ベビー用トイレタリーの世界市場規模調査&予測:製品タイプ別(スキンケア製品、ヘアケア製品、おむつ、ベビーワイプ、その他トイレタリー)、エンドユーザー別(新生児、乳児、幼児)、販売形態別(オフライン、オンライン)、地域別分析、2023-2030年Global Baby Toiletries Market Size study & Forecast, by Product Type (Skin Care Products, Hair Care Products, Diapers, Baby Wipes, and Other Toiletries), End User (New borne, Infants, and Toddlers), and Mode of Sale (Offline and Online), and Regional Analysis, 2023-2030 ベビー用トイレタリーの世界市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけてXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ベビートイレタリー製品は、乳幼児の衛生と安全のニ... もっと見る
サマリーベビー用トイレタリーの世界市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけてXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ベビートイレタリー製品は、乳幼児の衛生と安全のニーズに応えるために設計された必要不可欠な製品の包括的な範囲を包含する。同市場は、ベビーバス用品、ボディケア用品、ベビー用おむつ、おしりふきなど、多様なベビーケア用品を提供しているが、これらに限定されるものではない。予測期間におけるベビー用トイレタリー市場の拡大予測は、いくつかの重要な要因によって推進されると予想される。親が幼児の衛生と安全を重視する傾向が強まっていることが、この成長に大きく寄与している。さらに、世界的な働く女性の増加とそれに伴う可処分所得の増加が、市場拡大に拍車をかけると予想される。さらに、シャンプー、おしりふき、おむつ、オイル、石鹸、歯磨き粉など、さまざまなベビーケア製品が世界的に広く普及していることも、ベビー用トイレタリー市場の成長軌道をさらに後押しするとみられる。Statistaによると、インドの女性労働力率は前年比1ポイント増(4.35%増)で、2022年には23.97%に達する。また、アジア太平洋地域を中心に、各地域で出生率の上昇が顕著である。中国国家統計局の2022年のデータによると、中国の出生率は6.77万人に達した。ハイパーマーケットやベビー用品店のような伝統的な物理的流通チャネルは、様々なベビーキャリア製品の大きな収益貢献者であり続けているが、ベビーケア製品のeコマース・チャネルの市場シェアの大幅な成長が予想される。このシフトは、可処分所得の増加に後押しされたeコマース市場の拡大が原動力となっている。特に、Cetaphil、The Mom and Co.、Softsensなどの新興オンライン・プラットフォームは、消費者の需要を満たすために新製品を投入している。例えば、2023年6月には、菜食主義のインドの美容ブランドであるPlumが、ベビーローション、ボディーソープ、ベビーシャンプー、マッサージオイルなどのアイテムを発売し、ベビーケア製品分野に参入した。しかし、危険な化学物質の発生は、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。 ベビー用トイレタリーの世界市場調査で考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカなどである。ベビートイレタリー市場は北米がリードしており、主に化学的に清潔なベビーケア製品やトイレタリー製品の需要増加が牽引している。主要企業が存在することも、予測期間を通じて同地域の市場優位性を高めている。一方、アジア太平洋地域は、赤ちゃんの健康と衛生を優先する消費者視点の変化により、ベビー用トイレタリー市場の急成長が見込まれている。さらに、経済が発展している地域における生活水準の向上が、今後数年間における同地域のベビー用トイレタリー市場の成長をさらに促進すると予想される。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤー SCAハイジーン ジョンソン・エンド・ジョンソン コンシューマー社 プロクター・アンド・ギャンブル キンバリー・クラーク・コーポレーション アーツァーナS.p.A. バイヤスドルフ バーツビーズ社 カリフォルニアベビー社 アベノ コットンベイビーズ 市場における最近の動き: 2023年3月、Kimberly-Clarkはインド市場でHuggies Complete Comfortベビー用紙おむつを再導入した。 2022年10月、アールフォーラビットは、ベビークリーム、ローション、ソープ、ボディソープ、シャンプー、パウダー、オイルなど、植物由来の原料を使用した様々な製品を含む、新しいベビーケアライン「ピュア&ビヨンド」を発表した。同社は製品の自然な組成を強調している。 2022年4月、プレミアムベビースキンケアブランドであるSanosanは、ベビーバス&シャンプー、ベビーソープ、ウォッシュフォームなどの製品を特徴とするベビークレンジングシリーズを発売した。これらの製品には、加水分解ミルクプロテインとオーガニックオリーブエキスが配合されており、高品質な原料へのこだわりが強調されている。 世界のベビー用トイレタリー市場レポート範囲: 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023-2030 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向 対象セグメント - 製品タイプ、エンドユーザー、販売形態、地域 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品タイプ別 スキンケア製品 ヘアケア製品 ベビー用紙おむつ ベビーワイプ その他 エンドユーザー別 新生児 乳児 幼児 販売形態別 オフライン オンライン 地域別 北米 アメリカ カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 RoAPAC ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Baby Toiletries Market, by region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Baby Toiletries Market, by Product Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Baby Toiletries Market, by End-user, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Baby Toiletries Market, by Mode of Sale, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Baby Toiletries Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Baby Toiletries Market Dynamics 3.1. Baby Toiletries Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rise in the hygiene and safety concern 3.1.1.2. Growing number of the working female population 3.1.1.3. Growing disposable income 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Usage of dangerous chemicals in manufacturing process 3.1.2.2. Rising infection diseases 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising parental concerns about the skin of infants 3.1.3.2. Investment in research and development activities Chapter 4. Global Baby Toiletries Market: Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economic 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Baby Toiletries Market, by Product Type 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Baby Toiletries Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Baby Toiletries Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Baby Toiletries Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Skin Care Products 5.4.2. Hair Care Products 5.4.3. Baby Diapers 5.4.4. Baby Wipes 5.4.5. Others Chapter 6. Global Baby Toiletries Market, by End-user 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Baby Toiletries Market by End-user, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Baby Toiletries Market Estimates & Forecasts by End-user 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Baby Toiletries Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. New Borne 6.4.2. Infants 6.4.3. Toddlers Chapter 7. Global Baby Toiletries Market, by Mode of Sale 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Baby Toiletries Market by Mode of Sale, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Baby Toiletries Market Estimates & Forecasts by Mode of Sale 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Baby Toiletries Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Offline 7.4.2. Online Chapter 8. Global Baby Toiletries Market, Regional Analysis 8.1. Top Leading Countries 8.2. Top Emerging Countries 8.3. Baby Toiletries Market, Regional Market Snapshot 8.4. North America Baby Toiletries Market 8.4.1. U.S. Baby Toiletries Market 8.4.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.2. End-user breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.3. Mode of Sale breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.2. Canada Baby Toiletries Market 8.5. Europe Baby Toiletries Market Snapshot 8.5.1. U.K. Baby Toiletries Market 8.5.2. Germany Baby Toiletries Market 8.5.3. France Baby Toiletries Market 8.5.4. Spain Baby Toiletries Market 8.5.5. Italy Baby Toiletries Market 8.5.6. Rest of Europe Baby Toiletries Market 8.6. Asia-Pacific Baby Toiletries Market Snapshot 8.6.1. China Baby Toiletries Market 8.6.2. India Baby Toiletries Market 8.6.3. Japan Baby Toiletries Market 8.6.4. Australia Baby Toiletries Market 8.6.5. South Korea Baby Toiletries Market 8.6.6. Rest of Asia Pacific Baby Toiletries Market 8.7. Latin America Baby Toiletries Market Snapshot 8.7.1. Brazil Baby Toiletries Market 8.7.2. Mexico Baby Toiletries Market 8.8. Middle East & Africa Baby Toiletries Market 8.8.1. Saudi Arabia Baby Toiletries Market 8.8.2. South Africa Baby Toiletries Market 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Baby Toiletries Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. SCA Hygiene 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Recent Developments 9.3.2. Johnson & Johnson Consumer Inc. 9.3.3. Procter & Gamble 9.3.4. Kimberly-Clark Corporation 9.3.5. Artsana S.p.A. 9.3.6. Beiersdorf AG 9.3.7. Burt's Bees, Inc. 9.3.8. California Baby, Inc. 9.3.9. Aveeno 9.3.10. Cotton Babies, Inc. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Baby Toiletries Market is valued approximately at USD XX billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2023-2030. Baby toiletries encompass a comprehensive range of essential products designed to cater to the hygiene and safety needs of infants and toddlers. The market offers a diverse array of baby care items, including but not limited to baby bath products, body care essentials, baby diapers, and wipes. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Baby Toiletries Market, by region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Baby Toiletries Market, by Product Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Baby Toiletries Market, by End-user, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Baby Toiletries Market, by Mode of Sale, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Baby Toiletries Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Baby Toiletries Market Dynamics 3.1. Baby Toiletries Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rise in the hygiene and safety concern 3.1.1.2. Growing number of the working female population 3.1.1.3. Growing disposable income 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Usage of dangerous chemicals in manufacturing process 3.1.2.2. Rising infection diseases 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising parental concerns about the skin of infants 3.1.3.2. Investment in research and development activities Chapter 4. Global Baby Toiletries Market: Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economic 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Baby Toiletries Market, by Product Type 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Baby Toiletries Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Baby Toiletries Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Baby Toiletries Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Skin Care Products 5.4.2. Hair Care Products 5.4.3. Baby Diapers 5.4.4. Baby Wipes 5.4.5. Others Chapter 6. Global Baby Toiletries Market, by End-user 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Baby Toiletries Market by End-user, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Baby Toiletries Market Estimates & Forecasts by End-user 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Baby Toiletries Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. New Borne 6.4.2. Infants 6.4.3. Toddlers Chapter 7. Global Baby Toiletries Market, by Mode of Sale 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Baby Toiletries Market by Mode of Sale, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Baby Toiletries Market Estimates & Forecasts by Mode of Sale 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Baby Toiletries Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Offline 7.4.2. Online Chapter 8. Global Baby Toiletries Market, Regional Analysis 8.1. Top Leading Countries 8.2. Top Emerging Countries 8.3. Baby Toiletries Market, Regional Market Snapshot 8.4. North America Baby Toiletries Market 8.4.1. U.S. Baby Toiletries Market 8.4.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.2. End-user breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.3. Mode of Sale breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.2. Canada Baby Toiletries Market 8.5. Europe Baby Toiletries Market Snapshot 8.5.1. U.K. Baby Toiletries Market 8.5.2. Germany Baby Toiletries Market 8.5.3. France Baby Toiletries Market 8.5.4. Spain Baby Toiletries Market 8.5.5. Italy Baby Toiletries Market 8.5.6. Rest of Europe Baby Toiletries Market 8.6. Asia-Pacific Baby Toiletries Market Snapshot 8.6.1. China Baby Toiletries Market 8.6.2. India Baby Toiletries Market 8.6.3. Japan Baby Toiletries Market 8.6.4. Australia Baby Toiletries Market 8.6.5. South Korea Baby Toiletries Market 8.6.6. Rest of Asia Pacific Baby Toiletries Market 8.7. Latin America Baby Toiletries Market Snapshot 8.7.1. Brazil Baby Toiletries Market 8.7.2. Mexico Baby Toiletries Market 8.8. Middle East & Africa Baby Toiletries Market 8.8.1. Saudi Arabia Baby Toiletries Market 8.8.2. South Africa Baby Toiletries Market 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Baby Toiletries Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. SCA Hygiene 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Recent Developments 9.3.2. Johnson & Johnson Consumer Inc. 9.3.3. Procter & Gamble 9.3.4. Kimberly-Clark Corporation 9.3.5. Artsana S.p.A. 9.3.6. Beiersdorf AG 9.3.7. Burt's Bees, Inc. 9.3.8. California Baby, Inc. 9.3.9. Aveeno 9.3.10. Cotton Babies, Inc. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|