世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

カラー化粧品の世界市場 - 2031年までの産業動向と予測


Global Colour Cosmetics Market - Industry Trends and Forecast to 2031

世界のカラー化粧品市場は、2023年の511億3,222万米ドルから2031年には885億2,261万米ドルに達し、2024年から2031年の予測期間中に年平均成長率7.1%で成長すると予測される。 市場細分化: カラー化粧品の世界... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Data Bridge Market Research
データブリッジマーケットリサーチ
2023年12月1日 US$4,800
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
322 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

世界のカラー化粧品市場は、2023年の511億3,222万米ドルから2031年には885億2,261万米ドルに達し、2024年から2031年の予測期間中に年平均成長率7.1%で成長すると予測される。
市場細分化:
カラー化粧品の世界市場, 製品別(フェイシャルメイクアップ, アイメイクアップ, リップ製品, ネイル製品, ヘア製品, その他), 顔料タイプ別(無機顔料, 有機顔料), ターゲット市場(マス製品, プレステージ製品), パッケージング別(ボトル&ジャー, チューブ, 容器、パウチ、ディスペンサー、スティック、その他)、形態(液体、粉末、スプレー)、流通チャネル(Eコマース、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、直販/B2B、専門店)、エンドユーザー(パーラー、家庭用、モデル/ファッション業界、メディアハウス)、国(ドイツ、フランス、U.K.,イタリア, トルコ, スペイン, オランダ, ロシア, ベルギー, スイス, その他のヨーロッパ, 米国, カナダ, メキシコ, 中国, 日本, 韓国, インド, オーストラリア, シンガポール, マレーシア, タイ, フィリピン, インドネシア, その他のアジア太平洋地域, サウジアラビア, U.A.E., 南アフリカ, イスラエル, エジプト, その他の中東・アフリカ地域, ブラジル, アルゼンチン, その他の南米地域) - 産業動向と2031年までの予測

カラー化粧品の世界市場ダイナミクスの概要

促進要因
- オンラインショッピングとインフルエンサーマーケティングの人気の高まり

抑制要因

- 環境保護と動物愛護に対する意識の高まり

機会

- 持続可能な化粧品ブランドに対する意識の高まり


市場プレイヤー

世界のカラー化粧品市場に参入している主な市場プレーヤーは以下の通りである:

- ロレアルグループ
- ユニリーバ
- ヘンケルAG & Co.KGaA
- 資生堂株式会社
- エスティローダー・カンパニーズ
- コティ
- メアリーケイ
- レブロン
- 株式会社コーセー
- シャネル
- オリフレーム化粧品株式会社
- ナチュラ・アンド・カンパニー
- アモーレパシフィック
- クラランス
- LVMH
- ヴェステージ・マーケティング社
- シャンテカイユ・ボーテ
- クリオラン
- ブランドエージェンシー・ロンドン




ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 32
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 32
1.2 MARKET DEFINITION 32
1.3 OVERVIEW OF THE GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET 32
1.4 LIMITATIONS 34
1.5 MARKETS COVERED 34
2 MARKET SEGMENTATION 38
2.1 MARKETS COVERED 38
2.2 GEOGRAPHIC SCOPE 39
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 40
2.4 CURRENCY AND PRICING 40
2.5 RESEARCH METHODOLOGY 41
2.6 MULTIVARIATE MODELLING 44
2.7 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 45
2.8 DBMR MARKET POSITION GRID 46
2.9 MARKET APPLICATION COVERAGE GRID 48
2.10 PRODUCT TIMELINE CURVE 49
2.11 SECONDARY SOURCES 50
2.12 ASSUMPTIONS 50
3 EXECUTIVE SUMMARY 51
4 PREMIUM INSIGHTS 54
4.1 PRODUCTION CONSUMPTION ANALYSIS 56
4.2 IMPORT-EXPORT SCENARIO 59
4.3 PRICE TREND ANALYSIS 62
4.4 RAW MATERIAL PRODUCTION COVERAGE 66
4.5 TECHNOLOGICAL ADVANCEMENT BY MANUFACTURERS 68
4.6 VENDOR SELECTION CRITERIA 71
4.7 PESTEL ANALYSIS 73
4.8 REGULATORY COVERAGE 74
4.9 PORTER’S FIVE FORCES MODEL ANALYSIS 77
5 MARKET OVERVIEW 78
5.1 DRIVERS 80
5.1.1 INCREASING POPULARITY OF ONLINE SHOPPING AND INFLUENCER MARKETING 80
5.1.2 RISING DISPOSABLE INCOMES AND URBANIZATION 83
5.1.3 INCREASING RECOGNITION OF THE ADVANTAGES OF USING MAKEUP 85
5.1.4 GROWING ATTRACTION OF CONSUMERS TOWARD ORGANIC PRODUCTS 86
5.2 RESTRAINTS 89
5.2.1 INCREASING CONSCIOUSNESS ABOUT ENVIRONMENTAL PRESERVATION AND ANIMAL WELFARE 89
5.2.2 HIGH COST OF GOOD QUALITY COSMETICS PRODUCTS 90
5.3 OPPORTUNITIES 91
5.3.1 RISING USE OF MAKE-UP BRANDS IN EMERGING MARKET 91
5.3.2 GROWING INTEREST IN MAKEUP DESIGNED FOR ACTIVE LIFESTYLES AND FITNESS ACTIVITIES 92
5.3.3 INCREASING FOCUS ON MALE-SPECIFIC COSMETICS 92
5.4 CHALLENGES 93
5.4.1 RISK ASSOCIATED WITH CHEMICAL BASED COLOUR COSMETIC 93
5.4.2 LOWER EXPIRATION MANAGEMENT OF PRODUCTS 94
6 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, BY PRODUCT 96
6.1 OVERVIEW 97
6.2 FACIAL MAKEUP 98
6.2.1 FOUNDATION 99
6.2.2 FACE PRIMER 99
6.2.3 CONCEALER 99
6.2.4 FACE CC CREAM 99
6.2.5 HIGHLIGHTER 99
6.2.6 OTHERS 99
6.3 EYE MAKEUP 100
6.4 LIP PRODUCTS 100
6.5 NAIL PRODUCTS 101
6.6 HAIR PRODUCTS 101
6.7 OTHERS 102
7 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, BY PIGMENT TYPE 103
7.1 OVERVIEW 104
7.1.1 INORGANIC PIGMENTS 105
7.1.2 AZO COLORANTS 106
7.1.3 XANTHENES 106
7.1.4 TRIARYLMETHANES 106
7.1.5 QUINOLINE 106
7.1.6 OTHERS 106
7.2 ORGANIC PIGMENTS 106
7.2.1 IRON OXIDES 107
7.2.2 CHROMIUM OXIDES 107
7.2.3 ULTRAMARINES 107
7.2.4 OTHERS 107
8 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, BY TARGET MARKET 108
8.1 OVERVIEW 109
8.2 MASS PRODUCTS 110
8.3 PRESTIGE PRODUCTS 110
9 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, BY PACKAGING 111
9.1 OVERVIEW 112
9.2 BOTTLES & JARS 113
9.3 TUBES 114
9.4 CONTAINERS 114
9.5 POUCHES 115
9.6 DISPENSER 115
9.7 STICKS 116
9.8 OTHERS 116
10 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, BY FORM 117
10.1 OVERVIEW 118
10.2 LIQUID 119
10.3 POWDER 119
10.4 SPRAY 120
11 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 121
11.1 OVERVIEW 122
11.2 E-COMMERCE 123
11.3 SUPERMARKET/HYPERMARKETS 124
11.4 DIRECT SALES/B2B 124
11.5 SPECIALITY STORES 125
11.6 OTHERS 125
12 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, BY END-USER 126
12.1 OVERVIEW 127
12.2 PARLOUR 128
12.3 HOUSEHOLD 129
12.4 MODELLING & FASHION INDUSTRIES 129
12.5 MEDIA HOUSES 130
12.6 OTHERS 130
13 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, BY REGION 131
13.1 OVERVIEW 132
13.2 NORTH AMERICA 136
13.2.1 U.S. 139
13.2.2 CANADA 142
13.2.3 MEXICO 145
13.3 ASIA-PACIFIC 148
13.3.1 CHINA 152
13.3.2 JAPAN 155
13.3.3 SOUTH KOREA 158
13.3.4 INDIA 161
13.3.5 MALAYSIA 164
13.3.6 AUSTRALIA & NEW ZEALAND 167
13.3.7 SINGAPORE 171
13.3.8 INDONESIA 174
13.3.9 THAILAND 177
13.3.10 PHILIPPINES 180
13.3.11 REST OF ASIA-PACIFIC 183
13.4 EUROPE 184
13.4.1 GERMANY 188
13.4.2 FRANCE 191
13.4.3 U.K. 194
13.4.4 ITALY 197
13.4.5 SPAIN 200
13.4.6 RUSSIA 203
13.4.7 SWITZERLAND 206
13.4.8 TURKEY 209
13.4.9 BELGIUM 212
13.4.10 NETHERLANDS 215
13.4.11 NORWAY 218
13.4.12 FINLAND 221
13.4.13 DENMARK 224
13.4.14 REST OF EUROPE 227
13.5 MIDDLE EAST AND AFRICA 228
13.5.1 SOUTH AFRICA 231
13.5.2 SAUDI ARABIA 234
13.5.3 U.A.E. 237
13.5.4 EGYPT 240
13.5.5 ISRAEL 243
13.5.6 REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA 246
13.6 SOUTH AMERICA 247
13.6.1 BRAZIL 250
13.6.2 ARGENTINA 253
13.6.3 REST OF SOUTH AMERICA 256
14 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, COMPANY LANDSCAPE 257
14.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: GLOBAL 257
14.2 COMPANY SHARE ANALYSIS: NORTH AMERICA 258
14.3 COMPANY SHARE ANALYSIS: ASIA-PACIFIC 259
14.4 COMPANY SHARE ANALYSIS: EUROPE 260
15 SWOT ANALYSIS 261
16 COMPANY PROFILES 262
16.1 L'ORÉAL GROUP 262
16.1.1 COMPANY SNAPSHOT 262
16.1.2 REVENUE ANALYSIS 262
16.1.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 263
16.1.4 PRODUCT PORTFOLIO 263
16.1.5 RECENT DEVELOPMENTS 263
16.2 UNILEVER PLC 265
16.2.1 COMPANY SNAPSHOT 265
16.2.2 REVENUE ANALYSIS 265
16.2.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 266
16.2.4 PRODUCT PORTFOLIO 266
16.2.5 RECENT DEVELOPMENT 267
16.3 HENKEL AG & CO. KGAA 268
16.3.1 COMPANY SNAPSHOT 268
16.3.2 REVENUE ANALYSIS 268
16.3.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 269
16.3.4 PRODUCT PORTFOLIO 269
16.3.5 RECENT DEVELOPMENT 270
16.4 SHISEIDO COMPANY, LIMITED 271
16.4.1 COMPANY SNAPSHOT 271
16.4.2 REVENUE ANALYSIS 271
16.4.3 PRODUCT PORTFOLIO 272
16.4.4 RECENT DEVELOPMENTS 272
16.5 THE ESTÉE LAUDER COMPANIES INC 274
16.5.1 COMPANY SNAPSHOT 274
16.5.2 REVENUE ANALYSIS 274
16.5.3 PRODUCT PORTFOLIO 275
16.5.4 RECENT DEVELOPMENT 275
16.6 AMOREPACIFIC US, INC 276
16.6.1 COMPANY SNAPSHOT 276
16.6.2 REVENUE ANALYSIS 276
16.6.3 PRODUCT PORTFOLIO 277
16.6.4 RECENT DEVELOPMENT 277
16.7 BBIA CO. LTD 278
16.7.1 COMPANY SNAPSHOT 278
16.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 278
16.7.3 RECENT DEVELOPMENT 279
16.8 CIATÉ LONDON 280
16.8.1 COMPANY SNAPSHOT 280
16.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 280
16.8.3 RECENT DEVELOPMENTS 281
16.9 CHANEL 282
16.9.1 COMPANY SNAPSHOT 282
16.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 282
16.9.3 RECENT DEVELOPMENT 283
16.10 CHANTECAILLE BEAUTE (A SUBSIDIARY OF BEIERSDORF) 284
16.10.1 COMPANY SNAPSHOT 284
16.10.2 REVENUE ANALYSIS 284
16.10.3 PRODUCT PORTFOLIO 285
16.10.4 RECENT DEVELOPMENTS 285
16.11 CLARINS 287
16.11.1 COMPANY SNAPSHOT 287
16.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 287
16.11.3 RECENT DEVELOPMENTS 289
16.12 COTY INC. 290
16.12.1 COMPANY SNAPSHOT 290
16.12.2 REVENUE ANALYSIS 290
16.12.3 PRODUCT PORTFOLIO 291
16.12.4 RECENT DEVELOPMENTS 292
16.13 KOSÉ CORPORATION 293
16.13.1 COMPANY SNAPSHOT 293
16.13.2 REVENUE ANALYSIS 293
16.13.3 PRODUCT PORTFOLIO 294
16.13.4 RECENT DEVELOPMENTS 295
16.14 KRYOLAN 296
16.14.1 COMPANY SNAPSHOT 296
16.14.2 PRODUCT PORTFOLIO 296
16.14.3 RECENT DEVELOPMENT 297
16.15 LVMH 298
16.15.1 COMPANY SNAPSHOT 298
16.15.2 REVENUE ANALYSIS 298
16.15.3 PRODUCT PORTFOLIO 299
16.15.4 RECENT DEVELOPMENTS 302
16.16 MARY KAY INC. 303
16.16.1 COMPANY SNAPSHOT 303
16.16.2 PRODUCT PORTFOLIO 303
16.16.3 RECENT DEVELOPMENT 304
16.17 NATURA & CO 305
16.17.1 COMPANY SNAPSHOT 305
16.17.2 REVENUE ANALYSIS 305
16.17.3 PRODUCT PORTFOLIO 306
16.17.4 RECENT DEVELOPMENTS 307
16.18 ORIFLAME COSMETICS GLOBAL SA. 308
16.18.1 COMPANY SNAPSHOT 308
16.18.2 REVENUE ANALYSIS 308
16.18.3 PRODUCT PORTFOLIO 309
16.18.4 RECENT DEVELOPMENT 309
16.19 REVLON INC. 310
16.19.1 COMPANY SNAPSHOT 310
16.19.2 REVENUE ANALYSIS 310
16.19.3 BRAND PORTFOLIO 311
16.19.4 RECENT DEVELOPMENT 312
16.20 VESTIGE MARKETING PRIVATE LIMITED 313
16.20.1 COMPANY SNAPSHOT 313
16.20.2 PRODUCT PORTFOLIO 313
16.20.3 RECENT DEVELOPMENTS 317
17 QUESTIONNAIRE 318
18 RELATED REPORTS 322

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global colour cosmetics market is expected to reach USD 88,502.61 million by 2031 from USD 51,132.22 million in 2023, growing at a CAGR of 7.1% during the forecast period of 2024 to 2031.
Market Segmentation:
Global Colour Cosmetics Market, By Product (Facial Makeup, Eye Makeup, Lip Products, Nail Products, Hair Products, Others), Pigment Type (Inorganic Pigments, Organic Pigments), Target Market (Mass Products, Prestige Products), Packaging (Bottles & Jars, Tubes, Containers, Pouches, Dispenser, Sticks, Others), Form (Liquid, Powder, Spray), Distribution Channel (E-Commerce, Supermarket/Hypermarkets, Direct Sales/B2B, Specialty Stores), End-User (Parlour, Household, Modelling & Fashion Industries, Media Houses), Country (Germany, France, U.K., Italy, Turkey, Spain, Netherlands, Russia, Belgium, Switzerland, Rest of Europe, U.S. Canada, Mexico, China, Japan, South Korea, India, Australia, Singapore, Malaysia, Thailand, Philippines, Indonesia, Rest of Asia-Pacific, Saudi Arabia, U.A.E., South Africa, Israel, Egypt, Rest of Middle East and Africa, Brazil, Argentina, and Rest of South America) - Industry Trends and Forecast to 2031

Overview of Global Colour Cosmetics Market Dynamics

Driver
• Increasing popularity of online shopping and influencer marketing

Restraint

• Increasing consciousness about environmental preservation and animal welfare

Opportunity

• Rising awarness towards sustainable makeup brands


Market Players:

Some of the key market players operating in the global colour cosmetics market are:

• L’Oréal GROUPE
• Unilever
• Henkel AG & Co. KGaA
• Shiseidio Company, Limited
• The Estée Lauder Companies Inc.
• Coty Inc.
• Mary Kay Inc.
• Revlon
• KOSÉ Corporation
• CHANEL
• Oriflame Cosmetics AG
• Natura & Co
• AMOREPACIFIC US, INC.
• Clarins
• LVMH
• Vestige Marketing Pvt. Ltd.
• CHANTECAILLE BEAUTE
• Kryolan
• Brand Agency London




ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 32
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 32
1.2 MARKET DEFINITION 32
1.3 OVERVIEW OF THE GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET 32
1.4 LIMITATIONS 34
1.5 MARKETS COVERED 34
2 MARKET SEGMENTATION 38
2.1 MARKETS COVERED 38
2.2 GEOGRAPHIC SCOPE 39
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 40
2.4 CURRENCY AND PRICING 40
2.5 RESEARCH METHODOLOGY 41
2.6 MULTIVARIATE MODELLING 44
2.7 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 45
2.8 DBMR MARKET POSITION GRID 46
2.9 MARKET APPLICATION COVERAGE GRID 48
2.10 PRODUCT TIMELINE CURVE 49
2.11 SECONDARY SOURCES 50
2.12 ASSUMPTIONS 50
3 EXECUTIVE SUMMARY 51
4 PREMIUM INSIGHTS 54
4.1 PRODUCTION CONSUMPTION ANALYSIS 56
4.2 IMPORT-EXPORT SCENARIO 59
4.3 PRICE TREND ANALYSIS 62
4.4 RAW MATERIAL PRODUCTION COVERAGE 66
4.5 TECHNOLOGICAL ADVANCEMENT BY MANUFACTURERS 68
4.6 VENDOR SELECTION CRITERIA 71
4.7 PESTEL ANALYSIS 73
4.8 REGULATORY COVERAGE 74
4.9 PORTER’S FIVE FORCES MODEL ANALYSIS 77
5 MARKET OVERVIEW 78
5.1 DRIVERS 80
5.1.1 INCREASING POPULARITY OF ONLINE SHOPPING AND INFLUENCER MARKETING 80
5.1.2 RISING DISPOSABLE INCOMES AND URBANIZATION 83
5.1.3 INCREASING RECOGNITION OF THE ADVANTAGES OF USING MAKEUP 85
5.1.4 GROWING ATTRACTION OF CONSUMERS TOWARD ORGANIC PRODUCTS 86
5.2 RESTRAINTS 89
5.2.1 INCREASING CONSCIOUSNESS ABOUT ENVIRONMENTAL PRESERVATION AND ANIMAL WELFARE 89
5.2.2 HIGH COST OF GOOD QUALITY COSMETICS PRODUCTS 90
5.3 OPPORTUNITIES 91
5.3.1 RISING USE OF MAKE-UP BRANDS IN EMERGING MARKET 91
5.3.2 GROWING INTEREST IN MAKEUP DESIGNED FOR ACTIVE LIFESTYLES AND FITNESS ACTIVITIES 92
5.3.3 INCREASING FOCUS ON MALE-SPECIFIC COSMETICS 92
5.4 CHALLENGES 93
5.4.1 RISK ASSOCIATED WITH CHEMICAL BASED COLOUR COSMETIC 93
5.4.2 LOWER EXPIRATION MANAGEMENT OF PRODUCTS 94
6 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, BY PRODUCT 96
6.1 OVERVIEW 97
6.2 FACIAL MAKEUP 98
6.2.1 FOUNDATION 99
6.2.2 FACE PRIMER 99
6.2.3 CONCEALER 99
6.2.4 FACE CC CREAM 99
6.2.5 HIGHLIGHTER 99
6.2.6 OTHERS 99
6.3 EYE MAKEUP 100
6.4 LIP PRODUCTS 100
6.5 NAIL PRODUCTS 101
6.6 HAIR PRODUCTS 101
6.7 OTHERS 102
7 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, BY PIGMENT TYPE 103
7.1 OVERVIEW 104
7.1.1 INORGANIC PIGMENTS 105
7.1.2 AZO COLORANTS 106
7.1.3 XANTHENES 106
7.1.4 TRIARYLMETHANES 106
7.1.5 QUINOLINE 106
7.1.6 OTHERS 106
7.2 ORGANIC PIGMENTS 106
7.2.1 IRON OXIDES 107
7.2.2 CHROMIUM OXIDES 107
7.2.3 ULTRAMARINES 107
7.2.4 OTHERS 107
8 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, BY TARGET MARKET 108
8.1 OVERVIEW 109
8.2 MASS PRODUCTS 110
8.3 PRESTIGE PRODUCTS 110
9 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, BY PACKAGING 111
9.1 OVERVIEW 112
9.2 BOTTLES & JARS 113
9.3 TUBES 114
9.4 CONTAINERS 114
9.5 POUCHES 115
9.6 DISPENSER 115
9.7 STICKS 116
9.8 OTHERS 116
10 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, BY FORM 117
10.1 OVERVIEW 118
10.2 LIQUID 119
10.3 POWDER 119
10.4 SPRAY 120
11 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 121
11.1 OVERVIEW 122
11.2 E-COMMERCE 123
11.3 SUPERMARKET/HYPERMARKETS 124
11.4 DIRECT SALES/B2B 124
11.5 SPECIALITY STORES 125
11.6 OTHERS 125
12 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, BY END-USER 126
12.1 OVERVIEW 127
12.2 PARLOUR 128
12.3 HOUSEHOLD 129
12.4 MODELLING & FASHION INDUSTRIES 129
12.5 MEDIA HOUSES 130
12.6 OTHERS 130
13 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, BY REGION 131
13.1 OVERVIEW 132
13.2 NORTH AMERICA 136
13.2.1 U.S. 139
13.2.2 CANADA 142
13.2.3 MEXICO 145
13.3 ASIA-PACIFIC 148
13.3.1 CHINA 152
13.3.2 JAPAN 155
13.3.3 SOUTH KOREA 158
13.3.4 INDIA 161
13.3.5 MALAYSIA 164
13.3.6 AUSTRALIA & NEW ZEALAND 167
13.3.7 SINGAPORE 171
13.3.8 INDONESIA 174
13.3.9 THAILAND 177
13.3.10 PHILIPPINES 180
13.3.11 REST OF ASIA-PACIFIC 183
13.4 EUROPE 184
13.4.1 GERMANY 188
13.4.2 FRANCE 191
13.4.3 U.K. 194
13.4.4 ITALY 197
13.4.5 SPAIN 200
13.4.6 RUSSIA 203
13.4.7 SWITZERLAND 206
13.4.8 TURKEY 209
13.4.9 BELGIUM 212
13.4.10 NETHERLANDS 215
13.4.11 NORWAY 218
13.4.12 FINLAND 221
13.4.13 DENMARK 224
13.4.14 REST OF EUROPE 227
13.5 MIDDLE EAST AND AFRICA 228
13.5.1 SOUTH AFRICA 231
13.5.2 SAUDI ARABIA 234
13.5.3 U.A.E. 237
13.5.4 EGYPT 240
13.5.5 ISRAEL 243
13.5.6 REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA 246
13.6 SOUTH AMERICA 247
13.6.1 BRAZIL 250
13.6.2 ARGENTINA 253
13.6.3 REST OF SOUTH AMERICA 256
14 GLOBAL COLOUR COSMETICS MARKET, COMPANY LANDSCAPE 257
14.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: GLOBAL 257
14.2 COMPANY SHARE ANALYSIS: NORTH AMERICA 258
14.3 COMPANY SHARE ANALYSIS: ASIA-PACIFIC 259
14.4 COMPANY SHARE ANALYSIS: EUROPE 260
15 SWOT ANALYSIS 261
16 COMPANY PROFILES 262
16.1 L'ORÉAL GROUP 262
16.1.1 COMPANY SNAPSHOT 262
16.1.2 REVENUE ANALYSIS 262
16.1.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 263
16.1.4 PRODUCT PORTFOLIO 263
16.1.5 RECENT DEVELOPMENTS 263
16.2 UNILEVER PLC 265
16.2.1 COMPANY SNAPSHOT 265
16.2.2 REVENUE ANALYSIS 265
16.2.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 266
16.2.4 PRODUCT PORTFOLIO 266
16.2.5 RECENT DEVELOPMENT 267
16.3 HENKEL AG & CO. KGAA 268
16.3.1 COMPANY SNAPSHOT 268
16.3.2 REVENUE ANALYSIS 268
16.3.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 269
16.3.4 PRODUCT PORTFOLIO 269
16.3.5 RECENT DEVELOPMENT 270
16.4 SHISEIDO COMPANY, LIMITED 271
16.4.1 COMPANY SNAPSHOT 271
16.4.2 REVENUE ANALYSIS 271
16.4.3 PRODUCT PORTFOLIO 272
16.4.4 RECENT DEVELOPMENTS 272
16.5 THE ESTÉE LAUDER COMPANIES INC 274
16.5.1 COMPANY SNAPSHOT 274
16.5.2 REVENUE ANALYSIS 274
16.5.3 PRODUCT PORTFOLIO 275
16.5.4 RECENT DEVELOPMENT 275
16.6 AMOREPACIFIC US, INC 276
16.6.1 COMPANY SNAPSHOT 276
16.6.2 REVENUE ANALYSIS 276
16.6.3 PRODUCT PORTFOLIO 277
16.6.4 RECENT DEVELOPMENT 277
16.7 BBIA CO. LTD 278
16.7.1 COMPANY SNAPSHOT 278
16.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 278
16.7.3 RECENT DEVELOPMENT 279
16.8 CIATÉ LONDON 280
16.8.1 COMPANY SNAPSHOT 280
16.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 280
16.8.3 RECENT DEVELOPMENTS 281
16.9 CHANEL 282
16.9.1 COMPANY SNAPSHOT 282
16.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 282
16.9.3 RECENT DEVELOPMENT 283
16.10 CHANTECAILLE BEAUTE (A SUBSIDIARY OF BEIERSDORF) 284
16.10.1 COMPANY SNAPSHOT 284
16.10.2 REVENUE ANALYSIS 284
16.10.3 PRODUCT PORTFOLIO 285
16.10.4 RECENT DEVELOPMENTS 285
16.11 CLARINS 287
16.11.1 COMPANY SNAPSHOT 287
16.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 287
16.11.3 RECENT DEVELOPMENTS 289
16.12 COTY INC. 290
16.12.1 COMPANY SNAPSHOT 290
16.12.2 REVENUE ANALYSIS 290
16.12.3 PRODUCT PORTFOLIO 291
16.12.4 RECENT DEVELOPMENTS 292
16.13 KOSÉ CORPORATION 293
16.13.1 COMPANY SNAPSHOT 293
16.13.2 REVENUE ANALYSIS 293
16.13.3 PRODUCT PORTFOLIO 294
16.13.4 RECENT DEVELOPMENTS 295
16.14 KRYOLAN 296
16.14.1 COMPANY SNAPSHOT 296
16.14.2 PRODUCT PORTFOLIO 296
16.14.3 RECENT DEVELOPMENT 297
16.15 LVMH 298
16.15.1 COMPANY SNAPSHOT 298
16.15.2 REVENUE ANALYSIS 298
16.15.3 PRODUCT PORTFOLIO 299
16.15.4 RECENT DEVELOPMENTS 302
16.16 MARY KAY INC. 303
16.16.1 COMPANY SNAPSHOT 303
16.16.2 PRODUCT PORTFOLIO 303
16.16.3 RECENT DEVELOPMENT 304
16.17 NATURA & CO 305
16.17.1 COMPANY SNAPSHOT 305
16.17.2 REVENUE ANALYSIS 305
16.17.3 PRODUCT PORTFOLIO 306
16.17.4 RECENT DEVELOPMENTS 307
16.18 ORIFLAME COSMETICS GLOBAL SA. 308
16.18.1 COMPANY SNAPSHOT 308
16.18.2 REVENUE ANALYSIS 308
16.18.3 PRODUCT PORTFOLIO 309
16.18.4 RECENT DEVELOPMENT 309
16.19 REVLON INC. 310
16.19.1 COMPANY SNAPSHOT 310
16.19.2 REVENUE ANALYSIS 310
16.19.3 BRAND PORTFOLIO 311
16.19.4 RECENT DEVELOPMENT 312
16.20 VESTIGE MARKETING PRIVATE LIMITED 313
16.20.1 COMPANY SNAPSHOT 313
16.20.2 PRODUCT PORTFOLIO 313
16.20.3 RECENT DEVELOPMENTS 317
17 QUESTIONNAIRE 318
18 RELATED REPORTS 322

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Data Bridge Market Research社はどのような調査会社ですか?


データブリッジマーケットリサーチ(Data Bridge Market Research)は500名以上の多様な分野のアナリストが所属するインドの調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/08/02 10:26

150.52 円

162.85 円

194.28 円

ページTOPに戻る