世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国のバックパック市場-2031年までの産業動向と予測


U.S. Backpack Market - Industry Trends and Forecast to 2031

米国のバックパック市場は、2023年の51億3,222万米ドルから2031年には66億7,847万米ドルに達すると予測され、2024年から2031年の予測期間における年平均成長率は3.4%である。 市場区分 米国バックパック市... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Data Bridge Market Research
データブリッジマーケットリサーチ
2024年1月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
79 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

米国のバックパック市場は、2023年の51億3,222万米ドルから2031年には66億7,847万米ドルに達すると予測され、2024年から2031年の予測期間における年平均成長率は3.4%である。

市場区分
米国バックパック市場:製品タイプ別(ワークバッグ、スポーツ、旅行、ハイキング/キャンプ、その他)、素材別(ナイロン、ポリエステル、皮革、その他)、容量別(30~60リットル、15~35リットル、15リットル未満、60リットル以上)、流通経路別(オフライン、オンライン)、国別(米国)-産業動向と2031年までの予測
米国バックパック市場の成長に貢献している主な要因の一部:

ドライバー
- ドライバー:アウトドアスポーツ、旅行、観光の増加
阻害要因
- 原材料費の高騰
機会
- 環境に優しくリサイクル可能な素材への注目の高まり
市場プレイヤー

米国のバックパック市場で事業を展開する主な市場プレーヤーは以下の通り:
- VFコーポレーション
- ナイキ
- ニューバランス
- プーマSE
- アンダーアーマー社
- オスプレー
- ラ・スポルティーバ
- 株式会社アシックス
- アディダスAG
- ロット・スパ
- HPG


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 9
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 9
1.2 MARKET DEFINITION 9
1.3 OVERVIEW OF THE U.S. BACKPACK MARKET 9
1.4 CURRENCY AND PRICING 10
1.5 LIMITATIONS 10
1.6 MARKETS COVERED 10
2 MARKET SEGMENTATION 11
2.1 MARKETS COVERED 11
2.2 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 12
2.3 GEOGRAPHIC SCOPE 12
2.4 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 13
2.5 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 16
2.6 DBMR MARKET POSITION GRID 17
2.7 VENDOR SHARE ANALYSIS 18
2.8 MULTIVARIATE MODELLING 19
2.9 SECONDARY SOURCES 20
2.10 ASSUMPTIONS 20
3 EXECUTIVE SUMMARY 21
4 PREMIUM INSIGHTS 23
4.1 APPLICATIONS AND PRICE ANALYSIS: U.S. BACKPACK MARKET 24
4.1.1 APPLICATION AND PRICE ANALYSIS 24
4.1.2 VF CORPORATION 24
4.1.3 NIKE, INC. 24
4.1.4 NEW BALANCE 24
4.1.5 PUMA SE 24
4.1.6 UNDER ARMOUR INC. 25
5 MARKET OVERVIEW 26
5.1 DRIVERS 28
5.1.1 INCREASING PROMINENCE OF OUTDOOR SPORTS, TRAVEL, AND TOURISM 28
5.1.2 RISE IN THE WORKING POPULATION ALONG WITH INCREASING EMPLOYMENT 29
5.1.3 STRONG EDUCATIONAL INFRASTRUCTURES AND BROAD ACCEPTANCE OF SCHOOLBAGS IN THE U.S. 29
5.1.4 BRANDS OFFERING CUSTOMIZATION AND PERSONALIZATION OPTIONS 30

5.2 RESTRAINTS 31
5.2.1 HIGH COST OF RAW MATERIALS 31
5.2.2 LIMITATIONS OF BACKPACKS AND QUALITY CONCERNS 31
5.3 OPPORTUNITIES 32
5.3.1 GROWING FOCUS ON ECO-FRIENDLY AND RECYCLABLE MATERIALS 32
5.3.2 DEVELOPMENT OF SMART AND TECHNOLOGY-INTEGRATED BACKPACKS 33
5.3.3 BOOMING E-COMMERCE INDUSTRY AND SURGING DEMAND FOR PORTABLE DEVICES 34
5.4 CHALLENGES 37
5.4.1 THREAT FROM RISING NUMBER OF COUNTERFEIT PRODUCTS 37
5.4.2 COMPLIANCE WITH VARIOUS INTERNATIONAL AND REGIONAL REGULATIONS 37
6 U.S. BACKPACK MARKET, BY PRODUCT TYPE 39
6.1 OVERVIEW 40
6.2 WORK BAGS 41
6.3 SPORTS 41
6.4 TRAVEL 41
6.5 HIKING/CAMPING 41
6.6 OTHERS 41
7 U.S. BACKPACK MARKET, BY MATERIAL 42
7.1 OVERVIEW 43
7.2 NYLON 44
7.3 POLYESTER 44
7.4 LEATHER 44
7.5 OTHERS 44
8 U.S. BACKPACK MARKET, BY CAPACITY 45
8.1 OVERVIEW 46
8.2 30-60 LITERS 47
8.3 15-35 LITERS 47
8.4 BELOW 15 LITERS 47
8.5 ABOVE 60 LITERS 47
9 U.S. BACKPACK MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 48
9.1 OVERVIEW 49
9.2 OFFLINE 50
9.3 ONLINE 50
10 U.S. BACKPACK MARKET, COMPANY LANDSCAPE 51
10.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: U.S. 51

11 SWOT ANALYSIS 52
12 COMPANY PROFILES 53
12.1 VF CORPORATION 53
12.1.1 COMPANY SNAPSHOT 53
12.1.2 REVENUE ANALYSIS 54
12.1.3 PRODUCT PORTFOLIO 54
12.1.4 RECENT DEVELOPMENTS 59
12.2 NIKE, INC. 60
12.2.1 COMPANY SNAPSHOT 60
12.2.2 REVENUE ANALYSIS 60
12.2.3 PRODUCT PORTFOLIO 61
12.2.4 RECENT DEVELOPMENTS 61
12.3 NEW BALANCE 62
12.3.1 COMPANY SNAPSHOT 62
12.3.2 PRODUCT PORTFOLIO 62
12.3.3 RECENT DEVELOPMENTS 62
12.4 PUMA SE 63
12.4.1 COMPANY SNAPSHOT 63
12.4.2 REVENUE ANALYSIS 63
12.4.3 PRODUCT PORTFOLIO 64
12.4.4 RECENT DEVELOPMENTS 64
12.5 UNDER ARMOUR INC. 65
12.5.1 COMPANY SNAPSHOT 65
12.5.2 REVENUE ANALYSIS 65
12.5.3 PRODUCT PORTFOLIO 66
12.5.4 RECENT DEVELOPMENTS 66
12.6 ADIDAS AG 67
12.6.1 COMPANY SNAPSHOT 67
12.6.2 REVENUE ANALYSIS 67
12.6.3 PRODUCT PORTFOLIO 68
12.6.4 RECENT DEVELOPMENTS 68
12.7 ASICS CORPORATION 69
12.7.1 COMPANY SNAPSHOT 69
12.7.2 REVENUE ANALYSIS 69
12.7.3 PRODUCT PORTFOLIO 70
12.7.4 RECENT DEVELOPMENTS 70

12.8 HPG 71
12.8.1 COMPANY SNAPSHOT 71
12.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 71
12.8.3 RECENT DEVELOPMENTS 72
12.9 LA SPORTIVA S.P.A. 73
12.9.1 COMPANY SNAPSHOT 73
12.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 73
12.9.3 RECENT DEVELOPMENTS 73
12.10 LOTTO SPA 74
12.10.1 COMPANY SNAPSHOT 74
12.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 74
12.10.3 RECENT DEVELOPMENTS 74
12.11 OSPREY 75
12.11.1 COMPANY SNAPSHOT 75
12.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 75
12.11.3 RECENT DEVELOPMENTS 75
13 QUESTIONNAIRE 76
14 RELATED REPORTS 79

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The U.S. backpack market is expected to reach USD 6,678.47 million by 2031 from USD 5,132.22 million in 2023, growing with a CAGR of 3.4% in the forecast period of 2024 to 2031.

Market Segmentation
U.S. Backpack Market, By Product Type (Work Bags, Sports, Travel, Hiking/Camping, and Others), Material (Nylon, Polyester, Leather, and Others), Capacity (30-60 Liters, 15-35 Liters, Below 15 Liters, and Above 60 Liters), Distribution Channel (Offline and Online), Country (U.S.) - Industry Trends and Forecast to 2031
Some of the major factors contributing to the growth of the U.S. backpack market:

Driver
• Increasing prominence of outdoor sports, travel, and tourism
Restraint
• High cost of raw materials
Opportunity
• Growing focus on eco-friendly and recyclable materials
Market Players

Some of the major market players operating in the U.S. backpack market are:
• VF Corporation
• Nike, Inc.
• New Balance
• PUMA SE
• Under Armour Inc.
• Osprey
• La Sportiva S.p.A.
• ASICS Corporation
• Adidas AG
• Lotto Spa
• HPG



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 9
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 9
1.2 MARKET DEFINITION 9
1.3 OVERVIEW OF THE U.S. BACKPACK MARKET 9
1.4 CURRENCY AND PRICING 10
1.5 LIMITATIONS 10
1.6 MARKETS COVERED 10
2 MARKET SEGMENTATION 11
2.1 MARKETS COVERED 11
2.2 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 12
2.3 GEOGRAPHIC SCOPE 12
2.4 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 13
2.5 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 16
2.6 DBMR MARKET POSITION GRID 17
2.7 VENDOR SHARE ANALYSIS 18
2.8 MULTIVARIATE MODELLING 19
2.9 SECONDARY SOURCES 20
2.10 ASSUMPTIONS 20
3 EXECUTIVE SUMMARY 21
4 PREMIUM INSIGHTS 23
4.1 APPLICATIONS AND PRICE ANALYSIS: U.S. BACKPACK MARKET 24
4.1.1 APPLICATION AND PRICE ANALYSIS 24
4.1.2 VF CORPORATION 24
4.1.3 NIKE, INC. 24
4.1.4 NEW BALANCE 24
4.1.5 PUMA SE 24
4.1.6 UNDER ARMOUR INC. 25
5 MARKET OVERVIEW 26
5.1 DRIVERS 28
5.1.1 INCREASING PROMINENCE OF OUTDOOR SPORTS, TRAVEL, AND TOURISM 28
5.1.2 RISE IN THE WORKING POPULATION ALONG WITH INCREASING EMPLOYMENT 29
5.1.3 STRONG EDUCATIONAL INFRASTRUCTURES AND BROAD ACCEPTANCE OF SCHOOLBAGS IN THE U.S. 29
5.1.4 BRANDS OFFERING CUSTOMIZATION AND PERSONALIZATION OPTIONS 30

5.2 RESTRAINTS 31
5.2.1 HIGH COST OF RAW MATERIALS 31
5.2.2 LIMITATIONS OF BACKPACKS AND QUALITY CONCERNS 31
5.3 OPPORTUNITIES 32
5.3.1 GROWING FOCUS ON ECO-FRIENDLY AND RECYCLABLE MATERIALS 32
5.3.2 DEVELOPMENT OF SMART AND TECHNOLOGY-INTEGRATED BACKPACKS 33
5.3.3 BOOMING E-COMMERCE INDUSTRY AND SURGING DEMAND FOR PORTABLE DEVICES 34
5.4 CHALLENGES 37
5.4.1 THREAT FROM RISING NUMBER OF COUNTERFEIT PRODUCTS 37
5.4.2 COMPLIANCE WITH VARIOUS INTERNATIONAL AND REGIONAL REGULATIONS 37
6 U.S. BACKPACK MARKET, BY PRODUCT TYPE 39
6.1 OVERVIEW 40
6.2 WORK BAGS 41
6.3 SPORTS 41
6.4 TRAVEL 41
6.5 HIKING/CAMPING 41
6.6 OTHERS 41
7 U.S. BACKPACK MARKET, BY MATERIAL 42
7.1 OVERVIEW 43
7.2 NYLON 44
7.3 POLYESTER 44
7.4 LEATHER 44
7.5 OTHERS 44
8 U.S. BACKPACK MARKET, BY CAPACITY 45
8.1 OVERVIEW 46
8.2 30-60 LITERS 47
8.3 15-35 LITERS 47
8.4 BELOW 15 LITERS 47
8.5 ABOVE 60 LITERS 47
9 U.S. BACKPACK MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 48
9.1 OVERVIEW 49
9.2 OFFLINE 50
9.3 ONLINE 50
10 U.S. BACKPACK MARKET, COMPANY LANDSCAPE 51
10.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: U.S. 51

11 SWOT ANALYSIS 52
12 COMPANY PROFILES 53
12.1 VF CORPORATION 53
12.1.1 COMPANY SNAPSHOT 53
12.1.2 REVENUE ANALYSIS 54
12.1.3 PRODUCT PORTFOLIO 54
12.1.4 RECENT DEVELOPMENTS 59
12.2 NIKE, INC. 60
12.2.1 COMPANY SNAPSHOT 60
12.2.2 REVENUE ANALYSIS 60
12.2.3 PRODUCT PORTFOLIO 61
12.2.4 RECENT DEVELOPMENTS 61
12.3 NEW BALANCE 62
12.3.1 COMPANY SNAPSHOT 62
12.3.2 PRODUCT PORTFOLIO 62
12.3.3 RECENT DEVELOPMENTS 62
12.4 PUMA SE 63
12.4.1 COMPANY SNAPSHOT 63
12.4.2 REVENUE ANALYSIS 63
12.4.3 PRODUCT PORTFOLIO 64
12.4.4 RECENT DEVELOPMENTS 64
12.5 UNDER ARMOUR INC. 65
12.5.1 COMPANY SNAPSHOT 65
12.5.2 REVENUE ANALYSIS 65
12.5.3 PRODUCT PORTFOLIO 66
12.5.4 RECENT DEVELOPMENTS 66
12.6 ADIDAS AG 67
12.6.1 COMPANY SNAPSHOT 67
12.6.2 REVENUE ANALYSIS 67
12.6.3 PRODUCT PORTFOLIO 68
12.6.4 RECENT DEVELOPMENTS 68
12.7 ASICS CORPORATION 69
12.7.1 COMPANY SNAPSHOT 69
12.7.2 REVENUE ANALYSIS 69
12.7.3 PRODUCT PORTFOLIO 70
12.7.4 RECENT DEVELOPMENTS 70

12.8 HPG 71
12.8.1 COMPANY SNAPSHOT 71
12.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 71
12.8.3 RECENT DEVELOPMENTS 72
12.9 LA SPORTIVA S.P.A. 73
12.9.1 COMPANY SNAPSHOT 73
12.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 73
12.9.3 RECENT DEVELOPMENTS 73
12.10 LOTTO SPA 74
12.10.1 COMPANY SNAPSHOT 74
12.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 74
12.10.3 RECENT DEVELOPMENTS 74
12.11 OSPREY 75
12.11.1 COMPANY SNAPSHOT 75
12.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 75
12.11.3 RECENT DEVELOPMENTS 75
13 QUESTIONNAIRE 76
14 RELATED REPORTS 79

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Data Bridge Market Research社はどのような調査会社ですか?


データブリッジマーケットリサーチ(Data Bridge Market Research)は500名以上の多様な分野のアナリストが所属するインドの調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る