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ニュージーランドのHWクッキング食材と食事


HW Cooking Ingredients and Meals in New Zealand

酪農と農業はニュージーランド経済の主役であり、高品質の肉と乳製品が豊富に手に入ることから、これらの製品は長い間、ニュージーランドの伝統的な食生活を支えてきた。健康志向が植物性食生活へのシフトの主な... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年10月4日 US$1,075
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サマリー

酪農と農業はニュージーランド経済の主役であり、高品質の肉と乳製品が豊富に手に入ることから、これらの製品は長い間、ニュージーランドの伝統的な食生活を支えてきた。健康志向が植物性食生活へのシフトの主な原動力となり、その結果、近年のニュージーランド人の食生活の嗜好はより多様化しているが、一方で、肉や乳製品が環境に与える悪影響も指摘されている。

ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「ニュージーランドのHW調理材料と食事」は、健康関連製品タイプの動向と、さまざまな食品セクターにわたる競合ブランドの健康志向のポジショニングを追跡しています。2019-2023年の最新の小売販売データを提供しており、健康・ウェルネスカテゴリー同士、またはセクターの総市場との比較が可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、法的背景、ライフスタイルの影響など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品HWタイプ別調理素材と食事、HW食用油、HW食事とスープ、HWソース、ディップ、調味料、HWスイートスプレッド

データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* HW調理材料およびミール市場の詳細なイメージを得る;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

HW Cooking Ingredients and Meals in New Zealand
Euromonitor International
October 2024

List Of Contents And Tables

HW COOKING INGREDIENTS AND MEALS IN NEW ZEALAND
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Climate change considerations continue to influence consumption preferences, whilst at-home consumption benefits demand
Natural olive oil benefits from the increasing preference for healthier edible oils
Meat free and immune support come to the fore in meals and soups
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Cost of living pressures could create opportunities for growth in private label
Spread of vegetarianism presents a promising scenario for health and wellness brands
Shift towards plant-based alternatives to benefit lactose free claims
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Health and Wellness Type: Value 2019-2023
Table 2 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Health and Wellness Type: % Value Growth 2019-2023
Table 3 Company Shares of Organic Cooking Ingredients and Meals (Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023
Table 4 Company Shares of Gluten Free Cooking Ingredients and Meals (2nd Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023
Table 5 Company Shares of Vegetarian Cooking Ingredients and Meals (3rd Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023
Table 6 Company Shares of Vegan Cooking Ingredients and Meals (4th Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023
Table 7 Company Shares of Natural Cooking Ingredients and Meals (5th Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023
Table 8 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Health and Wellness Type: Value 2023-2028
Table 9 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Health and Wellness Type: % Value Growth 2023-2028
HEALTH AND WELLNESS IN NEW ZEALAND
EXECUTIVE SUMMARY
Health and wellness in focus
Consumer weight trends
Consumer diet trends
Health-related deaths
Blood pressure and cholesterol levels
Diabetes prevalence
DISCLAIMER

 

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Summary

Dairy farming and agriculture have long been a staple of the New Zealand economy, with ample access to high-quality meat and dairy products, meaning that these products have long formed the backbone of the traditional New Zealand diet. While health and wellness preferences have been the main driver of the shift towards a plant-based diet and the resultant greater diversity that has been seen in the dietary preferences of New Zealanders in recent years, the adverse environmental impact of meat an...

Euromonitor International's HW Cooking Ingredients and Meals in New Zealand report tracks the developments of health-associated product types and the healthy-option positioning of competing brands across different food sectors. It provides the latest retail sales data 2019-2023, allowing you to compare health and wellness categories with each other or in the context of the total market for a sector. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market- be they new product developments, legislative context or lifestyle influences. Forecasts to 2028 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: HW Cooking Ingredients and Meals by Type, HW Edible Oils, HW Meals and Soups, HW Sauces, Dips and Condiments, HW Sweet Spreads.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the HW Cooking Ingredients and Meals market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

HW Cooking Ingredients and Meals in New Zealand
Euromonitor International
October 2024

List Of Contents And Tables

HW COOKING INGREDIENTS AND MEALS IN NEW ZEALAND
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Climate change considerations continue to influence consumption preferences, whilst at-home consumption benefits demand
Natural olive oil benefits from the increasing preference for healthier edible oils
Meat free and immune support come to the fore in meals and soups
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Cost of living pressures could create opportunities for growth in private label
Spread of vegetarianism presents a promising scenario for health and wellness brands
Shift towards plant-based alternatives to benefit lactose free claims
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Health and Wellness Type: Value 2019-2023
Table 2 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Health and Wellness Type: % Value Growth 2019-2023
Table 3 Company Shares of Organic Cooking Ingredients and Meals (Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023
Table 4 Company Shares of Gluten Free Cooking Ingredients and Meals (2nd Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023
Table 5 Company Shares of Vegetarian Cooking Ingredients and Meals (3rd Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023
Table 6 Company Shares of Vegan Cooking Ingredients and Meals (4th Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023
Table 7 Company Shares of Natural Cooking Ingredients and Meals (5th Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023
Table 8 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Health and Wellness Type: Value 2023-2028
Table 9 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Health and Wellness Type: % Value Growth 2023-2028
HEALTH AND WELLNESS IN NEW ZEALAND
EXECUTIVE SUMMARY
Health and wellness in focus
Consumer weight trends
Consumer diet trends
Health-related deaths
Blood pressure and cholesterol levels
Diabetes prevalence
DISCLAIMER

 

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2024/12/20 10:28

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