ゲーミングチェアの市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Gaming Chair Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 ゲーミングチェアの世界市場は、2021年に10億7,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には17億米ドルの市場に到達し、2022年から2027年の間に7.10%のCAGRを示すと予測しています。COVID-... もっと見る
サマリーゲーミングチェアの世界市場は、2021年に10億7,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には17億米ドルの市場に到達し、2022年から2027年の間に7.10%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。ゲーミングチェアは、プロのゲーマーの長時間プレイを人間工学的にサポートすることで、柔軟性と快適性を高めています。キャスター、アームレスト、回転式ベース、調整機能などを備え、ゲーム中の身体への負担を軽減します。現在、複数のメーカーから、スピーカー、格納式フットレスト、内蔵マッサージユニット、赤・緑・青(RGB)照明システムなどの付属品を追加した革新的なバリエーションが発売されており、色やデザインも豊富に揃っています。 ゲーミングチェアの市場動向 長時間の座位、姿勢のストレス、運動不足は、ゲーマーが経験する一般的な影響の一部です。これらの影響は、肥満、筋肉の合併症、手根管症候群などの深刻な健康問題につながる可能性があるため、全身の血流を健康にするゲーミングチェアの必要性が高まっています。また、プロゲーマーの増加に伴うエンターテインメント性の向上も、ゲーミングチェアの普及を後押しする大きな要因となっています。また、インターネットの普及やゲーム周辺機器の入手が容易になったことで、モーションゲームやバーチャルリアリティ(VR)ゲームのトレンドが台頭し、市場の成長を促しています。また、最新鋭のゲーム機に対する需要の高まりや、リアルなゲームを体験したいという個人の増加も、全世界のゲーミングチェアの販売にプラスの影響を与えています。さらに、市場関係者は、背中の怪我や背中や手首のトルクを防ぐために、調節可能なランバーサポートを備えたゲーミングチェアを発表しています。これらのチェアは様々な心肺機能をサポートし、筋肉のこわばりを軽減するため、今後数年間で市場の拡大が見込まれます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに、世界のゲーミングチェア市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析を提供します。当レポートでは、市場をタイプ、素材、価格、流通チャネル、エンドユーザーなどに基づいて分類しています。 タイプ別内訳 PCゲーミングチェア ハイブリッドゲーミングチェア プラットフォームゲーミングチェア その他 素材別構成比 PUレザー PVCレザー その他 価格別構成比 ハイレンジ ミディアムレンジ ローレンジ 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 専門店 オンラインストア その他 エンドユーザー別構成比 家庭用 商業 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境は、Ace Casual Furniture、AKRacing、Arozzi North America、Corsair Gaming Inc.、DXRacer、GT Omega Racing Ltd、Impakt S.A.、noblechairs、Secretlab、Thermaltake Technology Co.の主要企業のプロファイルと共に検討されています。Ltd.、ThunderX3、Vertagear Inc.本レポートで回答した主な質問 ゲーミングチェアの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のゲーミングチェア市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? タイプ別の市場構成は? 素材別の市場構成は? 価格別の市場構成は? 流通チャネル別の市場ブレークアップは? エンドユーザー別の市場ブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? ゲーミングチェアの世界市場構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Gaming Chair Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 PC Gaming Chair 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Hybrid Gaming Chair 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Platform Gaming Chair 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Material 7.1 PU Leather 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 PVC Leather 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Price 8.1 High-Range 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Medium-Range 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Low-Range 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Specialty Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Online Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by End User 10.1 Residential 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Commercial 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia-Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Ace Casual Furniture 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.2 AKRacing 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Arozzi North America 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.4 Corsair Gaming Inc. 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.5 DXRacer 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.6 GT Omega Racing Ltd 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.7 Impakt S.A. 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.8 noblechairs 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.9 Secretlab 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.10 Thermaltake Technology Co. Ltd. 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.10.3 Financials 16.3.11 ThunderX3 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.12 Vertagear Inc. 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global gaming chair market reached a value of US$ 1.07 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 1.7 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 7.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Gaming Chair Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 PC Gaming Chair 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Hybrid Gaming Chair 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Platform Gaming Chair 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Material 7.1 PU Leather 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 PVC Leather 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Price 8.1 High-Range 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Medium-Range 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Low-Range 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Specialty Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Online Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by End User 10.1 Residential 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Commercial 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia-Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Ace Casual Furniture 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.2 AKRacing 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Arozzi North America 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.4 Corsair Gaming Inc. 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.5 DXRacer 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.6 GT Omega Racing Ltd 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.7 Impakt S.A. 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.8 noblechairs 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.9 Secretlab 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.10 Thermaltake Technology Co. Ltd. 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.10.3 Financials 16.3.11 ThunderX3 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.12 Vertagear Inc. 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio
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