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シンガポールのロイヤリティ・プログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック 2024年第1四半期最新版


Singapore Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.5%成長し、2024年には5億8970万米ドルに達すると予想されている。 金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて11.8%のCAGRを記... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$1,500
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117 英語

 

サマリー

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.5%成長し、2024年には5億8970万米ドルに達すると予想されている。

金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて11.8%のCAGRを記録している。同国のロイヤルティ市場は予測期間中も成長を続け、2024~2028年のCAGRは9.2%を記録すると予測される。同国のロイヤルティ市場は、2023年の5億3,380万米ドルから増加し、2028年には8億3,960万米ドルに達する。

本レポートでは、ロイヤリティ市場のビジネスチャンスとリスクについて、さまざまな産業カテゴリーにわたってデータ中心の詳細な分析を提供しています。国レベルで50以上のKPIを掲載しており、ロイヤルティ市場のダイナミクス、市場規模および予測、市場シェア統計を包括的に把握することができます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。


- シンガポールのロイヤルティ消費市場を洞察当レポートは、市場規模、成長促進要因、動向など、シンガポールのロイヤルティ消費市場の包括的な概要を提供しています。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略について十分な情報に基づいた意思決定を行う上で役立ちます。

- 競合他社との比較当レポートは、シンガポールのロイヤルティ消費市場の競合分析を提供し、競合他社に対する自社の強みと弱みを特定するのに役立ちます。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略を改善し、競争上の優位性を獲得するのに役立ちます。

- ロイヤルティ消費市場の最新動向を把握できます:本レポートでは、モバイルベースのロイヤルティプログラムの人気の高まりや、消費者のロイヤルティプログラムのメリットに対する意識の高まりなど、ロイヤルティ消費市場の最新動向の概要を提供しています。これらの情報は、企業が競争に勝ち残り、ロイヤルティプログラム戦略を改善するのに役立ちます。

- ロイヤルティプログラムについて、十分な情報に基づいた意思決定を行いましょう:本レポートでは、ターゲット層、特典・ベネフィット、マーケティング・コミュニケーション戦略など、ロイヤリティ・プログラムを開発する際に考慮すべき要素を包括的に紹介しています。この情報は、企業が効果的で成功するロイヤリティ・プログラムを開発するのに役立ちます。

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目次

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 ロイヤリティ・プログラムの定義
1.4 免責事項

2 シンガポール小売業界の市場規模分析
2.1 シンガポール小売業界の市場規模、2019年~2028年
2.2 シンガポールのeコマース市場規模、2019年~2028年
2.3 シンガポールPOS支出動向分析、2019年~2028年

3 シンガポールのロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向
3.1 シンガポールのロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向:2019年~2028年
3.2 2023年におけるシンガポールのスキーム別ロイヤリティ支出額(累積金額別、金額償還率別
3.3 シンガポールのロイヤリティ支出額の機能領域別シェア(2019年~2028年
3.4 ロイヤリティ制度別シンガポール・ロイヤリティ支出額、2019-2028年
3.5 ロイヤリティ・プラットフォーム別シンガポール・ロイヤリティ支出額、2019-2028年

4 ロイヤリティプログラムタイプ別シンガポールロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
4.1 2023年 ロイヤリティ・プログラムタイプ別シンガポール・ロイヤリティ・スキーム支出額シェア
4.2 ポイントベースのロイヤリティプログラム別シンガポール支出額(2019年~2028年
4.3 段階的ロイヤリティ・プログラム別シンガポール支出額、2019-2028年
4.4 ミッション型ロイヤリティプログラム別シンガポール支出額、2019-2028年
4.5 シンガポール支出ベース・ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.6 シンガポール ゲーミング・ロイヤリティ・プログラム別支出額(2019-2028年
4.7 無料特典ロイヤリティプログラム別シンガポール支出額、2019-2028年
4.8 サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別シンガポール支出額、2019-2028年
4.9 コミュニティ・ロイヤリティプログラム別シンガポール支出額、2019-2028年
4.1 シンガポール 友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額(2019-2028年
4.11 有料ロイヤリティプログラム別シンガポール支出額、2019-2028年
4.12 キャッシュバック・ロイヤリティプログラム別シンガポール支出額、2019-2028年

5 チャネル別シンガポール・ロイヤリティスキーム市場規模推移と今後の成長動向
5.1 シンガポールロイヤリティスキームのチャネル別支出額シェア(2019年~2028年
5.2 シンガポール ロイヤリティ支出額(店舗別):2019-2028年
5.3 シンガポール・オンライン別ロイヤリティ支出額、2019-2028年
5.4 シンガポール・モバイル別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

6 シンガポール ロイヤリティ制度利用額のビジネスモデル別市場規模推移と今後の成長動向
6.1 シンガポールロイヤリティスキーム支出額のビジネスモデル別シェア(2019年~2028年
6.2 シンガポール・ロイヤルティ支出額(販売者主導型):2019-2028年
6.3 支払い手段別シンガポールロイヤリティ支出額、2019-2028年
6.4 シンガポール・ロイヤリティ支出額(その他セグメント別)、2019-2028年

7 シンガポール主要セクター別ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
7.1 シンガポール主要セクター別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
7.2 シンガポール小売業におけるロイヤリティ制度利用額(2019年~2028年
7.3 シンガポール金融サービス業界におけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019年~2028年
7.4 ヘルスケア&ウェルネス:2019-2028年
7.5 レストラン・フードデリバリー:2019-2028年
7.6 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるシンガポールのロイヤリティ制度利用額(2019-2028年
7.7 シンガポール ロイヤリティ・スキーム消費額(通信):2019-2028年
7.8 シンガポール ロイヤリティ・スキーム消費額(メディア・娯楽):2019-2028年
7.9 シンガポール ロイヤリティ・スキーム支出額(その他)、2019-2028年

8 シンガポール主要セクターのオンライン・チャネル別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
8.1 シンガポール小売業オンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.2 シンガポール金融サービス業オンライン・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
8.3 ヘルスケア&ウェルネスにおけるシンガポールのオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.4 シンガポール:レストラン・フードデリバリー事業部門オンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.5 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるシンガポールのオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.6 シンガポール:通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.7 シンガポール メディア・娯楽産業のオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.8 シンガポールその他セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年

9 シンガポール 主要セクターの店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.1 シンガポール 小売業セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.2 ヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるシンガポールの店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.3 レストラン・フードデリバリーセグメントにおけるシンガポールの店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.4 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるシンガポールの店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.5 シンガポール メディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.6 シンガポールのその他セクターにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年

10 シンガポール 主要セクターのモバイルアプリ・ロイヤリティ・スキーム支出額(2019年~2028年
10.1 シンガポール 小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.2 シンガポール 金融サービスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
10.3 シンガポール 医療・福祉セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.4 シンガポール レストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.5 シンガポール 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.6 シンガポール 通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.7 シンガポール メディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.8 シンガポールその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年

11 シンガポール小売セクターのロイヤリティ制度利用額市場規模推移と今後の成長動向
11.1 シンガポール小売業セグメント別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
11.2 多角化小売企業によるシンガポールのロイヤリティ小売スキーム支出額(2019年~2028年
11.3 シンガポール百貨店によるロイヤルティ支出額(2019-2028年
11.4 シンガポール専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(2019-2028年
11.5 シンガポール・ロイヤリティ・リテール・スキーム別支出額(衣料品、靴、アクセサリー):2019-2028年
11.6 シンガポール ロイヤリティ小売スキーム利用額:玩具・ホビー店別、2019-2028年
11.7 シンガポール ロイヤリティ小売スキーム支出額:スーパーマーケット・コンビニエンスストア別、2019-2028年
11.8 シンガポール・ロイヤリティ・リテール・スキーム消費額(家庭用品別):2019-2028年
11.9 シンガポール・ロイヤリティ・リテール・スキーム別支出額(その他):2019-2028年

12 シンガポール ロイヤリティスキーム利用額市場規模推移と今後の成長動向:アクセシビリティ別
12.1 シンガポールロイヤリティスキーム利用額アクセシビリティ別シェア(2023年対2028年
12.2 カードベースのアクセス別シンガポールロイヤリティ支出額(2019年~2028年
12.3 デジタルアクセス別シンガポールロイヤリティ支出額、2019-2028年

13 消費者タイプ別シンガポールロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
13.1 消費者タイプ別シンガポールロイヤリティ支出額シェア(2023年対2028年
13.2 シンガポールB2B消費者別ロイヤリティスキーム支出額(2019年~2028年
13.3 シンガポールB2C消費者別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

14 シンガポール・ロイヤルティ・スキーム支出額市場規模推移と今後の成長動向:会員タイプ別
14.1 2019-2028年会員タイプ別シンガポール・ロイヤルティ・スキーム支出額シェア
14.2 シンガポールロイヤリティ会員制度支出額(無料):2019-2028年
14.3 シンガポール ロイヤリティ会員制度利用額(無料+プレミアム):2019-2028年
14.4 シンガポール ロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額、2019-2028年

15 シンガポール ロイヤリティ・プラットフォーム市場規模推移と今後の成長動向:ソフトウェア用途別
15.1 シンガポールロイヤリティプラットフォーム支出額ソフトウェアユースケース別シェア、2023年対2028年
15.2 シンガポール ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:分析・AI主導型(2019年~2028年
15.3 シンガポール ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:管理プラットフォーム別、2019-2028年

16 シンガポール ロイヤリティプラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向:ベンダー/ソリューションパートナー別
16.1 シンガポール ロイヤリティプラットフォーム支出額 ベンダー/ソリューションパートナー別シェア(2023年対2028年
16.2 シンガポール ロイヤリティ ベンダー/ソリューションパートナー インハウス別プラットフォーム支出額(2019年~2028年
16.3 シンガポール ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナー プラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)、2019-2028年

17 シンガポール ロイヤリティ・プラットフォーム支出額展開別市場規模推移と今後の成長動向
17.1 シンガポール・ロイヤルティ・プラットフォーム支出額のデプロイメント別シェア(2023年対2028年
17.2 シンガポール ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額:クラウド別、2019年~2028年
17.3 シンガポール ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(オンプレミスベース):2019-2028年

18 シンガポール ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向:ソフトウェア・サービス別
18.1 シンガポール ロイヤリティ支出額のソフトウェアとサービス別シェア(2023年対2028年
18.2 シンガポール ロイヤリティ支出額(ソフトウェア別):2019年~2028年
18.3 シンガポール ロイヤリティ支出額(サービス別)、2019年~2028年

19 シンガポール ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向:カスタム/市販ソフトウェアプラットフォーム別
19.1 2023年~2028年:シンガポールのロイヤリティ支出額シェア(カスタム/オフザシェルフソフトウェアプラットフォーム別
19.2 シンガポール・ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別):2019年~2028年
19.3 オフ・ザ・シェルフ・プラットフォーム別シンガポール・ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(2019年~2028年

20 シンガポール ロイヤリティ支出額市場規模推移と予測:消費者属性・行動別
20.1 シンガポール ロイヤリティ支出額の年齢層別シェア(2023年
20.2 シンガポール ロイヤリティ支出額シェア:所得水準別、2023年
20.3 2023年におけるシンガポールのロイヤリティ支出額の男女別シェア

21 参考資料
21.1 PayNXT360について
21.2 関連リサーチ

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図表リスト

表1:シンガポールの小売業界市場規模(百万米ドル)、2019年~2028年
表2:シンガポールのEコマース市場規模(百万米ドル):2019年-2028年
表3:シンガポールのPOS支出額市場規模(百万米ドル)、2019年-2028年
表4:シンガポールのロイヤリティ支出総額(百万米ドル)、2019年-2028年
表5:シンガポールのロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表6:シンガポールのロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表7:ポイントベースのロイヤリティプログラム別シンガポール支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表8:階層型ロイヤリティプログラム別シンガポール支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表9:シンガポールのミッション型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表10:シンガポールの支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表11:シンガポールのゲーミング・ロイヤリティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表12:シンガポールの無料特典ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表13:シンガポールのサブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表14:コミュニティ・ロイヤルティ・プログラム別シンガポール支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表15:シンガポール 友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表16:シンガポールの有料ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表17:シンガポールのキャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表18:シンガポールの店舗内ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表19:シンガポールのオンライン別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表20:シンガポールのモバイル別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表21:シンガポールのロイヤリティビジネスモデルスキーム販売者主導別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表22:シンガポールのロイヤリティ・ビジネスモデル・スキーム 支出額(支払手段別)(百万米ドル)、2019-2028年
表23:シンガポールのロイヤリティ・ビジネスモデル・スキーム支出額(その他セグメント別)(百万米ドル)、2019-2028年
表24:シンガポールの小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表25:シンガポールのロイヤリティ・スキーム支出額(百万米ドル金融サービスにおけるシンガポールのロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 26:ヘルスケア&ウェルネスにおけるシンガポールのロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表27:レストラン・フードデリバリーにおけるシンガポールのロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 28:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるシンガポールのロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表29:シンガポールのロイヤリティ制度支出(百万米ドルテレコムにおけるシンガポールのロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表30:シンガポールのロイヤリティ制度支出(百万米ドルシンガポールのメディア・娯楽におけるロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 31:シンガポールのその他におけるロイヤリティ・スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 32:小売業セグメントにおけるシンガポールのオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表33:シンガポール金融サービスにおけるシンガポールのオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表34:ヘルスケア&ウェルネスにおけるシンガポールのオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 35:シンガポールのレストラン・フードデリバリーのオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 36:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるシンガポールのオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 37:シンガポールの通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 38:シンガポールのメディア・娯楽におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 39:シンガポールのその他セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表40:シンガポールの小売業セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表41:シンガポールの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるシンガポールの店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表42:レストラン・フードデリバリーセグメントにおけるシンガポールの店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表43:シンガポールの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるシンガポールの店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表44:シンガポールの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルメディア・娯楽セグメントにおけるシンガポールの店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表45:その他の部門におけるシンガポールの店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表46:シンガポールのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルシンガポールの小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表47:シンガポール金融サービス部門におけるシンガポールのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 48:シンガポールのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表49:シンガポールのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルレストラン・フードデリバリーセグメントにおけるシンガポールのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表50:シンガポールの旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表51:シンガポールのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルシンガポールの通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表52:シンガポールのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルシンガポールのメディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表53:シンガポールのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルシンガポールのその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 54:シンガポールの多角化小売企業によるロイヤルティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表55:シンガポールシンガポールの百貨店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表56:シンガポールのロイヤルティ小売スキーム支出(百万米ドル専門店別ロイヤルティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 57:衣料品・履物・アクセサリー別ロイヤルティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表58:シンガポールのロイヤルティ小売スキーム別支出額(百万米ドルシンガポールの玩具・ホビーショップ別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 59:スーパーマーケット・コンビニエンスストア別ロイヤルティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表60:シンガポールのロイヤルティ小売スキーム支出額(家庭用品別)(百万米ドル)、2019-2028年
表61:シンガポールのロイヤリティ小売スキーム支出額:その他(百万米ドル)、2019-2028年
表62:シンガポールのカードベースのアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表63:デジタルアクセス別シンガポールロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 64:2019-2028年:シンガポールのB2B消費者別ロイヤリティ支出額(百万米ドル
表 65:シンガポールのB2C消費者別ロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 66:シンガポールの無料会員型スキーム別支出額(百万米ドル)、2019年~2028年
表67:シンガポールのロイヤリティ会員制度別支出額(無料+プレミアム)(百万米ドル)、2019-2028年
表 68:シンガポールのロイヤリティ会員制度別支出額(プレミアムベース)(百万米ドル)、2019-2028年
表 69:2019-2028年:シンガポール・ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(百万USドル):分析・AI主導型(百万USドル
表70:シンガポールのロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表71:シンガポール2019-2028年:シンガポールロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(百万USドル):インハウス別
表72:シンガポールのロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表73:シンガポールシンガポールのクラウド別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表74:シンガポールのロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(百万米ドル2019-2028年:シンガポール ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(百万USドル):オンプレミス別
表 75:シンガポールのソフトウェア別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 76:2019-2028年:シンガポールのサービス別ロイヤリティ支出(百万米ドル
表77:シンガポールのロイヤリティ支出(百万米ドル2019-2028年:シンガポール・ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム別支出額(百万米ドル
表78:シンガポール・ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(棚落ちプラットフォーム別) (百万米ドル)、2019-2028年

 

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Summary

According to PayNXT360, the loyalty market in the country is expected to grow by 10.5% on an annual basis to reach US$589.7 million in 2024.

In value terms, the loyalty market in the country has recorded a CAGR of 11.8% during 2019–2023. The loyalty market in the country will continue to grow over the forecast period and is expected to record a CAGR of 9.2% during 2024-2028. The loyalty market in the country will increase from US$533.8 million in 2023 to reach US$839.6 million by 2028.

This report provides a detailed data-centric analysis of the loyalty market opportunities and risks across a range of industry categories. With over 50 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of loyalty market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360 research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.


• Gain insights into the Singapore loyalty spend market: The report provides a comprehensive overview of the Singapore loyalty spend market, including market size, growth drivers, and trends. This information can help businesses to make informed decisions about their loyalty program strategies.

• Benchmark your business against competitors: The report provides a competitive analysis of the Singapore loyalty spend market, which can help businesses to identify their strengths and weaknesses relative to their competitors. This information can help businesses to improve their loyalty program strategies and gain a competitive advantage.

• Stay up-to-date on the latest trends in the loyalty spend market: The report provides an overview of the latest trends in the loyalty spend market, such as the growing popularity of mobile-based loyalty programs and the increasing awareness of the benefits of loyalty programs among consumers. This information can help businesses to stay ahead of the competition and improve their loyalty program strategies.

• Make informed decisions about your loyalty program: The report provides a comprehensive overview of the factors to consider when developing a loyalty program, such as the target audience, the rewards and benefits, and the marketing and communication strategy. This information can help businesses to develop a loyalty program that is effective and successful.



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Table of Contents

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 Loyalty Programs Definitions
1.4 Disclaimer

2 Singapore Retail Sector Market Size Analysis
2.1 Singapore Retail Industry Market Size, 2019-2028
2.2 Singapore Ecommerce Market Size, 2019-2028
2.3 Singapore POS Spend Trend Analysis, 2019-2028

3 Singapore Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics
3.1 Singapore Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics, 2019-2028
3.2 Singapore Loyalty Spend on Schemes by Value Accumulated and Value Redemption Rate, 2023
3.3 Singapore Loyalty Spend Share by Functional Domains, 2019-2028
3.4 Singapore Loyalty Spend by Loyalty Schemes, 2019-2028
3.5 Singapore Loyalty Spend by Loyalty Platforms, 2019-2028

4 Singapore Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Loyalty Program Type
4.1 Singapore Loyalty Schemes Spend Share by Loyalty Program Type, 2023
4.2 Singapore Spend by Point-based Loyalty Program, 2019-2028
4.3 Singapore Spend by Tiered Loyalty Program, 2019-2028
4.4 Singapore Spend by Mission-driven Loyalty Program, 2019-2028
4.5 Singapore Spend by Spend-based Loyalty Program, 2019-2028
4.6 Singapore Spend by Gaming Loyalty Program, 2019-2028
4.7 Singapore Spend by Free Perks Loyalty Program, 2019-2028
4.8 Singapore Spend by Subscription Loyalty Program, 2019-2028
4.9 Singapore Spend by Community Loyalty Program, 2019-2028
4.1 Singapore Spend by Refer a Friend Loyalty Program, 2019-2028
4.11 Singapore Spend by Paid Loyalty Program, 2019-2028
4.12 Singapore Spend by Cashback Loyalty Program, 2019-2028

5 Singapore Loyalty Schemes Market Size and Future Growth Dynamics by Channel
5.1 Singapore Loyalty Schemes Spend Share by Channel, 2019-2028
5.2 Singapore Loyalty Spend by In-Store, 2019-2028
5.3 Singapore Loyalty Spend by Online, 2019-2028
5.4 Singapore Loyalty Spend by Mobile, 2019-2028

6 Singapore Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Business Model
6.1 Singapore Loyalty Schemes Spend Share by Business Model, 2019-2028
6.2 Singapore Loyalty Spend by Seller Driven, 2019-2028
6.3 Singapore Loyalty Spend by Payment Instrument Driven, 2019-2028
6.4 Singapore Loyalty Spend by Other Segment, 2019-2028

7 Singapore Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Key Sectors
7.1 Singapore Loyalty Schemes Spend Share by Key Sectors, 2019-2028
7.2 Singapore Loyalty Schemes Spend in Retail, 2019-2028
7.3 Singapore Loyalty Schemes Spend in Financial Services, 2019-2028
7.4 Singapore Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
7.5 Singapore Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
7.6 Singapore Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
7.7 Singapore Loyalty Schemes Spend in Telecoms, 2019-2028
7.8 Singapore Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
7.9 Singapore Loyalty Schemes Spend in Other, 2019-2028

8 Singapore Loyalty Schemes Spend in Key Sectors by Online Channel, 2019-2028
8.1 Singapore Online Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
8.2 Singapore Online Loyalty Spend in Financial Services, 2019-2028
8.3 Singapore Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
8.4 Singapore Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
8.5 Singapore Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
8.6 Singapore Online Loyalty Spend in Telecoms, 2019-2028
8.7 Singapore Online Loyalty Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
8.8 Singapore Online Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

9 Singapore In-Store Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
9.1 Singapore In-Store Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
9.2 Singapore In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
9.3 Singapore In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
9.4 Singapore In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
9.5 Singapore In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
9.6 Singapore In-Store Loyalty Spend in Other Sector, 2019-2028

10 Singapore Mobile App Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
10.1 Singapore Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
10.2 Singapore Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment, 2019-2028
10.3 Singapore Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
10.4 Singapore Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
10.5 Singapore Mobile App Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
10.6 Singapore Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment, 2019-2028
10.7 Singapore Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
10.8 Singapore Mobile App Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

11 Singapore Retail Sector Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics
11.1 Singapore Loyalty Schemes Spend Share by Retail Segments, 2019-2028
11.2 Singapore Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers, 2019-2028
11.3 Singapore Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores, 2019-2028
11.4 Singapore Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores, 2019-2028
11.5 Singapore Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories, 2019-2028
11.6 Singapore Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops, 2019-2028
11.7 Singapore Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store, 2019-2028
11.8 Singapore Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise, 2019-2028
11.9 Singapore Loyalty Retail Schemes Spend by Other, 2019-2028

12 Singapore Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Accessibility
12.1 Singapore Loyalty Schemes Spend Share by Accessibility, 2023 Vs 2028
12.2 Singapore Loyalty Spend by Card Based Access, 2019-2028
12.3 Singapore Loyalty Spend by Digital Access, 2019-2028

13 Singapore Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Consumer Type
13.1 Singapore Loyalty Schemes Spend Share by Consumer Type, 2023 Vs 2028
13.2 Singapore Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers, 2019-2028
13.3 Singapore Loyalty Spend by B2C Consumers, 2019-2028

14 Singapore Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Membership Type
14.1 Singapore Loyalty Schemes Spend Share by Membership Type, 2019-2028
14.2 Singapore Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free, 2019-2028
14.3 Singapore Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium, 2019-2028
14.4 Singapore Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium, 2019-2028

15 Singapore Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software Use case
15.1 Singapore Loyalty Platform Spend Share by Software Use Case, 2023 Vs 2028
15.2 Singapore Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven, 2019-2028
15.3 Singapore Loyalty Software Platform Spend by Management Platform, 2019-2028

16 Singapore Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Vendor/Solution Partner
16.1 Singapore Loyalty Platform Spend Share by Vendor/Solution Partner, 2023 Vs 2028
16.2 Singapore Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In House, 2019-2028
16.3 Singapore Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor, 2019-2028

17 Singapore Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Deployment
17.1 Singapore Loyalty Platform Spend Share by Deployment, 2023 Vs 2028
17.2 Singapore Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud, 2019-2028
17.3 Singapore Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise, 2019-2028

18 Singapore Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software vs. Services
18.1 Singapore Loyalty Spend Share by Software vs. Services, 2023 Vs 2028
18.2 Singapore Loyalty Spend by Software, 2019-2028
18.3 Singapore Loyalty Spend by Services, 2019-2028

19 Singapore Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms
19.1 Singapore Loyalty Spend Share by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms, 2023 Vs 2028
19.2 Singapore Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform, 2019-2028
19.3 Singapore Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform, 2019-2028

20 Singapore Loyalty Spend Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
20.1 Singapore Loyalty Spend Share by Age Group, 2023
20.2 Singapore Loyalty Spend Share by Income Level, 2023
20.3 Singapore Loyalty Spend Share by Gender, 2023

21 Further Reading
21.1 About PayNXT360
21.2 Related Research

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List of Tables/Graphs

Table 1: Singapore Retail Industry Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 2: Singapore Ecommerce Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 3: Singapore POS Spend Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 4: Singapore Total Loyalty Spend (US$ Million), 2019-2028
Table 5: Singapore Loyalty Spend by Loyalty Schemes (US$ Million), 2019-2028
Table 6: Singapore Loyalty Spend by Loyalty Platforms (US$ Million), 2019-2028
Table 7: Singapore Spend by Point-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 8: Singapore Spend by Tiered Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 9: Singapore Spend by Mission-driven Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 10: Singapore Spend by Spend-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 11: Singapore Spend by Gaming Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 12: Singapore Spend by Free Perks Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 13: Singapore Spend by Subscription Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 14: Singapore Spend by Community Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 15: Singapore Spend by Refer a Friend Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 16: Singapore Spend by Paid Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 17: Singapore Spend by Cashback Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 18: Singapore Loyalty Spend by In-Store (US$ Million), 2019-2028
Table 19: Singapore Loyalty Spend by Online (US$ Million), 2019-2028
Table 20: Singapore Loyalty Spend by Mobile (US$ Million), 2019-2028
Table 21: Singapore Loyalty Business Model Schemes Spend by Seller Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 22: Singapore Loyalty Business Model Schemes Spend by Payment Instrument Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 23: Singapore Loyalty Business Model Schemes Spend by Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 24: Singapore Loyalty Schemes Spend in Retail (US$ Million), 2019-2028
Table 25: Singapore Loyalty Schemes Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 26: Singapore Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 27: Singapore Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 28: Singapore Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 29: Singapore Loyalty Schemes Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 30: Singapore Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 31: Singapore Loyalty Schemes Spend in Others (US$ Million), 2019-2028
Table 32: Singapore Online Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 33: Singapore Online Loyalty Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 34: Singapore Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 35: Singapore Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 36: Singapore Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 37: Singapore Online Loyalty Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 38: Singapore Online Loyalty Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 39: Singapore Online Loyalty Spend in Other Segments (US$ Million), 2019-2028
Table 40: Singapore In-Store Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 41: Singapore In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 42: Singapore In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 43: Singapore In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 44: Singapore In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 45: Singapore In-Store Loyalty Spend in Other Sector (US$ Million), 2019-2028
Table 46: Singapore Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 47: Singapore Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 48: Singapore Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 49: Singapore Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 50: Singapore Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 51: Singapore Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 52: Singapore Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 53: Singapore Mobile App Loyalty Spend in Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 54: Singapore Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers (US$ Million), 2019-2028
Table 55: Singapore Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 56: Singapore Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 57: Singapore Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories (US$ Million), 2019-2028
Table 58: Singapore Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops (US$ Million), 2019-2028
Table 59: Singapore Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store (US$ Million), 2019-2028
Table 60: Singapore Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise (US$ Million), 2019-2028
Table 61: Singapore Loyalty Retail Schemes Spend by Other (US$ Million), 2019-2028
Table 62: Singapore Loyalty Spend by Card Based Access (US$ Million), 2019-2028
Table 63: Singapore Loyalty Spend by Digital Access (US$ Million), 2019-2028
Table 64: Singapore Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 65: Singapore Loyalty Schemes Spend by B2C Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 66: Singapore Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free (US$ Million), 2019-2028
Table 67: Singapore Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 68: Singapore Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 69: Singapore Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 70: Singapore Loyalty Software Platform Spend by Management Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 71: Singapore Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In-House (US$ Million), 2019-2028
Table 72: Singapore Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor (US$ Million), 2019-2028
Table 73: Singapore Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud (US$ Million), 2019-2028
Table 74: Singapore Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise (US$ Million), 2019-2028
Table 75: Singapore Loyalty Spend by Software (US$ Million), 2019-2028
Table 76: Singapore Loyalty Spend by Services (US$ Million), 2019-2028
Table 77: Singapore Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 78: Singapore Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform (US$ Million), 2019-2028

 

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