スパークリングワイン市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Sparkling Wine Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のスパークリングワイン市場は、2021年に339億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には517億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR7.3%を示すと予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る
サマリー世界のスパークリングワイン市場は、2021年に339億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には517億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR7.3%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。スパークリングワインは、炭酸ガス(CO2)を大量に含むアルコール飲料で、発泡性の効果があります。スティルワインに酵母、ショ糖、添加剤を加え、二次発酵させて製造される。酸化ストレスによる細胞死を防ぐ抗酸化物質であるポリフェノールを多く含み、脳卒中やアルツハイマー病、パーキンソン病など、脳の傷害に対する細胞の反応を調整する働きがある。現在では、誕生日や記念日、運動会、企業パーティー、懇親会など、特別な日のお祝い酒として広く飲まれている。 スパークリングワインの市場動向 若年層の社会化傾向の高まりと、カクテル文化の影響力の増大が、市場成長を強化する重要な要因の1つとなっています。また、急速な都市化、所得水準の上昇、消費者のライフスタイルの変化により、世界中でプレミアムスパークリングワインへの需要が高まっている。これは、企業部門における祝賀パーティーや週末の集まりのトレンドが台頭してきたことにも起因しています。これとは別に、フードツーリズム産業の繁栄と料理サービスの拡大が、高級ホテルやレストランでのグルメ料理用スパークリングワインの導入にプラスの影響を与えている。さらに、いくつかの市場参加者は、市場での競争力を維持するためにマーケティングキャンペーンに投資している。また、オンライン小売チャンネルを通じて、ユニークでエキゾチックな風味の缶入りスパークリングワインを提供している。これは、インターネットの普及やスマートフォンへの依存度の高まりによるeコマース産業の隆盛と相まって、市場の成長にとって明るい展望を生み出しています。また、ボトルやラベルをカスタマイズしてスパークリングワインを贈る傾向が強まっていることも、市場を牽引すると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、スパークリングワインの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、製品、価格帯、販売チャネルに基づき分類しています。 タイプ別の内訳 赤 ローズ ホワイト 製品別構成比。 カヴァ シャンパーニュ クレマン プロセッコ その他 価格帯別構成比: エコノミー ミッドレンジ ラグジュアリー 販売チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 専門店 オン・トレード その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境は、Accolade Wines、Bacardi Limited、Bronco Wine Company、Casella Family Brands、Caviro Extra S.p.A、Constellation Brands Inc、Freixenet Sa (Henkell & Co. Sektkellerei), Giulio Cocchi Spumanti Srl, Illinois Sparkling Co, Quady Winery, Treasury Wine EstatesおよびVina Concha Y Toroなどの主要プレイヤーのプロファイルと共に検討されています。本レポートで回答した主な質問 スパークリングワインの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19は世界のスパークリングワイン市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場は? 市場のタイプ別内訳は? 製品別の市場構成は? 価格帯別の市場構成は? 販売チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? スパークリングワインの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度ですか? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Sparkling Wine Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Red 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Rose 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 White 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Product 7.1 Cava 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Champagne 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Cremant 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Prosecco 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Price Point 8.1 Economy 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Mid-range 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Luxury 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Sales Channel 9.1 Supermarket and Hypermarket 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Specialty Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 On Trade 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Accolade Wines 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Bacardi Limited 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 SWOT Analysis 15.3.3 Bronco Wine Company 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Casella Family Brands 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Caviro Extra S.p.A. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Constellation Brands Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Freixenet Sa (Henkell & Co. Sektkellerei) 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Giulio Cocchi Spumanti Srl 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Illinois Sparkling Co. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Quady Winery 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Treasury Wine Estates 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.12 Vina Concha Y Toro 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials
SummaryThe global sparkling wine market reached a value of US$ 33.9 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 51.7 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7.3% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Sparkling Wine Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Red 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Rose 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 White 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Product 7.1 Cava 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Champagne 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Cremant 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Prosecco 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Price Point 8.1 Economy 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Mid-range 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Luxury 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Sales Channel 9.1 Supermarket and Hypermarket 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Specialty Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 On Trade 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Accolade Wines 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Bacardi Limited 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 SWOT Analysis 15.3.3 Bronco Wine Company 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Casella Family Brands 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Caviro Extra S.p.A. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Constellation Brands Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Freixenet Sa (Henkell & Co. Sektkellerei) 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Giulio Cocchi Spumanti Srl 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Illinois Sparkling Co. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Quady Winery 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Treasury Wine Estates 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.12 Vina Concha Y Toro 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(wine)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |