世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

宇宙船市場:タイプ別(有人宇宙船、無人宇宙船)、最終用途別(商業・民間、軍事):世界の機会分析と産業予測、2023-2032年


Spacecraft Market By Type (Manned Spacecraft, Unmanned Spacecraft), By End Use (Commercial and Civil, Military): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

有人宇宙船は、有人宇宙船とも呼ばれ、人間の宇宙飛行士を宇宙に運ぶために設計された乗り物である。これらの宇宙船は、宇宙ミッション中の乗組員の安全と幸福を確保するため、生命維持システム、居住区、制御シ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年12月30日 US$5,730
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
280 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

有人宇宙船は、有人宇宙船とも呼ばれ、人間の宇宙飛行士を宇宙に運ぶために設計された乗り物である。これらの宇宙船は、宇宙ミッション中の乗組員の安全と幸福を確保するため、生命維持システム、居住区、制御システムを備えている。有人宇宙船は有人宇宙飛行と探査能力を可能にする。現在の需要は、新興の民間宇宙ステーションとともに、国際宇宙ステーションの要件によって大きく左右されている。ドラゴンとスターライナーのクルーカプセルも市場を拡大している。サブオービタル宇宙船や深宇宙探査船は月や火星の探査目標をサポートし、宇宙旅行産業を牽引している。火星探査に対する政府の計画や、民間宇宙旅行に対する技術億万長者の願望が、スペースXスターシップやブルーオリジン・ニューグレン・ロケットといった新しい有人宇宙船の開発を後押しする要因となっている。さらに、自律システムや軌道上製造などの革新的技術によって、長期的なコストとリスクの削減の可能性があり、有人宇宙船の対応可能な市場を拡大することができる。

ロボット宇宙船や自律型宇宙船としても知られる無人宇宙船は、人間が搭乗せずに宇宙で活動するように設計された乗り物である。これらの宇宙船は、科学探査、衛星配備、惑星間ミッションなど、さまざまな目的を果たす。探査機、着陸機、ローバー、貨物モデルなどを含む無人宇宙船分野は、電気通信、航行、情報収集、科学などの目的に対応する宇宙船の納入を支配し続けている。キューブサットやナノサットなどの小型衛星は、IoTコネクティビティに利用されるケースが増加している。スペースXのスターシップのような再利用可能な軌道輸送機は、小型衛星の配備能力を飛躍的に高めることができる。より高次の分野では、複雑な火星サンプルリターン探査機や高度な金星大気探査機が新たな市場機会をもたらす。リアルタイム観測や宇宙ベースの接続性を含む宇宙の商業化は、このセグメントの成長に寄与している。これらの開発はまた、生産技術の改善、標準化、モジュール化によって製造コストを下げる。また、コンポーネントの高性能化により、より多くの機能が実現される。高い能力を持ちながら手頃な価格の無人宇宙船に対するニーズの高まりが、市場の成長を支えるものと期待されている。

宇宙船市場は、タイプ、最終用途、地域によって区分される。タイプ別では、市場は有人宇宙船と無人宇宙船に分けられる。最終用途ベースでは、市場は商業・民生用と軍事用に分類される。地域別では、市場は北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析される。
本レポートに掲載されている主要企業は、スペースX社、ノースロップ・グラマン社、ボーイング社、エアバス社、ロッキード・マーチン社、シエラネバダ社、タレス社、マキサー・テクノロジーズ社、OHB SE社、ブルーオリジン社などである。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までの宇宙船市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、宇宙船市場の有力な機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
宇宙船市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域および世界の宇宙船市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
四半期ごとの最新情報および*(コーポレートライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります。)
ご購入前またはご購入後に、ご希望の企業プロフィールを5社追加で無料アップデート
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
ファイブおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスの無料データ・パック。(エクセル版レポート)
レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供

本レポートのカスタマイズの可能性(別途費用とスケジュールが必要です。)
クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
SWOT分析
主要市場セグメント
タイプ別
有人宇宙船
無人宇宙船
最終用途別
商業・民間
軍事用
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
インド
日本
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
ボーイング社
スペースX
エアバス
OHB SE
ブルーオリジン・エンタープライズL.P.
マキサー・テクノロジーズ
ノースロップ・グラマン・コーポレーション
シエラネバダ・コーポレーション
ロッキード・マーチン・コーポレーション
タレス

ページTOPに戻る


目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.再使用型宇宙船技術の開発
3.4.1.2.政府や民間企業による宇宙探査ミッションへの投資の増加
3.4.1.3.宇宙探査ミッションの急増
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.高い開発・製造コスト
3.4.2.2.複雑な規制環境
3.4.3.機会
3.4.3.1.宇宙船インフラ開発プロジェクトの増加
3.4.3.2.迅速な製造のための3Dプリンティング採用の増加
第4章:宇宙船市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.有人宇宙船
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.無人宇宙船
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 宇宙船市場:最終用途別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.商業用と民間用
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.軍事
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章 宇宙船市場、地域別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測 地域別
6.2.北米
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.市場規模および予測(タイプ別
6.2.3.市場規模・予測:エンドユース別
6.2.4.市場規模・予測:国別
6.2.4.1.米国
6.2.4.1.1.市場規模・予測:タイプ別
6.2.4.1.2.市場規模・予測:最終用途別
6.2.4.2.カナダ
6.2.4.2.1.市場規模・予測、タイプ別
6.2.4.2.2.市場規模・予測:最終用途別
6.2.4.3.メキシコ
6.2.4.3.1.市場規模・予測:タイプ別
6.2.4.3.2.市場規模・予測:最終用途別
6.3.欧州
6.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.3.2.市場規模および予測(タイプ別
6.3.3.市場規模・予測:最終用途別
6.3.4.市場規模・予測:国別
6.3.4.1.ドイツ
6.3.4.1.1.市場規模・予測、タイプ別
6.3.4.1.2.市場規模・予測:最終用途別
6.3.4.2.フランス
6.3.4.2.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.2.2.市場規模・予測:最終用途別
6.3.4.3.イギリス
6.3.4.3.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.3.2.市場規模・予測:最終用途別
6.3.4.4.イタリア
6.3.4.4.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.4.2.市場規模・予測:最終用途別
6.3.4.5.その他のヨーロッパ
6.3.4.5.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.5.2.市場規模および予測:最終用途別
6.4.アジア太平洋
6.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.4.2.市場規模および予測、タイプ別
6.4.3.市場規模・予測:最終用途別
6.4.4.市場規模・予測:国別
6.4.4.1.中国
6.4.4.1.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.4.1.2.市場規模・予測:最終用途別
6.4.4.2.インド
6.4.4.2.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.4.2.2.市場規模・予測:最終用途別
6.4.4.3.日本
6.4.4.3.1.市場規模・予測、タイプ別
6.4.4.3.2.市場規模・予測:最終用途別
6.4.4.4.韓国
6.4.4.4.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.4.4.2.市場規模および予測:最終用途別
6.4.4.5.その他のアジア太平洋地域
6.4.4.5.1.市場規模および予測、タイプ別
6.4.4.5.2.市場規模および予測:最終用途別
6.5.ラメア
6.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.5.2.市場規模および予測(タイプ別
6.5.3.市場規模・予測:最終用途別
6.5.4.市場規模・予測:国別
6.5.4.1.ラテンアメリカ
6.5.4.1.1.市場規模・予測、タイプ別
6.5.4.1.2.市場規模および予測:最終用途別
6.5.4.2.中東
6.5.4.2.1.市場規模・予測:タイプ別
6.5.4.2.2.市場規模・予測:最終用途別
6.5.4.3.アフリカ
6.5.4.3.1.市場規模・予測:タイプ別
6.5.4.3.2.市場規模および予測:最終用途別
第7章 競争環境
7.1.はじめに
7.2.上位の勝利戦略
7.3.トップ10選手の製品マッピング
7.4.競合ダッシュボード
7.5.競合ヒートマップ
7.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第8章 企業プロフィール
8.1.スペースX
8.1.1.会社概要
8.1.2.主要役員
8.1.3.スナップショット
8.1.4.事業セグメント
8.1.5.製品ポートフォリオ
8.1.6.主な戦略的動きと展開
8.2.ノースロップ・グラマン・コーポレーション
8.2.1.会社概要
8.2.2.主要役員
8.2.3.スナップショット
8.2.4.事業セグメント
8.2.5.製品ポートフォリオ
8.2.6.業績
8.2.7.主な戦略的動きと展開
8.3.ボーイング社
8.3.1.会社概要
8.3.2.主要役員
8.3.3.スナップショット
8.3.4.事業セグメント
8.3.5.製品ポートフォリオ
8.3.6.業績
8.3.7.主な戦略的動きと展開
8.4.エアバス
8.4.1.会社概要
8.4.2.主要役員
8.4.3.スナップショット
8.4.4.事業セグメント
8.4.5.製品ポートフォリオ
8.4.6.業績
8.4.7.主な戦略的動きと展開
8.5.ロッキード・マーチン・コーポレーション
8.5.1.会社概要
8.5.2.主要役員
8.5.3.スナップショット
8.5.4.事業セグメント
8.5.5.製品ポートフォリオ
8.5.6.業績
8.5.7.主な戦略的動きと展開
8.6.シエラネバダ・コーポレーション
8.6.1.会社概要
8.6.2.主要役員
8.6.3.スナップショット
8.6.4.事業セグメント
8.6.5.製品ポートフォリオ
8.7.ブルーオリジン・エンタープライズL.P.
8.7.1.会社概要
8.7.2.主要役員
8.7.3.スナップショット
8.7.4.事業セグメント
8.7.5.製品ポートフォリオ
8.7.6.主な戦略的動きと展開
8.8.OHB SE
8.8.1.会社概要
8.8.2.主要役員
8.8.3.スナップショット
8.8.4.事業セグメント
8.8.5.製品ポートフォリオ
8.8.6.業績
8.9.タレス
8.9.1.会社概要
8.9.2.主要役員
8.9.3.スナップショット
8.9.4.事業セグメント
8.9.5.製品ポートフォリオ
8.9.6.業績
8.10.マクサーテクノロジーズ
8.10.1.会社概要
8.10.2.主要役員
8.10.3.スナップショット
8.10.4.事業セグメント
8.10.5.製品ポートフォリオ
8.10.6.業績
8.10.7.主な戦略的動きと展開

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Manned spacecrafts, also known as crewed spacecrafts, are vehicles designed to carry human astronauts into space. These spacecrafts are equipped with life support systems, living quarters, and control systems to ensure the safety and well-being of the crew during space missions. Manned spacecraft enable human spaceflight and exploration capabilities. Current demand is driven largely by the International Space Station requirements along with emerging private space stations. Dragon and Starliner crew capsules are also expanding the market. Suborbital and deep space exploration vehicles support lunar and Mars exploration goals, driving the space tourism industry. Government plans for Mars missions and tech billionaires' desires for private space travel are factors that are driving the development of new manned spacecraft such as SpaceX Starship and Blue Origin New Glenn rockets. Additionally, there are chances for long-term cost and risk reduction through innovative techniques such as autonomous systems and orbital manufacturing, which can increase the addressable markets for manned vehicles.

Unmanned spacecraft, also known as robotic or autonomous spacecraft, are vehicles designed to operate in space without human presence on board. These spacecrafts serve various purposes, including scientific exploration, satellite deployment, and interplanetary missions. The unmanned spacecraft segment encompassing probes, landers, rovers, and cargo models continues dominating spacecraft deliveries serving telecoms, navigation, intelligence gathering, and science goals. A growing number of small satellites, such as CubeSats and nanosats, are being used for IoT connectivity. Reusable orbital transfer vehicles such as SpaceX Starship can dramatically grow small satellite deployment capabilities. On the higher end, complex robotic Mars Sample Return craft and advanced Venus atmosphere probes signal new market opportunities. The commercialization of space, which includes real-time observation and space-based connectivity, contributes to growth of this segment. These developments also lower manufacturing costs through improved production techniques, standardization, and modularity. Higher performance components also enable more functionality. The growing need for highly competent but affordable unmanned spacecraft is expected to support growth of the market.

The spacecraft market is segmented on the basis of type, end use, region. On the basis of type, the market is divided into manned spacecraft and unmanned spacecraft. On the basis of end use, the market is classified into commercial & civil, and military. On the basis of region, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
The key players profiled in the report include SpaceX, Northrop Grumman Corporation, Boeing Company, Airbus, Lockheed Martin Corporation, Sierra Nevada Corporation, Thales, Maxar Technologies, OHB SE, and Blue Origin Enterprises, L.P.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the spacecraft market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing spacecraft market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the spacecraft market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global spacecraft market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Type
● Manned Spacecraft
● Unmanned Spacecraft
By End Use
● Commercial and Civil
● Military
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ France
○ UK
○ Italy
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ India
○ Japan
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Boeing Company
○ Spacex
○ Airbus
○ OHB SE
○ Blue Origin Enterprises, L.P.
○ Maxar Technologies
○ Northrop Grumman Corporation
○ Sierra Nevada Corporation
○ Lockheed Martin Corporation
○ Thales



ページTOPに戻る


Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Development of reusable spacecraft technology
3.4.1.2. Increase in investment in space exploration missions by governments and private companies
3.4.1.3. Surge in space exploration missions
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High development and manufacturing costs
3.4.2.2. Complex regulatory environment
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Increase in spacecraft infrastructure development projects
3.4.3.2. Increase in adoption of 3D printing for rapid manufacturing
CHAPTER 4: SPACECRAFT MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Manned Spacecraft
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Unmanned Spacecraft
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: SPACECRAFT MARKET, BY END USE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Commercial and Civil
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Military
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: SPACECRAFT MARKET, BY REGION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast By Region
6.2. North America
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by Type
6.2.3. Market size and forecast, by End Use
6.2.4. Market size and forecast, by country
6.2.4.1. U.S.
6.2.4.1.1. Market size and forecast, by Type
6.2.4.1.2. Market size and forecast, by End Use
6.2.4.2. Canada
6.2.4.2.1. Market size and forecast, by Type
6.2.4.2.2. Market size and forecast, by End Use
6.2.4.3. Mexico
6.2.4.3.1. Market size and forecast, by Type
6.2.4.3.2. Market size and forecast, by End Use
6.3. Europe
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by Type
6.3.3. Market size and forecast, by End Use
6.3.4. Market size and forecast, by country
6.3.4.1. Germany
6.3.4.1.1. Market size and forecast, by Type
6.3.4.1.2. Market size and forecast, by End Use
6.3.4.2. France
6.3.4.2.1. Market size and forecast, by Type
6.3.4.2.2. Market size and forecast, by End Use
6.3.4.3. UK
6.3.4.3.1. Market size and forecast, by Type
6.3.4.3.2. Market size and forecast, by End Use
6.3.4.4. Italy
6.3.4.4.1. Market size and forecast, by Type
6.3.4.4.2. Market size and forecast, by End Use
6.3.4.5. Rest of Europe
6.3.4.5.1. Market size and forecast, by Type
6.3.4.5.2. Market size and forecast, by End Use
6.4. Asia-Pacific
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by Type
6.4.3. Market size and forecast, by End Use
6.4.4. Market size and forecast, by country
6.4.4.1. China
6.4.4.1.1. Market size and forecast, by Type
6.4.4.1.2. Market size and forecast, by End Use
6.4.4.2. India
6.4.4.2.1. Market size and forecast, by Type
6.4.4.2.2. Market size and forecast, by End Use
6.4.4.3. Japan
6.4.4.3.1. Market size and forecast, by Type
6.4.4.3.2. Market size and forecast, by End Use
6.4.4.4. South Korea
6.4.4.4.1. Market size and forecast, by Type
6.4.4.4.2. Market size and forecast, by End Use
6.4.4.5. Rest of Asia-Pacific
6.4.4.5.1. Market size and forecast, by Type
6.4.4.5.2. Market size and forecast, by End Use
6.5. LAMEA
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by Type
6.5.3. Market size and forecast, by End Use
6.5.4. Market size and forecast, by country
6.5.4.1. Latin America
6.5.4.1.1. Market size and forecast, by Type
6.5.4.1.2. Market size and forecast, by End Use
6.5.4.2. Middle East
6.5.4.2.1. Market size and forecast, by Type
6.5.4.2.2. Market size and forecast, by End Use
6.5.4.3. Africa
6.5.4.3.1. Market size and forecast, by Type
6.5.4.3.2. Market size and forecast, by End Use
CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Introduction
7.2. Top winning strategies
7.3. Product mapping of top 10 player
7.4. Competitive dashboard
7.5. Competitive heatmap
7.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 8: COMPANY PROFILES
8.1. Spacex
8.1.1. Company overview
8.1.2. Key executives
8.1.3. Company snapshot
8.1.4. Operating business segments
8.1.5. Product portfolio
8.1.6. Key strategic moves and developments
8.2. Northrop Grumman Corporation
8.2.1. Company overview
8.2.2. Key executives
8.2.3. Company snapshot
8.2.4. Operating business segments
8.2.5. Product portfolio
8.2.6. Business performance
8.2.7. Key strategic moves and developments
8.3. Boeing Company
8.3.1. Company overview
8.3.2. Key executives
8.3.3. Company snapshot
8.3.4. Operating business segments
8.3.5. Product portfolio
8.3.6. Business performance
8.3.7. Key strategic moves and developments
8.4. Airbus
8.4.1. Company overview
8.4.2. Key executives
8.4.3. Company snapshot
8.4.4. Operating business segments
8.4.5. Product portfolio
8.4.6. Business performance
8.4.7. Key strategic moves and developments
8.5. Lockheed Martin Corporation
8.5.1. Company overview
8.5.2. Key executives
8.5.3. Company snapshot
8.5.4. Operating business segments
8.5.5. Product portfolio
8.5.6. Business performance
8.5.7. Key strategic moves and developments
8.6. Sierra Nevada Corporation
8.6.1. Company overview
8.6.2. Key executives
8.6.3. Company snapshot
8.6.4. Operating business segments
8.6.5. Product portfolio
8.7. Blue Origin Enterprises, L.P.
8.7.1. Company overview
8.7.2. Key executives
8.7.3. Company snapshot
8.7.4. Operating business segments
8.7.5. Product portfolio
8.7.6. Key strategic moves and developments
8.8. OHB SE
8.8.1. Company overview
8.8.2. Key executives
8.8.3. Company snapshot
8.8.4. Operating business segments
8.8.5. Product portfolio
8.8.6. Business performance
8.9. Thales
8.9.1. Company overview
8.9.2. Key executives
8.9.3. Company snapshot
8.9.4. Operating business segments
8.9.5. Product portfolio
8.9.6. Business performance
8.10. Maxar Technologies
8.10.1. Company overview
8.10.2. Key executives
8.10.3. Company snapshot
8.10.4. Operating business segments
8.10.5. Product portfolio
8.10.6. Business performance
8.10.7. Key strategic moves and developments

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Allied Market Research 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


Allied Market Research社はどのような調査会社ですか?


アライドマーケットリサーチ(Allied Market Research)は世界の多様な市場に関する戦略や将来推計、成長/衰退予測、機会分析、消費者調査などを行い、市場調査レポートを積極的に出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/05 10:26

162.17 円

175.82 円

209.73 円

ページTOPに戻る