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クラフトビール市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Craft Beer Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のクラフトビール市場は、2021年に1,038億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.20%を示し、2027年には2006億2000万米ドルの市場に達すると予想していま... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

世界のクラフトビール市場は、2021年に1,038億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.20%を示し、2027年には2006億2000万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

クラフトビールとは、小規模で独立したマイクロブルワリーによって伝統的または非機械的な方法で製造されたアルコール飲料の一種を指します。一般的に飲まれているクラフトビールの種類には、ラガー、エール、ウィートビール、ワイルド/サワービール、スタウト、ハイブリッド、その他の特殊ビールがあります。また、ビールにはケイ素、抗酸化物質、タンパク質、ビタミンB複合体などが豊富に含まれているため、健康に良い効果が期待できます。また、大規模な醸造所で大量生産されるビールよりも、より豊かで明確な味わいを持っています。近年、クラフトビールは、天然素材を使用して製造され、アルコール度数(ABV)が高く、低価格であることから、世界中で人気を博しています。

クラフトビールの市場動向
低アルコール飲料の需要の高まりと健康志向の高まりが、市場成長の主な要因となっています。また、社交性の高まりから、アルコール飲料を提供するレストランやラウンジ、バー、パブの数が増えていることも、成長を促す大きな要因となっています。さらに、大衆のアルコール単位消費に関する意識の高まりから、低ABVのビールやシードルへのシフトが顕著になってきています。これに伴い、消費者、特に若年層が新しい飲料を試したがるようになり、製品需要の活性化につながっています。その結果、いくつかの主要メーカーは、より多くの消費者を惹きつけ、製品ポートフォリオを拡大するために、甘酸っぱい、スパイシー、ハニー風、フルーティーなど、味を強化した幅広い選択肢のフレーバーを導入しています。さらに、水の使用量や無駄を最小限に抑えるために、クラフトビールの製造工程にゴー・グリーン技術や革新的な手法を取り入れることが、市場の成長を促進しています。その他、ノンアルコールクラフトビールの人気上昇、研究開発(R&D)活動の継続、消費パターンの変化なども、市場に明るい展望をもたらしています。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のクラフトビール市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、製品タイプ、年齢層、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

エール
ラガー
その他

年齢層別構成比。

21-35歳
40-54歳
55歳以上

流通チャネル別構成比。

オントレード
オフトレード

地域別構成比。

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、Anheuser-Busch InBev SA/NV、Bell's Brewery Inc、Constellation Brands Inc、D.G. Yuengling & Son Inc、Diageo Plc、Duvel Moortgat、Heineken NV、New Belgium Brewing Company Inc、 Oskar Blues Brewery LLC、Sierra Nevada Brewing Co.、 Stone & Wood Brewing Co.等の主要企業のプロファイルとともに調査している。(ライオンブルワリー社)、ボストン・ビール・カンパニー社。本レポートで回答した主な質問
世界のクラフトビール市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のクラフトビール市場にどのような影響を及ぼしましたか?
主要な地域別市場はどのようなものか?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
年齢層別の市場構成は?
流通チャネルに基づく市場の内訳は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界のクラフトビール市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度ですか?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Craft Beer Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Ales
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Lagers
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Age Group
7.1 21–35 Years Old
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 40–54 Years Old
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 55 Years and Above
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 On-Trade
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Off-Trade
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Anheuser-Busch InBev SA/NV
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 Bell's Brewery Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Constellation Brands Inc.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 D.G. Yuengling & Son Inc.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Diageo Plc
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Duvel Moortgat
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Heineken NV
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 New Belgium Brewing Company Inc.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Oskar Blues Brewery LLC
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Sierra Nevada Brewing Co.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Stone & Wood Brewing Co. (Lion Brewery Co)
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 The Boston Beer Company Inc.
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global craft beer market reached a value of US$ 103.85 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 200.62 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 11.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Craft beer refers to a type of alcoholic beverage produced in a traditional or non-mechanized way by a small, independent microbrewery. Some commonly consumed craft beer varieties include lagers, ales, wheat beers, wild/sour beers, stouts, hybrid, and other specialty beers. It is a rich source of silicon, antioxidants, protein, and vitamin B complex and, thus, offers several health benefits. It also has a richer and more distinct taste than the mass-produced beer manufactured by large breweries. In recent years, craft beer has gained traction across the globe as it is manufactured using natural ingredients and has a higher alcohol by volume (ABV) content and lower cost.

Craft Beer Market Trends:
The escalating demand for low-alcohol beverages and the rising number of health-conscious consumers represent the primary factors driving the market growth. Besides this, the growing number of restaurants, lounges, bars, and pubs serving alcoholic beverages due to the increasing socialization trends is another major growth-inducing factor. Additionally, there has been a significant shift toward low ABV beers and ciders due to the rising awareness regarding alcohol unit consumption among the masses. Along with this, consumers, especially the young population, are now willing to try out new beverages, which is catalyzing the product demand. As a result, several key players are introducing a wider choice of flavors, such as sweet and sour, spicy, honey-like, and fruity, with enhanced taste to attract more consumers and expand their product portfolio. Moreover, the incorporation of go-green technology and innovative methods into the craft beer manufacturing process to minimize water usage and wastage is propelling the market growth. Other factors, including the rising popularity of non-alcoholic craft beer, ongoing research and development (R&D) activities, and changing consumption patterns, are also creating a positive outlook for the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global craft beer market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, age group and distribution channel.

Breakup by Product Type:

Ales
Lagers
Others

Breakup by Age Group:

21–35 Years Old
40–54 Years Old
55 Years and Above

Breakup by Distribution Channel:

On-Trade
Off-Trade

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Anheuser-Busch InBev SA/NV, Bell's Brewery Inc., Constellation Brands Inc., D.G. Yuengling & Son Inc., Diageo Plc, Duvel Moortgat, Heineken NV, New Belgium Brewing Company Inc., Oskar Blues Brewery LLC, Sierra Nevada Brewing Co., Stone & Wood Brewing Co. (Lion Brewery Co) and The Boston Beer Company Inc. Key Questions Answered in This Report:
How has the global craft beer market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global craft beer market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the age group?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global craft beer market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Craft Beer Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Ales
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Lagers
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Age Group
7.1 21–35 Years Old
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 40–54 Years Old
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 55 Years and Above
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 On-Trade
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Off-Trade
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Anheuser-Busch InBev SA/NV
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 Bell's Brewery Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Constellation Brands Inc.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 D.G. Yuengling & Son Inc.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Diageo Plc
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Duvel Moortgat
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Heineken NV
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 New Belgium Brewing Company Inc.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Oskar Blues Brewery LLC
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Sierra Nevada Brewing Co.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Stone & Wood Brewing Co. (Lion Brewery Co)
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 The Boston Beer Company Inc.
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis

 

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