インスタントコーヒー市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Instant Coffee Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のインスタントコーヒー市場は、2021年に127億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.4%を示し、2027年までに173億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不... もっと見る
サマリー世界のインスタントコーヒー市場は、2021年に127億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.4%を示し、2027年までに173億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。インスタントコーヒーは、コーヒー粉としても知られ、焙煎したコーヒー豆を粉砕して作る最も広く消費されている飲料の1つです。消費者は、インスタントコーヒーミックスにお湯を注ぐことで、素早く1杯のコーヒーを用意することができます。醸造されたコーヒーと比較して、インスタント コーヒーのカフェイン含有量が低いが、抗酸化物質の高い量で構成されます。インスタント コーヒーの定期的な消費は、代謝を高める、脳機能を改善し、肝臓の健康を強化するのに役立ちます。このため、インスタント コーヒー、特に、世界中の労働人口の間で絶大な人気を集めています。 インスタントコーヒーの世界市場ドライバ。 インスタントコーヒーメーカーは、消費者層を拡大するために、モカ、グリーンビーン、イタリアンロースト、フレンチバニラ、ジンジャーブレッドクッキー、カルダモンパン、チョコレートキャラメルなどの新しいコーヒーフレーバーを市場に投入しています。また、こうした付加価値製品は、ベーシックな製品よりも利益率が高いため、メーカーの収益性を高めることができ、市場の拡大に寄与しています。 1回分ずつパックされた製品は、より手頃な価格で消費者に利便性を提供するため、家庭やカフェ、ホテル、レストランで強い需要があります。さらに、消費者は大量のパックを購入することなく、新しい味を試すことができます。 プレミアム インスタント コーヒー製品の消費は、中東、東ヨーロッパ、東南アジアのような新興市場で急速なペースで膨らんでいる可処分所得の増加、都市化の成長とこれらの地域の消費者の食品パターンの変更のため増殖しています。 いくつかのインスタントコーヒーを飲む国の人口は、今後数年間で成長することが予想されます。これにより、インスタントコーヒーの消費者層が全体的に拡大し、市場の成長が強化されると予想されます。 主要な市場細分化。 IMARC Groupでは、インスタントコーヒーの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、パッケージ、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 スプレードライ フリーズドライ インスタントコーヒーの市場は、製品タイプによってスプレードライとフリーズドライに二分される。このうち、スプレードライタイプのインスタントコーヒーは、フリーズドライタイプよりも比較的手頃な価格であるため、圧倒的なシェアを誇っている。 パッケージ別構成比 ジャー パウチ 小袋 その他 パウチ包装は、柔軟性、汎用性、軽量性、リサイクル性に優れているため、市場シェアの大半を占めています。他の包装形態とは対照的に、パウチはより便利で安価な包装を提供します。パウチ以外の包装タイプには、ジャーや小袋があります。 流通経路別構成比 企業間取引(B to B スーパーマーケット、ハイパーマーケット コンビニエンスストア オンライン その他 流通経路別に見ると、スーパーマーケットとハイパーマーケットが、広い棚面積と豊富な品揃えを提供することから、最も大きなセグメントとなっています。スーパーマーケットとハイパーマーケットに続いて、B to B、コンビニエンスストア、オンラインというセグメントがある。 地域別インサイト ヨーロッパ アジア太平洋地域 北アメリカ ラテンアメリカ 中近東・アフリカ 地域別で見ると、ヨーロッパが最も大きなシェアを占めており、市場をリードしています。ヨーロッパには古くからコーヒーを飲む習慣があるため、インスタントコーヒーに対する需要が高いのです。次いで、アジア太平洋地域、北米、中南米、中東・アフリカの順となっています。 競争環境。 世界のインスタントコーヒー市場は、トッププレーヤー(Nestle)が市場全体の約半分のシェアを占めており、非常に集中しているのが特徴である。市場で活動する他の主要なプレーヤーは次のとおりです。 ネスレ スターバックス株式会社 マシュー・アルジー・アンド・カンパニー・リミテッド クラフトフーズ タタ コンシューマープロダクツ リミテッド シュトラウスグループ ヤコブス ドゥウェ エグベルツ チボーコーヒーインターナショナル 本レポートは、世界のインスタントコーヒー産業について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供するものです。市場のマクロ的な概観から、産業実績のミクロ的な詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。また、インスタントコーヒーの製造工場を立ち上げるための包括的な分析も行っています。加工・製造要件、プロジェクトコスト、プロジェクト資金、プロジェクト経済性、期待される投資収益率、利益率などを分析しています。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形でインスタントコーヒー産業に関わる、または参入を計画している全ての方にとって必読の書です。本レポートで回答した主な質問 1.2021年のインスタントコーヒーの世界市場規模は? 2.2022-2027年におけるインスタントコーヒーの世界市場の成長率予測は? 3.インスタントコーヒーの世界市場を牽引する主要因は何か? 4.COVID-19がインスタントコーヒーの世界市場に与えた影響とは? 5.インスタントコーヒーの世界市場の製品タイプ別内訳は? 6.インスタントコーヒーの世界市場におけるパッケージ別の内訳は? 7.インスタントコーヒーの世界市場の流通経路別構成は? 8.インスタントコーヒーの世界市場の主要地域は? 9.インスタントコーヒーの世界市場における主要なプレイヤー/企業は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Coffee Industry 5.1 Market Overview 5.2 Production Volume Trends 5.3 Market Breakup by Region 5.4 Market Breakup by Coffee Bean Type 5.5 Market Forecast 6 Global Instant Coffee Industry 6.1 Market Overview 6.2 Market Performance 6.2.1 Volume Trends 6.2.2 Value Trends 6.3 Impact of COVID-19 6.4 Price Analysis 6.4.1 Key Price Indicators 6.4.2 Price Structure 6.4.3 Price Trends 6.5 Market Breakup by Packaging 6.6 Market Breakup by Product Type 6.7 Market Breakup by Distribution Channel 6.8 Market Breakup by Region 6.9 Market Forecast 6.10 SWOT Analysis 6.10.1 Overview 6.10.2 Strengths 6.10.3 Weaknesses 6.10.4 Opportunities 6.10.5 Threats 6.11 Value Chain Analysis 6.11.1 Raw Material Procurement 6.11.2 Manufacturing 6.11.3 Marketing 6.11.4 Distribution 6.11.5 Exports 6.11.6 End-Use 6.12 Porter’s Five Forces Analysis 6.12.1 Overview 6.12.2 Bargaining Power of Buyers 6.12.3 Bargaining Power of Suppliers 6.12.4 Degree of Competition 6.12.5 Threat of New Entrants 6.12.6 Threat of Substitutes 6.13 Key Market Drivers and Success Factors 7 Market Breakup by Packaging 7.1 Jar 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Pouch 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Sachet 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Product Type 8.1 Spray Dried 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Freeze Dried 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Business-To-Business 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Supermarkets and Hypermarkets 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Convenience Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 Europe 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 North America 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 11 Competitive Landscape 11.1 Market Structure 11.2 Market Share of Key Players 12 Instant Coffee Manufacturing Process 12.1 Product Overview 12.2 Detailed Process Flow 12.3 Various Types of Unit Operations Involved 12.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 13 Project Details, Requirements and Costs Involved 13.1 Land Requirements and Expenditures 13.2 Construction Requirements and Expenditures 13.3 Plant Layout 13.4 Plant Machinery 13.5 Machinery Pictures 13.6 Raw Material Requirements and Expenditures 13.7 Raw Material and Final Product Pictures 13.8 Packaging Requirements and Expenditures 13.9 Transportation Requirements and Expenditures 13.10 Utility Requirements and Expenditures 13.11 Manpower Requirements and Expenditures 13.12 Other Capital Investments 14 Loans and Financial Assistance 15 Project Economics 15.1 Capital Cost of the Project 15.2 Techno-Economic Parameters 15.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 15.4 Taxation and Depreciation 15.5 Income Projections 15.6 Expenditure Projections 15.7 Financial Analysis 15.8 Profit Analysis 16 Key Player Profiles 16.1 Nestle 16.2 Starbucks Corporation 16.3 Matthew Algie & Company Ltd. 16.4 Kraft Foods Inc. 16.5 Tata Consumer Products Limited 16.6 Strauss Group Ltd. 16.7 Jacobs Douwe Egberts 16.8 Tchibo Coffee International Ltd.
SummaryThe global instant coffee market reached a value of US$ 12.7 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 17.3 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Coffee Industry 5.1 Market Overview 5.2 Production Volume Trends 5.3 Market Breakup by Region 5.4 Market Breakup by Coffee Bean Type 5.5 Market Forecast 6 Global Instant Coffee Industry 6.1 Market Overview 6.2 Market Performance 6.2.1 Volume Trends 6.2.2 Value Trends 6.3 Impact of COVID-19 6.4 Price Analysis 6.4.1 Key Price Indicators 6.4.2 Price Structure 6.4.3 Price Trends 6.5 Market Breakup by Packaging 6.6 Market Breakup by Product Type 6.7 Market Breakup by Distribution Channel 6.8 Market Breakup by Region 6.9 Market Forecast 6.10 SWOT Analysis 6.10.1 Overview 6.10.2 Strengths 6.10.3 Weaknesses 6.10.4 Opportunities 6.10.5 Threats 6.11 Value Chain Analysis 6.11.1 Raw Material Procurement 6.11.2 Manufacturing 6.11.3 Marketing 6.11.4 Distribution 6.11.5 Exports 6.11.6 End-Use 6.12 Porter’s Five Forces Analysis 6.12.1 Overview 6.12.2 Bargaining Power of Buyers 6.12.3 Bargaining Power of Suppliers 6.12.4 Degree of Competition 6.12.5 Threat of New Entrants 6.12.6 Threat of Substitutes 6.13 Key Market Drivers and Success Factors 7 Market Breakup by Packaging 7.1 Jar 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Pouch 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Sachet 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Product Type 8.1 Spray Dried 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Freeze Dried 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Business-To-Business 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Supermarkets and Hypermarkets 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Convenience Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 Europe 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 North America 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 11 Competitive Landscape 11.1 Market Structure 11.2 Market Share of Key Players 12 Instant Coffee Manufacturing Process 12.1 Product Overview 12.2 Detailed Process Flow 12.3 Various Types of Unit Operations Involved 12.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 13 Project Details, Requirements and Costs Involved 13.1 Land Requirements and Expenditures 13.2 Construction Requirements and Expenditures 13.3 Plant Layout 13.4 Plant Machinery 13.5 Machinery Pictures 13.6 Raw Material Requirements and Expenditures 13.7 Raw Material and Final Product Pictures 13.8 Packaging Requirements and Expenditures 13.9 Transportation Requirements and Expenditures 13.10 Utility Requirements and Expenditures 13.11 Manpower Requirements and Expenditures 13.12 Other Capital Investments 14 Loans and Financial Assistance 15 Project Economics 15.1 Capital Cost of the Project 15.2 Techno-Economic Parameters 15.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 15.4 Taxation and Depreciation 15.5 Income Projections 15.6 Expenditure Projections 15.7 Financial Analysis 15.8 Profit Analysis 16 Key Player Profiles 16.1 Nestle 16.2 Starbucks Corporation 16.3 Matthew Algie & Company Ltd. 16.4 Kraft Foods Inc. 16.5 Tata Consumer Products Limited 16.6 Strauss Group Ltd. 16.7 Jacobs Douwe Egberts 16.8 Tchibo Coffee International Ltd.
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(飲料)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(coffee market)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |