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インスタントコーヒー市場:タイプ別(フレーバード、アンフレーバード)、パッケージ別(サシェ、パウチ、ジャー)、生産技術別(スプレードライ、フリーズドライ)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、BtoB、専門店、オンライン販売チャネル):2023-2032年の世界機会分析と産業予測


Instant Coffee Market By Type (Flavored, Unflavored), By Packaging (Sachet, Pouch, Jar), By Production Technology (Spray-dried, Freeze-dried), By Distribution Channel (Supermarkets-Hypermarkets, Convenience Store, Business-to-Business, Specialty Store, Online Sales Channel): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

世界のインスタントコーヒー市場は、2022年には329億2,600万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は6.4%を記録し、2032年には607億3,980万ドルに達すると予測されている。 現在、コーヒーは現代... もっと見る

 

 

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アライドマーケットリサーチ
2023年12月30日 US$5,730
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サマリー

世界のインスタントコーヒー市場は、2022年には329億2,600万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は6.4%を記録し、2032年には607億3,980万ドルに達すると予測されている。
現在、コーヒーは現代人のライフスタイルに欠かせない飲料となっている。加えて、コーヒーの健康効果に対する意識の高まりと、多忙で慌ただしいライフスタイルが、世界市場におけるインスタントコーヒー使用の主要な推進要因の1つとなっている。現在、世界のコーヒー小売総売上高の25%を占めており、インスタントコーヒーの市場シェアは一貫して拡大している。COVID-19の大流行の結果、国内でのインスタントコーヒーの利用が急増している。

小売店の増加により、消費者のインスタントコーヒーの選択の幅が広がり、結果的にインスタントコーヒー業界の市場での存在感を高めている。小売店の拡大により、消費者は日常的な買い物の際にインスタントコーヒーを便利に購入できるようになった。このような利便性により、消費者の全体的な買い物体験が向上し、定期的な購入や即席の購入が促進される。消費者は、多種多様なインスタントコーヒーのフレーバー、ミックス、ブランドから選択する機会があり、好みに合わせて幅広い選択肢を得ることができる。
さらに、小売業界の拡大により、インスタントコーヒーメーカーは新しい市場や地域に参入することができる。これまで未開拓だった消費者層を開拓できるため、事業の成長とインスタントコーヒーの市場シェアの拡大につながる。小売業の拡大には、電子商取引プラットフォームの台頭も含まれる。オンライン販売によって、インスタントコーヒーメーカーはオンライン小売チャネルを活用し、世界中の様々な地域の幅広い顧客とつながることができる。これにより、インスタントコーヒーメーカーはデジタル市場で競争し、世界的な顧客基盤を拡大することができる。

インスタントコーヒーはコーヒー豆を加工して作られるため、コーヒー豆の価格の変動はインスタントコーヒーの生産コストに直接影響する。干ばつ、霜、害虫のような異常気象の変化は、コーヒー作物に大きなダメージを与え、生産量を減少させ、市場におけるタイムリーな供給を混乱させる。例えば、2021年11月には、干ばつ、霜、異常気象などブラジルの厳しい状況により、世界のコーヒー価格が急騰した。この傾向は2022年に入っても続き、食料品店で観察されたコーヒー製品の価格は14.8%上昇した。さらに、エルニーニョ現象の再来が米国気候予測センターによって公式に確認され、少なくとも中程度、場合によっては強い気象現象になると予測されている。この気象現象は、特にベトナムやインドネシアなどの主要なロブスタコーヒー生産地域において、より暑く乾燥した状況をもたらすと予想されている。悪天候のリスクが高まることで、これらの地域からの重要なコーヒーの供給が脅かされ、インスタントコーヒー生産に使用されるコーヒー豆の供給不足と価格変動に拍車をかけることになる。

グローバル化の進展に伴い、発展途上地域の消費者はプレミアムコーヒーの人気など世界的なトレンドにさらされている。消費者は国際的な嗜好やライフスタイルのトレンドに合わせたコーヒー豆を選ぼうとするため、高級インスタントコーヒーの需要が生まれる可能性がある。その結果、多くの企業がこの地域で市場シェアを獲得し、競争を維持するために、プレミアムで革新的なインスタントコーヒー製品の投入を始めている。例えば、ネスレはスターバックスのラインナップの一部として、初のウルトラプレミアムインスタントコーヒーを中国で発売した。この最新の製品は、人気の高いミニ缶のパッケージで、凍結乾燥技術を利用して液体を急速に凍らせて氷にし、その一部を昇華させて気体にすることで、コーヒーの香りを保持している。この方法には高い製造コストがかかるにもかかわらず、18カプセルセットで24.55ドルという価格は、そのプレミアム性を反映している。同様に、Sleepy owl社は、オリジナル、フレンチバニラ、ヘーゼルナッツの3種類のプレミアムインスタントコーヒーを発売し、製品ポートフォリオを拡大し、インドにおけるコーヒーブランドとしての認知度を高めている。このように、予想される期間中、これらの発展途上地域のインスタントコーヒー・メーカーには多くのビジネスチャンスがある。

インスタントコーヒー市場は、タイプ、パッケージ、生産技術、流通チャネル、地域に基づいて分析される。タイプ別では、風味付きと無香料に分けられる。包装別では、サシェ、パウチ、ジャーに分類される。製造技術別では、スプレードライとフリーズドライに分かれる。流通チャネル別では、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、B to B、専門店、オンライン販売チャネルに細分化される。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、その他欧州)、アジア太平洋(中国、インド、日本、韓国、オーストラリア、その他アジア太平洋)、LAMEA(ブラジル、アルゼンチン、南アフリカ、その他アジア太平洋)で分析される。
世界のインスタントコーヒー市場で事業を展開している主な企業は、Nestle SA、The Kraft Heinz Company、Starbucks Corporation、Tata Consumer Products Limited、Strauss Group Inc.、The J. M. Smucker Company、Sleepy Owl Coffee Private Limited、illycaffe S.p.A.、Unilever PLC、Koninklijke Douwe Egberts B.V.である。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までのインスタントコーヒー市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、インスタントコーヒー市場の優勢な機会を特定します。
本レポートは、インスタントコーヒー市場の2022年から2032年までの市場セグメント、現在の動向、予測、動態を定量的に分析し、インスタントコーヒー市場の市場機会を明らかにします。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
インスタントコーヒー市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別および世界のインスタントコーヒー市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

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地域別の業界ライフサイクル評価
製品ライフサイクル
消費者の嗜好と製品仕様
製品/セグメント別プレーヤーの市場シェア分析
主要プレーヤーの新製品開発/製品マトリックス
規制ガイドライン
顧客の関心に特化した追加的な企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
ブランドシェア分析
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
輸出入分析/データ
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなどを含む、エクセル形式)
顧客/消費者/原材料サプライヤーのリスト-バリューチェーン分析
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
SWOT分析
主要市場セグメント
タイプ別
フレーバーなし
フレーバー
パッケージ別
小袋
パウチ
ジャー
生産技術別
スプレードライ
フリーズドライ
流通チャネル別
スーパーマーケット・ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
コンビニエンスストア
専門店
オンライン販売チャネル
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
イタリア
フランス
イギリス
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
インド
日本
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
アルゼンチン
南アフリカ
その他の地域
主要市場プレイヤー
ネスレSA
クラフト・ハインツ・カンパニー
タタ・コンシューマー・プロダクツ・リミテッド
ユニリーバPLC
スターバックス・コーポレーション
イリカフェS.p.A.
スリーピー・オウル・コーヒー・プライベート・リミテッド
Koninklijke Douwe Egberts B.V.
シュトラウス・グループ
J.M.スマッカー・カンパニー

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度
3.3.2.新規参入の脅威は中程度
3.3.3.代替品の脅威は中程度
3.3.4.ライバルの激しさは中程度
3.3.5.買い手の低い交渉力
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.1回分ずつ包装された便利なパッケージへの需要の増加
3.4.1.2.フレーバーインスタントコーヒーの需要の増加
3.4.1.3.小売市場の拡大
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.原材料価格の変動
3.4.2.2.先進地域のコーヒーショップとの競争
3.4.3.機会
3.4.3.1.発展途上地域におけるプレミアムインスタントコーヒー需要の急増
第4章 インスタントコーヒー市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.フレーバー
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.無香料
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.市場規模および予測、地域別
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 インスタントコーヒー市場:包装別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.小袋
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.パウチ
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.ジャー
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
第6章 インスタントコーヒー市場:生産技術別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.スプレードライ
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.フリーズドライ
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
第7章 インスタントコーヒー市場:流通チャネル別
7.1.概要
7.1.1.市場規模と予測
7.2.スーパーマーケット-ハイパーマーケット
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.地域別市場規模および予測
7.2.3.国別市場シェア分析
7.3.コンビニエンスストア
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.地域別市場規模および予測
7.3.3.国別市場シェア分析
7.4.企業間取引
7.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.4.2.地域別市場規模および予測
7.4.3.国別市場シェア分析
7.5.専門店
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測、地域別
7.5.3.国別市場シェア分析
7.6.オンライン販売チャネル
7.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.6.2.市場規模および予測、地域別
7.6.3.国別市場シェア分析
第8章 インスタントコーヒー市場、地域別
8.1.概要
8.1.1.市場規模および予測 地域別
8.2.北米
8.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.2.2.市場規模および予測(タイプ別
8.2.3.市場規模・予測:パッケージ別
8.2.4.市場規模・予測:生産技術別
8.2.5.市場規模・予測:流通チャネル別
8.2.6.市場規模・予測:国別
8.2.6.1.米国
8.2.6.1.1.市場規模・予測:タイプ別
8.2.6.1.2.市場規模・予測:パッケージ別
8.2.6.1.3.市場規模・予測:生産技術別
8.2.6.1.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.2.6.2.カナダ
8.2.6.2.1.市場規模・予測:タイプ別
8.2.6.2.2.市場規模・予測:パッケージ別
8.2.6.2.3.市場規模・予測:生産技術別
8.2.6.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.2.6.3.メキシコ
8.2.6.3.1.市場規模・予測:タイプ別
8.2.6.3.2.市場規模・予測:パッケージ別
8.2.6.3.3.市場規模・予測:生産技術別
8.2.6.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.欧州
8.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.3.2.市場規模および予測(タイプ別
8.3.3.市場規模・予測:パッケージ別
8.3.4.市場規模・予測:生産技術別
8.3.5.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.市場規模・予測:国別
8.3.6.1.ドイツ
8.3.6.1.1.市場規模・予測、タイプ別
8.3.6.1.2.市場規模・予測:パッケージ別
8.3.6.1.3.市場規模・予測:生産技術別
8.3.6.1.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.2.イタリア
8.3.6.2.1.市場規模・予測:タイプ別
8.3.6.2.2.市場規模および予測:パッケージ別
8.3.6.2.3.市場規模・予測:生産技術別
8.3.6.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.3.フランス
8.3.6.3.1.市場規模・予測:タイプ別
8.3.6.3.2.市場規模・予測:パッケージ別
8.3.6.3.3.市場規模・予測:生産技術別
8.3.6.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.4.イギリス
8.3.6.4.1.市場規模・予測:タイプ別
8.3.6.4.2.市場規模・予測:パッケージ別
8.3.6.4.3.市場規模・予測:生産技術別
8.3.6.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.5.スペイン
8.3.6.5.1.市場規模・予測:タイプ別
8.3.6.5.2.市場規模・予測:パッケージ別
8.3.6.5.3.市場規模・予測:生産技術別
8.3.6.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.6.その他のヨーロッパ
8.3.6.6.1.市場規模・予測:タイプ別
8.3.6.6.2.市場規模および予測:パッケージ別
8.3.6.6.3.市場規模・予測:生産技術別
8.3.6.6.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.アジア太平洋地域
8.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.4.2.市場規模および予測、タイプ別
8.4.3.市場規模・予測:パッケージ別
8.4.4.市場規模・予測:生産技術別
8.4.5.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.市場規模・予測:国別
8.4.6.1.中国
8.4.6.1.1.市場規模・予測:タイプ別
8.4.6.1.2.市場規模・予測:パッケージ別
8.4.6.1.3.市場規模・予測:生産技術別
8.4.6.1.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.2.インド
8.4.6.2.1.市場規模・予測:タイプ別
8.4.6.2.2.市場規模・予測:パッケージ別
8.4.6.2.3.市場規模・予測:生産技術別
8.4.6.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.3.日本
8.4.6.3.1.市場規模・予測:タイプ別
8.4.6.3.2.市場規模および予測:パッケージ別
8.4.6.3.3.市場規模・予測:生産技術別
8.4.6.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.4.韓国
8.4.6.4.1.市場規模および予測:タイプ別
8.4.6.4.2.市場規模および予測:パッケージ別
8.4.6.4.3.市場規模・予測:生産技術別
8.4.6.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.5.オーストラリア
8.4.6.5.1.市場規模・予測:タイプ別
8.4.6.5.2.市場規模・予測:パッケージ別
8.4.6.5.3.市場規模・予測:生産技術別
8.4.6.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.6.その他のアジア太平洋地域
8.4.6.6.1.市場規模および予測、タイプ別
8.4.6.6.2.市場規模および予測:パッケージ別
8.4.6.6.3.市場規模・予測:生産技術別
8.4.6.6.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.ラメア
8.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.5.2.市場規模および予測(タイプ別
8.5.3.市場規模・予測:パッケージ別
8.5.4.市場規模・予測:生産技術別
8.5.5.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.市場規模・予測:国別
8.5.6.1.ブラジル
8.5.6.1.1.市場規模・予測:タイプ別
8.5.6.1.2.市場規模および予測:パッケージ別
8.5.6.1.3.市場規模・予測:生産技術別
8.5.6.1.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.2.アルゼンチン
8.5.6.2.1.市場規模・予測:タイプ別
8.5.6.2.2.市場規模および予測:包装材別
8.5.6.2.3.市場規模・予測:生産技術別
8.5.6.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.3.南アフリカ
8.5.6.3.1.市場規模・予測:タイプ別
8.5.6.3.2.市場規模および予測:パッケージ別
8.5.6.3.3.市場規模・予測:生産技術別
8.5.6.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.4.その他の地域
8.5.6.4.1.市場規模および予測:タイプ別
8.5.6.4.2.市場規模および予測:パッケージ別
8.5.6.4.3.市場規模・予測:生産技術別
8.5.6.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
第9章 競争環境
9.1.はじめに
9.2.上位の勝利戦略
9.3.トップ10選手の製品マッピング
9.4.競合ダッシュボード
9.5.競合ヒートマップ
9.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第10章 企業プロフィール
10.1.ネスレSA
10.1.1.会社概要
10.1.2.主要役員
10.1.3.スナップショット
10.1.4.事業セグメント
10.1.5.製品ポートフォリオ
10.1.6.業績
10.1.7.主な戦略的動きと展開
10.2.クラフト・ハインツ・カンパニー
10.2.1.会社概要
10.2.2.主要役員
10.2.3.スナップショット
10.2.4.事業セグメント
10.2.5.製品ポートフォリオ
10.2.6.業績
10.2.7.主な戦略的動きと展開
10.3.スターバックス・コーポレーション
10.3.1.会社概要
10.3.2.主要役員
10.3.3.スナップショット
10.3.4.事業セグメント
10.3.5.製品ポートフォリオ
10.3.6.業績
10.3.7.主な戦略的動きと展開
10.4.タタ・コンシューマー・プロダクツ・リミテッド
10.4.1.会社概要
10.4.2.主要役員
10.4.3.スナップショット
10.4.4.事業セグメント
10.4.5.製品ポートフォリオ
10.4.6.業績
10.4.7.主な戦略的動きと展開
10.5.ストラウスグループ
10.5.1.会社概要
10.5.2.主要役員
10.5.3.スナップショット
10.5.4.事業セグメント
10.5.5.製品ポートフォリオ
10.5.6.業績
10.5.7.主な戦略的動きと展開
10.6.J.M.スマッカー・カンパニー
10.6.1.会社概要
10.6.2.主要役員
10.6.3.スナップショット
10.6.4.事業セグメント
10.6.5.製品ポートフォリオ
10.6.6.業績
10.7.スリーピー・オウル・コーヒー・プライベート・リミテッド
10.7.1.会社概要
10.7.2.主要役員
10.7.3.スナップショット
10.7.4.事業セグメント
10.7.5.製品ポートフォリオ
10.7.6.主な戦略的動きと展開
10.8.イリカフェ社
10.8.1.会社概要
10.8.2.主要役員
10.8.3.スナップショット
10.8.4.事業セグメント
10.8.5.製品ポートフォリオ
10.8.6.業績
10.8.7.主な戦略的動きと展開
10.9.ユニリーバPLC
10.9.1.会社概要
10.9.2.主要役員
10.9.3.スナップショット
10.9.4.事業セグメント
10.9.5.製品ポートフォリオ
10.9.6.業績
10.10.Koninklijke Douwe Egberts B.V.
10.10.1.会社概要
10.10.2.主要役員
10.10.3.スナップショット
10.10.4.事業セグメント
10.10.5.製品ポートフォリオ
10.10.6.業績
10.10.7.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

The global instant coffee market was valued at $32,926.0 million in 2022, and is projected to reach $60,739.8 million by 2032, registering a CAGR of 6.4% from 2023 to 2032.
Currently, coffee has become an indispensable beverage in the modern lifestyle of individuals. In addition, growth in consciousness about the health benefits of coffee along with busy and hectic lifestyle has become one of the major driving factors for the use of instant coffee in the global market. Presently making up 25% of total global retail coffee sales, the market share of instant coffee is consistently growing. As a result of the COVID-19 pandemic outbreak, there has been a significant surge in the utilization of instant coffee in domestic settings.

The growing number of retail outlets has resulted in a wider range of instant coffee choices for consumers, ultimately enhancing the market presence of the instant coffee industry. The expansion of retail outlets ensures that consumers can conveniently purchase instant coffee during routine shopping trips owing to the increased visibility of these products. This convenience factor enhances the overall shopping experience for consumers, that encourages regular and impromptu purchases. Consumers have the opportunity to select from a wide variety of instant coffee flavors, mixes, and brands, which provides them with an extensive array of options to cater to their preferences.
Moreover, the expansion of the retail industry allows instant coffee manufacturers to penetrate new markets and regions. They can tap into previously untapped consumer segments, which leads to business growth and an increased market share of instant coffee. The retail sector's expansion also encompasses the rise of e-commerce platforms. By means of online sales, manufacturers of instant coffee can utilize online retail channels to connect with a wider range of customers across various regions worldwide. This empowers instant coffee producers to vie in the digital marketplace and extend their global customer base.

Instant coffee is made from processed coffee beans, and any fluctuations in the prices of raw coffee beans directly affect the production cost of instant coffee. Extreme weather changes such as drought, frosts, and pests can significantly damage coffee crops, which reduces production and disrupts timely supply in the market. For instance, in November 2021, global coffee prices surged due to challenging conditions in Brazil, including drought, frost, and unusual weather patterns. This trend continued into 2022, with a 14.8% increase in coffee product prices observed in grocery stores. Moreover, the return of El Nino weather condition has been officially confirmed by the US Climate Prediction Center, and forecasters anticipate it to be at least a moderate, possibly even a strong weather event. This weather phenomenon is expected to bring about hotter and drier conditions, particularly in key Robusta coffee-growing regions such as Vietnam and Indonesia. The increased risk of adverse weather conditions poses a threat to crucial coffee supplies from these areas, thus adding up to supply shortages and fluctuation in prices of coffee beans used in instant coffee production.

With increased globalization, consumers in developing regions are exposed to global trends, including the popularity of premium coffee options. This exposure can create a demand for premium instant coffee as consumers seek to align their choices with international preferences and lifestyle trends. As a result, many companies have started introducing premium and innovative instant coffee products to gain market share and maintain competition in this region. For instance, Nestle has launched its first ultra-premium instant coffee as part of the Starbucks lineup in China. The latest offering comes in popular mini-can packaging and utilizes freeze-drying technologies to rapidly freeze the liquid into ice and sublimate some of it into gas to retain the coffee aroma. Despite the high production costs associated with this method, a set of 18 capsules is priced at $24.55, reflecting its premium nature. Similarly, Sleepy owl has launched premium instant coffee in three variants namely original, French vanilla, and hazelnut, to expand its product portfolio and widen accessibility as a coffee brand in India. Thus, there are numerous opportunities for instant coffee manufacturers in these developing regions during the anticipated period.

The instant coffee market is analyzed on the basis of type, packaging, production technology, distribution channel, and region. By type, it is divided into flavored and unflavored. As per packaging, it is categorized into sachet, pouch, and jar. By production technology, it is bifurcated into spray-dried and freeze-dried. Depending on distribution channel, it is fragmented into supermarkets-hypermarkets, convenience store, business-to-business, specialty store, and online sales channel. Region wise, it is analyzed across North America (U.S., Canada, and Mexico), Europe (Germany, Italy, France, the UK, Spain, and the rest of Europe), Asia-Pacific (China, India, Japan, South Korea, Australia, and the rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Brazil, Argentina, South Africa, and the rest of Asia-Pacific).
The major players operating in the global instant coffee market are Nestle SA, The Kraft Heinz Company, Starbucks Corporation, Tata Consumer Products Limited, Strauss Group Inc., The J. M. Smucker Company, Sleepy Owl Coffee Private Limited, illycaffe S.p.A., Unilever PLC, and Koninklijke Douwe Egberts B.V.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the instant coffee market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing instant coffee market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the instant coffee market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global instant coffee market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Industry life cycle assessment, by region
● Product Life Cycles
● Consumer Preference and Product Specifications
● Market share analysis of players by products/segments
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Regulatory Guidelines
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Brands Share Analysis
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● Import Export Analysis/Data
● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format)
● List of customers/consumers/raw material suppliers- value chain analysis
● Market share analysis of players at global/region/country level
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Type
● Unflavored
● Flavored
By Packaging
● Sachet
● Pouch
● Jar
By Production Technology
● Spray-dried
● Freeze-dried
By Distribution Channel
● Supermarkets-Hypermarkets
● Convenience Store
● Business-to-Business
● Specialty Store
● Online Sales Channel
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ Italy
○ France
○ UK
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ India
○ Japan
○ South Korea
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ Argentina
○ South Africa
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Nestle SA
○ The Kraft Heinz Company
○ Tata Consumer Products Limited
○ Unilever PLC
○ Starbucks Corporation
○ Illycaffe S.p.A.
○ Sleepy Owl Coffee Private Limited
○ Koninklijke Douwe Egberts B.V.
○ Strauss Group inc.
○ The J. M. Smucker Company



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate threat of new entrants
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increase in demand for single-serve and convenient packaging
3.4.1.2. Growing demand for flavored instant coffee
3.4.1.3. Expanding retail market
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Fluctuation in raw material prices
3.4.2.2. Competition from coffee shops in developed regions
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Rapid growth in demand for premium instant coffee in developing regions
CHAPTER 4: INSTANT COFFEE MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Flavored
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Unflavored
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: INSTANT COFFEE MARKET, BY PACKAGING
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Sachet
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Pouch
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Jar
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: INSTANT COFFEE MARKET, BY PRODUCTION TECHNOLOGY
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Spray-dried
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Freeze-dried
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: INSTANT COFFEE MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast
7.2. Supermarkets-Hypermarkets
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by region
7.2.3. Market share analysis by country
7.3. Convenience Store
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by region
7.3.3. Market share analysis by country
7.4. Business-to-Business
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by region
7.4.3. Market share analysis by country
7.5. Specialty Store
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by region
7.5.3. Market share analysis by country
7.6. Online Sales Channel
7.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.6.2. Market size and forecast, by region
7.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 8: INSTANT COFFEE MARKET, BY REGION
8.1. Overview
8.1.1. Market size and forecast By Region
8.2. North America
8.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.2. Market size and forecast, by Type
8.2.3. Market size and forecast, by Packaging
8.2.4. Market size and forecast, by Production Technology
8.2.5. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6. Market size and forecast, by country
8.2.6.1. U.S.
8.2.6.1.1. Market size and forecast, by Type
8.2.6.1.2. Market size and forecast, by Packaging
8.2.6.1.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.2.6.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6.2. Canada
8.2.6.2.1. Market size and forecast, by Type
8.2.6.2.2. Market size and forecast, by Packaging
8.2.6.2.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.2.6.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6.3. Mexico
8.2.6.3.1. Market size and forecast, by Type
8.2.6.3.2. Market size and forecast, by Packaging
8.2.6.3.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.2.6.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3. Europe
8.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.2. Market size and forecast, by Type
8.3.3. Market size and forecast, by Packaging
8.3.4. Market size and forecast, by Production Technology
8.3.5. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6. Market size and forecast, by country
8.3.6.1. Germany
8.3.6.1.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.1.2. Market size and forecast, by Packaging
8.3.6.1.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.3.6.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.2. Italy
8.3.6.2.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.2.2. Market size and forecast, by Packaging
8.3.6.2.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.3.6.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.3. France
8.3.6.3.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.3.2. Market size and forecast, by Packaging
8.3.6.3.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.3.6.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.4. UK
8.3.6.4.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.4.2. Market size and forecast, by Packaging
8.3.6.4.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.3.6.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.5. Spain
8.3.6.5.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.5.2. Market size and forecast, by Packaging
8.3.6.5.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.3.6.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.6. Rest of Europe
8.3.6.6.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.6.2. Market size and forecast, by Packaging
8.3.6.6.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.3.6.6.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4. Asia-Pacific
8.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.2. Market size and forecast, by Type
8.4.3. Market size and forecast, by Packaging
8.4.4. Market size and forecast, by Production Technology
8.4.5. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6. Market size and forecast, by country
8.4.6.1. China
8.4.6.1.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.1.2. Market size and forecast, by Packaging
8.4.6.1.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.4.6.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.2. India
8.4.6.2.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.2.2. Market size and forecast, by Packaging
8.4.6.2.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.4.6.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.3. Japan
8.4.6.3.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.3.2. Market size and forecast, by Packaging
8.4.6.3.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.4.6.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.4. South Korea
8.4.6.4.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.4.2. Market size and forecast, by Packaging
8.4.6.4.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.4.6.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.5. Australia
8.4.6.5.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.5.2. Market size and forecast, by Packaging
8.4.6.5.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.4.6.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.6. Rest of Asia-Pacific
8.4.6.6.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.6.2. Market size and forecast, by Packaging
8.4.6.6.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.4.6.6.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5. LAMEA
8.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.2. Market size and forecast, by Type
8.5.3. Market size and forecast, by Packaging
8.5.4. Market size and forecast, by Production Technology
8.5.5. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6. Market size and forecast, by country
8.5.6.1. Brazil
8.5.6.1.1. Market size and forecast, by Type
8.5.6.1.2. Market size and forecast, by Packaging
8.5.6.1.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.5.6.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.2. Argentina
8.5.6.2.1. Market size and forecast, by Type
8.5.6.2.2. Market size and forecast, by Packaging
8.5.6.2.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.5.6.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.3. South Africa
8.5.6.3.1. Market size and forecast, by Type
8.5.6.3.2. Market size and forecast, by Packaging
8.5.6.3.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.5.6.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.4. Rest of LAMEA
8.5.6.4.1. Market size and forecast, by Type
8.5.6.4.2. Market size and forecast, by Packaging
8.5.6.4.3. Market size and forecast, by Production Technology
8.5.6.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 9: COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product mapping of top 10 player
9.4. Competitive dashboard
9.5. Competitive heatmap
9.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1. Nestle SA
10.1.1. Company overview
10.1.2. Key executives
10.1.3. Company snapshot
10.1.4. Operating business segments
10.1.5. Product portfolio
10.1.6. Business performance
10.1.7. Key strategic moves and developments
10.2. The Kraft Heinz Company
10.2.1. Company overview
10.2.2. Key executives
10.2.3. Company snapshot
10.2.4. Operating business segments
10.2.5. Product portfolio
10.2.6. Business performance
10.2.7. Key strategic moves and developments
10.3. Starbucks Corporation
10.3.1. Company overview
10.3.2. Key executives
10.3.3. Company snapshot
10.3.4. Operating business segments
10.3.5. Product portfolio
10.3.6. Business performance
10.3.7. Key strategic moves and developments
10.4. Tata Consumer Products Limited
10.4.1. Company overview
10.4.2. Key executives
10.4.3. Company snapshot
10.4.4. Operating business segments
10.4.5. Product portfolio
10.4.6. Business performance
10.4.7. Key strategic moves and developments
10.5. Strauss Group inc.
10.5.1. Company overview
10.5.2. Key executives
10.5.3. Company snapshot
10.5.4. Operating business segments
10.5.5. Product portfolio
10.5.6. Business performance
10.5.7. Key strategic moves and developments
10.6. The J. M. Smucker Company
10.6.1. Company overview
10.6.2. Key executives
10.6.3. Company snapshot
10.6.4. Operating business segments
10.6.5. Product portfolio
10.6.6. Business performance
10.7. Sleepy Owl Coffee Private Limited
10.7.1. Company overview
10.7.2. Key executives
10.7.3. Company snapshot
10.7.4. Operating business segments
10.7.5. Product portfolio
10.7.6. Key strategic moves and developments
10.8. Illycaffe S.p.A.
10.8.1. Company overview
10.8.2. Key executives
10.8.3. Company snapshot
10.8.4. Operating business segments
10.8.5. Product portfolio
10.8.6. Business performance
10.8.7. Key strategic moves and developments
10.9. Unilever PLC
10.9.1. Company overview
10.9.2. Key executives
10.9.3. Company snapshot
10.9.4. Operating business segments
10.9.5. Product portfolio
10.9.6. Business performance
10.10. Koninklijke Douwe Egberts B.V.
10.10.1. Company overview
10.10.2. Key executives
10.10.3. Company snapshot
10.10.4. Operating business segments
10.10.5. Product portfolio
10.10.6. Business performance
10.10.7. Key strategic moves and developments

 

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