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アジア太平洋地域(APAC)のアパレル・非アパレル製造市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Asia-Pacific (APAC) Apparel and Non-Apparel Manufacturing Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

アジア太平洋地域(APAC)のアパレル・非アパレル製造市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造業の産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の金額と数量... もっと見る

 

 

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2023年9月15日 US$350
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サマリー

アジア太平洋地域(APAC)のアパレル・非アパレル製造市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造業の産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 各分野の金額は消費額であり、国内生産に輸入を加えたものから輸出を差し引いたものと定義される。
- アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場の2022年の総売上高は7,638億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は2%であった。
- アパレル分野は2022年に市場最大の割合を占め、総売上高は5267億ドルで、市場全体の69%に相当する。
- 2022年のアジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造業市場では、中国が59%の最大シェアを占め、インド(10.9%)、日本(8.0%)、韓国(7.5%)がこれに続いた。

範囲

- アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場の競争力、魅力度を測定します。
- 主要企業のプロフィールから、アパレル・非アパレル製造市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2022年のアジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場の市場規模は?
- 2027年のアジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場規模は?
- アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the strengths of leading players in the market?
7.3. What strategies do leading players follow?
7.4. What are the most recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. Shanghai Dragon Corporation
8.2. Aditya Birla Fashion and Retail Ltd
8.3. Heilan Group Co Ltd
8.4. Wacoal Holdings Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Asia-Pacific (APAC) Apparel and Non-Apparel Manufacturing Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Asia-Pacific industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The value of each segment is for consumption, defined as domestic production plus imports minus exports.
- The Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market had total revenues of $763.8 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 2% between 2017 and 2022.
- The apparel segment accounted for the market's largest proportion in 2022, with total revenues of $526.7 billion, equivalent to 69% of the market's overall value.
- China accounted for the largest share of 59% in the Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market followed by India (10.9%), Japan (8.0%), and South Korea (7.5%) in 2022.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the apparel & non-apparel manufacturing market in Asia-Pacific
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the apparel & non-apparel manufacturing market in Asia-Pacific
- Leading company profiles reveal details of key apparel & non-apparel manufacturing market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market by value in 2022?
- What will be the size of the Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Asia-Pacific's apparel & non-apparel manufacturing market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the strengths of leading players in the market?
7.3. What strategies do leading players follow?
7.4. What are the most recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. Shanghai Dragon Corporation
8.2. Aditya Birla Fashion and Retail Ltd
8.3. Heilan Group Co Ltd
8.4. Wacoal Holdings Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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