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クリーマー市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)


Creamers Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

世界のクリーマー市場は、先進国におけるビーガン食品の人気の高まりに後押しされ、大きな成長を遂げている。この変化は、消費者の健康意識の高まりと動物福祉への懸念が主な要因となっている。食生活の選択が健... もっと見る

 

 

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Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2024年7月8日 US$4,995
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サマリー

世界のクリーマー市場は、先進国におけるビーガン食品の人気の高まりに後押しされ、大きな成長を遂げている。この変化は、消費者の健康意識の高まりと動物福祉への懸念が主な要因となっている。食生活の選択が健康に与える影響を意識する人が増えるにつれ、化学物質を含まない健康的なオーガニック食品の需要が顕著に増加している。この傾向は、クリーンラベルの付いたオーガニック製品や植物由来のフレーバーに対する嗜好の高まりに特に顕著に表れている。2024年に139億4,672万ドルだった市場規模は、年平均成長率(CAGR)3.60%を反映して、2031年には184億8,000万ドルに達すると予測される。

従来の用途を超えたクリーマーの用途拡大

従来、クリーマーは主にベーカリーやコーヒー業界で使用されてきた。しかし近年では、アルコールやパーソナルケアなど、さまざまな分野に用途が拡大している。このような多様化は、売上をさらに押し上げると予想される。特筆すべき例としては、コーヒーとチコリにウィスコンシン産クリーマーとカリブ海産ラム酒を加えたソムルス・コーヒー・クリーム・リキュールの発売があり、市場内の革新的な可能性を浮き彫りにしている。

低脂肪・機能性クリーマーの需要拡大

クリーマー市場では、低脂肪・機能性製品の需要も急増している。今日の消費者は以前にも増して健康志向が強く、健康的で持続可能な食品を強く好むようになっている。このため、特にデザート、菓子、アイスクリーム製品において、高品質で低脂肪のクリーマーの需要が高まっている。消費者が健康とウェルネスの目標に沿った製品を求める中、この分野に参入する企業はこの傾向から利益を得る態勢を整えている。

より健康的な食品の選択を支援する政府の取り組み

肥満と関連する健康問題との闘いを目的とした、政府主導のさまざまな健康増進キャンペーンが、消費者の選択にいっそうの影響を及ぼしている。こうしたイニシアチブは、低脂肪クリーマーなど、より広範な公衆衛生の目標に沿った、より健康的な選択肢を選ぶよう消費者に促している。その結果、健康志向の消費者に対応し、味と栄養の両方のメリットを提供するクリーマーの市場が拡大している。

植物性飲料の販売増加がクリーマー市場を押し上げる

ミレニアル世代による乳製品不使用飲料の消費拡大も、クリーマー市場の成長を促す重要な要因である。多忙なライフスタイルと、健康とウェルネスに対する意識の高まりが、ヴィーガン製品に対する需要の増加をもたらしている。アーモンドミルク、豆乳、オートミールミルクなどの代替品に由来する植物由来のクリーマーは、飲料のテクスチャー、安定性、風味を高める能力で人気を集めている。これらの乳製品代替品は、牛乳アレルギーや乳糖不耐症の消費者にも支持されており、植物性クリーマーの市場をさらに拡大している。

持続可能な実践とグリーン・ブランド・イメージが主な市場牽引要因

持続可能で環境に優しいブランドイメージを促進する能力は、クリーマー市場においてますます重要になってきている。牧草ベースの給餌システムを持つ地域で事業を展開する企業には、環境に優しいブランドイメージを活用するまたとない機会がある。持続可能性に焦点を当て、オーガニック製品を発売することで、これらの企業は環境への責任を優先する新規顧客を引きつけることができる。このアプローチは、企業に利益をもたらすだけでなく、生産者や農家のより持続可能な実践を促すことにもなる。

クリーマー市場が直面する課題

前向きな成長軌道にもかかわらず、クリーマー市場はいくつかの課題に直面している。乳糖不耐症の増加や、低脂肪消費につながる健康志向の高まりは、市場拡大を制限しかねない重大な要因である。さらに、製造コストの高さはメーカーにとって課題となり、市場全体の成長に影響を及ぼす可能性がある。

まとめると、世界のクリーマー市場は、オーガニック食品やヴィーガン食品への需要の高まり、クリーマーの用途の多様化、低脂肪で機能的な製品への嗜好の高まりに牽引され、着実に拡大する構えである。政府の取り組みと植物性飲料の人気の高まりが、市場の成長をさらに後押ししている。しかし、乳糖不耐症や高い製造コストといった課題は、市場の潜在力を十分に発揮させるために対処する必要がある。持続可能性とイノベーションに焦点を当てることで、クリーマー市場の企業は繁栄を続け、健康志向の消費者の進化する需要に応えることができる。

市場細分化:

供給源別クリーマー市場

-乳製品クリーム

-非乳製品クリーム

クリーマーの性質別市場

-オーガニッククリーマー

-従来型クリーマー

クリーマー市場:流通チャネル別

-企業間取引

-企業対消費者

ハイパーマーケット/スーパーマーケット

oコンビニエンスストア

o専門店

オンライン小売

その他

クリーマーの用途別市場

-加工食品

ベーカリー

o製菓

その他

-乳製品 デザート&飲料

-小売/家庭用

-飲料ミックス

oコーヒーミックス

紅茶ミックス

-フードサービス

-その他

クリーマーの地域別市場

-北米クリーマー市場

-中南米クリーマー市場

-欧州クリーマー市場

-南アジア・太平洋クリーマー市場

-東アジアクリーマー市場

-中東・アフリカクリーマー市場

主な市場プレイヤー

-グランビア社

-グループ・ラクタリス

-サヴァンシア・フロマージュ&デイリー

-フォンテラ協同組合グループ

-GCMMF(アムール)インド

-フリースランド・カンピーナ

-DMKグループ

-アーラ・フーズ

-ソディアール

-サプート

-テオ・ミュラー社

-シュライバーフーズ

-明治ホールディングス株式会社

-バルト海酪農委員会

-フリーダムフーズグループ

-グラナロロS.P.A.

-BV乳業

-ブラ・フーズ・オーストラリア

-メドウ・フーズ社

-ネスレS.A.





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目次

1.要旨
1.1.クリーマーの世界市場スナップショット
1.2.将来予測
1.3.主要市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額・数量別、2023年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.市場機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.COVID-19インパクト分析
2.5.1.供給
2.5.2.需要
2.6.ウクライナ・ロシア紛争の影響
2.7.経済概況
2.7.1.世界経済予測
2.8.PESTLE分析
3.価格分析, 2019 - 2023
3.1.世界の平均価格分析、供給元/性質別、単位当たり米ドル、2019年~2023年
3.2.クリーマーの価格に影響を与える顕著な要因
3.3.世界の平均価格分析、地域別、単位当たり米ドル
4.クリーマーの世界市場展望、2019年~2031年
4.1.クリーマーの世界市場展望、供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
4.1.1.主なハイライト
4.1.1.1.乳製品クリーム
4.1.1.2.非乳製品クリーム
4.2.クリーマーの世界市場展望、性質別、金額(億米ドル)・数量(単位)、2019~2031年
4.2.1.主要ハイライト
4.2.1.1.有機クリーマー
4.2.1.2.従来型クリーマー
4.3.クリーマーの世界市場展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019~2031年
4.3.1.主なハイライト
4.3.1.1.企業間取引
4.3.1.2.企業対消費者
4.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
4.3.1.2.2.コンビニエンスストア
4.3.1.2.3.専門店
4.3.1.2.4.オンライン小売
4.3.1.2.5.その他
4.4.クリーマーの世界市場展望:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(単位)、2019年~2031年
4.4.1.主なハイライト
4.4.1.1.加工食品
4.4.1.1.1.ベーカリー
4.4.1.1.2.菓子
4.4.1.1.3.その他
4.4.1.2.乳製品デザート・飲料
4.4.1.3.小売/家庭用
4.4.1.4.飲料ミックス
4.4.1.4.1.コーヒーミックス
4.4.1.4.2.ティーミックス
4.4.1.5.フードサービス
4.4.1.6.その他
4.5.クリーマーの世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)・数量(単位)、2019年~2031年
4.5.1.主要ハイライト
4.5.1.1.北米
4.5.1.2.欧州
4.5.1.3.アジア太平洋
4.5.1.4.ラテンアメリカ
4.5.1.5.中東・アフリカ
5.北米クリーマー市場の展望、2019年~2031年
5.1.北米のクリーマー市場展望、供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
5.1.1.主なハイライト
5.1.1.1.乳製品クリーム
5.1.1.2.非乳製品クリーム
5.2.北米クリーマーの市場展望、性質別、金額(億米ドル)・数量(単位)、2019~2031年
5.2.1.主要ハイライト
5.2.1.1.有機クリーマー
5.2.1.2.従来型クリーマー
5.3.北米クリーマーの市場展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019~2031年
5.3.1.主なハイライト
5.3.1.1.企業間取引
5.3.1.2.企業対消費者
5.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
5.3.1.2.2.コンビニエンスストア
5.3.1.2.3.専門店
5.3.1.2.4.オンライン小売
5.3.1.2.5.その他
5.4.北米のクリーマー市場展望:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019年~2031年
5.4.1.主要ハイライト
5.4.1.1.加工食品
5.4.1.1.1.ベーカリー
5.4.1.1.2.菓子
5.4.1.1.3.その他
5.4.1.2.乳製品デザート・飲料
5.4.1.3.小売/家庭用
5.4.1.4.飲料ミックス
5.4.1.4.1.コーヒーミックス
5.4.1.4.2.ティーミックス
5.4.1.5.フードサービス
5.4.1.6.その他
5.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.5.北米クリーマー市場の展望:国別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
5.5.1.主なハイライト
5.5.1.1.米国のクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
5.5.1.2.米国のクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
5.5.1.3.米国のクリーマー市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019年~2031年
5.5.1.4.米国のクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019年~2031年
5.5.1.5.カナダのクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
5.5.1.6.カナダのクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
5.5.1.7.カナダのクリーマー市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
5.5.1.8.カナダのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
5.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.欧州のクリーマー市場展望(2019年~2031年
6.1.欧州クリーマー市場の展望、供給源別、金額(億米ドル)・数量(単位)、2019年~2031年
6.1.1.主なハイライト
6.1.1.1.乳製品クリーム
6.1.1.2.非乳製品クリーム
6.2.欧州クリーマーの市場展望、性質別、金額(億米ドル)・数量(単位)、2019~2031年
6.2.1.主要ハイライト
6.2.1.1.有機クリーマー
6.2.1.2.従来のクリーマー
6.3.欧州クリーマーの市場展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019~2031年
6.3.1.主なハイライト
6.3.1.1.企業間取引
6.3.1.2.企業対消費者
6.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
6.3.1.2.2.コンビニエンスストア
6.3.1.2.3.専門店
6.3.1.2.4.オンライン小売
6.3.1.2.5.その他
6.4.欧州クリーマー市場の展望:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.4.1.主なハイライト
6.4.1.1.加工食品
6.4.1.1.1.ベーカリー
6.4.1.1.2.菓子
6.4.1.1.3.その他
6.4.1.2.乳製品デザート・飲料
6.4.1.3.小売/家庭用
6.4.1.4.飲料ミックス
6.4.1.4.1.コーヒーミックス
6.4.1.4.2.ティーミックス
6.4.1.5.フードサービス
6.4.1.6.その他
6.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.5.欧州クリーマー市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.主なハイライト
6.5.1.1.ドイツのクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.2.ドイツのクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.3.ドイツのクリーマー市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.4.ドイツのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.5.イギリスのクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.6.イギリスのクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.7.イギリスのクリーマー市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019年~2031年
6.5.1.8.イギリスのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019年~2031年
6.5.1.9.フランスのクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.10.フランスのクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.11.フランスのクリーマー市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.12.フランスのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.13.イタリアのクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.14.イタリアのクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.15.イタリアのクリーマー市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.16.イタリアのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.17.トルコのクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.18.トルコのクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.19.トルコのクリーマー市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.20.トルコのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.21.ロシアのクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.22.ロシアのクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.23.ロシアのクリーマー市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.24.ロシアのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.25.その他のヨーロッパのクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.26.その他のヨーロッパのクリーマー市場:性状別、金額(10億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.27.欧州のその他のクリーマー市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.28.欧州の残りのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.アジア太平洋地域のクリーマー市場展望(2019年~2031年
7.1.アジア太平洋地域のクリーマー市場展望:供給源別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019年~2031年
7.1.1.主なハイライト
7.1.1.1.乳製品クリーム
7.1.1.2.非乳製品クリーム
7.2.アジア太平洋クリーマーの市場展望、性質別、金額(億米ドル)・数量(単位)、2019~2031年
7.2.1.主要ハイライト
7.2.1.1.有機クリーマー
7.2.1.2.従来型クリーマー
7.3.アジア太平洋クリーマーの市場展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019~2031年
7.3.1.主なハイライト
7.3.1.1.企業間取引
7.3.1.2.企業対消費者
7.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
7.3.1.2.2.コンビニエンスストア
7.3.1.2.3.専門店
7.3.1.2.4.オンライン小売
7.3.1.2.5.その他
7.4.アジア太平洋地域のクリーマー市場展望:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019年~2031年
7.4.1.主要ハイライト
7.4.1.1.加工食品
7.4.1.1.1.ベーカリー
7.4.1.1.2.菓子
7.4.1.1.3.その他
7.4.1.2.乳製品デザート・飲料
7.4.1.3.小売/家庭用
7.4.1.4.飲料ミックス
7.4.1.4.1.コーヒーミックス
7.4.1.4.2.ティーミックス
7.4.1.5.フードサービス
7.4.1.6.その他
7.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.5.アジア太平洋クリーマーの市場展望、国別、金額(億米ドル)・数量(単位)、2019年~2031年
7.5.1.主なハイライト
7.5.1.1.中国のクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.2.中国のクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.3.中国のクリーマー市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.4.中国のクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.5.日本のクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.6.日本のクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.7.日本のクリーマー市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019年~2031年
7.5.1.8.日本のクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.9.韓国のクリーマー市場:供給源別、金額(US$ Bn)、数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.10.韓国のクリーマー市場:性状別、金額(10億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.11.韓国のクリーマー市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.12.韓国のクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.13.インドのクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.14.インドのクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.15.インドのクリーマー市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.16.インドのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.17.東南アジアのクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.18.東南アジアのクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.19.東南アジアのクリーマー市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019年~2031年
7.5.1.20.東南アジアのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.21.アジア太平洋地域のその他のクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.22.アジア太平洋地域のその他のクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.23.アジア太平洋地域のその他のクリーマー市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019年~2031年
7.5.1.24.アジア太平洋地域のその他のクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.ラテンアメリカのクリーマー市場展望、2019年~2031年
8.1.ラテンアメリカのクリーマー市場展望:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.1.1.主なハイライト
8.1.1.1.乳製品クリーム
8.1.1.2.非乳製品クリーム
8.2.ラテンアメリカのクリーマー市場展望、性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019~2031年
8.2.1.主なハイライト
8.2.1.1.有機クリーマー
8.2.1.2.従来型クリーマー
8.3.ラテンアメリカのクリーマー市場展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019~2031年
8.3.1.主なハイライト
8.3.1.1.企業間取引
8.3.1.2.企業対消費者
8.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
8.3.1.2.2.コンビニエンスストア
8.3.1.2.3.専門店
8.3.1.2.4.オンライン小売
8.3.1.2.5.その他
8.4.ラテンアメリカのクリーマー市場展望:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.4.1.主なハイライト
8.4.1.1.加工食品
8.4.1.1.1.ベーカリー
8.4.1.1.2.菓子
8.4.1.1.3.その他
8.4.1.2.乳製品デザート・飲料
8.4.1.3.小売/家庭用
8.4.1.4.飲料ミックス
8.4.1.4.1.コーヒーミックス
8.4.1.4.2.ティーミックス
8.4.1.5.フードサービス
8.4.1.6.その他
8.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.5.ラテンアメリカのクリーマー市場展望:国別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.主なハイライト
8.5.1.1.ブラジルのクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.2.ブラジルクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.3.ブラジルクリーマー市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.4.ブラジルクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.5.メキシコのクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.6.メキシコのクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.7.メキシコのクリーマー市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.8.メキシコのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.9.アルゼンチンのクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.10.アルゼンチンのクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.11.アルゼンチンのクリーマー市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.12.アルゼンチンのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.13.ラテンアメリカのその他のクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.14.ラテンアメリカのその他のクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.15.ラテンアメリカのその他のクリーマー市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.16.ラテンアメリカのその他のクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.中東・アフリカのクリーマー市場展望(2019年~2031年
9.1.中東・アフリカのクリーマー市場展望:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.1.1.主なハイライト
9.1.1.1.乳製品クリーム
9.1.1.2.非乳製品クリーム
9.2.中東・アフリカのクリーマー市場展望、性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019~2031年
9.2.1.主なハイライト
9.2.1.1.有機クリーマー
9.2.1.2.従来のクリーマー
9.3.中東・アフリカのクリーマー市場展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019~2031年
9.3.1.主なハイライト
9.3.1.1.企業間取引
9.3.1.2.企業対消費者
9.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
9.3.1.2.2.コンビニエンスストア
9.3.1.2.3.専門店
9.3.1.2.4.オンライン小売
9.3.1.2.5.その他
9.4.中東・アフリカのクリーマー市場展望:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019年~2031年
9.4.1.主なハイライト
9.4.1.1.加工食品
9.4.1.1.1.ベーカリー
9.4.1.1.2.菓子
9.4.1.1.3.その他
9.4.1.2.乳製品デザート・飲料
9.4.1.3.小売/家庭用
9.4.1.4.飲料ミックス
9.4.1.4.1.コーヒーミックス
9.4.1.4.2.ティーミックス
9.4.1.5.フードサービス
9.4.1.6.その他
9.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.5.中東・アフリカのクリーマー市場展望:国別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.主なハイライト
9.5.1.1.GCCのクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.2.GCCのクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.3.GCCのクリーマー市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.4.GCCのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.5.南アフリカのクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.6.南アフリカのクリーマー市場:性状別、金額(10億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.7.南アフリカのクリーマー市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.8.南アフリカのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.9.エジプトのクリーマー市場:供給源別、金額(US$ Bn)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.10.エジプトのクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.11.エジプトのクリーマー市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.12.エジプトのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.13.ナイジェリアのクリーマー供給源別市場:金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.14.ナイジェリアのクリーマー市場:性状別、金額(10億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.15.ナイジェリアのクリーマー市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.16.ナイジェリアのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.17.その他の中東・アフリカのクリーマー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.18.その他の中東・アフリカのクリーマー市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.19.その他の中東・アフリカのクリーマー市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019年~2031年
9.5.1.20.その他の中東・アフリカのクリーマー市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
10.競合情勢
10.1.各社の市場シェア分析、2023年
10.2.競合ダッシュボード
10.3.企業プロフィール
10.3.1.グランビアPLC
10.3.1.1.会社概要
10.3.1.2.製品ポートフォリオ
10.3.1.3.財務概要
10.3.1.4.事業戦略と展開
10.3.2.ピュラトス
10.3.2.1.会社概要
10.3.2.2.製品ポートフォリオ
10.3.2.3.財務概要
10.3.2.4.事業戦略と展開
10.3.3.サヴァンシア・フロマージュ&デイリー
10.3.3.1.会社概要
10.3.3.2.製品ポートフォリオ
10.3.3.3.財務概要
10.3.3.4.事業戦略と展開
10.3.4.フォンテラ協同組合グループ
10.3.4.1.会社概要
10.3.4.2.製品ポートフォリオ
10.3.4.3.財務概要
10.3.4.4.事業戦略と展開
10.3.5.GCMMF(アムール)インド
10.3.5.1.会社概要
10.3.5.2.製品ポートフォリオ
10.3.5.3.財務概要
10.3.5.4.事業戦略と展開
10.3.6.フリースランド・カンピーナ
10.3.6.1.会社概要
10.3.6.2.製品ポートフォリオ
10.3.6.3.財務概要
10.3.6.4.事業戦略と展開
10.3.7.DMKグループ
10.3.7.1.会社概要
10.3.7.2.製品ポートフォリオ
10.3.7.3.財務概要
10.3.7.4.事業戦略と展開
10.3.8.アーラ・フーズ
10.3.8.1.会社概要
10.3.8.2.製品ポートフォリオ
10.3.8.3.財務概要
10.3.8.4.事業戦略と展開
10.3.9.ソディアール
10.3.9.1.会社概要
10.3.9.2.製品ポートフォリオ
10.3.9.3.財務概要
10.3.9.4.事業戦略と展開
10.3.10.サプート
10.3.10.1.会社概要
10.3.10.2.製品ポートフォリオ
10.3.10.3.財務概要
10.3.10.4.事業戦略と展開
10.3.11.ボーデン
10.3.11.1.会社概要
10.3.11.2.製品ポートフォリオ
10.3.11.3.財務概要
10.3.11.4.事業戦略と展開
10.3.12.テオ・ミュラー経営グループ
10.3.12.1.会社概要
10.3.12.2.製品ポートフォリオ
10.3.12.3.財務概要
10.3.12.4.事業戦略と展開
10.3.13.シュライバーフーズ
10.3.13.1.会社概要
10.3.13.2.製品ポートフォリオ
10.3.13.3.財務概要
10.3.13.4.事業戦略と展開
10.3.14.明治ホールディングス
10.3.14.1.会社概要
10.3.14.2.製品ポートフォリオ
10.3.14.3.財務概要
10.3.14.4.事業戦略と展開
10.3.15.バルト海酪農委員会
10.3.15.1.会社概要
10.3.15.2.製品ポートフォリオ
10.3.15.3.財務概要
10.3.15.4.事業戦略と展開
11.付録
11.1.調査方法
11.2.報告書の前提条件
11.3.頭字語および略語

 

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Summary

The global creamers market is experiencing significant growth, propelled by the increasing popularity of vegan food products in developed countries. This shift is largely driven by rising health consciousness and concerns for animal welfare among consumers. As more people become aware of the health impacts of their dietary choices, there is a marked increase in the demand for chemical-free, healthy, and organic food products. This trend is particularly evident in the growing preference for clean-labeled organic products and plant-based flavors. The market size, valued at $13.94672 billion in 2024, is projected to reach $18.48 billion by 2031, reflecting a compound annual growth rate (CAGR) of 3.60%.

Expanding Applications of Creamers Beyond Traditional Uses

Traditionally, creamers have been predominantly used in the bakery and coffee industries. However, recent years have seen the product's application expand into various other sectors, including alcohol and personal care. This diversification is expected to drive sales further. A notable example is the launch of Somrus Coffee Cream Liqueur, which combines coffee and chicory with Wisconsin creamers and Caribbean rum, highlighting the innovative potential within the market.

Growing Demand for Low-Fat and Functional Creamers

The market for creamers is also witnessing a surge in demand for low-fat and functional products. Consumers today are more health-conscious than ever before and have a strong preference for healthy and sustainable food items. This has led to an increased demand for high-quality, low-fat creamers, particularly in desserts, confectionery, and ice cream products. Companies entering this sector are poised to benefit from this trend, as consumers seek out products that align with their health and wellness goals.

Government Initiatives Supporting Healthier Food Choices

Various government-run health and wellness campaigns aimed at combating obesity and related health issues are further influencing consumer choices. These initiatives encourage consumers to opt for healthier options, such as low-fat creamers, which align with broader public health goals. As a result, there is a growing market for creamers that cater to health-conscious consumers, offering both taste and nutritional benefits.

Increasing Plant-Based Beverage Sales Boosting Creamers Market

The millennial generation's rising consumption of dairy-free beverages is another significant factor driving the growth of the creamers market. Busy lifestyles and a heightened awareness of health and wellness have led to an increased demand for vegan products. Plant-based creamers, derived from alternatives like almond milk, soy milk, and oat milk, are gaining popularity for their ability to enhance the texture, stability, and flavor of beverages. These dairy substitutes are also favored by consumers with milk allergies or lactose intolerance, further expanding the market for plant-based creamers.

Sustainable Practices and Green Brand Image as Key Market Drivers

The ability to promote a sustainable, environmentally-friendly brand image is becoming increasingly important in the creamers market. Companies operating in regions with pasture-based feeding systems have a unique opportunity to leverage their green brand image. By focusing on sustainability and launching organic products, these companies can attract new customers who prioritize environmental responsibility. This approach not only benefits the companies but also encourages more sustainable practices among producers and farmers.

Challenges Facing the Creamers Market

Despite the positive growth trajectory, the creamers market faces some challenges. The increasing incidence of lactose intolerance and the growing health-consciousness leading to lower fat consumption are significant factors that may limit market expansion. Additionally, the high cost of production poses a challenge for manufacturers, potentially affecting the overall market growth.

In summary, the global creamers market is poised for steady expansion, driven by the rising demand for organic and vegan food products, the diversification of creamer applications, and the growing preference for low-fat and functional products. Government initiatives and the increasing popularity of plant-based beverages are further propelling market growth. However, challenges such as lactose intolerance and high production costs need to be addressed to fully realize the market's potential. With a focus on sustainability and innovation, companies in the creamers market can continue to thrive and meet the evolving demands of health-conscious consumers.

Market Segmentation:

Creamers Market by Source:

•Dairy Cream

•Non-Dairy Cream

Creamers Market by Nature:

•Organic Creamers

•Conventional Creamers

Creamers Market by Distribution Channel:

•Business to Business

•Business to Consumer

oHypermarkets/Supermarkets

oConvenience Stores

oSpecialty Stores

oOnline Retails

oOthers

Creamers Market by End Use:

•Processed Food

oBakery

oConfectionery

oOthers

•Dairy Dessert & Beverages

•Retail/Household

•Beverage Mixes

oCoffee Mixes

oTea Mixes

•Foodservice

•Others

Creamers Market by Region:

•North America Creamers Market

•Latin America Creamers Market

•Europe Creamers Market

•South Asia & Pacific Creamers Market

•East Asia Creamers Market

•Middle East And Africa Creamers Market

Key Market Players:

•Glanbia Plc.

•Groupe Lactalis

•Savencia Fromage & Dairy

•Fonterra Co-operative Group

•GCMMF (Amul) India

•FrieslandCampina

•DMK Group

•Arla Foods

•SODIAAL

•Saputo

•Unternehmensgruppe Theo Müller

•Schreiber Foods Inc.

•Meiji Holdings Company, Ltd.

•Baltic dairy board

•Freedom Foods Group Ltd.

•Granarolo S.P.A.

•BV Dairy

•Burra Foods Australia

•Meadow Foods Ltd.

•Nestle S.A.





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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Creamers Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value and Volume, 2023
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Market Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. COVID-19 Impact Analysis
2.5.1. Supply
2.5.2. Demand
2.6. Impact of Ukraine-Russia Conflict
2.7. Economic Overview
2.7.1. World Economic Projections
2.8. PESTLE Analysis
3. Price Analysis, 2019 - 2023
3.1. Global Average Price Analysis, by Source/ Nature, US$ Per Unit, 2019 - 2023
3.2. Prominent Factor Affecting Creamers Prices
3.3. Global Average Price Analysis, by Region, US$ Per Unit
4. Global Creamers Market Outlook, 2019 - 2031
4.1. Global Creamers Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
4.1.1. Key Highlights
4.1.1.1. Dairy Cream
4.1.1.2. Non-Dairy Cream
4.2. Global Creamers Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
4.2.1. Key Highlights
4.2.1.1. Organic Creamers
4.2.1.2. Conventional Creamers
4.3. Global Creamers Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
4.3.1. Key Highlights
4.3.1.1. Business to Business
4.3.1.2. Business to Consumer
4.3.1.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
4.3.1.2.2. Convenience Stores
4.3.1.2.3. Specialty Stores
4.3.1.2.4. Online Retails
4.3.1.2.5. Others
4.4. Global Creamers Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
4.4.1. Key Highlights
4.4.1.1. Processed Food
4.4.1.1.1. Bakery
4.4.1.1.2. Confectionery
4.4.1.1.3. Others
4.4.1.2. Dairy Dessert & Beverages
4.4.1.3. Retail/Household
4.4.1.4. Beverage Mixes
4.4.1.4.1. Coffee Mixes
4.4.1.4.2. Tea Mixes
4.4.1.5. Foodservice
4.4.1.6. Others
4.5. Global Creamers Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
4.5.1. Key Highlights
4.5.1.1. North America
4.5.1.2. Europe
4.5.1.3. Asia Pacific
4.5.1.4. Latin America
4.5.1.5. Middle East & Africa
5. North America Creamers Market Outlook, 2019 - 2031
5.1. North America Creamers Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Dairy Cream
5.1.1.2. Non-Dairy Cream
5.2. North America Creamers Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Organic Creamers
5.2.1.2. Conventional Creamers
5.3. North America Creamers Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. Business to Business
5.3.1.2. Business to Consumer
5.3.1.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
5.3.1.2.2. Convenience Stores
5.3.1.2.3. Specialty Stores
5.3.1.2.4. Online Retails
5.3.1.2.5. Others
5.4. North America Creamers Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.4.1. Key Highlights
5.4.1.1. Processed Food
5.4.1.1.1. Bakery
5.4.1.1.2. Confectionery
5.4.1.1.3. Others
5.4.1.2. Dairy Dessert & Beverages
5.4.1.3. Retail/Household
5.4.1.4. Beverage Mixes
5.4.1.4.1. Coffee Mixes
5.4.1.4.2. Tea Mixes
5.4.1.5. Foodservice
5.4.1.6. Others
5.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5.5. North America Creamers Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.5.1. Key Highlights
5.5.1.1. U.S. Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.5.1.2. U.S. Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.5.1.3. U.S. Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.5.1.4. U.S. Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.5.1.5. Canada Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.5.1.6. Canada Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.5.1.7. Canada Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.5.1.8. Canada Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6. Europe Creamers Market Outlook, 2019 - 2031
6.1. Europe Creamers Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Dairy Cream
6.1.1.2. Non-Dairy Cream
6.2. Europe Creamers Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Organic Creamers
6.2.1.2. Conventional Creamers
6.3. Europe Creamers Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. Business to Business
6.3.1.2. Business to Consumer
6.3.1.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
6.3.1.2.2. Convenience Stores
6.3.1.2.3. Specialty Stores
6.3.1.2.4. Online Retails
6.3.1.2.5. Others
6.4. Europe Creamers Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.4.1. Key Highlights
6.4.1.1. Processed Food
6.4.1.1.1. Bakery
6.4.1.1.2. Confectionery
6.4.1.1.3. Others
6.4.1.2. Dairy Dessert & Beverages
6.4.1.3. Retail/Household
6.4.1.4. Beverage Mixes
6.4.1.4.1. Coffee Mixes
6.4.1.4.2. Tea Mixes
6.4.1.5. Foodservice
6.4.1.6. Others
6.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6.5. Europe Creamers Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1. Key Highlights
6.5.1.1. Germany Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.2. Germany Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.3. Germany Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.4. Germany Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.5. U.K. Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.6. U.K. Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.7. U.K. Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.8. U.K. Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.9. France Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.10. France Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.11. France Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.12. France Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.13. Italy Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.14. Italy Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.15. Italy Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.16. Italy Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.17. Turkey Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.18. Turkey Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.19. Turkey Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.20. Turkey Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.21. Russia Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.22. Russia Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.23. Russia Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.24. Russia Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.25. Rest of Europe Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.26. Rest of Europe Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.27. Rest of Europe Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.28. Rest of Europe Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Asia Pacific Creamers Market Outlook, 2019 - 2031
7.1. Asia Pacific Creamers Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Dairy Cream
7.1.1.2. Non-Dairy Cream
7.2. Asia Pacific Creamers Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.2.1. Key Highlights
7.2.1.1. Organic Creamers
7.2.1.2. Conventional Creamers
7.3. Asia Pacific Creamers Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Business to Business
7.3.1.2. Business to Consumer
7.3.1.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
7.3.1.2.2. Convenience Stores
7.3.1.2.3. Specialty Stores
7.3.1.2.4. Online Retails
7.3.1.2.5. Others
7.4. Asia Pacific Creamers Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.4.1. Key Highlights
7.4.1.1. Processed Food
7.4.1.1.1. Bakery
7.4.1.1.2. Confectionery
7.4.1.1.3. Others
7.4.1.2. Dairy Dessert & Beverages
7.4.1.3. Retail/Household
7.4.1.4. Beverage Mixes
7.4.1.4.1. Coffee Mixes
7.4.1.4.2. Tea Mixes
7.4.1.5. Foodservice
7.4.1.6. Others
7.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7.5. Asia Pacific Creamers Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1. Key Highlights
7.5.1.1. China Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.2. China Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.3. China Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.4. China Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.5. Japan Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.6. Japan Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.7. Japan Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.8. Japan Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.9. South Korea Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.10. South Korea Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.11. South Korea Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.12. South Korea Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.13. India Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.14. India Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.15. India Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.16. India Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.17. Southeast Asia Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.18. Southeast Asia Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.19. Southeast Asia Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.20. Southeast Asia Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.21. Rest of Asia Pacific Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.22. Rest of Asia Pacific Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.23. Rest of Asia Pacific Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.24. Rest of Asia Pacific Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Latin America Creamers Market Outlook, 2019 - 2031
8.1. Latin America Creamers Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Dairy Cream
8.1.1.2. Non-Dairy Cream
8.2. Latin America Creamers Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Organic Creamers
8.2.1.2. Conventional Creamers
8.3. Latin America Creamers Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. Business to Business
8.3.1.2. Business to Consumer
8.3.1.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
8.3.1.2.2. Convenience Stores
8.3.1.2.3. Specialty Stores
8.3.1.2.4. Online Retails
8.3.1.2.5. Others
8.4. Latin America Creamers Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.4.1. Key Highlights
8.4.1.1. Processed Food
8.4.1.1.1. Bakery
8.4.1.1.2. Confectionery
8.4.1.1.3. Others
8.4.1.2. Dairy Dessert & Beverages
8.4.1.3. Retail/Household
8.4.1.4. Beverage Mixes
8.4.1.4.1. Coffee Mixes
8.4.1.4.2. Tea Mixes
8.4.1.5. Foodservice
8.4.1.6. Others
8.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8.5. Latin America Creamers Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1. Key Highlights
8.5.1.1. Brazil Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.2. Brazil Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.3. Brazil Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.4. Brazil Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.5. Mexico Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.6. Mexico Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.7. Mexico Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.8. Mexico Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.9. Argentina Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.10. Argentina Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.11. Argentina Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.12. Argentina Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.13. Rest of Latin America Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.14. Rest of Latin America Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.15. Rest of Latin America Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.16. Rest of Latin America Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Middle East & Africa Creamers Market Outlook, 2019 - 2031
9.1. Middle East & Africa Creamers Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.1.1. Key Highlights
9.1.1.1. Dairy Cream
9.1.1.2. Non-Dairy Cream
9.2. Middle East & Africa Creamers Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.2.1. Key Highlights
9.2.1.1. Organic Creamers
9.2.1.2. Conventional Creamers
9.3. Middle East & Africa Creamers Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.3.1. Key Highlights
9.3.1.1. Business to Business
9.3.1.2. Business to Consumer
9.3.1.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
9.3.1.2.2. Convenience Stores
9.3.1.2.3. Specialty Stores
9.3.1.2.4. Online Retails
9.3.1.2.5. Others
9.4. Middle East & Africa Creamers Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.4.1. Key Highlights
9.4.1.1. Processed Food
9.4.1.1.1. Bakery
9.4.1.1.2. Confectionery
9.4.1.1.3. Others
9.4.1.2. Dairy Dessert & Beverages
9.4.1.3. Retail/Household
9.4.1.4. Beverage Mixes
9.4.1.4.1. Coffee Mixes
9.4.1.4.2. Tea Mixes
9.4.1.5. Foodservice
9.4.1.6. Others
9.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9.5. Middle East & Africa Creamers Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1. Key Highlights
9.5.1.1. GCC Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.2. GCC Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.3. GCC Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.4. GCC Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.5. South Africa Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.6. South Africa Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.7. South Africa Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.8. South Africa Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.9. Egypt Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.10. Egypt Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.11. Egypt Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.12. Egypt Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.13. Nigeria Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.14. Nigeria Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.15. Nigeria Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.16. Nigeria Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.17. Rest of Middle East & Africa Creamers Market by Source, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.18. Rest of Middle East & Africa Creamers Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.19. Rest of Middle East & Africa Creamers Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.20. Rest of Middle East & Africa Creamers Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
10. Competitive Landscape
10.1. Company Market Share Analysis, 2023
10.2. Competitive Dashboard
10.3. Company Profiles
10.3.1. Glanbia PLC
10.3.1.1. Company Overview
10.3.1.2. Product Portfolio
10.3.1.3. Financial Overview
10.3.1.4. Business Strategies and Development
10.3.2. Puratos
10.3.2.1. Company Overview
10.3.2.2. Product Portfolio
10.3.2.3. Financial Overview
10.3.2.4. Business Strategies and Development
10.3.3. Savencia Fromage & Dairy
10.3.3.1. Company Overview
10.3.3.2. Product Portfolio
10.3.3.3. Financial Overview
10.3.3.4. Business Strategies and Development
10.3.4. Fonterra Co-operative Group
10.3.4.1. Company Overview
10.3.4.2. Product Portfolio
10.3.4.3. Financial Overview
10.3.4.4. Business Strategies and Development
10.3.5. GCMMF (Amul) India
10.3.5.1. Company Overview
10.3.5.2. Product Portfolio
10.3.5.3. Financial Overview
10.3.5.4. Business Strategies and Development
10.3.6. FrieslandCampina
10.3.6.1. Company Overview
10.3.6.2. Product Portfolio
10.3.6.3. Financial Overview
10.3.6.4. Business Strategies and Development
10.3.7. DMK Group
10.3.7.1. Company Overview
10.3.7.2. Product Portfolio
10.3.7.3. Financial Overview
10.3.7.4. Business Strategies and Development
10.3.8. Arla Foods
10.3.8.1. Company Overview
10.3.8.2. Product Portfolio
10.3.8.3. Financial Overview
10.3.8.4. Business Strategies and Development
10.3.9. SODIAAL
10.3.9.1. Company Overview
10.3.9.2. Product Portfolio
10.3.9.3. Financial Overview
10.3.9.4. Business Strategies and Development
10.3.10. Saputo
10.3.10.1. Company Overview
10.3.10.2. Product Portfolio
10.3.10.3. Financial Overview
10.3.10.4. Business Strategies and Development
10.3.11. Borden
10.3.11.1. Company Overview
10.3.11.2. Product Portfolio
10.3.11.3. Financial Overview
10.3.11.4. Business Strategies and Development
10.3.12. Unternehmensgruppe Theo Müller
10.3.12.1. Company Overview
10.3.12.2. Product Portfolio
10.3.12.3. Financial Overview
10.3.12.4. Business Strategies and Development
10.3.13. Schreiber Foods Inc.
10.3.13.1. Company Overview
10.3.13.2. Product Portfolio
10.3.13.3. Financial Overview
10.3.13.4. Business Strategies and Development
10.3.14. Meiji Holdings Company, Ltd.
10.3.14.1. Company Overview
10.3.14.2. Product Portfolio
10.3.14.3. Financial Overview
10.3.14.4. Business Strategies and Development
10.3.15. Baltic dairy board
10.3.15.1. Company Overview
10.3.15.2. Product Portfolio
10.3.15.3. Financial Overview
10.3.15.4. Business Strategies and Development
11. Appendix
11.1. Research Methodology
11.2. Report Assumptions
11.3. Acronyms and Abbreviations

 

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