世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オーガニック食品とオーガニック飲料の市場。タイプ別(オーガニック食品、オーガニック飲料)、地域別に分類~2019~2020年の市場規模・シェア・動向の世界分析と2030年までの予測


Organic Foods and Beverages Market: Segmented by Type (Organic Foods and Organic Beverages); and Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019–2020 and Forecasts to 2030

[172ページ以上の調査報告書】世界のオーガニック食品・飲料市場は、2020年の2649億5000万米ドルから2030年には7947億3000万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年には12.7%のCAGRで推移すると予想... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年3月1日 US$5,000
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
152 英語

 

サマリー

[172ページ以上の調査報告書】世界のオーガニック食品・飲料市場は、2020年の2649億5000万米ドルから2030年には7947億3000万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年には12.7%のCAGRで推移すると予想されています。

製品の概要
有機食品・飲料は、有機農法で栽培された原材料から作られている。化学物質や農薬を使用せず、環境に優しく、無機食品よりもはるかに健康的であるなど、有機食品・飲料の独自の利点により、有機食品・飲料市場の予測は、近い将来に大きな成長が予測されています。有機食品・飲料の消費によるメリットに対する理解の高まりが、近い将来、市場の成長を促進すると予測されます。

市場ハイライト
有機食品・飲料の世界市場は、2030年に12.7%の顕著なCAGRを予測。
所得水準の上昇、生活水準の向上、環境問題の高まり、無機食品による健康被害疾患の増加などが、市場成長に影響を与える推進要因となっています。有機食品および飲料業界の摂取の利点に関する意識の高まりは、近い将来、市場の成長を促進すると予想されます。



有機食品と飲料の世界市場。セグメント
2020年から30年にかけて、有機果物・野菜分野が最も高いCAGRで成長する見込み
世界のオーガニック食品・飲料市場は、タイプ別にオーガニック食品とオーガニック飲料に分類されます。有機食品セグメントはさらに、有機果物・野菜、有機肉・魚・鶏肉、有機乳製品、有機冷凍食品・加工食品、その他有機食品に分けられる。有機飲料分野は、有機非乳飲料、有機コーヒー・紅茶、有機ビール・ワイン、その他有機飲料に分けられます。2020年には、有機果物・野菜分野が最大の市場シェアを占めた。有機野菜の消費は、ヨーロッパや北米などの先進地域で始まり、その後、インドや中国などの発展途上国にも広がっています。有機食品は欧州と北米で多く消費されている。一方、有機魚、鶏肉、肉製品の消費は、最も速い速度で成長すると予測されています。

市場ダイナミクス
ドライバー
化学物質による中毒事例の増加および新製品の発売
有機食品市場は、世界的な化学物質中毒の増加による健康問題の高まりが原動力となっています。食品に含まれる化学農薬の悪影響が指摘され、消費者の健康志向が高まっています。有機食品業界は、新しい製品タイプや品種の発売に力を注いでいます。すぐに食べられるお菓子、クッキー、オーガニックティー、豆類、スパイス、エディブルフラワー、冷凍ワッフル、薬草、ハーブ、オーガニックジュースなど、オーガニック食品メーカーが開発する現代的で画期的なオーガニック食品は、その一例である。

健康への関心の高まりと人々の所得水準の上昇
有機食品・飲料の消費によるメリットに対する理解の高まりが、近い将来の市場成長を促進すると予測される。所得水準の上昇、生活水準の向上、環境問題の高まり、無機食品による健康被害疾患の増加などが、この産業の推進要因となっています。さらに、民間投資家と政府の両方が有機食品・飲料業界への投資を増やしており、有機食品・飲料市場の繁栄の機会を提供しています。

抑制要因
短い賞味期限と市場に関する高いコスト
有機製品の価格が高いこと、従来の食品と比較して有機食品・飲料の賞味期限が短いことは、市場の制約事項の一部である。有機食品・飲料の価格は、技術の進歩と有機農業への土壌適応性の向上により、近い将来下がると予測されています。

有機食品・飲料の世界市場。主要なプレーヤー
ネスレ

会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

オーガニックバレー
サン・オプタ
イングレディア
アーラフード
フォンテラ
HiPP
OMSCo
オーロラ
その他の著名なプレーヤー
オーガニック食品と飲料の世界市場:地域別
有機食品と飲料の世界市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東・アフリカを含みます。

アジア太平洋地域の世界の有機食品および飲料は、2020年に最大の市場シェアを占めました。米国、オーストラリア、アルゼンチンでは有機農業用の農地が確保できるため、規制当局は有機食品生産の成長を後押しするための支援策を策定せざるを得なくなりました。その結果、有機食品への需要と規制のサポートが相まって、予測期間中に有機食品および飲料の需要が高まると予想されます。豊かさと顧客の可処分所得の増加により、APACの有機食品および飲料業界は急速に発展すると予想される。さらに、健康問題に対する消費者の理解の高まりと生物学的農業技術の進歩により、今後数年間はこの地域の製品需要が高まると予想されます。



有機食品・飲料の世界市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米の市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他の中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、MENAのその他地域
オーガニック食品と飲料の世界市場に関する分析も掲載。
有機食品と飲料の世界市場セグメント。
タイプ別
有機食品
有機野菜と果物
有機肉
魚及び鶏肉
オーガニック乳製品
オーガニック冷凍食品・加工食品
その他のオーガニック食品
オーガニック飲料
オーガニック非乳飲料
オーガニックコーヒー、オーガニック紅茶
有機ビール・ワイン
その他のオーガニック飲料
有機食品と有機飲料の市場ダイナミクス
有機食品と飲料の市場規模
供給と需要
現在の動向/問題点/課題
市場競争と参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因
オーガニック食品・飲料市場のレポート範囲とセグメント化

よくある質問
有機食品および飲料の市場規模は?
有機食品と飲料の市場規模はどの程度ですか?
有機食品と飲料の市場シェアが最も大きいのはどのセグメントか?
有機食品および飲料市場のキープレイヤーは?
有機食品および飲料市場を牽引する要因は何か?

ページTOPに戻る


目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Organic Foods and Beverages Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Organic Foods and Beverages Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Organic Foods and Beverages Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Organic Foods and Beverages Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Organic food, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.1.1. Organic fruits and vegetables, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.1.2. Organic meat, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.1.3. Fish and poultry, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.1.4. Organic dairy products, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.1.5. Organic frozen and processed food, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.1.6. Other organic foods, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Organic beverages, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2.1. Organic nondairy beverages, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2.2. Organic coffee and tea, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2.3. Organic beer and wine, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2.4. Other organic beverages, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Nestle
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Organic Valley
3. SunOpta
4. Ingredia
5. Arla Food
6. Fonterra
7. HiPP
8. OMSCo
9. Aurora
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る


 

Summary

[172+ Pages Research Report] Global Organic Foods and Beverages Market to surpass USD 794.73 billion by 2030 from USD 264.95 billion in 2020 at a CAGR of 12.7 % in the coming years, i.e., 2021-30.

Product Overview
Organic foods and drinks are made from ingredients that have been grown using organic farming methods. Due to the unique advantages of organic food and beverages, such as chemical and pesticide-free, eco-friendly, and much healthier than inorganic food, the organic food and beverages market forecast predicted significant growth in the near future. Increased understanding of the benefits of organic food and beverage consumption is projected to drive market growth in the near future.

Market Highlights
Global Organic Foods and Beverages market is expected to project a notable CAGR of 12.7% in 2030.
Rising income levels, rising living standards, rising environmental issues, and rising health hazard diseases due to inorganic foods are all driving factors that are influencing the market growth. Rise in awareness regarding the benefits of organic food and beverages industry intake is anticipated to fuel the market growth in the near future.



Global Organic Foods and Beverages Market: Segments
Organic fruits and vegetable segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Organic Foods and Beverages market is segmented by type into organic foods and organic beverages. The organic food segment is further divided into organic fruits and vegetables, organic meat, fish & poultry, organic dairy products, organic frozen & processed foods, and other organic foods. The organic beverage segment is divided into organic non-dairy beverages, organic coffee & tea, organic beer & wine, and other organic beverages. Organic fruits and vegetable segment held the largest market share in the year 2020. Organic vegetable consumption began in developed regions such as Europe and North America and has since spread to developing nations such as India and China. Organic food is mostly consumed in Europe and North America. The consumption of organic fish, poultry, and meat products, on the other hand, is projected to grow at the fastest rate.

Market Dynamics
Drivers
Increase in Number of Chemical Poisoning Cases and Launch of New Products
The organic food market is being driven by rising health issues as a result of an increase in the number of chemical poisoning cases around the world. Consumers are becoming more health-conscious as a result of the negative consequences of chemical pesticides in food. The organic food industry is concentrating on the launch of new product types and varieties. Ready-to-eat sweets, cookies, organic tea, pulses, spices, edible flowers, frozen waffles, medicinal plants, herbs, and organic juices are among the modern and groundbreaking organic food items being developed by organic food manufacturers.

Rising Health Concerns and Increase in Income Levels of People
Increased understanding of the benefits of organic food and beverage consumption is projected to drive market growth in the near future. Rising income levels, rising living standards, rising environmental issues, and rising health hazard diseases due to inorganic foods are all driving factors in this industry. Furthermore, both private investors and the government are increasing their investments in the organic food and beverage industry, providing opportunities for the organic food and beverage market to thrive.

Restraint
Short Shelf Life and High Costs Associated with Market
The high price of organic products and the short shelf life of organic food and beverages in relation to conventional foods are some of the market constraints. Organic food and beverage prices are projected to fall in the near future due to technological advancements and increased soil adaptability to organic farming.

Global Organic Foods and Beverages Market: Key Players
Nestle

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Organic Valley
SunOpta
Ingredia
Arla Food
Fonterra
HiPP
OMSCo
Aurora
Other Prominent Players
Global Organic Foods and Beverages Market: Regions
Global Organic Foods and Beverages market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East and Africa.

Global Organic Foods and Beverages in Asia Pacific held the largest market share in the year 2020. The availability of farmland for organic farming in the United States, Australia, and Argentina has compelled regulators to create supportive policies to boost organic food production growth. As a result, the demand for organic foods, combined with regulatory support, is expected to boost demand for organic foods and beverages over the forecast period. Because of rising affluence and customer disposable income, the APAC organic foods and beverages industry is expected to develop rapidly. Furthermore, rising consumer understanding of health issues and advancements in biological farming techniques are expected to boost product demand in the area in the coming years.



Global Organic Foods and Beverages Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global Organic Foods and Beverages Market report also contains analysis on:
Organic Foods and Beverages Market Segments:
By Type
Organic Food
Organic fruits and vegetables
Organic meat
Fish and poultry
Organic dairy products
Organic frozen and processed food
Other organic foods
Organic Beverages
Organic nondairy beverages
Organic coffee and tea
Organic beer and wine
Other organic beverages
Organic Foods and Beverages Market Dynamics
Organic Foods and Beverages Market Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Organic Foods and Beverages Market Report Scope and Segmentation

Frequently Asked Questions
How big is the Organic Foods and Beverages market?
What is the Organic Foods and Beverages market growth?
Which segment accounted for the largest Organic Foods and Beverages market share?
Who are the key players in the Organic Foods and Beverages market?
What are the factors driving the Organic Foods and Beverages market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Organic Foods and Beverages Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Organic Foods and Beverages Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Organic Foods and Beverages Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Organic Foods and Beverages Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Organic food, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.1.1. Organic fruits and vegetables, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.1.2. Organic meat, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.1.3. Fish and poultry, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.1.4. Organic dairy products, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.1.5. Organic frozen and processed food, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.1.6. Other organic foods, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Organic beverages, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2.1. Organic nondairy beverages, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2.2. Organic coffee and tea, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2.3. Organic beer and wine, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2.4. Other organic beverages, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Nestle
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Organic Valley
3. SunOpta
4. Ingredia
5. Arla Food
6. Fonterra
7. HiPP
8. OMSCo
9. Aurora
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Fatpos Global 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(foods)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/08 10:26

154.13 円

166.76 円

202.76 円

ページTOPに戻る