世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

遊園地の世界市場-2031年までの産業動向と予測


Global Amusement Parks Market - Industry Trends and Forecast to 2031

世界の遊園地市場は、2023年の635億9,326万米ドルから2031年には876億9,216万米ドルに達し、2024年から2031年の予測期間中に年平均成長率4.1%で成長すると予測される。 市場セグメンテーション フランス, イタ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Data Bridge Market Research
データブリッジマーケットリサーチ
2024年1月1日 US$4,800
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
230 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

世界の遊園地市場は、2023年の635億9,326万米ドルから2031年には876億9,216万米ドルに達し、2024年から2031年の予測期間中に年平均成長率4.1%で成長すると予測される。
市場セグメンテーション
フランス, イタリア, スペイン, ロシア, オランダ, スイス, ベルギー, トルコ, その他のヨーロッパ, 中国, 日本, インド, オーストラリア, 韓国, インドネシア, フィリピン, タイ, マレーシア, ベトナム, シンガポール, その他のアジア太平洋, ブラジル, アルゼンチン, その他の南米, 南アフリカ, サウジアラビア, U.A.E., エジプト, イスラエル, その他の中東・アフリカ) - 産業動向と2031年までの予測


世界の遊園地市場ダイナミクスの概要

ドライバー
- 観光振興が遊園地の成長を促進

抑制要因

- 設置、運営、メンテナンスコストが高い

機会

- 業界プレーヤー間の協力とパートナーシップ

市場プレーヤー

世界の遊園地市場に参入している主な市場プレーヤーを以下に挙げる:

- ディズニー
- ユニバーサル・スタジオ
- マーリン・エンターテイメンツ
- ユニバーサル・オーランド・リゾート
- シーワールド・パークス&エンターテイメント
- シダーフェア・エンターテインメント・カンパニー
- シックス・フラッグス
- レゴ・グループ
- サムスンC&Tコーポレーション
- ロッテワールド
- ユニバーサル・スタジオ・シンガポール
- ユニバーサル・北京リゾート
- ファンタワイルド・ホールディングス
- IMGワールド・オブ・アドベンチャー
- コースト・エンターテインメント・ホールディングス・リミテッド(アーデント)
- ナガシマリゾート
- ユニバーサル・スタジオ・ハリウッド
- ユニバーサル・スタジオ・ジャパン
- 長隆集団有限公司
- 香港ディズニー
- 上海ディズニー
- 東京ディズニーシー
- 東京ディズニーランド
- ウォルト・ディズニー・ワールド



ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 21
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 21
1.2 MARKET DEFINITION 21
1.3 OVERVIEW OF THE GLOBAL AMUSEMENT PARKS MARKET 21
1.4 CURRENCY AND PRICING 23
1.5 LIMITATIONS 23
1.6 MARKETS COVERED 23
2 MARKET SEGMENTATION 25
2.1 MARKETS COVERED 25
2.2 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 26
2.3 GEOGRAPHIC SCOPE 27
2.4 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 28
2.5 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 31
2.6 DBMR MARKET POSITION GRID 32
2.7 VENDOR SHARE ANALYSIS 33
2.8 MULTIVARIATE MODELLING 34
2.9 TYPE TIMELINE CURVE 35
2.10 SECONDARY SOURCES 36
2.11 ASSUMPTIONS 36
3 EXECUTIVE SUMMARY 37
4 PREMIUM INSIGHTS 41
4.1 REGULATORY FRAMEWORK 42
4.2 PORTER’S FIVE FORCES MODEL 44
5 MARKET OVERVIEW 45
5.1 DRIVERS 47
5.1.1 INCREASE IN AMOUNT OF DISPOSABLE INCOME 47
5.1.2 RISING ATTENTION TOWARD THE THEME BASED AMUSEMENT PARKS 49
5.1.3 THE RISING ADOPTION OF (VIRTUAL REALITY) VR AND (ARGUMENT REALITY) AR TRANSFORMING AMUSEMENT PARKS 50
5.1.4 TOURISM PROMOTION FUELS THE GROWTH OF AMUSEMENT PARKS 51
5.2 RESTRAINTS 52
5.2.1 HIGH INSTALLATION, OPERATING, AND MAINTENANCE COST 52
5.2.2 SEASONALITY LIMITS AMUSEMENT PARKS OPERATIONS 53
5.3 OPPORTUNITIES 54
5.3.1 INCREASING COLLABORATION AND PARTNERSHIP AMONG MARKET PLAYERS 54
5.3.2 GROWTH POTENTIAL OF AMUSEMENT PARKS IN EMERGING MARKETS 54
5.3.3 AMUSEMENT PARK EMBRACES RENEWABLE OPPORTUNITIES FOR A SUSTAINABLE AND EXCITING FUTURE 55
5.4 CHALLENGES 57
5.4.1 CONSTANT INNOVATION REQUIRED TO THRILL VISITOR 57
5.4.2 LABOR ISSUES IMPACTING AMUSEMENT PARKS 58
6 GLOBAL AMUSEMENT PARKS MARKET, BY TYPE 60
6.1 OVERVIEW 61
6.2 THEME PARK 62
6.3 WATER PARK 62
6.4 AMUSEMENT ARCADES 63
7 GLOBAL AMUSEMENT PARKS MARKET, BY RIDES 64
7.1 OVERVIEW 65
7.2 MECHANICAL RIDES 66
7.3 WATER RIDES 66
7.4 OTHERS 67
8 GLOBAL AMUSEMENT PARKS MARKET, BY GENDER 68
8.1 OVERVIEW 69
8.2 FEMALE 70
8.3 MALE 70
9 GLOBAL AMUSEMENT PARKS MARKET, BY AGE GROUP 71
9.1 OVERVIEW 72
9.2 UP TO 18 YEARS 73
9.3 19-35 YEARS 73
9.4 36-50 YEARS 74
9.5 51-65 YEARS 74
9.6 MORE THAN 65 YEARS 75
10 GLOBAL AMUSEMENT PARKS MARKET, BY REVENUE SOURCES 76
10.1 OVERVIEW 77
10.2 TICKET 78
10.3 FOOD & BEVERAGES 78
10.4 HOTELS/RESORTS 79
10.5 MERCHANDISE 79
10.6 OTHERS 80
11 GLOBAL AMUSEMENT PARKS MARKET, BY REGION 81
11.1 OVERVIEW 82
11.2 NORTH AMERICA 85
11.2.1 U.S. 87
11.2.2 CANADA 89
11.2.3 MEXICO 91
11.3 ASIA-PACIFIC 92
11.3.1 CHINA 94
11.3.2 JAPAN 96
11.3.3 INDIA 98
11.3.4 SOUTH KOREA 100
11.3.5 MALAYSIA 102
11.3.6 AUSTRALIA & NEW ZEALAND 104
11.3.7 SINGAPORE 106
11.3.8 INDONESIA 108
11.3.9 THAILAND 109
11.3.10 PHILIPPINES 111
11.3.11 REST OF ASIA-PACIFIC 113
11.4 EUROPE 114
11.4.1 FRANCE 116
11.4.2 GERMANY 118
11.4.3 U.K. 120
11.4.4 ITALY 122
11.4.5 SPAIN 124
11.4.6 NETHERLANDS 126
11.4.7 SWITZERLAND 128
11.4.8 RUSSIA 130
11.4.9 TURKEY 132
11.4.10 BELGIUM 134
11.4.11 REST OF EUROPE 136
11.5 MIDDLE EAST AND AFRICA 137
11.5.1 SOUTH AFRICA 139
11.5.2 SAUDI ARABIA 141
11.5.3 U.A.E. 143
11.5.4 EGYPT 145
11.5.5 ISRAEL 147
11.5.6 REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA 149
11.6 SOUTH AMERICA 150
11.6.1 BRAZIL 152
11.6.2 ARGENTINA 154
11.6.3 REST OF SOUTH AMERICA 156
12 GLOBAL AMUSEMENT PARKS MARKET: COMPANY LANDSCAPE 157
12.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: GLOBAL 157
12.2 COMPANY SHARE ANALYSIS: NORTH AMERICA 158
12.3 COMPANY SHARE ANALYSIS: EUROPE 159
12.4 COMPANY SHARE ANALYSIS: ASIA-PACIFIC 160
13 SWOT ANALYSIS 161
14 COMPANY PROFILES 162
14.1 DISNEY 162
14.1.1 COMPANY SNAPSHOT 162
14.1.2 REVENUE ANALYSIS 162
14.1.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 163
14.1.4 SERVICE PORTFOLIO 163
14.1.5 RECENT DEVELOPMENTS 165
14.2 UNIVERSAL STUDIOS 167
14.2.1 COMPANY SNAPSHOT 167
14.2.2 COMPANY SHARE ANALYSIS 167
14.2.3 SERVICE PORTFOLIO 168
14.2.4 RECENT DEVELOPMENTS 168
14.3 MERLIN ENTERTAINMENTS 169
14.3.1 COMPANY SNAPSHOT 169
14.3.2 REVENUE ANALYSIS 170
14.3.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 170
14.3.4 SERVICE PORTFOLIO 171
14.3.5 RECENT DEVELOPMENT 172
14.4 SEAWORLD PARKS & ENTERTAINMENT, INC. 173
14.4.1 COMPANY SNAPSHOT 173
14.4.2 REVENUE ANALYSIS 173
14.4.3 SERVICE PORTFOLIO 174
14.4.4 RECENT DEVELOPMENT 176
14.5 CEDAR FAIR ENTERTAINMENT COMPANY 177
14.5.1 COMPANY SNAPSHOT 177
14.5.2 REVENUE ANALYSIS 177
14.5.3 SERVICE PORTFOLIO 178
14.5.4 RECENT DEVELOPMENTS 180
14.6 CHIMELONG GROUP CO., LTD 181
14.6.1 COMPANY SNAPSHOT 181
14.6.2 BRAND PORTFOLIO 181
14.6.3 RECENT DEVELOPMENTS 182
14.7 COAST ENTERTAINMENT HOLDINGS LIMITED 183
14.7.1 COMPANY SNAPSHOT 183
14.7.2 REVENUE ANALYSIS 183
14.7.3 SERVICE PORTFOLIO 184
14.7.4 RECENT DEVELOPMENT 185
14.8 FANTAWILD HOLDINGS INC. 186
14.8.1 COMPANY SNAPSHOT 186
14.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 186
14.8.3 RECENT DEVELOPMENT 187
14.9 HONG KONG DISNEYLAND A SUBSIDIARY OF (DISNEY) 188
14.9.1 COMPANY SNAPSHOT 188
14.9.2 SOLUTION PORTFOLIO 188
14.9.3 RECENT DEVELOPMENT 190
14.10 IMG WORLDS OF ADVENTURE 191
14.10.1 COMPANY SNAPSHOT 191
14.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 191
14.10.3 RECENT DEVELOPMENT 192
14.11 LOTTEWORLD 193
14.11.1 COMPANY SNAPSHOT 193
14.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 193
14.11.3 RECENT DEVELOPMENTS 195
14.12 NAGASHIMA RESORT 196
14.12.1 COMPANY SNAPSHOT 196
14.12.2 PRODUCT PORTFOLIO 196
14.12.3 RECENT DEVELOPMENT 198
14.13 SAMSUNG C&T CORPORATION(EVERLAND) 199
14.13.1 COMPANY SNAPSHOT 199
14.13.2 PRODUCT PORTFOLIO 199
14.13.3 RECENT DEVELOPMENT 200
14.14 SHANGHAI DISNEY RESORT A SUBSIDIARY OF (DISNEY) 201
14.14.1 COMPANY SNAPSHOT 201
14.14.2 SOLUTION PORTFOLIO 201
14.14.3 RECENT DEVELOPMENT 202
14.15 SIX FLAGS ENTERTAINMENT CORPORATION 203
14.15.1 COMPANY SNAPSHOT 203
14.15.2 REVENUE ANALYSIS 203
14.15.3 SERVICE PORTFOLIO 204
14.15.4 RECENT DEVELOPMENTS 205
14.16 THE LEGO GROUP 206
14.16.1 COMPANY SNAPSHOT 206
14.16.2 PRODUCT PORTFOLIO 206
14.16.3 RECENT DEVELOPMENTS 208
14.17 TOKYO DISNEYSEA A SUBSIDIARY OF (DISNEY) 209
14.17.1 COMPANY SNAPSHOT 209
14.17.2 SOLUTION PORTFOLIO 209
14.17.3 RECENT DEVELOPMENT 210
14.18 TOKYO DISNEYLAND A SUBSIDIARY OF (DISNEY) 211
14.18.1 COMPANY SNAPSHOT 211
14.18.2 SOLUTION PORTFOLIO 211
14.18.3 RECENT DEVELOPMENT 212
14.19 UNIVERSAL BEIJING RESORT A SUBSIDIARY OF (UNIVERSAL STUDIOS) 213
14.19.1 COMPANY SNAPSHOT 213
14.19.2 SERVICE PORTFOLIO 213
14.19.3 RECENT DEVELOPMENT 215
14.20 UNIVERSAL ORLANDO RESORT A SUBSIDIARY OF (UNIVERSAL STUDIOS) 216
14.20.1 COMPANY SNAPSHOT 216
14.20.2 SERVICE PORTFOLIO 216
14.20.3 RECENT DEVELOPMENT 217
14.21 UNIVERSAL STUDIOS HOLLYWOOD A SUBSIDIARY OF (UNIVERSAL STUDIOS) 218
14.21.1 COMPANY SNAPSHOT 218
14.21.2 SERVICE PORTFOLIO 218
14.21.3 RECENT DEVELOPMENT 220
14.22 UNIVERSAL STUDIOS JAPAN A SUBSIDIARY OF (UNIVERSAL STUDIOS) 221
14.22.1 COMPANY SNAPSHOT 221
14.22.2 SERVICE PORTFOLIO 221
14.22.3 RECENT DEVELOPMENT 222
14.23 UNIVERSAL STUDIOS SINGAPORE A SUBSIDIARY OF (UNIVERSAL STUDIOS) 223
14.23.1 COMPANY SNAPSHOT 223
14.23.2 SERVICE PORTFOLIO 223
14.23.3 RECENT DEVELOPMENT 224
14.24 WALT DISNEY WORLD THEME MAGIC KINGDOM A SUBSIDIARY OF (DISNEY) 225
14.24.1 COMPANY SNAPSHOT 225
14.24.2 SERVICE PORTFOLIO 225
14.24.3 RECENT DEVELOPMENT 226
15 QUESTIONNAIRE 227
16 RELATED REPORTS 230

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global amusement parks market is expected to reach USD 87,692.16 million by 2031 from USD 63,593.26 million in 2023, growing at a CAGR of 4.1% during the forecast period of 2024 to 2031.
Market Segmentation
Global Amusement Parks Market, By Type (Theme Park, Water Park, and Amusement Arcades), Rides (Mechanical Rides, Water Rides, and Others), Gender (Female and Male), Age Group (Up to 18 Years, 19-35 Years, 36-50 Years, 51-65 Years, and More Than 65 Years), Revenue Sources (Ticket, Food & Beverages, Hotels/Resorts, Merchandise, and Others), Country (U.S., Canada, Mexico, Germany, U.K., France, Italy, Spain, Russia, Netherlands, Switzerland, Belgium, Turkey, rest of Europe, China, Japan, India, Australia, South Korea, Indonesia, Philippines, Thailand, Malaysia, Vietnam, Singapore, rest of Asia-Pacific, Brazil, Argentina, rest of South America, South Africa, Saudi Arabia, U.A.E., Egypt, Israel, and rest of Middle East and Africa) – Industry Trends and Forecast to 2031


Overview of Global Amusement Parks Market Dynamics

Driver
• Tourism promotion fuels the growth of amusement parks

Restraint

• High installation, operating & maintenance cost

Opportunity

• Collaboration and partnership among industry players

Market Players

Some of the key market players operating in the global amusement parks market are listed below:

• Disney
• Universal Studios
• Merlin Entertainments
• Universal Orlando Resort
• SeaWorld Parks & Entertainment
• Cedar Fair Entertainment Company
• Six Flags
• The Lego Group
• Samsung C&T Corporation
• LOTTEWORLD
• Universal Studios Singapore
• Universal Beijing Resort
• Fantawild Holdings Inc.
• IMG Worlds of Adventure
• Coast Entertainment Holdings Limited (Ardent)
• NAGASHIMA RESORT
• Universal Studios Hollywood
• Universal Studios Japan
• Chimelong Group Co., Ltd.
• Hong Kong Disney
• Shanghai Disney
• Tokyo DisneySea
• Tokyo Disneyland
• Walt Disney World Theme Magic Kingdom



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 21
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 21
1.2 MARKET DEFINITION 21
1.3 OVERVIEW OF THE GLOBAL AMUSEMENT PARKS MARKET 21
1.4 CURRENCY AND PRICING 23
1.5 LIMITATIONS 23
1.6 MARKETS COVERED 23
2 MARKET SEGMENTATION 25
2.1 MARKETS COVERED 25
2.2 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 26
2.3 GEOGRAPHIC SCOPE 27
2.4 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 28
2.5 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 31
2.6 DBMR MARKET POSITION GRID 32
2.7 VENDOR SHARE ANALYSIS 33
2.8 MULTIVARIATE MODELLING 34
2.9 TYPE TIMELINE CURVE 35
2.10 SECONDARY SOURCES 36
2.11 ASSUMPTIONS 36
3 EXECUTIVE SUMMARY 37
4 PREMIUM INSIGHTS 41
4.1 REGULATORY FRAMEWORK 42
4.2 PORTER’S FIVE FORCES MODEL 44
5 MARKET OVERVIEW 45
5.1 DRIVERS 47
5.1.1 INCREASE IN AMOUNT OF DISPOSABLE INCOME 47
5.1.2 RISING ATTENTION TOWARD THE THEME BASED AMUSEMENT PARKS 49
5.1.3 THE RISING ADOPTION OF (VIRTUAL REALITY) VR AND (ARGUMENT REALITY) AR TRANSFORMING AMUSEMENT PARKS 50
5.1.4 TOURISM PROMOTION FUELS THE GROWTH OF AMUSEMENT PARKS 51
5.2 RESTRAINTS 52
5.2.1 HIGH INSTALLATION, OPERATING, AND MAINTENANCE COST 52
5.2.2 SEASONALITY LIMITS AMUSEMENT PARKS OPERATIONS 53
5.3 OPPORTUNITIES 54
5.3.1 INCREASING COLLABORATION AND PARTNERSHIP AMONG MARKET PLAYERS 54
5.3.2 GROWTH POTENTIAL OF AMUSEMENT PARKS IN EMERGING MARKETS 54
5.3.3 AMUSEMENT PARK EMBRACES RENEWABLE OPPORTUNITIES FOR A SUSTAINABLE AND EXCITING FUTURE 55
5.4 CHALLENGES 57
5.4.1 CONSTANT INNOVATION REQUIRED TO THRILL VISITOR 57
5.4.2 LABOR ISSUES IMPACTING AMUSEMENT PARKS 58
6 GLOBAL AMUSEMENT PARKS MARKET, BY TYPE 60
6.1 OVERVIEW 61
6.2 THEME PARK 62
6.3 WATER PARK 62
6.4 AMUSEMENT ARCADES 63
7 GLOBAL AMUSEMENT PARKS MARKET, BY RIDES 64
7.1 OVERVIEW 65
7.2 MECHANICAL RIDES 66
7.3 WATER RIDES 66
7.4 OTHERS 67
8 GLOBAL AMUSEMENT PARKS MARKET, BY GENDER 68
8.1 OVERVIEW 69
8.2 FEMALE 70
8.3 MALE 70
9 GLOBAL AMUSEMENT PARKS MARKET, BY AGE GROUP 71
9.1 OVERVIEW 72
9.2 UP TO 18 YEARS 73
9.3 19-35 YEARS 73
9.4 36-50 YEARS 74
9.5 51-65 YEARS 74
9.6 MORE THAN 65 YEARS 75
10 GLOBAL AMUSEMENT PARKS MARKET, BY REVENUE SOURCES 76
10.1 OVERVIEW 77
10.2 TICKET 78
10.3 FOOD & BEVERAGES 78
10.4 HOTELS/RESORTS 79
10.5 MERCHANDISE 79
10.6 OTHERS 80
11 GLOBAL AMUSEMENT PARKS MARKET, BY REGION 81
11.1 OVERVIEW 82
11.2 NORTH AMERICA 85
11.2.1 U.S. 87
11.2.2 CANADA 89
11.2.3 MEXICO 91
11.3 ASIA-PACIFIC 92
11.3.1 CHINA 94
11.3.2 JAPAN 96
11.3.3 INDIA 98
11.3.4 SOUTH KOREA 100
11.3.5 MALAYSIA 102
11.3.6 AUSTRALIA & NEW ZEALAND 104
11.3.7 SINGAPORE 106
11.3.8 INDONESIA 108
11.3.9 THAILAND 109
11.3.10 PHILIPPINES 111
11.3.11 REST OF ASIA-PACIFIC 113
11.4 EUROPE 114
11.4.1 FRANCE 116
11.4.2 GERMANY 118
11.4.3 U.K. 120
11.4.4 ITALY 122
11.4.5 SPAIN 124
11.4.6 NETHERLANDS 126
11.4.7 SWITZERLAND 128
11.4.8 RUSSIA 130
11.4.9 TURKEY 132
11.4.10 BELGIUM 134
11.4.11 REST OF EUROPE 136
11.5 MIDDLE EAST AND AFRICA 137
11.5.1 SOUTH AFRICA 139
11.5.2 SAUDI ARABIA 141
11.5.3 U.A.E. 143
11.5.4 EGYPT 145
11.5.5 ISRAEL 147
11.5.6 REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA 149
11.6 SOUTH AMERICA 150
11.6.1 BRAZIL 152
11.6.2 ARGENTINA 154
11.6.3 REST OF SOUTH AMERICA 156
12 GLOBAL AMUSEMENT PARKS MARKET: COMPANY LANDSCAPE 157
12.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: GLOBAL 157
12.2 COMPANY SHARE ANALYSIS: NORTH AMERICA 158
12.3 COMPANY SHARE ANALYSIS: EUROPE 159
12.4 COMPANY SHARE ANALYSIS: ASIA-PACIFIC 160
13 SWOT ANALYSIS 161
14 COMPANY PROFILES 162
14.1 DISNEY 162
14.1.1 COMPANY SNAPSHOT 162
14.1.2 REVENUE ANALYSIS 162
14.1.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 163
14.1.4 SERVICE PORTFOLIO 163
14.1.5 RECENT DEVELOPMENTS 165
14.2 UNIVERSAL STUDIOS 167
14.2.1 COMPANY SNAPSHOT 167
14.2.2 COMPANY SHARE ANALYSIS 167
14.2.3 SERVICE PORTFOLIO 168
14.2.4 RECENT DEVELOPMENTS 168
14.3 MERLIN ENTERTAINMENTS 169
14.3.1 COMPANY SNAPSHOT 169
14.3.2 REVENUE ANALYSIS 170
14.3.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 170
14.3.4 SERVICE PORTFOLIO 171
14.3.5 RECENT DEVELOPMENT 172
14.4 SEAWORLD PARKS & ENTERTAINMENT, INC. 173
14.4.1 COMPANY SNAPSHOT 173
14.4.2 REVENUE ANALYSIS 173
14.4.3 SERVICE PORTFOLIO 174
14.4.4 RECENT DEVELOPMENT 176
14.5 CEDAR FAIR ENTERTAINMENT COMPANY 177
14.5.1 COMPANY SNAPSHOT 177
14.5.2 REVENUE ANALYSIS 177
14.5.3 SERVICE PORTFOLIO 178
14.5.4 RECENT DEVELOPMENTS 180
14.6 CHIMELONG GROUP CO., LTD 181
14.6.1 COMPANY SNAPSHOT 181
14.6.2 BRAND PORTFOLIO 181
14.6.3 RECENT DEVELOPMENTS 182
14.7 COAST ENTERTAINMENT HOLDINGS LIMITED 183
14.7.1 COMPANY SNAPSHOT 183
14.7.2 REVENUE ANALYSIS 183
14.7.3 SERVICE PORTFOLIO 184
14.7.4 RECENT DEVELOPMENT 185
14.8 FANTAWILD HOLDINGS INC. 186
14.8.1 COMPANY SNAPSHOT 186
14.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 186
14.8.3 RECENT DEVELOPMENT 187
14.9 HONG KONG DISNEYLAND A SUBSIDIARY OF (DISNEY) 188
14.9.1 COMPANY SNAPSHOT 188
14.9.2 SOLUTION PORTFOLIO 188
14.9.3 RECENT DEVELOPMENT 190
14.10 IMG WORLDS OF ADVENTURE 191
14.10.1 COMPANY SNAPSHOT 191
14.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 191
14.10.3 RECENT DEVELOPMENT 192
14.11 LOTTEWORLD 193
14.11.1 COMPANY SNAPSHOT 193
14.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 193
14.11.3 RECENT DEVELOPMENTS 195
14.12 NAGASHIMA RESORT 196
14.12.1 COMPANY SNAPSHOT 196
14.12.2 PRODUCT PORTFOLIO 196
14.12.3 RECENT DEVELOPMENT 198
14.13 SAMSUNG C&T CORPORATION(EVERLAND) 199
14.13.1 COMPANY SNAPSHOT 199
14.13.2 PRODUCT PORTFOLIO 199
14.13.3 RECENT DEVELOPMENT 200
14.14 SHANGHAI DISNEY RESORT A SUBSIDIARY OF (DISNEY) 201
14.14.1 COMPANY SNAPSHOT 201
14.14.2 SOLUTION PORTFOLIO 201
14.14.3 RECENT DEVELOPMENT 202
14.15 SIX FLAGS ENTERTAINMENT CORPORATION 203
14.15.1 COMPANY SNAPSHOT 203
14.15.2 REVENUE ANALYSIS 203
14.15.3 SERVICE PORTFOLIO 204
14.15.4 RECENT DEVELOPMENTS 205
14.16 THE LEGO GROUP 206
14.16.1 COMPANY SNAPSHOT 206
14.16.2 PRODUCT PORTFOLIO 206
14.16.3 RECENT DEVELOPMENTS 208
14.17 TOKYO DISNEYSEA A SUBSIDIARY OF (DISNEY) 209
14.17.1 COMPANY SNAPSHOT 209
14.17.2 SOLUTION PORTFOLIO 209
14.17.3 RECENT DEVELOPMENT 210
14.18 TOKYO DISNEYLAND A SUBSIDIARY OF (DISNEY) 211
14.18.1 COMPANY SNAPSHOT 211
14.18.2 SOLUTION PORTFOLIO 211
14.18.3 RECENT DEVELOPMENT 212
14.19 UNIVERSAL BEIJING RESORT A SUBSIDIARY OF (UNIVERSAL STUDIOS) 213
14.19.1 COMPANY SNAPSHOT 213
14.19.2 SERVICE PORTFOLIO 213
14.19.3 RECENT DEVELOPMENT 215
14.20 UNIVERSAL ORLANDO RESORT A SUBSIDIARY OF (UNIVERSAL STUDIOS) 216
14.20.1 COMPANY SNAPSHOT 216
14.20.2 SERVICE PORTFOLIO 216
14.20.3 RECENT DEVELOPMENT 217
14.21 UNIVERSAL STUDIOS HOLLYWOOD A SUBSIDIARY OF (UNIVERSAL STUDIOS) 218
14.21.1 COMPANY SNAPSHOT 218
14.21.2 SERVICE PORTFOLIO 218
14.21.3 RECENT DEVELOPMENT 220
14.22 UNIVERSAL STUDIOS JAPAN A SUBSIDIARY OF (UNIVERSAL STUDIOS) 221
14.22.1 COMPANY SNAPSHOT 221
14.22.2 SERVICE PORTFOLIO 221
14.22.3 RECENT DEVELOPMENT 222
14.23 UNIVERSAL STUDIOS SINGAPORE A SUBSIDIARY OF (UNIVERSAL STUDIOS) 223
14.23.1 COMPANY SNAPSHOT 223
14.23.2 SERVICE PORTFOLIO 223
14.23.3 RECENT DEVELOPMENT 224
14.24 WALT DISNEY WORLD THEME MAGIC KINGDOM A SUBSIDIARY OF (DISNEY) 225
14.24.1 COMPANY SNAPSHOT 225
14.24.2 SERVICE PORTFOLIO 225
14.24.3 RECENT DEVELOPMENT 226
15 QUESTIONNAIRE 227
16 RELATED REPORTS 230

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート


よくあるご質問


Data Bridge Market Research社はどのような調査会社ですか?


データブリッジマーケットリサーチ(Data Bridge Market Research)は500名以上の多様な分野のアナリストが所属するインドの調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る