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グルテンフリー製品市場規模・シェア・分析、製品別(パスタ・米飯、ベーカリー、調味料・スプレッド、レディミール、肉・肉代替品、調味料、乳製品・乳製品代替品、その他)、流通チャネル別(専門店、Eコマースプラットフォーム、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、その他)、形態別(ドライ、ウェット)、供給源別(動物、植物)、地域別予測、2022年~2032年


Gluten-Free Products Market Size, Share, and Analysis, By Product (Pasta and Rice, Bakery, Seasonings and Spreads, Ready Meals, Meats/ Meats Alternatives, Condiments, Dairy/ Dairy Substitutes, Others), By Distribution Channel (Specialty Stores, E-commerce Platform, Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Other), By Form (Dry, Wet), By Source (Animal, Plant) and Regional Forecasts, 2022-2032

グルテンフリー製品市場規模・シェア・分析、製品別(パスタ・米飯、ベーカリー、調味料・スプレッド、レディミール、肉・肉代替品、調味料、乳製品・乳製品代替品、その他)、流通チャネル別(専門店、Eコマース... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2023年11月30日 US$4,950
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サマリー

グルテンフリー製品市場規模・シェア・分析、製品別(パスタ・米飯、ベーカリー、調味料・スプレッド、レディミール、肉・肉代替品、調味料、乳製品・乳製品代替品、その他)、流通チャネル別(専門店、Eコマースプラットフォーム、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、その他)、形態別(ドライ、ウェット)、供給源別(動物、植物)、地域別予測、2022年~2032年

製品概要
グルテンフリー製品の市場規模は2021年に59.5億米ドル、予測期間中のCAGRは9.3%を示し、2023年の71億米ドルから2032年には158億米ドルまで成長すると予測される。
グルテンとはタンパク質の一種で、一般に大麦や小麦などの穀類に含まれる。グルテンは食品から摂取するといくつかの利点があるため、飲料や食品の調製に使用される。グルテン製品に対する不耐性を持つ人々がいるため、グルテンフリー食品が開発された。グルテンフリーの食品は、コレステロール値や消化器系を改善し、エネルギーレベルを高め、適切な割合と適切な組み合わせで摂取することで減量を助ける健康的な食品です。グルテンは複雑なタンパク質構造を持ち、生地のレオロジー特性や焼成品質に重要な役割を果たしている。

市場ハイライト
グルテンフリー製品市場は、セリアック病やその他の生活習慣病の有病率の増加、健康的でバランスの取れた食事へのシフトにより、予測期間中に年平均成長率9.3%で成長し、158億米ドルに達すると予想される。セリアック病の罹患率は増加しており、あらゆる年齢層の人々に影響を及ぼしている。利用可能な唯一の治療オプションは、グルテンフリーの食品を摂取し、グルテンフリーの食事に従うことであり、これがグルテンフリー製品市場の成長を後押しすると予想される。

グルテンフリー製品の市場セグメント
- 製品
o パスタと米
o ベーカリー
o 調味料・スプレッド
o 調理済み食品
o 肉・肉代替品
o 調味料、乳製品/乳製品代替品
o その他
- 流通チャネル
o 専門店
o Eコマース・プラットフォーム
o スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
o コンビニエンスストア
o その他
- 形態
ドライ
o ウェット
- ソース
動物
植物
市場ダイナミクス
成長促進要因
グルテンフリー製品に対する意識の高まりが市場の成長を後押しする見込み
健康志向の高まりが市場の成長を促進する見込み
抑制要因
不適切な認識が市場成長を抑制する可能性

主要プレイヤー
- コナグラ・ブランズ社
- ゼネラル・ミルズ社
- ヘイン・セレスティアル・グループ
- ミッキーズLLC
- エイミーズ・フーズ
- ケロッグ
- フリーダム・フーズ・グループ・リミテッド
- バリラG.e.R.フラテッリS.p.A.
- エンジョイライフフーズ
- ザイツ・グルテンフライ
- ボブズ・レッド・ミル
- その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域


本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


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目次

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Gluten-Free Products Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Gluten-Free Products Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Gluten-Free Products Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.2.PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2.Economic
9.2.3.Social
9.2.4.Technological
10. Gluten-Free Products Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2016-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11.Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Product
11.3.1.1. Pasta and Rice
11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2.Bakery
11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.3.Seasonings and Spreads
11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.4.Ready Meals
11.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.5.Meats/ Meats Alternatives
11.3.1.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.6.Condiments
11.3.1.6.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.6.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.7.Dairy/ Dairy Substitutes
11.3.1.7.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.7.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.8.Others
11.3.1.8.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.8.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By Distribution Channel
11.3.2.1.Specialty Stores
11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. E-commerce Platform
11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.3. Supermarkets & Hypermarkets
11.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.4. Convenience Stores
11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.5. Other
11.3.2.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.5.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3. By Form
11.3.3.1.Dry
11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2. Wet
11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4. By Source
11.3.4.1.Animal
11.3.4.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.2. Plant
11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12. North America Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Product
12.3.2.By Distribution Channel
12.3.3.By Form
12.3.4.By Source
12.4. Country
12.4.1.United States
12.4.2. Canada
13. Europe Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Product
13.3.2.By Distribution Channel
13.3.3.By Form
13.3.4.By Source
13.4. Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14. Asia Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Product
14.3.2.By Distribution Channel
14.3.3.By Form
14.3.4. By Source
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4. Japan
14.4.5. Rest of APAC
15. Middle East and Africa Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Product
15.3.2.By Distribution Channel
15.3.3.By Form
15.3.4.By Source
15.4. Country
15.4.1.Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4. South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1. Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Product
16.3.2.By Distribution Channel
16.3.3.By Form
16.3.4.By Source
16.4. Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1. Company market share, 2021
17.2.Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.Conagra Brands, Inc.
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2. General Mills Inc.
18.3. The Hain Celestial Group Inc.
18.4.Mickey’s LLC
18.5. Amy’s Foods
18.6. Kellogg Co.
18.7. Freedom Foods Group Limited
18.8.Barilla G. e R. Fratelli S.p.A
18.9. Enjoy Life Foods
18.10. Seitz glutenfrei
18.11.Bob’s Red Mill
18.12.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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Summary

Gluten-Free Products Market Size, Share, and Analysis, By Product (Pasta and Rice, Bakery, Seasonings and Spreads, Ready Meals, Meats/ Meats Alternatives, Condiments, Dairy/ Dairy Substitutes, Others), By Distribution Channel (Specialty Stores, E-commerce Platform, Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Other), By Form (Dry, Wet), By Source (Animal, Plant) and Regional Forecasts, 2022-2032

PRODUCT OVERVIEW
Gluten-Free Products Market size was USD 5.95 billion in 2021 and projected to grow from USD 7.1 billion in 2023 to USD 15.8 billion by 2032, exhibiting a CAGR of 9.3% during the forecast period.
Gluten refers to a protein category, generally found in food products like barley, wheat and other cereal products. Gluten provides several advantages when consumed from food, so used in preparation of beverages and food items. The intolerance of certain population pool to gluten products had resulted to the evolving of gluten free food products. Gluten-free food aids in enhancing the cholesterol levels, digestive systems, and boost the energy levels and the foods available are healthy which aid in weight loss when consumed in right proportions and with proper combination of foods. Gluten has a complex protein structure which is important in initiating rheological properties of dough and baking quality.

MARKET HIGHLIGHTS
Gluten-Free Products Market is expected to reach USD 15.8 billion, growing at a CAGR of 9.3% during forecast period owing to the increasing prevalence of celiac disease, other issues along with lifestyle disorders and shift towards healthy, balanced diet. The incidence of celiac disease is increasing and is affecting population of all age and the only treatment option available is to intake gluten-free food products and follow a gluten-free diet which is anticipated to boost the growth of the Gluten-Free Products market.

Gluten-Free Products Market Segments:
• Product
o Pasta and Rice
o Bakery
o Seasonings and Spreads
o Ready Meals
o Meats/ Meats Alternatives
o Condiments, Dairy/ Dairy Substitutes
o Others
• Distribution Channel
o Specialty Stores
o E-commerce Platform
o Supermarkets & Hypermarkets
o Convenience Stores
o Other
• Form
o Dry
o Wet
• Source
o Animal
o Plant
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Growing Awareness Regarding Gluten-Free Products are Expected to Boost the Growth of the Market
Surge in Health Consciousness is Expected to Boost the Growth of the Market
Restraint
Improper Awareness May Restrain the Growth of the Market

Key Players
• Conagra Brands, Inc.
• General Mills Inc.
• The Hain Celestial Group Inc.
• Mickey’s LLC
• Amy’s Foods
• Kellogg Co.
• Freedom Foods Group Limited
• Barilla G. e R. Fratelli S.p.A
• Enjoy Life Foods
• Seitz glutenfrei
• Bob’s Red Mill
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA


Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Gluten-Free Products Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Gluten-Free Products Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Gluten-Free Products Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.2.PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2.Economic
9.2.3.Social
9.2.4.Technological
10. Gluten-Free Products Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2016-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11.Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Product
11.3.1.1. Pasta and Rice
11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2.Bakery
11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.3.Seasonings and Spreads
11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.4.Ready Meals
11.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.5.Meats/ Meats Alternatives
11.3.1.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.6.Condiments
11.3.1.6.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.6.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.7.Dairy/ Dairy Substitutes
11.3.1.7.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.7.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.8.Others
11.3.1.8.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.8.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By Distribution Channel
11.3.2.1.Specialty Stores
11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. E-commerce Platform
11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.3. Supermarkets & Hypermarkets
11.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.4. Convenience Stores
11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.5. Other
11.3.2.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.5.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3. By Form
11.3.3.1.Dry
11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2. Wet
11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4. By Source
11.3.4.1.Animal
11.3.4.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.2. Plant
11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12. North America Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Product
12.3.2.By Distribution Channel
12.3.3.By Form
12.3.4.By Source
12.4. Country
12.4.1.United States
12.4.2. Canada
13. Europe Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Product
13.3.2.By Distribution Channel
13.3.3.By Form
13.3.4.By Source
13.4. Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14. Asia Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Product
14.3.2.By Distribution Channel
14.3.3.By Form
14.3.4. By Source
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4. Japan
14.4.5. Rest of APAC
15. Middle East and Africa Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Product
15.3.2.By Distribution Channel
15.3.3.By Form
15.3.4.By Source
15.4. Country
15.4.1.Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4. South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1. Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Product
16.3.2.By Distribution Channel
16.3.3.By Form
16.3.4.By Source
16.4. Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1. Company market share, 2021
17.2.Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.Conagra Brands, Inc.
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2. General Mills Inc.
18.3. The Hain Celestial Group Inc.
18.4.Mickey’s LLC
18.5. Amy’s Foods
18.6. Kellogg Co.
18.7. Freedom Foods Group Limited
18.8.Barilla G. e R. Fratelli S.p.A
18.9. Enjoy Life Foods
18.10. Seitz glutenfrei
18.11.Bob’s Red Mill
18.12.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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