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ワークフロー管理システム市場:コンポーネント別(ソフトウェア、サービス)、企業規模別(大企業、中小企業)、展開形態別(オンプレミス、クラウド)、産業別(BFSI、小売、教育、IT・通信、医療、運輸、その他):2023年~2032年の世界の機会分析と産業予測


Workflow Management Systems Market By Component (Software, Services), By Enterprise Size (Large Enterprise, SMEs), By Deployment Mode (On-premise, Cloud), By Industry (BFSI, Retail, Education, IT and telecom, Healthcare, Transportation, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

ワークフロー管理システムは、ワークフローを自動化し、合理化することで、作業を容易にします。ワークフロー管理システムは、タスクの重複を削減し、生産性と効率性を確保します。フォームの作成は、大量のデー... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

ワークフロー管理システムは、ワークフローを自動化し、合理化することで、作業を容易にします。ワークフロー管理システムは、タスクの重複を削減し、生産性と効率性を確保します。フォームの作成は、大量のデータを保持するため、ワークフローシステムの最も重要なタスクと考えられています。ワークフローはビジネスオペレーションにおいて重要な役割を果たします。ワークフローの例としては、経費精算プロセス、調達依頼、休暇管理などがあります。各ビジネスプロセスは独立したワークフローですが、作成、レビュー、様々なステークホルダーからの承認、次のプロセスへのマッピングなど、複数のプロセスが含まれています。
各地域におけるリモートワーク環境の重視の高まりは、ワークフロー管理システム市場の主要な推進要因のひとつである。世界の労働人口のかなりの部分が従来とは異なるオフィス環境で業務を行っているため、組織は最適化リスクの高まりに直面している。異なる場所やデバイスから企業ネットワークや機密情報にアクセスする遠隔地の従業員の存在は、悪意のある個人が悪用する脆弱性につながる。そのため、ワークフロー管理システムが提供するリアルタイムの識別、定期的な監視、最適化機能に対する需要が高まっています。これらのソリューションは、リモートアクセスポイントの保護、リモートワーカーを狙った脅威の検出と緩和、安全な接続性の確保を可能にし、現在のリモートワークの状況において不可欠なものとなっています。

さらに、同市場はワークフロー管理システムのソリューションやサービスに関連する多額の費用によって大きな影響を受けている。主に、予算に制約のある中小企業にとっては、こうした経費が足かせとなる可能性がある。中小企業は、ワークフロー管理システムを経済的負担として認識し、サイバーセキュリティ対策への投資不足を招き、サイバー脅威に対して脆弱になる可能性がある。これにより、ワークフロー管理システム・ソリューション&サービスの高コストによる悪影響がさらに軽減される。
さらに、ワークフロー管理システム市場にプラスの影響を与える注目すべき要因として、複数の業界における先端技術の採用の増加や、世界市場の成長を後押しする遠隔地および分散型ワークフォースの増加が挙げられる。しかしながら、ワークフロー管理システムに関連する高い導入コストや、ワークフロー管理システムと既存システムとの統合における複雑性が、市場成長の妨げとなる可能性がある。しかし、クラウドベースの技術導入の増加は、市場プレーヤーに有利な市場機会を提供する。

ワークフロー管理システムの世界市場は、コンポーネント、企業規模、導入形態、産業、地域によって区分される。コンポーネントベースでは、市場はソフトウェアとサービスに区分される。企業規模ベースでは、市場は大企業と中小企業に区分される。導入形態別では、オンプレミスとクラウドに区分される。業種別では、BFSI、小売、教育、IT・通信、医療・運輸、その他に区分される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析される。
世界のワークフロー管理システム市場で事業を展開する市場プレイヤー本レポートではさらに、現在の動向と主要な投資分野について概説しています。さらに、業界の競争シナリオと各ステークホルダーの役割を理解するためのポーターのファイブフォース分析も含まれています。本レポートでは、主要市場プレーヤーが市場での足場を維持するために採用した戦略を特集しています。さらに、市場シェアを拡大し、業界内の激しい競争を維持するために、主要な市場プレイヤーの競争状況を明らかにしています。市場参入主要企業には、Appian Corporation、Bizagi Limited、IBM Corporation、Microsoft Corporation、Newgen Software Technologies Limited、Nintex Global Limited、Oracle Corporation、Pegasystems Inc.、ServiceNow, Inc.、Software AG、TIBCO Software Inc.などが含まれる。

ステークホルダーにとっての主なメリット
ワークフロー管理システムの市場予測を、現在および将来の動向とともに詳細に分析し、差し迫った投資ポケットを説明します。
ワークフロー管理システムの市場動向における主要な促進要因、阻害要因、機会、およびそれらの影響分析に関する情報を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、業界で活動するバイヤーとサプライヤーの影響力を示します。
2022年から2032年までのワークフロー管理システム市場の定量分析により、市場の可能性を判断します。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
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無料アップデートとして、購入前または購入後に、ご希望の会社プロファイルを5つ追加。
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
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本レポートのカスタマイズの可能性(別途費用とスケジュールが必要です。)
投資機会
製品/セグメント別プレーヤーの市場シェア分析
規制ガイドライン
クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
SWOT分析
主要市場セグメント
コンポーネント別
サービス
ソフトウェア
企業規模別
大企業
中小企業
導入形態別
オンプレミス
クラウド
業種別
BFSI
小売
教育
IT・通信
ヘルスケア
運輸
その他
地域別
北米
米国
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
アッピアン・コーポレーション
マイクロソフト株式会社
マイクロソフト株式会社
ペガシステムズ
ServiceNow, Inc.
ニンテックス・グローバル・リミテッド
ソフトウェア AG
ビザギ・リミテッド
オラクル
TIBCO Software Inc.
ニュージェン・ソフトウェア・テクノロジーズ・リミテッド

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.複数の産業で先端技術の採用が増加
3.4.1.2.リモートワークや分散型ワークフォースの増加
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.ワークフロー管理システムの導入コストの高さ
3.4.2.2.ワークフロー管理システムと既存システムとの統合における複雑さ
3.4.3.機会
3.4.3.1.クラウドベースのテクノロジー導入の増加
第4章:ワークフロー管理システム市場、コンポーネント別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.ソフトウェア
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.サービス
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 ワークフロー管理システム市場:企業規模別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.大企業
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.中小企業
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別の市場シェア分析
第6章 ワークフロー管理システム市場:展開形態別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.オンプレミス
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.クラウド
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
第7章 ワークフロー管理システム市場:産業別
7.1.概要
7.1.1.市場規模と予測
7.2.BFSI
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.地域別の市場規模と予測
7.2.3.国別市場シェア分析
7.3.小売
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.地域別の市場規模と予測
7.3.3.国別市場シェア分析
7.4.教育
7.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.4.2.地域別の市場規模と予測
7.4.3.国別市場シェア分析
7.5.IT・通信
7.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.5.2.地域別の市場規模と予測
7.5.3.国別市場シェア分析
7.6.ヘルスケア
7.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.6.2.地域別の市場規模と予測
7.6.3.国別市場シェア分析
7.7.輸送
7.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.7.2.地域別の市場規模と予測
7.7.3.国別市場シェア分析
7.8.その他
7.8.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.8.2.地域別の市場規模と予測
7.8.3.国別市場シェア分析
第8章 ワークフロー管理システム市場:地域別
8.1.概要
8.1.1.市場規模および予測 地域別
8.2.北米
8.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.2.2.市場規模および予測(コンポーネント別
8.2.3.市場規模・予測:企業規模別
8.2.4.市場規模・予測:導入形態別
8.2.5.市場規模・予測:産業別
8.2.6.市場規模・予測:国別
8.2.6.1.米国
8.2.6.1.1.市場規模および予測:コンポーネント別
8.2.6.1.2.市場規模・予測:企業規模別
8.2.6.1.3.市場規模・予測:導入形態別
8.2.6.1.4.市場規模・予測:産業別
8.2.6.2.カナダ
8.2.6.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.2.6.2.2.市場規模・予測:企業規模別
8.2.6.2.3.市場規模・予測:導入形態別
8.2.6.2.4.市場規模・予測:産業別
8.3.欧州
8.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.3.2.市場規模および予測(コンポーネント別
8.3.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.4.市場規模・予測:導入形態別
8.3.5.市場規模・予測:産業別
8.3.6.市場規模・予測:国別
8.3.6.1.英国
8.3.6.1.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.1.2.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.1.3.市場規模・予測:導入形態別
8.3.6.1.4.市場規模・予測:産業別
8.3.6.2.ドイツ
8.3.6.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.2.2.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.2.3.市場規模・予測:導入形態別
8.3.6.2.4.市場規模・予測:産業別
8.3.6.3.フランス
8.3.6.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.3.2.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.3.3.市場規模・予測:導入形態別
8.3.6.3.4.市場規模・予測:産業別
8.3.6.4.イタリア
8.3.6.4.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.4.2.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.4.3.市場規模・予測:導入形態別
8.3.6.4.4.市場規模・予測:産業別
8.3.6.5.スペイン
8.3.6.5.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.5.2.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.5.3.市場規模・予測:導入形態別
8.3.6.5.4.市場規模・予測:産業別
8.3.6.6.その他のヨーロッパ
8.3.6.6.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.6.2.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.6.3.市場規模・予測:導入形態別
8.3.6.6.4.市場規模・予測:産業別
8.4.アジア太平洋地域
8.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.4.2.市場規模および予測、コンポーネント別
8.4.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.4.市場規模・予測:導入形態別
8.4.5.市場規模・予測:産業別
8.4.6.市場規模・予測:国別
8.4.6.1.中国
8.4.6.1.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.1.2.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.1.3.市場規模・予測:導入形態別
8.4.6.1.4.市場規模・予測:産業別
8.4.6.2.日本
8.4.6.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.2.2.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.2.3.市場規模・予測:導入形態別
8.4.6.2.4.市場規模・予測:産業別
8.4.6.3.インド
8.4.6.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.3.2.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.3.3.市場規模・予測:導入形態別
8.4.6.3.4.市場規模・予測:産業別
8.4.6.4.オーストラリア
8.4.6.4.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.4.2.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.4.3.市場規模・予測:導入形態別
8.4.6.4.4.市場規模・予測:産業別
8.4.6.5.韓国
8.4.6.5.1.市場規模および予測:コンポーネント別
8.4.6.5.2.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.5.3.市場規模・予測:導入形態別
8.4.6.5.4.市場規模・予測:産業別
8.4.6.6.その他のアジア太平洋地域
8.4.6.6.1.市場規模および予測、コンポーネント別
8.4.6.6.2.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.6.3.市場規模・予測:導入形態別
8.4.6.6.4.市場規模・予測:産業別
8.5.ラメア
8.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.5.2.市場規模および予測(コンポーネント別
8.5.3.市場規模・予測:企業規模別
8.5.4.市場規模・予測:導入形態別
8.5.5.市場規模・予測:産業別
8.5.6.市場規模・予測:国別
8.5.6.1.ラテンアメリカ
8.5.6.1.1.市場規模および予測、コンポーネント別
8.5.6.1.2.市場規模・予測:企業規模別
8.5.6.1.3.市場規模・予測:導入形態別
8.5.6.1.4.市場規模・予測:産業別
8.5.6.2.中東
8.5.6.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.5.6.2.2.市場規模・予測:企業規模別
8.5.6.2.3.市場規模・予測:導入形態別
8.5.6.2.4.市場規模・予測:産業別
8.5.6.3.アフリカ
8.5.6.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.5.6.3.2.市場規模・予測:企業規模別
8.5.6.3.3.市場規模・予測:導入形態別
8.5.6.3.4.市場規模・予測:産業別
第9章 競争環境
9.1.はじめに
9.2.上位の勝利戦略
9.3.トップ10選手の製品マッピング
9.4.競合ダッシュボード
9.5.競合ヒートマップ
9.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第10章 企業プロフィール
10.1.アッピアン・コーポレーション
10.1.1.会社概要
10.1.2.主要役員
10.1.3.スナップショット
10.1.4.事業セグメント
10.1.5.製品ポートフォリオ
10.1.6.業績
10.1.7.主な戦略的動きと展開
10.2.ビザギ・リミテッド
10.2.1.会社概要
10.2.2.主要役員
10.2.3.スナップショット
10.2.4.事業セグメント
10.2.5.製品ポートフォリオ
10.2.6.主な戦略的動きと展開
10.3.IBMコーポレーション
10.3.1.会社概要
10.3.2.主要役員
10.3.3.スナップショット
10.3.4.事業セグメント
10.3.5.製品ポートフォリオ
10.3.6.業績
10.3.7.主な戦略的動きと展開
10.4.マイクロソフト株式会社
10.4.1.会社概要
10.4.2.主要役員
10.4.3.スナップショット
10.4.4.事業セグメント
10.4.5.製品ポートフォリオ
10.4.6.業績
10.4.7.主な戦略的動きと展開
10.5.ニュージェン・ソフトウェア・テクノロジーズ・リミテッド
10.5.1.会社概要
10.5.2.主要役員
10.5.3.スナップショット
10.5.4.事業セグメント
10.5.5.製品ポートフォリオ
10.5.6.業績
10.5.7.主な戦略的動きと展開
10.6.ニンテックス・グローバル・リミテッド
10.6.1.会社概要
10.6.2.主要役員
10.6.3.スナップショット
10.6.4.事業セグメント
10.6.5.製品ポートフォリオ
10.6.6.主な戦略的動きと展開
10.7.オラクル
10.7.1.会社概要
10.7.2.主要役員
10.7.3.スナップショット
10.7.4.事業セグメント
10.7.5.製品ポートフォリオ
10.7.6.業績
10.7.7.主な戦略的動きと展開
10.8.ペガシステムズ
10.8.1.会社概要
10.8.2.主要役員
10.8.3.スナップショット
10.8.4.事業セグメント
10.8.5.製品ポートフォリオ
10.8.6.業績
10.8.7.主な戦略的動きと展開
10.9.サービスナウ社
10.9.1.会社概要
10.9.2.主要役員
10.9.3.スナップショット
10.9.4.事業セグメント
10.9.5.製品ポートフォリオ
10.9.6.業績
10.9.7.主な戦略的動きと展開
10.10.ソフトウェアAG
10.10.1.会社概要
10.10.2.主要役員
10.10.3.スナップショット
10.10.4.事業セグメント
10.10.5.製品ポートフォリオ
10.10.6.業績
10.10.7.主な戦略的動きと展開
10.11.TIBCOソフトウェア
10.11.1.会社概要
10.11.2.主要役員
10.11.3.スナップショット
10.11.4.事業セグメント
10.11.5.製品ポートフォリオ

 

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Summary

Workflow management system is automating and streamlining the workflows for ease. It helps cut all the task redundancies and ensures productivity and efficiency. Form creation is considered the most important task of a workflow system as it holds a great deal of data. Workflows play an important role in business operations. Examples of workflows are reimbursement process, procurement requisition, leave management, and others. Though each business process is a separate workflow, these contain several processes like creation, review, approval from various stakeholders, and mapping to the following processes.
Growing emphasis on remote work environments across regions is one of the major driving factors for the workflow management systems market. With a substantial portion of the global workforce operating in non-traditional office environments, organizations are faced with heightened optimization risks. The presence of remote employees who gain access to corporate networks and sensitive information from different locations and devices leads to vulnerabilities that malicious individuals exploit. Thus, there is a growing demand for real-time identification, regular monitoring, and optimization capabilities provided by workflow management systems. These solutions enable organizations to safeguard remote access points, detect and mitigate threats aimed at remote workers, and ensure secure connectivity, making them essential in the current landscape of remote work.

Furthermore, the market is profoundly influenced by considerable expenses related to workflow management system solutions and services. Primarily, these expenses can serve as a deterrent for smaller and medium-sized enterprises (SMEs) with constrained budgets. SMEs may perceive workflow management system as a financial burden, leading to insufficient investment in cybersecurity measures and rendering them vulnerable to cyber threats. This will further reduce the negative impact caused by the high costs of workflow management system solutions & services.
Furthermore, the notable factors positively affecting the workflow management systems market include the rising adoption of advanced technologies across several industries and the rise of remote and distributed workforces propelling the global market growth. However, high implementation costs associated with workflow management systems and complexities in integrating workflow management systems with existing systems can hinder market growth. However, the rise in the implementation of cloud-based technologies offers lucrative market opportunities for market players.

The global workflow management systems market is segmented on the basis of component, enterprise size, deployment mode, industry, and region. On the basis of component, the market is segmented into software and services. On the basis of enterprise size, the market is segmented into large enterprises and small and medium-sized enterprises (SMEs). On the basis of deployment mode, the market is segmented into on-premise and cloud. On the basis of industry, the market is segmented into BFSI, retail, education, IT and telecom, healthcare transportation and others. Region-wise, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
The market players operating in the global workflow management systems market. This report further outlines the current trends and key areas of investment. In addition, it includes Porter’s five forces analysis to understand the competitive scenario of the industry and role of each stakeholder. The report features the strategies adopted by key market players to maintain their foothold in the market. Furthermore, it highlights the competitive landscape of key market players to increase their market share and sustain intense competition in the industry. The key players operating in the market include Appian Corporation, Bizagi Limited, IBM Corporation, Microsoft Corporation, Newgen Software Technologies Limited., Nintex Global Limited, Oracle Corporation, Pegasystems Inc., ServiceNow, Inc., Software AG and TIBCO Software Inc.

KEY BENEFITS FOR STAKEHOLDERS
●The study provides an in-depth analysis of the workflow management systems market forecast along with the current and future trends to explain the imminent investment pockets.
●Information about key drivers, restraints, and opportunities and their impact analysis on workflow management systems market trends is provided in the report.
●The Porter’s five forces analysis illustrates the potency of the buyers and suppliers operating in the industry.
●The quantitative analysis of the workflow management systems market from 2022 to 2032 is provided to determine the market potential.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Investment Opportunities
● Market share analysis of players by products/segments
● Regulatory Guidelines
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Market share analysis of players at global/region/country level
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Component
● Services
● Software
By Enterprise Size
● Large Enterprise
● SMEs
By Deployment Mode
● On-premise
● Cloud
By Industry
● BFSI
● Retail
● Education
● IT and telecom
● Healthcare
● Transportation
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
● Europe
○ UK
○ Germany
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ Australia
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Appian Corporation
○ IBM Corporation
○ Microsoft Corporation
○ Pegasystems Inc.
○ ServiceNow, Inc.
○ Nintex Global Limited
○ Software AG
○ Bizagi Limited
○ Oracle Corporation
○ TIBCO Software Inc.
○ Newgen Software Technologies Limited.



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rising adoption of advanced technologies across several industries
3.4.1.2. The rise of remote and distributed workforces
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High implementation costs associated with workflow management systems
3.4.2.2. Complexities in integrating workflow management systems with existing systems
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Rise in implementation of cloud-based technologies
CHAPTER 4: WORKFLOW MANAGEMENT SYSTEMS MARKET, BY COMPONENT
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Software
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Services
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: WORKFLOW MANAGEMENT SYSTEMS MARKET, BY ENTERPRISE SIZE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Large Enterprise
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. SMEs
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: WORKFLOW MANAGEMENT SYSTEMS MARKET, BY DEPLOYMENT MODE
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. On-premise
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Cloud
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: WORKFLOW MANAGEMENT SYSTEMS MARKET, BY INDUSTRY
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast
7.2. BFSI
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by region
7.2.3. Market share analysis by country
7.3. Retail
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by region
7.3.3. Market share analysis by country
7.4. Education
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by region
7.4.3. Market share analysis by country
7.5. IT and telecom
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by region
7.5.3. Market share analysis by country
7.6. Healthcare
7.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.6.2. Market size and forecast, by region
7.6.3. Market share analysis by country
7.7. Transportation
7.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.7.2. Market size and forecast, by region
7.7.3. Market share analysis by country
7.8. Others
7.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.8.2. Market size and forecast, by region
7.8.3. Market share analysis by country
CHAPTER 8: WORKFLOW MANAGEMENT SYSTEMS MARKET, BY REGION
8.1. Overview
8.1.1. Market size and forecast By Region
8.2. North America
8.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.2. Market size and forecast, by Component
8.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.2.4. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.2.5. Market size and forecast, by Industry
8.2.6. Market size and forecast, by country
8.2.6.1. U.S.
8.2.6.1.1. Market size and forecast, by Component
8.2.6.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.2.6.1.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.2.6.1.4. Market size and forecast, by Industry
8.2.6.2. Canada
8.2.6.2.1. Market size and forecast, by Component
8.2.6.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.2.6.2.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.2.6.2.4. Market size and forecast, by Industry
8.3. Europe
8.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.2. Market size and forecast, by Component
8.3.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.4. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.3.5. Market size and forecast, by Industry
8.3.6. Market size and forecast, by country
8.3.6.1. UK
8.3.6.1.1. Market size and forecast, by Component
8.3.6.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.1.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.3.6.1.4. Market size and forecast, by Industry
8.3.6.2. Germany
8.3.6.2.1. Market size and forecast, by Component
8.3.6.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.2.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.3.6.2.4. Market size and forecast, by Industry
8.3.6.3. France
8.3.6.3.1. Market size and forecast, by Component
8.3.6.3.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.3.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.3.6.3.4. Market size and forecast, by Industry
8.3.6.4. Italy
8.3.6.4.1. Market size and forecast, by Component
8.3.6.4.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.4.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.3.6.4.4. Market size and forecast, by Industry
8.3.6.5. Spain
8.3.6.5.1. Market size and forecast, by Component
8.3.6.5.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.5.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.3.6.5.4. Market size and forecast, by Industry
8.3.6.6. Rest of Europe
8.3.6.6.1. Market size and forecast, by Component
8.3.6.6.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.6.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.3.6.6.4. Market size and forecast, by Industry
8.4. Asia-Pacific
8.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.2. Market size and forecast, by Component
8.4.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.4. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.4.5. Market size and forecast, by Industry
8.4.6. Market size and forecast, by country
8.4.6.1. China
8.4.6.1.1. Market size and forecast, by Component
8.4.6.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.1.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.4.6.1.4. Market size and forecast, by Industry
8.4.6.2. Japan
8.4.6.2.1. Market size and forecast, by Component
8.4.6.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.2.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.4.6.2.4. Market size and forecast, by Industry
8.4.6.3. India
8.4.6.3.1. Market size and forecast, by Component
8.4.6.3.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.3.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.4.6.3.4. Market size and forecast, by Industry
8.4.6.4. Australia
8.4.6.4.1. Market size and forecast, by Component
8.4.6.4.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.4.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.4.6.4.4. Market size and forecast, by Industry
8.4.6.5. South Korea
8.4.6.5.1. Market size and forecast, by Component
8.4.6.5.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.5.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.4.6.5.4. Market size and forecast, by Industry
8.4.6.6. Rest of Asia-Pacific
8.4.6.6.1. Market size and forecast, by Component
8.4.6.6.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.6.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.4.6.6.4. Market size and forecast, by Industry
8.5. LAMEA
8.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.2. Market size and forecast, by Component
8.5.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.5.4. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.5.5. Market size and forecast, by Industry
8.5.6. Market size and forecast, by country
8.5.6.1. Latin America
8.5.6.1.1. Market size and forecast, by Component
8.5.6.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.5.6.1.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.5.6.1.4. Market size and forecast, by Industry
8.5.6.2. Middle East
8.5.6.2.1. Market size and forecast, by Component
8.5.6.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.5.6.2.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.5.6.2.4. Market size and forecast, by Industry
8.5.6.3. Africa
8.5.6.3.1. Market size and forecast, by Component
8.5.6.3.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.5.6.3.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.5.6.3.4. Market size and forecast, by Industry
CHAPTER 9: COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product mapping of top 10 player
9.4. Competitive dashboard
9.5. Competitive heatmap
9.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1. Appian Corporation
10.1.1. Company overview
10.1.2. Key executives
10.1.3. Company snapshot
10.1.4. Operating business segments
10.1.5. Product portfolio
10.1.6. Business performance
10.1.7. Key strategic moves and developments
10.2. Bizagi Limited
10.2.1. Company overview
10.2.2. Key executives
10.2.3. Company snapshot
10.2.4. Operating business segments
10.2.5. Product portfolio
10.2.6. Key strategic moves and developments
10.3. IBM Corporation
10.3.1. Company overview
10.3.2. Key executives
10.3.3. Company snapshot
10.3.4. Operating business segments
10.3.5. Product portfolio
10.3.6. Business performance
10.3.7. Key strategic moves and developments
10.4. Microsoft Corporation
10.4.1. Company overview
10.4.2. Key executives
10.4.3. Company snapshot
10.4.4. Operating business segments
10.4.5. Product portfolio
10.4.6. Business performance
10.4.7. Key strategic moves and developments
10.5. Newgen Software Technologies Limited.
10.5.1. Company overview
10.5.2. Key executives
10.5.3. Company snapshot
10.5.4. Operating business segments
10.5.5. Product portfolio
10.5.6. Business performance
10.5.7. Key strategic moves and developments
10.6. Nintex Global Limited
10.6.1. Company overview
10.6.2. Key executives
10.6.3. Company snapshot
10.6.4. Operating business segments
10.6.5. Product portfolio
10.6.6. Key strategic moves and developments
10.7. Oracle Corporation
10.7.1. Company overview
10.7.2. Key executives
10.7.3. Company snapshot
10.7.4. Operating business segments
10.7.5. Product portfolio
10.7.6. Business performance
10.7.7. Key strategic moves and developments
10.8. Pegasystems Inc.
10.8.1. Company overview
10.8.2. Key executives
10.8.3. Company snapshot
10.8.4. Operating business segments
10.8.5. Product portfolio
10.8.6. Business performance
10.8.7. Key strategic moves and developments
10.9. ServiceNow, Inc.
10.9.1. Company overview
10.9.2. Key executives
10.9.3. Company snapshot
10.9.4. Operating business segments
10.9.5. Product portfolio
10.9.6. Business performance
10.9.7. Key strategic moves and developments
10.10. Software AG
10.10.1. Company overview
10.10.2. Key executives
10.10.3. Company snapshot
10.10.4. Operating business segments
10.10.5. Product portfolio
10.10.6. Business performance
10.10.7. Key strategic moves and developments
10.11. TIBCO Software Inc.
10.11.1. Company overview
10.11.2. Key executives
10.11.3. Company snapshot
10.11.4. Operating business segments
10.11.5. Product portfolio

 

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