ニュージーランドのHWスナックHW Snacks in New Zealand 2023年のニュージーランドの健康・ウェルネス系スナックで最も勢いがあるのは砂糖不使用のスナック菓子で、売上高は43%増の8,900万ニュージーランド・ドルに達した。砂糖不使用のスナック菓子は主に砂糖不使用の... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2023年のニュージーランドの健康・ウェルネス系スナックで最も勢いがあるのは砂糖不使用のスナック菓子で、売上高は43%増の8,900万ニュージーランド・ドルに達した。砂糖不使用のスナック菓子は主に砂糖不使用のガムの好調な業績から恩恵を受け、売上高は91%急増した。2023年はパンデミック後初のCOVID-19規制のない年であったため、無糖ガムの需要が急増し、売上高が増加した。消費者はこうして通常の生活に戻り、無糖ガム...Euromonitor Internationalの調査レポート「ニュージーランドのHWスナック」は、様々な食品セクターにおける健康関連製品タイプの動向と競合ブランドの健康志向のポジショニングを追跡している。2019-2023年の最新の小売販売データを提供しており、健康・ウェルネスカテゴリー同士、またはセクターの総市場との比較が可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、法的背景、ライフスタイルの影響など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品HWコンフェクショナリー、HWアイスクリーム、HWセイボリースナック、HWタイプ別スナック、HWスイートビスケット、スナックバー、フルーツスナック。 データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * HWスナック市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次HW Snacks in New ZealandEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables HW SNACKS IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Concerns over childhood obesity boosts no sugar and low sugar claims Gluten free remains largest health and wellness snacks claim despite sales declines Rising environmental concerns drive strong demand for plant-based products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Health and wellness preferences likely to come back into focus Gluten free snacks will return to growth as consumers seek digestion-friendly snacks Vegan snacks set to continue booming but meat could also appeal in high protein snacks CATEGORY DATA Table 1 Sales of Snacks by Health and Wellness Type: Value 2019-2023 Table 2 Sales of Snacks by Health and Wellness Type: % Value Growth 2019-2023 Table 3 Company Shares of Gluten Free Snacks (Biggest HW Type in Global Snacks): % Value 2019-2023 Table 4 Company Shares of Vegetarian Snacks (2nd Biggest HW Type in Global Snacks): % Value 2019-2023 Table 5 Company Shares of Organic Snacks (3rd Biggest HW Type in Global Snacks): % Value 2019-2023 Table 6 Company Shares of Vegan Snacks (4th Biggest HW Type in Global Snacks): % Value 2019-2023 Table 7 Company Shares of No Allergens Snacks (5th Biggest HW Type in Global Snacks): % Value 2019-2023 Table 8 Forecast Sales of Snacks by Health and Wellness Type: Value 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Snacks by Health and Wellness Type: % Value Growth 2023-2028 HEALTH AND WELLNESS IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Health and wellness in focus Consumer weight trends Consumer diet trends Health-related deaths Blood pressure and cholesterol levels Diabetes prevalence DISCLAIMER
SummaryTwo of the most dynamic claim within health and wellness snacks in New Zealand in 2023 was no sugar, with this seeing a striking 43% current value growth to reach NZD89 million. No sugar snacks primarily benefited from a strong performance for no sugar gum, which saw sales soar by 91%. Sales benefited from soaring demand for no sugar gum, which benefited from 2023 being the first post-pandemic year to see no COVID-19 restrictions. Consumers thus returned to their normal lives, with no sugar gum... Table of ContentsHW Snacks in New ZealandEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables HW SNACKS IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Concerns over childhood obesity boosts no sugar and low sugar claims Gluten free remains largest health and wellness snacks claim despite sales declines Rising environmental concerns drive strong demand for plant-based products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Health and wellness preferences likely to come back into focus Gluten free snacks will return to growth as consumers seek digestion-friendly snacks Vegan snacks set to continue booming but meat could also appeal in high protein snacks CATEGORY DATA Table 1 Sales of Snacks by Health and Wellness Type: Value 2019-2023 Table 2 Sales of Snacks by Health and Wellness Type: % Value Growth 2019-2023 Table 3 Company Shares of Gluten Free Snacks (Biggest HW Type in Global Snacks): % Value 2019-2023 Table 4 Company Shares of Vegetarian Snacks (2nd Biggest HW Type in Global Snacks): % Value 2019-2023 Table 5 Company Shares of Organic Snacks (3rd Biggest HW Type in Global Snacks): % Value 2019-2023 Table 6 Company Shares of Vegan Snacks (4th Biggest HW Type in Global Snacks): % Value 2019-2023 Table 7 Company Shares of No Allergens Snacks (5th Biggest HW Type in Global Snacks): % Value 2019-2023 Table 8 Forecast Sales of Snacks by Health and Wellness Type: Value 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Snacks by Health and Wellness Type: % Value Growth 2023-2028 HEALTH AND WELLNESS IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Health and wellness in focus Consumer weight trends Consumer diet trends Health-related deaths Blood pressure and cholesterol levels Diabetes prevalence DISCLAIMER
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Euromonitor International社の健康分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|