalty Schemes, 2019-2028
3.5 Saudi Arabia Loyalty Spend by Loyalty Platforms, 2019-2028

4 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Loyalty Program Type
4.1 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend Share by Loyalty Program Type, 2023
4.2 Saudi Arabia Spend by Point-based Loyalty Program, 2019-2028
4.3 Saudi Arabia Spend by Tiered Loyalty Program, 2019-2028
4.4 Saudi Arabia Spend by Mission-driven Loyalty Program, 2019-2028
4.5 Saudi Arabia Spend by Spend-based Loyalty Program, 2019-2028
4.6 Saudi Arabia Spend by Gaming Loyalty Program, 2019-2028
4.7 Saudi Arabia Spend by Free Perks Loyalty Program, 2019-2028
4.8 Saudi Arabia Spend by Subscription Loyalty Program, 2019-2028
4.9 Saudi Arabia Spend by Community Loyalty Program, 2019-2028
4.1 Saudi Arabia Spend by Refer a Friend Loyalty Program, 2019-2028
4.11 Saudi Arabia Spend by Paid Loyalty Program, 2019-2028
4.12 Saudi Arabia Spend by Cashback Loyalty Program, 2019-2028

5 Saudi Arabia Loyalty Schemes Market Size and Future Growth Dynamics by Channel
5.1 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend Share by Channel, 2019-2028
5.2 Saudi Arabia Loyalty Spend by In-Store, 2019-2028
5.3 Saudi Arabia Loyalty Spend by Online, 2019-2028
5.4 Saudi Arabia Loyalty Spend by Mobile, 2019-2028

6 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Business Model
6.1 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend Share by Business Model, 2019-2028
6.2 Saudi Arabia Loyalty Spend by Seller Driven, 2019-2028
6.3 Saudi Arabia Loyalty Spend by Payment Instrument Driven, 2019-2028
6.4 Saudi Arabia Loyalty Spend by Other Segment, 2019-2028

7 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Key Sectors
7.1 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend Share by Key Sectors, 2019-2028
7.2 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Retail, 2019-2028
7.3 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Financial Services, 2019-2028
7.4 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
7.5 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
7.6 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
7.7 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Telecoms, 2019-2028
7.8 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
7.9 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Other, 2019-2028

8 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Key Sectors by Online Channel, 2019-2028
8.1 Saudi Arabia Online Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
8.2 Saudi Arabia Online Loyalty Spend in Financial Services, 2019-2028
8.3 Saudi Arabia Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
8.4 Saudi Arabia Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
8.5 Saudi Arabia Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
8.6 Saudi Arabia Online Loyalty Spend in Telecoms, 2019-2028
8.7 Saudi Arabia Online Loyalty Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
8.8 Saudi Arabia Online Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

9 Saudi Arabia In-Store Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
9.1 Saudi Arabia In-Store Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
9.2 Saudi Arabia In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
9.3 Saudi Arabia In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
9.4 Saudi Arabia In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
9.5 Saudi Arabia In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
9.6 Saudi Arabia In-Store Loyalty Spend in Other Sector, 2019-2028

10 Saudi Arabia Mobile App Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
10.1 Saudi Arabia Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
10.2 Saudi Arabia Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment, 2019-2028
10.3 Saudi Arabia Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
10.4 Saudi Arabia Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
10.5 Saudi Arabia Mobile App Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
10.6 Saudi Arabia Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment, 2019-2028
10.7 Saudi Arabia Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
10.8 Saudi Arabia Mobile App Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

11 Saudi Arabia Retail Sector Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics
11.1 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend Share by Retail Segments, 2019-2028
11.2 Saudi Arabia Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers, 2019-2028
11.3 Saudi Arabia Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores, 2019-2028
11.4 Saudi Arabia Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores, 2019-2028
11.5 Saudi Arabia Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories, 2019-2028
11.6 Saudi Arabia Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops, 2019-2028
11.7 Saudi Arabia Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store, 2019-2028
11.8 Saudi Arabia Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise, 2019-2028
11.9 Saudi Arabia Loyalty Retail Schemes Spend by Other, 2019-2028

12 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Accessibility
12.1 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend Share by Accessibility, 2023 Vs 2028
12.2 Saudi Arabia Loyalty Spend by Card Based Access, 2019-2028
12.3 Saudi Arabia Loyalty Spend by Digital Access, 2019-2028

13 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Consumer Type
13.1 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend Share by Consumer Type, 2023 Vs 2028
13.2 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers, 2019-2028
13.3 Saudi Arabia Loyalty Spend by B2C Consumers, 2019-2028

14 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Membership Type
14.1 Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend Share by Membership Type, 2019-2028
14.2 Saudi Arabia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free, 2019-2028
14.3 Saudi Arabia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium, 2019-2028
14.4 Saudi Arabia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium, 2019-2028

15 Saudi Arabia Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software Use case
15.1 Saudi Arabia Loyalty Platform Spend Share by Software Use Case, 2023 Vs 2028
15.2 Saudi Arabia Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven, 2019-2028
15.3 Saudi Arabia Loyalty Software Platform Spend by Management Platform, 2019-2028

16 Saudi Arabia Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Vendor/Solution Partner
16.1 Saudi Arabia Loyalty Platform Spend Share by Vendor/Solution Partner, 2023 Vs 2028
16.2 Saudi Arabia Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In House, 2019-2028
16.3 Saudi Arabia Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor, 2019-2028

17 Saudi Arabia Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Deployment
17.1 Saudi Arabia Loyalty Platform Spend Share by Deployment, 2023 Vs 2028
17.2 Saudi Arabia Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud, 2019-2028
17.3 Saudi Arabia Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise, 2019-2028

18 Saudi Arabia Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software vs. Services
18.1 Saudi Arabia Loyalty Spend Share by Software vs. Services, 2023 Vs 2028
18.2 Saudi Arabia Loyalty Spend by Software, 2019-2028
18.3 Saudi Arabia Loyalty Spend by Services, 2019-2028

19 Saudi Arabia Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms
19.1 Saudi Arabia Loyalty Spend Share by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms, 2023 Vs 2028
19.2 Saudi Arabia Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform, 2019-2028
19.3 Saudi Arabia Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform, 2019-2028

20 Saudi Arabia Loyalty Spend Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
20.1 Saudi Arabia Loyalty Spend Share by Age Group, 2023
20.2 Saudi Arabia Loyalty Spend Share by Income Level, 2023
20.3 Saudi Arabia Loyalty Spend Share by Gender, 2023

21 Further Reading
21.1 About PayNXT360
21.2 Related Research

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

Table 1: Saudi Arabia Retail Industry Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 2: Saudi Arabia Ecommerce Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 3: Saudi Arabia POS Spend Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 4: Saudi Arabia Total Loyalty Spend (US$ Million), 2019-2028
Table 5: Saudi Arabia Loyalty Spend by Loyalty Schemes (US$ Million), 2019-2028
Table 6: Saudi Arabia Loyalty Spend by Loyalty Platforms (US$ Million), 2019-2028
Table 7: Saudi Arabia Spend by Point-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 8: Saudi Arabia Spend by Tiered Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 9: Saudi Arabia Spend by Mission-driven Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 10: Saudi Arabia Spend by Spend-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 11: Saudi Arabia Spend by Gaming Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 12: Saudi Arabia Spend by Free Perks Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 13: Saudi Arabia Spend by Subscription Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 14: Saudi Arabia Spend by Community Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 15: Saudi Arabia Spend by Refer a Friend Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 16: Saudi Arabia Spend by Paid Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 17: Saudi Arabia Spend by Cashback Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 18: Saudi Arabia Loyalty Spend by In-Store (US$ Million), 2019-2028
Table 19: Saudi Arabia Loyalty Spend by Online (US$ Million), 2019-2028
Table 20: Saudi Arabia Loyalty Spend by Mobile (US$ Million), 2019-2028
Table 21: Saudi Arabia Loyalty Business Model Schemes Spend by Seller Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 22: Saudi Arabia Loyalty Business Model Schemes Spend by Payment Instrument Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 23: Saudi Arabia Loyalty Business Model Schemes Spend by Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 24: Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Retail (US$ Million), 2019-2028
Table 25: Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 26: Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 27: Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 28: Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 29: Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 30: Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 31: Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend in Others (US$ Million), 2019-2028
Table 32: Saudi Arabia Online Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 33: Saudi Arabia Online Loyalty Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 34: Saudi Arabia Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 35: Saudi Arabia Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 36: Saudi Arabia Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 37: Saudi Arabia Online Loyalty Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 38: Saudi Arabia Online Loyalty Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 39: Saudi Arabia Online Loyalty Spend in Other Segments (US$ Million), 2019-2028
Table 40: Saudi Arabia In-Store Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 41: Saudi Arabia In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 42: Saudi Arabia In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 43: Saudi Arabia In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 44: Saudi Arabia In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 45: Saudi Arabia In-Store Loyalty Spend in Other Sector (US$ Million), 2019-2028
Table 46: Saudi Arabia Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 47: Saudi Arabia Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 48: Saudi Arabia Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 49: Saudi Arabia Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 50: Saudi Arabia Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 51: Saudi Arabia Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 52: Saudi Arabia Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 53: Saudi Arabia Mobile App Loyalty Spend in Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 54: Saudi Arabia Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers (US$ Million), 2019-2028
Table 55: Saudi Arabia Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 56: Saudi Arabia Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 57: Saudi Arabia Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories (US$ Million), 2019-2028
Table 58: Saudi Arabia Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops (US$ Million), 2019-2028
Table 59: Saudi Arabia Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store (US$ Million), 2019-2028
Table 60: Saudi Arabia Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise (US$ Million), 2019-2028
Table 61: Saudi Arabia Loyalty Retail Schemes Spend by Other (US$ Million), 2019-2028
Table 62: Saudi Arabia Loyalty Spend by Card Based Access (US$ Million), 2019-2028
Table 63: Saudi Arabia Loyalty Spend by Digital Access (US$ Million), 2019-2028
Table 64: Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 65: Saudi Arabia Loyalty Schemes Spend by B2C Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 66: Saudi Arabia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free (US$ Million), 2019-2028
Table 67: Saudi Arabia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 68: Saudi Arabia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 69: Saudi Arabia Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 70: Saudi Arabia Loyalty Software Platform Spend by Management Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 71: Saudi Arabia Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In-House (US$ Million), 2019-2028
Table 72: Saudi Arabia Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor (US$ Million), 2019-2028
Table 73: Saudi Arabia Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud (US$ Million), 2019-2028
Table 74: Saudi Arabia Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise (US$ Million), 2019-2028
Table 75: Saudi Arabia Loyalty Spend by Software (US$ Million), 2019-2028
Table 76: Saudi Arabia Loyalty Spend by Services (US$ Million), 2019-2028
Table 77: Saudi Arabia Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 78: Saudi Arabia Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform (US$ Million), 2019-2028

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


PayNXT360社はどのような調査会社ですか?


PayNXT360は世界の決済技術やクレジットカードなど、決済関連市場を調査し、世界や主要国/地域別の最新情報や市場データを提供しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る