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ミールリプレイスメントシェイク市場:形態別(液体、粉末)、フレーバー別(バニラデーツ、チョコレート、ストラベリー、バナナ、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、ドラッグストア、コンビニエンスストア、オンライン販売チャネル、その他):世界の機会分析と産業予測、2023-2032年


Meal Replacement Shakes Market By Form (Liquid, Powder), By Flavor (Vanilla Date, Chocolate, Straberry, Banana, Others), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Drug Stores, Convenience Stores, Online Sales Channel, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

ミール・リプレースメント・シェイクは、従来の食事に代わる、便利で栄養バランスの取れた食事を提供するために考案された飲料である。シェイクには通常、大栄養素(タンパク質、炭水化物、脂肪)、ビタミン、ミ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年12月30日 US$5,730
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サマリー

ミール・リプレースメント・シェイクは、従来の食事に代わる、便利で栄養バランスの取れた食事を提供するために考案された飲料である。シェイクには通常、大栄養素(タンパク質、炭水化物、脂肪)、ビタミン、ミネラルが配合され、総合的な栄養プロフィールを提供している。その目的は、通常の食事を便利で簡単に摂取できるオプションに置き換えることであり、カロリー摂取量を管理したり、特定の食事目標を達成したりするための迅速で効率的な方法を求める個人がよく利用する。さらに、これらの飲料は、個人が必要とするカロリーを補給し、免疫システムの強化に貢献し、体重を管理し、身体に必要な栄養素を提供するのに役立つ。すぐに飲めるシェイクタイプや、豆乳や牛乳と混ぜて飲む粉末タイプがある。さらに、チョコレート、ストロベリー&バナナ・コンビネーション、ピーチ、アボカドなど、さまざまなフレーバーがある。

消費者の日々のスケジュールは年々慌ただしくなっており、日々の家事に取り組むためにライフスタイルの変化が必要となっている。ライフスタイルの変化は人々の健康に悪影響を及ぼし、肥満、心血管疾患、ビタミン欠乏症などの健康障害の大きな原因となっている。このような問題への対応として、食事代替シェイクメーカーはミネラル、アルカロイド、抗酸化物質、タンパク質を多く含む飲料を開発した。こうした需要に対応するため、市場のプレーヤーは斬新で革新的な製品を投入している。例えば、Perrigo Company Plc.の子会社であるXLS Medical社は、チョコレート、ストロベリー、バニラの3種類のフレーバーを揃えた新しい食事代替シェイク「Active Shape」を発売した。アルカリ性シェイクは、大腸の洗浄、アンチエイジング、肌の保湿といった健康上の利点があるため、顧客は甘味飲料からシェイクに移行するよう勧められている。

今日、世界中で最も懸念されている問題は環境悪化であり、これは工業メーカーが低品質の包装・加工材料を使用することによって悪化している。低品質のペットボトルや金属缶の使用は、二酸化炭素排出量を増加させ、環境に悪影響を与えます。ミールリプレイスメントシェイク製品(レディ・トゥ・ドリンクを除く)のカートン包装は、この問題の解決策となりうる。カートンの使用は、環境へのストレスを軽減し、プラスチック汚染の防止に役立つ。メーカー各社は、製品の賞味期限を延ばし、日光や湿気、異物から製品を保護する革新的なカートン包装技術を開発している。例えば、テトラパックは2021年にLeap Accelerator Programを導入し、製造企業が現在の市場ニーズに対応する様々な商品を企画・開発するのを支援している。これにより、以前は困難であった強酸性製品の新しいパッケージの開発が可能になる。このように、カートン包装は製品の安全性を確保しながら環境問題を解決する可能性がある。
世界のミールリプレイスメントシェイク市場は、製品タイプ、フレーバー、販売チャネル、地域に区分される。製品タイプによって、市場は液体と粉末に分類される。フレーバー別では、バニラ、チョコレート、ストロベリー、バナナ、その他に分類される。販売チャネル別では、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、ドラッグストア・薬局、コンビニエンスストア、オンラインチャネル、その他に分類される。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(ドイツ、英国、フランス、イタリア、スペイン、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、その他アジア太平洋)、LAMEA(ブラジル、アルゼンチン、アラブ首長国連邦、南アフリカ、その他LAMEA)に分析される。

世界のミールリプレイスメントシェイク市場で事業を展開するプレイヤーは、ミールリプレイスメントシェイク市場シェアを拡大し、収益性を高め、市場での競争力を維持するために様々な開発戦略を採用しています。本レポートに掲載されている主要企業は、Amway International Inc.、Abbott Laboratories、Trinkkost GmbH、Perrigo Company、Herbalife International of America, Inc.、Nestle S/A、Kellogg Company、Huel Inc.、Atkins US.、USANA Health Sciences Inc.などです。その他の市場プレイヤーは、National Beverage Corporation、Biofood EST、Saturo Foods GmbH、Nutrition & Sante Iberia SL、Soylent, Inc.、Peeroton GMBH、Marico Pvt Ltd.、Formulite Pty Ltd.、NU Skincare Inc.、Zywie Ventures Private Limitedである。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までの食事代替シェイク市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスの定量的分析を提供し、食事代替シェイク市場の有力な市場機会を特定します。
主な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
ミールリプレイスメントシェイク市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別および世界別のミールリプレイスメントシェイク市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
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ご購入前またはご購入後に、ご希望の企業プロフィールを5社追加で無料アップデート
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消費者の購買行動分析
ペインポイント分析
クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
過去の市場データ
主要市場セグメント
形態別
液体
粉末
フレーバー別
バニラデーツ
チョコレート
ストロベリー
バナナ
その他
流通チャネル別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
ドラッグストア
コンビニエンスストア
オンライン販売チャネル
その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
アルゼンチン
アラブ首長国連邦
南アフリカ
その他の地域
主要市場プレイヤー
アボット・ラボラトリーズ
アムウェイ
ソイレント
フエル・リミテッド
ハーバライフ・ニュートリション
ネルソンLLC
ボブスレッドミルナチュラルフーズ
ネスレ
グランビアPLC

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.便利で小分けされた食品への需要の高まり
3.4.1.2.食事代替シェイクにおける革新的なフレーバーと新製品の導入
3.4.1.3.市場プレーヤーによる強力なブランド化と広告
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.食事代替シェイクの高コスト
3.4.2.2.代替品の増加
3.4.3.機会
3.4.3.1.ビーガン食置き換えシェイクの導入
3.4.3.2.自然な風味と甘味を持つミール・リプレースメント・シェイクの導入
第4章:食事代替シェイク市場、形態別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.液体
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.粉体
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章:ミールリプレイスメントシェイク市場、フレーバー別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.バニラ日付
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.チョコレート
5.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別市場規模および予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.ストラベリー
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.バナナ
5.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.5.2.市場規模および予測、地域別
5.5.3.国別市場シェア分析
5.6.その他
5.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.6.2.地域別の市場規模と予測
5.6.3.国別市場シェア分析
第6章:ミールリプレイスメントシェイク市場:流通チャネル別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
6.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別市場規模および予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.ドラッグストア
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.市場規模および予測(地域別
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.コンビニエンスストア
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別市場規模および予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.オンライン販売チャネル
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.市場規模および予測、地域別
6.5.3.国別市場シェア分析
6.6.その他
6.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.6.2.地域別の市場規模と予測
6.6.3.国別市場シェア分析
第7章:ミールリプレイスメントシェイク市場、地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(形態別
7.2.3.市場規模・予測:フレーバー別
7.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:形態別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:形態別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:形態別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.欧州
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(形態別
7.3.3.市場規模・予測:フレーバー別
7.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.ドイツ
7.3.5.1.1.市場規模・予測、形態別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.2.イギリス
7.3.5.2.1.市場規模・予測:形態別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.3.フランス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:形態別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模および予測:形態別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模・予測:形態別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模および予測:形態別
7.3.5.6.2.市場規模および予測:フレーバー別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、形態別
7.4.3.市場規模・予測:フレーバー別
7.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:形態別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:形態別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:形態別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.4.オーストラリア
7.4.5.4.1.市場規模・予測:形態別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.5.韓国
7.4.5.5.1.市場規模および予測:形態別
7.4.5.5.2.市場規模および予測:フレーバー別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模および予測:形態別
7.4.5.6.2.市場規模および予測:フレーバー別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(形態別
7.5.3.市場規模・予測:フレーバー別
7.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ブラジル
7.5.5.1.1.市場規模・予測:形態別
7.5.5.1.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.2.アルゼンチン
7.5.5.2.1.市場規模・予測:形態別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.3.アラブ首長国連邦
7.5.5.3.1.市場規模・予測:形態別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.4.南アフリカ
7.5.5.4.1.市場規模・予測:形態別
7.5.5.4.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.5.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.5.その他のラメア地域
7.5.5.5.1.市場規模および予測:形態別
7.5.5.5.2.市場規模および予測:フレーバー別
7.5.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.ネスレS.A.
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.アボット・ラボラトリーズ
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.ハーバライフ・ニュートリション
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.アムウェイ・コーポレーション
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.5.グランビアPLC
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.5.7.主な戦略的動きと展開
9.6.ソイレント
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.6.7.主な戦略的動きと展開
9.7.フエル・リミテッド
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.8.ネルソンLLC.
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.9.ボブズ・レッド・ミル・ナチュラル・フーズ
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ

 

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Summary

Meal replacement shakes are beverages designed to provide a convenient and nutritionally balanced alternative to a traditional meal. These shakes typically contain a mix of macronutrients (proteins, carbohydrates, and fats), vitamins, and minerals to offer a well-rounded nutritional profile. The goal is to replace a regular meal with a convenient and easily consumable option, often used by individuals seeking a quick and efficient way to manage their caloric intake or meet specific dietary goals. Furthermore, these beverages help to replenish an individual's calorie needs, contribute to immune system strengthening, keep weight under control, and offer necessary nutrients to the body. They are available as ready-to-drink shakes or in powder form, which may be mixed with soy milk or milk. In addition, they are available in a variety of flavors, including chocolate, strawberry & banana combination, peach, and avocado.

Consumers' daily schedules have become hectic over the years, necessitating a lifestyle change to tackle the daily chores. Lifestyle change is negatively impacting the health of people and is becoming a major cause of health difficulties such as obesity, cardiovascular illness, and vitamin deficiencies. The response to this aforementioned problem is that manufacturers of Meal replacement shakes have developed drinks that are high in minerals, alkaloids, antioxidants, and protein. To address such demands, market players are introducing novel and innovative products. For instance, XLS Medical, a subsidiary of Perrigo Company Plc., launched a new range of Meal replacement shakes, Active Shape in three flavors, including chocolate, strawberry, and vanilla. Customers are encouraged to shift from sweetened beverages to Meal replacement shakes due to the associated health benefits such as colon cleansing capabilities, anti-aging, and skin hydration properties, with alkaline Meal replacement shakes.

The most concerning issue, today, across the globe is environmental deterioration, which is aggravated by industrial manufacturers, as these industries use low-quality packaging and processing material. The usage of low-quality plastic bottles and metal cans harms the environment by increasing the carbon footprint. Carton packaging for Meal replacement shakes products (excluding ready-to-drink) can be the solution to this issue. The use of cartons reduces environmental stress and aids in the prevention of plastic pollution. Manufacturers are developing innovative carton packaging technologies to extend the shelf life of the product and protect the product from sunlight, moisture, and foreign particles. For example, Tetra Pak introduced its Leap Accelerator Program in 2021, which assists manufacturing firms in planning and developing various goods that would address the current market needs. It allows the development of new packaging for high acidic products that were previously difficult. Thus, carton packaging may solve environmental problems while ensuring product safety.
The global Meal replacement shakes market is segmented into product type, flavor, sales channel, and region. Depending on product type, the market is categorized into liquid and powder. On the basis of flavor, it is segregated into vanilla, chocolate, strawberry, banana, and others. By sales channels, it is categorized into hypermarkets/supermarkets, drug stores & pharmacies, convenience stores, online channels, and others. Region wise, it is analyzed across North America (the U.S., Canada, and Mexico), Europe (Germany, UK, France, Italy, Spain, and rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, Australia, South Korea, and rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Brazil, Argentina, United Arab Emirates, South Africa, and rest of LAMEA).

Players operating in the global Meal replacement shakes market have adopted various developmental strategies to expand their Meal replacement shakes market share, increase profitability, and remain competitive in the market. The key players profiled in this report include Amway International Inc, Abbott Laboratories, Trinkkost GmbH, Perrigo Company, Herbalife International of America, Inc., Nestle S/A, Kellogg Company, Huel Inc., Atkins US., and USANA Health Sciences Inc. The other market players are National Beverage Corporation, Biofood EST, Saturo Foods GmbH, Nutrition & Sante Iberia SL, Soylent, Inc., Peeroton GMBH, Marico Pvt Ltd., Formulite Pty Ltd., NU Skincare Inc., and Zywie Ventures Private Limited.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the meal replacement shakes market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing meal replacement shakes market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the meal replacement shakes market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global meal replacement shakes market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Consumer Buying Behavior Analysis
● Pain Point Analysis
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Historic market data
Key Market Segments
By Form
● Liquid
● Powder
By Flavor
● Vanilla Date
● Chocolate
● Straberry
● Banana
● Others
By Distribution Channel
● Supermarkets/Hypermarkets
● Drug Stores
● Convenience Stores
● Online Sales Channel
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ UK
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ Australia
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ Argentina
○ United Arab Emirates
○ South Africa
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Abbott Laboratories
○ Amway Corporation
○ Soylent
○ Huel Limited
○ Herbalife Nutrition Ltd.
○ Nellson LLC.
○ Bob’s Red Mill Natural Foods
○ Nestle S.A.
○ Glanbia PLC



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rise in demand for convenient and small portion food
3.4.1.2. Introduction of innovative flavors and new product variants in Meal replacement shakes
3.4.1.3. Strong branding and advertisement by market players
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High cost of Meal replacement shakes
3.4.2.2. Increase in availability of alternatives
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Introduction of vegan Meal replacement shakes
3.4.3.2. Introduction of naturally flavor and sweetened Meal replacement shakes
CHAPTER 4: MEAL REPLACEMENT SHAKES MARKET, BY FORM
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Liquid
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Powder
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: MEAL REPLACEMENT SHAKES MARKET, BY FLAVOR
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Vanilla Date
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Chocolate
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Straberry
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Banana
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
5.6. Others
5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2. Market size and forecast, by region
5.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: MEAL REPLACEMENT SHAKES MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Supermarkets/Hypermarkets
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Drug Stores
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Convenience Stores
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Online Sales Channel
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
6.6. Others
6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.6.2. Market size and forecast, by region
6.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: MEAL REPLACEMENT SHAKES MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Form
7.2.3. Market size and forecast, by Flavor
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Form
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Flavor
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Form
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Flavor
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Form
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Flavor
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Form
7.3.3. Market size and forecast, by Flavor
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Form
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2. UK
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Form
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Form
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Form
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Form
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Form
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Form
7.4.3. Market size and forecast, by Flavor
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Form
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Form
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Form
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4. Australia
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Form
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5. South Korea
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Form
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Form
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Form
7.5.3. Market size and forecast, by Flavor
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Form
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Flavor
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2. Argentina
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Form
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Flavor
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3. United Arab Emirates
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Form
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Flavor
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.4. South Africa
7.5.5.4.1. Market size and forecast, by Form
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Flavor
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.5. Rest of LAMEA
7.5.5.5.1. Market size and forecast, by Form
7.5.5.5.2. Market size and forecast, by Flavor
7.5.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Nestle S.A.
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. Abbott Laboratories
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.2.7. Key strategic moves and developments
9.3. Herbalife Nutrition Ltd.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.3.7. Key strategic moves and developments
9.4. Amway Corporation
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.5. Glanbia PLC
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.5.7. Key strategic moves and developments
9.6. Soylent
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.6.7. Key strategic moves and developments
9.7. Huel Limited
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. Nellson LLC.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.9. Bob’s Red Mill Natural Foods
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio

 

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