グルテンフリー製品市場規模・シェア・分析、製品別(パスタ・米飯、ベーカリー、調味料・スプレッド、レディミール、肉・肉代替品、調味料、乳製品・乳製品代替品、その他)、流通チャネル別(専門店、Eコマースプラットフォーム、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、その他)、形態別(ドライ、ウェット)、供給源別(動物、植物)、地域別予測、2022年~2032年Gluten-Free Products Market Size, Share, and Analysis, By Product (Pasta and Rice, Bakery, Seasonings and Spreads, Ready Meals, Meats/ Meats Alternatives, Condiments, Dairy/ Dairy Substitutes, Others), By Distribution Channel (Specialty Stores, E-commerce Platform, Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Other), By Form (Dry, Wet), By Source (Animal, Plant) and Regional Forecasts, 2022-2032 グルテンフリー製品市場規模・シェア・分析、製品別(パスタ・米飯、ベーカリー、調味料・スプレッド、レディミール、肉・肉代替品、調味料、乳製品・乳製品代替品、その他)、流通チャネル別(専門店、Eコマース... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーグルテンフリー製品市場規模・シェア・分析、製品別(パスタ・米飯、ベーカリー、調味料・スプレッド、レディミール、肉・肉代替品、調味料、乳製品・乳製品代替品、その他)、流通チャネル別(専門店、Eコマースプラットフォーム、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、その他)、形態別(ドライ、ウェット)、供給源別(動物、植物)、地域別予測、2022年~2032年製品概要 グルテンフリー製品の市場規模は2021年に59.5億米ドル、予測期間中のCAGRは9.3%を示し、2023年の71億米ドルから2032年には158億米ドルまで成長すると予測される。 グルテンとはタンパク質の一種で、一般に大麦や小麦などの穀類に含まれる。グルテンは食品から摂取するといくつかの利点があるため、飲料や食品の調製に使用される。グルテン製品に対する不耐性を持つ人々がいるため、グルテンフリー食品が開発された。グルテンフリーの食品は、コレステロール値や消化器系を改善し、エネルギーレベルを高め、適切な割合と適切な組み合わせで摂取することで減量を助ける健康的な食品です。グルテンは複雑なタンパク質構造を持ち、生地のレオロジー特性や焼成品質に重要な役割を果たしている。 市場ハイライト グルテンフリー製品市場は、セリアック病やその他の生活習慣病の有病率の増加、健康的でバランスの取れた食事へのシフトにより、予測期間中に年平均成長率9.3%で成長し、158億米ドルに達すると予想される。セリアック病の罹患率は増加しており、あらゆる年齢層の人々に影響を及ぼしている。利用可能な唯一の治療オプションは、グルテンフリーの食品を摂取し、グルテンフリーの食事に従うことであり、これがグルテンフリー製品市場の成長を後押しすると予想される。 グルテンフリー製品の市場セグメント - 製品 o パスタと米 o ベーカリー o 調味料・スプレッド o 調理済み食品 o 肉・肉代替品 o 調味料、乳製品/乳製品代替品 o その他 - 流通チャネル o 専門店 o Eコマース・プラットフォーム o スーパーマーケットおよびハイパーマーケット o コンビニエンスストア o その他 - 形態 ドライ o ウェット - ソース 動物 植物 市場ダイナミクス 成長促進要因 グルテンフリー製品に対する意識の高まりが市場の成長を後押しする見込み 健康志向の高まりが市場の成長を促進する見込み 抑制要因 不適切な認識が市場成長を抑制する可能性 主要プレイヤー - コナグラ・ブランズ社 - ゼネラル・ミルズ社 - ヘイン・セレスティアル・グループ - ミッキーズLLC - エイミーズ・フーズ - ケロッグ - フリーダム・フーズ・グループ・リミテッド - バリラG.e.R.フラテッリS.p.A. - エンジョイライフフーズ - ザイツ・グルテンフライ - ボブズ・レッド・ミル - その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析) 研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます: - 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ - 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域 - ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域 - アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域 - 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域 本レポートを購入する理由 - 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析 - 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供 - 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示 - 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析 - 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況 - 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール - 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望 - ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析 - バリューチェーンによる市場洞察の提供 - 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会 - 販売後3ヶ月間のアナリストサポート 目次1. Executive Summary1.1.Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Gluten-Free Products Market: COVID-19 Outbreak 1.4.Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2.Research Approach 2.3.Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1.Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2.Gluten-Free Products Market: COVID-19 Impact 3.3.Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Gluten-Free Products Market – Industry Insights 4.1.Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7.Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2.Growth Drivers 7.3.Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5.Market Trends 8. Risk Analysis 9. Market Analysis 9.1. Porters Five Forces 9.2.PEST Analysis 9.2.1. Political 9.2.2.Economic 9.2.3.Social 9.2.4.Technological 10. Gluten-Free Products Market 10.1.Overview 10.2. Historical Analysis (2016-2021) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11.Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1.Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1.By Product 11.3.1.1. Pasta and Rice 11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.2.Bakery 11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.3.Seasonings and Spreads 11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.4.Ready Meals 11.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.5.Meats/ Meats Alternatives 11.3.1.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.6.Condiments 11.3.1.6.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.6.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.7.Dairy/ Dairy Substitutes 11.3.1.7.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.7.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.8.Others 11.3.1.8.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.8.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2. By Distribution Channel 11.3.2.1.Specialty Stores 11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.2. E-commerce Platform 11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.3. Supermarkets & Hypermarkets 11.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.4. Convenience Stores 11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.5. Other 11.3.2.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.5.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3. By Form 11.3.3.1.Dry 11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.2. Wet 11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4. By Source 11.3.4.1.Animal 11.3.4.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4.2. Plant 11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 12. North America Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Product 12.3.2.By Distribution Channel 12.3.3.By Form 12.3.4.By Source 12.4. Country 12.4.1.United States 12.4.2. Canada 13. Europe Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Product 13.3.2.By Distribution Channel 13.3.3.By Form 13.3.4.By Source 13.4. Country 13.4.1.Germany 13.4.2. United Kingdom 13.4.3. France 13.4.4. Italy 13.4.5. Spain 13.4.6. Russia 13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14. Asia Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1.Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Product 14.3.2.By Distribution Channel 14.3.3.By Form 14.3.4. By Source 14.4. Country 14.4.1.India 14.4.2. China 14.4.3. South Korea 14.4.4. Japan 14.4.5. Rest of APAC 15. Middle East and Africa Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Product 15.3.2.By Distribution Channel 15.3.3.By Form 15.3.4.By Source 15.4. Country 15.4.1.Israel 15.4.2. GCC 15.4.3. North Africa 15.4.4. South Africa 15.4.5. Rest of Middle East and Africa 16. Latin America Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F 16.1. Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1. By Product 16.3.2.By Distribution Channel 16.3.3.By Form 16.3.4.By Source 16.4. Country 16.4.1. Mexico 16.4.2. Brazil 16.4.3. Rest of Latin America 17. Competitive Landscape 17.1. Company market share, 2021 17.2.Key player overview 17.3. Key stakeholders 18. Company Profiles 18.1.Conagra Brands, Inc. 18.1.1.Company Overview 18.1.2.Financial Overview 18.1.3.Key Product; Analysis 18.1.4.Company Assessment 18.1.4.1.Product Portfolio 18.1.4.2. Key Clients 18.1.4.3. Market Share 18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.1.4.5. Executive Team 18.2. General Mills Inc. 18.3. The Hain Celestial Group Inc. 18.4.Mickey’s LLC 18.5. Amy’s Foods 18.6. Kellogg Co. 18.7. Freedom Foods Group Limited 18.8.Barilla G. e R. Fratelli S.p.A 18.9. Enjoy Life Foods 18.10. Seitz glutenfrei 18.11.Bob’s Red Mill 18.12.Other Prominent Players 19. Appendix 20.Consultant Recommendation
SummaryGluten-Free Products Market Size, Share, and Analysis, By Product (Pasta and Rice, Bakery, Seasonings and Spreads, Ready Meals, Meats/ Meats Alternatives, Condiments, Dairy/ Dairy Substitutes, Others), By Distribution Channel (Specialty Stores, E-commerce Platform, Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Other), By Form (Dry, Wet), By Source (Animal, Plant) and Regional Forecasts, 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1.Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Gluten-Free Products Market: COVID-19 Outbreak 1.4.Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2.Research Approach 2.3.Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1.Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2.Gluten-Free Products Market: COVID-19 Impact 3.3.Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Gluten-Free Products Market – Industry Insights 4.1.Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7.Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2.Growth Drivers 7.3.Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5.Market Trends 8. Risk Analysis 9. Market Analysis 9.1. Porters Five Forces 9.2.PEST Analysis 9.2.1. Political 9.2.2.Economic 9.2.3.Social 9.2.4.Technological 10. Gluten-Free Products Market 10.1.Overview 10.2. Historical Analysis (2016-2021) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11.Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1.Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1.By Product 11.3.1.1. Pasta and Rice 11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.2.Bakery 11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.3.Seasonings and Spreads 11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.4.Ready Meals 11.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.5.Meats/ Meats Alternatives 11.3.1.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.6.Condiments 11.3.1.6.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.6.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.7.Dairy/ Dairy Substitutes 11.3.1.7.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.7.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.8.Others 11.3.1.8.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.8.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2. By Distribution Channel 11.3.2.1.Specialty Stores 11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.2. E-commerce Platform 11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.3. Supermarkets & Hypermarkets 11.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.4. Convenience Stores 11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.5. Other 11.3.2.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.5.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3. By Form 11.3.3.1.Dry 11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.2. Wet 11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4. By Source 11.3.4.1.Animal 11.3.4.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4.2. Plant 11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 12. North America Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Product 12.3.2.By Distribution Channel 12.3.3.By Form 12.3.4.By Source 12.4. Country 12.4.1.United States 12.4.2. Canada 13. Europe Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Product 13.3.2.By Distribution Channel 13.3.3.By Form 13.3.4.By Source 13.4. Country 13.4.1.Germany 13.4.2. United Kingdom 13.4.3. France 13.4.4. Italy 13.4.5. Spain 13.4.6. Russia 13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14. Asia Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1.Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Product 14.3.2.By Distribution Channel 14.3.3.By Form 14.3.4. By Source 14.4. Country 14.4.1.India 14.4.2. China 14.4.3. South Korea 14.4.4. Japan 14.4.5. Rest of APAC 15. Middle East and Africa Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Product 15.3.2.By Distribution Channel 15.3.3.By Form 15.3.4.By Source 15.4. Country 15.4.1.Israel 15.4.2. GCC 15.4.3. North Africa 15.4.4. South Africa 15.4.5. Rest of Middle East and Africa 16. Latin America Gluten-Free Products Market Size & Forecast 2022A-2032F 16.1. Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1. By Product 16.3.2.By Distribution Channel 16.3.3.By Form 16.3.4.By Source 16.4. Country 16.4.1. Mexico 16.4.2. Brazil 16.4.3. Rest of Latin America 17. Competitive Landscape 17.1. Company market share, 2021 17.2.Key player overview 17.3. Key stakeholders 18. Company Profiles 18.1.Conagra Brands, Inc. 18.1.1.Company Overview 18.1.2.Financial Overview 18.1.3.Key Product; Analysis 18.1.4.Company Assessment 18.1.4.1.Product Portfolio 18.1.4.2. Key Clients 18.1.4.3. Market Share 18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.1.4.5. Executive Team 18.2. General Mills Inc. 18.3. The Hain Celestial Group Inc. 18.4.Mickey’s LLC 18.5. Amy’s Foods 18.6. Kellogg Co. 18.7. Freedom Foods Group Limited 18.8.Barilla G. e R. Fratelli S.p.A 18.9. Enjoy Life Foods 18.10. Seitz glutenfrei 18.11.Bob’s Red Mill 18.12.Other Prominent Players 19. Appendix 20.Consultant Recommendation
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Fatpos Global社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|