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米国ペット用栄養補助食品市場:市場シェア分析、産業動向・統計、2017年~2029年の成長予測


US Pet Nutraceuticals - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2017 - 2029

米国のペット用栄養補助食品市場規模は、2024年に19.9億米ドルと推定され、2029年には25.5億米ドルに達すると予測され、予測期間(2024〜2029年)の年平均成長率は5.08%である。犬はその高い人口により、米国の... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2023年12月1日 US$4,750
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サマリー

米国のペット用栄養補助食品市場規模は、2024年に19.9億米ドルと推定され、2029年には25.5億米ドルに達すると予測され、予測期間(2024〜2029年)の年平均成長率は5.08%である。犬はその高い人口により、米国のペット用栄養補助食品市場で最大のシェアを占めている。栄養補助食品はペットにとって重要な栄養源であり、サプリメントとして機能し、ペットの食事の栄養完全性を確保することを目的としている。栄養補助食品は2022年の米国ペットフード市場のわずか2.8%を占めるに過ぎないが、その主な理由は多くの飼い主の認識不足と従来のペットフードに比べて相対的に高価であることである。 - 犬用セグメントは米国のペット用栄養補助食品市場で圧倒的な地位を占め、2022年には11.0億米ドルに達したが、これは同国の犬人口が多い(ペット総人口の約33.6%)ことに起因する。このセグメントの市場価値は2017年から2021年にかけて約10.3%成長したが、これは主に栄養補助食品を通じて犬の健康と幸福を向上させる方法を求めるペットオーナーの増加によるものである。 - 猫セグメントは、予測期間中のCAGRが3.4%で、米国で最も急成長しているセグメントの1つになると予測されている。この成長は、2017年から2022年の間に14.8%増加した猫の人口増加、猫の健康問題の発生率の上昇、メンテナンスが容易で費用対効果が高いことからペットとしての猫の人気が高まっていることが背景にあると考えられる。 - その他のペットには、鳥類、小型哺乳類、げっ歯類が含まれる。これらの動物もまた、潜在的な健康問題を予防するために、栄養補助食品に対する大きな要求を持っている。その他のペット分野は、2022年には2億200万米ドルと評価された。 - ペットを飼う人の意識の高まりと国内のペット人口の増加が、今後数年間、米国のペット用栄養補助食品市場を牽引すると予想される。

米国ペット用栄養補助食品市場動向

ペットの人間化の進展と同伴需要の増加が米国の猫人口を牽引している-米国の猫人口は増加の一途をたどっている。同国では、交友関係の需要が高く、他のペットに比べて猫のペットフードへの支出が少ないことから、ペットとしての猫が飼われている。同国におけるペットとしての猫は、ペットの人間化の高まりにより、2017年から2022年の間に10.8%成長した。また、猫は犬よりも居住面積が少なくて済むため、狭いアパートにも適している。米国では、猫をペットとして飼う世帯が2020年に26%、2022年に53.5%増加した。パンデミックの間、米国では在宅勤務文化のためペットとしての猫の採用が増加し、コンパニオンシップの需要につながった。ペットを飼う人の多くはミレニアル世代である。2022年には、米国のミレニアル世代の33%がペットの親となり、2020年には、猫のペット人口の40%が米国の動物保護施設から引き取られた。ペットペアレントは高収入のため、ペットショップから猫を購入した。2020年、アメリカでは43%の猫親がペットショップから猫を購入している。そのため、同国のペットとしての猫の採用率は2020年から2022年にかけて4.5%増加した。 - 2017年から2018年にかけて、猫の親の約76%が猫を家族の一員として扱っている。ペットの人間化は、栄養価の高い専用ペットフードなどのペット製品の成長を後押しすると予想される。人々はまた、愛する人に猫を贈与しており、これは2021年に米国における猫の所有者の3%を占めた。 - 猫の採用と購入の増加、ペットの人間化の高まりは、国内のペット人口を押し上げると予想される。このペット人口の増加は、米国におけるペット用栄養補助食品市場の成長をさらに押し上げる可能性がある。ペットの健康に注目する飼い主の増加と、様々な流通チャネルを通じてペット用サプリメントを入手できるようになったことが、米国におけるペット用栄養補助食品へのペット支出を促進している。同国のペット支出全体は2021年の1,236億米ドルから2022年には1,368億米ドルへと10.7%増加したが、これは主にペットの人間化の進展、ペットの健康と福祉に対する飼い主の関心の高まり、様々な流通チャネルを通じたペット用サプリメントの入手可能性の増大によるものである。同国のペット1匹当たりの栄養補助食品支出は、主にペットの人間化の進展、予防医療への支出の増加、ペット用栄養補助食品に関連する様々な健康上の利点により、2017年の231.3米ドルから2022年には324.1米ドルに増加した。ペット動物の中では、犬に対するペット用栄養補助食品の支出が最も高く(2022年に犬1頭当たり137.3米ドル)、次いで猫(同115.6米ドル)である。ペットの親はeコマースを通じて多くのペット用サプリメントを購入するため、専門店やオンライン小売業者を通じたペット用栄養補助食品の売上は高い。パンデミックもオンライン注文の需要を増加させた。国内のオンラインチャネルを通じたペットサプリメント販売のシェアは、2017年の18.1%から2022年には24.8%に増加した。高品質フードの利点に対する意識の高まりとペットフード製品のプレミアム化は、国内でのペット支出を引き続き促進すると予想される。

米国ペット用栄養補助食品産業概要

米国のペット用栄養補助食品市場は適度に統合されており、上位5社で53.28%を占めている。この市場の主要プレーヤーは、ADM、Mars Incorporated、Nestle(Purina)、Schell & Kampeter Inc.(ダイヤモンドペットフーズ)、Vetoquinol(アルファベット順)である。

その他の特典

- エクセル形式の市場推定(ME)シート - 3ヶ月のアナリストサポート

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目次

1 エグゼクティブ・サマリーと主な調査結果

2 レポートの内容

3 はじめに
3.1 調査の前提条件と市場定義
3.2 調査範囲
3.3 調査方法

4 主要業界動向
4.1 ペット人口
4.1.1 猫
4.1.2 犬
4.1.3 その他のペット
4.2 ペット支出
4.3 規制の枠組み
4.4 バリューチェーンと流通チャネル分析

5 市場セグメント分析(市場規模(単位:米ドル、数量)、2029年までの予測、成長見通し分析を含む
5.1 サブプロダクト
5.1.1 ミルクバイオアクティブ
5.1.2 オメガ3脂肪酸
5.1.3 プロバイオティクス
5.1.4 タンパク質とペプチド
5.1.5 ビタミンとミネラル
5.1.6 その他の栄養補助食品
5.2 ペット
5.2.1 猫
5.2.2 犬
5.2.3 その他のペット
5.3 流通チャネル
5.3.1 コンビニエンスストア
5.3.2 オンライン・チャネル
5.3.3 専門店
5.3.4 スーパーマーケット/ハイパーマーケット
5.3.5 その他のチャネル

6 競争環境
6.1 主な戦略的動き
6.2 市場シェア分析
6.3 企業ランドスケープ
6.4 企業プロフィール
6.4.1 ADM
6.4.2 オールテック
6.4.3 Clearlake Capital Group, L.P. (Wellness Pet Company Inc.)
6.4.4 デクラ・ファーマシューティカルズPLC
6.4.5 マース・インコーポレイテッド
6.4.6 ネスレ(ピュリナ)
6.4.7 ニュートラマックス・ラボラトリーズ Inc.
6.4.8 シェル&カンペター社(ダイヤモンドペットフーズ)
6.4.9 ベトキノール
6.4.10 ビルバック

ペットフードの経営幹部に対する7つの重要な戦略的質問

8 付録
8.1 世界の概要
8.1.1 概要
8.1.2 ポーターのファイブフォース・フレームワーク
8.1.3 世界のバリューチェーン分析
8.1.4 市場ダイナミクス(DROs)
8.2 出典と参考文献
8.3 図表一覧
8.4 主要インサイト
8.5 データパック
8.6 用語集

 

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Summary

The US Pet Nutraceuticals Market size is estimated at USD 1.99 billion in 2024, and is expected to reach USD 2.55 billion by 2029, growing at a CAGR of 5.08% during the forecast period (2024-2029). Dogs hold the largest share of the US pet nutraceuticals market due to their higher population - Nutraceuticals are an important source of nutrition for pets. They are intended to work as supplements and ensure the nutritional completeness of the diet in pets. Nutraceuticals accounted for only 2.8% of the US pet food market in 2022, primarily due to a lack of awareness among many pet owners and the relatively higher cost compared to traditional pet food. - The dog segment held a dominant position in the US pet nutraceuticals market, reaching a value of USD 1.10 billion in 2022, attributed to the high population of dogs in the country (about 33.6% of the total pet population). The segment's market value grew by approximately 10.3% between 2017 and 2021, primarily driven by a rising number of pet owners who are seeking ways to improve the health and well-being of their dogs through nutraceutical products. - The cats segment is projected to be one of the fastest-growing segments in the United States, with a CAGR of 3.4% during the forecast period. This growth is likely to be driven by the increasing cat population, which grew by 14.8% between 2017 and 2022, the rising incidence of health issues in cats, and the growing popularity of cats as pets due to their low maintenance and cost-effectiveness. - The other pets include birds, small mammals, and rodents. These animals also have significant requirements for nutraceuticals to prevent potential health problems. The other pets segment was valued at USD 200.2 million in 2022. - The increasing awareness among pet owners and the growing population of pets in the country are expected to drive the US pet nutraceuticals market in the coming years.

US Pet Nutraceuticals Market Trends

The growing pet humanization and increased demand for companionship are driving the cat population in the United States - The cat population in the United States has been growing. Cats as pets are being adopted in the country due to the high demand for companionship and less expenditure on pet food for cats than other pets. Cats as pets in the country grew by 10.8% between 2017 and 2022 due to the rising pet humanization. Cats are also suitable for smaller apartments as they require less area to live in than dogs. In the United States, households owning a cat as a pet grew by 26% in 2020 and 53.5% in 2022. - During the pandemic, the United States witnessed higher adoption of cats as pets due to the work-from-home culture, leading to the demand for companionship. A higher number of pet owners are also millennials. In 2022, 33% of millennials in the United States were pet parents, and in 2020, 40% of the cat pet population was adopted from animal shelters in the United States. Pet parents purchased cats from pet stores due to high income. In 2020, 43% of cat parents in the United States purchased cats from pet stores. Therefore, the country's adoption rate of cats as pets grew by 4.5% between 2020 and 2022. - About 76% of cat parents treated their cats as a part of their family between 2017 and 2018. Pet humanization is expected to boost the growth of pet products, including pet food such as nutritious specialized pet food. People are also gifting cats to their loved ones, which accounted for 3% of cat owners in the United States in 2021. - An increase in the adoption and purchase of cats and rising pet humanization are expected to boost the pet population in the country. This rising pet population may further boost the growth of the US pet nutraceuticals market in the country. Increasing pet owners focusing on their pet health and the growing availability of pet supplements through various distribution channels are driving the pet expenditure on pet nutraceuticals in the United States - Pet expenditure in the United States has steadily increased over the years. The overall pet expenditure in the country increased from USD 123.6 billion in 2021 to USD 136.8 billion in 2022, representing a 10.7% increase, mainly due to the growing pet humanization, increased pet owners' focus on their pet health and well-being, and the increasing availability of pet supplements through various distribution channels. - Expenditure on pet nutraceuticals accounted for 16.5% of the average pet food expenditure per pet in 2022. The nutraceutical expenditure per pet in the country increased from USD 231.3 in 2017 to USD 324.1 in 2022, mainly due to the growing pet humanization, the increased spending on preventive care, and the various health benefits associated with pet nutraceuticals. Among pet animals, pet nutraceutical expenditure on dogs is the highest (USD 137.3 per dog in 2022), followed by cats (USD 115.6 in the same year). - Pet parents?purchase pet nutraceuticals through online retailers, supermarkets, and pet stores. The sales of pet nutraceuticals through specialty stores and online retailers are high as pet parents purchase many pet supplements through e-commerce. The pandemic also increased the demand for online orders. The share of pet supplement sales through online channels in the country increased from 18.1% in 2017 to 24.8% in 2022. The growing awareness of the benefits of quality food and the premiumization of pet food products are anticipated to continue driving pet expenditure in the country.

US Pet Nutraceuticals Industry Overview

The US Pet Nutraceuticals Market is moderately consolidated, with the top five companies occupying 53.28%. The major players in this market are ADM, Mars Incorporated, Nestle (Purina), Schell & Kampeter Inc. (Diamond Pet Foods) and Vetoquinol (sorted alphabetically).

Additional Benefits:

- The market estimate (ME) sheet in Excel format - 3 months of analyst support

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Table of Contents

1 EXECUTIVE SUMMARY & KEY FINDINGS

2 REPORT OFFERS

3 INTRODUCTION
3.1 Study Assumptions & Market Definition
3.2 Scope of the Study​
3.3 Research Methodology

4 KEY INDUSTRY TRENDS
4.1 Pet Population
4.1.1 Cats
4.1.2 Dogs
4.1.3 Other Pets
4.2 Pet Expenditure
4.3 Regulatory Framework
4.4 Value Chain & Distribution Channel Analysis

5 MARKET SEGMENTATION (includes market size in Value in USD and Volume, Forecasts up to 2029 and analysis of growth prospects)
5.1 Sub Product
5.1.1 Milk Bioactives
5.1.2 Omega-3 Fatty Acids
5.1.3 Probiotics
5.1.4 Proteins and Peptides
5.1.5 Vitamins and Minerals
5.1.6 Other Nutraceuticals
5.2 Pets
5.2.1 Cats
5.2.2 Dogs
5.2.3 Other Pets
5.3 Distribution Channel
5.3.1 Convenience Stores
5.3.2 Online Channel
5.3.3 Specialty Stores
5.3.4 Supermarkets/Hypermarkets
5.3.5 Other Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Key Strategic Moves
6.2 Market Share Analysis
6.3 Company Landscape
6.4 Company Profiles
6.4.1 ADM
6.4.2 Alltech
6.4.3 Clearlake Capital Group, L.P. (Wellness Pet Company Inc.)
6.4.4 Dechra Pharmaceuticals PLC
6.4.5 Mars Incorporated
6.4.6 Nestle (Purina)
6.4.7 Nutramax Laboratories Inc.
6.4.8 Schell & Kampeter Inc. (Diamond Pet Foods)
6.4.9 Vetoquinol
6.4.10 Virbac

7 KEY STRATEGIC QUESTIONS FOR PET FOOD CEOS

8 APPENDIX
8.1 Global Overview
8.1.1 Overview
8.1.2 Porter’s Five Forces Framework
8.1.3 Global Value Chain Analysis
8.1.4 Market Dynamics (DROs)
8.2 Sources & References
8.3 List of Tables & Figures
8.4 Primary Insights
8.5 Data Pack
8.6 Glossary of Terms

 

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