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食器洗い機用タブレットの市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Dishwasher Tablets Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

食器洗い機用タブレットの世界市場は、2021年に5億3140万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.70%を示し、2027年には802 Millionドルの市場に到達すると予測していま... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

食器洗い機用タブレットの世界市場は、2021年に5億3140万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.70%を示し、2027年には802 Millionドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

食器洗い乾燥機用タブレットは、食器洗い乾燥機で食器を洗浄する際に使用する洗剤の一種を指します。硬水を軟化させる化学物質、しつこい汚れを落とす漂白剤、デンプンやタンパク質を含む食品を素早く溶かす酵素、洗浄後の食器にツヤを与える界面活性剤などが含まれています。現在では、使う人の要望に応じて、さまざまなタイプのものが販売されています。例えば、粉末洗剤をコンパクトにしたタブレットもあれば、専用のジェルを配合したタブレットもあります。長年にわたり、食器洗い機用タブレットは、無駄を最小限に抑え、液体をこぼすリスクを低減し、食器洗い機を保護するため、従来の粉末洗剤に代わるより便利で効率的な選択肢として人気を集めてきました。

食器洗い乾燥機用タブレットの市場動向。
大衆の間で衛生や清潔に関する意識が高まっていることが、市場を牽引する主な要因となっています。食器洗い機用タブレットは、あらかじめ計量された効率的な成分を含んでおり、食器洗いにおける洗剤の使いすぎを防ぎ、機械の寿命を延ばします。利便性が向上し、水とエネルギーの節約に役立つことから、食器洗い機用タブレットは消費者の間で急速に人気を集めています。さらに、世界中でフードレストランや飲食店が増加していることも、成長を促す大きな要因となっています。このほか、大手メーカーは、洗浄時にリンス剤、塩分、その他の添加物を必要としない多機能な食器洗い機用タブレットを発売しています。これは、スマートな食器洗い機の販売急増と相まって、製品需要の触媒となっています。さらに、食器洗い機用タブレットは、水道に入る洗剤の量を最小限に抑えることができるため、水処理施設の負担を軽減することができます。その他、環境への関心の高まり、可処分所得の増加、電子商取引プラットフォームによる製品の容易な入手、製品のプレミアム化なども、市場の前向きな見通しを生み出しています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、食器洗浄機用タブレットの世界市場における各サブセグメントの主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、製品タイプ、流通経路、販売チャネルに基づき、市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

ブランド
プライベートブランド

流通チャネル別構成比。

スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
百貨店・コンビニエンスストア
独立系食料品店
オンラインストア

エンドユーザー別構成比

商業
家庭用

地域別構成比。

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境も、Cleancult、Eurotab Operations、Henkel AG & Co.の主要プレイヤーのプロファイルと共に調査されています。KGaA、IFB Appliances、花王株式会社、Liby Group、McBride plc、Method Products (S. C. Johnson & Son Inc.) 、Nopa Nordic A/S、Persán S.A、Reckitt Benckiser Group PLC、TenovaおよびUnilever PLCです。本レポートで回答した主な質問
食器洗い機用タブレットの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は食器洗い機用錠剤の世界市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場はどのようなものか?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
流通チャネルに基づく市場の内訳は?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
食器洗い乾燥機の世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Dishwasher Tablets Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Branded
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Private Label
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Supermarkets and Hypermarkets
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Departmental and Convenience Stores
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Independent Grocery Stores
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Online Stores
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Commercial
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Residential
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Cleancult
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 Eurotab Operations
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Henkel AG & Co. KGaA
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 IFB Appliances
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.5 Kao Corporation
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Liby Group
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 McBride plc
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Method Products (S. C. Johnson & Son Inc.)
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Nopa Nordic A/S
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Persán S.A.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Reckitt Benckiser Group PLC
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 Tenova
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.13 Unilever PLC
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials

 

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Summary

The global dishwasher tablets market reached a value of US$ 531.4 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 802 Million by 2027 exhibiting a CAGR of 6.70% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Dishwasher tablets refer to a type of detergent used for cleaning and washing dishes in the dishwasher. They contain chemicals to soften hard water, bleaches to remove tough stains, enzymes to dissolve starch and protein-based foods quickly, and surfactants to add shine to the dishes after the wash. Nowadays, they are available in various types, depending on the requirements of the users. For instance, some tablets comprise powder detergent in compact form, while others are composed of specialized formulated gels. Over the years, dishwasher tablets have gained traction as a more convenient and efficient alternative to traditional powder detergent as they minimize wastage, reduce the risk of spills, and protect dishwashers.

Dishwasher Tablets Market Trends:
The growing awareness regarding hygiene and cleanliness among the masses represents the primary factor driving the market. Dishwasher tablets contain pre-measured and efficient ingredients that prevent the overuse of detergent in dishwashing and increase the lifespan of the machine. As they offer increased convenience and help save water and energy, dishwasher tablets are rapidly gaining popularity among consumers. Additionally, the increasing number of food restaurants and eateries across the globe is another major growth-inducing factor. Besides this, the leading manufacturers are launching multi-functional dishwasher tablets that eliminate the need for rinsing agents, salts, and other additives during washing. This, in confluence with the surging sales of smart dishwashers, is catalyzing the product demand. Furthermore, dishwasher tablets minimize the amount of detergent entering the water supply, which eases the burden on water treatment plants. Other factors, including the growing environmental concerns, rising disposable incomes, easy product availability via e-commerce platforms and product premiumization, are also creating a positive market outlook.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global dishwasher tablets market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, distribution channel and distribution channel.

Breakup by Product Type:

Branded
Private Label

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Departmental and Convenience Stores
Independent Grocery Stores
Online Stores

Breakup by End User:

Commercial
Residential

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Cleancult, Eurotab Operations, Henkel AG & Co. KGaA, IFB Appliances, Kao Corporation, Liby Group, McBride plc, Method Products (S. C. Johnson & Son Inc.), Nopa Nordic A/S, Persán S.A., Reckitt Benckiser Group PLC, Tenova and Unilever PLC. Key Questions Answered in This Report:
How has the global dishwasher tablets market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global dishwasher tablets market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global dishwasher tablets market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Dishwasher Tablets Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Branded
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Private Label
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Supermarkets and Hypermarkets
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Departmental and Convenience Stores
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Independent Grocery Stores
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Online Stores
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Commercial
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Residential
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Cleancult
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 Eurotab Operations
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Henkel AG & Co. KGaA
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 IFB Appliances
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.5 Kao Corporation
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Liby Group
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 McBride plc
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Method Products (S. C. Johnson & Son Inc.)
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Nopa Nordic A/S
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Persán S.A.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Reckitt Benckiser Group PLC
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 Tenova
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.13 Unilever PLC
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials

 

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