世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国フレーバーアルコール市場規模調査:タイプ別(ウイスキー、ラム、ウォッカ、テキーラ、ジン、その他)、フレーバー別(ハーブ&スパイス、フルーツ、ナッツ&シード、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門小売店、コンビニエンスストア、Eコマース、その他)、2022年~2032年予測


US Flavored Alcohol Market Size study, by Type (Whiskey, Rum, Vodka, Tequila, Gin, Others), by Flavor (Herbs & Spices, Fruits, Nuts & Seeds, Others), By Distribution Channel (Supermarket/Hypermarket, Specialty Retailers, Convenience Stores, E-Commerce, Others) Forecasts 2022-2032

米国のフレーバーアルコール市場は2023年に約66.8億米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には15.86%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。フレーバー・アルコールは飲料業界で急成長している分野であ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年6月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

米国のフレーバーアルコール市場は2023年に約66.8億米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には15.86%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。フレーバー・アルコールは飲料業界で急成長している分野であり、フルーツからスパイスまで幅広いフレーバーの蒸留酒を提供している。このカテゴリーは、ユニークでエキサイティングな飲酒体験を求める消費者にアピールしている。カクテルへの汎用性や多様な選択肢が市場の注目を集め続け、メーカーと消費者双方にチャンスを生み出している。さらに、米国の消費者の間で健康的な食品の消費が増加しており、食品や飲料製品を購入する際、20%近くが「本物の原材料を使用」などのパッケージ上の謳い文句を好んでいることから、間食にアルコール風味を取り入れる動きが年々顕著になっており、米国のフレーバー・アルコール市場の収益成長を促進する態勢が整っている。

アメリカの消費者は、健康志向の高まりから「無添加、グルテンフリー、低炭水化物、ビーガン対応、亜硫酸塩フリー、低カロリー、低アルコール、ライト、オーガニック」と表示されたワインを好むようになっている。2021年、メキシコのワイン輸入額は輸出額を2億6,700万米ドル上回り、輸入総額は2億7,200万米ドル、輸出額は515万米ドルで、ワイン産業の売上高は15億6,000万米ドルに達した。フレーバー・アルコール飲料は、フルーティー、スパイシー、ハーブ、型にはまらない組み合わせなど、多様なフレーバーを提供することで、こうした嗜好に対応している。消費者は、フレーバー付きの選択肢によって提供される感覚的体験を重視し、市場拡大を後押ししている。しかし、未成年者の飲酒を抑制することを目的とした政府の厳しい規制、高額な課税、高級フレーバーアルコール飲料のコスト上昇、特定地域でのアルコール販売禁止、ノンアルコール飲料の台頭などが、2022年から2032年にかけての米国フレーバーアルコール市場の成長を阻害する可能性がある。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
Mike's Hard Lemonade Co.
ブラウン・フォーマン・コーポレーション
ユナイテッド・ブランズ社
ミラー・ブルーイング・カンパニー
5社
6社目
7社目
8社目
9社目
10社

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

タイプ別
ウイスキー
ラム
ウォッカ
テキーラ
ジン
その他

フレーバー別
ハーブ&スパイス
フルーツ
ナッツ&シード
その他

流通チャネル別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
専門小売店
コンビニエンスストア
Eコマース
その他

調査対象年は以下の通り:
過去2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析

ページTOPに戻る


目次

第1章.米国フレーバーアルコール市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.米国のフレーバーアルコール市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.セグメント別概要
2.2.1.タイプ別
2.2.2.フレーバー別
2.2.3.流通チャネル別
2.3.主要トレンド
2.4.不況の影響
2.5.アナリストの推奨と結論
第3章.米国のフレーバーアルコール市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.米国フレーバーアルコール市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 アルコール米国のフレーバーアルコール市場規模・タイプ別予測 2022-2032
5.1.ウイスキー
5.2.ラム酒
5.3.ウォッカ
5.4.テキーラ
5.5.ジン
5.6.その他
第6章.米国のフレーバーアルコール市場規模・予測(フレーバー別)2022-2032年
6.1.ハーブ&スパイス
6.2.フルーツ
6.3.ナッツ&シード
6.4.その他
第7章.米国のフレーバーアルコール市場規模・予測:流通チャネル別 2022-2032
7.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
7.2.専門小売店
7.3.コンビニエンスストア
7.4.Eコマース
7.5.その他
第8章.コンペティティブ・インテリジェンス
8.1.主要企業のSWOT分析
8.1.1.企業1
8.1.2.企業2
8.1.3.会社3
8.2.トップ市場戦略
8.3.企業プロフィール
8.3.1.マイクス・ハードレモネード社
8.3.1.1.主要情報
8.3.1.2.概要
8.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
8.3.1.4.製品概要
8.3.1.5.市場戦略
8.3.2.ブラウン・フォーマン社
8.3.3.ユナイテッド・ブランズ社
8.3.4.ミラー・ブルーイング・カンパニー
8.3.5.カンパニー5
8.3.6.カンパニー6
8.3.7.7社
8.3.8.8社
8.3.9.9社
8.3.10.10社目
第9章.研究プロセス
9.1.研究プロセス
9.1.1.データマイニング
9.1.2.分析
9.1.3.市場推定
9.1.4.バリデーション
9.1.5.出版
9.2.研究属性

 

ページTOPに戻る


 

Summary

US Flavored Alcohol Market is valued approximately at USD 6.68 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 15.86% over the forecast period 2024-2032. Flavored alcohol is a rapidly growing segment in the beverage industry, providing a wide array of infused spirits with flavors spanning fruits to spices. This category appeals to consumers looking for unique and exciting drinking experiences. Its versatility in cocktails and diverse options continue to attract attention in the market, creating opportunities for manufacturers and consumers alike. Additionally, in light of increased consumption of healthy foods among USA consumers, with nearly 20% favoring on-pack claims such as "made with real ingredients" when purchasing food or beverage products, the incorporation of alcoholic flavors in snacking has witnessed notable advancement over the years, poised to drive revenue growth in the US Flavored Alcohol Market.

American consumers increasingly prefer wines labeled "no taste additives, gluten-free, low carb, vegan-friendly, sulfite-free, low calorie, low alcohol, light, lighter, organic" due to heightened health consciousness. In 2021, Mexico's wine imports exceeded exports by USD 267 million, with total imports valued at USD 272 million and exports at USD 5.15 million, contributing to a wine industry revenue of USD 1.56 billion. Flavored alcoholic beverages cater to these preferences by offering a diverse range of flavors, including fruity, spicy, herbal, and unconventional combinations. Consumers value the sensory experience provided by flavored options, driving market expansion. However, stringent government regulations aimed at curbing underage drinking, high taxation, elevated costs of premium flavored alcoholic beverages, bans on alcohol sales in certain regions, and the rise of non-alcoholic beverages may hinder growth in the US Flavored Alcohol market from 2022 to 2032.

Major market player included in this report are:
Mike's Hard Lemonade Co.
The Brown-Forman Corporation
United Brands Company, Inc.
The Miller Brewing Company
Company 5
Company 6
Company 7
Company 8
Company 9
Company 10

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type
Whiskey
Rum
Vodka
Tequila
Gin
Others

By Flavor
Herbs & Spices
Fruits
Nuts & Seeds
Others

By Distribution Channel
Supermarket/Hypermarket
Specialty Retailers
Convenience Stores
E-Commerce
Others

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. US Flavored Alcohol Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. US Flavored Alcohol Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Segmental Summary
2.2.1. By Type
2.2.2. By Flavor
2.2.3. By Distribution channel
2.3. Key Trends
2.4. Recession Impact
2.5. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. US Flavored Alcohol Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. US Flavored Alcohol Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. US Flavored Alcohol Market Size & Forecasts by Type 2022-2032
5.1. Whiskey
5.2. Rum
5.3. Vodka
5.4. Tequila
5.5. Gin
5.6. Others
Chapter 6. US Flavored Alcohol Market Size & Forecasts by Flavor 2022-2032
6.1. Herbs & Spices
6.2. Fruits
6.3. Nuts & Seeds
6.4. Others
Chapter 7. US Flavored Alcohol Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032
7.1. Supermarket/Hypermarket
7.2. Specialty Retailers
7.3. Convenience Stores
7.4. E-Commerce
7.5. Others
Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Mike's Hard Lemonade Co.
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Market Strategies
8.3.2. The Brown-Forman Corporation
8.3.3. United Brands Company, Inc.
8.3.4. The Miller Brewing Company
8.3.5. Company 5
8.3.6. Company 6
8.3.7. Company 7
8.3.8. Company 8
8.3.9. Company 9
8.3.10. Company 10
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(flavored)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/26 10:27

158.43 円

165.15 円

201.51 円

ページTOPに戻る