韓国のHW乳製品と代替品HW Dairy Products and Alternatives in South Korea 韓国の乳製品やその代替品(半脱脂乳や無脂肪乳など)において、脂肪は長い間生産者が制限してきた一般的な成分であったが、タンパク質は新たな主力添加成分として台頭しつつある。体内で不可欠な役割を果たすタ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー韓国の乳製品やその代替品(半脱脂乳や無脂肪乳など)において、脂肪は長い間生産者が制限してきた一般的な成分であったが、タンパク質は新たな主力添加成分として台頭しつつある。体内で不可欠な役割を果たすタンパク質は、消費者に強く求められている。こうした製品は特に、筋肉の維持やフィットネスの目標を日常的にサポートしたいと望む人々をターゲットにしている。消費者の増大するニーズに合わせて製品を提供することで、消費者はプロテインをより効果的に摂取できるようになる。Euromonitor Internationalの調査レポート「韓国のHW乳製品と代替品」は、様々な食品セクターにおける健康関連製品タイプの動向と競合ブランドのヘルシーオプションのポジショニングを追跡している。2019-2023年の最新の小売販売データを提供しており、健康・ウェルネスカテゴリー同士、またはセクターの総市場との比較が可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、法的背景、ライフスタイルの影響など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品タイプ別:HWベビーフード、HW乳製品、HW乳製品および代替品 データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * HW乳製品および代替品市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次HW Dairy Products and Alternatives in South KoreaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables HW DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN SOUTH KOREA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS High protein has been widely adopted as a claim in dairy products and alternatives Consumers look for the probiotic claim to maintain a strong metabolism in 2023 Low/no salt boosted by increasing consumer base amidst rising dietary concerns PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sugar reduction set to emerge as an area of strong growth Lactose free likely to show promise during the forecast period, along with rising consumer awareness and a wider product range Brain health and memory expected to increase as a claim, as parents try to give their children the best start in life, and mental health is a concern for adults CATEGORY DATA Table 1 Sales of Dairy Products and Alternatives by Health and Wellness Type: Value 2019-2023 Table 2 Sales of Dairy Products and Alternatives by Health and Wellness Type: % Value Growth 2019-2023 Table 3 Company Shares of Organic Dairy Products and Alternatives (Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % Value 2019-2023 Table 4 Company Shares of Good Source of Minerals Dairy Products and Alternatives (2nd Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % V Table 5 Company Shares of Gluten Free Dairy Products and Alternatives (3rd Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % Value 2019-20 Table 6 Company Shares of Lactose Free Dairy Products and Alternatives (4th Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % Value 2019-2 Table 7 Company Shares of Low Fat Dairy Products and Alternatives (5th Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % Value 2019-2023 Table 8 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Health and Wellness Type: Value 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Health and Wellness Type: % Value Growth 2023-2028 HEALTH AND WELLNESS IN SOUTH KOREA EXECUTIVE SUMMARY Health and wellness in focus Consumer weight trends Consumer diet trends Health-related deaths Blood pressure and cholesterol levels Diabetes prevalence DISCLAIMER
SummaryWhile fat has long been a common ingredient limited by producers in dairy products and alternatives in South Korea (e.g., semi-skimmed and fat-free milk), protein is emerging as a new mainstay added ingredient. Recognised for its essential role in the body, protein is highly sought after by consumers. Such products are especially targeted towards those who have a desire to support muscle maintenance and their fitness goals on a daily basis. By aligning their offerings with consumers’ increasingl... Table of ContentsHW Dairy Products and Alternatives in South KoreaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables HW DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN SOUTH KOREA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS High protein has been widely adopted as a claim in dairy products and alternatives Consumers look for the probiotic claim to maintain a strong metabolism in 2023 Low/no salt boosted by increasing consumer base amidst rising dietary concerns PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sugar reduction set to emerge as an area of strong growth Lactose free likely to show promise during the forecast period, along with rising consumer awareness and a wider product range Brain health and memory expected to increase as a claim, as parents try to give their children the best start in life, and mental health is a concern for adults CATEGORY DATA Table 1 Sales of Dairy Products and Alternatives by Health and Wellness Type: Value 2019-2023 Table 2 Sales of Dairy Products and Alternatives by Health and Wellness Type: % Value Growth 2019-2023 Table 3 Company Shares of Organic Dairy Products and Alternatives (Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % Value 2019-2023 Table 4 Company Shares of Good Source of Minerals Dairy Products and Alternatives (2nd Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % V Table 5 Company Shares of Gluten Free Dairy Products and Alternatives (3rd Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % Value 2019-20 Table 6 Company Shares of Lactose Free Dairy Products and Alternatives (4th Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % Value 2019-2 Table 7 Company Shares of Low Fat Dairy Products and Alternatives (5th Biggest HW Type in Global Dairy Products and Alternatives): % Value 2019-2023 Table 8 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Health and Wellness Type: Value 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Health and Wellness Type: % Value Growth 2023-2028 HEALTH AND WELLNESS IN SOUTH KOREA EXECUTIVE SUMMARY Health and wellness in focus Consumer weight trends Consumer diet trends Health-related deaths Blood pressure and cholesterol levels Diabetes prevalence DISCLAIMER
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Euromonitor International社の健康分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(dairy)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |