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台湾の植物性乳製品


Plant-Based Dairy in Taiwan

植物性ミルクは台湾で人気があり、レビュー期間終了時点ですでに乳製品と代替品のかなりの数量シェアを占めています。豆乳とライスミルク(その他の植物性ミルクの下)は台湾の伝統的な飲み物であり、人気のある... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年9月30日 US$990
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20 英語

 

サマリー

植物性ミルクは台湾で人気があり、レビュー期間終了時点ですでに乳製品と代替品のかなりの数量シェアを占めています。豆乳とライスミルク(その他の植物性ミルクの下)は台湾の伝統的な飲み物であり、人気のあるミルク代替品です。このカテゴリーは、2019年に参入したオートミルクを含む新しいバリエーションで拡大を続けており、後者は健康的なイメージ、無乳糖の特性、高繊維質で消費者に支持され、人気を集めています。Euromonitor Internationalの台湾の植物性乳製品レポートは、国レベルの市場に関する深い知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解をもたらします。最新の小売販売データ2017-2021年に加え、主要企業、ブランド、小売店を特定し、消費者需要と売上高の成長の背景にある主要トレンドと人口動態を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの重要なトレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2026年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示しています。製品範囲:植物性チーズ、植物性ミルク、植物性ヨーグルト。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 植物性乳製品市場の詳細な情報を得る、* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要プレイヤー、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場がどう発展すると予測されるか評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書およびオンライン情報システムの出版で40年以上の経験を持ちます。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を後押しする信頼できる情報資源を開発する独自の能力をもっています。

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目次

Plant-Based Dairy in Taiwan
Euromonitor International
September 2022

List Of Contents And Tables

PLANT-BASED DAIRY IN TAIWAN
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Other plant-based milk continues to gain in popularity
Dairy-free cheese gains greater awareness
Foodservice slow to recover from the pandemic
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Demand for other plant-based milk set to accelerate at the expense of soy drinks
Imported oat milk brands face growing competition from local players
Texture and flavour will be key differentiating factors
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Plant-Based Dairy by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Plant-Based Dairy by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 NBO Company Shares of Plant-Based Dairy: % Value 2018-2022
Table 6 LBN Brand Shares of Plant-Based Dairy: % Value 2019-2022
Table 7 Distribution of Plant-Based Dairy by Format: % Value 2017-2022
Table 8 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: Volume 2022-2027
Table 9 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: Value 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Value Growth 2022-2027
CHART 1 Dairy Products and Alternatives Value Sales Growth Scenarios: 2020-2027
CHART 2 Dairy Products and Alternatives Impact of Drivers on Value Sales: 2020-2027
DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN TAIWAN
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2022: The big picture
Key trends in 2022
Competitive landscape
Channel developments
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2017-2022
Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 14 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2018-2022
Table 15 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2022
Table 16 Penetration of Private Label by Category: % Value 2017-2022
Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2017-2022
Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2022-2027
Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Plant-based milk remains popular in Taiwan, already holding considerable volume share of dairy products and alternatives at the end of the review period, as soy and rice milk (under other plant-based milk) are traditional drinks in Taiwan and popular milk alternatives. The category has continued to expand with new variants, including oat milk which entered in 2019, gaining in popularity with the latter finding favour amongst consumers for its healthy image, lactose-free properties, high-fibre co... Euromonitor International's Plant-based Dairy in Taiwan report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2017-2021, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2026, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Plant-based Cheese, Plant-based Milk, Plant-based Yoghurt. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Plant-based Dairy market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Plant-Based Dairy in Taiwan
Euromonitor International
September 2022

List Of Contents And Tables

PLANT-BASED DAIRY IN TAIWAN
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Other plant-based milk continues to gain in popularity
Dairy-free cheese gains greater awareness
Foodservice slow to recover from the pandemic
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Demand for other plant-based milk set to accelerate at the expense of soy drinks
Imported oat milk brands face growing competition from local players
Texture and flavour will be key differentiating factors
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Plant-Based Dairy by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Plant-Based Dairy by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 NBO Company Shares of Plant-Based Dairy: % Value 2018-2022
Table 6 LBN Brand Shares of Plant-Based Dairy: % Value 2019-2022
Table 7 Distribution of Plant-Based Dairy by Format: % Value 2017-2022
Table 8 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: Volume 2022-2027
Table 9 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: Value 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Value Growth 2022-2027
CHART 1 Dairy Products and Alternatives Value Sales Growth Scenarios: 2020-2027
CHART 2 Dairy Products and Alternatives Impact of Drivers on Value Sales: 2020-2027
DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN TAIWAN
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2022: The big picture
Key trends in 2022
Competitive landscape
Channel developments
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2017-2022
Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 14 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2018-2022
Table 15 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2022
Table 16 Penetration of Private Label by Category: % Value 2017-2022
Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2017-2022
Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2022-2027
Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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