世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州カラー化粧品市場 - 2033年までの産業動向と予測


Europe Colour Cosmetics Market - Industry Trends and Forecast to 2033

欧州のカラー化粧品市場は、2023年の120億2,630万米ドルから2031年には201億5,896万米ドルに達し、2024年から2031年の予測期間中に年平均成長率6.7%で成長すると予測されている。 市場細分化: 欧州カラー化粧... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Data Bridge Market Research
データブリッジマーケットリサーチ
2023年12月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
237 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

欧州のカラー化粧品市場は、2023年の120億2,630万米ドルから2031年には201億5,896万米ドルに達し、2024年から2031年の予測期間中に年平均成長率6.7%で成長すると予測されている。
市場細分化:
欧州カラー化粧品市場:製品別(フェイシャルメイクアップ、アイメイクアップ、リップ製品、ネイル製品、ヘア製品、その他)、顔料タイプ別(無機顔料、有機顔料)、ターゲット市場別(マス製品、プレステージ製品)、パッケージ別(ボトル&ジャー、チューブ、容器、パウチ、ディスペンサー、スティック、その他)、形態(液体、粉末、スプレー)、流通チャネル(Eコマース、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、直販/B2B、専門店)、エンドユーザー(パーラー、家庭用、モデル/ファッション業界、メディアハウス)、国(ドイツ、フランス、U.K.,イタリア, トルコ, スペイン, オランダ, ロシア, ベルギー, スイス, その他ヨーロッパ) - 2031年までの産業動向と予測

欧州カラー化粧品市場ダイナミクスの概要

促進要因
- オンラインショッピングとインフルエンサーマーケティングの人気の高まり

抑制要因

- 環境保護と動物愛護に対する意識の高まり

機会

- 持続可能な化粧品ブランドに対する意識の高まり


市場プレイヤー

欧州のカラー化粧品市場に参入している主な市場プレーヤーは以下の通りである:

- ロレアルグループ
- ユニリーバ
- ヘンケルAG & Co.KGaA
- 資生堂株式会社
- エスティローダー・カンパニーズ
- コティ
- メアリーケイ
- レブロン
- 株式会社コーセー
- シャネル
- オリフレーム化粧品株式会社
- ナチュラ・アンド・カンパニー
- アモーレパシフィック
- クラランス
- LVMH
- ヴェステージ・マーケティング社
- シャンテカイユ・ボーテ
- クリオラン
- ブランドエージェンシー・ロンドン




ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 31
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 31
1.2 MARKET DEFINITION 31
1.3 OVERVIEW OF THE EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET 31
1.4 LIMITATIONS 33
1.5 MARKETS COVERED 33
2 MARKET SEGMENTATION 37
2.1 MARKETS COVERED 37
2.2 GEOGRAPHIC SCOPE 38
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 39
2.4 CURRENCY AND PRICING 39
2.5 RESEARCH METHODOLOGY 40
2.6 MULTIVARIATE MODELLING 43
2.7 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 44
2.8 DBMR MARKET POSITION GRID 45
2.9 MARKET APPLICATION COVERAGE GRID 47
2.10 PRODUCT TIMELINE CURVE 48
2.11 SECONDARY SOURCES 49
2.12 ASSUMPTIONS 49
3 EXECUTIVE SUMMARY 50
4 PREMIUM INSIGHTS 52
4.1 PRODUCTION CONSUMPTION ANALYSIS 53
4.2 IMPORT-EXPORT SCENARIO 56
4.3 PRICE TREND ANALYSIS 59
4.4 RAW MATERIAL PRODUCTION COVERAGE 63
4.5 TECHNOLOGICAL ADVANCEMENT BY MANUFACTURERS 65
4.6 VENDOR SELECTION CRITERIA 68
4.7 PESTEL ANALYSIS 70
4.8 REGULATORY COVERAGE 71
4.9 PORTER’S FIVE FORCES MODEL ANALYSIS 74
5 MARKET OVERVIEW 75
5.1 DRIVERS 77
5.1.1 INCREASING POPULARITY OF ONLINE SHOPPING AND INFLUENCER MARKETING 77
5.1.2 RISING DISPOSABLE INCOMES AND URBANIZATION 80
5.1.3 INCREASING RECOGNITION OF THE ADVANTAGES OF USING MAKEUP 82
5.1.4 GROWING ATTRACTION OF CONSUMERS TOWARD ORGANIC PRODUCTS 83
5.2 RESTRAINTS 86
5.2.1 INCREASING CONSCIOUSNESS ABOUT ENVIRONMENTAL PRESERVATION AND ANIMAL WELFARE 86
5.2.2 HIGH COST OF GOOD QUALITY COSMETICS PRODUCTS 87
5.3 OPPORTUNITIES 88
5.3.1 RISING USE OF MAKE-UP BRANDS IN EMERGING MARKET 88
5.3.2 GROWING INTEREST IN MAKEUP DESIGNED FOR ACTIVE LIFESTYLES AND FITNESS ACTIVITIES 89
5.3.3 INCREASING FOCUS ON MALE-SPECIFIC COSMETICS 89
5.4 CHALLENGES 90
5.4.1 RISK ASSOCIATED WITH CHEMICAL BASED COLOUR COSMETIC 90
5.4.2 LOWER EXPIRATION MANAGEMENT OF PRODUCTS 91
6 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, BY PRODUCT 93
6.1 OVERVIEW 94
6.2 FACIAL MAKEUP 95
6.2.1 FOUNDATION 96
6.2.2 FACE PRIMER 96
6.2.3 CONCEALER 96
6.2.4 FACE CC CREAM 96
6.2.5 HIGHLIGHTER 96
6.2.6 OTHERS 96
6.3 EYE MAKEUP 97
6.4 LIP PRODUCTS 97
6.5 NAIL PRODUCTS 98
6.6 HAIR PRODUCTS 98
6.7 OTHERS 99
7 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, BY PIGMENT TYPE 100
7.1 OVERVIEW 101
7.1.1 INORGANIC PIGMENTS 102
7.1.2 AZO COLORANTS 103
7.1.3 XANTHENES 103
7.1.4 TRIARYLMETHANES 103
7.1.5 QUINOLINE 103
7.1.6 OTHERS 103
7.2 ORGANIC PIGMENTS 103
7.2.1 IRON OXIDES 104
7.2.2 CHROMIUM OXIDES 104
7.2.3 ULTRAMARINES 104
7.2.4 OTHERS 104
8 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, BY TARGET MARKET 105
8.1 OVERVIEW 106
8.2 MASS PRODUCTS 107
8.3 PRESTIGE PRODUCTS 107
9 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, BY PACKAGING 108
9.1 OVERVIEW 109
9.2 BOTTLES & JARS 110
9.3 TUBES 111
9.4 CONTAINERS 111
9.5 POUCHES 112
9.6 DISPENSER 112
9.7 STICKS 113
9.8 OTHERS 113
10 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, BY FORM 114
10.1 OVERVIEW 115
10.2 LIQUID 116
10.3 POWDER 116
10.4 SPRAY 117
11 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 118
11.1 OVERVIEW 119
11.2 E-COMMERCE 120
11.3 SUPERMARKET/HYPERMARKETS 121
11.4 DIRECT SALES/B2B 121
11.5 SPECIALITY STORES 122
11.6 OTHERS 122
12 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, BY END-USER 123
12.1 OVERVIEW 124
12.2 PARLOUR 125
12.3 HOUSEHOLD 126
12.4 MODELLING & FASHION INDUSTRIES 126
12.5 MEDIA HOUSES 127
12.6 OTHERS 127

13 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, BY REGION 128
13.1 EUROPE 131
13.1.1 GERMANY 135
13.1.2 FRANCE 138
13.1.3 U.K. 141
13.1.4 ITALY 144
13.1.5 SPAIN 147
13.1.6 RUSSIA 150
13.1.7 SWITZERLAND 153
13.1.8 TURKEY 156
13.1.9 BELGIUM 159
13.1.10 NETHERLANDS 162
13.1.11 NORWAY 165
13.1.12 FINLAND 168
13.1.13 DENMARK 171
13.1.14 REST OF EUROPE 174
14 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, COMPANY LANDSCAPE 175
14.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: EUROPE
15 SWOT ANALYSIS 176
16 COMPANY PROFILES 177
16.1 L'ORÉAL GROUP 177
16.1.1 COMPANY SNAPSHOT 177
16.1.2 REVENUE ANALYSIS 177
16.1.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 178
16.1.4 PRODUCT PORTFOLIO 178
16.1.5 RECENT DEVELOPMENTS 178
16.2 UNILEVER PLC 180
16.2.1 COMPANY SNAPSHOT 180
16.2.2 REVENUE ANALYSIS 180
16.2.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 181
16.2.4 PRODUCT PORTFOLIO 181
16.2.5 RECENT DEVELOPMENT 182
16.3 HENKEL AG & CO. KGAA 183
16.3.1 COMPANY SNAPSHOT 183
16.3.2 REVENUE ANALYSIS 183
16.3.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 184
16.3.4 PRODUCT PORTFOLIO 184
16.3.5 RECENT DEVELOPMENT 185
16.4 SHISEIDO COMPANY, LIMITED 186
16.4.1 COMPANY SNAPSHOT 186
16.4.2 REVENUE ANALYSIS 186
16.4.3 PRODUCT PORTFOLIO 187
16.4.4 RECENT DEVELOPMENTS 187
16.5 THE ESTÉE LAUDER COMPANIES INC 189
16.5.1 COMPANY SNAPSHOT 189
16.5.2 REVENUE ANALYSIS 189
16.5.3 PRODUCT PORTFOLIO 190
16.5.4 RECENT DEVELOPMENT 190
16.6 AMOREPACIFIC US, INC 191
16.6.1 COMPANY SNAPSHOT 191
16.6.2 REVENUE ANALYSIS 191
16.6.3 PRODUCT PORTFOLIO 192
16.6.4 RECENT DEVELOPMENT 192
16.7 BBIA CO. LTD 193
16.7.1 COMPANY SNAPSHOT 193
16.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 193
16.7.3 RECENT DEVELOPMENT 194
16.8 CIATÉ LONDON 195
16.8.1 COMPANY SNAPSHOT 195
16.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 195
16.8.3 RECENT DEVELOPMENTS 196
16.9 CHANEL 197
16.9.1 COMPANY SNAPSHOT 197
16.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 197
16.9.3 RECENT DEVELOPMENT 198
16.10 CHANTECAILLE BEAUTE (A SUBSIDIARY OF BEIERSDORF) 199
16.10.1 COMPANY SNAPSHOT 199
16.10.2 REVENUE ANALYSIS 199
16.10.3 PRODUCT PORTFOLIO 200
16.10.4 RECENT DEVELOPMENTS 200
16.11 CLARINS 202
16.11.1 COMPANY SNAPSHOT 202
16.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 202
16.11.3 RECENT DEVELOPMENTS 204
16.12 COTY INC. 205
16.12.1 COMPANY SNAPSHOT 205
16.12.2 REVENUE ANALYSIS 205
16.12.3 PRODUCT PORTFOLIO 206
16.12.4 RECENT DEVELOPMENTS 207
16.13 KOSÉ CORPORATION 208
16.13.1 COMPANY SNAPSHOT 208
16.13.2 REVENUE ANALYSIS 208
16.13.3 PRODUCT PORTFOLIO 209
16.13.4 RECENT DEVELOPMENTS 210
16.14 KRYOLAN 211
16.14.1 COMPANY SNAPSHOT 211
16.14.2 PRODUCT PORTFOLIO 211
16.14.3 RECENT DEVELOPMENT 212
16.15 LVMH 213
16.15.1 COMPANY SNAPSHOT 213
16.15.2 REVENUE ANALYSIS 213
16.15.3 PRODUCT PORTFOLIO 214
16.15.4 RECENT DEVELOPMENTS 217
16.16 MARY KAY INC. 218
16.16.1 COMPANY SNAPSHOT 218
16.16.2 PRODUCT PORTFOLIO 218
16.16.3 RECENT DEVELOPMENT 219
16.17 NATURA & CO 220
16.17.1 COMPANY SNAPSHOT 220
16.17.2 REVENUE ANALYSIS 220
16.17.3 PRODUCT PORTFOLIO 221
16.17.4 RECENT DEVELOPMENTS 222
16.18 ORIFLAME COSMETICS EUROPE SA. 223
16.18.1 COMPANY SNAPSHOT 223
16.18.2 REVENUE ANALYSIS 223
16.18.3 PRODUCT PORTFOLIO 224
16.18.4 RECENT DEVELOPMENT 224
16.19 REVLON INC. 225
16.19.1 COMPANY SNAPSHOT 225
16.19.2 REVENUE ANALYSIS 225
16.19.3 BRAND PORTFOLIO 226
16.19.4 RECENT DEVELOPMENT 227 
16.20 VESTIGE MARKETING PRIVATE LIMITED 228
16.20.1 COMPANY SNAPSHOT 228
16.20.2 PRODUCT PORTFOLIO 228
16.20.3 RECENT DEVELOPMENTS 232
17 QUESTIONNAIRE 233
18 RELATED REPORTS 237

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Europe colour cosmetics market is expected to reach USD 20,158.96 million by 2031 from USD 12,026.30 million in 2023, growing at a CAGR of 6.7% during the forecast period of 2024 to 2031.
Market Segmentation:
Europe Colour Cosmetics Market, By Product (Facial Makeup, Eye Makeup, Lip Products, Nail Products, Hair Products, Others), Pigment Type (Inorganic Pigments, Organic Pigments), Target Market (Mass Products, Prestige Products), Packaging (Bottles & Jars, Tubes, Containers, Pouches, Dispenser, Sticks, Others), Form (Liquid, Powder, Spray), Distribution Channel (E-Commerce, Supermarket/Hypermarkets, Direct Sales/B2B, Specialty Stores), End-User (Parlour, Household, Modelling & Fashion Industries, Media Houses), Country (Germany, France, U.K., Italy, Turkey, Spain, Netherlands, Russia, Belgium, Switzerland, and Rest of Europe) - Industry Trends and Forecast to 2031

Overview of Europe Colour Cosmetics Market Dynamics

Driver
• Increasing popularity of online shopping and influencer marketing

Restraint

• Increasing consciousness about environmental preservation and animal welfare

Opportunity

• Rising awarness towards sustainable makeup brands


Market Players:

Some of the key market players operating in the Europe colour cosmetics market are:

• L’Oréal GROUPE
• Unilever
• Henkel AG & Co. KGaA
• Shiseidio Company, Limited
• The Estée Lauder Companies Inc.
• Coty Inc.
• Mary Kay Inc.
• Revlon
• KOSÉ Corporation
• CHANEL
• Oriflame Cosmetics AG
• Natura & Co
• AMOREPACIFIC US, INC.
• Clarins
• LVMH
• Vestige Marketing Pvt. Ltd.
• CHANTECAILLE BEAUTE
• Kryolan
• Brand Agency London




ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 31
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 31
1.2 MARKET DEFINITION 31
1.3 OVERVIEW OF THE EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET 31
1.4 LIMITATIONS 33
1.5 MARKETS COVERED 33
2 MARKET SEGMENTATION 37
2.1 MARKETS COVERED 37
2.2 GEOGRAPHIC SCOPE 38
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 39
2.4 CURRENCY AND PRICING 39
2.5 RESEARCH METHODOLOGY 40
2.6 MULTIVARIATE MODELLING 43
2.7 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 44
2.8 DBMR MARKET POSITION GRID 45
2.9 MARKET APPLICATION COVERAGE GRID 47
2.10 PRODUCT TIMELINE CURVE 48
2.11 SECONDARY SOURCES 49
2.12 ASSUMPTIONS 49
3 EXECUTIVE SUMMARY 50
4 PREMIUM INSIGHTS 52
4.1 PRODUCTION CONSUMPTION ANALYSIS 53
4.2 IMPORT-EXPORT SCENARIO 56
4.3 PRICE TREND ANALYSIS 59
4.4 RAW MATERIAL PRODUCTION COVERAGE 63
4.5 TECHNOLOGICAL ADVANCEMENT BY MANUFACTURERS 65
4.6 VENDOR SELECTION CRITERIA 68
4.7 PESTEL ANALYSIS 70
4.8 REGULATORY COVERAGE 71
4.9 PORTER’S FIVE FORCES MODEL ANALYSIS 74
5 MARKET OVERVIEW 75
5.1 DRIVERS 77
5.1.1 INCREASING POPULARITY OF ONLINE SHOPPING AND INFLUENCER MARKETING 77
5.1.2 RISING DISPOSABLE INCOMES AND URBANIZATION 80
5.1.3 INCREASING RECOGNITION OF THE ADVANTAGES OF USING MAKEUP 82
5.1.4 GROWING ATTRACTION OF CONSUMERS TOWARD ORGANIC PRODUCTS 83
5.2 RESTRAINTS 86
5.2.1 INCREASING CONSCIOUSNESS ABOUT ENVIRONMENTAL PRESERVATION AND ANIMAL WELFARE 86
5.2.2 HIGH COST OF GOOD QUALITY COSMETICS PRODUCTS 87
5.3 OPPORTUNITIES 88
5.3.1 RISING USE OF MAKE-UP BRANDS IN EMERGING MARKET 88
5.3.2 GROWING INTEREST IN MAKEUP DESIGNED FOR ACTIVE LIFESTYLES AND FITNESS ACTIVITIES 89
5.3.3 INCREASING FOCUS ON MALE-SPECIFIC COSMETICS 89
5.4 CHALLENGES 90
5.4.1 RISK ASSOCIATED WITH CHEMICAL BASED COLOUR COSMETIC 90
5.4.2 LOWER EXPIRATION MANAGEMENT OF PRODUCTS 91
6 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, BY PRODUCT 93
6.1 OVERVIEW 94
6.2 FACIAL MAKEUP 95
6.2.1 FOUNDATION 96
6.2.2 FACE PRIMER 96
6.2.3 CONCEALER 96
6.2.4 FACE CC CREAM 96
6.2.5 HIGHLIGHTER 96
6.2.6 OTHERS 96
6.3 EYE MAKEUP 97
6.4 LIP PRODUCTS 97
6.5 NAIL PRODUCTS 98
6.6 HAIR PRODUCTS 98
6.7 OTHERS 99
7 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, BY PIGMENT TYPE 100
7.1 OVERVIEW 101
7.1.1 INORGANIC PIGMENTS 102
7.1.2 AZO COLORANTS 103
7.1.3 XANTHENES 103
7.1.4 TRIARYLMETHANES 103
7.1.5 QUINOLINE 103
7.1.6 OTHERS 103
7.2 ORGANIC PIGMENTS 103
7.2.1 IRON OXIDES 104
7.2.2 CHROMIUM OXIDES 104
7.2.3 ULTRAMARINES 104
7.2.4 OTHERS 104
8 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, BY TARGET MARKET 105
8.1 OVERVIEW 106
8.2 MASS PRODUCTS 107
8.3 PRESTIGE PRODUCTS 107
9 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, BY PACKAGING 108
9.1 OVERVIEW 109
9.2 BOTTLES & JARS 110
9.3 TUBES 111
9.4 CONTAINERS 111
9.5 POUCHES 112
9.6 DISPENSER 112
9.7 STICKS 113
9.8 OTHERS 113
10 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, BY FORM 114
10.1 OVERVIEW 115
10.2 LIQUID 116
10.3 POWDER 116
10.4 SPRAY 117
11 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 118
11.1 OVERVIEW 119
11.2 E-COMMERCE 120
11.3 SUPERMARKET/HYPERMARKETS 121
11.4 DIRECT SALES/B2B 121
11.5 SPECIALITY STORES 122
11.6 OTHERS 122
12 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, BY END-USER 123
12.1 OVERVIEW 124
12.2 PARLOUR 125
12.3 HOUSEHOLD 126
12.4 MODELLING & FASHION INDUSTRIES 126
12.5 MEDIA HOUSES 127
12.6 OTHERS 127

13 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, BY REGION 128
13.1 EUROPE 131
13.1.1 GERMANY 135
13.1.2 FRANCE 138
13.1.3 U.K. 141
13.1.4 ITALY 144
13.1.5 SPAIN 147
13.1.6 RUSSIA 150
13.1.7 SWITZERLAND 153
13.1.8 TURKEY 156
13.1.9 BELGIUM 159
13.1.10 NETHERLANDS 162
13.1.11 NORWAY 165
13.1.12 FINLAND 168
13.1.13 DENMARK 171
13.1.14 REST OF EUROPE 174
14 EUROPE COLOUR COSMETICS MARKET, COMPANY LANDSCAPE 175
14.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: EUROPE
15 SWOT ANALYSIS 176
16 COMPANY PROFILES 177
16.1 L'ORÉAL GROUP 177
16.1.1 COMPANY SNAPSHOT 177
16.1.2 REVENUE ANALYSIS 177
16.1.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 178
16.1.4 PRODUCT PORTFOLIO 178
16.1.5 RECENT DEVELOPMENTS 178
16.2 UNILEVER PLC 180
16.2.1 COMPANY SNAPSHOT 180
16.2.2 REVENUE ANALYSIS 180
16.2.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 181
16.2.4 PRODUCT PORTFOLIO 181
16.2.5 RECENT DEVELOPMENT 182
16.3 HENKEL AG & CO. KGAA 183
16.3.1 COMPANY SNAPSHOT 183
16.3.2 REVENUE ANALYSIS 183
16.3.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 184
16.3.4 PRODUCT PORTFOLIO 184
16.3.5 RECENT DEVELOPMENT 185
16.4 SHISEIDO COMPANY, LIMITED 186
16.4.1 COMPANY SNAPSHOT 186
16.4.2 REVENUE ANALYSIS 186
16.4.3 PRODUCT PORTFOLIO 187
16.4.4 RECENT DEVELOPMENTS 187
16.5 THE ESTÉE LAUDER COMPANIES INC 189
16.5.1 COMPANY SNAPSHOT 189
16.5.2 REVENUE ANALYSIS 189
16.5.3 PRODUCT PORTFOLIO 190
16.5.4 RECENT DEVELOPMENT 190
16.6 AMOREPACIFIC US, INC 191
16.6.1 COMPANY SNAPSHOT 191
16.6.2 REVENUE ANALYSIS 191
16.6.3 PRODUCT PORTFOLIO 192
16.6.4 RECENT DEVELOPMENT 192
16.7 BBIA CO. LTD 193
16.7.1 COMPANY SNAPSHOT 193
16.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 193
16.7.3 RECENT DEVELOPMENT 194
16.8 CIATÉ LONDON 195
16.8.1 COMPANY SNAPSHOT 195
16.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 195
16.8.3 RECENT DEVELOPMENTS 196
16.9 CHANEL 197
16.9.1 COMPANY SNAPSHOT 197
16.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 197
16.9.3 RECENT DEVELOPMENT 198
16.10 CHANTECAILLE BEAUTE (A SUBSIDIARY OF BEIERSDORF) 199
16.10.1 COMPANY SNAPSHOT 199
16.10.2 REVENUE ANALYSIS 199
16.10.3 PRODUCT PORTFOLIO 200
16.10.4 RECENT DEVELOPMENTS 200
16.11 CLARINS 202
16.11.1 COMPANY SNAPSHOT 202
16.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 202
16.11.3 RECENT DEVELOPMENTS 204
16.12 COTY INC. 205
16.12.1 COMPANY SNAPSHOT 205
16.12.2 REVENUE ANALYSIS 205
16.12.3 PRODUCT PORTFOLIO 206
16.12.4 RECENT DEVELOPMENTS 207
16.13 KOSÉ CORPORATION 208
16.13.1 COMPANY SNAPSHOT 208
16.13.2 REVENUE ANALYSIS 208
16.13.3 PRODUCT PORTFOLIO 209
16.13.4 RECENT DEVELOPMENTS 210
16.14 KRYOLAN 211
16.14.1 COMPANY SNAPSHOT 211
16.14.2 PRODUCT PORTFOLIO 211
16.14.3 RECENT DEVELOPMENT 212
16.15 LVMH 213
16.15.1 COMPANY SNAPSHOT 213
16.15.2 REVENUE ANALYSIS 213
16.15.3 PRODUCT PORTFOLIO 214
16.15.4 RECENT DEVELOPMENTS 217
16.16 MARY KAY INC. 218
16.16.1 COMPANY SNAPSHOT 218
16.16.2 PRODUCT PORTFOLIO 218
16.16.3 RECENT DEVELOPMENT 219
16.17 NATURA & CO 220
16.17.1 COMPANY SNAPSHOT 220
16.17.2 REVENUE ANALYSIS 220
16.17.3 PRODUCT PORTFOLIO 221
16.17.4 RECENT DEVELOPMENTS 222
16.18 ORIFLAME COSMETICS EUROPE SA. 223
16.18.1 COMPANY SNAPSHOT 223
16.18.2 REVENUE ANALYSIS 223
16.18.3 PRODUCT PORTFOLIO 224
16.18.4 RECENT DEVELOPMENT 224
16.19 REVLON INC. 225
16.19.1 COMPANY SNAPSHOT 225
16.19.2 REVENUE ANALYSIS 225
16.19.3 BRAND PORTFOLIO 226
16.19.4 RECENT DEVELOPMENT 227 
16.20 VESTIGE MARKETING PRIVATE LIMITED 228
16.20.1 COMPANY SNAPSHOT 228
16.20.2 PRODUCT PORTFOLIO 228
16.20.3 RECENT DEVELOPMENTS 232
17 QUESTIONNAIRE 233
18 RELATED REPORTS 237

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Data Bridge Market Research社はどのような調査会社ですか?


データブリッジマーケットリサーチ(Data Bridge Market Research)は500名以上の多様な分野のアナリストが所属するインドの調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る