食器洗い機用タブレットの市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Dishwasher Tablets Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 食器洗い機用タブレットの世界市場は、2021年に5億3140万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.70%を示し、2027年には802 Millionドルの市場に到達すると予測していま... もっと見る
サマリー食器洗い機用タブレットの世界市場は、2021年に5億3140万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.70%を示し、2027年には802 Millionドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。食器洗い乾燥機用タブレットは、食器洗い乾燥機で食器を洗浄する際に使用する洗剤の一種を指します。硬水を軟化させる化学物質、しつこい汚れを落とす漂白剤、デンプンやタンパク質を含む食品を素早く溶かす酵素、洗浄後の食器にツヤを与える界面活性剤などが含まれています。現在では、使う人の要望に応じて、さまざまなタイプのものが販売されています。例えば、粉末洗剤をコンパクトにしたタブレットもあれば、専用のジェルを配合したタブレットもあります。長年にわたり、食器洗い機用タブレットは、無駄を最小限に抑え、液体をこぼすリスクを低減し、食器洗い機を保護するため、従来の粉末洗剤に代わるより便利で効率的な選択肢として人気を集めてきました。 食器洗い乾燥機用タブレットの市場動向。 大衆の間で衛生や清潔に関する意識が高まっていることが、市場を牽引する主な要因となっています。食器洗い機用タブレットは、あらかじめ計量された効率的な成分を含んでおり、食器洗いにおける洗剤の使いすぎを防ぎ、機械の寿命を延ばします。利便性が向上し、水とエネルギーの節約に役立つことから、食器洗い機用タブレットは消費者の間で急速に人気を集めています。さらに、世界中でフードレストランや飲食店が増加していることも、成長を促す大きな要因となっています。このほか、大手メーカーは、洗浄時にリンス剤、塩分、その他の添加物を必要としない多機能な食器洗い機用タブレットを発売しています。これは、スマートな食器洗い機の販売急増と相まって、製品需要の触媒となっています。さらに、食器洗い機用タブレットは、水道に入る洗剤の量を最小限に抑えることができるため、水処理施設の負担を軽減することができます。その他、環境への関心の高まり、可処分所得の増加、電子商取引プラットフォームによる製品の容易な入手、製品のプレミアム化なども、市場の前向きな見通しを生み出しています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、食器洗浄機用タブレットの世界市場における各サブセグメントの主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、製品タイプ、流通経路、販売チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 ブランド プライベートブランド 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット 百貨店・コンビニエンスストア 独立系食料品店 オンラインストア エンドユーザー別構成比 商業 家庭用 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境も、Cleancult、Eurotab Operations、Henkel AG & Co.の主要プレイヤーのプロファイルと共に調査されています。KGaA、IFB Appliances、花王株式会社、Liby Group、McBride plc、Method Products (S. C. Johnson & Son Inc.) 、Nopa Nordic A/S、Persán S.A、Reckitt Benckiser Group PLC、TenovaおよびUnilever PLCです。本レポートで回答した主な質問 食器洗い機用タブレットの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は食器洗い機用錠剤の世界市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場はどのようなものか? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 流通チャネルに基づく市場の内訳は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 食器洗い乾燥機の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Dishwasher Tablets Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Branded 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Private Label 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Departmental and Convenience Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Independent Grocery Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Commercial 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Residential 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Cleancult 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Eurotab Operations 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Henkel AG & Co. KGaA 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 IFB Appliances 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.5 Kao Corporation 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Liby Group 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 McBride plc 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Method Products (S. C. Johnson & Son Inc.) 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Nopa Nordic A/S 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Persán S.A. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Reckitt Benckiser Group PLC 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Tenova 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.13 Unilever PLC 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials
SummaryThe global dishwasher tablets market reached a value of US$ 531.4 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 802 Million by 2027 exhibiting a CAGR of 6.70% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Dishwasher Tablets Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Branded 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Private Label 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Departmental and Convenience Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Independent Grocery Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Commercial 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Residential 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Cleancult 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Eurotab Operations 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Henkel AG & Co. KGaA 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 IFB Appliances 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.5 Kao Corporation 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Liby Group 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 McBride plc 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Method Products (S. C. Johnson & Son Inc.) 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Nopa Nordic A/S 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Persán S.A. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Reckitt Benckiser Group PLC 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Tenova 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.13 Unilever PLC 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(耐久財)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の耐久財分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(dishwasher)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |