世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

日本ロイヤリティ・プログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック 2024年第1四半期最新版


Japan Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.7%成長し、2024年には117億9300万米ドルに達すると予想されている。 金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場の2019年~2023年のCAGRは12.0%を記録して... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$1,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
117 英語

 

サマリー

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.7%成長し、2024年には117億9300万米ドルに達すると予想されている。

金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場の2019年~2023年のCAGRは12.0%を記録している。同国のロイヤルティ市場は予測期間中も成長を続け、2024~2028年のCAGRは9.4%を記録すると予測される。同国のロイヤルティ市場は、2023年の106億5,740万米ドルから増加し、2028年には168億6,810万米ドルに達する。

日本のロイヤリティ・プログラム市場は中期的に着実な成長を記録すると予想される。日本の消費者の間で導入が進んでおり、この傾向は2024年も続くと予測される。日本市場ではポイント制度が一般的である。大企業から中小企業まで、さまざまなスキームが提供されている。
楽天、ドコモ、ソフトバンクのような大手企業から、ファミリーマートやローソンのような食料品小売企業まで、日本ではいくつかのポイント・プログラムが消費者に提供されている。これらのロイヤリティ・プログラムは、競争環境を促進するだけでなく、業界の成長にも貢献している。全体として、PayNXT360は日本のロイヤリティ・プログラム業界について、今後3~4年間はポジティブな成長見通しを維持している。

日本企業は戦略的提携を結んでおり、会員はポイントを他のサービスに交換することができる。

各業界の企業は、会員がポイントを他のサービスに交換できるよう、戦略的提携を結んでいる。日本企業もこのような提携を結び、ロイヤル会員にさらなる価値を提供している。
- 楽天は2023年11月、マリオットと戦略的提携を結んだ。この提携により、楽天のロイヤルティ会員はポイントを3:1の比率でボンボイに交換できるようになる。1回の取引で交換できるポイントは最大3,000ポイント。この提携は、ロイヤルティ会員にさらなる価値を提供し、中期的なスキームと事業の高成長を目指すという楽天の戦略の一環である。
PayNXT360は、短中期的な観点から、日本のロイヤリティ・プログラム業界において、このような戦略的提携がより多く行われることを期待している。これは、今後3~4年の業界の成長を支えるだろう。

日本政府は非接触型配送を促進するため、ショッピングポイントの提供を計画している。

日本政府は、オンラインショッピングの配達時に玄関の外に荷物を置いてもらうことを選択した個人を報奨することを計画している。このイニシアチブは、配達員の負担を軽減するためのもので、特にトラック運転手の時間外労働規制が今後厳しくなることを考慮したものである。全体的な目標は、2024年度の開始までに、受取人が自宅にいない場合の再配達を現在の12%から6%に減らすことである。
- 政府は、自宅の玄関前やコンビニエンスストアでの受け取り、オンライン注文時の柔軟な配達日指定など、別の配達方法を選択した場合、個人にポイントを還元する意向だ。政府はポイントの価値と開始時期を決定している。
また、オンライン・ショッピング・プラットフォームに対し、ポイント制度を導入するためのシステム改修に対する補助金を支給する予定だ。さらに、ポイント付与の一部を臨時予算に計上する計画もあり、公式プロジェクト終了後もオンライン・ショッピング・プラットフォームがこのインセンティブを提供し続けることを期待している。

本レポートでは、様々な業界カテゴリーにおけるロイヤルティ市場の機会とリスクについて、データ中心で詳細に分析している。国レベルで50以上のKPIを掲載し、ロイヤルティ市場のダイナミクス、市場規模および予測、市場シェア統計を包括的に理解していただけます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。


- 日本のロイヤルティ消費市場に関する洞察を得ることができます:当レポートは、市場規模、成長促進要因、動向など、日本のロイヤルティ消費市場の包括的な概要を提供します。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略について十分な情報に基づいた意思決定を行う上で役立ちます。

- 競合他社との比較分析当レポートは日本のロイヤリティ消費市場の競合分析を提供し、企業が競合他社に対する自社の強みと弱みを特定するのに役立ちます。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略を改善し、競争上の優位性を獲得するのに役立ちます。

- ロイヤルティ消費市場の最新動向を把握することができます:本レポートでは、モバイルベースのロイヤルティプログラムの人気の高まりや、消費者のロイヤルティプログラムのメリットに対する意識の高まりなど、ロイヤルティ消費市場の最新動向の概要を提供しています。これらの情報は、企業が競争に勝ち残り、ロイヤルティプログラム戦略を改善するのに役立ちます。

- ロイヤルティプログラムについて、十分な情報に基づいた意思決定を行いましょう:本レポートでは、ターゲット層、特典・ベネフィット、マーケティング・コミュニケーション戦略など、ロイヤリティ・プログラムを開発する際に考慮すべき要素を包括的に紹介しています。この情報は、企業が効果的で成功するロイヤリティ・プログラムを開発するのに役立ちます。

ページTOPに戻る


目次

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 ロイヤリティ・プログラムの定義
1.4 免責事項

2 日本の小売業の市場規模分析
2.1 日本の小売業の市場規模、2019年~2028年
2.2 日本のEコマース市場規模、2019年~2028年
2.3 日本のPOS支出動向分析、2019-2028年

3 日本のロイヤリティ支出市場規模と今後の成長動向
3.1 日本のロイヤリティ支出市場規模と今後の成長ダイナミクス(2019年~2028年
3.2 日本のスキームに対するロイヤリティ支出額(累積金額別、金額還元率別)、2023年
3.3 日本のロイヤリティ支出額の機能領域別シェア、2019年~2028年
3.4 日本のロイヤリティ支出額(スキーム別)、2019-2028年
3.5 ロイヤリティ・プラットフォーム別日本ロイヤリティ支出額、2019-2028年

4 日本ロイヤリティ・スキーム支出額市場規模および今後の成長ダイナミクス(ロイヤリティ・プログラムタイプ別
4.1 日本のロイヤリティ・スキーム支出額のロイヤリティ・プログラム・タイプ別シェア(2023年
4.2 日本のポイント制ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019年-2028年
4.3 段階的ロイヤリティ・プログラム別日本支出額、2019-2028年
4.4 日本:ミッション型ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.5 日本の支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.6 ゲーミング・ロイヤリティ・プログラム別日本支出額、2019-2028年
4.7 日本 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.8 日本 サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.9 日本 コミュニティ・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.1 日本 友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.11 日本 有料ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.12 キャッシュバック・ロイヤリティ・プログラム別日本支出額、2019-2028年

5 日本のチャネル別ロイヤリティスキーム市場規模と今後の成長動向
5.1 日本 ロイヤリティスキーム チャネル別支出額シェア(2019-2028年
5.2 日本の店舗別ロイヤリティ支出額、2019-2028年
5.3 日本のオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
5.4 日本のモバイル別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

6 日本 ロイヤリティ支出額のビジネスモデル別市場規模と今後の成長動向
6.1 日本 ロイヤリティスキーム支出額ビジネスモデル別シェア、2019年~2028年
6.2 日本の販売者主導型ロイヤリティ支出額(2019-2028年
6.3 支払い手段別日本ロイヤリティ支出額、2019-2028年
6.4 その他セグメント別日本ロイヤリティ支出額、2019-2028年

7 主要部門別日本ロイヤリティ支出額市場規模と今後の成長動向
7.1 日本のロイヤリティ・スキーム支出額の主要部門別シェア、2019-2028年
7.2 日本の小売業におけるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
7.3 日本の金融サービスにおけるロイヤリティ・スキーム利用額、2019-2028年
7.4 日本のヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティ・スキーム利用額、2019-2028年
7.5 レストラン・フードデリバリーにおける日本のロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
7.6 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)における日本のロイヤリティ・スキーム支出、2019-2028年
7.7 テレコムにおける日本のロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
7.8 日本のロイヤリティ・スキーム支出額(メディア&エンターテインメント、2019-2028年
7.9 日本のロイヤリティ・スキーム支出額(その他)、2019-2028年

8 主要セクターにおける日本のオンライン・チャネル別ロイヤリティ支出額(2019-2028年
8.1 日本の小売業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.2 日本の金融サービス部門におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.3 日本のヘルスケア&ウェルネスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年
8.4 日本のレストラン・フードデリバリーにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年
8.5 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)における日本のオンライン・ロイヤルティ支出、2019-2028年
8.6 日本の通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年
8.7 日本のメディア&エンターテインメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年
8.8 日本のその他セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年

9 日本の主要セクターにおける店舗内ロイヤリティ支出額、2019-2028年
9.1 日本の小売業セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年
9.2 日本のヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年
9.3 外食・フードデリバリーセグメントにおける日本の店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年
9.4 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける日本の店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年
9.5 日本のメディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年
9.6 その他の分野における日本の店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年

10 日本の主要セクターにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
10.1 日本の小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.2 日本の金融サービスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
10.3 日本のヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.4 日本の飲食店・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.5 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)セグメントにおける日本のモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.6 日本の通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.7 日本のメディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019-2028年
10.8 日本のその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年

11 日本の小売部門ロイヤリティ支出額市場規模と今後の成長動向
11.1 日本の小売業セグメント別ロイヤリティ・スキーム支出額シェア(2019年~2028年
11.2 多様化する小売企業による日本のロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
11.3 日本の百貨店によるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
11.4 日本の専門店別ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
11.5 日本のロイヤリティ小売スキーム支出額:衣料品、履物、アクセサリー別、2019-2028年
11.6 日本のロイヤルティ小売スキーム利用額:玩具・ホビーショップ別、2019-2028年
11.7 日本のロイヤルティ小売スキーム支出額:スーパーマーケット・コンビニエンスストア別、2019-2028年
11.8 日本のロイヤリティ小売スキーム支出額(家庭用品別)、2019-2028年
11.9 日本のロイヤリティ・リテール・スキーム消費額(その他):2019-2028年

12 日本のロイヤリティ・スキーム利用額市場規模および今後の成長ダイナミクス(アクセシビリティ別
12.1 日本のロイヤリティ・スキーム支出額のアクセシビリティ別シェア(2023年対2028年
12.2 日本のロイヤリティ支出額(カードベース・アクセス別)、2019年~2028年
12.3 デジタルアクセス別日本ロイヤリティ支出額、2019-2028年

13 消費者タイプ別日本ロイヤリティ支出額市場規模と今後の成長動向
13.1 日本のロイヤリティスキーム支出額の消費者タイプ別シェア、2023年対2028年
13.2 日本のB2B消費者別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
13.3 日本のB2C消費者別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

14 日本のロイヤリティ・スキーム支出額市場規模および今後の成長ダイナミクス(会員タイプ別
14.1 日本ロイヤリティ・スキーム支出額会員タイプ別シェア、2019-2028年
14.2 日本ロイヤリティ会員制度支出額(無料):2019-2028年
14.3 日本のロイヤリティ会員制度(無料+プレミアム)別消費額、2019-2028年
14.4 日本のロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額、2019-2028年

15 日本 ロイヤリティ・プラットフォーム市場規模推移と今後の成長動向(ソフトウェア利用ケース別
15.1 日本ロイヤリティ・プラットフォーム支出額ソフトウェアユースケース別シェア、2023年対2028年
15.2 日本ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:分析・AI主導型、2019年~2028年
15.3 日本ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)、2019-2028年

16 日本 ロイヤリティプラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長ダイナミクス:ベンダー/ソリューションパートナー別
16.1 日本ロイヤリティ・プラットフォーム支出額ベンダー/ソリューションパートナー別シェア、2023年対2028年
16.2 日本のロイヤリティベンダー/ソリューションパートナーのインハウス別プラットフォーム支出額(2019年~2028年
16.3 日本のロイヤリティ・ベンダー/ソリューション・パートナーのプラットフォーム支出額(サードパーティーベンダー別)、2019-2028年

17 日本 ロイヤリティ・プラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長ダイナミクス(デプロイメント別
17.1 日本ロイヤリティ・プラットフォーム支出額のデプロイメント別シェア(2023年対2028年
17.2 日本のロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(クラウド別)、2019年~2028年
17.3 日本のロイヤリティ・デプロイメント・プラットフォーム支出額(オンプレミス別)、2019-2028年

18 日本 ロイヤリティ支出額市場規模および今後の成長ダイナミクス:ソフトウェア対サービス別
18.1 日本のロイヤリティ支出額のソフトウェア対サービス別シェア(2023年対2028年
18.2 日本のロイヤリティ支出額(ソフトウェア別)、2019年~2028年
18.3 日本のサービス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

19 日本 ロイヤリティ支出額市場規模および今後の成長ダイナミクス:カスタムvs既製ソフトウェアプラットフォーム別
19.1 2023年対2028年 日本ロイヤリティ支出額シェア(カスタムvsオフ・ザ・シェルフソフトウェアプラットフォーム別
19.2 日本のロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別)、2019年~2028年
19.3 日本のロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(オフ・ザ・シェルフ・プラットフォーム別)、2019-2028年

20 日本 ロイヤリティ支出額市場規模・予測:消費者属性・行動別
20.1 日本のロイヤリティ支出額の年齢層別シェア(2023年
20.2 日本のロイヤリティ支出額の所得階層別シェア、2023年
20.3 日本のロイヤリティ支出額の男女別シェア、2023年

21 追加情報
21.1 PayNXT360について
21.2 関連リサーチ

ページTOPに戻る



図表リスト

表1:日本の小売業界の市場規模(百万米ドル)、2019年〜2028年
表2:日本の電子商取引市場規模(百万米ドル日本のEC市場規模(百万米ドル)、2019年~2028年
表3:日本のPOS支出市場規模(百万米ドル)、2019年-2028年
表4:日本のロイヤリティ支出総額(百万米ドル)、2019年-2028年
表5:日本のロイヤリティ制度別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表6:日本のロイヤリティ支出額(百万米ドル日本のロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表7:ポイントベースのロイヤリティプログラム別日本支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表8:階層型ロイヤリティプログラム別日本支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表9:日本のミッション型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表10:日本の支出型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表11:ゲーム・ロイヤルティ・プログラム別日本支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表12:日本の無料特典ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表13:サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別日本支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表14:コミュニティ・ロイヤルティ・プログラム別日本支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表15:日本の友人紹介ロイヤリティプログラム別支出(百万米ドル)、2019-2028年
表16:日本の有料ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表17:日本のキャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表18:日本の店舗内ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表19:日本のオンライン別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表20:日本のモバイル別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表21:日本のロイヤリティビジネスモデルスキーム支出額(販売者主導型)(百万米ドル)、2019-2028年
表22:日本のロイヤリティ・ビジネスモデル・スキーム支出(支払手段主導型)(百万米ドル)、2019-2028年
表23:日本のロイヤリティ・ビジネスモデル・スキーム支出(その他セグメント別)(百万米ドル)、2019-2028年
表24:日本の小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表25:日本のロイヤリティ・スキーム支出額(百万米ドル日本の金融サービスにおけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表26:日本のロイヤリティ・スキーム支出(百万米ドル日本のヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティ・スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表27:レストラン・フードデリバリーにおける日本のロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表28:日本のロイヤリティ・スキーム支出(百万米ドル旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)における日本のロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表29:日本のロイヤリティ・スキーム支出(百万米ドルテレコムにおける日本のロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表30:日本のロイヤリティ・スキーム支出(百万米ドルメディア・娯楽における日本のロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表31:日本のロイヤリティ・スキーム支出(百万米ドル日本のその他におけるロイヤリティ・スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 32:日本の小売セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表33:日本日本の金融サービスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表34:日本のヘルスケア&ウェルネスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 35:日本のレストラン・フードデリバリーにおけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 36:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)における日本のオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 37:日本の通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 38:日本のメディア&エンターテインメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 39:日本のその他セグメントにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 40:日本の小売セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表41:日本の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル日本のヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表42:日本の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル外食・フードデリバリーセグメントにおける日本の店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表43:日本の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける日本の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表44:日本の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルメディア・娯楽セグメントにおける日本の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表45:日本の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル日本のその他部門における店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表46:日本のモバイルアプリ・ロイヤリティ支出(百万米ドル日本の小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表47:日本日本の金融サービスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表48:日本のモバイルアプリ・ロイヤリティ支出(百万米ドル日本のヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表49:日本のモバイルアプリ・ロイヤリティ支出(百万米ドル日本のレストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表50:日本の旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表51:日本のモバイルアプリ・ロイヤルティ支出日本の電気通信セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表52:日本のモバイルアプリ・ロイヤリティ支出(百万米ドル日本のメディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表53:日本のモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル日本のその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 54:日本の多角化小売企業によるロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表55:日本のロイヤルティ小売スキーム支出(百万米ドル日本の百貨店によるロイヤリティ小売スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表56:日本のロイヤルティ小売スキーム支出(百万米ドル日本の専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 57:日本のロイヤルティ小売スキーム支出:衣料品、履物、アクセサリー(百万米ドル)、2019-2028年
表 58:日本の玩具・ホビーショップ別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 59:日本のスーパーマーケット・コンビニエンスストア別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表60:日本のロイヤルティ小売スキーム支出額(家庭用品別)(百万米ドル)、2019-2028年
表61:日本のロイヤルティ小売スキーム日本のロイヤリティ小売スキーム支出:その他(百万米ドル)、2019-2028年
表62:日本のロイヤリティ支出(百万米ドル日本のカードベースのアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表63:日本のロイヤリティ支出(百万米ドル日本のデジタルアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 64:日本のB2B消費者別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 65:日本のB2C消費者別ロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 66:日本のロイヤリティ会員制スキームの無料会員別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表67:日本のロイヤリティ会員制度日本のロイヤリティ会員制度の無料+プレミアム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 68:日本のロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表69:日本日本のロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出:分析・AI主導型(百万米ドル)、2019-2028年
表70:日本のロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出(百万米ドル日本のロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表71:日本のロイヤリティ・ソフトウェア支出(百万米ドル日本のロイヤリティベンダー/ソリューションパートナーのインハウス別プラットフォーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表72:日本のロイヤリティベンダー/ソリューションパートナー日本のロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表 73:日本のロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(クラウド別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表74:日本のロイヤリティ展開プラットフォーム支出(百万米ドル日本のロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(オンプレミス別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 75:日本のロイヤリティ支出(ソフトウェア別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 76:日本のロイヤリティ支出(サービス別)(百万米ドル)、2019-2028年
表77:サービス別ロイヤリティ支出(百万米ドル日本のロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表78:日本のロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出(百万米ドル日本のロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(オフ・ザ・シェルフ・プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019年-2028年

 

ページTOPに戻る


 

Summary

According to PayNXT360, the loyalty market in the country is expected to grow by 10.7% on an annual basis to reach US$11,793.0 million in 2024.

In value terms, the loyalty market in the country has recorded a CAGR of 12.0% during 2019–2023. The loyalty market in the country will continue to grow over the forecast period and is expected to record a CAGR of 9.4% during 2024-2028. The loyalty market in the country will increase from US$10,657.4 million in 2023 to reach US$16,868.1 million by 2028.

The loyalty program market is expected to record steady growth over the medium term in Japan. The adoption among Japanese consumers is strong and the trend is projected to continue in 2024. The reward point system is common in the Japanese market. Various schemes are offered by big as well as smaller corporations.
From giants like Rakuten to Docomo and Softbank to grocery retailers like Family Mart and Lawson, several loyalty programs are provided to consumers in Japan. These loyalty programs are not just driving the competitive landscape but also aiding industry growth. Overall, PayNXT360 maintains a positive growth outlook for the Japanese loyalty program industry over the next three to four years.

Japanese firms are forging strategic alliances enabling members to convert their points to access other services

Firms, across industry verticals, are entering into strategic partnerships to allow members to convert their points for accessing other services. Japanese firms are also forging such collaborations creating more value for their loyal members.
• Rakuten Japan, in November 2023, entered into a strategic partnership with Marriott. The collaboration will enable Rakuten’s loyalty members to convert their points to Bonvoy at a 3:1 ratio. The maximum conversion allowed per transaction is 3,000 points. The partnership is part of the firm’s strategy to create more value for loyal members, thereby targeting higher growth for the scheme and the business over the medium term.
From the short to medium-term perspective, PayNXT360 expects more such strategic partnerships to take place in the Japanese loyalty program industry. This will support the growth of the industry over the next three to four years.

The Japanese government plans to offer shopping points to promote contactless deliveries

The Japanese government plans to reward individuals who opt to have their packages left outside their front doors during online shopping deliveries. This initiative is designed to alleviate the strain on delivery personnel, especially in light of upcoming stricter regulations on overtime for truck drivers. The overall goal is to reduce the current 12% of redelivery for items when recipients are not at home to 6% by the start of fiscal year 2024.
• The government intends to reward individuals with points if they opt for alternative delivery options such as receiving packages outside their front doors, at convenience stores, or with flexible delivery dates when making online orders. The government is determining the point values and the start date for this initiative.
They are also planning to provide subsidies to online shopping platforms for system modifications to implement the points system. Additionally, there are plans to allocate funds in the extra budget to cover a portion of the points awarded, with the expectation that online shopping platforms will continue offering this incentive even after the official project concludes.

This report provides a detailed data-centric analysis of the loyalty market opportunities and risks across a range of industry categories. With over 50 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of loyalty market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360 research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.


• Gain insights into the Japan loyalty spend market: The report provides a comprehensive overview of the Japan loyalty spend market, including market size, growth drivers, and trends. This information can help businesses to make informed decisions about their loyalty program strategies.

• Benchmark your business against competitors: The report provides a competitive analysis of the Japan loyalty spend market, which can help businesses to identify their strengths and weaknesses relative to their competitors. This information can help businesses to improve their loyalty program strategies and gain a competitive advantage.

• Stay up-to-date on the latest trends in the loyalty spend market: The report provides an overview of the latest trends in the loyalty spend market, such as the growing popularity of mobile-based loyalty programs and the increasing awareness of the benefits of loyalty programs among consumers. This information can help businesses to stay ahead of the competition and improve their loyalty program strategies.

• Make informed decisions about your loyalty program: The report provides a comprehensive overview of the factors to consider when developing a loyalty program, such as the target audience, the rewards and benefits, and the marketing and communication strategy. This information can help businesses to develop a loyalty program that is effective and successful.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 Loyalty Programs Definitions
1.4 Disclaimer

2 Japan Retail Sector Market Size Analysis
2.1 Japan Retail Industry Market Size, 2019-2028
2.2 Japan Ecommerce Market Size, 2019-2028
2.3 Japan POS Spend Trend Analysis, 2019-2028

3 Japan Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics
3.1 Japan Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics, 2019-2028
3.2 Japan Loyalty Spend on Schemes by Value Accumulated and Value Redemption Rate, 2023
3.3 Japan Loyalty Spend Share by Functional Domains, 2019-2028
3.4 Japan Loyalty Spend by Loyalty Schemes, 2019-2028
3.5 Japan Loyalty Spend by Loyalty Platforms, 2019-2028

4 Japan Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Loyalty Program Type
4.1 Japan Loyalty Schemes Spend Share by Loyalty Program Type, 2023
4.2 Japan Spend by Point-based Loyalty Program, 2019-2028
4.3 Japan Spend by Tiered Loyalty Program, 2019-2028
4.4 Japan Spend by Mission-driven Loyalty Program, 2019-2028
4.5 Japan Spend by Spend-based Loyalty Program, 2019-2028
4.6 Japan Spend by Gaming Loyalty Program, 2019-2028
4.7 Japan Spend by Free Perks Loyalty Program, 2019-2028
4.8 Japan Spend by Subscription Loyalty Program, 2019-2028
4.9 Japan Spend by Community Loyalty Program, 2019-2028
4.1 Japan Spend by Refer a Friend Loyalty Program, 2019-2028
4.11 Japan Spend by Paid Loyalty Program, 2019-2028
4.12 Japan Spend by Cashback Loyalty Program, 2019-2028

5 Japan Loyalty Schemes Market Size and Future Growth Dynamics by Channel
5.1 Japan Loyalty Schemes Spend Share by Channel, 2019-2028
5.2 Japan Loyalty Spend by In-Store, 2019-2028
5.3 Japan Loyalty Spend by Online, 2019-2028
5.4 Japan Loyalty Spend by Mobile, 2019-2028

6 Japan Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Business Model
6.1 Japan Loyalty Schemes Spend Share by Business Model, 2019-2028
6.2 Japan Loyalty Spend by Seller Driven, 2019-2028
6.3 Japan Loyalty Spend by Payment Instrument Driven, 2019-2028
6.4 Japan Loyalty Spend by Other Segment, 2019-2028

7 Japan Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Key Sectors
7.1 Japan Loyalty Schemes Spend Share by Key Sectors, 2019-2028
7.2 Japan Loyalty Schemes Spend in Retail, 2019-2028
7.3 Japan Loyalty Schemes Spend in Financial Services, 2019-2028
7.4 Japan Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
7.5 Japan Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
7.6 Japan Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
7.7 Japan Loyalty Schemes Spend in Telecoms, 2019-2028
7.8 Japan Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
7.9 Japan Loyalty Schemes Spend in Other, 2019-2028

8 Japan Loyalty Schemes Spend in Key Sectors by Online Channel, 2019-2028
8.1 Japan Online Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
8.2 Japan Online Loyalty Spend in Financial Services, 2019-2028
8.3 Japan Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
8.4 Japan Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
8.5 Japan Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
8.6 Japan Online Loyalty Spend in Telecoms, 2019-2028
8.7 Japan Online Loyalty Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
8.8 Japan Online Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

9 Japan In-Store Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
9.1 Japan In-Store Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
9.2 Japan In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
9.3 Japan In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
9.4 Japan In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
9.5 Japan In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
9.6 Japan In-Store Loyalty Spend in Other Sector, 2019-2028

10 Japan Mobile App Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
10.1 Japan Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
10.2 Japan Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment, 2019-2028
10.3 Japan Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
10.4 Japan Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
10.5 Japan Mobile App Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
10.6 Japan Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment, 2019-2028
10.7 Japan Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
10.8 Japan Mobile App Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

11 Japan Retail Sector Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics
11.1 Japan Loyalty Schemes Spend Share by Retail Segments, 2019-2028
11.2 Japan Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers, 2019-2028
11.3 Japan Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores, 2019-2028
11.4 Japan Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores, 2019-2028
11.5 Japan Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories, 2019-2028
11.6 Japan Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops, 2019-2028
11.7 Japan Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store, 2019-2028
11.8 Japan Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise, 2019-2028
11.9 Japan Loyalty Retail Schemes Spend by Other, 2019-2028

12 Japan Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Accessibility
12.1 Japan Loyalty Schemes Spend Share by Accessibility, 2023 Vs 2028
12.2 Japan Loyalty Spend by Card Based Access, 2019-2028
12.3 Japan Loyalty Spend by Digital Access, 2019-2028

13 Japan Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Consumer Type
13.1 Japan Loyalty Schemes Spend Share by Consumer Type, 2023 Vs 2028
13.2 Japan Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers, 2019-2028
13.3 Japan Loyalty Spend by B2C Consumers, 2019-2028

14 Japan Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Membership Type
14.1 Japan Loyalty Schemes Spend Share by Membership Type, 2019-2028
14.2 Japan Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free, 2019-2028
14.3 Japan Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium, 2019-2028
14.4 Japan Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium, 2019-2028

15 Japan Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software Use case
15.1 Japan Loyalty Platform Spend Share by Software Use Case, 2023 Vs 2028
15.2 Japan Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven, 2019-2028
15.3 Japan Loyalty Software Platform Spend by Management Platform, 2019-2028

16 Japan Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Vendor/Solution Partner
16.1 Japan Loyalty Platform Spend Share by Vendor/Solution Partner, 2023 Vs 2028
16.2 Japan Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In House, 2019-2028
16.3 Japan Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor, 2019-2028

17 Japan Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Deployment
17.1 Japan Loyalty Platform Spend Share by Deployment, 2023 Vs 2028
17.2 Japan Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud, 2019-2028
17.3 Japan Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise, 2019-2028

18 Japan Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software vs. Services
18.1 Japan Loyalty Spend Share by Software vs. Services, 2023 Vs 2028
18.2 Japan Loyalty Spend by Software, 2019-2028
18.3 Japan Loyalty Spend by Services, 2019-2028

19 Japan Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms
19.1 Japan Loyalty Spend Share by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms, 2023 Vs 2028
19.2 Japan Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform, 2019-2028
19.3 Japan Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform, 2019-2028

20 Japan Loyalty Spend Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
20.1 Japan Loyalty Spend Share by Age Group, 2023
20.2 Japan Loyalty Spend Share by Income Level, 2023
20.3 Japan Loyalty Spend Share by Gender, 2023

21 Further Reading
21.1 About PayNXT360
21.2 Related Research

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

Table 1: Japan Retail Industry Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 2: Japan Ecommerce Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 3: Japan POS Spend Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 4: Japan Total Loyalty Spend (US$ Million), 2019-2028
Table 5: Japan Loyalty Spend by Loyalty Schemes (US$ Million), 2019-2028
Table 6: Japan Loyalty Spend by Loyalty Platforms (US$ Million), 2019-2028
Table 7: Japan Spend by Point-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 8: Japan Spend by Tiered Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 9: Japan Spend by Mission-driven Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 10: Japan Spend by Spend-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 11: Japan Spend by Gaming Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 12: Japan Spend by Free Perks Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 13: Japan Spend by Subscription Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 14: Japan Spend by Community Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 15: Japan Spend by Refer a Friend Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 16: Japan Spend by Paid Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 17: Japan Spend by Cashback Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 18: Japan Loyalty Spend by In-Store (US$ Million), 2019-2028
Table 19: Japan Loyalty Spend by Online (US$ Million), 2019-2028
Table 20: Japan Loyalty Spend by Mobile (US$ Million), 2019-2028
Table 21: Japan Loyalty Business Model Schemes Spend by Seller Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 22: Japan Loyalty Business Model Schemes Spend by Payment Instrument Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 23: Japan Loyalty Business Model Schemes Spend by Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 24: Japan Loyalty Schemes Spend in Retail (US$ Million), 2019-2028
Table 25: Japan Loyalty Schemes Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 26: Japan Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 27: Japan Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 28: Japan Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 29: Japan Loyalty Schemes Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 30: Japan Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 31: Japan Loyalty Schemes Spend in Others (US$ Million), 2019-2028
Table 32: Japan Online Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 33: Japan Online Loyalty Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 34: Japan Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 35: Japan Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 36: Japan Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 37: Japan Online Loyalty Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 38: Japan Online Loyalty Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 39: Japan Online Loyalty Spend in Other Segments (US$ Million), 2019-2028
Table 40: Japan In-Store Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 41: Japan In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 42: Japan In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 43: Japan In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 44: Japan In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 45: Japan In-Store Loyalty Spend in Other Sector (US$ Million), 2019-2028
Table 46: Japan Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 47: Japan Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 48: Japan Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 49: Japan Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 50: Japan Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 51: Japan Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 52: Japan Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 53: Japan Mobile App Loyalty Spend in Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 54: Japan Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers (US$ Million), 2019-2028
Table 55: Japan Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 56: Japan Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 57: Japan Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories (US$ Million), 2019-2028
Table 58: Japan Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops (US$ Million), 2019-2028
Table 59: Japan Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store (US$ Million), 2019-2028
Table 60: Japan Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise (US$ Million), 2019-2028
Table 61: Japan Loyalty Retail Schemes Spend by Other (US$ Million), 2019-2028
Table 62: Japan Loyalty Spend by Card Based Access (US$ Million), 2019-2028
Table 63: Japan Loyalty Spend by Digital Access (US$ Million), 2019-2028
Table 64: Japan Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 65: Japan Loyalty Schemes Spend by B2C Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 66: Japan Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free (US$ Million), 2019-2028
Table 67: Japan Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 68: Japan Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 69: Japan Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 70: Japan Loyalty Software Platform Spend by Management Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 71: Japan Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In-House (US$ Million), 2019-2028
Table 72: Japan Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor (US$ Million), 2019-2028
Table 73: Japan Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud (US$ Million), 2019-2028
Table 74: Japan Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise (US$ Million), 2019-2028
Table 75: Japan Loyalty Spend by Software (US$ Million), 2019-2028
Table 76: Japan Loyalty Spend by Services (US$ Million), 2019-2028
Table 77: Japan Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 78: Japan Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform (US$ Million), 2019-2028

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


PayNXT360社はどのような調査会社ですか?


PayNXT360は世界の決済技術やクレジットカードなど、決済関連市場を調査し、世界や主要国/地域別の最新情報や市場データを提供しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/01 10:26

145.10 円

161.88 円

196.72 円

ページTOPに戻る