世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州のフレーバーアルコール市場規模調査:タイプ別(ウイスキー、ラム、ウォッカ、テキーラ、ジン、その他)、フレーバー別(ハーブ&スパイス、フルーツ、ナッツ&シード、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門小売店、コンビニエンスストア、Eコマース、その他)、国別予測:2022年~2032年


Europe Flavored Alcohol Market Size study, by Type (Whiskey, Rum, Vodka, Tequila, Gin, Others), by Flavor (Herbs & Spices, Fruits, Nuts & Seeds, Others), By Distribution Channel (Supermarket/Hypermarket, Specialty Retailers, Convenience Stores, E-Commerce, Others) and Country Forecasts 2022-2032

欧州のフレーバーアルコール市場は2023年に約76.9億米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には15.24%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。フレーバー・アルコールは、飲料業界における拡大分野であり... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年6月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

欧州のフレーバーアルコール市場は2023年に約76.9億米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には15.24%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。フレーバー・アルコールは、飲料業界における拡大分野であり、フルーツからスパイスまで幅広いフレーバーを注入した蒸留酒の豊富な品揃えを提供している。このカテゴリーは、革新的で冒険的な飲酒体験を求める消費者の間で人気となっている。幅広い選択肢とカクテルへの適応性により、フレーバー・アルコールは市場を魅了する選択肢となっており、メーカーと消費者の双方にチャンスを提供している。欧州のフレーバー・アルコール市場は、予測期間中に急成長を遂げる構えだ。市場プレーヤーがソーシャルメディア・マーケティングや販促イニシアティブに多額の投資を行っていることが、EUのフレーバー・アルコール市場の主要トレンドとなっている。

同地域の消費者は、ユニークで高品質なフレーバーアルコール飲料を好み、プレミアム製品の需要を促進している。さらに、特に若年層の間で特殊ビールの人気が高まっていることも、欧州フレーバーアルコール市場の成長に寄与している。さらに、欧州の消費者はフレーバー・オプションが提供する感覚的な体験を重視しており、生産者が消費者の関心を引くために革新的な取り組みを行っているため、市場の拡大が刺激されている。しかし、未成年の飲酒を抑制することを目的とした政府の厳しい規制、高い課税、プレミアムまたはスーパープレミアムのフレーバーアルコール飲料のコスト上昇、特定地域でのアルコール販売禁止、ノンアルコール飲料の台頭が、予測期間2022-2032年を通じて欧州フレーバーアルコール市場の成長を阻害する可能性がある。

欧州フレーバーアルコール市場調査で考慮した主要国には、英国、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、その他の欧州が含まれる。2023年、ドイツは収益面で最大の市場であった。ドイツのアルコール飲料市場は、長引く暑い夏とトレンドカテゴリーにおける多数の新製品発売の影響を受けている。これらの要素により、スパークリングワイン、マティーニ、類似飲料などのアルコール飲料を含むリフレッシュ飲料の需要が増加している。さらに、主要企業間の新製品開発、提携、合併、買収などのプロセスは、欧州フレーバーアルコール市場の収益成長を促進するために不可欠である。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
ダヴィデ・カンパリ・ミラノN.V.
ディアジオPLC
ホールウッド・インターナショナル・リミテッド
カステルグループ
アンハイザー・ブッシュ・インベブSA/NV
ブラウン・フォーマン・コーポレーション
ペルノ・リカールSA
8社
9社
10社

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

タイプ別
ウイスキー
ラム
ウォッカ
テキーラ
ジン
その他

フレーバー別
ハーブ&スパイス
フルーツ
ナッツ&シード
その他

流通チャネル別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
専門小売店
コンビニエンスストア
Eコマース
その他

地域別
欧州
イギリス
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

調査対象年は以下の通り:
ヒストリカルイヤー - 2022
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
国別分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析

ページTOPに戻る


目次

第1章.欧州フレーバーアルコール市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.欧州フレーバーアルコール市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.地域別概要
2.3.セグメント別概要
2.3.1.タイプ別
2.3.2.フレーバー別
2.3.3.流通チャネル別
2.4.主要トレンド
2.5.不況の影響
2.6.アナリストの推奨と結論
第3章.欧州フレーバーアルコール市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.欧州フレーバーアルコール市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済
4.2.3.社会
4.2.4.技術
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 欧州のフレーバーアルコール市場欧州のフレーバーアルコール市場規模・タイプ別予測 2022-2032
5.1.ウイスキー
5.2.ラム酒
5.3.ウォッカ
5.4.テキーラ
5.5.ジン
5.6.その他
第6章.欧州フレーバーアルコール市場規模・予測(フレーバー別) 2022-2032
6.1.ハーブ&スパイス
6.2.フルーツ
6.3.ナッツ&シード
6.4.その他
第7章.欧州フレーバーアルコール市場流通チャネル別規模・予測 2022-2032
7.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
7.2.専門小売店
7.3.コンビニエンスストア
7.4.Eコマース
7.5.その他
第8章.欧州フレーバーアルコール国別市場規模・予測 2022-2032
8.1.イギリスのフレーバーアルコール市場
8.1.1.タイプ別市場規模・予測、2022年~2032年
8.1.2.フレーバーの内訳市場規模・予測、2022-2032年
8.1.3.流通チャネル
8.2.ドイツのフレーバーアルコール市場
8.3.フランスのフレーバーアルコール市場
8.4.スペインのフレーバーアルコール市場
8.5.イタリアのフレーバーアルコール市場
8.6.その他のヨーロッパのフレーバーアルコール市場
第9章.競合他社の動向
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.ダヴィデ・カンパリ・ミラノN.V.
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.ディアジオPLC
9.3.3.ホールウッド・インターナショナル・リミテッド
9.3.4.カステルグループ
9.3.5.アンハイザー・ブッシュ・インベブSA/NV
9.3.6.ブラウン・フォーマン・コーポレーション
9.3.7.ペルノ・リカールSA
9.3.8.8社
9.3.9.9社
9.3.10.10社
第10章.研究プロセス
10.1.研究プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Europe Flavored Alcohol Market is valued approximately at USD 7.69 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 15.24% over the forecast period 2024-2032. Flavored alcohol is an expanding sector in the beverage industry, offering a rich assortment of infused spirits with flavors ranging from fruits to spices. This category has become popular among consumers seeking innovative and adventurous drinking experiences. Its extensive range of choices and adaptability in cocktails make flavored alcohol a captivating option in the market, providing opportunities for both manufacturers and consumers. The Europe Flavored Alcohol Market is poised for rapid growth over the forecast period, driven by significant investments from market players in social media marketing and promotional initiatives is a key trend for the EU Flavored Alcohol Market.

Consumers in the region exhibit a preference for unique and high-quality flavored alcoholic beverages, driving demand for premium offerings. Moreover, the increasing popularity of specialty beer, particularly among younger demographics, contributes to the growth of the Europe Flavored Alcohol market. Additionally, European consumers value the sensory experience provided by flavored options, stimulating market expansion as producers innovate to capture consumer interest. However, stringent government regulations aimed at curbing underage drinking, combined with high taxation and the elevated costs of premium or super-premium flavored alcoholic beverages, as well as bans on alcohol sales in certain regions, along with the rise of non-alcoholic beverages, may hinder the growth of the Europe Flavored Alcohol market throughout the forecast period 2022-2032.

The key countries considered for the Europe Flavored Alcohol market study includes UK, Germany, France, Italy, Spain, and Rest of Europe. In 2023, Germany was the largest market in terms of revenue. The alcoholic beverage market in Germany is influenced by prolonged hot summers and numerous new product launches in trending categories. These elements have resulted in an increased demand for refreshing beverages, including alcoholic options such as sparkling wines, martinis, and similar drinks. Moreover, Processes such as new product developments, partnerships, mergers, and acquisitions among key players are essential for driving revenue growth within the Europe Flavored Alcohol market.

Major market player included in this report are:
Davide Campari-Milano N.V.
Diageo PLC
Halewood International Limited
Castel Group
Anheuser-Busch InBev SA/NV
The Brown-Forman Corporation
PernodRicard SA
Company 8
Company 9
Company 10

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type
Whiskey
Rum
Vodka
Tequila
Gin
Others

By Flavor
Herbs & Spices
Fruits
Nuts & Seeds
Others

By Distribution Channel
Supermarket/Hypermarket
Specialty Retailers
Convenience Stores
E-Commerce
Others

By Region:
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Europe Flavored Alcohol Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. Europe Flavored Alcohol Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Regional Summary
2.3. Segmental Summary
2.3.1. By Type
2.3.2. By Flavor
2.3.3. By Distribution Channel
2.4. Key Trends
2.5. Recession Impact
2.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. Europe Flavored Alcohol Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. Europe Flavored Alcohol Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economic
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Europe Flavored Alcohol Market Size & Forecasts by Type 2022-2032
5.1. Whiskey
5.2. Rum
5.3. Vodka
5.4. Tequila
5.5. Gin
5.6. Others
Chapter 6. Europe Flavored Alcohol Market Size & Forecasts by Flavor 2022-2032
6.1. Herbs & Spices
6.2. Fruits
6.3. Nuts & Seeds
6.4. Others
Chapter 7. Europe Flavored Alcohol Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032
7.1. Supermarket/Hypermarket
7.2. Specialty Retailers
7.3. Convenience Stores
7.4. E-Commerce
7.5. Others
Chapter 8. Europe Flavored Alcohol Market Size & Forecasts by Country 2022-2032
8.1. U.K. Flavored Alcohol Market
8.1.1. Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2. Flavor breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.3. Distribution Channel
8.2. Germany Flavored Alcohol Market
8.3. France Flavored Alcohol Market
8.4. Spain Flavored Alcohol Market
8.5. Italy Flavored Alcohol Market
8.6. Rest of Europe Flavored Alcohol Market
Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Davide Campari-Milano N.V.
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. Diageo PLC
9.3.3. Halewood International Limited
9.3.4. Castel Group
9.3.5. Anheuser-Busch InBev SA/NV
9.3.6. The Brown-Forman Corporation
9.3.7. PernodRicard SA
9.3.8. Company 8
9.3.9. Company 9
9.3.10. Company 10
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/05 10:26

162.17 円

175.82 円

209.73 円

ページTOPに戻る