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アジア太平洋地域(APAC)のゲームソフトウェア小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Asia-Pacific (APAC) Games Software Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

アジア太平洋地域(APAC)のゲームソフトウェア小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 アジア太平洋地域のゲームソフトウェア小売業界プロファイルでは、市場規模(2017~22年、2027年予測)な... もっと見る

 

 

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2023年10月13日 US$350
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サマリー

アジア太平洋地域(APAC)のゲームソフトウェア小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

アジア太平洋地域のゲームソフトウェア小売業界プロファイルでは、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- ゲームソフト市場には、国内ゲーム機、携帯ゲーム機、携帯電話、その他のワイヤレスデバイス向けゲーム、PCおよびMacデスクトップコンピュータ向けゲームが含まれる。オンラインゲーム(セカンドライフなど)は対象外。
- 2022年、アジア太平洋地域のゲームソフトウェア小売市場において、韓国が33.5%のトップシェアを獲得。
- 2022年、アジア太平洋地域のゲームソフトウェア小売市場において、韓国が33.5%のトップシェアを獲得。
- 2022年、アジア太平洋地域のゲームソフトウェア小売市場において、韓国が33.5%のトップシェアを獲得。

スコープ

- アジア太平洋地域のゲームソフトウェアリテール市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、初級レベルの調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域のゲームソフトウェア小売市場の競争激しさとその魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、ゲームソフトウェア小売市場の主要プレイヤーのグローバルな事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- アジア太平洋地域のゲームソフトウェア小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2022年のアジア太平洋地域のゲームソフトウェア小売市場規模は?
- 2027年のアジア太平洋地域のゲームソフトウェア小売市場規模は?
- アジア太平洋地域のゲームソフトウェア小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場推移は?
- アジア太平洋地域のゲームソフトウェア小売市場を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Geography segmentation
1.4. Market rivalry
1.5. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
4.2. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the strengths of the leading players?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. What disruptors/challengers have changed the market in recent years?
7.5. What are the recent developments in the games software market?
8 Company Profiles
8.1. Tencent Holdings Limited
8.2. Yamada Holdings Co Ltd
8.3. NetEase Inc
8.4. Rakuten Group Inc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Asia-Pacific (APAC) Games Software Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Games Software Retail in Asia-Pacific industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The games software market includes games for domestic game consoles, handheld game consoles, mobile phones, and other wireless devices, and games for PC and Mac desktop computers. Online games are excluded (e.g., Second Life) from our scope.
- South Korea captured the largest share of 33.5% in the Asia-Pacific games software retail market, in 2022.
- South Korea captured the largest share of 33.5% in the Asia-Pacific games software retail market, in 2022.
- South Korea captured the largest share of 33.5% in the Asia-Pacific games software retail market, in 2022.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the games software retail market in Asia-Pacific
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the games software retail market in Asia-Pacific
- Leading company profiles reveal details of key games software retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Asia-Pacific games software retail market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Asia-Pacific games software retail market by value in 2022?
- What will be the size of the Asia-Pacific games software retail market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Asia-Pacific games software retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Asia-Pacific's games software retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Geography segmentation
1.4. Market rivalry
1.5. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
4.2. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the strengths of the leading players?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. What disruptors/challengers have changed the market in recent years?
7.5. What are the recent developments in the games software market?
8 Company Profiles
8.1. Tencent Holdings Limited
8.2. Yamada Holdings Co Ltd
8.3. NetEase Inc
8.4. Rakuten Group Inc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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