米国の除湿機市場:タイプ別(デシカント、冷媒)、最終用途別(住宅、商業/産業)、地域別、競争、予測、機会、2018-2028FUnited States Dehumidifier Market, By Type (Desiccant, Refrigerant), By End Use (Residential, Commercial/Industrial), and By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2018-2028F 米国の除湿機市場は、消費者の意識の高まり、湿度の高い気候条件、国全体の建設活動の増加など、いくつかの要因によって、予想される期間中に成長することが期待されている。除湿機は相対湿度をコントロールする... もっと見る
サマリー米国の除湿機市場は、消費者の意識の高まり、湿度の高い気候条件、国全体の建設活動の増加など、いくつかの要因によって、予想される期間中に成長することが期待されている。除湿機は相対湿度をコントロールするための装置である。湿度レベルが非常に高い場合に不可欠である。除湿機の仕組みは、冷却されたコイルを動力源とするファンによって暖かい気流を吸い込むことに基づいている。暖かい空気がシステム内を移動すると、結露して除湿機に接続されたリザーバーに蓄積される。リザーバーに結露が溜まると、装置の冷たく乾燥した側面から住宅内に排出される。 住宅市場が米国の除湿機市場に拍車をかけている。住宅所有者も賃貸業者も、特に湿度の高い地域で居住空間の快適性を向上させるために加湿器システムに投資している。住宅用途に加え、オフィスビル、ホテル、医療施設、教育機関、博物館、倉庫、データセンター、製造施設など、製品や機器の性能維持のために湿度調整が必要なさまざまな商業・産業環境でも加湿器システムが使用されている。 除湿機の設計は技術の進歩に対応して進化し、より省エネで使いやすいソリューションが誕生しました。メーカー各社は、インテリジェント制御、双方向ディスプレイ、自動シャットダウン、プログラム可能な設定などの機能を取り入れ、ユーザーエクスペリエンスの向上とエネルギー消費の最適化を図っている。 米国の除湿機市場スコープ 除湿機のエネルギー消費量は、ユーザー構成、製品の稼働時間、製品が稼働する環境条件によって、家庭のタイプによって異なる。除湿機は、米国北部の都市では夏季に地下室で使用されるのが一般的である。除湿機は住宅環境で広く使用されており、市場のかなりの割合を占めている。人々は、特に湿度の高い地域や湿気のピーク時に、家を快適で健康に保つために除湿機器を使用している。除湿機の利用は、米国各地の気候・気象条件に影響される。沿岸地域や夏が特に高温多湿な地域では、除湿機の需要が大きい。 米国除湿機市場の概要 除湿機は、断熱不良、露点の高い外気、室温調節不良による腐食だけでなく、高レベルの湿度、カビ、白カビを低減する上で重要な役割を果たす。除湿機には、最終用途に応じて住宅用と商業・産業用の2種類がある。住宅用除湿機は一般的に持ち運びが可能で、小型、静音、安価である。ニューオーリンズのような米国の一部の地域の平均湿度は86%であり、米国の他の地域に住むほとんどの住民にとって除湿機器は必需品である。 米国の除湿機市場は、健康的なライフスタイルのための室内空気環境の重要性に対する消費者の意識の高まりにより、需要が急増した。消費者は、高レベルの湿度が呼吸器の健康に及ぼす影響や、カビやアレルゲンが蔓延して苦痛を引き起こす可能性を懸念している。さらに、除湿機は食品貯蔵、製造、博物館など、湿度を一定に保つことが不可欠な商業施設でも広く使用されている。 米国の除湿機市場の促進要因 米国の除湿機市場を牽引しているのは、室内空気の質の重要性に対する意識の高まりである。消費者は、呼吸器系の問題やアレルギーなど、室内の空気の質が不十分であることが健康に及ぼす影響についてますます認識するようになっている。例えば、米国では2,500万人以上が喘息を患っている。さらに、1600万人以上のアメリカ人が慢性閉塞性肺疾患(COPD)に苦しんでおり、これはアメリカにおける主要な死因となっている。そのため、除湿機を設置することで湿度を調整し、室内空間に存在するカビやダニなどのアレルゲンの繁殖を抑えている。 さらに、米国の様々な地域における湿度の高い気候条件は、米国における除湿機の需要を増加させる上で重要な役割を果たしている。米国にはレイクチャールズ、ジャクソン、メリディアン、ブラウンズビルなど湿度の高い都市があり、特に沿岸部や南部の州では湿度が高い。こうした地域では、余分な湿気を減らすことで快適で健康的な生活環境を維持するために除湿機が欠かせない。 米国の除湿機市場動向 住宅・商業施設の建設やリフォームの増加が除湿機の需要増に寄与している。例えば、米国の新築住宅建設は2023年には過去30年間と比較して高い割合で急増した。新しい建物が建設されたり、既存の建物が改築されるにつれて、住宅所有者や企業は、最適な室内空気品質を確保し、湿気に関連する損傷を防ぐために除湿機を求めた。このように、住宅分野での建設の増加は、予測期間中、米国における除湿機の需要を促進するだろう。 米国では近年、電子商取引やオンライン小売の利用が普及している。需要の急増は、オンラインで多種多様な製品を入手できること、競争力のある価格、玄関先までの配達という利便性につながっている。さらに、デジタル・メディアやソーシャルメディアによって、企業はより多くの潜在顧客にリーチできるようになった。そのため、eコマース・チャネルを通じた幅広い除湿モデルへの需要が高まっている。 米国除湿機市場の課題 米国における除湿機市場の拡大を妨げる要因はいくつかある。第一に、消費者は除湿機を購入する際、価格にこだわる傾向がある。第二に、メーカーと小売業者間の価格競争が利益率を低下させ、新機能の研究開発への投資を阻害する可能性がある。さらに、除湿機が最適に機能するためには、適切なメンテナンスが必要である。しかし、フィルターの掃除や貯水槽の水を空にするなどの必要な手順を踏まない顧客もいるため、効率が阻害され、潜在的な問題が発生する可能性がある。 米国除湿機市場の機会 除湿機メーカーには、より効率的で使いやすく、幅広い機能を備えた除湿機を革新的に開発するさまざまな機会がある。インテリジェント技術、接続性、制御インターフェースの強化の統合は、技術的に進んだ消費者を魅了することができる。消費者がエネルギー効率の高い製品を好むようになったことで、メーカーはより高いエネルギー効率を持つ除湿機モデルを作る機会を得た。指定された省エネ基準を満たすエネルギースター認証モデルは、市場での競争力を得ることができる。エネルギースターラベル付き除湿機は、よりエネルギー効率の高い冷凍コイルやコンプレッサー、ファンを利用することで、同等の従来型ユニットと同等の除湿効果を達成しながら、約13%という大幅な省エネを実現している。 食品の保存、データセンターの冷却、商業環境における顧客の快適性向上など、さまざまな目的のために最適な湿度レベルを維持することの重要性が企業や業界で認識されたためである。加えて、電子商取引やオンライン小売の拡大により、メーカーは市場へのリーチを広げ、顧客と直接対話することが可能になった。 市場区分 米国の除湿機市場は、タイプ、最終用途、地域、競争環境に基づいて区分される。タイプ別では、市場はさらに乾燥剤と冷媒に細分化される。最終用途に基づけば、市場は住宅用と商業/工業用に細分化される。地域別では、市場は南部、中西部、北東部、西部に区分される。 企業プロフィール Electrolux Home Products, Inc.(Frigidaire)、Haier Group Corporation(GE Appliances)、Honeywell International Inc.、Four Seasons Trading Company, LLC(Keystone)、Danby Products Inc.、Unison Comfort Technologies、Seresco Technologies Inc.、Desert Aire Corp.、Munters Corporation、DecTron LLCなどが米国除湿機市場の主要市場プレイヤーである。 レポートの範囲 本レポートでは、米国の除湿機市場を以下のカテゴリに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - 米国の除湿機市場:タイプ別 o 乾燥剤 o冷媒 - 米国の除湿機市場:最終用途別 o 住宅用 o 商業用/工業用 - 米国の除湿機市場:地域別 o 南部 o 中西部 o 西 o 北東部 競合状況 企業プロフィール:米国の除湿機市場における主要企業の詳細分析 利用可能なカスタマイズ: TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Challenges Faced After Purchase 5. United States Dehumidifier Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value & Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Desiccant, Refrigerant) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Commercial/Industrial) 5.2.3. By Regional Market Share Analysis 5.2.3.1. South Market Share Analysis 5.2.3.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.3.3. West Market Share Analysis 5.2.3.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Dehumidifier Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Desiccant Dehumidifier Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value & Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By End Use Market Share Analysis 7. United States Refrigerant Dehumidifier Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value & Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By End Use Market Share Analysis 8. Market Dynamics 8.1. Drivers 8.1.1. Increasing health concern 8.1.2. Changing climate and weather pattern 8.1.3. Growing residential construction activities 8.2. Challenges 8.2.1. High competition 8.2.2. Proper maintenance 9. Market Trends & Developments 9.1. Focus on Energy Efficiency 9.2. Increasing demand from commercial sector 9.3. Surging marketing tactics 9.4. Expansion of e-commerce channel 9.5. New product launches 10. Porter’s Five Forces Model 10.1. Competitive Rivalry 10.2. Bargaining Power of Buyers 10.3. Bargaining Power of Suppliers 10.4. Threat of New Entrants 10.5. Threat of Substitutes 11. SWOT Analysis 11.1. Strength 11.2. Weakness 11.3. Opportunities 11.4. Threat 12. United States Economic Profile 13. Policy & Regulatory Landscape 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. Electrolux Home Products, Inc. (Frigidaire) 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products & Services 14.1.1.3. Financial (As per availability) 14.1.1.4. Key Market Focus 14.1.1.5. Recent Development 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. Haier Group Corporation (GE Appliances) 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products & Services 14.1.2.3. Financial (As per availability) 14.1.2.4. Key Market Focus 14.1.2.5. Recent Development 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. Honeywell International Inc. 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products & Services 14.1.3.3. Financial (As per availability) 14.1.3.4. Key Market Focus 14.1.3.5. Recent Development 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. Four Seasons Trading Company, LLC (Keystone), 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products & Services 14.1.4.3. Financial (As per availability) 14.1.4.4. Key Market Focus 14.1.4.5. Recent Development 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. Danby Products Inc 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Financial (As per availability) 14.1.5.3. Key Market Focus 14.1.5.4. Recent Development 14.1.5.5. Key Management Personnel 14.1.6. Unison Comfort Technologies 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products & Services 14.1.6.3. Company Details 14.1.6.4. Products & Services 14.1.6.5. Financial (As per availability) 14.1.6.6. Key Market Focus 14.1.6.7. Recent Development 14.1.6.8. Key Management Personnel 14.1.7. Seresco Technologies Inc. 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products & Services 14.1.7.3. Financial (As per availability) 14.1.7.4. Key Market Focus 14.1.7.5. Recent Development 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. Desert Aire Corp. 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products & Services 14.1.8.3. Financial (As per availability) 14.1.8.4. Key Market Focus 14.1.8.5. Recent Development 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Munters Corporation 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products & Services 14.1.9.3. Financial (As per availability) 14.1.9.4. Key Market Focus 14.1.9.5. Recent Development 14.1.9.6. Key Management Personnel 14.1.10. DecTron LLC 14.1.10.1. Products & Services 14.1.10.2. Financial (As per availability) 14.1.10.3. Key Market Focus 14.1.10.4. Recent Development 14.1.10.5. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target Type 15.3. Target End Use 16. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe United States dehumidifier market is expected to grow during the anticipated period due to several factors such as increasing consumer awareness, humid climatic conditions, and increase in construction activities across the country. A dehumidifier is a device used to control relative humidity. It is essential when humidity levels are extremely high. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Challenges Faced After Purchase 5. United States Dehumidifier Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value & Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Desiccant, Refrigerant) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Commercial/Industrial) 5.2.3. By Regional Market Share Analysis 5.2.3.1. South Market Share Analysis 5.2.3.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.3.3. West Market Share Analysis 5.2.3.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Dehumidifier Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Desiccant Dehumidifier Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value & Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By End Use Market Share Analysis 7. United States Refrigerant Dehumidifier Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value & Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By End Use Market Share Analysis 8. Market Dynamics 8.1. Drivers 8.1.1. Increasing health concern 8.1.2. Changing climate and weather pattern 8.1.3. Growing residential construction activities 8.2. Challenges 8.2.1. High competition 8.2.2. Proper maintenance 9. Market Trends & Developments 9.1. Focus on Energy Efficiency 9.2. Increasing demand from commercial sector 9.3. Surging marketing tactics 9.4. Expansion of e-commerce channel 9.5. New product launches 10. Porter’s Five Forces Model 10.1. Competitive Rivalry 10.2. Bargaining Power of Buyers 10.3. Bargaining Power of Suppliers 10.4. Threat of New Entrants 10.5. Threat of Substitutes 11. SWOT Analysis 11.1. Strength 11.2. Weakness 11.3. Opportunities 11.4. Threat 12. United States Economic Profile 13. Policy & Regulatory Landscape 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. Electrolux Home Products, Inc. (Frigidaire) 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products & Services 14.1.1.3. Financial (As per availability) 14.1.1.4. Key Market Focus 14.1.1.5. Recent Development 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. Haier Group Corporation (GE Appliances) 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products & Services 14.1.2.3. Financial (As per availability) 14.1.2.4. Key Market Focus 14.1.2.5. Recent Development 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. Honeywell International Inc. 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products & Services 14.1.3.3. Financial (As per availability) 14.1.3.4. Key Market Focus 14.1.3.5. Recent Development 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. Four Seasons Trading Company, LLC (Keystone), 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products & Services 14.1.4.3. Financial (As per availability) 14.1.4.4. Key Market Focus 14.1.4.5. Recent Development 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. Danby Products Inc 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Financial (As per availability) 14.1.5.3. Key Market Focus 14.1.5.4. Recent Development 14.1.5.5. Key Management Personnel 14.1.6. Unison Comfort Technologies 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products & Services 14.1.6.3. Company Details 14.1.6.4. Products & Services 14.1.6.5. Financial (As per availability) 14.1.6.6. Key Market Focus 14.1.6.7. Recent Development 14.1.6.8. Key Management Personnel 14.1.7. Seresco Technologies Inc. 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products & Services 14.1.7.3. Financial (As per availability) 14.1.7.4. Key Market Focus 14.1.7.5. Recent Development 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. Desert Aire Corp. 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products & Services 14.1.8.3. Financial (As per availability) 14.1.8.4. Key Market Focus 14.1.8.5. Recent Development 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Munters Corporation 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products & Services 14.1.9.3. Financial (As per availability) 14.1.9.4. Key Market Focus 14.1.9.5. Recent Development 14.1.9.6. Key Management Personnel 14.1.10. DecTron LLC 14.1.10.1. Products & Services 14.1.10.2. Financial (As per availability) 14.1.10.3. Key Market Focus 14.1.10.4. Recent Development 14.1.10.5. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target Type 15.3. Target End Use 16. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートTechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(desiccant)の最新刊レポートよくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |