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ハーブティー市場:タイプ別(カモミール、ペパーミント、ハイビスカス、レモングラス、ジンジャー、フルーツ、ブレンド、その他)、パッケージ別(ルースティー、板紙、アルミ缶、ティーバッグ)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンライン販売チャネル、その他):世界の機会分析と産業予測、2023-2032年


Herbal Tea Market By Type (Chamomile, Peppermint, Hibiscus, Lemongrass, Ginger, Fruits, Blends, Others), By Packaging (Loose Tea, Paperboards, Aluminum Tins, Tea Bags), By Distribution Channel (Supermarket-Hypermarket, Specialty Stores, Convenience Stores, Online Sales Channel, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

世界のハーブティー市場は、2022年には24億9,760万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は5.6%を記録し、2032年には43億3,050万ドルに達すると予測されている。 ハーブティーは、人類の歴史を通... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年12月30日 US$5,730
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サマリー

世界のハーブティー市場は、2022年には24億9,760万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は5.6%を記録し、2032年には43億3,050万ドルに達すると予測されている。
ハーブティーは、人類の歴史を通じて一般的な飲料の選択肢であった。ハーブティーに関する最古の文献は紀元前2737年の中国にさかのぼり、紀元後3世紀の文書記録にもその消費が記録されている。この文化的伝統は地理的な境界を越え、ハーブティーは中国からエジプト、日本、ヨーロッパ、そして世界へと旅し、その健康効果における永続的で広範な意義を強調している。
ハーブティー市場は、最近の消費者のナチュラルでオーガニックな茶飲料へのシフトにより急速な成長を遂げている。乾燥ハーブ、花、果物、スパイスから抽出されるハーブティーは、健康志向の消費者に植物由来の自然な飲料を提供する。人工的な香料や保存料を使用していないため、天然素材を好む消費者が多く、加工されていない飲料を求める消費者を惹きつけている。Yogi Tea、Celestial Seasonings、Traditional Medicinals、Teeccino、Pukka Herbsなどの人気ブランドのハーブティーを含め、多くのハーブティーがオーガニック製品として販売されている。これらのお茶は、合成農薬や除草剤、遺伝子組み換え作物(GMO)を使わずに栽培された原料を使用しているのが特徴だ。ハーブティー製品のオーガニック認証は、化学物質への曝露を最小限に抑え、環境的に持続可能な慣行を優先する消費者にとって有益である。

さらに、ナチュラル&オーガニックのトレンドは、食品・飲料業界における透明性の要求と密接に結びついている。そのため、原材料、調達方法、製造方法のトレーサビリティを重視するハーブティー製品は、製品の原産地や製造工程を知ることを重視する消費者の信頼を得ることが期待される。加えて、加工を最小限に抑え、透明性の高いラベルを使用したハーブティーは、クリーンラベル運動に合致し、ストレートで正直な製品処方を優先する消費者にアピールする。その結果、ハーブティーに様々なハーブ、花、果実を利用することで、より多くの個人が日々の健康習慣にこうした自然飲料を好むようになり、市場の成長に大きく寄与している。

ハーブティー業界におけるもう一つの注目すべきトレンドは、地域の垣根を越えたグローバル化である。国際的なブランドは新興市場に進出しており、この分野の成長を後押ししている。グローバルサプライチェーンは、原材料の調達、生産、包装工程に複数の国が関与し、製品の多様性と世界中の消費者へのアクセスを促進している。国や地域によって異なる規制環境は、ハーブティー市場にとって不可欠である。これらの規制は、製品の安全性、表示仕様、成分制限を扱うため、製品開発とマーケティングに影響を与える。成分開示に対する顧客の要求の高まりと規制強化が、クリーンでナチュラルなハーブティー製品の出現を後押ししている。
ハーブティー業界は、デジタル革命によりオンライン販売チャネルや消費者直販(DTC)モデルへの移行が著しい。DTCモデルがブランドと消費者との直接的なつながりを築くことを可能にする一方で、オンライン・プラットフォームは利便性、幅広い商品、個人に合わせたショッピング体験を提供する。消費者のエンゲージメントと売上は、インフルエンサーとの提携やオンライン試着サービスなど、デジタル・マーケティングによって大きく左右される。環境に優しいパッケージの使用や、倫理的な原料調達など、持続可能性や倫理的な懸念がより重要になってきている。消費者の間でオーガニックや遺伝子組み換え作物(GMO)フリーの製品に対する要求が高まっており、製品の開発やテスト方法が変化している。

ハーブティー市場は、カテゴリー、性別、流通チャネル、地域別に分析される。タイプ別では、市場はカモミール、ペパーミント、ハイビスカス、レモングラス、ジンジャー、フルーツ、ブレンド、その他に分けられる。パッケージ別では、ルースティー、板紙、アルミ缶、ティーバッグに区分される。流通チャネル別では、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンライン販売チャネル、その他に分類される。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(ドイツ、英国、フランス、イタリア、スペイン、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、インド、韓国、オーストラリア、シンガポール、その他アジア太平洋)、LAMEA(ブラジル、南アフリカ、トルコ、サウジアラビア、エジプト、その他LAMEA)で分析されている。
世界のハーブティー市場で事業を展開している主な企業は、Tata Consumer Products Limited、The Hain Celestial Group, Inc.、Dilmah Ceylon Tea Company PLC、Bigelow Tea、Tielka、Mountain Rose Herbs、Terra Teas Organic、Indigo Herbs Ltd、The Indian Chai、Organic India Pvt. Ltd.、Organic India Pvt. Ltd.などである。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までのハーブティー市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、ハーブティー市場の有力な機会を特定します。
主な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
ハーブティー市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別、世界別のハーブティー市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略などの分析を含みます。

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エンドユーザーの嗜好とペインポイント
投資機会
製品ベンチマーク/製品仕様と用途
製品ライフサイクル
サプライチェーン分析とベンダーのマージン
地域別新規参入企業
技術動向分析
平均消費支出
消費者の嗜好と製品仕様
ディストリビューターのマージン分析
主要メーカーの新製品開発・製品マトリックス
規制ガイドライン
顧客の関心に特化した追加的な企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなどを含む、エクセル形式)
顧客/消費者/原材料サプライヤーのリスト-バリューチェーン分析
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
SWOT分析
主要市場セグメント
タイプ別
カモミール
ペパーミント
ハイビスカス
レモングラス
ジンジャー
フルーツ
ブレンド
その他
パッケージ別
ルースティー
紙パック
アルミ缶
ティーバッグ
流通チャネル別
スーパーマーケット・ハイパーマーケット
専門店
コンビニエンスストア
オンライン販売チャネル
その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
シンガポール
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
南アフリカ
トルコ
サウジアラビア
エジプト
その他の地域
主要市場プレイヤー
ビゲロー・ティー
テラティーズ・オーガニック
インディアンチャイ
タタ・コンシューマー・プロダクツ・リミテッド
ティエルカ社
Organic India Pvt.
Hain Celestial Group, Inc.
ディルマセイロンティー社
マウンテンローズハーブス
インディゴハーブス

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度
3.3.2.新規参入の脅威は中程度
3.3.3.代替品の脅威は中程度
3.3.4.ライバルの激しさは中程度
3.3.5.買い手の交渉力は中程度
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.ナチュラル・オーガニック飲料へのシフトの増加
3.4.1.2.小売市場の拡大
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.ハーブティーの高価格
3.4.2.2.ハーブティーに含まれる特定のハーブの副作用
3.4.3.機会
3.4.3.1.技術と包装の進歩
3.4.3.2.革新的なハーブティーブレンドの導入
第4章:ハーブティー市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.カモミール
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.市場規模および予測、地域別
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.ペパーミント
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.ハイビスカス
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別市場規模および予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.レモングラス
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.市場規模および予測、地域別
4.5.3.国別市場シェア分析
4.6.生姜
4.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.6.2.市場規模および予測、地域別
4.6.3.国別市場シェア分析
4.7.果物
4.7.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.7.2.地域別の市場規模と予測
4.7.3.国別市場シェア分析
4.8.ブレンド
4.8.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.8.2.地域別の市場規模と予測
4.8.3.国別市場シェア分析
4.9.その他
4.9.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.9.2.地域別の市場規模と予測
4.9.3.国別市場シェア分析
第5章:ハーブティー市場、包装別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.ルースティー
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.板紙
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.アルミ缶
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.ティーバッグ
5.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.5.2.地域別市場規模および予測
5.5.3.国別市場シェア分析
第6章 ハーブティー市場:流通チャネル別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.スーパーマーケット・ハイパーマーケット
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.専門店
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別市場規模および予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.コンビニエンスストア
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別市場規模および予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.オンライン販売チャネル
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.市場規模および予測、地域別
6.5.3.国別市場シェア分析
6.6.その他
6.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.6.2.地域別の市場規模と予測
6.6.3.国別市場シェア分析
第7章 ハーブティー市場、地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模・予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:パッケージ別
7.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:パッケージ別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:パッケージ別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:パッケージ別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.欧州
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(タイプ別
7.3.3.市場規模・予測:パッケージ別
7.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.ドイツ
7.3.5.1.1.市場規模・予測、タイプ別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:パッケージ別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.2.イギリス
7.3.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:パッケージ別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.3.フランス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:パッケージ別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.4.2.市場規模および予測:パッケージ別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:パッケージ別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.6.2.市場規模および予測:パッケージ別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、タイプ別
7.4.3.市場規模・予測:パッケージ別
7.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.1.2.市場規模および予測:パッケージ別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.2.2.市場規模および予測:パッケージ別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:パッケージ別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模および予測:タイプ別
7.4.5.4.2.市場規模および予測:パッケージ別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.5.オーストラリア
7.4.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.5.2.市場規模・予測:パッケージ別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.6.シンガポール
7.4.5.6.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.6.2.市場規模・予測:パッケージ別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.7.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.7.1.市場規模および予測、タイプ別
7.4.5.7.2.市場規模および予測:パッケージ別
7.4.5.7.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(タイプ別
7.5.3.市場規模・予測:パッケージ別
7.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ブラジル
7.5.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.1.2.市場規模および予測:パッケージ別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.2.南アフリカ
7.5.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.2.2.市場規模および予測:パッケージ別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.3.トルコ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.3.2.市場規模および予測:パッケージ別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.4.サウジアラビア
7.5.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.4.2.市場規模・予測:包装材別
7.5.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.5.エジプト
7.5.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.5.2.市場規模・予測:パッケージ別
7.5.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.6.その他の地域
7.5.5.6.1.市場規模および予測:タイプ別
7.5.5.6.2.市場規模および予測:パッケージ別
7.5.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.タタ・コンシューマー・プロダクツ
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.ヘイン・セレスティアル・グループ社
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.3.ディルマ セイロン ティー カンパニー PLC
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.4.ビゲロー・ティー
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.主な戦略的動きと展開
9.5.ティエルカ社
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.6.マウンテンローズハーブス
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.7.テラティーズ・オーガニック
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.8.インディゴハーブス
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.9.インドのチャイ
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.10.オーガニック・インディア社
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績

 

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Summary

The global herbal tea market was valued at $2,497.6 million in 2022, and is projected to reach $4,330.5 million by 2032, registering a CAGR of 5.6% from 2023 to 2032.
Herbal teas have been a prevailing beverage choice throughout human history. The earliest known reference to herbal teas dates to 2737 BC in China, and written records from the third century AD further document their consumption. This cultural tradition has crossed geographical boundaries, with herbal teas making their journey from China to Egypt, Japan, Europe, and beyond, highlighting their enduring and widespread significance in health benefits.
The herbal tea market has experienced rapid growth owing to the shift of consumers towards natural and organic tea beverages in recent times. Herbal teas, derived from dried herbs, flowers, fruits, and spices, offer a natural, plant-based beverage for health-conscious consumers. The absence of artificial flavors and preservatives caters to the preference for natural ingredients, attracting individuals seeking unprocessed beverage options. Many herbal teas, including those from popular brands such as Yogi Tea, Celestial Seasonings, Traditional Medicinals, Teeccino, Pukka Herbs, among others, are available in organic varieties. These teas feature ingredients cultivated without synthetic pesticides, herbicides, or genetically modified organisms (GMOs). The organic certification of herbal tea products serves well to consumers prioritizing products with minimal exposure to chemicals and environmentally sustainable practices.

Moreover, the natural and organic trend is closely linked to a demand for transparency in the food and beverage industry. Thus, herbal tea products that emphasize the traceability of ingredients, sourcing practices, and production methods are expected to gain the trust of consumers who value knowing the origins and manufacturing processes of their products. In addition, herbal teas, with minimal processing and transparent labeling, align with the clean label movement, appealing to those consumers who prioritize straightforward and honest product formulations. As a result, the utilization of various herbs, flower, and fruits in herbal teas contributes significantly to the growth of market as more individuals prefer these natural beverages into their daily health routines.

Another noteworthy trend in the herbal tea industry is globalization, which crosses regional boundaries. International brands are expanding into emerging markets, which helps the sector grow. The global supply chain involves several nations in the procurement of ingredients, production, and packaging processes, promoting product variety and accessibility to consumers around the world. The regulatory environment, which varies by nation and region, is essential to the herbal tea market. These regulations affect product development and marketing as they address product safety, labeling specifications, and ingredient limitations. Increased customer demand for ingredient disclosure and stronger regulations are driving the emergence of clean and natural herbal tea products.
The herbal tea industry has experienced a significant move toward online sales channels and direct-to-consumer (DTC) models owing to the digital revolution. While DTC models enable brands to forge direct connections with consumers, online platforms provide convenience, a wide range of products, and personalized shopping experiences. Consumer engagement and sales are mostly driven by digital marketing, including influencer partnerships and online try-on services. Sustainability and ethical concerns, such as using eco-friendly packaging and sourcing ingredients ethically, have become more important. The increasing demand for organic and genetically modified organism (GMO) free products among consumers is changing how products are developed and tested.

The herbal tea market is analyzed on the basis of category, gender, distribution channel, and region. By type, the market is divided into chamomile, peppermint, hibiscus, lemongrass, ginger, fruits, blends, and others. By packaging, the market is segmented into loose tea, paperboards, aluminum tins, and tea bags. Depending on distribution channel, it is classified into supermarket-hypermarket, specialty stores, convenience stores, online sales channel, and others. Region-wise, the market is analyzed across North America (the U.S., Canada, and Mexico), Europe (Germany, the UK, France, Italy, Spain, and the rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, South Korea, Australia, Singapore, and the rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Brazil, South Africa, Turkey, Saudi Arabia, Egypt, and the rest of LAMEA).
The major players operating in the global herbal tea market are Tata Consumer Products Limited, The Hain Celestial Group, Inc., Dilmah Ceylon Tea Company PLC, Bigelow Tea, Tielka, Mountain Rose Herbs, Terra Teas Organic, Indigo Herbs Ltd, The Indian Chai, Organic India Pvt. Ltd.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the herbal tea market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing herbal tea market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the herbal tea market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global herbal tea market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

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● End user preferences and pain points
● Investment Opportunities
● Product Benchmarking / Product specification and applications
● Product Life Cycles
● Supply Chain Analysis & Vendor Margins
● Upcoming/New Entrant by Regions
● Technology Trend Analysis
● Average Consumer Expenditure
● Consumer Preference and Product Specifications
● Distributor margin Analysis
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Regulatory Guidelines
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format)
● List of customers/consumers/raw material suppliers- value chain analysis
● Market share analysis of players at global/region/country level
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Type
● Chamomile
● Peppermint
● Hibiscus
● Lemongrass
● Ginger
● Fruits
● Blends
● Others
By Packaging
● Loose Tea
● Paperboards
● Aluminum Tins
● Tea Bags
By Distribution Channel
● Supermarket-Hypermarket
● Specialty Stores
● Convenience Stores
● Online Sales Channel
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ UK
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Singapore
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ South Africa
○ Turkey
○ Saudi Arabia
○ Egypt
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Bigelow Tea
○ Terra Teas Organic
○ The Indian Chai
○ Tata Consumer Products Limited
○ Tielka Pty Ltd.
○ Organic India Pvt. Ltd.
○ The Hain Celestial Group, Inc.
○ Dilmah Ceylon Tea Company PLC
○ Mountain Rose Herbs
○ Indigo Herbs Ltd.



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate threat of new entrants
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate intensity of rivalry
3.3.5. Moderate bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increased shift toward natural and organic beverages
3.4.1.2. Expanding retail market
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High price of herbal tea
3.4.2.2. Side effects of certain herbs in herbal tea
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Technological and packaging advancements
3.4.3.2. Introduction of innovative herbal tea blends
CHAPTER 4: HERBAL TEA MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Chamomile
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Peppermint
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Hibiscus
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Lemongrass
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Ginger
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
4.7. Fruits
4.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.7.2. Market size and forecast, by region
4.7.3. Market share analysis by country
4.8. Blends
4.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.8.2. Market size and forecast, by region
4.8.3. Market share analysis by country
4.9. Others
4.9.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.9.2. Market size and forecast, by region
4.9.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: HERBAL TEA MARKET, BY PACKAGING
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Loose Tea
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Paperboards
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Aluminum Tins
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Tea Bags
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: HERBAL TEA MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Supermarket-Hypermarket
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Specialty Stores
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Convenience Stores
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Online Sales Channel
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
6.6. Others
6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.6.2. Market size and forecast, by region
6.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: HERBAL TEA MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.3. Market size and forecast, by Packaging
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Packaging
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Packaging
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Packaging
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.3. Market size and forecast, by Packaging
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Packaging
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2. UK
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Packaging
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Packaging
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Packaging
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Packaging
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Packaging
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.3. Market size and forecast, by Packaging
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Packaging
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Packaging
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Packaging
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Packaging
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5. Australia
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Packaging
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.6. Singapore
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Packaging
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.7. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.7.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.7.2. Market size and forecast, by Packaging
7.4.5.7.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Type
7.5.3. Market size and forecast, by Packaging
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Packaging
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2. South Africa
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Packaging
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3. Turkey
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Packaging
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.4. Saudi Arabia
7.5.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Packaging
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.5. Egypt
7.5.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.5.2. Market size and forecast, by Packaging
7.5.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.6. Rest of LAMEA
7.5.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.6.2. Market size and forecast, by Packaging
7.5.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Tata Consumer Products Limited
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. The Hain Celestial Group, Inc.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.3. Dilmah Ceylon Tea Company PLC
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.4. Bigelow Tea
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Key strategic moves and developments
9.5. Tielka Pty Ltd.
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.6. Mountain Rose Herbs
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. Terra Teas Organic
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. Indigo Herbs Ltd.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.9. The Indian Chai
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.10. Organic India Pvt. Ltd.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance

 

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