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ラテンアメリカのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクスデータブック-2024年第1四半期最新版


Latin America Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook - Q1 2024 Update

PayNXT360によると、ラテンアメリカのソーシャルコマース産業は年率30.0%成長し、2024年には106億8000万米ドルに達すると予想されている。 ソーシャルコマース産業は予測期間中に安定的に成長し、2024年から2... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$3,900
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350 英語

 

サマリー

PayNXT360によると、ラテンアメリカのソーシャルコマース産業は年率30.0%成長し、2024年には106億8000万米ドルに達すると予想されている。

ソーシャルコマース産業は予測期間中に安定的に成長し、2024年から2029年の年平均成長率(CAGR)は24.0%を記録すると予測されている。同地域におけるソーシャルコマースのGMVは、2023年の82.1億米ドルから増加し、2029年には312.4億米ドルに達する。

ラテンアメリカのソーシャルコマース市場は中期的に力強い成長を記録すると予想される。インターネットやスマートフォンの普及率が高まっていることも、この分野の成長を後押しする要因の一つとなっている。ソーシャルコマースの人気の高まりを利用するため、ラテンアメリカでは新しい企業が革新的な製品を携えて市場に参入している。この傾向は2024年もさらに続くと予測される。

PayNXT360は、ブラジルとメキシコが今後3~4年のソーシャルコマース市場の成長をリードすると予測している。ソーシャルメディアプラットフォームは、中期的に収益成長を促進するために戦略的提携を結ぶと予測される。PayNXT360は、今後3~4年のラテンアメリカのソーシャルコマース市場について、全体としてポジティブな成長見通しを維持しています。

TikTok、Ticketmasterとの提携拡大により、メキシコのユーザー向けにアプリ内チケット予約機能を開始

ソーシャルコマース分野の世界的大手企業であるTikTokは、ソーシャルコマースの収益を急速に拡大しようとしている。同社は、世界のソーシャルコマース市場に参入する野心の一環として、戦略的提携を結んでいる。TikTokは2022年8月にTicketmasterと提携し、米国のユーザーがアプリを離れることなくチケットを発見・購入できるようにした。両社は現在、2023年12月にメキシコでもチケット予約機能を開始している。

今後PayNXT360は、Z世代やミレニアル世代の消費者の間でソーシャル購入の人気が高まっていることから、TikTokがラテンアメリカ地域への投資を拡大すると予想している。ブラジルやメキシコなどの市場では、TikTokは音楽ストリーミング・プラットフォームも立ち上げている。同社はまだTikTok Musicの収益化計画を明らかにしていない。しかし、PayNXT360は、TikTok Musicが長期的にソーシャルコマースの収益成長を促進する重要なチャネルとして登場すると予想している。

WhatsApp Businessは、ソーシャル購買のトレンドが高まる中、ブラジルで高い人気を博している。

WhatsAppはブラジルで最も人気のあるソーシャルチャンネルの1つです。インスタントメッセージングアプリの利用率は、ラテンアメリカ市場で90%台に上昇している。WhatsAppが決済機能WhatsApp Payのテストにブラジルを選んだ理由のひとつでもある。また、MetaはMercado Libreと戦略的提携を結び、中小企業がWhatsAppで商品カタログを紹介できるようになった。

決済と商品検索機能の統合により、ユーザーはアプリから離れることなくシームレスな購入が可能になる。インスタントメッセージングアプリの人気急上昇は、ブラジルにおけるWhatsApp Businessの収益にも反映されている。今後、PayNXT360は、ソーシャルコマース機能の人気を活用して収益成長を促進する戦略の一環として、WhatsAppがより多くの戦略的提携を結ぶと予想している。これにより、今後3~4年のブラジルにおける業界の成長を支えることになる。

ラテンアメリカで急成長するソーシャルコマース市場に参入する革新的新興企業

食料品から旅行まで、ソーシャル・チャンネルはその影響力の強さにより、業種を問わず売上を牽引している。ソーシャル購買のトレンドが高まる中、この分野では革新的な新興企業が台頭しており、このトレンドは2024年にラテンアメリカでさらに続くと予測されている。

- 旅行分野の革新的なソーシャルコマース・プラットフォームであるBlink Tripは、Z世代とミレニアル世代の旅行者に焦点を当てている。このプラットフォームは、市場セグメントの50%、特に旅行インフルエンサーからの推薦に基づいて旅行を決定する28%を獲得しようとしている。

- ブリンクトリップは、1つの国だけに焦点を当てるのではなく、複数の国にまたがる旅行カタログを作成することを目指している。同社の目標は、様々な国のコミュニティを巻き込み、多様な視点や経験でカタログを充実させることで、迅速に拡大することだ。

PayNXT360は今後、このような革新的なソーシャル・コマース・プラットフォームがラテンアメリカの各業界でさらに登場すると予想している。これは、今後3~4年の競争環境と業界の成長を支えるだろう。

本レポートは、ソーシャルコマース業界の詳細なデータ中心の分析を提供し、市場機会とリスクを網羅しています。国別の50以上のKPIを掲載し、ソーシャルコマース市場のダイナミクス、市場規模および予測、市場シェア統計を包括的に把握できます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。独自の分析プラットフォームを活用した偏りのない分析により、新たなビジネスチャンスや投資市場に関する詳細な見解を提供します。

本レポートは、地域および国レベルでのデータ中心の分析とともに、地域の洞察をカバーする5つの詳細なレポートを提供します:

1.ラテンアメリカのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
2.アルゼンチンのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
3.ブラジルのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
4.コロンビアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
5.メキシコのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)

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目次

本書は、地域および国レベルでのデータ中心の分析とともに、地域の洞察をカバーする5つの詳細なレポートを提供するバンドル製品である:

1.ラテンアメリカのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
2.アルゼンチンのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
3.ブラジルのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
4.コロンビアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
5.メキシコのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)

上記の地域別および国別のセクションはすべて、国・地域別に57の図表と44の表で構成される以下の目次に従っています:

1.本レポートについて
1.1.概要
1.2.方法論
1.3.ソーシャルコマースの定義
1.4.免責事項

2.Eコマース産業の市場規模と主要業績指標による今後の成長ダイナミクス
2.1.Eコマース - 商品総額の動向分析、2020-2029年
2.2.Eコマース:平均トランザクション単価動向分析、2020年~2029年
2.3.Eコマース-取引量トレンド分析、2020-2029年

3.ソーシャルコマース産業の主要業績指標別市場規模と今後の成長ダイナミクス
3.1.ソーシャルコマース:商品総額動向分析、2020年~2029年
3.2.ソーシャルコマース:平均トランザクション単価動向分析、2020年~2029年
3.3.ソーシャルコマースの取引量トレンド分析、2020-2029年
3.4.ソーシャルコマース市場:主要プレイヤー別シェア分析、2023年

4.ソーシャルコマース産業の場所別市場規模・予測
4.1.ソーシャルコマース市場の場所別シェア(%)、2023年
4.2.クロスボーダー別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020-2029年
4.3.国内別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020年~2029年

5.ソーシャルコマース業界 製品カテゴリー別市場規模推移・予測
5.1.ソーシャルコマース製品カテゴリー別市場シェア(%)、2023年
5.2.ソーシャルコマースの衣料品・履物-商品総額の動向分析、2020-2029年
5.3.ソーシャルコマース:ビューティ&パーソナルケア商品総額動向分析、2020-2029年
5.4.ソーシャルコマース 食品・食料品 - 商品荒利率推移分析、2020-2029年
5.5.ソーシャルコマース 家電・エレクトロニクス:商品荒利率推移分析、2020-2029年
5.6.ソーシャルコマース:ホームセンター商品荒利率推移分析、2020-2029年
5.7.ソーシャルコマース旅行:商品総額トレンド分析、2020-2029年
5.8.ソーシャルコマース宿泊施設-商品総額トレンド分析、2020-2029年

6.ソーシャルコマース産業:エンドユーザー消費者セグメント別市場規模・予測
6.1.ソーシャルコマース市場エンドユースセグメント別シェア(%), 2023
6.2.ソーシャルコマースB2Cセグメント-商品総額動向分析、2020-2029年
6.3.ソーシャルコマースB2Bセグメント-商品総額動向分析、2020-2029年
6.4.ソーシャルコマースC2Cセグメント-商品総額トレンド分析、2020-2029年

7.ソーシャルコマース産業のエンドユースデバイス別市場規模・予測
7.1.ソーシャルコマース市場エンドユースデバイス別シェア(%), 2023
7.2.モバイル別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020-2029年
7.3.デスクトップ別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020年~2029年

8.ソーシャルコマース産業の都市別市場規模と予測
8.1.都市別ソーシャルコマース市場シェア(%)、2023年
8.2.Tier-1都市別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020-2029年
8.3.ティア2都市別ソーシャルコマース-商品総額トレンド分析、2020-2029年
8.4.ティア3都市別ソーシャルコマース-商品総額トレンド分析、2020-2029年

9.ソーシャルコマース産業の決済方法別市場規模・予測
9.1.支払方法別ソーシャルコマース市場シェア(%)、2023年
9.2.クレジットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020-2029年
9.3.デビットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020-2029年
9.4.銀行振込によるソーシャルコマース決済-商品総額トレンド分析、2020~2029年
9.5.プリペイドカードによるソーシャルコマース決済-商品総額トレンド分析、2020~2029年
9.6.デジタル&モバイルウォレットによるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020~2029年
9.7.その他デジタル決済別ソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020~2029年
9.8.現金によるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020-2029年

10.ソーシャルコマース産業のプラットフォーム別市場規模・予測
10.1.ソーシャルコマースのプラットフォーム別市場シェア(%)、2023年
10.2.ビデオコマース(ライブストリーム+録画)別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額推移分析、2020-2029年
10.3.ソーシャルネットワーク主導型ソーシャルコマースプラットフォーム別商品総額動向分析、2020年~2029年
10.4.ソーシャル再販によるソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額トレンド分析、2020~2029年
10.5.ソーシャルコマースプラットフォーム:グループ購入別商品総額トレンド分析、2020~2029年
10.6.商品レビュープラットフォーム別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額のトレンド分析、2020~2029年

11.ソーシャルコマース産業のコンテンツ別市場規模・予測
11.1.コンテンツ別ソーシャルコマース市場シェア(%)、2023年
11.2.ライブ配信者別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額推移分析、2020年~2029年
11.3.ゲーム配信者別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額動向分析、2020-2029年
11.4.リール別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額トレンド分析、2020~2029年
11.5.インフルエンサー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額推移分析、2020~2029年
11.6.ストーリー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額トレンド分析、2020-2029年

12.ソーシャルコマース業界 消費者属性・行動別市場規模・予測
12.1.年齢層別ソーシャルコマース消費額シェア(2023年
12.2.年齢層別ソーシャルコマース-Z世代(15~27歳)-商品総額動向分析、2020~2029年
12.3.年齢層別ソーシャルコマース-ミレニアル世代(28~44歳)-商品総額トレンド分析、2020~2029年
12.4.年齢層別ソーシャルコマース-X世代(45~60歳)-商品総額トレンド分析、2020~2029年
12.5.年齢層別ソーシャルコマース-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額トレンド分析、2020~2029年
12.6.所得水準別ソーシャルコマースシェア(2023年
12.7.男女別ソーシャルコマースシェア(2023年

13.参考資料
13.1.PayNXT360について
13.2.関連リサーチ

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図表リスト

このバンドル商品には、5つの地域レポートと国別レポートに44の表が含まれています。すべての地域および国別レポートには以下の表が含まれます:

表1:Eコマース - 商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表2: Eコマース - トランザクションあたりの平均価値動向分析(米ドル)、2020-2029年
表3:Eコマース-取引量(百万件)、2020-2029年
表4:ソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表5:ソーシャルコマース-トランザクションあたりの平均価値動向分析(米ドル)、2020-2029年
表6:ソーシャルコマース-取引量(百万件)、2020-2029年
表7:クロスボーダー別ソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表8:国内ソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表9:ソーシャルコマースの衣料品と履物-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表10:ソーシャルコマースの美容・パーソナルケア-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表11:ソーシャルコマース 食品・食料品 - 商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表12:ソーシャルコマース 家電・エレクトロニクス-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表13:ソーシャルコマース家庭用品-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表14:ソーシャルコマース旅行-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表15:ソーシャルコマース宿泊施設-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表16:ソーシャルコマースB2Cセグメント-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表17:ソーシャルコマースB2Bセグメント-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表18:ソーシャルコマースC2Cセグメント-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表19:モバイル別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表20:デスクトップ別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表21:ティア1都市別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表22:ティア2都市別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表23:ティア3都市別ソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表24:クレジットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表25:デビットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表26:銀行振込によるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表27:プリペイドカードによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表28:デジタル&モバイルウォレットによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表29:その他のデジタル決済別ソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表30:現金によるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表31:ビデオコマース(ライブストリーム+録画)別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 32:ソーシャルネットワーク主導型ソーシャルコマースプラットフォーム別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 33:ソーシャル再販別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表34:グループ購入別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 35:商品レビュープラットフォーム別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表36:ライブストリーマー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表37:ゲームストリーマー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表38:リール別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020~2029年
表39:インフルエンサー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表40:ストーリー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表41:年齢層別ソーシャルコマース-Z世代(15~27歳)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表42:年齢層別ソーシャルコマース-ミレニアル世代(28~44歳)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表43:年齢層別ソーシャルコマース-X世代(45~60歳)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表44:年齢層別ソーシャルコマース-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年

 

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Summary

According to PayNXT360, social commerce industry in Latin America is expected to grow by 30.0% on annual basis to reach US$10.68 billion in 2024.

The social commerce industry is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 24.0% during 2024-2029. The social commerce GMV in the region will increase from US$8.21 billion in 2023 to reach US$31.24 billion by 2029.

The Latin American social commerce market is expected to record strong growth over the medium term. The rising internet and smartphone penetration are among the factors aiding the sector's growth. To tap into the growing popularity of social buying, new firms are entering the market with their innovative products in Latin America. The trend is projected to further continue in 2024.

PayNXT360 expects Brazil and Mexico to lead the regional social commerce market growth over the next three to four years. Social media platforms are projected to enter into strategic collaborations to drive revenue growth over the medium term. Overall, PayNXT360 maintains a positive growth outlook for the social commerce market in Latin America over the next three to four years.

TikTok launches an in-app ticket booking feature for its users in Mexico through extended collaboration with Ticketmaster

TikTok, one of the leading global players in the social commerce sector, is seeking to rapidly expand its social commerce revenue. The firm has been forging strategic alliances as part of its ambition to tap into the global social commerce market. TikTok, in August 2022, partnered with Ticketmaster enabling its users in the United States to discover and buy tickets without leaving the app. The two firms have now launched the ticket booking feature in Mexico in December 2023.

Going forward, PayNXT360 expects TikTok to increase its investment in the Latin American region, as the popularity of social buying is on the rise among Gen Z and millennial consumers. In markets like Brazil and Mexico, TikTok has also launched its music streaming platform. The firm has not yet revealed the monetization plan for TikTok Music. However, PayNXT360 expects TikTok Music to emerge as a key channel for driving social commerce revenue growth over the long term.

WhatsApp Business is experiencing strong popularity in Brazil amid the growing trend of social buying

WhatsApp is one of the most popular social channels in Brazil. The usage rate of the instant messaging app is up in the 90’s in the Latin American market. It is also one of the reasons why WhatsApp chose Brazil to test its payment function, WhatsApp Pay. Meta also entered into a strategic collaboration with Mercado Libre, enabling small businesses to showcase their product catalog on WhatsApp.

The integration of payments and product discovery features, therefore, enables users to make seamless purchases without leaving the app. The soaring popularity of the instant messaging app is also reflected in the revenue generated by WhatsApp Business in Brazil. Going forward, PayNXT360 expects WhatsApp to forge more strategic alliances, as part of its strategy to drive revenue growth by leveraging the popularity of social commerce features. This, in turn, will support the growth of the industry over the next three to four years in Brazil.

Innovative startups are entering the fast-growing social commerce market in Latin America

From grocery to travel, social channels are driving sales across industry verticals due to their influencing power. Amid the growing trend of social buying, innovative startups have emerged in the sector and the trend is projected to continue further in Latin America in 2024.

• Blink Trip, an innovative social commerce platform in the travel sector, is focusing on Gen Z and millennial travelers. The platform seeks to garner 50% of the market segment, especially the 28% who make travel decisions based on recommendations from travel influencers.

• Blink Trip aims to create a travel catalog that spans multiple countries instead of focusing on just one. The firm’s goal is to expand quickly by involving communities from various countries, enriching the catalog with diverse perspectives and experiences.

Going forward, PayNXT360 expects more such innovative social commerce platforms to emerge across industry verticals in Latin America. This will support the competitive landscape and industry growth over the next three to four years.

This report provides a detailed data centric analysis of social commerce industry, covering market opportunities and risks. With over 50+ KPIs at country level, this report provides a comprehensive understanding of social commerce market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360’s research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view on emerging business and investment market opportunities.

This tittle is a bundled offering provides detailed 5 reports, covering regional insights along with data centric analysis at regional and country level:

1. Latin America Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
2. Argentina Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
3. Brazil Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
4. Colombia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
5. Mexico Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)



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Table of Contents

This tittle is a bundled offering provides detailed 5 reports, covering regional insights along with data centric analysis at regional and country level:

1. Latin America Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
2. Argentina Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
3. Brazil Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
4. Colombia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
5. Mexico Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)

All the regional and country sections above follow the following table of contents covering 57 charts and 44 tables for each country / region:

1. About this Report
1.1. Summary
1.2. Methodology
1.3. Social Commerce Definitions
1.4. Disclaimer

2. Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
2.1. Ecommerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
2.2. Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
2.3. Ecommerce – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

3. Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
3.1. Social Commerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
3.2. Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
3.3. Social Commerce – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029
3.4. Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2023

4. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location
4.1. Social Commerce Market Share by Location (%), 2023
4.2. Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
4.3. Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

5. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Product Categories
5.1. Social Commerce Market Share by Product Categories (%), 2023
5.2. Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.3. Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.4. Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.5. Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.6. Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.7. Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.8. Social Commerce Accommodation – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

6. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Consumer Segment
6.1. Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2023
6.2. Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
6.3. Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
6.4. Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

7. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device
7.1. Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2023
7.2. Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
7.3. Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

8. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities
8.1. Social Commerce Market Share by Cities (%), 2023
8.2. Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
8.3. Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
8.4. Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

9. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method
9.1. Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2023
9.2. Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.3. Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.4. Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.5. Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.6. Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.7. Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.8. Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

10. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms
10.1. Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2023
10.2. Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.3. Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.4. Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.5. Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.6. Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

11. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents
11.1. Social Commerce Market Share by Contents (%), 2023
11.2. Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.3. Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.4. Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.5. Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.6. Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

12. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
12.1. Social Commerce Spend Share by Age Group, 2023
12.2. Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.3. Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.4. Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.5. Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.6. Social Commerce Share by Income Level, 2023
12.7. Social Commerce Share by Gender, 2023

13. Further Reading
13.1. About PayNXT360
13.2. Related Research

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List of Tables/Graphs

This bundled offering has 44 tables across 5 regional and country reports. All regional and country reports will have the following tables:

Table 1: Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 2: Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 3: Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2020-2029
Table 4: Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 5: Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 6: Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2020-2029
Table 7: Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 8: Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 9: Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 10: Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 11: Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 12: Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 13: Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 14: Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 15: Social Commerce Accommodation – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 16: Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 17: Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 18: Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 19: Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 20: Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 21: Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 22: Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 23: Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 24: Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 25: Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 26: Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 27: Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 28: Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 29: Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 30: Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 31: Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 32: Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 33: Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 34: Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 35: Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 36: Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 37: Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 38: Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 39: Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 40: Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 41: Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 42: Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 43: Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 44: Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029

 

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