ニュージーランドのHW乳製品と代替品HW Dairy Products and Alternatives in New Zealand ニュージーランドでは、健康志向の乳製品やその代替品において、植物由来の訴求がますます重要になってきている。ニュージーランドでは牛乳乳製品に対する伝統が強く、酪農は国の経済にとって重要であり、地元で... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーニュージーランドでは、健康志向の乳製品やその代替品において、植物由来の訴求がますます重要になってきている。ニュージーランドでは牛乳乳製品に対する伝統が強く、酪農は国の経済にとって重要であり、地元で生産される高品質の乳製品は伝統的な食生活の中核をなしている。牛乳は今でも多くの人にとって強い魅力を持っているが、消費者は酪農生産が環境に与える影響についてますます懸念するようになっている。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「ニュージーランドのHW乳製品と代替品」は、様々な食品セクターにおける健康関連製品タイプの動向と競合ブランドのヘルシーオプションのポジショニングを追跡しています。2019-2023年の最新の小売販売データを提供しており、健康・ウェルネスカテゴリー同士、またはセクターの総市場との比較が可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、法的背景、ライフスタイルの影響など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品タイプ別:HWベビーフード、HW乳製品、HW乳製品および代替品 データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * HW乳製品および代替品市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次HW Dairy Products and Alternatives in New ZealandEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables HW DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Plant-based claim benefits from concerns over environmental impact of cow’s milk Good source of minerals benefits from consumers’ proactive approach to nutrition Protein increasingly in focus PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Low sugar and no sugar claims set for strong growth as consumers seek healthier diets for themselves and their children Vegetarian set to gain in line with animal welfare and environmental concerns Plant-based dairy products and alternatives will need strong new product development to grow CATEGORY DATA Table 1 Sales of Dairy Products and Alternatives by Health and Wellness Type: Value 2019-2023 Table 2 Sales of Dairy Products and Alternatives by Health and Wellness Type: % Value Growth 2019-2023 Table 3 Company Shares of Organic Dairy Products and Alternatives (Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % Value 2019-2023 Table 4 Company Shares of Good Source of Minerals Dairy Products and Alternatives (2nd Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % V Table 5 Company Shares of Gluten Free Dairy Products and Alternatives (3rd Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % Value 2019-20 Table 6 Company Shares of Lactose Free Dairy Products and Alternatives (4th Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % Value 2019-2 Table 7 Company Shares of Low Fat Dairy Products and Alternatives (5th Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % Value 2019-2023 Table 8 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Health and Wellness Type: Value 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Health and Wellness Type: % Value Growth 2023-2028 HEALTH AND WELLNESS IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Health and wellness in focus Consumer weight trends Consumer diet trends Health-related deaths Blood pressure and cholesterol levels Diabetes prevalence DISCLAIMER
SummaryPlant-based claims are increasingly important in health and wellness dairy products and alternatives in New Zealand. There is a strong tradition for cow’s milk dairy products in New Zealand, with dairy farming important to the country’s economy and high-quality locally-produced dairy products being a core component of the traditional diet. While cow’s milk still holds a strong appeal for many, consumers are however increasingly concerned about the environmental impact of dairy production, with t... Table of ContentsHW Dairy Products and Alternatives in New ZealandEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables HW DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Plant-based claim benefits from concerns over environmental impact of cow’s milk Good source of minerals benefits from consumers’ proactive approach to nutrition Protein increasingly in focus PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Low sugar and no sugar claims set for strong growth as consumers seek healthier diets for themselves and their children Vegetarian set to gain in line with animal welfare and environmental concerns Plant-based dairy products and alternatives will need strong new product development to grow CATEGORY DATA Table 1 Sales of Dairy Products and Alternatives by Health and Wellness Type: Value 2019-2023 Table 2 Sales of Dairy Products and Alternatives by Health and Wellness Type: % Value Growth 2019-2023 Table 3 Company Shares of Organic Dairy Products and Alternatives (Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % Value 2019-2023 Table 4 Company Shares of Good Source of Minerals Dairy Products and Alternatives (2nd Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % V Table 5 Company Shares of Gluten Free Dairy Products and Alternatives (3rd Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % Value 2019-20 Table 6 Company Shares of Lactose Free Dairy Products and Alternatives (4th Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % Value 2019-2 Table 7 Company Shares of Low Fat Dairy Products and Alternatives (5th Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % Value 2019-2023 Table 8 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Health and Wellness Type: Value 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Health and Wellness Type: % Value Growth 2023-2028 HEALTH AND WELLNESS IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Health and wellness in focus Consumer weight trends Consumer diet trends Health-related deaths Blood pressure and cholesterol levels Diabetes prevalence DISCLAIMER
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Euromonitor International社の健康分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(dairy)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|