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米国の金属缶市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、および予測(2022年~2027年)


United States Metal Cans Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts(2022 - 2027)

米国の金属缶市場は、予測期間(2021年~2026年)に0.81%のCAGRで成長すると見込まれています。世界的に環境問題への関心が高まっていることから、利用する包装材の種類に対する意識が高まっています。金属のリサ... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

米国の金属缶市場は、予測期間(2021年~2026年)に0.81%のCAGRで成長すると見込まれています。世界的に環境問題への関心が高まっていることから、利用する包装材の種類に対する意識が高まっています。金属のリサイクル性は、市場における金属缶の消費に影響を与えている主な要因の一つです。

主なハイライト
食品・飲料業界は常に進化し続けています。近年、この地域の人々のライフスタイルが刻々と変化していることから、消費者の利便性の高い食品への嗜好が増加傾向にあります。
金属缶は、剛性、安定性、高いバリア性などの多くの利点があるため、賞味期限の長い商品の保存や長距離輸送に使用されています。主にスチールとアルミが好まれています。これらの素材は、柔らかい、軽いなどの特性があり、メーカーは物流にかかるコストを削減することができます。
さらに、小型サイズやマルチパックなどの包装形態を好む消費者の動向も、この地域の金属缶市場のボリューム成長を支えています。金属缶は、国内の多くの消費者の外出先でのライフスタイルに最適なパッケージングソリューションの一つであり、その利便性はメリットリストのトップに挙げられます。金属缶は、フェスティバルやビーチ、アウトドアやスポーツイベントなどに簡単に持ち運ぶことができますが、ガラスは割れやすいため、ほとんどが制限されています。
パンデミックの影響で、米国では缶詰や冷凍食品の消費量が増加しており、市場の見通しが明るいことを示しています。Store Brands社が発表した2020年の調査によると、米国ではコヴィド-19のパンデミックによる缶詰の消費量が96%増加しました。また、冷凍ディナーの消費量も71%増加しています。
さらに、企業は、さまざまなエンドユーザーからの金属缶パッケージの需要の高まりに対応するため、この地域でのフットプリントを常に拡大しています。例えば、2020年8月、ボール社は、2021年末までに予定されている、以前に発表した60億個の数量増加を超えて、北米のアルミニウム製のさらなる缶の生産能力を拡大することを発表しました。


主な市場動向

金属缶のリサイクル可能性が市場成長の主な原動力となる


金属缶は、微生物による腐敗を防ぐため、食品の保存に重要な役割を果たします。パッケージングの製造にかかる高いエネルギー消費は、リサイクルを促進する要因のひとつです。天然資源の減少、地球温暖化、プラスチックの環境への影響は、消費者の需要に影響を与える主な傾向です。
金属缶、特にアルミ缶は、世界中で最もリサイクルされている包装材です。そのため、プラスチックや紙などの他の素材を差し置いて、あらゆる業界のブランドが好んで使用するパッケージ素材となっています。米国では、毎分105,784個のアルミ缶がリサイクルされており、全体のリサイクル率は約50%と、飲料容器の中で最も高いリサイクル率となっています。
アメリカでリサイクルされる缶のほとんどは、新しい缶に生まれ変わります。新しい缶にならない場合、使用済み飲料缶(UBC)は、輸送や建設市場で製品を作るためにも使用されます。
さらに、金属缶の回収率は平均70%で、市場に出回っている他の包装材よりも高い。リサイクル金属缶の処理に消費されるエネルギーは、一次金属缶の製造に使用されるエネルギーよりも5%多い。このように、業界では、政府の取り組みや消費者の支持がこの傾向を後押しする中、リサイクルの導入を強力に推進しています。


化粧品・パーソナルケアが大きな市場シェアを占める


化粧品・パーソナルケア業界は、科学的根拠に基づいた非常に革新的な業界であり、大規模な製品やパッケージの開発投資を行っています。金属缶に入った製品には、ヘアスプレー、ヘアケア用ムースやジェル、シェービングフォーム、セルフタンニングスプレーなどがあります。国内の化粧品、香水、入浴剤への年間支出額の伸びは、エアゾール金属缶の成長に直接影響します。
労働統計局によると、化粧品、香水、入浴準備用品への平均年間支出額は、2019年の197.01米ドルから2020年には199.17米ドルに増加しました。
美化傾向の高まりにより、特に女性人口によるスキンケア、ヘアケア、パーソナルケア製品の需要が増加しており、このセグメントの需要を牽引しています。また、都市化の進展、可処分所得の増加、美容製品に対する意識の高まりも、このセグメントの成長を促す要因となっています。
さらに、市場では製品の革新が頻繁に行われているため、消費者は新しいタイプの製品を紹介され、それらを試しており、これもこの市場の成長に寄与しています。


競合他社の状況

米国の金属缶市場は、地域的にも世界的にも複数のプレイヤーが存在しているため、中程度の競争状態にあります。この地域では、安定した収益性と金属缶の需要があるため、各企業は生産能力の拡大や製品開発への投資を増やしています。この地域で活動している主要プレイヤーには、Crown Holdings Inc, Ball Corporation, Silgan Containers LLC, Ardagh Group SAなどがあります。


2021年9月-Crown Holdings, Inc.は、以前に発表した米国南西部のアルミ製飲料缶製造施設をネバダ州メスキートに設置することを報告しました。この2ラインの最先端工場は、炭酸ソフトドリンク、スパークリングウォーター、エネルギードリンク、ハードセルツァー、ビール、レディトゥドリンクカクテルなど、さまざまなカテゴリーに対応する当社の顧客に標準および特殊な飲料缶を供給します。
2021年9月 - Ball Corporationは、顧客の長期的な成長をサポートするため、ネバダ州に米国飲料缶の新工場を設立することを発表しました。2022年後半にこの生産ラインを稼働させ、180名の製造業の雇用を創出する予定で、この工場はリサイクル可能なアルミニウム容器の需要に対応するものです。


その他のメリット

エクセル形式の市場推定値(ME)シート
3ヶ月間のアナリスト・サポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS
4.1 Market Overview
4.2 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Threat of New Entrants
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Bargaining Power of Suppliers
4.2.4 Threat of Substitute Products
4.2.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.3 Industry Value Chain Analysis
4.4 Assessment of the Impact of COVID-19 on the Metal Can Market

5 MARKET DYNAMICS
5.1 Market Drivers
5.1.1 High Recyclability Rates of Metal Packaging
5.1.2 Convenience and Lower Price offered by Canned Food
5.2 Market Restraints
5.2.1 Presence of Alternate Packaging Solutions

6 MARKET SEGMENTATION
6.1 By Can Types
6.1.1 Food
6.1.1.1 Vegetables
6.1.1.2 Fruits
6.1.1.3 Pet Food
6.1.1.4 Soups
6.1.1.5 Coffee
6.1.1.6 Other Foods
6.1.2 Aerosols
6.1.2.1 Cosmetics and Personal Care
6.1.2.2 Household
6.1.2.3 Pharmaceutical/Veterinary
6.1.2.4 Paints and Varnishes
6.1.2.5 Automotive/Industrial
6.1.2.6 Other Aerosols

7 COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1 Company Profiles
7.1.1 Crown Holdings Inc.
7.1.2 Ball Corporation
7.1.3 Silgan Containers LLC
7.1.4 Mauser Packaging Solutions
7.1.5 Ardagh Group SA
7.1.6 DS Containers Inc.
7.1.7 CCL Containers Inc.
7.1.8 Independent Can Company
7.1.9 Technocap Group
7.1.10 Can-Pack SA
7.1.11 Allstate Can Corporation
7.1.12 Envases Group

8 INVESTMENT ANALYSIS

9 FUTURE OF THE MARKET

 

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Summary

The United States Metal Cans Market is expected to grow at a CAGR of 0.81% during the forecast period (2021-2026). As growing environmental concerns around the world have resulted in increasing awareness about the type of packaging materials utilized. The recyclability of metal is one of the primary factors influencing the consumption of metal cans in the market.

Key Highlights
The food and beverage industry is constantly evolving. In recent years, consumer preference towards convenience food has shown an upward trend owing to the ever-changing lifestyle of the people in the region.
Metal cans provide many benefits, such as rigidity, stability, and high barrier properties, due to which they are used to store goods that have a longer shelf life and be transported for long distances. Steel and aluminum are mostly preferred. These materials have significant properties, such as being softer and lightweight, due to which the manufacturers are able to save costs associated with logistics.
Moreover, consumer trends, such as a preference for small-size and multi-pack packaging formats, are also supporting the volume growth of the metal cans market in the region. Metal cans are one of the perfect packaging solutions for the on-the-go lifestyle of many consumers in the country, and their convenience is topping the benefits list. These can be easily transported or carried to festivals, beaches, and outdoor and sporting events, whereas glass is mostly restricted due to its breakability.
The pandemic has led to an increase in the consumption of canned food and frozen dinners in the United States, which indicates a positive outlook on the market. According to a 2020 survey published by Store Brands, the consumption of canned food due to the Covid-19 pandemic increased by 96% in the United States. Also, frozen dinners consumption also increased by 71%.
Furthermore, the companies are constantly expanding their footprint in the region to meet the growing demand for metal can packaging from different end-users. For instance, in August 2020, Ball Corporation announced to expand its North American aluminum further can production capacity beyond its previously announced 6-billion-unit volume increase planned by the end of 2021.


Key Market Trends

Recyclability of the Metal Cans to Act as a Major Driving Factor for the Growth of the Market


Metal cans are important for the preservation of food without microbial spoilage. The high energy consumption of packaging manufacturing is one of the factors pushing recycling. Diminishing natural reserves, global warming, and the impact of plastics on the environment are the key trends influencing consumer demand.
Metal cans, especially aluminum, are the most recycled packaging units across the world. They can be recycled at the end of their lifecycle without degradation in the quality, and that makes them the preferred packaging material for brands across the industries, ahead of other materials, such as plastic and paper. In the United States, 105,784 aluminum cans are recycled each minute, leading to an overall recycling rate of nearly 50%, the highest recycling rate for any beverage container.
Most cans recycled in the United States get turned into new cans. If not turned into new cans, used beverage cans (UBC) are also used to make products in the transportation and construction markets.
Additionally, metal cans have an average 70% collection rate, higher than any other packaging material available in the market. The energy consumed to process recycled metal cans is 5% more than that used in manufacturing primary metal cans. Thus, the industry is making a strong push toward adopting recycling, while government initiatives and consumer support boost this trend.


Cosmetics & Personal Care to Hold Significant Market Share


The cosmetics and personal care industry is a science-driven and highly innovative sector that makes large product and packaging development investments. Some of the products that come in metal cans include hair sprays, hair care mousse and gels, shaving foams, and self-tanning sprays. The growth in the annual expenditure on cosmetics, perfumes, and bath preparation products in the country directly influence the growth of aerosol metal cans.
According to the Bureau of Labor Statistics, the average annual expenditure on cosmetics, perfumes, and bath preparation products increased from USD 197.01 in 2019 to USD 199.17 in 2020.
The growing beautification trend has resulted in an increase in demand for skincare, haircare, personal care products, especially by the female population, which is driving the segment's demand. Ongoing urbanization, rising disposable incomes, and increasing awareness regarding beauty products is also a factor driving the segment's growth.
Additionally, due to frequent product innovation in the market, consumers are being introduced to new types of products and trying them out, which is also contributing to the growth of the market studied.


Competitive Landscape

The United States Metal Cans Market is Moderately Competitive owing to the presence of several players (both regional and global) in the region. The stable profitability and demand for metal cans in the region are encouraging the vendors to increase investments in capacity expansion and products development. Some of the key players operating in the region include Crown Holdings Inc, Ball Corporation, Silgan Containers LLC, and Ardagh Group SA, among others.


September 2021 - Crown Holdings, Inc. reported that its previously announced Southwestern United States aluminum beverage could manufacturing facility will be located in Mesquite, Nevada. This two-line state-of-the-art plant will supply standard and specialty beverage cans to the Company's customers serving a variety of categories, including carbonated soft drinks, sparkling water, energy drinks, hard seltzers, beer, and ready-to-drink cocktails.
September 2021 - Ball Corporation announced a new U.S. Beverage Can plant in Nevada for supporting the long-term growth of the customers. The company's scheduled plan is to begin this production line in late 2022, creating closely 180 manufacturing jobs, and this plant is to serve the demand for recyclable aluminum containers.


Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS
4.1 Market Overview
4.2 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Threat of New Entrants
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Bargaining Power of Suppliers
4.2.4 Threat of Substitute Products
4.2.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.3 Industry Value Chain Analysis
4.4 Assessment of the Impact of COVID-19 on the Metal Can Market

5 MARKET DYNAMICS
5.1 Market Drivers
5.1.1 High Recyclability Rates of Metal Packaging
5.1.2 Convenience and Lower Price offered by Canned Food
5.2 Market Restraints
5.2.1 Presence of Alternate Packaging Solutions

6 MARKET SEGMENTATION
6.1 By Can Types
6.1.1 Food
6.1.1.1 Vegetables
6.1.1.2 Fruits
6.1.1.3 Pet Food
6.1.1.4 Soups
6.1.1.5 Coffee
6.1.1.6 Other Foods
6.1.2 Aerosols
6.1.2.1 Cosmetics and Personal Care
6.1.2.2 Household
6.1.2.3 Pharmaceutical/Veterinary
6.1.2.4 Paints and Varnishes
6.1.2.5 Automotive/Industrial
6.1.2.6 Other Aerosols

7 COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1 Company Profiles
7.1.1 Crown Holdings Inc.
7.1.2 Ball Corporation
7.1.3 Silgan Containers LLC
7.1.4 Mauser Packaging Solutions
7.1.5 Ardagh Group SA
7.1.6 DS Containers Inc.
7.1.7 CCL Containers Inc.
7.1.8 Independent Can Company
7.1.9 Technocap Group
7.1.10 Can-Pack SA
7.1.11 Allstate Can Corporation
7.1.12 Envases Group

8 INVESTMENT ANALYSIS

9 FUTURE OF THE MARKET

 

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