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麦芽乳市場:供給源別(大麦、小麦、ライ麦)、製品タイプ別(ドライ、液体)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、オンライン販売チャネル、BtoB):2023-2032年の世界市場機会分析と産業予測


Malted Milk Market By Source (Barley, Wheat, Rye), By Product Type (Dry, Liquid), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Online Sales Channels, Business to Business): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

2022年の麦芽乳市場の規模は19億2,650万ドルで、2023年から2032年までの年平均成長率は5.8%で、2032年には33億1,870万ドルに達すると推定される。麦芽は加工穀物の幅広いカテゴリーで、ビール醸造用麦芽(標準麦... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年12月30日 US$5,730
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サマリー

2022年の麦芽乳市場の規模は19億2,650万ドルで、2023年から2032年までの年平均成長率は5.8%で、2032年には33億1,870万ドルに達すると推定される。麦芽は加工穀物の幅広いカテゴリーで、ビール醸造用麦芽(標準麦芽と特殊麦芽の両方が含まれる)、蒸留用麦芽、料理用麦芽など、市場ごとにさまざまな種類がある。

モルトはその機能的特性により、食品および飲料用途に広く受け入れられています。特殊麦芽は、その総生産量の25%を占め、焼き菓子、バー、シリアル、クッキー、クラッカー、グラノーラ、グレイビーソース、ルー、惣菜、ペットフード、スナック菓子など、幅広い食品に風味、色、機能性を付与するために使用されている。例えば、ダークロースト・モルトの色はより濃く、小麦粉の70%が可溶化している。ダークローストモルト粉は、可溶性の色を大量に含む、微細で分散したダークカラーの小麦粉の供給源となります。濃い色のパン、クッキー、ケーキミックス、焼き菓子や押し出し成形のペットフードに適しています。したがって、食品産業における風味付け剤や着色料としての麦芽は、世界市場における同製品の需要を促進するのに役立っている。そのため、牛乳を含む麦芽ベースの製品への意識が高まり、麦芽の需要が増加しています。
モルトは、感作された人に、パン屋喘息、蕁麻疹、顔のかゆみ、クインケ浮腫、全身症状、アナフィラキシーなどの食物アレルギーの症状を引き起こすことが稀にある。症状は通常、麦芽を含むチョコレート飲料や麦芽を含むスナック菓子を摂取した後に発生した。21歳のアトピー女性がビールとトウモロコシのスナックを摂取した後、喘鳴性呼吸困難、蕁麻疹、顔面浮腫を経験した。皮膚特異的IgEが検出され、ビール、大麦、麦芽、小麦、トウモロコシ、ライ麦、米、オート麦の粉はすべて特異的IgE陽性であった。この患者は、トウモロコシと大麦/麦芽に対してI型過敏症を経験した。また、小麦およびその他の穀類に対してもIgE反応性を示したが、これらの食品を食べたときにはいずれも症状が出なかったことから、これらの食品に対する潜在的感作がある可能性が示唆された。

クリーン・ラベルのトレンドは、食品・飲料業界の主要部門の一部で重要性を増している。クリーン・ラベルとは、人工的な香料、着色料、保存料を使用していない食品や飲料のことである。しかし現在、このカテゴリーは進化している。消費者は、日常的に消費する食品や飲料製品に含まれる原材料の原産地を知りたがっている。そのため、食品メーカーやビールメーカーは、人工原料や合成原料を天然原料やオーガニック原料に置き換える戦略を立てている。原料としての天然由来の特殊麦芽は、アルコール飲料を含む様々な食品の加工において重要な役割を果たしている。このように、クリーンラベルのトレンドの高まりは、予測期間中、世界の麦芽乳市場が売上金額で大幅に成長する道を開きます。
過去2~3年の間に、飲料に関連する健康上の利点に関する意識の高まりにより、さまざまな種類の機能性飲料や強化飲料の消費が増加している。モルト・プロダクツ・コーポレーションによると、過去5年間で消費者のほぼ3分の1が栄養志向飲料の消費量を増やしており、現在ではこうしたターゲット顧客の大半が天然素材やクリーンな素材を使った製品を求めている。モルトベースの飲料は、サトウキビや高フルクトース・コーンシロップなどの他の天然甘味料と比較して、独特の風味やほのかな甘みだけでなく、低グリセミック指数や優れた栄養プロファイルを提供します。麦芽ベースの機能性飲料のこのような栄養プロファイルは、健康志向の顧客の要件やニーズに対応しており、世界の麦芽乳市場が世界市場で牽引力を増す道を開いています。

麦芽乳市場は、製品タイプ、供給源、流通チャネル、および地域に基づいて区分される。製品タイプベースでは、市場は粉末と液体に二分される。供給源ベースでは、市場は大麦、小麦、ライ麦に分類される。流通チャネル別では、市場はハイパーマーケット・スーパーマーケット、専門店、オンライン販売チャネル、B to Bに分類される。地域別では、市場は北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析される。
世界の麦芽乳市場で事業を展開するプレイヤーは、市場シェアを拡大し、収益性を獲得し、市場での競争力を維持するために、さまざまな開発戦略を採用しています。分離ホエイプロテイン市場で事業を展開している主要企業には、Axereal社、Barmalt社、Briess Malt & Ingredients社、Cargill社、CereX BV社、Crisp Malting社、GrainCorp Limited社、Groupe Soufflet社、Holland Malt社、Imperial Malt Limited社、Malteurop社、Maltexco S.A.社、Malt products社、Muntons plc社、Puremalt社、Rahr Corporation社、Simpsons Malt Limited社などがあります。主な調査結果産地別では、大麦セグメントが2022年の世界市場を支配した。製品タイプ別では、液体セグメントが2022年の世界市場を支配した。流通チャネル別では、B to Bセグメントが2022年の世界市場を支配した。地域別では、北米が2022年の世界市場を支配した。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までの麦芽乳市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、麦芽乳市場の有力な機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
麦芽乳市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別および世界別の麦芽乳市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

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製品ライフサイクル
ペインポイント分析
クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国や地域の追加分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
主要市場セグメント
ソース別
大麦
小麦
ライ麦
製品タイプ別
ドライ
液体
流通チャネル別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
専門店
オンライン販売チャネル
企業間取引
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
イギリス
フランス
ドイツ
イタリア
スペイン
ロシア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
南アフリカ
サウジアラビア
その他の地域
主要市場プレイヤー
ネスレ
キング・アーサー・ベーカリー社
PMV Malting
ユニリーバPLC
モルト・プロダクツ・コーポレーション
アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ PLC
レキットベンキーザー・グループ PLC
ヘイン・セレスティアル・グループ社 ○ インペリアル・モルツ社
インペリアル・モルツ
グジャラート協同組合牛乳販売連盟(Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd.

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.多くの健康上の利点がある
3.4.1.2.食品産業における麦芽の大規模な応用
3.4.1.3.若者の間で人気が高まっている
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.副作用が多い
3.4.2.2.市場成長の妨げとなる好ましくない気候条件
3.4.3.機会
3.4.3.1.市場成長の機会を提供するクリーンラベル原料のトレンドの上昇
3.4.3.2.新たな機会を促進する麦芽ベースの機能性飲料の需要
第4章:麦芽乳市場(供給源別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.大麦
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.小麦
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.ライ麦
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
第5章:麦芽乳市場、製品タイプ別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.乾式
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.液体
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章:麦芽乳市場:流通チャネル別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
6.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別市場規模および予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.専門店
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別市場規模および予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.オンライン販売チャネル
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別市場規模および予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.企業間取引
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
第7章:麦芽乳市場、地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測、供給元別
7.2.3.市場規模・予測:製品タイプ別
7.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模および予測:供給元別
7.2.5.1.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模および予測:供給元別
7.2.5.2.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模および予測:供給元別
7.2.5.3.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.欧州
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測、供給元別
7.3.3.市場規模・予測:製品タイプ別
7.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.英国
7.3.5.1.1.市場規模および予測、供給元別
7.3.5.1.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.2.フランス
7.3.5.2.1.市場規模および予測:供給元別
7.3.5.2.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.3.ドイツ
7.3.5.3.1.市場規模および予測:供給元別
7.3.5.3.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模および予測:供給元別
7.3.5.4.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模および予測:供給元別
7.3.5.5.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.6.ロシア
7.3.5.6.1.市場規模および予測:供給元別
7.3.5.6.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.7.その他のヨーロッパ
7.3.5.7.1.市場規模および予測:供給元別
7.3.5.7.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.5.7.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、供給元別
7.4.3.市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模および予測:供給源別
7.4.5.1.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模および予測:供給元別
7.4.5.2.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模および予測:供給元別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模および予測:供給元別
7.4.5.4.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.5.オーストラリア
7.4.5.5.1.市場規模および予測:供給元別
7.4.5.5.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模および予測:供給源別
7.4.5.6.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(供給源別
7.5.3.市場規模・予測:製品タイプ別
7.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ブラジル
7.5.5.1.1.市場規模および予測、供給元別
7.5.5.1.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.2.南アフリカ
7.5.5.2.1.市場規模および予測:供給元別
7.5.5.2.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.3.サウジアラビア
7.5.5.3.1.市場規模および予測:供給元別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:製品タイプ別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.4.その他の地域
7.5.5.4.1.市場規模および予測:供給源別
7.5.5.4.2.市場規模および予測:製品タイプ別
7.5.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.ネスレS.A.
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.ヘイン・セレスティアル・グループ社
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.3.アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ PLC
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.4.レキットベンキーザー・グループPLC
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.5.モルト・プロダクツ・コーポレーション
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.主な戦略的動きと展開
9.6.キング・アーサー・ベイキング・カンパニー
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.7.PMVモルティング
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.8.ユニリーバPLC
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.インペリアル・モルツ社
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.10.グジャラート協同組合牛乳販売連合会(Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd.
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績

 

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Summary

The malted milk market was valued at $1,926.5 million in 2022 and is estimated to reach $3,318.7 million by 2032, exhibiting a CAGR of 5.8% from 2023 to 2032. Malt is a broad category of processed cereals that comes in a variety of market-specific varieties, including malt for brewers and beers (which includes both standard and specialty malts), malt for distilling, and malt for culinary uses.

Malts are widely accepted in food and beverages application owing to their functional properties. Specialty malts, as much as 25% of its total volume production are used to deliver flavor, color and functionality to a wide range of food products including baked goods, bars, cereal, cookies, crackers, granola, gravies, roux, prepared food, pet food, snack food and many more. For instance, the color of dark roasted malts is much more intense and soluble with 70% of the flour solubilized. Dark roasted malt flours provide a source of fine, dispersed dark flour containing large amounts of soluble color. They work well in dark bread, cookie and cake mixes, as well as baked and extruded pet food applications. Hence, malt as flavoring agent or coloring agent in the food industry, helps drive the demand for the product in the global market. Therefore, the demand for malt is rising in the market which is rising the awareness toward and other malt-based products including milk.
Malt may uncommonly induce symptoms of food allergy in sensitized individuals, including Baker's asthma, urticaria, facial itching, Quincke edema, systemic symptoms and anaphylaxis. Symptoms usually occurred after the consumption of Malt-containing chocolate drinks and Malt-containing snack products. After consuming beer and a snack made of maize, a 21-year-old atopic lady experienced wheezy dyspnea, urticaria, and facial edoema. Skin-specific IgE was found, and beer, barley, malt, wheat, maize, rye, rice, and oat flour all produced positive specific IgE results. This patient experienced type I hypersensitivity to corn and barley/malt. She also exhibited IgE reactivity to wheat and other grains, but neither of these foods produced any symptoms when she ate them, suggesting that she may have latent sensitization to them.

Clean-label trend has been gaining its importance in some of the main sectors of food and beverages industry. Clean label refers to food or beverage products being free from artificial flavors, colors and preservatives. But now the category has evolved. Consumers seek to know the origin of the ingredients in their food and beverages products that they consumer on daily-basis. Hence food manufacturers and brewers strategize on replacing its artificial or synthetic ingredients with natural or organic ingredients. Naturally derived specialty malt as an ingredient, play a key role in processing of various food products including alcoholic beverages. Thus, rise in trend of clean-label paves way for the growth of the global malted milk market significantly in terms of value sales during the forecast period.
Over the past couple of years, there has been rise in consumption for different types of functional as well as fortified beverages owing to the rise in awareness about the health benefits associated with the beverages. According to Malt Products Corporation, almost one-third of consumers have increased their consumption of nutrient oriented beverages in the last five years and now most of these target customers seek products with natural and clean ingredients. Malt-based beverages offers not only unique flavor profiles and subtle sweetness but also a low glycemic index and superior nutritional profile as compared to other natural sweeteners such as sugar cane or high fructose corn syrups. This nutritional profile of malt-based functional beverages caters to the requirements and needs of health-conscious customers, which paves way for global malted milk market to gain traction in the global market.

The malted milk market is segmented on the basis of product type, source, distribution channel, and region. On the basis of product type, the market is bifurcated into powder and liquid. On the basis of source, the market is classified into barley, wheat, and rye. On the basis of distribution channel, the market is categorized into hypermarkets/supermarkets, specialty stores, online sales channels, and Business to business. On the basis of region, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
The players operating in the global malted milk market have adopted various developmental strategies to increase their market share, gain profitability, and remain competitive in the market. The key players operating in the isolate whey protein market include – Axereal, Barmalt, Briess Malt & Ingredients, Cargill, Inc., CereX BV, Crisp Malting, GrainCorp Limited, Groupe Soufflet, Holland Malt, Imperial Malt Limited, Malteurop, Maltexco S.A., Malt products, Muntons plc, Puremalt, Rahr Corporation and Simpsons Malt Limited. Key findings of study. On the basis of source, the barley segment dominated the global market in the year 2022. On the basis of product type, the liquid segment dominated the global market in the year 2022. On the basis of distribution channel, the business to business segment dominated the global market in the year 2022. On the basis of region, North America dominated the global market in the year 2022.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the malted milk market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing malted milk market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the malted milk market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global malted milk market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

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● Pain Point Analysis
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
Key Market Segments
By Source
● Barley
● Wheat
● Rye
By Product Type
● Dry
● Liquid
By Distribution Channel
● Supermarkets/Hypermarkets
● Specialty Stores
● Online Sales Channels
● Business to Business
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ UK
○ France
○ Germany
○ Italy
○ Spain
○ Russia
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ South Africa,
○ Saudi Arabia
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Nestle S.A.
○ King Arthur Baking Company, Inc.
○ PMV Malting
○ Unilever PLC
○ Malt Products Corporation
○ Associated British Foods PLC
○ Reckitt Benckiser Group PLC
○ The Hain Celestial Group, Inc.
○ Imperial Malts Ltd.
○ Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd.



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Comprise of numerous health benefits
3.4.1.2. Large scale application of malt in food industry
3.4.1.3. Growing popularity among the youngsters
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Have numerous side effects
3.4.2.2. Unfavorable climatic condition hampering the market growth
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Rise in trend of clean-label ingredient providing opportunities for the market growth
3.4.3.2. Demand for malt based functional beverages facilitating new opportunities
CHAPTER 4: MALTED MILK MARKET, BY SOURCE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Barley
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Wheat
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Rye
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: MALTED MILK MARKET, BY PRODUCT TYPE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Dry
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Liquid
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: MALTED MILK MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Supermarkets/Hypermarkets
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Specialty Stores
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Online Sales Channels
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Business to Business
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: MALTED MILK MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Source
7.2.3. Market size and forecast, by Product Type
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Source
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Source
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Source
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Source
7.3.3. Market size and forecast, by Product Type
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Source
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Source
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3. Germany
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Source
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Source
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Source
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.6. Russia
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Source
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.7. Rest of Europe
7.3.5.7.1. Market size and forecast, by Source
7.3.5.7.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.7.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Source
7.4.3. Market size and forecast, by Product Type
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Source
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Source
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Source
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Source
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5. Australia
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Source
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Source
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Source
7.5.3. Market size and forecast, by Product Type
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Source
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2. South Africa,
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Source
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3. Saudi Arabia
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Source
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.4. Rest of LAMEA
7.5.5.4.1. Market size and forecast, by Source
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Nestle S.A.
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. The Hain Celestial Group, Inc.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.3. Associated British Foods PLC
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.4. Reckitt Benckiser Group PLC
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.5. Malt Products Corporation
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Key strategic moves and developments
9.6. King Arthur Baking Company, Inc.
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. PMV Malting
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. Unilever PLC
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.8.7. Key strategic moves and developments
9.9. Imperial Malts Ltd.
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.10. Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance

 

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