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ネットワーク機器市場:タイプ別(スイッチ、ルータ、ゲートウェイ、光ファイバー機器、その他)、企業規模別(大企業、中小企業)、用途別(IT・通信、BFSI、小売・Eコマース、政府・防衛、製造、その他):世界のビジネスチャンス分析と産業予測、2023-2032年


Network Equipment Market By Type (Switches, Routers, Gateway, Fiber Optic Equipment, Others), By Enterprise Size (Large Enterprises, Small and Medium-sized Enterprises), By Application (IT and Telecom, BFSI, Retail and E-commerce, Government and Defense, Manufacturing, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

ネットワーク機器とは、コンピュータ・ネットワーク上で動作するハードウェア・ユニット間の相互作用や通信に不可欠な物理的またはネットワーク上のデバイスの集合である。これらは、互いに接続する専用のハード... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

ネットワーク機器とは、コンピュータ・ネットワーク上で動作するハードウェア・ユニット間の相互作用や通信に不可欠な物理的またはネットワーク上のデバイスの集合である。これらは、互いに接続する専用のハードウェア・コンポーネントであり、ネットワークを効果的かつ効率的に機能させる。さらに、ネットワーク機器は、ネットワーク内の特定のプロトコルを使用して、情報のパケットをブースト、結合、転送します。これらの機器の配置がネットワーク・トポロジーを表します。一般的なネットワーク・トポロジーには、メッシュ、バス、リング、スター、ツリーなどがある。ワイヤレス・ネットワークのデバイスは、データ伝送に無線周波数信号を利用している。一方、有線ネットワークでは、ネットワーク・ノード間の通信にコネクタ・ケーブルを使用します。有線ネットワークも無線ネットワークも、ネットワークを円滑に機能させるためにTCPやHTTPなど様々な通信プロトコルを使用します。すべてのデバイスは、情報を送受信する前に、これらのネットワーク・プロトコルで強調されているルールやデータ・フォーマットを遵守しなければなりません。これらのプロトコルは、ネットワークで機能する機器の動作特性を示しています。

デジタル化の進展やIoTのような先進技術の採用が世界中で増加していることなどが、市場の成長にプラスの影響を与えている。また、運用性と生産性を向上させるために企業全体でネットワーク機器の採用が増加していることも、今後の市場成長を促進すると予想される。さらに、トッププレイヤーによる投資の増加や政府のイニシアチブの増加は、予測期間中に市場拡大のための有利な成長機会を提供すると予想される。また、データセンターやサービスプロバイダを含む企業における仮想化ソフトウェアの導入の増加が、市場の成長を促進する。さらに、5Gやエッジコンピューティングなどの新技術の採用の増加やSD-WAN技術に対する需要の高まりは、今後数年間で市場に有利な成長機会をもたらすと予想される。しかし、ネットワークセキュリティの懸念とコスト予算、標準の欠如が市場成長の妨げとなっている。

ネットワーク機器市場は、タイプ、企業規模、アプリケーション、地域に区分される。タイプ別では、スイッチ、ルーター、ゲートウェイ、光ファイバー機器、その他に分類される。企業規模別では、中小企業と大企業に分類される。用途別では、IT・通信、BFSI、小売・電子商取引、政府・防衛、製造、その他に分類される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析されている。
ネットワーク機器市場で事業を展開している市場プレーヤーは、シスコシステムズ社、ジュニパーネットワークス社、ファーウェイ・テクノロジーズ社、AT&T社、ベライゾン・コミュニケーションズ社、ヒューレット・パッカード・エンタープライズ・ディベロップメント社、Telefonaktiebolaget LM Ericsson社、アリスタネットワークス社、ZTE社、ノキア社などである。これらの主要プレーヤーは、事業拡大、新製品の発売、パートナーシップなど、さまざまな主要開発戦略を採用しており、世界的なネットワーク機器市場の成長を後押ししている。

ステークホルダーにとっての主なメリット
ネットワーク機器市場の最新動向と将来予測を詳細に分析し、差し迫った投資ポケットを明らかにします。
主な促進要因、阻害要因、機会、およびそれらがネットワーク機器市場規模に与える影響分析に関する情報を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、ネットワーク機器業界におけるバイヤーとサプライヤーの影響力を明らかにします。
2022年から2032年までの世界のネットワーク機器市場の定量分析により、ネットワーク機器市場の可能性を明らかにします。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
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5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
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投資機会
技術動向分析
規制ガイドライン
戦略的提言
顧客の関心に特化した追加企業プロファイル
SWOT分析
主要市場セグメント
タイプ別
スイッチ
ルーター
ゲートウェイ
光ファイバー機器
その他
企業規模別
大企業
中小企業
用途別
IT・通信
BFSI
小売・Eコマース
政府・防衛
製造業
その他
地域別
北米
米国
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
ヒューレット・パッカード・エンタープライズ・ディベロップメントLP
シスコシステムズ
AT&T, Inc.
ノキア株式会社
ZTE Corporation
ベライゾン・コミュニケーションズ
ファーウェイ・テクノロジーズ(株
ジュニパーネットワークス
ジュニパーネットワークス株式会社 ○ Telefonaktiebolaget LM Ericsson
アリスタネットワークス

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力が低い~高い
3.3.2.新規参入の脅威は低~高
3.3.3.代替品の脅威は中程度
3.3.4.ライバルの激しさは中程度
3.3.5.買い手の交渉力は中程度
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.企業におけるデジタル化の急速な進展と加速
3.4.1.2.セクターを超えた SD-WAN 採用の急増
3.4.1.3.接続デバイスの利用の増加
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.容量の過剰利用
3.4.2.2.物理的な接続性の課題
3.4.2.3.ハードウェア機器の故障
3.4.3.機会
3.4.3.1.ネットワーク・セキュリティ強化に対する需要の急増
3.5.規制ガイドライン
第4章 ネットワーク機器市場:タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.スイッチ
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.ルーター
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別市場規模および予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.ゲートウェイ
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.光ファイバー機器
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.市場規模および予測、地域別
4.5.3.国別市場シェア分析
4.6.その他
4.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.6.2.地域別の市場規模と予測
4.6.3.国別市場シェア分析
第5章 ネットワーク機器市場:企業規模別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.大企業
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.中小企業
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章 ネットワーク機器市場:用途別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.ITと通信
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.BFSI
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.小売とEコマース
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.政府・防衛
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
6.6.製造業
6.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.6.2.地域別の市場規模と予測
6.6.3.国別市場シェア分析
6.7.その他
6.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.7.2.地域別の市場規模と予測
6.7.3.国別市場シェア分析
第7章 ネットワーク機器市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:企業規模別
7.2.4.市場規模・予測:アプリケーション別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:企業規模別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:企業規模別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.3.欧州
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(タイプ別
7.3.3.市場規模・予測:企業規模別
7.3.4.市場規模・予測:アプリケーション別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.イギリス
7.3.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:企業規模別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.3.5.2.ドイツ
7.3.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:企業規模別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.3.5.3.フランス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:企業規模別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:企業規模別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:企業規模別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.6.2.市場規模・予測:企業規模別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、タイプ別
7.4.3.市場規模・予測:企業規模別
7.4.4.市場規模・予測:アプリケーション別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:企業規模別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測、タイプ別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:企業規模別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:企業規模別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.4.5.4.オーストラリア
7.4.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:企業規模別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.4.5.5.韓国
7.4.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.5.2.市場規模・予測:企業規模別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模および予測、タイプ別
7.4.5.6.2.市場規模・予測:企業規模別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(タイプ別
7.5.3.市場規模・予測:企業規模別
7.5.4.市場規模・予測:アプリケーション別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模・予測、タイプ別
7.5.5.1.2.市場規模・予測:企業規模別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:企業規模別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:企業規模別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:アプリケーション別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.シスコシステムズ
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.ジュニパーネットワークス
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.ファーウェイ・テクノロジー株式会社
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.AT&T社
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.5.ベライゾン・コミュニケーションズ
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.6.ヒューレット・パッカード・エンタープライズの開発LP
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.6.7.主な戦略的動きと展開
9.7.LMエリクソン
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.7.7.主な戦略的動きと展開
9.8.アリスタネットワークス
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.中興通訊股份有限公司
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.9.7.主な戦略的動きと展開
9.10.ノキア株式会社
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績
9.10.7.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

Network equipment is a set of physical or network devices that are essential for interaction and communication between hardware units operational on a computer network. These are dedicated hardware components that connect to each other and enable a network to function effectively and efficiently. Furthermore, network equipment boosts, combines, or transfers packets of information using specific protocols in a network. The arrangement of these devices depicts the network topology. Popular network topologies include mesh, bus, ring, star, and tree. Devices in wireless networks rely on radio frequency signals for data transmission. In contrast, wired networks use connector cables to enable communication between network nodes. Both wired and wireless networks use various communication protocols, such as TCP and HTTP, for smooth network functioning. All devices must abide by the rules or data formats highlighted in these network protocols before sending or receiving information. These protocols depict the operational characteristics of equipment functional in a network.

Factors such as rise in digitalization and increase in adoption of advanced technologies such as IoT across the globe positively impact the growth of the market. In addition, the increase in adoption of network equipment across businesses to enhance operation & productivity is anticipated to propel the growth of the market in future. Furthermore, an increase in investments by top players and a rise in government initiatives are expected to provide lucrative growth opportunities for market expansion during the forecast period. In addition, the increase in deployment of virtualized software among enterprises including data center and service provider drive the growth of the market. Furthermore, the increase in adoption of emerging technologies such as 5G & edge computing and a rise in demand for SD-WAN technology are anticipated to provide lucrative growth opportunities for the market in the upcoming years. However, networking security concern & costs budget and lack of standards hamper market growth.

The network equipment market is segmented into type, enterprise size, application, and region. By type, it is categorized into switches, routers, gateway, fiber optic equipment, and others. By enterprise size, the market is segregated into small & medium-sized enterprises and large enterprises. By application, the market is classified into IT & telecom, BFSI, retail and e-commerce, government & defense, manufacturing, and others. Region wise, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
The market players operating in the network equipment market are Cisco Systems, Inc., Juniper Networks, Inc., Huawei Technologies Co., Ltd., AT&T, Inc., Verizon Communication, Hewlett Packard Enterprise Development LP., Telefonaktiebolaget LM Ericsson, Arista Networks Inc., ZTE Corporation, and Nokia Corporation. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships, which help to drive the growth of the network equipment market globally.

Key Benefits for Stakeholders
●The study provides an in-depth analysis of the network equipment market along with the current trends and future estimations to elucidate the imminent investment pockets.
●Information about key drivers, restrains, and opportunities and their impact analysis on the network equipment market size is provided in the report.
●The Porter’s five forces analysis illustrates the potency of buyers and suppliers operating in the network equipment industry.
●The quantitative analysis of the global network equipment market for the period 2022–2032 is provided to determine the network equipment market potential.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Investment Opportunities
● Technology Trend Analysis
● Regulatory Guidelines
● Strategic Recommedations
● Additional company profiles with specific to client's interest
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Type
● Switches
● Routers
● Gateway
● Fiber Optic Equipment
● Others
By Enterprise Size
● Large Enterprises
● Small and Medium-sized Enterprises
By Application
● IT and Telecom
● BFSI
● Retail and E-commerce
● Government and Defense
● Manufacturing
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
● Europe
○ UK
○ Germany
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ Australia
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Hewlett Packard Enterprise Development LP
○ Cisco Systems, Inc.
○ AT&T, Inc.
○ Nokia Corporation
○ ZTE Corporation
○ Verizon Communications Inc.
○ Huawei Technologies Co., Ltd.
○ Juniper Networks, Inc.
○ Telefonaktiebolaget LM Ericsson
○ Arista Networks, Inc.



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low-to-high bargaining power of suppliers
3.3.2. Low-to-high threat of new entrants
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate intensity of rivalry
3.3.5. Moderate bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rapid advancement and acceleration of digitalization in businesses
3.4.1.2. Surge in adoption of SD-WAN across sectors
3.4.1.3. Increase in use of connected devices
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Overutilization of capacity
3.4.2.2. Physical connectivity challenges issue
3.4.2.3. Malfunctioning hardware devices
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Surge in demand for enhanced network security
3.5. Regulatory Guidelines
CHAPTER 4: NETWORK EQUIPMENT MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Switches
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Routers
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Gateway
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Fiber Optic Equipment
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Others
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: NETWORK EQUIPMENT MARKET, BY ENTERPRISE SIZE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Large Enterprises
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Small and Medium-sized Enterprises
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: NETWORK EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. IT and Telecom
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. BFSI
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Retail and E-commerce
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Government and Defense
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
6.6. Manufacturing
6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.6.2. Market size and forecast, by region
6.6.3. Market share analysis by country
6.7. Others
6.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.7.2. Market size and forecast, by region
6.7.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: NETWORK EQUIPMENT MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.2.4. Market size and forecast, by Application
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.4. Market size and forecast, by Application
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Application
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.4. Market size and forecast, by Application
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.4. Australia
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.5. South Korea
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Application
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Type
7.5.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.5.4. Market size and forecast, by Application
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Application
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Cisco Systems, Inc.
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. Juniper Networks, Inc.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.2.7. Key strategic moves and developments
9.3. Huawei Technologies Co., Ltd.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.3.7. Key strategic moves and developments
9.4. AT&T, Inc.
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.5. Verizon Communications Inc.
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.6. Hewlett Packard Enterprise Development LP
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.6.7. Key strategic moves and developments
9.7. Telefonaktiebolaget LM Ericsson
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.7.7. Key strategic moves and developments
9.8. Arista Networks, Inc.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.8.7. Key strategic moves and developments
9.9. ZTE Corporation
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.9.7. Key strategic moves and developments
9.10. Nokia Corporation
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance
9.10.7. Key strategic moves and developments

 

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