世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

APACカラー化粧品市場 - 2032年までの産業動向と予測


APAC Colour Cosmetics Market - Industry Trends and Forecast to 2032

アジア太平洋地域のカラー化粧品市場は、2023年の150億6,355万米ドルから2031年には280億1,032万米ドルに達し、2024年から2031年の予測期間中に年平均成長率8.1%で成長すると予測されている。 市場細分化: ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Data Bridge Market Research
データブリッジマーケットリサーチ
2023年12月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
231 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

アジア太平洋地域のカラー化粧品市場は、2023年の150億6,355万米ドルから2031年には280億1,032万米ドルに達し、2024年から2031年の予測期間中に年平均成長率8.1%で成長すると予測されている。
市場細分化:
アジア太平洋カラー化粧品市場:製品別(フェイシャルメイクアップ、アイメイクアップ、リップ製品、ネイル製品、ヘア製品、その他)、顔料タイプ別(無機顔料、有機顔料)、ターゲット市場別(マス製品、プレステージ製品)、パッケージ別(ボトル&ジャー、チューブ、容器、パウチ、ディスペンサー、スティック、その他)、形態別(リキッド、パウダー、スプレー)、流通チャネル(Eコマース, スーパーマーケット/ハイパーマーケット, 直販/B2B, 専門店), エンドユーザー(パーラー, 家庭用, モデル/ファッション産業, メディアハウス), 国別(中国, 日本, 韓国, インド, オーストラリア, シンガポール, マレーシア, タイ, フィリピン, インドネシア, その他アジア太平洋地域) - 産業動向と2031年までの予測

アジア太平洋地域のカラー化粧品市場ダイナミクスの概要

促進要因
- オンラインショッピングとインフルエンサーマーケティングの人気の高まり

抑制要因

- 環境保護と動物愛護に対する意識の高まり

機会

- 持続可能な化粧品ブランドに対する意識の高まり


市場プレイヤー

アジア太平洋地域のカラー化粧品市場に参入している主な市場プレーヤーは以下の通りである:

- ロレアルグループ
- ユニリーバ
- ヘンケルAG & Co.KGaA
- 資生堂株式会社
- エスティローダー・カンパニーズ
- コティ
- メアリーケイ
- レブロン
- 株式会社コーセー
- シャネル
- オリフレーム化粧品株式会社
- ナチュラ・アンド・カンパニー
- アモーレパシフィック
- クラランス
- LVMH
- ヴェステージ・マーケティング社
- シャンテカイユ・ボーテ
- クリオラン
- ブランドエージェンシー・ロンドン




ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 31
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 31
1.2 MARKET DEFINITION 31
1.3 OVERVIEW OF THE ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET 31
1.4 LIMITATIONS 33
1.5 MARKETS COVERED 33
2 MARKET SEGMENTATION 37
2.1 MARKETS COVERED 37
2.2 GEOGRAPHIC SCOPE 38
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 39
2.4 CURRENCY AND PRICING 39
2.5 RESEARCH METHODOLOGY 40
2.6 MULTIVARIATE MODELLING 43
2.7 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 44
2.8 DBMR MARKET POSITION GRID 45
2.9 MARKET APPLICATION COVERAGE GRID 47
2.10 PRODUCT TIMELINE CURVE 48
2.11 SECONDARY SOURCES 49
2.12 ASSUMPTIONS 49
3 EXECUTIVE SUMMARY 50
4 PREMIUM INSIGHTS 52
4.1 PRODUCTION CONSUMPTION ANALYSIS 53
4.2 IMPORT-EXPORT SCENARIO 56
4.3 PRICE TREND ANALYSIS 59
4.4 RAW MATERIAL PRODUCTION COVERAGE 63
4.5 TECHNOLOGICAL ADVANCEMENT BY MANUFACTURERS 65
4.6 VENDOR SELECTION CRITERIA 68
4.7 PESTEL ANALYSIS 70
4.8 REGULATORY COVERAGE 71
4.9 PORTER’S FIVE FORCES MODEL ANALYSIS 74
5 MARKET OVERVIEW 75
5.1 DRIVERS 77
5.1.1 INCREASING POPULARITY OF ONLINE SHOPPING AND INFLUENCER MARKETING 77
5.1.2 RISING DISPOSABLE INCOMES AND URBANIZATION 80
5.1.3 INCREASING RECOGNITION OF THE ADVANTAGES OF USING MAKEUP 82
5.1.4 GROWING ATTRACTION OF CONSUMERS TOWARD ORGANIC PRODUCTS 83
5.2 RESTRAINTS 86
5.2.1 INCREASING CONSCIOUSNESS ABOUT ENVIRONMENTAL PRESERVATION AND ANIMAL WELFARE 86
5.2.2 HIGH COST OF GOOD QUALITY COSMETICS PRODUCTS 87
5.3 OPPORTUNITIES 88
5.3.1 RISING USE OF MAKE-UP BRANDS IN EMERGING MARKET 88
5.3.2 GROWING INTEREST IN MAKEUP DESIGNED FOR ACTIVE LIFESTYLES AND FITNESS ACTIVITIES 89
5.3.3 INCREASING FOCUS ON MALE-SPECIFIC COSMETICS 89
5.4 CHALLENGES 90
5.4.1 RISK ASSOCIATED WITH CHEMICAL BASED COLOUR COSMETIC 90
5.4.2 LOWER EXPIRATION MANAGEMENT OF PRODUCTS 91
6 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, BY PRODUCT 93
6.1 OVERVIEW 94
6.2 FACIAL MAKEUP 95
6.2.1 FOUNDATION 96
6.2.2 FACE PRIMER 96
6.2.3 CONCEALER 96
6.2.4 FACE CC CREAM 96
6.2.5 HIGHLIGHTER 96
6.2.6 OTHERS 96
6.3 EYE MAKEUP 97
6.4 LIP PRODUCTS 97
6.5 NAIL PRODUCTS 98
6.6 HAIR PRODUCTS 98
6.7 OTHERS 99
7 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, BY PIGMENT TYPE 100
7.1 OVERVIEW 101
7.1.1 INORGANIC PIGMENTS 102
7.1.2 AZO COLORANTS 103
7.1.3 XANTHENES 103
7.1.4 TRIARYLMETHANES 103
7.1.5 QUINOLINE 103
7.1.6 OTHERS 103
7.2 ORGANIC PIGMENTS 103
7.2.1 IRON OXIDES 104
7.2.2 CHROMIUM OXIDES 104
7.2.3 ULTRAMARINES 104
7.2.4 OTHERS 104
8 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, BY TARGET MARKET 105
8.1 OVERVIEW 106
8.2 MASS PRODUCTS 107
8.3 PRESTIGE PRODUCTS 107
9 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, BY PACKAGING 109
9.1 OVERVIEW 110
9.2 BOTTLES & JARS 111
9.3 TUBES 112
9.4 CONTAINERS 112
9.5 POUCHES 113
9.6 DISPENSER 113
9.7 STICKS 114
9.8 OTHERS 114
10 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, BY FORM 115
10.1 OVERVIEW 116
10.2 LIQUID 117
10.3 POWDER 117
10.4 SPRAY 118
11 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 119
11.1 OVERVIEW 120
11.2 E-COMMERCE 121
11.3 SUPERMARKET/HYPERMARKETS 122
11.4 DIRECT SALES/B2B 122
11.5 SPECIALITY STORES 123
11.6 OTHERS 123
12 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, BY END-USER 124
12.1 OVERVIEW 125
12.2 PARLOUR 126
12.3 HOUSEHOLD 127
12.4 MODELLING & FASHION INDUSTRIES 127
12.5 MEDIA HOUSES 128
12.6 OTHERS 128

13 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, BY REGION 129
13.1 ASIA-PACIFIC 132
13.1.1 CHINA 136
13.1.2 JAPAN 139
13.1.3 SOUTH KOREA 142
13.1.4 INDIA 145
13.1.5 MALAYSIA 148
13.1.6 AUSTRALIA & NEW ZEALAND 151
13.1.7 SINGAPORE 155
13.1.8 INDONESIA 158
13.1.9 THAILAND 161
13.1.10 PHILIPPINES 164
13.1.11 REST OF ASIA-PACIFIC 167
14 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, COMPANY LANDSCAPE 168
14.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: ASIA PACIFIC 168
15 SWOT ANALYSIS 169
16 COMPANY PROFILES 170
16.1 L'ORÉAL GROUP 170
16.1.1 COMPANY SNAPSHOT 170
16.1.2 REVENUE ANALYSIS 170
16.1.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 171
16.1.4 PRODUCT PORTFOLIO 171
16.1.5 RECENT DEVELOPMENTS 171
16.2 UNILEVER PLC 173
16.2.1 COMPANY SNAPSHOT 173
16.2.2 REVENUE ANALYSIS 173
16.2.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 174
16.2.4 PRODUCT PORTFOLIO 174
16.2.5 RECENT DEVELOPMENT 175
16.3 HENKEL AG & CO. KGAA 176
16.3.1 COMPANY SNAPSHOT 176
16.3.2 REVENUE ANALYSIS 176
16.3.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 177
16.3.4 PRODUCT PORTFOLIO 177
16.3.5 RECENT DEVELOPMENT 178

16.4 SHISEIDO COMPANY, LIMITED 179
16.4.1 COMPANY SNAPSHOT 179
16.4.2 REVENUE ANALYSIS 179
16.4.3 PRODUCT PORTFOLIO 180
16.4.4 RECENT DEVELOPMENTS 180
16.5 THE ESTÉE LAUDER COMPANIES INC 182
16.5.1 COMPANY SNAPSHOT 182
16.5.2 REVENUE ANALYSIS 182
16.5.3 PRODUCT PORTFOLIO 183
16.5.4 RECENT DEVELOPMENT 183
16.6 AMOREPACIFIC US, INC 184
16.6.1 COMPANY SNAPSHOT 184
16.6.2 REVENUE ANALYSIS 184
16.6.3 PRODUCT PORTFOLIO 185
16.6.4 RECENT DEVELOPMENT 185
16.7 BBIA CO. LTD 186
16.7.1 COMPANY SNAPSHOT 186
16.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 186
16.7.3 RECENT DEVELOPMENT 187
16.8 CIATÉ LONDON 188
16.8.1 COMPANY SNAPSHOT 188
16.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 188
16.8.3 RECENT DEVELOPMENTS 189
16.9 CHANEL 190
16.9.1 COMPANY SNAPSHOT 190
16.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 190
16.9.3 RECENT DEVELOPMENT 191
16.10 CHANTECAILLE BEAUTE (A SUBSIDIARY OF BEIERSDORF) 192
16.10.1 COMPANY SNAPSHOT 192
16.10.2 REVENUE ANALYSIS 192
16.10.3 PRODUCT PORTFOLIO 193
16.10.4 RECENT DEVELOPMENTS 193
16.11 CLARINS 195
16.11.1 COMPANY SNAPSHOT 195
16.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 195
16.11.3 RECENT DEVELOPMENTS 197
16.12 COTY INC. 198
16.12.1 COMPANY SNAPSHOT 198
16.12.2 REVENUE ANALYSIS 198
16.12.3 PRODUCT PORTFOLIO 199
16.12.4 RECENT DEVELOPMENTS 200
16.13 KOSÉ CORPORATION 201
16.13.1 COMPANY SNAPSHOT 201
16.13.2 REVENUE ANALYSIS 201
16.13.3 PRODUCT PORTFOLIO 202
16.13.4 RECENT DEVELOPMENTS 203
16.14 KRYOLAN 204
16.14.1 COMPANY SNAPSHOT 204
16.14.2 PRODUCT PORTFOLIO 204
16.14.3 RECENT DEVELOPMENT 205
16.15 LVMH 206
16.15.1 COMPANY SNAPSHOT 206
16.15.2 REVENUE ANALYSIS 206
16.15.3 PRODUCT PORTFOLIO 207
16.15.4 RECENT DEVELOPMENTS 210
16.16 MARY KAY INC. 211
16.16.1 COMPANY SNAPSHOT 211
16.16.2 PRODUCT PORTFOLIO 211
16.16.3 RECENT DEVELOPMENT 212
16.17 NATURA & CO 213
16.17.1 COMPANY SNAPSHOT 213
16.17.2 REVENUE ANALYSIS 213
16.17.3 PRODUCT PORTFOLIO 214
16.17.4 RECENT DEVELOPMENTS 215
16.18 ORIFLAME COSMETICS ASIA PACIFIC SA. 216
16.18.1 COMPANY SNAPSHOT 216
16.18.2 REVENUE ANALYSIS 216
16.18.3 PRODUCT PORTFOLIO 217
16.18.4 RECENT DEVELOPMENT 217
16.19 REVLON INC. 218
16.19.1 COMPANY SNAPSHOT 218
16.19.2 REVENUE ANALYSIS 218
16.19.3 BRAND PORTFOLIO 219
16.19.4 RECENT DEVELOPMENT 221
16.20 VESTIGE MARKETING PRIVATE LIMITED 222
16.20.1 COMPANY SNAPSHOT 222
16.20.2 PRODUCT PORTFOLIO 222
16.20.3 RECENT DEVELOPMENTS 226
17 QUESTIONNAIRE 227
18 RELATED REPORTS 231

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Asia-Pacific colour cosmetics market is expected to reach USD 28,010.32 million by 2031 from USD 15,063.55 million in 2023, growing at a CAGR of 8.1% during the forecast period of 2024 to 2031.
Market Segmentation:
Asia-Pacific Colour Cosmetics Market, By Product (Facial Makeup, Eye Makeup, Lip Products, Nail Products, Hair Products, Others), Pigment Type (Inorganic Pigments, Organic Pigments), Target Market (Mass Products, Prestige Products), Packaging (Bottles & Jars, Tubes, Containers, Pouches, Dispenser, Sticks, Others), Form (Liquid, Powder, Spray), Distribution Channel (E-Commerce, Supermarket/Hypermarkets, Direct Sales/B2B, Specialty Stores), End-User (Parlour, Household, Modelling & Fashion Industries, Media Houses), Country (China, Japan, South Korea, India, Australia, Singapore, Malaysia, Thailand, Philippines, Indonesia, and Rest of Asia-Pacific) - Industry Trends and Forecast to 2031

Overview of Asia-Pacific Colour Cosmetics Market Dynamics

Driver
• Increasing popularity of online shopping and influencer marketing

Restraint

• Increasing consciousness about environmental preservation and animal welfare

Opportunity

• Rising awarness towards sustainable makeup brands


Market Players:

Some of the key market players operating in the Asia-Pacific colour cosmetics market are:

• L’Oréal GROUPE
• Unilever
• Henkel AG & Co. KGaA
• Shiseidio Company, Limited
• The Estée Lauder Companies Inc.
• Coty Inc.
• Mary Kay Inc.
• Revlon
• KOSÉ Corporation
• CHANEL
• Oriflame Cosmetics AG
• Natura & Co
• AMOREPACIFIC US, INC.
• Clarins
• LVMH
• Vestige Marketing Pvt. Ltd.
• CHANTECAILLE BEAUTE
• Kryolan
• Brand Agency London




ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 31
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 31
1.2 MARKET DEFINITION 31
1.3 OVERVIEW OF THE ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET 31
1.4 LIMITATIONS 33
1.5 MARKETS COVERED 33
2 MARKET SEGMENTATION 37
2.1 MARKETS COVERED 37
2.2 GEOGRAPHIC SCOPE 38
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 39
2.4 CURRENCY AND PRICING 39
2.5 RESEARCH METHODOLOGY 40
2.6 MULTIVARIATE MODELLING 43
2.7 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 44
2.8 DBMR MARKET POSITION GRID 45
2.9 MARKET APPLICATION COVERAGE GRID 47
2.10 PRODUCT TIMELINE CURVE 48
2.11 SECONDARY SOURCES 49
2.12 ASSUMPTIONS 49
3 EXECUTIVE SUMMARY 50
4 PREMIUM INSIGHTS 52
4.1 PRODUCTION CONSUMPTION ANALYSIS 53
4.2 IMPORT-EXPORT SCENARIO 56
4.3 PRICE TREND ANALYSIS 59
4.4 RAW MATERIAL PRODUCTION COVERAGE 63
4.5 TECHNOLOGICAL ADVANCEMENT BY MANUFACTURERS 65
4.6 VENDOR SELECTION CRITERIA 68
4.7 PESTEL ANALYSIS 70
4.8 REGULATORY COVERAGE 71
4.9 PORTER’S FIVE FORCES MODEL ANALYSIS 74
5 MARKET OVERVIEW 75
5.1 DRIVERS 77
5.1.1 INCREASING POPULARITY OF ONLINE SHOPPING AND INFLUENCER MARKETING 77
5.1.2 RISING DISPOSABLE INCOMES AND URBANIZATION 80
5.1.3 INCREASING RECOGNITION OF THE ADVANTAGES OF USING MAKEUP 82
5.1.4 GROWING ATTRACTION OF CONSUMERS TOWARD ORGANIC PRODUCTS 83
5.2 RESTRAINTS 86
5.2.1 INCREASING CONSCIOUSNESS ABOUT ENVIRONMENTAL PRESERVATION AND ANIMAL WELFARE 86
5.2.2 HIGH COST OF GOOD QUALITY COSMETICS PRODUCTS 87
5.3 OPPORTUNITIES 88
5.3.1 RISING USE OF MAKE-UP BRANDS IN EMERGING MARKET 88
5.3.2 GROWING INTEREST IN MAKEUP DESIGNED FOR ACTIVE LIFESTYLES AND FITNESS ACTIVITIES 89
5.3.3 INCREASING FOCUS ON MALE-SPECIFIC COSMETICS 89
5.4 CHALLENGES 90
5.4.1 RISK ASSOCIATED WITH CHEMICAL BASED COLOUR COSMETIC 90
5.4.2 LOWER EXPIRATION MANAGEMENT OF PRODUCTS 91
6 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, BY PRODUCT 93
6.1 OVERVIEW 94
6.2 FACIAL MAKEUP 95
6.2.1 FOUNDATION 96
6.2.2 FACE PRIMER 96
6.2.3 CONCEALER 96
6.2.4 FACE CC CREAM 96
6.2.5 HIGHLIGHTER 96
6.2.6 OTHERS 96
6.3 EYE MAKEUP 97
6.4 LIP PRODUCTS 97
6.5 NAIL PRODUCTS 98
6.6 HAIR PRODUCTS 98
6.7 OTHERS 99
7 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, BY PIGMENT TYPE 100
7.1 OVERVIEW 101
7.1.1 INORGANIC PIGMENTS 102
7.1.2 AZO COLORANTS 103
7.1.3 XANTHENES 103
7.1.4 TRIARYLMETHANES 103
7.1.5 QUINOLINE 103
7.1.6 OTHERS 103
7.2 ORGANIC PIGMENTS 103
7.2.1 IRON OXIDES 104
7.2.2 CHROMIUM OXIDES 104
7.2.3 ULTRAMARINES 104
7.2.4 OTHERS 104
8 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, BY TARGET MARKET 105
8.1 OVERVIEW 106
8.2 MASS PRODUCTS 107
8.3 PRESTIGE PRODUCTS 107
9 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, BY PACKAGING 109
9.1 OVERVIEW 110
9.2 BOTTLES & JARS 111
9.3 TUBES 112
9.4 CONTAINERS 112
9.5 POUCHES 113
9.6 DISPENSER 113
9.7 STICKS 114
9.8 OTHERS 114
10 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, BY FORM 115
10.1 OVERVIEW 116
10.2 LIQUID 117
10.3 POWDER 117
10.4 SPRAY 118
11 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 119
11.1 OVERVIEW 120
11.2 E-COMMERCE 121
11.3 SUPERMARKET/HYPERMARKETS 122
11.4 DIRECT SALES/B2B 122
11.5 SPECIALITY STORES 123
11.6 OTHERS 123
12 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, BY END-USER 124
12.1 OVERVIEW 125
12.2 PARLOUR 126
12.3 HOUSEHOLD 127
12.4 MODELLING & FASHION INDUSTRIES 127
12.5 MEDIA HOUSES 128
12.6 OTHERS 128

13 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, BY REGION 129
13.1 ASIA-PACIFIC 132
13.1.1 CHINA 136
13.1.2 JAPAN 139
13.1.3 SOUTH KOREA 142
13.1.4 INDIA 145
13.1.5 MALAYSIA 148
13.1.6 AUSTRALIA & NEW ZEALAND 151
13.1.7 SINGAPORE 155
13.1.8 INDONESIA 158
13.1.9 THAILAND 161
13.1.10 PHILIPPINES 164
13.1.11 REST OF ASIA-PACIFIC 167
14 ASIA PACIFIC COLOUR COSMETICS MARKET, COMPANY LANDSCAPE 168
14.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: ASIA PACIFIC 168
15 SWOT ANALYSIS 169
16 COMPANY PROFILES 170
16.1 L'ORÉAL GROUP 170
16.1.1 COMPANY SNAPSHOT 170
16.1.2 REVENUE ANALYSIS 170
16.1.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 171
16.1.4 PRODUCT PORTFOLIO 171
16.1.5 RECENT DEVELOPMENTS 171
16.2 UNILEVER PLC 173
16.2.1 COMPANY SNAPSHOT 173
16.2.2 REVENUE ANALYSIS 173
16.2.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 174
16.2.4 PRODUCT PORTFOLIO 174
16.2.5 RECENT DEVELOPMENT 175
16.3 HENKEL AG & CO. KGAA 176
16.3.1 COMPANY SNAPSHOT 176
16.3.2 REVENUE ANALYSIS 176
16.3.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 177
16.3.4 PRODUCT PORTFOLIO 177
16.3.5 RECENT DEVELOPMENT 178

16.4 SHISEIDO COMPANY, LIMITED 179
16.4.1 COMPANY SNAPSHOT 179
16.4.2 REVENUE ANALYSIS 179
16.4.3 PRODUCT PORTFOLIO 180
16.4.4 RECENT DEVELOPMENTS 180
16.5 THE ESTÉE LAUDER COMPANIES INC 182
16.5.1 COMPANY SNAPSHOT 182
16.5.2 REVENUE ANALYSIS 182
16.5.3 PRODUCT PORTFOLIO 183
16.5.4 RECENT DEVELOPMENT 183
16.6 AMOREPACIFIC US, INC 184
16.6.1 COMPANY SNAPSHOT 184
16.6.2 REVENUE ANALYSIS 184
16.6.3 PRODUCT PORTFOLIO 185
16.6.4 RECENT DEVELOPMENT 185
16.7 BBIA CO. LTD 186
16.7.1 COMPANY SNAPSHOT 186
16.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 186
16.7.3 RECENT DEVELOPMENT 187
16.8 CIATÉ LONDON 188
16.8.1 COMPANY SNAPSHOT 188
16.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 188
16.8.3 RECENT DEVELOPMENTS 189
16.9 CHANEL 190
16.9.1 COMPANY SNAPSHOT 190
16.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 190
16.9.3 RECENT DEVELOPMENT 191
16.10 CHANTECAILLE BEAUTE (A SUBSIDIARY OF BEIERSDORF) 192
16.10.1 COMPANY SNAPSHOT 192
16.10.2 REVENUE ANALYSIS 192
16.10.3 PRODUCT PORTFOLIO 193
16.10.4 RECENT DEVELOPMENTS 193
16.11 CLARINS 195
16.11.1 COMPANY SNAPSHOT 195
16.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 195
16.11.3 RECENT DEVELOPMENTS 197
16.12 COTY INC. 198
16.12.1 COMPANY SNAPSHOT 198
16.12.2 REVENUE ANALYSIS 198
16.12.3 PRODUCT PORTFOLIO 199
16.12.4 RECENT DEVELOPMENTS 200
16.13 KOSÉ CORPORATION 201
16.13.1 COMPANY SNAPSHOT 201
16.13.2 REVENUE ANALYSIS 201
16.13.3 PRODUCT PORTFOLIO 202
16.13.4 RECENT DEVELOPMENTS 203
16.14 KRYOLAN 204
16.14.1 COMPANY SNAPSHOT 204
16.14.2 PRODUCT PORTFOLIO 204
16.14.3 RECENT DEVELOPMENT 205
16.15 LVMH 206
16.15.1 COMPANY SNAPSHOT 206
16.15.2 REVENUE ANALYSIS 206
16.15.3 PRODUCT PORTFOLIO 207
16.15.4 RECENT DEVELOPMENTS 210
16.16 MARY KAY INC. 211
16.16.1 COMPANY SNAPSHOT 211
16.16.2 PRODUCT PORTFOLIO 211
16.16.3 RECENT DEVELOPMENT 212
16.17 NATURA & CO 213
16.17.1 COMPANY SNAPSHOT 213
16.17.2 REVENUE ANALYSIS 213
16.17.3 PRODUCT PORTFOLIO 214
16.17.4 RECENT DEVELOPMENTS 215
16.18 ORIFLAME COSMETICS ASIA PACIFIC SA. 216
16.18.1 COMPANY SNAPSHOT 216
16.18.2 REVENUE ANALYSIS 216
16.18.3 PRODUCT PORTFOLIO 217
16.18.4 RECENT DEVELOPMENT 217
16.19 REVLON INC. 218
16.19.1 COMPANY SNAPSHOT 218
16.19.2 REVENUE ANALYSIS 218
16.19.3 BRAND PORTFOLIO 219
16.19.4 RECENT DEVELOPMENT 221
16.20 VESTIGE MARKETING PRIVATE LIMITED 222
16.20.1 COMPANY SNAPSHOT 222
16.20.2 PRODUCT PORTFOLIO 222
16.20.3 RECENT DEVELOPMENTS 226
17 QUESTIONNAIRE 227
18 RELATED REPORTS 231

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(apac)の最新刊レポート


よくあるご質問


Data Bridge Market Research社はどのような調査会社ですか?


データブリッジマーケットリサーチ(Data Bridge Market Research)は500名以上の多様な分野のアナリストが所属するインドの調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る