ニュージーランドのHWソフトドリンクHW Soft Drinks in New Zealand ニュージーランドでは、肥満が長期的な健康被害をもたらすことや、砂糖の多い食事が肥満の主な要因のひとつであることを、政府が国民に啓発するための措置を講じたため、レビュー期間終了後も肥満の蔓延が注目さ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーニュージーランドでは、肥満が長期的な健康被害をもたらすことや、砂糖の多い食事が肥満の主な要因のひとつであることを、政府が国民に啓発するための措置を講じたため、レビュー期間終了後も肥満の蔓延が注目された。Euromonitor InternationalのEconomies and Consumersのデータによると、2023年にはニュージーランドの18歳以上の人口の36%が太りすぎ(BMI 25-30kg/平方メートル)で、36...Euromonitor InternationalのニュージーランドのHWソフトドリンクに関する調査レポートは、様々な食品セクターにおける健康関連製品タイプの動向と競合ブランドの健康志向のポジショニングを追跡しています。2019-2023年の最新の小売販売データを提供しており、健康・ウェルネスカテゴリー同士、またはセクターの総市場との比較が可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、法的背景、ライフスタイルの影響など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品HWアジアスペシャリティドリンク、HWボトル入り飲料水、HW炭酸飲料、HW濃縮飲料、HWエナジードリンク、HWジュース、HW RTDコーヒー、HW RTD紅茶、HWタイプ別ソフトドリンク、HWスポーツドリンク。 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * HWソフトドリンク市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次HW Soft Drinks in New ZealandEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables HW SOFT DRINKS IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Reduced sugar struggles to appeal, with no sugar the largest claim and drives overall growth, as consumers seek to tackle excess weight No sugar claims expanding from carbonates and seeing strong growth in other soft drinks categories Disruptor launch in probiotic carbonates could shake up claim PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Kombucha set to benefit from myriad health and wellness claims in RTD tea in forecast period No sugar will remain main growth driver over forecast period despite lack of sugary drinks tax Weight management will also benefit from consumer weight concerns CATEGORY DATA Table 1 Sales of Soft Drinks by Health and Wellness Type: Value 2019-2023 Table 2 Sales of Soft Drinks by Health and Wellness Type: % Value Growth 2019-2023 Table 3 Company Shares of No Sugar Soft Drinks (Biggest HW Type in Global Soft Drinks): % Value 2019-2023 Table 4 Company Shares of Energy Boosting Soft Drinks (2nd Biggest HW Type in Global Soft Drinks): % Value 2019-2023 Table 5 Company Shares of Natural Soft Drinks (3rd Biggest HW Type in Global Soft Drinks): % Value 2019-2023 Table 6 Company Shares of Good Source of Vitamins Soft Drinks (4th Biggest HW Type in Global Soft Drinks): % Value 2019-2023 Table 7 Company Shares of Gluten Free Soft Drinks (5th Biggest HW Type in Global Soft Drinks): % Value 2019-2023 Table 8 Forecast Sales of Soft Drinks by Health and Wellness Type: Value 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Soft Drinks by Health and Wellness Type: % Value Growth 2023-2028 HEALTH AND WELLNESS IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Health and wellness in focus Consumer weight trends Consumer diet trends Health-related deaths Blood pressure and cholesterol levels Diabetes prevalence DISCLAIMER
SummaryNew Zealand’s obesity epidemic remained in the spotlight towards the end of the review period as the government took steps to educate the local population about the serious long-term health dangers of being overweight or obese and the fact that a diet high in sugar is one of the major factors that contributes to obesity. According to Euromonitor International’s Economies and Consumers data, 36% of the over 18-year-old population of New Zealand was overweight (BMI 25-30kg/sq m) in 2023, whilst 36... Table of ContentsHW Soft Drinks in New ZealandEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables HW SOFT DRINKS IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Reduced sugar struggles to appeal, with no sugar the largest claim and drives overall growth, as consumers seek to tackle excess weight No sugar claims expanding from carbonates and seeing strong growth in other soft drinks categories Disruptor launch in probiotic carbonates could shake up claim PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Kombucha set to benefit from myriad health and wellness claims in RTD tea in forecast period No sugar will remain main growth driver over forecast period despite lack of sugary drinks tax Weight management will also benefit from consumer weight concerns CATEGORY DATA Table 1 Sales of Soft Drinks by Health and Wellness Type: Value 2019-2023 Table 2 Sales of Soft Drinks by Health and Wellness Type: % Value Growth 2019-2023 Table 3 Company Shares of No Sugar Soft Drinks (Biggest HW Type in Global Soft Drinks): % Value 2019-2023 Table 4 Company Shares of Energy Boosting Soft Drinks (2nd Biggest HW Type in Global Soft Drinks): % Value 2019-2023 Table 5 Company Shares of Natural Soft Drinks (3rd Biggest HW Type in Global Soft Drinks): % Value 2019-2023 Table 6 Company Shares of Good Source of Vitamins Soft Drinks (4th Biggest HW Type in Global Soft Drinks): % Value 2019-2023 Table 7 Company Shares of Gluten Free Soft Drinks (5th Biggest HW Type in Global Soft Drinks): % Value 2019-2023 Table 8 Forecast Sales of Soft Drinks by Health and Wellness Type: Value 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Soft Drinks by Health and Wellness Type: % Value Growth 2023-2028 HEALTH AND WELLNESS IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Health and wellness in focus Consumer weight trends Consumer diet trends Health-related deaths Blood pressure and cholesterol levels Diabetes prevalence DISCLAIMER
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Euromonitor International社の健康分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(soft)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|