米国のクリーニング用化学製品市場:製品タイプ別(洗濯用クリーナー、食器洗い用クリーナー、床用クリーナー、トイレ用クリーナー、汎用クリーナー)、最終用途別(住宅用、商業用、工業用)、流通チャネル別(直販、オンライン、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、百貨店、その他)、地域別:市場競争、予測、機会:2018-2028FUnited States Cleaning Chemical Products Market, By Product Type (Laundry Cleaners, Dishwashing Cleaners, Floor Cleaners, Toilet Cleaners, and General Purpose Cleaners), By End Use (Residential, Commercial, and Industrial), By Distribution Channel (Direct Sales, Online, Hypermarkets/Supermarkets, Departmental Stores, and Others), and By Region, Competition, Forecast, and Opportunities, 2018-2028F 米国のクリーニング用化学製品市場は、個人間の衛生意識の高まりや、特にCOVID-19の発生後、国全体で様々なウイルス感染症が増加していることなど、いくつかの要因によって、予想される期間中に成長することが期... もっと見る
サマリー米国のクリーニング用化学製品市場は、個人間の衛生意識の高まりや、特にCOVID-19の発生後、国全体で様々なウイルス感染症が増加していることなど、いくつかの要因によって、予想される期間中に成長することが期待されている。米国のクリーニング用化学製品市場の範囲 洗浄化学製品は、さまざまな表面の汚れ、臭い、ほこりなどの汚染物質を洗浄するために使用される。これらの洗浄用化学薬品はまた、洗浄すべき表面領域に存在するウイルス、細菌、バクテリア、その他の微生物を死滅させる機能も提供する。洗濯用、食器洗い用、床用、トイレ用、その他の汎用クリーナーなど、クリーニング製品に使用される化学薬品は、家庭やオフィスなどの清掃効率や衛生状態の改善に役立つ。 住居用クリーナー・カテゴリーには、万能クリーナー、台所用・浴室用クリーナー、床用クリーナー、ガラス用クリーナーなど、住居での日常的な清掃作業用の製品が含まれる。 工業用および商業用クリーナーカテゴリーには、商業、医療、接客業、製造業で使用される製品が含まれる。病院用消毒剤や工業用強力クリーナーなど、特定の業界向けの特殊な洗浄剤も含まれる。 米国のクリーニング用化学製品市場の概要 洗剤、排水管洗浄剤、漂白剤など、清掃用化学製品の売上が伸びていることが、米国の清掃用化学製品市場を牽引している。 パンデミック(世界的大流行)により、衛生や清潔さの重要性に対する意識が高まった。その結果、消費者の衛生意識が高まり、効果的な洗浄剤を求めるようになった。このため、家庭用洗剤の需要が増加している。さらに、メーカーは未開拓の分野で新しいクリーナーを積極的に発売している。 ハイパーマーケットとスーパーマーケットは、市場への浸透度が高いため、主要な流通チャネルとなっている。さらに、百貨店やオンライン販売といったその他の小売チャネルも、米国のクリーニング用化学製品市場で大きな成長を遂げると予想されている。レヒト・ベンキーザーやP&Gといった同市場の老舗企業は、米国におけるデジタル・プレゼンスの拡大に投資している。その結果、近代的な小売販売チャネルの急速な発展が、予測期間中の米国のクリーニング用化学製品市場の成長に貢献すると予想される。 米国のクリーニング用化学製品市場の促進要因 世帯数の増加が続く中、家庭用洗剤のニーズも同時に増加すると考えられる。衛生的で健康的な環境を維持するためのクリーニング製品へのニーズが、米国の家庭用化学クリーニング製品市場の成長の主な要因である。人口が増え続け、都市化が加速するにつれて、より多くの住宅が建設されるようになり、クリーニング・ソリューションの需要増につながっている。例えば、広葉樹の床を使用する家庭では、カーペットやタイルの床を使用する家庭とは異なる洗浄液が必要となる。全米住宅建設業者協会(NAHB)は、米国の業界団体である。NAHBによると、2023年2月の民間住宅着工戸数は140万戸と推計され、2023年1月の推計に比べ9.8%増加した。 特にCOVID-19の大流行による衛生・清潔意識の高まりが、家庭用洗剤の需要を押し上げている。消費者は、家庭で清潔で雑菌のない環境を維持するために効果的な消毒剤や除菌剤を求めており、これが市場の成長をもたらしている。さらに、オフィス、医療施設、ホテル、製造ユニット、食品加工ユニットなどの商業・工業用途の増加により、クリーニング用化学製品が広く使用されている。このような要因が、予測期間中のクリーニング用化学製品の需要に貢献すると予想される。 米国のクリーニング用化学製品市場動向 米国では、消費者が清掃を健康維持の一環と考えるようになったため、専門的な清掃サービスの人気が高まっている。このような消費者行動の変化により、住宅・商業分野の両方で専門的な清掃サービスの需要が増加している。プロ・クリーニングやメリー・メイドなど、専門的なクリーニング・サービスを提供する企業は多い。これらは、予測期間中に米国のクリーニング用化学製品市場に貢献すると予想されるいくつかの要因である。 しかし、業務管理ソフトウェア会社Jobberが発行した「ホームサービス経済レポート」の2022年第3四半期版によると、他の産業が減速しているにもかかわらず、住宅クリーニング事業を含むホームサービスは安定している。同レポートは、住宅クリーニング業者を含むJobberのソフトウェア・プラットフォームを利用する20万人以上の専門家のデータに基づいている。また、消費者は衣料品店や自動車店などの他のカテゴリーと比較して、引き続き家庭向けサービスを優先していることが判明しており、このことが予測期間中のクリーニング用化学製品市場の成長を促進することになる。 米国のクリーニング用化学製品市場の課題 米国のクリーニング用化学製品市場は競争が激しく、多数の企業が同じ市場を争っている。この競争は価格圧力につながり、メーカーやサプライヤーの収益に影響を与える可能性がある。さらに、原材料価格の変動は、クリーニング用化学製品の生産コストに影響を与える可能性がある。メーカーは、特に競争の激しい市場において、消費者に転嫁することなくコスト上昇を管理するという課題に直面する可能性がある。これらすべての要因が、予測期間中の市場成長の妨げになると予想される。 米国のクリーニング用化学製品市場が直面するもう一つの重要な課題には、偽造品や不正流通がある。模倣品は、市場において確立されたブランドのイメージを妨げ、製品の品質を損なうため、消費者の信頼に影響を与える可能性がある。 米国のクリーニング用化学製品市場の機会 昨今、オーガニックやナチュラルなクリーニング製品に対する消費者の意識が高まり、オーガニック製品を求める消費者が増えている。大手企業は様々な自然派クリーニング製品を提供しており、それによって消費者にとってより身近なものとなっている。例えば、2023年5月、Bona社はUSDA(米国農務省)認定のバイオベース万能クリーナーを発表した。このクリーナーは、持続可能な方法で生産されながら、縞模様のないクリーニング・ソリューションを提供し、化学薬品を使用しないクリーナーの採用増加につながった。 オーガニック製品の利点に関する意識の高まりと環境汚染問題の増加は、消費者がオーガニック製品や天然製品を選ぶよう促している。したがって、有機クリーナーの需要の増加は、予測数年の間に機会を作成することが期待される。さらに、重要なプレーヤーは、市場の露出を拡大し、より広い消費者ベースに到達するために、自社のウェブサイトを通じて製品を販売し、ソーシャルメディアプラットフォーム上でそれらを広告することにより、オンラインプラットフォームの利用を最大限に活用している。 ヘルスケア産業では、病院、診療所、その他の医療施設向けに幅広い洗浄用化学製品が必要とされている。ヘルスケア産業が成長するにつれて、メーカーには業界の要件に合わせた特殊な洗浄ソリューションを供給する機会が豊富にある。 市場区分 米国のクリーニング用化学製品市場は、製品タイプ、最終用途、流通チャネル、地域、競争環境に基づいて区分される。製品タイプに基づくと、市場はさらにランドリークリーナー、食器洗いクリーナー、フロアクリーナー、トイレクリーナー、汎用クリーナーに細分化される。エンドユーザー別では、市場は住宅用、商業用、工業用に区分される。流通チャネルに基づくと、市場はさらに直販、オンライン、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、百貨店、その他に区分される。 企業プロフィール Ecolab Inc.、The Procter & Gamble Company、Unilever Plc、Carlisle Sanitary Maintenance Products Inc.、Gordon Brush Mfg. Co.、S. C. Johnson & Son, Inc.、Medline Industries, Inc.、Betco Corporation、The Libman Company、Perfex Corporationなどが、米国のクリーニング用化学製品市場における主要市場プレイヤーである。 レポートの範囲 本レポートでは、米国のクリーニング用化学製品市場を、以下に詳述する業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています: - 米国のクリーニング用化学製品市場:タイプ別 o ランドリークリーナー o 食器洗いクリーナー oフロアクリーナー o トイレクリーナー o 汎用クリーナー - 米国のクリーニング化学製品市場、最終用途別 o 住宅用 o 商業用 o 工業用 - 米国のクリーニング用化学製品市場:流通経路別 o 直接販売 o オンライン o ハイパーマーケット・スーパーマーケット o 百貨店 o その他 - 米国のクリーニング化学製品市場、地域別 o 南部 o 中西部 o 西部 o 北東部 競合状況 企業プロフィール:米国のクリーニング化学製品市場に存在する主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Customer Satisfaction 4.4. Challenges Faced After Purchase 5. United States Cleaning Chemical Products Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Laundry Cleaners, Dishwashing Cleaners, Floor Cleaners, Toilet Cleaners, General Purpose Cleaners) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Commercial, Industrial) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Direct Sales, Online, Hypermarket/Supermarket, Departmental Stores, Others) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. South Market Share Analysis 5.2.4.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.4.3. West Market Share Analysis 5.2.4.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Cleaning Chemical Products Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Laundry Cleaners Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By End Use Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. United States Dishwashing Cleaners Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By End Use Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. United States Floor Cleaners Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By End Use Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. United States Toilet Cleaners Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By End Use Market Share Analysis 9.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. United States General Purpose Cleaners Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By End Use Market Share Analysis 10.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Growing awareness about heath concern. 11.1.2. Development of new product. 11.1.3. Rising construction activities. 11.2. Challenges 11.2.1. High competition 11.2.2. Availability of counterfeit products 12. Impact of COVID-19 on United States Cleaning Chemical Products Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 13. Market Trends & Developments 13.1. Product Innovation and Marketing Strategies 13.2. Increasing hygiene awareness post Covid 13.3. Growing popularity of natural products. 13.4. Rise in number of households. 13.5. Increasing adoption of cleaning products 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strength 15.2. Weakness 15.3. Opportunities 15.4. Threat 16. United States Economic Profile 17. Policy & Regulatory Landscape 18. Competitive Landscape 18.1. Company Profiles 18.1.1. Ecolab Inc. 18.1.1.1. Company Details 18.1.1.2. Products & Services 18.1.1.3. Financial (As per availability) 18.1.1.4. Key Market Focus 18.1.1.5. Recent Development 18.1.1.6. Key Management Personnel 18.1.2. The Procter & Gamble Company 18.1.2.1. Company Details 18.1.2.2. Products & Services 18.1.2.3. Financial (As per availability) 18.1.2.4. Key Market Focus 18.1.2.5. Recent Development 18.1.2.6. Key Management Personnel 18.1.3. Unilever Plc 18.1.3.1. Company Details 18.1.3.2. Products & Services 18.1.3.3. Financial (As per availability) 18.1.3.4. Key Market Focus 18.1.3.5. Recent Development 18.1.3.6. Key Management Personnel 18.1.4. Carlisle Sanitary Maintenance Products Inc. 18.1.4.1. Company Details 18.1.4.2. Products & Services 18.1.4.3. Financial (As per availability) 18.1.4.4. Key Market Focus 18.1.4.5. Recent Development 18.1.4.6. Key Management Personnel 18.1.5. Gordon Brush Mfg. Co. 18.1.5.1. Company Details 18.1.5.2. Financial (As per availability) 18.1.5.3. Key Market Focus 18.1.5.4. Recent Development 18.1.5.5. Key Management Personnel 18.1.6. Inc, S. C. Johnson & Son, Inc. 18.1.6.1. Company Details 18.1.6.2. Products & Services 18.1.6.3. Company Details 18.1.6.4. Products & Services 18.1.6.5. Financial (As per availability) 18.1.6.6. Key Market Focus 18.1.6.7. Recent Development 18.1.6.8. Key Management Personnel 18.1.7. Medline Industries, Inc. 18.1.7.1. Company Details 18.1.7.2. Products & Services 18.1.7.3. Financial (As per availability) 18.1.7.4. Key Market Focus 18.1.7.5. Recent Development 18.1.7.6. Key Management Personnel 18.1.8. Betco Corporation 18.1.8.1. Company Details 18.1.8.2. Products & Services 18.1.8.3. Financial (As per availability) 18.1.8.4. Key Market Focus 18.1.8.5. Recent Development 18.1.8.6. Key Management Personnel 18.1.9. The Libman Company 18.1.9.1. Company Details 18.1.9.2. Products & Services 18.1.9.3. Financial (As per availability) 18.1.9.4. Key Market Focus 18.1.9.5. Recent Development 18.1.9.6. Key Management Personnel 18.1.10. Perfex Corporation 18.1.10.1. Company Details 18.1.10.2. Products & Services 18.1.10.3. Financial (As per availability) 18.1.10.4. Key Market Focus 18.1.10.5. Recent Development 18.1.10.6. Key Management Personnel 19. Strategic Recommendations/Action Plan 19.1. Key Focus Areas 19.2. Target Product Type 19.3. Target End Use 20. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe United States cleaning chemical products market is expected to grow during the anticipated period due to several factors such as growing hygienic awareness among individuals and the rising incidents of various viral infections across the country, especially after the COVID-19 outbreak. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Customer Satisfaction 4.4. Challenges Faced After Purchase 5. United States Cleaning Chemical Products Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Laundry Cleaners, Dishwashing Cleaners, Floor Cleaners, Toilet Cleaners, General Purpose Cleaners) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Commercial, Industrial) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Direct Sales, Online, Hypermarket/Supermarket, Departmental Stores, Others) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. South Market Share Analysis 5.2.4.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.4.3. West Market Share Analysis 5.2.4.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Cleaning Chemical Products Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Laundry Cleaners Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By End Use Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. United States Dishwashing Cleaners Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By End Use Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. United States Floor Cleaners Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By End Use Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. United States Toilet Cleaners Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By End Use Market Share Analysis 9.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. United States General Purpose Cleaners Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By End Use Market Share Analysis 10.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Growing awareness about heath concern. 11.1.2. Development of new product. 11.1.3. Rising construction activities. 11.2. Challenges 11.2.1. High competition 11.2.2. Availability of counterfeit products 12. Impact of COVID-19 on United States Cleaning Chemical Products Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 13. Market Trends & Developments 13.1. Product Innovation and Marketing Strategies 13.2. Increasing hygiene awareness post Covid 13.3. Growing popularity of natural products. 13.4. Rise in number of households. 13.5. Increasing adoption of cleaning products 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strength 15.2. Weakness 15.3. Opportunities 15.4. Threat 16. United States Economic Profile 17. Policy & Regulatory Landscape 18. Competitive Landscape 18.1. Company Profiles 18.1.1. Ecolab Inc. 18.1.1.1. Company Details 18.1.1.2. Products & Services 18.1.1.3. Financial (As per availability) 18.1.1.4. Key Market Focus 18.1.1.5. Recent Development 18.1.1.6. Key Management Personnel 18.1.2. The Procter & Gamble Company 18.1.2.1. Company Details 18.1.2.2. Products & Services 18.1.2.3. Financial (As per availability) 18.1.2.4. Key Market Focus 18.1.2.5. Recent Development 18.1.2.6. Key Management Personnel 18.1.3. Unilever Plc 18.1.3.1. Company Details 18.1.3.2. Products & Services 18.1.3.3. Financial (As per availability) 18.1.3.4. Key Market Focus 18.1.3.5. Recent Development 18.1.3.6. Key Management Personnel 18.1.4. Carlisle Sanitary Maintenance Products Inc. 18.1.4.1. Company Details 18.1.4.2. Products & Services 18.1.4.3. Financial (As per availability) 18.1.4.4. Key Market Focus 18.1.4.5. Recent Development 18.1.4.6. Key Management Personnel 18.1.5. Gordon Brush Mfg. Co. 18.1.5.1. Company Details 18.1.5.2. Financial (As per availability) 18.1.5.3. Key Market Focus 18.1.5.4. Recent Development 18.1.5.5. Key Management Personnel 18.1.6. Inc, S. C. Johnson & Son, Inc. 18.1.6.1. Company Details 18.1.6.2. Products & Services 18.1.6.3. Company Details 18.1.6.4. Products & Services 18.1.6.5. Financial (As per availability) 18.1.6.6. Key Market Focus 18.1.6.7. Recent Development 18.1.6.8. Key Management Personnel 18.1.7. Medline Industries, Inc. 18.1.7.1. Company Details 18.1.7.2. Products & Services 18.1.7.3. Financial (As per availability) 18.1.7.4. Key Market Focus 18.1.7.5. Recent Development 18.1.7.6. Key Management Personnel 18.1.8. Betco Corporation 18.1.8.1. Company Details 18.1.8.2. Products & Services 18.1.8.3. Financial (As per availability) 18.1.8.4. Key Market Focus 18.1.8.5. Recent Development 18.1.8.6. Key Management Personnel 18.1.9. The Libman Company 18.1.9.1. Company Details 18.1.9.2. Products & Services 18.1.9.3. Financial (As per availability) 18.1.9.4. Key Market Focus 18.1.9.5. Recent Development 18.1.9.6. Key Management Personnel 18.1.10. Perfex Corporation 18.1.10.1. Company Details 18.1.10.2. Products & Services 18.1.10.3. Financial (As per availability) 18.1.10.4. Key Market Focus 18.1.10.5. Recent Development 18.1.10.6. Key Management Personnel 19. Strategic Recommendations/Action Plan 19.1. Key Focus Areas 19.2. Target Product Type 19.3. Target End Use 20. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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